Angelina Lundström

Angelina Lundström

Jag ber till universum att någon ska finna de texter som jag har skrivit i min ensamhet.

Publicerade verk: 6
Medlem sedan: 2022
Författarens länk

Författarens noveller:

En natt till spillo

Angelina Lundström

En natt till spillo Nu låg hon på golvet. Hennes hud var blek likt huden av ett lik. Hon blödde från vänsterarmen men vacker var hon, det måste jag säga. Jag lade ifrån mig sprutan och satte mig…

Klicka här för att läsa hela »

Emellan oss

Angelina Lundström

Emellan oss Jag minns än den varma dagen i augusti, dagen då jag först såg dig. Du stod tillsammans med en grupp människor som alla var så insvepta i varandra att de inte tycktes se något annat,…

Klicka här för att läsa hela »

Pas de Cheval

Angelina Lundström

Pas De Cheval Ett faktum; Alla kommer vi att dö, kanske inte idag, kanske heller inte imorgon men inom kort. Vi kan välja att antigen bekymra oss i detta eller så kan vi välja att göra någonting…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Sirener

Angelina Lundström

Mitt huvud känns fullt av tankar om honom. Jag vet inte hur han dök upp eller varför han stannat kvar men i mitt huvud han finns varje minut, timme och dag. Jag vet inte om det är galenskap som sakta…

Klicka här för att läsa hela »

Hus av minnen

Angelina Lundström

I denna plats som vi har skapat här med dig och mig, kan du säga vad som helst och jag kommer inte att överge dig. Avklä de värsta som du kan ha tänkas gjort. Se mig hålla dem upp mot ett ljus…

Klicka här för att läsa hela »

Mer än vad du vet

Angelina Lundström

Min kära, Det har gått för lång tid utan att dina läppar berört mina. Min mun har inte hållit tyst om dig sedan du kysste den och tanken på att du kan kyssa den igen har inte lämnat min hjärna,…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren