johan forssell

Johan forssell

Hej johan forssell heter jag och i process och försöka bli konstnär och närmare bestämt en skulptör dvs skapa skapelser monster och annat i lera och måla dom och målar tavlor i akryl och olje färg och även tecknar i blyers och kör akvarel när lusten finns dvs kör det mesta :) men tycke även väldigt mycket om att skriva sanna mindre romaner dikter eller bara grejer som ploppar upp i huvudet och önskar att man tar tiden och gör den boken som man funderat på och gör dvs skriva om sin barndom

Publicerade verk: 16
Medlem sedan: 2021

Författarens noveller:

En dag i skolan med en missbrukare

Johan Forssell

Jag började få iordning på skolans rutiner och komma in i arbetet och alla viktiga lärare hade äntligen kommit på plats efter alldeles för lång tid utan några lärare alls under nästan en termin…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Ont och gott??

Johan Forssell

Vad har verkliga det onda skapat??och vad är det onda för dig eller värdens onda ?? ,vi vet mer onda eller det andra?? och det kan bevisas att det onda =djävulen finns på jorden och dom andra ska…

Klicka här för att läsa hela »

Måste man tänka sig lycklig??

Johan Forssell

Tänk inte mycket när du hamnat rätt bara tänka med ett drivande glöd medicin till ditt inre monster som du själv väljer, är du i det onda i va andra ser eller det lika som du anser och hitta dit…

Klicka här för att läsa hela »

Bearbetning av det onda och det goda.-Nödvändigt för vissa??

Johan Forssell

Är man mer erfaren av livet och hanteringen av en enorm ensamhet och depritioner och djupa jobbiga tankar ,få panik ångest och å lära känna livet och lättare kan leva när det riktiga livet kommer…

Klicka här för att läsa hela »

Bearbetning av det onda mot det goda??

Johan Forssell

Är man mer erfaren av livet och hanteringen av en enorm ensamhet och depritioner och djupa jobbiga tankar och få panik ångest och å lära känna livet och lättare kan leva när det riktiga livet…

Klicka här för att läsa hela »

Moder jords krafter!!

Johan Forssell

Moder jords krafter och växter har skapat retsamma krafter mot dagens korkade uppdelade samhället att det ska ska problem i världen under en tid eller bara och testa denna jord i detta universum om…

Klicka här för att läsa hela »

Utdelande krafter från något eller någon??

Johan Forssell

Är du eller nej ??? vissa speciella personen med stora gåvor blivit utvalda av annan kraft på denna jord för att det ska gå lättare eller dom tilldelar dig ett spel som du ska spela och till slutet…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren