Sexnoveller och erotiska noveller

Letar du efter en sexnovell? Vill du publicera en sexnovell? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet. Här nedan hittar du alla noveller av kategorin sex. Vi har en riktigt stor samling av kvalitets sexnoveller inom dom flesta underkategorier som finns. Några av dom populäraste underkategorierna på vår sida är: bondage, fetish, gruppsex, oralt, swinger och trekant. Våra sexnoveller är skrivan av båda nya och erfarna författare.

Dom senaste sexnovellerna:

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

J_heartbreaker

Del 21 (läs gärna tidigare delar först) När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig…

Klicka här för att läsa hela »

Då var det dags igen....

Pervers

Min översexuella och fantasifulla personlighet får aldrig nog. Jag ska titta på då ett par ska knulla. Ser fram emot att se hur kuken åker in och ut i fittan. Höra hur det smaskar. Och förhoppningsvis…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

J_heartbreaker

Del 20 (läs gärna tidigare delar först) På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas…

Klicka här för att läsa hela »

Anal onani

Anne

Har köpt en ny dildo. Lite grövre. Ser ut som en riktig . Ett rejält kukskaft, lite ådrigt, förhuden nerdragen, stort rött ollon med underbar ollonkant. Pungen lika fin. Med sugkopp. Invigningen…

Klicka här för att läsa hela »

Svärmors trosor

Perv

Svärmor, Agneta 69 år, renoverar sin toalett. Så toaletten i badrummet får användas istället. Agneta är blek och lite slapp i kroppen . Låren likaså. Små bröst,men oj vad hon gör mig kåt.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

Sommarbus i skärgården

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka”, säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Vad klassas som en sexnovell?

Sexnoveller eller erotiska noveller består av fiktiva och faktiska berättelser. Berättelserna är om passionerade, romantiska eller sexuella relationer avsedda att väcka liknande känslor hos läsarna. Så för att förklara det enklare handlar det om att sexnoveller på något sätt ska vara passionerade, romantiska eller ha sexuella relationer. Novellen behöver inte vara helt sex baserad utan kan bara innehålla det så länge det väcker sexuella känslor hos läsaren. Många sexnoveller är egentligen bara erotiska erfarenheter man har haft i livet och valt att skriva ner och dela med sig av. Men det finns också mycket fiktiva sexnoveller som baserar sig på en historia man har hittat på.

Ja, jag skulle säga att erotiska/sex noveller kan vara ett sätt att utforska sin sexualitet på ett säkert och privat sätt. Genom att läsa om olika typer av sexuella erfarenheter och fantasierna av andra människor kan man få nya idéer och upptäcka vad som tänder en själv.

Det beror på hur de är skrivna, men generellt skulle jag säga att erotiska/sex noveller är mer subtila än porr. Novellerna fokuserar oftast på karaktärernas känslor och tankar, och beskriver sexscener på ett mer suggestivt och romantiskt sätt än vad porr gör.

Läsning av erotiska/sex noveller kan påverka ens sexualitet och relationer på många sätt. De kan hjälpa en att bli mer bekväm med sin egen sexualitet, öppna upp nya idéer och fantasi, och förbättra ens förmåga att kommunicera öppet om sex med en partner.

Genom att läsa erotiska/sex noveller kan man få nya idéer och inspiration för sitt eget sexliv. Man kan lära sig vad man tycker om och inte tycker om, och sedan utforska dessa idéer på ett säkert och roligt sätt med en partner.

Jag skulle säga att erotiska/sex noveller kan vara både konst och underhållning. När de är skrivna på ett kreativt och engagerande sätt kan de uttrycka komplexa känslor och erfarenheter på ett sätt som är vackert och meningsfullt.

Det är viktigt att vara försiktig när man läser erotiska/sex noveller på internet. Vissa webbplatser kan innehålla virus eller oönskat material. Det är alltid bäst att använda en säker och pålitlig webbplats och vara medveten om vilken information man delar.

Läsning av erotiska/sex noveller kan påverka ens fantasier och drömmar genom att ge nya idéer och upptäckter. Men det är viktigt att komma ihåg att fantasier och drömmar inte alltid är representativa för ens verkliga sexuella preferenser eller önskningar.

Ja, för vissa människor kan erotiska/sex noveller vara en form av terapi eller befrielse. De kan hjälpa människor att utforska och förstå sin egen sexualitet, eller fungera som en trygg utlopp för sexuella fantasier som man kanske inte känner sig bekväm att utforska i verkliga livet.

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren