Våra författare

Här hittar ni några av Sveriges mest populära författare och deras noveller och dikter.

Mest populära författare:

Fredrik Trulsson
Fredrik Trulsson
Publicerade verk: 445
Medlem sedan: 2019

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig, så finns jag här för dig, välkommen! Mörk, vacker, passar till allt. Vad är jag? ;-)

Senaste verket: Astronomi
Inga-Britt IB Gustafsson
Inga-Britt IB Gustafsson
Publicerade verk: 103
Medlem sedan: 2018

Jag heter Inga-Britt IB Gustafsson, författare och konstnär. Har gett ut flera böcker bl.a. en roman om våld i nära relation, en bok med 19 mini-rysare, diktböcker, nyligen en bok med positiva texter och övningar samt med bilder som läsaren kan måla av sig sina känslor på, konstböcker, varit spökskrivare åt en annan, medverkat i ett antal antologier. Blogg: www.livsgnista.se Konst: www.ib-art.se Insta: artbyib

Senaste verket: Hjärtats slag
Christoffer Andersson
Christoffer Andersson
Publicerade verk: 27
Medlem sedan: 2015

Att skrivandet kan uppbära en våldsdisposition är svårt att tro om skrivandets lugna, solitära natur, men historien visar upp åtskilliga exempel på pennor som genom explosiva språkbruk glöder av den själs vibrato varur orden tar form. Denna våldsdisposition är ett av skrivandescenens tabuer som under alla omständigheter ska kläs i och identifieras med sitt saktmodiga ytskikt. Jag gör inga ansatser (längre) att förklä mitt skrivande i dun och silke.

Senaste verket: Rohypnollitteratur och knullpoesi
Bara för den utvalde
Bara För Den Utvalde
Publicerade verk: 23
Medlem sedan: 2024

En fågel så skör, med en största önskan att sväva bland molnen. Med mina lätta vingar vill jag flyga över alla gränser och sprida glädje över hav och land.

Senaste verket: En oförklarlig sorg
Gun-Inger Arvidsson
Gun-Inger Arvidsson
Publicerade verk: 22
Medlem sedan: 2018

Bild och ord styr mitt liv. Som dokumentärfotograf har jag hösten 2019 fått Hässleholms kommuns kulturpris. Jag har på eget förlag förlagt fyra böcker hösten 2018. En av dessa Kropp/själ Ljus/mörker innehåller bild och poesi från en tid i mitt liv då jag hade en svår depression. Att skriva läkte mycket inom mig under dessa år. Jag skall publicera en del här men då det inte går lägga in bilder kommer inte alla till sin rätt. Maka, har två barn, fem barnbarn o fem barnbarnsbarn.…

Senaste verket: Fängslad fången
Gunvi Kjellgren
Gunvi Kjellgren
Publicerade verk: 28
Medlem sedan: 2022

Jag har skrivit poesi /dikter, låttexter mest på engelska, någon novell, sedan många år. Har också skrivit ett bokmanus. Delar här några dikter jag skrivit genom åren. En del dikter har jag tonsatt till gitarr och sjungit i olika sammanhang

Senaste verket: Solnedgång
Sigvard Läth
Sigvard Läth
Publicerade verk: 27
Medlem sedan: 2021

Jag gav ut en novellsamling Safari på Författares bokmaskin 2012, förnärvarande arbetar jag med ett nytt novellmaterial.

Senaste verket: Övergångsstället
Carina Hellman
Carina Hellman
Publicerade verk: 20
Medlem sedan: 2018

”Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på hur du är”. Jag tror oftast gott om människor och värdesätter ärlighet och vänlighet . Försöker vara en bra lyssnare och inte komma med kloka råd. Arbetar på att hålla tand för tunga och inte alltid säga vad jag tycker. Läsa och skriva är en glädje för mig likväl som att vara ute i solen en sommardag. Vinter och minusgrader är en plåga. Men när solen skiner en krispig vinterdag då ler jag i mitt hjärta och tar gärna…

Senaste verket: Tid som vi inte har
Petra Christiansen
Petra Christiansen
Publicerade verk: 18
Medlem sedan: 2022

Förskollärare som skriver dikter, låttexter och skönlitteratur på fritiden. Är också en stor Liverpoolsupporter.

Senaste verket: Livets melankoliska eufori
peterbroberg
Peterbroberg
Publicerade verk: 15
Medlem sedan: 2022

Novell skrivande Stag/Cuckold

Senaste verket: Lena berättar om hennes Ex svärfar och Bertil!
Avalon S
Avalon S
Publicerade verk: 12
Medlem sedan: 2023

Noveller av alla de slag. Skriver för att roa.

Senaste verket: Mörkrets trädgård
Ann-Marie du Plessis
Ann-Marie Du Plessis
Publicerade verk: 11
Medlem sedan: 2022

Jag är lärare/pensionär, 76 år gammal. Bor på landet i södra Skåne med man och katter och stor trädgård. Mina största intressen är litteratur, att skriva, trädgård och min familj och medmänniskor. Är med i en skrivargrupp och har gått utbildningen i skrivandets konst på Österlens Folkhögskola 2020/21.

Senaste verket: Ett skrik i Monotonia
Lennart Granberg
Lennart Granberg
Publicerade verk: 11
Medlem sedan: 2023

Arbetar som gymnasielärare i matematik. Jag har nyligen börjat skriva dikter och draman. Detta efter ha lyssnat på radiodramat "Kvartssamtalet" som finns på Spotify. Det är från en podd som heter 440Hz. Jag tyckte dramat var helt fantastiskt och blev väldigt berörd. Därför beslöt jag mig för att själv försöka skriva. Dikten "Den eviga kärleken" är mitt första dikt här på sidan. Hoppas att ni gillar den. Kommer att publicera fler dikter inom kort. Trevlig läsning…

Senaste verket: En gubbe från Sävedalen
Kimzan6
Kimzan6
Publicerade verk: 10
Medlem sedan: 2020

Jag är en driven kvinna som jobbar inom metallindustrin. På fritiden umgås jag med min familj och vänner, samt gillar vara ute i naturen och tex jaga eller bara plocka svamp som jag ger bort.

Senaste verket: Massage med det lilla extra!
Bo Grapenskog
Bo Grapenskog
Publicerade verk: 1943
Medlem sedan: 2015

Jag är 67 år gammal. Jag har fyra vuxna barn. Jag är en gammal dansbandsmusiker,spelar sologitarr,bas,klaviatur,banjo,ukulele. Musik är en stor passion. Skrivandet också. Jag är ett barnhemsbarn så jag har det som lite terapi. Andra intressen är att översätta från engelskan till svenska. Naturen är något som jag tycker om,de sjungande skogarna i Småland. Vi har ett sommarställe vid en sjö där vi är hela sommaren. Tycker om människor och är väl lite pratglad. Får jag bjuda på…

Senaste verket: FRID I HJÄRTAT
flemming rasmussen
Flemming Rasmussen
Publicerade verk: 502
Medlem sedan: 2018

Forfatter der skriver bøger, noveller og poem samt artikler. Er en aktiv fotograf der har rejst i mange lande. Et forfatterliv er et liv med livskvalitet.

Senaste verket: Et nyt liv
Sten Wiking
Sten Wiking
Publicerade verk: 439
Medlem sedan: 2020

Från samma yrkesskola på Amu-Center i Kramfors på sjuttitalet som fd, statsminister Stefan Löfven, övergavs den banan och blev publicist i olika tidskrifter,dags och kvällspress,för att sedermera publicera sig i bokform, varvid ett femtiotal verk lanserats inom prosa,lyrik,aforismer,drama och essayer. Man kan även agera politiskt med skriften som språkrör och det är inte osannolikt utan mera sannolikt att det varit en annan statsminister om tänkaren följt i Löfvens fotspår.

Senaste verket: ÄKTENSKAP I KRIGSTILLSTÅND
Silverblomma
Silverblomma
Publicerade verk: 133
Medlem sedan: 2017

Jag heter Linda Odelmar och har två diktsamlingar i bokhandeln och medverkat i ett antal antologier, bloggar och skriver mestadels poesi,, Tvåbarnsmamma som gillar allt som hör livet till..

Senaste verket: På rosa moln
Ivan Leopold
Ivan Leopold
Publicerade verk: 118
Medlem sedan: 2018

En lärare från Bohuslän.

Senaste verket: Du kom och försvann som en vind
Erik persson
Erik Persson
Publicerade verk: 86
Medlem sedan: 2019

Hitta mina korta dikter genom att på sidan söka efter; Erik Persson (eller) Julian Nordlander

Senaste verket: Skrika.
HeatherWade
HeatherWade
Publicerade verk: 81
Medlem sedan: 2016

Lesbisk 24årig kvinna som skriver mycket HBTQ-material om livet, vänskap, kärlek och även döden. Bor ensam med två katter, vilket funkar alldeles utmärkt :)

Senaste verket: Cheryls femton minuter i rampljuset (TW)
nilskjell
Nilskjell
Publicerade verk: 72
Medlem sedan: 2023

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.

Senaste verket: Att skriva och fantisera tillsammans
Ammunition
Ammunition
Publicerade verk: 69
Medlem sedan: 2018

En analyserande, empatisk och förvirrad individ fylld med åsikter och ideér. Har en förkärlek till märkliga diskussioner om livets outforksade skrymslen, musik och kreativitet i alla former varav främst skapande med vårt vackra vokabulär. Texterna präglas av en verklighet som kan vara euforisk och konstruktiv, melankolisk och destruktiv men även något mitt emellan. Drömmer om att publicera en självbiografi, en altruistisk värld och att själen får känna frihet.

Senaste verket: Den eminenta tvillingen
Sophie
Sophie
Publicerade verk: 61
Medlem sedan: 2019

Mitt namn är Sophie Molander Skrivandet är idag en källa till mitt inre

Senaste verket: Hjärtat i handen
Yvonne Malmgren
Yvonne Malmgren
Publicerade verk: 61
Medlem sedan: 2017

Gift, tre vuxna barn och bor i Nybro. Född och uppvuxen i Kiruna.Tycker om att skriva och spela dragspel. Promenader i skog och mark med hunden Gunnar. Turer med husbil. Har tidigare arbetat som handläggare för LSS och handikappfrågor. Skriver insändare och debattartiklar för att påverka, så frön till våra folkvalda politiker.

Senaste verket: Sopberg
Peter Schenling
Peter Schenling
Publicerade verk: 60
Medlem sedan: 2015

Arkeolog och "runstensfadder" från södra Roslagen. Gillar poesi, skogen, veterancyklar och knivslöjd. Har skapat "Nora-Ekeby kulturstig" i västra Danderyd, där jag växte upp ! Favoriter är bl.a. Nils Ferlin, Dan Andersson, Stig Dagerman, Karin Boye m.fl. Är även inspirerad av punktexter, då jag skriver enkla rim, alliterationer och limmrickar. Bilden är från bygget av ett grophus på "Gunnes gård" i Upplands Väsby.

Senaste verket: Mitt hem är min mila
Bengt Malmsten
Bengt Malmsten
Publicerade verk: 59
Medlem sedan: 2020

Jag är en inbiten romantiker och stor skämtare. Och naturligtvis har jag rik fantasi. Dessa egenskaper blandas och sen skapas mina texter, dikt, kåseri. Sen är jag livserfaren och mycket berest. Allt detta ger mig en bra grogrund för författandet.

Senaste verket: Nattens lustar
Arne Björn Fredriksson
Arne Björn Fredriksson
Publicerade verk: 56
Medlem sedan: 2016

Lärare i svenska som andraspråk vid ABF Liljeholmen. Gillar läsa historiska noveller. Håller mig i form genom att springa. 1989-95 reste jag mycket i Estland. Nya möten, spännande platser och, kanske, möte med kvinnan i mitt liv. Arbetar nu på en novellsamling kring mina resor.

Senaste verket: en sista dans
Jezzie66
Jezzie66
Publicerade verk: 53
Medlem sedan: 2020

Ensamstående 3 barns mor. Skriver mycket dikter för att kunna tömma all negativ energi ifrån mitt inre. Efter många misslyckade operationer och många trauman så får jag ut alla känslor,tankar och smärta via dikterna.

Senaste verket: Själen vill lämna
Moa Essenberg
Moa Essenberg
Publicerade verk: 43
Medlem sedan: 2019

Jag heter Moa och jag är 16 år gammal, jag älskar verkligen att skriva både noveller och dikter så jag hoppas att även du uppskattar dem<3 Jag har även en hemsida där jag publicerar texter och dikter, kolla gärna in den om du har tid. Har dock inte publicerat så mycket än men det kommer mer med tiden. Tack på förhand<3 https://sites.google.com/view/bockerilivet/home?authuser=1 (Kopiera länken och skriv i sök på din webbläsare så kommer du till hemsidan eller tryck på "författarens…

Senaste verket: Jag vet inte
Kisselord
Kisselord
Publicerade verk: 42
Medlem sedan: 2021

Jobbar just nu på en diktsamling! Jag är en glad och pigg författare som skrivit sedan 2005, det var då som jag började skriva dikter i skolan. Jag skrev också noveller. Jag har skrivit över 10 böcker och är också poet och kompositör! Jag tonsätter också mina texter. Jag letar även någon att skriva med! Jag har autism och ADD, men inget har hindrat mig för det! Jag skriver på mitt sätt och jag hoppas att någon kommer gilla min hjärna!

Senaste verket: Vad har jag gjort?!
Piraya73
Piraya73
Publicerade verk: 42
Medlem sedan: 2021

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina tankar med Fredag som om det vore en person. Ett koncept jag har använt mig av ett tag. Jag har en dröm om att publicera en bok där mina tankar kan hjälpa andra. Tills dess är jag här och om ni läser får ni gärna lämna en kommentar om vad ni tycker. Det hade värmt mitt hjärta. Kram Maya…

Senaste verket: FREDAGSTANKAR 8
Ronny Feghali
Ronny Feghali
Publicerade verk: 42
Medlem sedan: 2020

------------------------------

Senaste verket: När jag ser dig
Utanför
Utanför
Publicerade verk: 40
Medlem sedan: 2020

Jag hobbyskriver lite ibland. Kan vara om allt möjligt. Ofta i rim, men ibland lyckas jag att skriva utan rim.

Senaste verket: Stark
Socko socko
Socko Socko
Publicerade verk: 36
Medlem sedan: 2020

Jag drömde att jag hade en flickvän och hennes pappa kallades Socko. Hon mötte mig med ett spektrum av nyanser av bruna lockar, på sitt mörka hår. Hon log en förmögenhet, och en livstid passerade. Vid vårat första samtal, flyttade hon sig längre ifrån mig vid varje ord. "Är jag så ful i dina ögon?" "Jag vet inte hur nära dig jag kan komma, innan du hinner fly". Jag förstod vad hon menade, drömmar slutar oftast nära lyckan av vidrörelse. "Om vi håller…

Senaste verket: Oskarp
Per Skoglund Larsson
Per Skoglund Larsson
Publicerade verk: 30
Medlem sedan: 2016

Jag är en glad kille som är född 1999. Jag bor i Stockholm och ett av mina största intressen är att skriva.

Senaste verket: Den dödliga flykten del 28
Håkan Grapenfalk
Håkan Grapenfalk
Publicerade verk: 28
Medlem sedan: 2016

60-talist med periodvis skrivarklåda. Poesin har alltid legat närmast hjärtat men fuskar lite med prosa i novellform emellanåt..

anna bäck
Anna Bäck
Publicerade verk: 28
Medlem sedan: 2017

jag e glad posetive tjej som gillar att rita och skriva sagor mellan himmel och och jord. Jag är för det mesta glad och hoppas nån där ute kommer gillar mina sagor och så. alla som tycker min saga kan kommentera till mig. Jag tycker om att skriva många sagor. Det är mitt intresse.

Carina Larsson
Carina Larsson
Publicerade verk: 26
Medlem sedan: 2015

Carina Larsson, värmländsk östgöte. Jag är en hustru, mamma, mormor, farmor och svärmor som försöker fånga dagen och se möjligheter i allt som sker. Frilansande reporter. Före detta lantbrukare som fortfarande gillar att påta i myllan. Ni hittar mig även på min blogg Carinas dagliga leverne.

Helene Svensson Karhusaari
Helene Svensson Karhusaari
Publicerade verk: 24
Medlem sedan: 2022

Poet. Författare. Cyniker. Ifrågasätter konstant min egen existens och världen runt omkring mig. Mejl: [email protected]

 j_heartbreaker
J_heartbreaker
Publicerade verk: 23
Medlem sedan: 2023

Får se vad man lägger upp här.

Tobey Rover
Tobey Rover
Publicerade verk: 22
Medlem sedan: 2016

Illustrator, designer, writer, & working class poet, traditional tatoo collector & vintage devotee.

Juniior Evelina Pedersen
Juniior Evelina Pedersen
Publicerade verk: 22
Medlem sedan: 2016

20 årig tjej som älskar att skriva. Skriver ofta mycket långt, men också ganska kort. Dikter har varit en passion sen jag var liten, så som berättelser om saker som inte funnits. Min passion pressas in i en skolfylld vardag med min vovve. Tiden är knapp, men när inspirationen kommer, kan inte fingrarna sluta skriva. Hoppas ni finner mina texter bra :) tack och hej :)

Gun Kihl
Gun Kihl
Publicerade verk: 20
Medlem sedan: 2015

Jag är pensionär och har börjat skriva sedan några år tillbaka. Är gift har tre vuxna grabbar, 3 barnbarn och som grädde på moset 3 stycken barnbarnsbarn! Arbetade tidigare som områdeschef inom omsorgen, håller på att skriva en roman om en förståndshandikappad grabb vid namn Peter. Skriver noveller och dikter om det mesta som kan ske i livet. Har fått en del publicerade i olika veckotidningar. ?>

Daniel Gussander
Daniel Gussander
Publicerade verk: 20
Medlem sedan: 2020

Avdankad hårdrocksmusiker som inte vet var han ska göra av sina texter.

Bianca Anevad Wilson Balzace
Bianca Anevad Wilson Balzace
Publicerade verk: 19
Medlem sedan: 2020

Hej/Salut/Salam/Hello/Hola/Oi/Hei/Hallo/Ohayou/Nǐ hǎo/Përshëndetje/Zdravo/Halò/Drood/Salve/aloha/Wah Gwaan/Kon'nichiwa!! Jag heter Bianca Anevad Balzace Wilson och älskar att skriva dikter och noveller och språk med mer. Med vänlig hälsning ! :) Hejdå/Au revoir/Beslama/Bye/ Adiós/Adeus/Ha det/Wiedersehen/Zàijiàn/Mirupafshim/zdravo/خدا حافظ/vale/Aloha/'Inna di morrows'/Sayonara. Xoxo Xx / B.

Mångatan
Mångatan
Publicerade verk: 18
Medlem sedan: 2020

En ung tjej som inte vet vad hon ska göra med allt hon skriver

T.R. Österberg
T.R. Österberg
Publicerade verk: 18
Medlem sedan: 2020

En 02:a som gillar att skriva, låta orden ge utryck för känslor.

Skogstokig
Skogstokig
Publicerade verk: 18
Medlem sedan: 2021

Roger Skoog : Författare, skribent, musikälskare och boksamlare. Bloggar regelbundet på "Den Skogstokiga Bloggen" och har även hemsideportalen "Skogstokig Förlag" (se länkar nedan) https://skogstokig.blog/ https://skogstokigforlag.com/ Har även gett ut den tokroliga boken: "DEN SKOGSTOKIGA BOKEN eller EN DÅRES MEMOARER": https://www.solentro.se/publish/skoog-roger/den-skogstokiga-boken-eller-en-dares-memoarer

Dasi Rygord
Dasi Rygord
Publicerade verk: 18
Medlem sedan: 2022

Emotionell diktskrivare som skriver om djupa känslor. "Poesi är vad jag andas, poesi är mitt liv".

Martin E
Martin E
Publicerade verk: 17
Medlem sedan: 2023

Har väl egentligen inget syfte med det jag skriver. Känner bara för att skriva ibland.

Hillevi Hosio
Hillevi Hosio
Publicerade verk: 17
Medlem sedan: 2015

Jag är en positiv , kreativ och poesi törstande kvinna / som tycker om Att skriva av sig i ilskan , när nattens demoner virvlar , lugnet svallar. Jobbar på ett Cafe i stadens Bibliotek där jag stortrivs. Bemöter gästerna med ett leende på morgonen och önskar dem en härlig dag! Älskar att Ge av mig själv till alla härliga och fantstiska människor!!

Linnzy0
Linnzy0
Publicerade verk: 17
Medlem sedan: 2021

Hejsan :) Inte aktiv här längre

Gabriel Andersson
Gabriel Andersson
Publicerade verk: 16
Medlem sedan: 2020

Jag är en 18-åring från Karlstad som har skrivit låtar och dikter sedan ungefär 2 år tillbaka. På senaste tiden har jag fått mer uppmuntring från mina kompisar för mina texter och det har drivit mig till att publicera dem här. Jag får mestadels min inspiration från mitt egna liv och dikternas format inspireras ofta av Gustaf Fröding och Karin Boye.

Vafanjossey
Vafanjossey
Publicerade verk: 16
Medlem sedan: 2019

Skulle vilja påstå att jag är omtänksam, bra lyssnare och har en vilja att hjälpa så många jag kan. Gillar att spåna iväg i djupa funderingar.

johan forssell
Johan Forssell
Publicerade verk: 16
Medlem sedan: 2021

Hej johan forssell heter jag och i process och försöka bli konstnär och närmare bestämt en skulptör dvs skapa skapelser monster och annat i lera och måla dom och målar tavlor i akryl och olje färg och även tecknar i blyers och kör akvarel när lusten finns dvs kör det mesta :) men tycke även väldigt mycket om att skriva sanna mindre romaner dikter eller bara grejer som ploppar upp i huvudet och önskar att man tar tiden och gör den boken som man funderat på och gör dvs skriva om…

Maja Wellerstadt
Maja Wellerstadt
Publicerade verk: 16
Medlem sedan: 2022

Namnet är en pseudonym. Feminist, socialist, aktivist. Autistisk bidragstagare som drömmer om att en dag kunna leva på skrivandet.

Mental kamp
Mental Kamp
Publicerade verk: 15
Medlem sedan: 2015

Jag är en 16 åring som älskar att skriva och hoppas på att en dag bli författare. Jag skriver historier hela tiden och blir inte hindrad av min psykiska ohälsa ^^

Arda_202
Arda_202
Publicerade verk: 14
Medlem sedan: 2022

Kan du se mig? Kan du höra mig? Kan du känna mig? 3 frågor som jag försöker svara varje dag till mig själv när jag ser mig i spegeln. 16 år gammal, ung kille, folk gillar mig, hatar dikter och noveller. Varför skriver jag då? För jag är sjuk i huvudet och folk tycker om mina dikter, speciellt min före detta svenska lärare. Om jag inte skriver på mer än en vecka så är jag antingen död eller så har jag ett liv utanför mina skrifter.

Catharina Müller
Catharina Müller
Publicerade verk: 14
Medlem sedan: 2019

49 år gammal tjej som är sambo och har tre stora barn. Tycker om fantasi, skräck/deckare/thriller och ungdomsböcker. Den absolut bästa bok jag läst är Harry Potter :) Min fritid är våra islandshästar, familj/vänner och så älskar jag att resa bort. Försöker komma igång med skrivandet igen då det varit stiltje ett par år men geniknölarna behöver lite avdamning. Min dröm är att få något publicerat och så småningom kanske kunna livnära mig på det.

Robert K
Robert K
Publicerade verk: 13
Medlem sedan: 2017

Fiction gör livet lite bättre.

Karin Hell
Karin Hell
Publicerade verk: 13
Medlem sedan: 2019

Glad , energisk, uppvuxen med 8 syskon, mångfacetterad,kamelont,diplomat, älskar livet. Har en förkärlek till det melankoliska i musik och poesi. månar om miljö och hälsa ,vänner och det vackra i livets små & stora ting.

En svensk säl
En Svensk Säl
Publicerade verk: 13
Medlem sedan: 2021

18 åring som ville testa att dela med sig av lite dikter. Läs och kommentera gärna om du vill!

Poeten Salvador
Poeten Salvador
Publicerade verk: 13
Medlem sedan: 2017

Poeten Salvador är född 1956 i Falun,och bor nu i Alvesta i Småland. Han är civilingenjör och poet, och arbetar för en ny levande kultur, där poesin är vägen.

Ingvar Hedengård
Ingvar Hedengård
Publicerade verk: 12
Medlem sedan: 2018

Jag är en person som är född 1946. Jag är pensionär, efter ett långt yrkesliv som väktare och busschaufför i kollektivtrafik. Är född och uppvuxen i Malmö. 2008 tog jag och frun beslutet att flytta från Malmö till Oskarshamn, där vår dotter redan bodde med sin man och våra barnbarn. Nu som pensionär har jag tid att ägna mig åt att skriva, vilket är ett stort intresse, och i mitt fall handlar det om noveller. Hoppas att det finns personer som kommer att gilla det jag skriver.…

Tindra Oshaug
Tindra Oshaug
Publicerade verk: 12
Medlem sedan: 2022

Hon/henne Jag gillar att vara kreativ genom att skriva dikter, noveller och sagor

Lars Ek
Lars Ek
Publicerade verk: 11
Medlem sedan: 2015

Jag heter Lars Ek och är född 1941 i Norrköping. Jag har alltid tyckt om att berätta och skriva. Det är dock först nu, efter pensioneringen, som jag har tagit tag i mitt intresse. Mitt skrivande riktar sig främst mot humoristiska kåserier och korta noveller. ?>

3ofhearts
3ofhearts
Publicerade verk: 11
Medlem sedan: 2022

14 år Jag blev nyligen intereserad av poesi genom skolan, men att skriva är knappast något nytt! :)

Anonym författare
Anonym Författare
Publicerade verk: 11
Medlem sedan: 2017

Jag tycker om att skriva berättelser, göra egna filmer och umgås med kompisar. Jag är en amatörfotograf som älskar att fotografera och jag har ett starkt intresse av fåglar. Min största passion i livet är att göra egna filmer och skriva barn- och ungdomslitteratur.

Sofia Hellgren
Sofia Hellgren
Publicerade verk: 10
Medlem sedan: 2015

jag älskar litteratur, film, poesi, musik, det övernaturliga och skräck. Jag tror på myter, legender och urban legends.

Christian Losell
Christian Losell
Publicerade verk: 10
Medlem sedan: 2016

Jag är en svensk poet/författare/konstnär som älskar att skriva. Jag arbetar på att mina dikter och noveller ska vara unika och vackra. Med ett gammalmodigare språk och motiv som: livet, fantasi, filosofi. Jag vill att det jag skriver ska kunna förstås och njutas av, utan att vara alltför flummigt.

Paul Claren
Paul Claren
Publicerade verk: 10
Medlem sedan: 2019

Man, 49 år, bor i Stockholm. Skriver en del poesi och låttexter samt arbetar på debutromanen. Tänkte även skriva en del noveller. Genre: fantastik, fantasy, science fiction, övernaturligt, drama, spänning.

Poplära författare:

Anders Berggren
Anders Berggren
Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2020

Skrivande livsnjutare. Jakten Efter Verkligheten är efter Förändringen den andra utkomna…

Lars Jerrhag
Lars Jerrhag
Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2020

Frilansande trubadur och glad pensionär som under stundom skriver egen poesi och vistexter.…

Fredrik Lindskog
Fredrik Lindskog
Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2015

Jag återkommer snarast med lite mera info och kött på benen och andra påhittade oväsentligheter…

Ungman123
Ungman123
Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2021

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade…

Ronnie Olsson
Ronnie Olsson
Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2020

Började skriva ganska sent i livet men efter att ha funnit tjusningen i det kan jag inte…

Alexander Mats Jari Lundberg
Alexander Mats Jari Lundberg
Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2018

Hej, Mitt namn är Alexander Lundberg. Jag är 17 år och blir 18 år den 30 juli 2019. Vem…

Tove Birkeland Brandt
Tove Birkeland Brandt
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2015

Jag heter Tove Birkeland Brandt och är född 1964 i Karlstad. Det skrivna ordet har alltid…

BJÖRN ARNE TORSTENSSON
BJÖRN ARNE TORSTENSSON
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2023

Skrivit ett antal noveller i mitt liv mest deckare.

Carola Frodesdotter
Carola Frodesdotter
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2021

Jag är en väldigt framåt och glad tjej, men älskar även att få dra mig undan i mitt…

Annis92
Annis92
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2021

Hej! Anna heter jag och jag har alltid tyckt om att fantisera, komma på historier och att…

newbutold
Newbutold
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2021

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går…

Rebecka
Rebecka
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2016

En mestadels glad tjej på sexton vårar och ett stort intresse att skriva noveller som handlar…

Marcus Gabriel Fors
Marcus Gabriel Fors
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2015

Jag är en frilansande illustratör, bildkonstnär, hobbyförfattare och projektledare/kulturproducent…

Klas Stenborg
Klas Stenborg
Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2022

Hej, jag bor i södra Stockholm. Är 27 år gammal och älskar litteratur, natur och lite…

Felixkaka
Felixkaka
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2017

Varning dem flesta av min dikter är på engelska. jag är 16 Är med i en anti mobbar grupp…

Rebecca Wargenklo
Rebecca Wargenklo
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2021

Älskar att skriva både fiction och verkligt och dikter. Stor djurvän och reser en hel del.…

Tonica
Tonica
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

Skriver både originalnoveller, romaner och fanfiction. Älskar att läsa andras böcker också.…

Skywalker
Skywalker
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

När vinden viner så att det svider det är då vi endast är individer.

anonym,17
Anonym,17
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2024

Tjenixen! Kul att du också hittat hit av en slump lol! Vi kanske har mer gemensamt än så.…

Angela Thegström
Angela Thegström
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2016

Jag är 26 år och gift, har en underbar 1 årig dotter samt två katter. Jag älskar att…

Jessica Lindholm
Jessica Lindholm
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2024

Levnadskonstnär. Mindfulnessinstruktör. Njuter av livets goda ögonblick och övar på att…

Natasha Korsbäck
Natasha Korsbäck
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2021

Glad, ung och energifull tjej. Har alltid haft ett stort intresse för att skriva.

MarikaOlkerud
MarikaOlkerud
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2018

Jag är en 30 årig, äventyrslysten människa som har stort intresse av att skriva och läsa.…

Jina
Jina
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2017

Jag skriver dikter om mitt liv, min bakgrund, kärlek, besvikelse, drömmar samt fantasier.…

Anders Redna
Anders Redna
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2022

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.…

Haahaauuj
Haahaauuj
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2021

Hejsan hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Erotik älskaren
Erotik älskaren
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2020

En man som älskar naket, sex och erotik och som gärna skriver om det i olika former. Allt…

MaRit-MaRitza LövRoos
MaRit-MaRitza LövRoos
Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2020

En mångsidig konstnärinna som har som ett museum i sitt hemmet. Berättar om mina tavlor,…

 Anthony Palm
Anthony Palm
Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2015

Jag är en vanlig postare som skriver ibland när andan faller på skriver bara vad som poppar…

Anders Hidman
Anders Hidman
Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2020

Jag skrev i min ungdom en del kåserier som jag presenterar här

Pipeline Karlsson
Pipeline Karlsson
Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2015

Jag är en glad och kreativ kvinna på nästan 30 år, och jag har skrivit berättelser sedan…

Per Gustavsson
Per Gustavsson
Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2018

Har en passion för rim och reson i tillvaron vilket återspeglas i mina små rimverser. Jag…

Angelina Lundström
Angelina Lundström
Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2022

Jag ber till universum att någon ska finna de texter som jag har skrivit i min ensamhet.

Johnny Österlund
Johnny Österlund
Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2017

En poet som legat i dvala sedan 35 år och nu återinträder i skrivandes konst när tiden…

Taina Adolfsson
Taina Adolfsson
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2022

Jag heter Taina Adolfsson och kom som ett efterkrigsbarn från Finland till Sverige. Myndigheterna…

Modigaste
Modigaste
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Svårt att förstå Svårt att gå Svårt att vifta på tå Svårt att nå Svårt att få…

Henny Magdalena
Henny Magdalena
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Hallojj! Jag är 16 år och svensk. Jag vill vara författare när jag blir stor!

Marlek Erlandsson
Marlek Erlandsson
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Sömngångare Överstepräst Gitarrvetare Datorman

Faitvid
Faitvid
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Jag heter Roger och bor i Kalmar län. Skriver korta berättelser av diverse slag.

Ann Larsson
Ann Larsson
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2021

Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.

Jenny Larsson
Jenny Larsson
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2023

Jag är en kvinna som har skrivit sedan 6 års ålder, något som är helt fundamentalt för…

carl calle
Carl Calle
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2018

Min kropp hänger med, men tankarna flyger iväg. Infinitum suger i sig allt, men kan inte…

susanne norrman
Susanne Norrman
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2015

Österlens vardagspoet! En enkel själ, full med känslor, som måste bli till ord, och få…

Tropåminaordellerinte
Tropåminaordellerinte
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2020

Hej skrev mycket dikter när jag var yngre och väljer att börja igen. Publicerar lite här!

Gunnar Fossmo
Gunnar Fossmo
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2016

Författare till böcker om nackskadan, så kallad "Whiplash" ! Boken med titeln…

Feelgood
Feelgood
Publicerade verk: 5
Medlem sedan: 2020

Jag är en man som gärna skriver av mig m mina sexuella erfarenheter och fantasier. Vad är…

Roger Skagerlund
Roger Skagerlund
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2016

Författare till romanerna Mare Balticum I & II som handlar om ett ryskt anfallskrig mot Sverige,…

Stina Enroth
Stina Enroth
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2020

Skriver både för nöjes skull och för att det är ett för mig bra sätt att samla tankarna…

JennyCaylin
JennyCaylin
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

Tjej på 30 år som skriver mestadels mörk poesi. Skrivit i flera år, sedan ca 2008.

Henrik Svensson
Henrik Svensson
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2020

Hej! Jag heter Henrik och har skrivit amatörpoesi i stort sett hela mitt liv. Min poesi är…

Tessros
Tessros
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2022

Skriver endast för egen skull, men kanske någon kan känna igen sig och relatera eller så…

Snowangel
Snowangel
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2016

Ibland finns det för mycket att säga, ibland för lite.

Johan Andersson
Johan Andersson
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2020

Söker med orden, letar i mina tankar, försöker förstå mig själv, min omvärld och vad…

Palachuck
Palachuck
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

Kille med författardrömmar. Gillar att skriva och att fantisera.

Maria Campbell
Maria Campbell
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

Jag skriver noveller, dikter,romaner ofta med historisk bakgrund.

Nirmalia
Nirmalia
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

Naturen ger oss energi för att leva, kärlek ger oss möjlighet att växa.

Emilia Wahlgren
Emilia Wahlgren
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2023

Emilia Wahlgren, född 1984 i Angola, är en jurist och författare uppvuxen och bosatt i…

Moxica50
Moxica50
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2022

Tycker om att skriva dikter, att hitta orden, att känna flytet när orden stämmer. Känslan…

Anna Maria Simeonidis
Anna Maria Simeonidis
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

Kvinna i 40 års åldern med två stora barn och en sambo. Har precis upptäck vilken terapi…

Toni Brandt
Toni Brandt
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2021

En helt vanlig toffelhjälte till vardags. Men när ingen ser på, förvandlas jag till författare…

Skyle
Skyle
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2017

Jag är väl en person som är driven av en inre glöd som jag inte än har lärt mig att…

Julian Yderbo
Julian Yderbo
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2016

24 år gammal filosof som älskar att hasa runt i filttofflor varvat med att dricka champagne…

M.J. Jaatinen
M.J. Jaatinen
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2022

Bara en människa som dedikerat sitt liv till skrivandets konst.

Clara Lind
Clara Lind
Publicerade verk: 4
Medlem sedan: 2020

Mitt namn är Clara och jag är snart 19 år. Skriva är mitt sätt att få ur mina tankar…

Erica Creutz
Erica Creutz
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2019

Hej! Jag heter Erica, född 01. Sedan barnsben har jag alltid älskat att uttrycka mig och…

Deborah Englund
Deborah Englund
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2015

Jag är född under det berömda året 1968 och har ägnat mig åt olika former av konst sedan…

Olivia Tapper
Olivia Tapper
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2022

Jag är barnboksförfattare till barnboken ”Äventyr genom fönstret” Just nu skriver…

Rebecka Svensson
Rebecka Svensson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Hej! Hur ska jag beskriva mig själv undrar jag, ja en sak vet jag att jag är, och det är…

Mary Bell
Mary Bell
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2017

Jag heter Mary Bell Jag bor i Guldheden i Centrala Göteborg. Jag gillar funk och soul från…

Camilla
Camilla
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2016

Jag är författare, redigerare/korrekturläsare och bokförläggare. Dessutom älskar jag…

Omana Lundqvist
Omana Lundqvist
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

You were only seventeen little me deserves a hug deserves praise, deserves a break little…

Emelie
Emelie
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2017

Ung mamma, 28 år gammal. Går enligt många under beteckningen maskrosbarn! Själv säger…

carina andersson
Carina Andersson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Ärlig härlig & lite besvärlig Älskar att skriva dikter oftast med rim

Hemligt namn
Hemligt Namn
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Älskar att skriva helt enkelt ville skriva noveller. Är hemlig som ni kan se så ni får…

Göran Selin
Göran Selin
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

"Att skriva fri vers är konsten att byta rad" Kristian Wåhlin

Pelle Paltnacke
Pelle Paltnacke
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Jo, jag är en oseriös gubbe som älskar att skriva saker. Jag är 69 år och är specialutbildad…

Lars Nyhlén
Lars Nyhlén
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Jag gillar att läsa böcker både romaner och noveller. Gärna deckare men även science…

Fredrik N
Fredrik N
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2024

Vansinnet flödar fritt långt bortom normalitetens gränser.

Flippen
Flippen
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2016

En kille som sett livet från två sidor där den ena sidan består av relationer, familj,…

Pia Britt-Marie Laurell
Pia Britt-Marie Laurell
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2019

Nu finns tiden när jag är pensionär, efter ett långt arbetsliv, att skriva och måla i…

Christina Boman
Christina Boman
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Jag heter Christina och är en positiv och påhittig norrlänning. Att skriva är för mig…

Åsa Lovén
Åsa Lovén
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Har gått en del skrivarkurser för Jorun Modén och fått några noveller antagna för publicering.…

Loben46
Loben46
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Äldre bisexuell gift man. Gillar att läsa sexnoveller!

Anders Gyllenör
Anders Gyllenör
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2015

Jag skriver de stunder jag får. Jag skriver det jag vill läsa. Född i Lund men har bott…

Andréas Skogholm
Andréas Skogholm
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2021

Jag är gift och har tre barn. Arbetar som Pastor i en församling och gillar att skriva.…

Martin Ekström
Martin Ekström
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Ja vad kan man säga om mig, är lite som max 500 tacken.

Lady Sensuell
Lady Sensuell
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Passionate about life, creative, author and poet. Gillat skrivande sedan barnsben. I det dolda…

Ingbo Sommar
Ingbo Sommar
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2021

Mogen kvinna som gillar äventyr med andra med spänning i akten.

Chikenleg
Chikenleg
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Drömmer om att vara en sån där författare, som sitter på ett café och dricker en late.…

Ingmar Henriksson
Ingmar Henriksson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2024

Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.

Sefudin Ahmed
Sefudin Ahmed
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2022

Jag är flerspråkig och färdigutbildad integrationspedagog som för tillfället läser en…

Linda Nilsson
Linda Nilsson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Jag vill väcka känslor i dig. Jag vill att du ska gråta, må illa och skratta om vart annat.…

Matti Johansson
Matti Johansson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2023

Matti heter jag 37 år gammal boende. I Tidaholm..jag är väl av den blyga typen speciellt…

Majsan
Majsan
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2018

Jag vill utveckla mitt skrivande för att en dag ge ut en bok. Jag tar gärna emot feedback…

Helga Korpvinge
Helga Korpvinge
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2022

Jag är rätt ny till skrivande och att publicera här är förhoppningsvis ett sätt för…

Anonym författare
Anonym Författare
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2022

Här tycker jag att det vore passande om du lade in en beskrivning av dig själv.

The seed of change
The Seed Of Change
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Lärare, författare (två barnböcker) sångerska och låtskrivare

Novva
Novva
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2017

Jag är en tjej på 14 år som gillar att skiva om känslor och djupa tankar.

Sandra Hansson
Sandra Hansson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Är en glad positiv tjej gillar att skriva och ha många bollar i luften jag heter Sandra

Annika Wikström
Annika Wikström
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2020

Eldälskande jojkande boknördspoet, gift pålandetboende 6 barnsmamma som älskar att måla…

Saga Karlsson
Saga Karlsson
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2021

Jag tycker om att skriva dikter, sagor och att måla. Jag tycker om naturen och alla djuren.…

Kassiopeia
Kassiopeia
Publicerade verk: 3
Medlem sedan: 2022

Velig och bestämd; stark och utmattad. Synpunkter på stavning samt andra språkliga skavanker…

Päivi Karabetian
Päivi Karabetian
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

Läraren som blev farmaceut som blev författare. Jag har publicerat ett otal noveller och…

ensamseglaren
Ensamseglaren
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Börjar med en anslagston. Sen tar metronomen över.

Carl J Tengström
Carl J Tengström
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

Har varit försvarsadvokat i nästan 40 år. När jag pensionerade mig år 2012 tyckte jag…

Jenny Larsson
Jenny Larsson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Skriver för att andas..andas för att jag skriver.

Billythefirst
Billythefirst
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Hej på er allihopa! Mitt namn är Anton Skoglund! Jag är en 21 årig kille som älskar att…

Fantasier, eller..?
Fantasier, Eller..?
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Verkliga och fantiserade sex erfarenheterhändelser från min ungdom.

anonymt
Anonymt
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Jag gillar att skriva dikter eftersom det är den enda sättet som jag kan beskriva mina känslor…

Anders Rosén
Anders Rosén
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Jobbar med IT. Intresserad av litteratur, att skriva,teater,film,konst och släktforskare.…

Claes Selander
Claes Selander
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

In gardens lush where blushing tomatoes twine, There dwells a man of letters, of tongues divine.…

Ragnar A
Ragnar A
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Journalist och författare som skriver dessa noveller i "utkanten" under pseudonym

Arthur Wright
Arthur Wright
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Är en man i 40 års åldern boende i mellersta Sverige och är nybörjare inom novellskrivandet..…

Tomas Palmér
Tomas Palmér
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

Man, 73 år gammal. Ex-bibliotekarie som skriver berättelser med arbetstiteln Drömmer om…

Lisa Olivia Svensson
Lisa Olivia Svensson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

Jag skriver och lyssnar på Lars Winnerbäck. Följ mig på vägen mot min författardröm.…

Jessica Nordlander
Jessica Nordlander
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2015

Glad och varm kvinna på 46 år. Älskar att skriva dikter, noveller och böcker.

Anton Johansson
Anton Johansson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Jag är en 40 åring som tycker om att komponera musik och skriva berättelser på fritiden,…

Tobbe M.
Tobbe M.
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Jag är mycket. Jag har intressen inom mycket, lingvistik, kvantmekanik, matematik, biologi,…

Ökänd
Ökänd
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

Det är genom skrivandet jag får utlopp för mina tankar och känslor. Jag har länge skrivit…

Per Ragnar
Per Ragnar
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Har i huvudsak bott i norra Sverige i olika städer.

Rebecka Ljungholm
Rebecka Ljungholm
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Jag är sjuk i en kronisk njursjukdom och har precis skrivit en självbiografi kring det,…

Freja Fröjd
Freja Fröjd
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

Hej, jag är en 16 årig tjej som älskar att skriva o hoppas att ni gillar mina små noveller:)

Lovisan
Lovisan
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

En nyfiken tjej i mina bästa år som älskar att skriva. Både erotik och annat. Kommer publicera…

Mr. Lucas
Mr. Lucas
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Jag är en person som gillar att skriva lite på noveller och annat, men det händer bara…

Susanne Bengtsson
Susanne Bengtsson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Jag har skrivit dikter sedan 2015 och publicerat dem i olika forum. För två år sedan väcktes…

Ulla Rasp
Ulla Rasp
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

En duva fällde en tår klar som en droppe snö i min hand. I den tåren speglas hela min…

William T. Orsson
William T. Orsson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2024

Enligt min naprapat är jag alltför känslig för synintryck och ljud. Kanske har hon rätt…

Inget namn här inte
Inget Namn Här Inte
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Ange minst trettio tecken för att denna textruta ska bli glad

Natasha Engblom
Natasha Engblom
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

Jag lär mig att skriva dikt på svenska som jag skriver på mitt modersmål språk.

Nobodys
Nobodys
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Här för att läsa noveller. Är inte intresserad av att skriva med någon.

Helene
Helene
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Kvinna 59 år som alltid tyckt om att skriva i dagboks form genom åren. I tonåren vlev jag…

Pascal ÖT
Pascal ÖT
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Mitt namn är inte relevant, gillar att skriva små dikter. Hoppas någon kan ta glädje över…

Valentina
Valentina
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

Hej! Jag är en vanlig kvinna som gillar att spela med ord och hitta på små berättelser)…

tidsliv
Tidsliv
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Du behöver egentligen inte veta så mycket om mig. Jag är precis som dig och ändå inte.…

Felicia
Felicia
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2017

Har alltid älskat att skriva sedan jag var liten och min dröm är att någon gång skriva…

KirreChan
KirreChan
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Skriver för mest för skojs skull och vill gärna veta hur andra tar mina noveller. (Ni får…

Hans Öjmyr
Hans Öjmyr
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

När jag var ung skrev jag mycket, sedan kom barnen, och så har det inte blivit av förrän…

STIG WIKMAN
STIG WIKMAN
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2017

Jag är en 70 år gammal man som började skriva poesi för 10 år sedan. Har nyligen gett…

M Eriksson
M Eriksson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2024

Skriver noveller och andra texter och har gått tre kurser i kreativt skrivande.

Philip Teller
Philip Teller
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2015

Tycker om att skriva det mesta, mestadels blir det romaner, noveller och sångtexter.

KJELL RANDEHED
KJELL RANDEHED
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Etnolog och filatelist som skriver noveller, sagor med mera. Ibland på uppdrag av veckopressen…

Manne  Holm
Manne Holm
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Jag är en gubbe på 60 som har huvudet fullt av idéer. Jag vet hur berättelsen börjar…

Pia Eriksson
Pia Eriksson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2017

Jag är krishanteringen. Jag är modig. Jag är Pia.

Daniel
Daniel
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2017

16 år gammal. Gillar träning och hälsa. Favoritförfattare är Tolkien och bok är hans…

Ansv...
Ansv...
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Kvinna 60 år i år. Tycker om att skriva och ska göra det mer nu. Försöker tänka här…

Poeternas lilla Örebroare 83
Poeternas Lilla Örebroare 83
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Hej heter Alina är 38 år gammal och hållit på skriva poesi i många år på min fritid.…

Katlasusanne
Katlasusanne
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Snart 45 årig 3 barnsmamma som skrivit sedan jag var liten, men aldrig publicerat något.

Michaela D Söderström
Michaela D Söderström
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2015

En kvinna som hellre tar vägen bortom allfarvägen. Skriver. Dikter...essäer med mera. Huset…

annlars
Annlars
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

Gillar att skriva noveller b.la. Gillar kvinnor och män

Bo R Davidsson
Bo R Davidsson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Jag är fotograf, föreläsare och konstnär. Har skrivit en bok med titeln Som en parkbänk…

Jörgen Stattin
Jörgen Stattin
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2015

Vid sidan av att ägna tid åt mitt vanliga jobb, mina barn och sambo och deras intressen…

Emina
Emina
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

Mitt namn är Emina 30 år gammal, positiv, glad, kommunikativ, social, trevlig, beredd att…

gunnar fossmo
Gunnar Fossmo
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Pensionär som skriver noveller och böcker. Bor i södra Västerbotten nära kusten.

Jacki Lo
Jacki Lo
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Jag skriver sexnoveller här, på andra ställen skriver jag annat men ofta blir det med en…

Per-Göran Tenbrink
Per-Göran Tenbrink
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

Gift pensionär. 4 barn. 3 barnbarn. Fiskar helst lax med tvåhands flugspö. Rätt mycket…

Sandra Björklander
Sandra Björklander
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Jag är en mamma som har fullt upp med veckobestyr men när jag får lite tid över gillar…

Thea Hylander
Thea Hylander
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Jag är en tjej som är 16 år gammal. Jag älskar mina djur och jag är en kreativ och snäll…

Caroline Nilsson
Caroline Nilsson
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

Har en komplicerad relation till livet. Mina texter är verkliga och jag skriver mest om psykisk…

Katarina Evy Björkqvist
Katarina Evy Björkqvist
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2017

Jag är en tjej på 17 år som gillar att fantisera och skriva.

Victor Poshman
Victor Poshman
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Skriver bäst på engelska, älskar att skriva skräckinspirerat. Snart 14 år med författambitioner.

Rebeckas Djup, tankar från dagens början till slut.
Rebeckas Djup, Tankar Från Dagens Början Till Slut.
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2023

En tänkare. En ensamvarg. En överlevare, en kämpe!

Cecilia Ridderborg
Cecilia Ridderborg
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2017

Hejsan, jag har ett restaurang jobb och bor i Gästrikland, Jag är en kreativ tjej, spelar…

Melliie
Melliie
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Har för mycket historier i huvudet som jag vill få ut i skrift, måste bara öva på att…

Hugo Almqvist
Hugo Almqvist
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Snäll,rolig,glad gillar att skriva noveller om skräck och andra grejer

Niklas Nylander
Niklas Nylander
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Det finns en dröm om att en dag bli författare.

Marit-Maritza lövros
Marit-Maritza Lövros
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Mångsidig konstnärinna och författarinna från Sweden i Västerås. Googla på MaRit-MaRitza…

Annika Palmquist
Annika Palmquist
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

Gillar att skriva dikter, lite som terapi. Håller även på skriva berättelsen om mitt liv,…

Lars Knapp
Lars Knapp
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2018

Jag är en dyster individ som har funnit kärlek i skrivandet. Jag är melankolisk poet som…

VingaAlv
VingaAlv
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2022

Hobbypoet som också skriver barnsagor på engelska. Tillskriver mig en helt otämjd stil…

Mariana
Mariana
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Kvinna som passerat de femtio för ett tag sen. Skrivit lite av och till under mitt liv och…

Kiyokita
Kiyokita
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

En vacker, ärlig, värd kärleken själ Älskar människan, existens, kärleken och livet.…

Alice Liu
Alice Liu
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Det kommer alltid att finnas plötsliga förändringar i livet. Att Se fram emot framtiden…

Hawkeye58
Hawkeye58
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2021

Jag tycker om att skriva och fotografera. Jag tycker om historia och berättelser. Det finns…

Snorhyveln
Snorhyveln
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

Känslig kvinna runt 20- års åldern. Vill nå ut med verkliga händelser i mitt liv.

Det var en gång
Det Var En Gång
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2020

Kåserier från mina något yngre år på 70/80-talet

ragnar sandberg
Ragnar Sandberg
Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2019

Jag är ragnar, en 66-årig man från göteborg, numera bosatt vintertid på gran canaria,…

Övriga författare

Utöver detta har vi också över 2800 nya författare som fortfarande växer och kämpar för att nå till toppen. För dom rekommenderar vi att läsa andras verk för att bli inspirerade och läsa våra artiklar. För då kommer dom till slut också nå till toppen.

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren