Publicerat
Kategori: Novell

Min kärastes rättegång!!!

- Då kallar vi vittne två Anna Persson till rättsalen!!
- Jag Anna Persson svär vi biblen och min tro in för jesus och jurin och nartuligtviss herr domare att tala saning.

Det hella började för ca2år sedan jag skulle bo hos min mormor och morfar i några veckor. Dom hade somvanligte tagit enmot ett 'problembarn'. När jag kom så stog han och meckade med min bror Philps gammla moppe. Men när jag kom så tittade han upp och pressenterade sig som 'Jeppe'.Jeppe var lång 1,70m muskelös och han var den snyggaste jag sett!!. Jeppe och jag blev sommar förälskade och vi gjorde allt tillsammans men så kom dendagen vi visste skulle komma dagen då vi skulle skiljas!!! Jag skulle åka hem och Jeppe skulle åka hem till sin pappa som bode 79 mil här ifrån vi båda visste att det inte skulle gå att hålla kontaket med 75 mils avstånd. Jag åkte hem och om en vecka skulle skolan börja igen.

1. Vecka senare
Jag började skolan men till min förvåning så var Jeppe där han sa att han bode hos sin mamma och att ahn skulle gå i min klass! Vi blev ihop på riktigt. Vi gick på fester och så tillsammans och alla visste att det var Anna och Jeppe. Men det var många som var kära i mig. Också kom den festen som vi trode skulle bli den bästa men som i själva värket var den värsta!! Vi dansade och had trevligt. Så kom det en kille som sa att det var telefon till jeppe. Han sa att han kunde hålla mig sälskap under tiden som jeppe talade i telefon och det gick ju bra. Jeppe gick och talade i telefon jag dansade med killen. Efter ett tag så sa killen att han var tvungen att dra. Ca 3min senare så kom Jeppe helt blå slagen och blödande från näsan. Vi gick hem och dagen efter så polis anmälde vi killarna.

1/2 år senare.

Ja nu sitter vi här och väntar på domen som om vi får bestäma blir 6år på slutenanstalt och 10.000 kr var i skadetånd. Vi fick pesis reda på domen och det blev som vi ville så till hösten så gifter sig jeppe och jag!

© Sofia

Skriven av: sofia

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren