Sexnoveller om gruppsex

Sexnoveller om gruppsex är en annan genre av erotisk litteratur som fokuserar på sexuella situationer där flera personer är involverade i en sexuell situation tillsammans. Det kan vara en riktigt spännande och stimulerande läsning för vuxna som är intresserade av att utforska och lära sig mer om sexuella fantasier och gruppsex som en form av sexuell utforskning och njutning.

Det är viktigt att komma ihåg att gruppsex kan ha olika kombinationer av kön och antal personer, och att det alltid är viktigt att alla inblandade parter ger sitt samtycke och respekterar varandras gränser och känslor. Det är också viktigt att ha högsta respekt för alla inblandade personer och att ha en trygg och hälsosam sexuell upplevelse.

Så, om du är intresserad av att läsa "Sexnoveller om gruppsex", bör du göra det med respekt för alla inblandade parter och med medvetenhet om att detta är läsning avsedd för en vuxen publik. Det kan vara en spännande och stimulerande upplevelse att utforska gruppsex som en form av sexuell utforskning och njutning, men det är alltid viktigt att ha högsta respekt för alla inblandade parter och ha en trygg och hälsosam sexuell upplevelse.

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 13 - Separation och depression

J_heartbreaker

Del 13 (läs gärna tidigare delar först) Det här är vad som hände efter den där helgen hemma hos Kattis. Efter bara två veckor sade Dessie upp sitt rum på skolans elevhem och flyttade istället…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 12 - Favorit i repris

J_heartbreaker

Del tolv (läs gärna de tidigare delarna i denna berättelse först) Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

J_heartbreaker

Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så). Nionde delen (läs gärna de åtta…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först). Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng. Alldeles ovanpå mig låg…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 2 – Orgasmer och förfest

J_heartbreaker

Fortsättning på del 1 (läs gärna den före denna). När Sofie såg mig sittande i bar överkropp med Dessie sittandes gränsle över mig utbrast hon skrattande: - "Vad håller ni på med då?!" Sofie…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 1 – Introduktion och förspel

J_heartbreaker

Jag heter Johan och det här är min berättelse om när jag för ganska många år sedan pluggade på en folkhögskola. Jag var 21 år och hade börjat studera på en 1-årig teaterutbildning på en…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 10 - Fortsättning

Nilskjell

Det här är en fortsättning på novellserien Anställning. I den här novellen knyts denna historia ihop med Konst av olika slag, vars kapitel 7 är en spegling av denna novell. Ett år senare Augusti…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med benefits, kapitel 5

Nilskjell

På lördagsmorgonen vaknade jag av att Angelica ringer. Hon vill att jag ska komma över. Hennes mamma hade hört om min inblandning i gårdagens orgie, och vill nu träffa mig. Oj, hoppas hon inte är…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 2

Nilskjell

Hittills har mitt ”sommarjobb” gjort mig nästan en halv miljon rikare. Och det bara efter 4 veckor. Helt tokigt, men så är det ju ett jobb med förmåner. Jag träffade Jack på min pappas midsommarfest.…

Klicka här för att läsa hela »

I bastun, på gymmet

Nilskjell

En lite närsynt och disträ man på gymmet och vad som händer när rutinen styr vart man går. I den här historien är det olika personer som berättar historien. Varje ny person markeras med en rad…

Klicka här för att läsa hela »

7 Nya hemmet.

Anders Redna

Önskedagar ❊ Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi…

Klicka här för att läsa hela »

5 Ett halt besök

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Min första och ända kärlek

Calle

Detta hände för länge sedan, jag Calle var trettonår. Min erfarenheter av tjejer var liten någon porrtidning hade jag läst, och min storasyster Annas mitt livs novell och vecko revyn. En ny tjej…

Klicka här för att läsa hela »

Nicklas och Jennifers trekant del2.

Ungman123

Nicklas och Jennifers trekant del2. Läs gärna del 1. Jag vaknar på morgonen och hör hur Nicklas snarkar samtidigt som Sandra har lämnat sängen. Jag går ut ifrån sovrummet för att se om hon är…

Klicka här för att läsa hela »

Nicklas och Jennifers trekant del1.

Ungman123

Nicklas och Jennifers trekant del1. Jag och Nicklas hade duschat, lagt oss i sängen för att mysa. Vi båda va kåta och kunde inte hålla händerna i styr i duschen. Jag hade gått ner på knäna och…

Klicka här för att läsa hela »

Paret på gymmet del1.

Ungman123

När jag träffade Anna och Patrik. Del1. När en helt vanlig fredag blir lite ovanlig. Jag går till gymmet för att träna, som vanligt brukar jag träna lite senare. Tycker det är skönare att träna…

Klicka här för att läsa hela »

Min dag på stranden med Lena

Erotik älskaren

Solen sken varm där vi låg på filten vid stranden. Det var nästan vindstilla men en svag bris gled längst våra nakna kroppar. Lena och jag hade bestämt oss för att ta en heldag på stranden. När…

Klicka här för att läsa hela »

Eva och Dennis

Erotik älskaren

KAPITEL 1 Hej mitt namn är Eva och jag är en helt vanlig kvinna på 35 år. Två barn och nyskild sedan två år tillbaka.Inga konstigheter förutom att jag bär på en hemlighet. Jag har sex med en…

Klicka här för att läsa hela »

Lektionstimmen

Bronson

Första året på gymnasiet, jag heter Markus men kallas för Mackan, är sexton år gammal. Det är september månad, vi har gått i skolan i en månad ungefär. Det är en ganska lugn klass som jag…

Klicka här för att läsa hela »

Stora Stora Vargen

Okänd

JÄGARN eller stora,stora vargen. Det knäppte och sprakade i vedspisen och maten doftade ljuvligt. Det var en torsdagskväll och snart påsk, vi satt och planerade för en semesterresa och hade slagit…

Klicka här för att läsa hela »

Lektionstimmen

Bronson

Första året på gymnasiet, jag heter Markus men kallas för Mackan, är sexton år gammal. Det är september månad, vi har gått i skolan i en månad ungefär. Det är en ganska lugn klass som jag…

Klicka här för att läsa hela »

Bastun

Robin/Carin

Det hela började med att du och jag bestämmer en tid för att ta en bastu, jag blir förvånade när du tar kontakt med mej, och för att fråga om jag vill ta en bastu med dej…det är klart att jag…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren