Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först).


Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng.
Alldeles ovanpå mig låg en lika naken Sofie på mage och sov med sitt huvud liggande mot min bröstkorg med sina armar kring min hals. Hon hade trasslat in fingrarna i mitt långa hår som hon försiktigt lekte sakta med i sömnen. Jag höll om henne med min högra arm. Ibland smekte hon stilla sin kind mot mitt bröst i sömnen.
Alldeles intill mig på min vänstra sida närmare mitten av sängen sov Dessie, också hon lika spritt språngande naken. Hon låg med huvudet på min vänstra arm och höll min vänsterhand med bägge händerna. Dubbelsängens båda täcken låg nedslängda på golvet.

Jag låg stilla, lite bakfull, och försökte komma ihåg exakt vad det var som hade hänt kvällen innan och kom på var vi var. Javisst ja, vi var hemma hos Kattis, den där äldre snygga muskulösa kvinnan som jag hade suttit i knä på när jag hade varit utklädd till läderbög i samband med skolfotograferingen i augusti. Hon som då hade tagit ett foto på oss två tillsammans med sin digitalkamera när hon pussade mig.

Jag började tänka på gårdagen och vad som egentligen hade hänt:
Dessie hade sagt till mig att hon älskar mig och vi bestämde oss för att bli varandras pojkvän respektive flickvän... Ja, hon hade faktiskt sagt till de andra att jag var hennes pojkvän.
Sedan hade Sofie kommit till mitt rum och avbrutit oss varpå det blev en snabb trekant. Efteråt kom Ozze och vi började förfesta. Men när vi skulle gå träffade vi Sanna utanför och hon hade fått följa med oss hem till Kattis och väl här hade festen senare utbrutit till en orgie där alla hånglade med alla och Ozze satte på Sofie bakifrån i soffan. Men vad var Ozze nu?... Visst ja. han hade ju varit så full att han däckade på soffan efteråt.
Kattis hade burit in Sanna till sovrummet och förfört henne medan vi andra hade sex, sedan hade vi andra tre också gått in till dem och Sofie och Dessie började delta, men Sanna ville att även jag skulle vara med. Sedan hade vi alla haft sex med varandra och... Visst fan, jag hade knullat Sanna!

Mina tankar snurrade runt i skallen. Hade jag varit otrogen redan första dagen på vårt förhållande? Nej, Dessie hade ju varit med och uppmuntrade oss till det. Men var inte Sanna minderårig?... Nej, hon hade ju fyllt 15 år på torsdagen dagen före (puh, vilken jävla tur tänkte jag). Sedan hade Kattis tagit fram en sådan där strapondildo som hon knullat Sofie med. Sen hade hon knullat Sanna också med den... och de två höll på jättelänge, även efter att vi andra somnat.

Vilken jävla natt!

Jag tittade mot vänster sida i dubbelsängen. På andra sidan, bredvid Dessie låg Kattis på rygg utsträckt i sin fulla längd med benen lite lätt bredbent. Hon hade fortfarande den där stora svarta strapondildon fastspänd på sig. Alldeles tätt intill låg Sanna och sov med sina armar kring Kattis hals. Sanna hade borrat in sitt ansikte mot hennes hals samtidigt hon hade sitt vänstra ben liggande över Kattis mage. Kattis höll om henne med sin vänstra arm och hade lagt den högra bakom sitt huvud.
Jag undrade lite snabbt hur länge de två hade fortsatt att knulla natten innan, hon måste ha knullat Sanna i flera timmar. Båda tvås nakna kroppar var fortfarande alldeles genomblöta av svett så att det nästan glänste om dem, både om Sannas bleka vita smala tonårskropp och Kattis bruna solbrända muskler. Jag tittade på Kattis mage och hennes stora väldefinierade magrutor. Det var nästan obegripligt hur en kvinna kunde vara så lång och ha så stora vältränade muskler och ändå samtidigt vara så galet sanslöst snygg, sexig och kvinnlig.

Jag låg kvar stilla och njöt av att känna kroppsvärmen från Dessie och Sofie som båda i sömnen kramade sina nakna kroppar emot min. Efter en stund märkte jag att Dessie nu också hade vaknat.

- "God morgon älskling.", viskade hon och tittade på mig med sina stora vackra gröna ögon.

Hon närmade sig sakta mitt ansikte och vi gav varandra en mjuk liten kyss. Hon lade sitt huvud mot min axel, lade sina armar kring min hals och smekte ömt min kind.

- "Vilken natt!", sa jag tyst och luktade lite på Dessies röda lockiga hår.

- "Ja, vilken jävla natt. Verkligen.", fnissade Dessie.

- "Jag tror fan att alla knullade alla igår.", sa jag tyst.

- "Njäe, Ozze hann ju bara sätta på Sofie. Fast den tokfan hann ju i alla fall ge dig en lapdance innan i alla fall.", sa Dessie och skrattade tyst.

- "Ja visst ja. Åh fan. Var är han nu förresten?", sade jag småskrattandes.

- "Han ligger väl fortfarande och sover näck på soffan skulle jag tro, så jävla full som han blev igår.", svarade hon.

Vi låg stilla en stund. Sofie rörde lite på sig där hon låg ovanpå mig, men sov fortfarande, Jag smekte henne försiktigt över ryggen och ner mot svanken samtidigt som jag och Dessie tittade varandra djupt i ögonen. Dessie log mot mig och gav mig en djup kyss.

- "Jag är så in i helvetes jävla kär i dig,", viskade hon och log med hela ansiktet mot mig.

- "Jag älskar dig, Dessie. Det har jag gjort ända sen första gången vi träffades.", svarade jag och tittade som hypnotiserad in i hennes vackra gröna ögon.

- "Det är lika för mig. Ända sedan den där första kyssen på den där festen.", sa Dessie.

- "Sofie sa flera gånger att hon visste att du var kär i mig också, men att om jag ville ha dig till min så måste jag visa det för att du är en äkta gentleman som aldrig skulle försöka komma i vägen för någon annan.", fortsatte hon.

- "Va, sa hon att jag är en gentleman?", sa jag och fnissade till.

- "Ja, hon har även sagt att hon tycker du är en riktig karlakarl, att hon är skittänd på dig och hotade med att om jag inte fick arslet ur vagnen och tog dig till min så skulle hon stjäla dig."

- "Stjäla?!", utbrast jag med ett litet skratt.

- "Ja, men nu är du min. Och jag din.", sa Dessie och kysste mig igen.

De andra sov fortfarande. Det blev tyst en stund, innan Desse bröt tystnaden.

- "Det här är andra gången jag är här. Var här för en månad sedan, men då var det en vanlig fest med fler människor och ingen orgie. Då blev jag så full att jag somnade tidigt sittandes ute på balkongen. Vaknade dagen efter med en filt över mig och att Ozze sov här inne hos Kattis. Det var Kattis som hade burit in och bäddat ner mig."

Hon tittade på mig och log. Det blev tyst en stund igen.

- "Johan, vet du vad jag märkte igår?", sa hon plötsligt.

- "Nä, vadå?"

- "Jo att när du och jag började ha sex på ditt rum igår och Sofie var med. Det var så otroligt tändande att se när du slickade och sen blev riden av henne."

- "Tyckte du?!"

- "Ja. Samma senare här när jag sög av dig tillsammans med Kattis, var så galet sexigt. Och när du knullade Sanna så blev jag så jävla kåt att jag nästan höll på att få orgasm bara av att få se dig knulla henne."

- "Tyckte du verkligen det?"

- "Ja. Jag blev förvånad själv över att jag blev det. Har aldrig varit så kåt som igår."

Hon smekte ömt min kind.

- "Vet du vad jag också märkte igår?", sa jag efter en liten stund.

- "Nä. vad?"

- "När du hade sex med Kattis så slog det mig att hon är dubbelt så gammal som du. Och att det gjorde mig så jävla tänd att se dig med en så mycket äldre kvinna."

- "Jag vet att hon fyller 37 om ungefär en månad, så hon är faktiskt mer än dubbelt som gammal. 19 år äldre", fnissade Dessie.

Sen blev det åter tyst en liten stund.

- "Så vad innebär det, att vi gillar att se varandra ha sex med andra?", sa Dessie.

- "Ja, jag trodde inte jag skulle tycka det, men det gjorde jag. Är det konstigt?", sa jag tyst.

- "Äh, så länge vi båda är med på det så ska väl andra skita i om vi gillar se varandra knulla med andra som vi själva är tända på och vi båda deltar.", svarade Dessie och kysste mig på kinden.

- "Och dessutom...", fortsatte hon.

- "Vad?"

- "Du hann ju inte knulla Kattis igår, vilket hon sa att hon ville göra. Jag vill så gärna se när du knullar med henne, det skulle vara så jävla sexigt att se."

- "Vi får väl se."

- "Jo gör det. Jag vet att hon vill ligga med dig. Hon är skittänd på dig, jag såg hur hon nöp dig på arslet precis när vi kom innanför dörren här igår."

- "Märkte du det? Ni stod ju med ryggen vänd då.", sa jag förvånat.

- "Sofie märkte det också och jag såg att du blev generad och röd om kinderna då. Dessutom har hon ju tjatat på både Sofie och Ozze att bjuda med dig hit ända sedan augusti. Är du förvånad?"

- "Jag har ju aldrig varit direkt populär hos tjejer förr. Jag har ju visserligen haft tjejer förr, men aldrig varit direkt poppis bland dem. I gymnasiet pratade de flesta tjejer knappt med mig. Fast det beror väl nog mest på att jag var så blyg.", sa jag tyst.

- "Det kan jag inte fatta. Jag tycker ju du är det vackraste jag nånsin har sett och dessutom är du rolig, jävligt smart och du är alltid snäll och omtänksam mot alla. Är brudarna efterblivna där du kommer ifrån?", sa Dessie och gav mig en snabb kyss.

- "Fast det har ju varit lite lika här. Kolla bara i min egen klass, jag står väl inte direkt högt i kurs där heller. Fast förutom teatern så har jag väl inte så mycket inte så mycket gemensamt med resten där, antar jag."

Dessies ansikte blev plötsligt allvarligt.

- "Fast det beror ju på de där tre brudarna där, de där jävla mobbarna. Frida i din klass har berättat att du var den enda som vågade stå upp och försvara henne när de började mobba henne och hånade hennes vikt mitt under en lektion, medan alla de andra 13 i er klass plus lärarna satt tysta och bara tittade på."

- "Du skulle hört vad de slängde ur sig till henne, man säger bara inte sånt till andra.", sa jag.

Dessie smekte min kind.

- "Jag vet vad de sa. Frida och jag bor ju på samma elevhem och hon har berättat allt. Även andra har berättat grejer, både i er klass och på de andra elevhemmen. Josef i er klass har berättat att Linda har sagt jätterasistiska saker till honom. Och vad jag har fattat så gillar egentligen ingen annan i din klass dom heller, inte ens de där två killarna där som de brukar hänga med. Men de är rädda för att själva bli utsatta."

- "Jag fattar mig fan inte på nån av dem. De är väl för fan vuxna allihopa, men beter sig som mobbare i grundskolan gjorde. Hon Linda, den äldsta av dem, hon är ju för fan 27, men beter sig som nån jävla mobbare i mellanstadiet.", sa jag och skakade stilla på huvudet.

- "Jo. Jag var själv utsatt för sådana typer när jag gick mellanstadiet och högstadiet. Jag fick stryk i duschen efter gympan när jag var 11 för att jag hade börjat få bröst.", sa Dessie.

Jag tittade henne i ögonen.

- "Jag fick också stryk efter gympan när jag var 11. Några killar frågade alla andra i klassen i omklädningsrummet om vi hade knullat nån gång. Alla andra ljög och sa ja. Men jag var dum nog att svara nej och fick gruppstryk av några av dem, sen doppade de ner mitt huvud i en toa där nån hade skitit och spolade. Sen förbjöd de mig från att duscha för att jag hade ju redan fått en dusch, sa dom. Så jag fick gå runt med toavatten i håret hela skoldagen ända tills jag kom hem.", sa jag efter en stund och suckade tyst.

- "Men fy fan! Så en elvaårig pojke fick alltså gruppstryk som straff för att han inte hade knullat. Det är ju helt jävla sjukt när man tänker på det. Det är ju precis som i den där Jonas Gardell-boken ´En komikers uppväxt´. Där fick ju en unge stryk av exakt samma anledning.", sa Dessie och kysste mig försiktigt på kinden.

- "Det är väl lika sjukt som att du som elvaårig fick stryk för att du hade börjat få bröst. Och det är väl lika sjukt som att en 20-åring blir mobbad av tre vuxna kvinnor för att hon inte är trådsmal."

- "Ja. En del förtjänar bara en jävla high five rakt i ansiktet med en stol. Johan, blev du mycket mobbad i skolan?", undrade Dessie och kramade om mig.

- "Njae, i mellanstadiet. Men när jag fyllde 12 var jag redan över en och åttio, och då vågade inte han som var den värsta mobbaren i klassen över ge sig på mig längre när han märkte att jag var huvudet längre och dessutom mycket starkare. Jag slog tillbaka en gång och sedan var det över. Sen fortsatte jag växa och han var samma plutt och lät mig sedan vara ifred då han var rädd för att få mer stryk.”

Dessie kramade om mig hårt. Hon reste lite på sig så att hennes ansikte var precis ovanför mitt. Hon tittade mig djupt i ögonen och log.

- "Johan, hur lång är du egentligen?"

- "Jag vet inte riktigt, en och nittiotvå eller nittiotre tror jag. Jag var det det i alla fall senast jag mätte mig. Fast jag har inte mätt mig sen första året i gymnasiet."

- "Å nä! Du är ännu längre nu! Jag tror du är minst 195, minst! Min storebror är precis 190 cm lång och du är mycket längre än honom.", sa Dessie.

Hon smekte sin nästipp mot min kind.

- ”Kan inte jag få mäta dig nån gång? Det finns ett sånt måttband uppsatt på en vägg i ett av klassrummen”, sa hon leendes. Jag gav henne en snabb kyss och svarade ok.

Hon drog min arm hårdare kring sig och trasslade in sina fingrar med mina och kramade dem, samtidigt som hon smekte sin ena fot emot översidan på min vänsterfot.

- "Hur stora fötter har du?"

- "49. Så jag måste oftast specialbeställa skor.", svarade jag.

- "Shit. Allt är stort på dig! Händer, armar, fötter... Kuken.", fnissade hon,

Jag fnissade också. Då öppnade Kattis ögonen och vände ansiktet mot oss.

- "Hej. Är ni redan vakna?", sa hon med viskande röst och log.

- "God morgon. Sovit gott?", svarade Dessie med en fniss. samtidigt som hon vände sig så att hon blev liggande på rygg tätt bredvid mig, fortfarande med min arm om sina axlar.

Kattis lirkade sig försiktigt ur Sannas grepp. Sanna vaknade inte, men gnydde lite i sömnen när Kattis fick henne att släppa taget med armarna om sin hals. Kattis lade försiktigt ned den lilla sovande 22 år yngre tonårsflickan på sin sida i sängen och gav henne en liten mjuk kyss.
Sedan sträckte hon på sin långa muskulösa kropp innan hon rullade över på mage och på alla fyra tyst och sakta kröp över till mig och Dessie.

- "God morgon. Tack för igår.", viskade hon samtidigt som hon lutade sig över Dessie.

Hon tryckte sakta sina läppar mot Dessies och gav henne en lång kyss. Dessie stönade tyst till och besvarade gillande kyssen. Jag såg hur de båda länge stönande tungkysste varandra.
Efter en stund lutade sig Kattis vidare över Dessie och kysste även mig på samma sätt. Hon letade försiktigt in sin tunga i min mun, smekte min kind med sin högra hand och höll mig kvar i kyssen, samtidigt som hon med vänsterhanden kramade och smekte Dessies ena bröst.
Sedan lade hon sig på sidan så att Dessie låg mellan oss. Hon tittade på oss i tur och ordning och log.

- "Vilken natt!", utbrast hon och tittade ner på strapondildon som hon fortfarande hade på sig.

- "Höll du och Sanna på länge igår?", frågade Dessie. Kattis blev röd om kinderna.

- "Jag vet inte, tror fan jag tappade all tidsuppfattning."

- "Jag somnade sist av oss tre, och då var ni fortfarande i full action.", sa jag.

Kattis log generat och kysste sedan oss båda igen i tur och ordning samtidigt som hon fortsatte klämma på Dessies bröst.

- "Vad är klockan?", sa Kattis efter en stund.

Dessie tittade på klockradion och sa att den var tio i elva.

- "Jag måste gå på toa.", sa jag.

Jag hade ju trots allt inte gått på toaletten sedan tidigt kvällen innan och hade ju, precis som alla andra, druckit en hel del under festen. Och nu kände jag hur det verkligen tryckte på.

- "Jag med.", sa Dessie,

- "Om ni vill låna duschen när ni ändå är där så är det lugnt, det finns oanvända badlakan som jag hängde upp där igår.", sa Kattis.

- "Åh får vi? Du är en ängel.", sa Dessie och vi båda började resa oss.

Utan att väcka Sofie fick jag henne att rulla av mig så att hon blev liggande på sidan i sängen.

- "Om ni kollar i skåpet där finns det förpackningar med oanvända tandborstar också, om ni vill borsta tänderna. Det finns tandkräm i spegelskåpet ovanför handfatet", sa Kattis medan hon böjde sig ner och plockade upp de båda täckena från golvet och lade de över Sofie och Sanna innan hon började ta av sig sin strapondildo.

Dessie och jag tog varandra i hand och började gå nakna mot badrummet. Väl i vardagsrummet såg vi hur det såg ut efter gårdagen. Alla glas, flaskor och ölburkar som stod på soffbordet tillsammans med de halvätna chipsskålarna. Alla våra kläder låg utspridda över hela golvet, soffan och soffbordet.
I ena hörnet av soffan låg fortfarande Ozze naken och sov, med de tighta skinnbyxorna nerdragna till fotknölarna. Över fåtöljens rygg låg en filt hopvikt vilken jag tog och lade över honom.

- "Alltid lika omtänksam, älskling.", fnissade Dessie och öppnade badrumsdörren.

Det var ett riktigt stort badrum. Förutom toaletten, badrumsskåp och rejält handfat var där både en stor dusch (som ett stort duschrum bakom glas längst in längs hela innersta väggen) och en stor rymlig jacuzzi. Bredvid toaletten stod en bidé. På golvet låg en stor röd mjuk badrumsmatta. När vi klev in kände jag att det även var golvvärme. Skönt!
Jag skyndade mig mot toalettstolen, kissade och spolade. Dessie stängde dörren utan att låsa och väntade tills jag var klar och satte sig sedan på toaletten för att också kissa. Jag tvättade händerna i handfatet och passade då även på att kasta lite kallvatten i ansiktet.

- "Johan, ta fram tandborstar. Vill känna mig fräschare.", sa Dessie.

Jag tittade i skåpet och tog fram två tandborstar och öppnade deras förpackningar. Jag sprutade på tandkräm och gav den ena till Dessie. Vi båda borstade tänderna under tystnad.
Dessie reste sig från toaletten och spolade, spottade ut tandkrämen och sköljde munnen i handfatets kran. Sedan öppnade hon glasdörren till duschen och startade vattnet.

- "Kom.", viskade hon och log mot mig.

Jag skyndade mig in till henne i den stora rymliga duschen. Vattnet hade redan börjat bli varmt. Vi turades om att tvätta varandras hår med först schampo och sedan balsam. Sedan tvålade vi även in varandras kroppar och turades om att skölja av varandra.

Efteråt stod vi kvar i duschen och höll om varandra, tätt tätt tätt. Vi stod kvar och lät det varma sköna vattnet rinna över oss samtidigt som vi kysstes, stilla smekte varandras kroppar och bara njöt av att vara tillsammans.
Jag kände hur min kuk återigen började bli hård och snart stod den rakt snett upp i full prakt. Dessie smekte försiktigt ned högra hand och smekte sakta över den med fingertopparna samtidigt som hon tittade mig djupt i ögonen, sträckte sig upp på tå och gnuggade sin näsa mot min.
Jag tittade tillbaka in i hennes helt sanslöst vackra gröna ögon, helt tagen av hennes skönhet. Hon var det vackraste jag någonsin hade sett, och hon var min. Jag hade aldrig varit så lycklig.

- "Jag älskar dig.", viskade jag innan jag böjde mig ner och fångade upp hennes läppar i en kyss.

- "Åh älskling... Jag är din.", viskade hon tillbaka medan hon besvarade kyssen.

Vi stod kvar, kysstes och lät våra händer försiktigt smeka varandras kroppar och tittade varandra djupt i ögonen medan det varma vattnet rann över oss.

Jag vet inte riktigt hur länge vi stod så, men säkert flera minuter. Ända tills vi hörde hur badrumsdörren öppnades och hur någon tyst och försiktigt gick in i badrummet. Vi tittade båda upp mot dörren. Det var Sanna. Hon var fortfarande naken och tittade blygt på oss där vi stod i duschen.

- "Eh, jag måste kissa.", sa hon generat och satte sig tyst ner på toan.

Dessie öppnade glasdörren till duschen och pekade på det stora skåpet.

- "Kattis sa att det finns tandborstar där och att vi kunde ta varsin."

När Sanna hade kissat och spolat tog hon också en tandborste, borstade snabbt tänderna och sköljde munnen i handfatet. Under tiden hade jag och Dessie börjat att smeka varandras kroppar igen, fortfarande med duschdörren öppen.
Sabba stod tyst och tittade blygt på oss.

- "Tack för igår.", sa Dessie plötsligt leendes och tittade mot Sanna.

Sanna log generat.

- "Igår... Igår var den bästa natt jag någonsin haft."

- "Var det skönt?", undrade Dessie och lutade huvudet mot min bröstkorg.

Sanna log.

- "Åh ja! Jag har aldrig varit med om något så underbart förr. Jag tappade räkningen på hur många orgasmer jag fick."

Dessie tog tag om min kuk med bägge händerna. Hon började sakta att runka av mig. Sanna stod tyst och tittade på, med sin blick mot min stenhårda kuk.

- "Får jag vara med?", sa hon plötsligt.

Sanna väntade inte på svar utan gick snabbt in till oss i duschen och drog igen duschens glasdörr. Jag lade ena armen kring henne smala midja och drog henne närmare oss i en gemensam kram.



Fortsättning följer....

Skriven av:

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren