Romantik noveller

Letar du efter en romantik novell? Vill du publicera en romantik novell? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet. Här nedan hittar du alla noveller av kategorin romantik.

Dom senaste romantik novellerna:

Nattklubben 3

Johan Wettergren

Nattklubben 3 Denna vinterdag är det fem minus grader ute. Blåsten är måttlig men får ändå alla att dra sina vinterrockar allt närmare kroppen i ett desperat försök att hålla kylan borta. Så…

Klicka här för att läsa hela »

Nattklubben 2

Johan Wettergren

Hösten gjorde allt för att Göteborgarna skulle förstå att hon menade allvar. Regn som träffade Göteborgarnas huvud som iskalla pilar for omkring i alla riktningar och gjorde alla försök att skydda…

Klicka här för att läsa hela »

Nattklubben 2

Johan Wettergren

Hösten gjorde allt för att Göteborgarna skulle förstå att hon menade allvar. Regn som träffade Göteborgarnas huvud som iskalla pilar for omkring i alla riktningar och gjorde alla försök att skydda…

Klicka här för att läsa hela »

PÅ SANNOLIKA SKÄL EN KÄRLEK

Katarina Francis

Bussen krängde på den smala vägen och hon var snart ensam kvar i bussen . Hon försökte i smyg titta på dom andra var någon av dom andra resenärerna på väg till fängelset. -Asså vare anstalten…

Klicka här för att läsa hela »

Nattklubben

Johan Wettergren

Nattklubben En lördagskväll i september går jag in på en nattklubb i Göteborg. Det regnar svagt utanför nattklubben samtidigt som en kall vind drar fram. Göteborg visar upp sig med den nyckfullhet…

Klicka här för att läsa hela »

Inte som det var tänkt

Annis92

Otåligt stod Bella Ström och klickade med den ena högklackade stöveln. Hon stod i hallen, blicken spänd mot sambon som satt vid köksbordet och slog in julklappar. Julklappar som redan borde varit…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta romantik novellerna:

En kvinna i mitt kök

Lars Olofsson

Han öppnade ögonen och såg att det var ljust ute. Det innebar att klockan borde vara bortåt nio på morgonen. Det smakade inte gott i munnen och huvudet kändes inte alldeles glasklart. Jaja, igår…

Klicka här för att läsa hela »

Konversation Om En Flicka

Lisa

2018-12-18 13:20:28 Simon: Träffar du nån tjej för tillfället? 2018-12-19 13:40:35 Lisa: Nej jag skriver med en del tjejer men träffar ingen just nu. 2018-12-21 10:16:17 Simon: Okej, man ska inte…

Klicka här för att läsa hela »

Ett gränslöst öde

Therese Sjöqvist

Jag är inte som andra tonåringar och jag har aldrig varit som andra barn heller. Ansvar. Plikt. Medkänsla. Ja, det är en del av den ska jag vara. På pappret åtminstone. Medan andra barn uppmuntrades…

Klicka här för att läsa hela »

Biets vackra livssång

EpicGamer

According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't…

Klicka här för att läsa hela »

Den unge Philips lidanden

Henrik Magnusson

Kontakt Vi hade samma mamma men olika pappor Philip och jag. Han var sju år yngre vilket gjorde att vi var mer som kusiner än bröder när vi var små, men i vuxen ålder hade våra band stärkts, särskilt…

Klicka här för att läsa hela »

Levande minnen

Lexie Li (alias)

KAPITEL 1, Ellie Jag satte nyckeln i låset och vred om och möttes av mitt hems välbekanta doft och slappnade av så fort jag stängde och låste dörren bakom mig. Jag klev ur mina trånga jobb-klackar…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren