Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Utvecklande Semester del 3

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade men miljöerna händelserna är beskrivna som det var. Det är inte sex hela tiden men jag har skrivit som jag själv uppskattar att läsa erotik. Hoppas det är fler som kan tycka att det är trevlig läsning. PoK ;-) /Kim Läs gärna del 1 och 2 först. Utvecklande Semester - del 3
Jag vaknar av att solljuset genom de helglasade verandadörrarna landar i mina ögon. Vi glömde dra för gardinerna i går. Det är varmt och vi ligger båda utan lakan. Jag lutar mig upp på armbågen och tittar på våra bruna nakna kroppar i solljuset och hur vackert det är.
Johan ligger på rygg med en arm under huvudet och ett knä ut åt sidan. Hans ansikte är helt avslappnat och fint. Den muskulösa bröstkorgen häver sig i takt med de långsamma andetagen. Den platta magen blänker i solljuset och hans vackra fylliga lem ligger avslappnat ut på sidan av låret. Benen är bruna och ytterst välformade.
En värme sprider sig genom kroppen när jag uppskattande synar hans underbara kropp och jag påminner mig om att jag måste uttrycka min uppskattning för hans kropp mer. Johan är så bra på att ge mig komplimanger och berömma min kropp, året runt, i alla lägen och det får mig att må bra och känna mig vacker vilket är viktigare än jag ibland vill erkänna.
Jag kollar på klockan. Tio över sju. Då börjar träningspassen snart. Jag känner efter och konstaterar att jag är rätt trött efter gårdagens eskapader och sena kväll och kanske kan hoppa hårdträningen idag. Men yogapasset skulle vara skönt att köra för att komma igång. Jag funderar på att smyga i väg utan att väcka honom men ändrar mig.
Jag lägger mig på magen framför honom och börjar mjukt och försiktigt slicka runt toppen på hans lem för att sedan fortsätta med tungan längs hela dess längd. Johan rör sig lite och jag förmodar att han vaknade nu. Hans härlighet börjar snabbt växa i grovlek och längd och inom någon sekund börjar den röra sig på låret och jag fångar upp den i munnen. Med mjuka rörelser suger jag hans växande kuk upp och ner så djupt jag kan. Det är så härligt att känna hur den för varje sekund sväller och blir större och hårdare i takt med pulsationerna som flödar igenom honom. Det hörs underbara njutningsljud från Johan i takt med min avsugning och inom några sekunder är hans vackra stånd i full blom. Det är så fantastiskt sexigt och jag får verkligen stålsätta mig för att sluta.
-
God morgon, min Adonis, säger jag. Har du sovit gott?
-
God morgon, älskling. Jag har sovit så gott. Men sluta för all del inte med det du höll på med. Han ser på mig med en kåt och bedjande blick.
-
Klockan är snart kvart över sju. Träningsdags! Jag drar på ett yogapass nu. Ska du med?
-
Åhhhhh! grymtar han frustrerat. Du är för grym… Kan vi inte köra yoga i sängen här nu?
-
Näpp. Men om du följer med så kan jag bjuda på synen av min spända stjärt rakt upp i vädret framför dig, säger jag och studsar ur sängen och sträcker på mig.
-
Phuiih, andas han ut samtidigt som han betraktar mig glupskt när jag sträcker och flexar min kropp framför honom. Du är så vacker, Kim! Du vet det va´? Han sträcker på sig och spänner hela sin kropp och tar sedan ett stadigt tag om sin kuk och sträcker upp även den.
-
Tack älskling! svarar jag med värme. Jag vet det och jag älskar när du berättar det för mig. Och du är också väldigt vacker. Du är verkligen mannen i mina drömmar. Synen av dig här i sängen fantastiskt. Jag ler oförställt och kärleksfullt. Och din härliga styva kuk lämnar inget att önska. Jag ger honom en sexig blinkning med ena ögat.
-
Tack! Men min kuk är verkligen lämnad att önska något, säger han och ler uppgivet samtidigt som han släpper handen.
Någon minut senare hastar vi barfota ner till träningsrummet där yogalektionen hålls. Det är redan varmt och vi har bara korta, svarta tights på oss och jag en mindre sport-BH. Johans lem är nu mjuk men fortfarande svullen och jag ser med glädje att den syns väldigt tydligt genom det tunna tyget i hans skrev. Det kan säkert glädja någon annan deltagare också, myser jag för mig själv.
Lektionen ska precis börja när vi kommer och de väntar tålmodigt medan vi lite stressat rullar ut våra mattor bredvid varandra i kanten på lokalen.
Det är en fantastisk plats då lokalen är placerad ut mot vattnet och består av ett slätt trägolv med tak över men bara en vägg. Det är skugga men känslan är att vara ute och vinden blåser svagt genom lokalen. Väggen är helt klädd med speglar och framför den står instruktören med sin matta. Hon ser ut som en klassisk yogakvinna med en brun, smal och senig kropp. Hon är antagligen grekisk och har en svårbedömd ålder men troligen mellan 30 och 40. Hon är väldigt fin och har stort, svart finlockigt hår. I sin ljuslila topp och tights och sitt graciösa sätt att röra sig är hon mycket vacker ut. Det är nästan förtrollande att se henne när hon med sin fullständiga smidighet utför rörelserna framför oss.
Jag yogar flera gånger i veckan sedan många år och anser mig vara rätt smidig och jag ser genast hur extremt bra hon är. Ett tag i början tittar jag mer på hur perfekta rörelser hon gör än att fokusera på mina egna.
Johan hamnade vid sidan av mig så han har inte så lätt att se min stjärt som utlovat men det verkar som att han är nöjd med att titta på instruktören. Jag tänker tillbaka på mitt pass med Marcello i går och jag undrar om Johan har någon liknande fantasi om yogagudinnan. Jag sneglar på Johans skrev och ser att han fortfarande fyller ut byxorna väldigt mycket men han har i alla fall inget stånd, men jag undrar om han någonsin skulle få det i en sådan här miljö? Det är ju skillnad för kvinnor. Jag blir lite varm av tanken på att han skulle röra sig bredvid mig i salen med folk omkring sig och vara sprängkåt på yogatjejen. Det skulle nog vara ett bra förspel för senare, precis som för mig igår. Det är härligt att se Johans vältränade kropp jobba sig igenom positionerna. Jag vet att Johan älskar att se mig göra yoga och jag förstår varför. Johan yogar regelbundet men inte lika mycket som mig och han har ovanligt fina rörelser och positioner för att vara en muskulös man. Att se honom göra yoga i enbart ett par korta tights är nog när hans kropp är som absolut vackrast och mest läcker att se på. Det händer endast någon enstaka gång på sommaren hemma att jag får uppleva det så jag sneglar så mycket jag kan. Kanske är det samma härliga rörelser av musklerna som när vi har sex, men här får jag se det från lite avstånd. Det pirrar och blir varmt i mitt underliv och jag får upp en bild i huvudet av Johan när han låg på sängen med sitt praktstånd innan vi gick hit. Kanske skulle jag ha tagit chansen…
Jag förvånas över mina konstanta tankar på sex. Jag älskar sex och har det gärna och ofta och det händer ibland att jag har lite dagdrömmande fantasier, men inte ofta och sällan så att jag blir så kåt. De här dagarna verkar det hända ofta och jag blir verkligen riktigt kåt. Som att jag var en tonåring, tänker jag lite generat. Men det är egentligen bara superhärligt och ingen lider eller kommer till skada. Jag bestämmer mig för att inte skämmas utan snarare uppmuntra mig till mer av den varan.
Eftersom vi var sena till passet hann jag inte se vilka deltagare som var där och jag försöker nu spana runt lite i salen när jag kan avvara den uppmärksamheten från rörelserna och Johan.
Det är ett tjugotal män och kvinnor och som vanligt i blandade åldrar. Helt klart flest kvinnor, mer än på de andra passen, men några män i medelåldern och yngre. Nästan alla män har bar överkropp och kvinnorna BH eller bikinitopp vilket är ovanligt men det är också väldigt varmt och en slags strandstämning. Trevligt tycker jag.
Snett framför mig står en man och en kvinna som ger intryck av att höra ihop. Deras kroppar är väldigt atletiska och de rör sig smidigt så jag förmodar att de är relativt unga. Mannen har bara ett par små, korta löparshorts, är lite mindre och slankare än Johan men oerhört atletisk och har en V-formad rygg, markerade muskler på hela kroppen och är riktigt läcker. Han har ganska långt blont hår och en ljus men solbränd hy. Jag funderar på vad han tränar för något för att bli så där vältränad – gymnastik, klättring, crossfit? Kvinnan är också slank men ser stark ut och har likaledes välformad rygg, armar och ben men hennes rumpa är verkligen fantastisk och jag har nästan svårt att inte fastna på den med blicken. Tydlig yogakropp tänker jag. Hon är solbränd och har blont hår i en kort page så att man ser hennes nacke och det ser bekant ut.
Jag tror inte att jag sett dem på mina pass tidigare och jag funderar på var jag sett henne.
Plötsligt kommer jag på att det måste vara paret som låg nedanför oss på stranden i går.
Jag sneglar aktivt och när vi byter position får jag en glimt av hennes ansikte och ser att det definitivt är hon från stranden. Jag får en hastig pulsökning och jag känner hur jag blir generat varm i ansiktet. Jag sneglar runt i rummet lite mer men min blick och mina tankar återvänder till paret framför oss. Undrar om de känner igen oss och om de vet vad vi gjorde.
Jag växlar min blick mot paret och mot Johan under resten av passet och jag ser att hans blick definitivt inte bara betraktar instruktören utan snarare hamnar på stjärten på kvinnan framför i valda positioner. Fullt förståeligt tänker jag och är glad att han har en så bra vy nu när jag är på fel position. Hon har en hipsterkort, vinröd underdel, nästan som en bikinitrosa som bara täcker halva stjärten och i vissa positioner lämnar de tighta konturerna i hennes skrev väldigt lite åt fantasin och jag är säker på att Johan ser samma sak.
Tankarna börjar klarna efter ett tag och jag får tillbaka min känsla från igår av att vara en snygg, sexig kvinna som inte skäms för sina begär och sin kropp. Jag får en energi och kraft av tankarna och jag tänker att jag inte ska vara generad utan vara stolt över det som hände. Om de vill bli generade så är det upp till dem, annars hoppas jag att de njöt av det så mycket som jag hade gjort om jag hade sett dem ha sex på stranden. Kanske ska jag dessutom besinna mig lite för jag vet ju inte om de såg vad vi gjorde. De var trots allt långt bort och vi var ju diskreta. Eller? Kanske jag i min kåthet underskattade hur uppenbara våra ljud och rörelser var?
Nåväl. Jag är stolt över oss och de här personerna känner inte oss.
Resten av passet stjäl jag de blickar jag kan av paret och framför allt mannen och jag har ett skönt pirr i kroppen hela tiden. Johans skrev håller sig stort men inte mer, så jag antar att han har hållit sina fantasier i schack.
När lektionen är slut börjar alla rulla ihop sina mattor och prata med varandra. Jag och johan frågar varandra hur passet var och jag frågar honom tyst om han uppskattade stjärten framför sig nu när han inte fick min. Han tittar på mig med ett leende.
-
Det var såklart inte lika bra som om det varit du men det var ett ok alternativ, säger han med en uppenbar underdrift.
Kvinnans stjärt är absolut perfekt och tveklöst snyggare än min och det vet vi båda men jag ler bara kärleksfullt och ger honom en kyss.
-
Hoppas det var värt att gå upp för, säger jag och tillägger lite tyst, Förresten, känner du igen dem?
-
Vilka då? De framför oss? Nej, svarar han tyst och tittar lite diskret mot dem. Efter några sekunder får han ett menande uttryck i ansiktet och tittar snabbt tillbaka på mig med ett ”oups!”-leende.
-
Vad kul att höra lite svenska röster, hörs plötsligt en mansröst bakom mig och när jag vänder mig om står både mannen och kvinnan bredvid oss med välkomnande leenden. Har ni varit här hela veckan? frågar han.
-
Nämen hej, vad kul, säger jag uppriktigt förvånat. Jag betraktar mannen som ser väldigt trevlig och glad ut och jag inser att han är snygg och knappast mer än 35.
-
Hejsan, säger Johan som fortfarande har ett avslöjat uttryck i ansiktet. Jaa, vi kom i lördags. Bor ni också här på resorten?
-
Jajjamen, säger kvinnan som sannolikt är i samma ålder och inte mindre snygg än mannen. Vi har inte träffat några andra svenskar här så det här var ju kul.
Båda har en reslig hållning och en rättfram, oblyg framtoning. Dialekten är tydligt norrländsk och de ger ett imponerande intryck. De är verkligen vackra men verkar också helt avspända och sköna. Vi pratar en stund ståendes på golvet i lokalen och det visar sig att de, Lisa och Christian, har varit här samtidigt som oss men att de verkar ha varit på andra aktiviteter. Vi småpratar lite medan vi går bort mot hotellbyggnaden och vi kommer överens om att äta frukost ihop. Vi skiljs åt för att ta en dusch och vi hastar hem till lägenheten. Väl hemma är vi båda tydligt uppkåtade men efter ett kort grovhångel enas vi om att spara på det för att kunna njuta längre tid senare eftersom vi har lite tidsbrist just nu. Det är lite svårt men också härligt. Johans kuk har inte riktigt slaknat ens när han kommer ut från duschen och känslan i min fitta är definitivt fysiskt längtande. Jag tar på min bikini och en tunn, kort strandklänning med djup urringning och bar rygg innan vi vandrar ner till frukosten. Johan har sin uppknäppta kortärmade skjorta och ett par lågt sittande surfshorts som framhäver hans läckra rumpa.
När vi kommer ner så hittar vi Lisa och Christian vid ett bord redan. Under frukosten visar det sig att de är från en stad på norrlandskusten, har två barn som just nu är hos morföräldrarna och att de lever ett väldigt aktivt liv med all typ av träning och friluftsliv. De är charmiga och öppna och vi har en väldigt trevlig frukost tillsammans. Min gissning på ålder var nog i underkant och de är nog bara ett par år yngre än oss vilket är imponerande
med tanke på deras utseende. Deras plan för veckan verkar vara som för oss, träning och romantik när det är barnfritt, sol och ledighet. Jag sitter mittemot Lisa och Johan framför Christian. Han har ett litet tight vitt linne och ett par korta, ganska tighta badshorts. Hans snygga överkropp framhävs effektivt av det tighta linnet och jag får anstränga mig för att inte titta på hans markerade bröstmuskler och platta mage hela tiden. Han har dessutom ett klassiskt snyggt ansikte med pigga, blå ögon och en ungdomlig uppsyn. Hans rörelser är kontrollerade och musklerna på hans mycket väldefinierade armar och axlar spelar vackert så fort han rör sig. Han är slankare än Johan men har desto mer definierade muskler. Lisa har en tunn, löst sittande, vit halternecktop med bar rygg och som slutar strax under brösten så att större delen av hennes mage syns. En lågt sittande, vit, kort och enkel bomullskjol kompletterar outfiten. När hon går för att hämta mer mat ser jag hur Johan följer henne tämligen öppet med en nyfiken, gillande min. Inte så konstigt med tanke på hennes otroligt snygga kropp. Rutor på magen och muskulösa axlar, armar och ben och en rumpa som är 10/10. Hon är nättare än mig, mindre bröst och lite mindre muskulös men precis som Christian betydligt mer deffad. Undrar om de någonsin äter glass tänker jag som hastigast. När hon kommer tillbaka ser jag hur hennes små fasta bröst inte rör sig mycket men hennes bröstvårtor sticker rakt ut genom det tunna tyget. Det finns helt uppenbart ingen BH därunder och jag blir genast nyfiken om hon har lämnat trosorna på rummet också. En snabb snegling på Johan ger intrycket av att hans tankar går i samma banor. Jag får en kort flashback av gårdagens underbara känsla av att gå med min tunna klänning utan något under och blir nästan lite avundsjuk på att hon, kanske, får den upplevelsen här på frukosten. Blyg är hon inte i alla fall och det är kul med en partner in crime nu när jag nyligen har hittat min exhibitionistiska ådra. Är hon lite småkåt precis som jag eller är det bara tyget i toppen som smeker hennes bröstvårtor lite skönt? Det är inte på grund av kyla vågar jag med säkerhet säga.
Vi pratar om allt möjligt men inget om gårdagens strandupplevelse kommer upp och jag tänker att de trots allt inte förstod vad vi gjorde. Samtidigt känner jag en sexuell spänning och attraktion mellan oss som är svår att beskriva och innerst inne önskar jag nog att de ändå såg vad vi gjorde. Jag tänker att jag mycket gärna skulle se deras läckra kroppar ha sex och jag kan egentligen inte tänka mig att de inte skulle ha uppskattat det omvända.
Efter ett tag hamnar vi i separata samtal och jag och Lisa pratar om lite av varje innan vi kommer in på hur trevligt det är att vara på en resort med så många människor med vackra, vältränade kroppar. Hon uppskattar dessutom anonymiteten av att det inte var massa svenskar här, men försäkrar att det ändå är jättekul att vi nu har träffats. Jag kan inte annat än att hålla med och jag berättar att jag och Johan tänker likadant och att vi ofta tittar tillsammans på snygga människor.
-
Det gör vi också, säger Lisa lite tyst och hemligt. Vi brukar t o m säga om en person är så attraktiv att någon av oss skulle kunna tänka sig att ha sex med den. Hon får ett lite uppspelt och förbjudet uttryck över sig, lite som att det var skönt att få det sagt men samtidigt en undran om hon gått för långt.
-
Samma sak för oss, säger jag tyst och nickar uppmuntrande. Det är rätt härligt och brukar leda till spännande och intressanta samtal. Jag tror det utvecklar oss som par.
Jag känner att spänningen mellan oss ökar och jag sneglar på grabbarna som är inbitna i någon träningsdiskussion och inte verkar lyssna på oss. Johan flackar dock hela tiden med blicken till Lisa. Min nyfikenhet är nu enorm och kombinationen av att vi nu hamnat på det
här spåret och att vi inte känner varandra gör att jag vågar fråga det jag aldrig pratar med mina väninnor om.
-
Vi brukar ge tumme upp eller ner om en person eller ett par skulle kunna få vara med oss när vi har sex, viskar jag och känner ett väldigt pirr i hela kroppen när jag delar det.
-
Samma här, säger Lisa och fnissar nästan samtidigt som hon ser sig omkring som om någon hör vad vi säger. Killarna verkar helt upptagna med varandra. Vi burkar gör grönt, gult eller rött ljus.
-
Vad tisslar ni så hemligt om då? frågar plötsligt Johan.
Jag himlar med ögonen i besvikelse över att inte kunna ställa den följdfråga som jag så gärna ville ha svar på – brukar de, eller har de haft sex med andra personer eller par? Men situationen lämpar sig inte längre för det och jag och Lisa ser på varandra med hemlighetsfulla leenden.
-
Tjejsnack, säger vi nästan samtidigt.
Därefter fortsätter vi alla fyra att prata om allmänna saker. Spänningen mellan oss alla är dock inte att ta miste på. Efter frukosten kommer vi såklart överens om att hänga på stranden tillsammans. Vi verkar uppskatta varandras sällskap och både jag och Johan vill gärna se mer av dem, både deras kroppar och deras umgänge. Ingen verkar generad över att gå till nudiststranden eftersom vi alla var där igår och jag för min del ser verkligen fram emot det.
Med lite strandpackning vandrar vi snart bort mot nudiststranden. Vi samtalar uppsluppet på vägen och det är helt uppenbart att alla betraktar varandra ganska mycket. Jag har tagit av min strandklänning och går i bara bikinin. Grabbarna har bara shortsen kvar och Lisa går i sin top och kjol. Det är en uppiggande utsikt och snart är vi framme. Utan tydlig diskussion verkar vi alla eniga om att hitta en mer undanskymd plats och i bortre änden hittar vi en fin plats mellan några större buskar som skymmer sikten åt sidorna och där det inte finns några andra badgäster nedanför. Vi lägger ut våra strandmadrasser och jag känner ett tydligt pirr i kroppen och en spänning när vi nu ska ta av oss kläderna. Jag börjar ta av mig min bikinitopp men innan jag hunnit knyta av den har Lisa redan dragit av sig toppen och kjolen. Och nu hade hon i alla fall inga trosor under. Grabbarna är snabbt efter och slutligen jag. Det är helt klart en pirrigare känsla än när vi var här själv tidigare dagar. Mina ögon sneglar som hastigast på Lisa och Christians nu nakna kroppar och jag ser att de båda också är slätrakade. Christian har en vacker lem som kanske är något kortare än Johans men fortfarande väldigt fin. Vi sätter oss alla ned och jag försöker att inte kolla på Christian för mycket men precis som tidigare så verkar vi ha kommit till ett stadie där vi alla tittar på varandra utan att dölja det. Det är en helt ny känsla och upplevelse att göra det med andra personer än Johan – men jag tycker verkligen om det. Att snegla på Christians slimmade kropp när han rör sig ogenerat är minst sagt upphetsande men jag njuter även av att min nakna kropp blir betraktad av de andra. Jag blir nästan lite överväldigad av situationen, kanske delvis utifrån mitt samtal med Lisa tidigare. Jag inser att jag andas djupare och att mina bröstvårtor är hårda och att jag börjar bli fuktig där nere. Hur gör Johan med en sådan här situation funderar jag och tittar på honom samtidigt som jag lägger mig. Johans lem är nästan avslappnad men fyllig och jag som känner hans normaltillstånd vet att han har ett påslag där nere. Även Christians verkar ha lite spänning i sig även om jag inte kan säga
säkert. Hela hans kropp är muskler och senor och hans markerade bröstmuskler välver sig ned mot ett mycket tydligt sexpack. På nedre delen av den platta magen syns blodådror som dyker ned i hans ljumskar på ett sexigt sätt.
Varken Lisa eller Christian har några solränder över huvud taget och jag funderar på hur de har uppnått det. Båda är något ljusare i hyn än mig, men mer solbruna än Johan, men i deras blonda hår framstår de som väldigt bruna. Lisas bröst är små men fasta och vackra och bröstvårtorna är hårda med små mörka vårtgårdar. Magen är platt och när hon rör sig framträder ett tydligt sexpack även hos henne. Även hon har lite synliga ådror ner mot ljumskarna och hennes springa är lite lätt öppen så att man skymtar de inre blygdläpparna. Väldigt sexigt. Undrar om hon också är lite upphetsad över situationen.
Vi ligger bredvid varandra allihop, grabbarna ligger ytterst och jag och Lisa i mitten. Efter en stund är samtalet lite mer avslappnat igen och vi småpratar lite och vilar i solen. Efter en stund går grabbarna ner och badar och både jag och Lisa ligger på rygg med stöd på armbågarna och insuper vyn av deras härliga rumpor och ryggtavlor när de går ned till vattnet.
-
Definitivt gröna, säger Lisa lite som för sig själv medan hon ogenerat spanar in dem på väg ner i vattnet.
Jag fattar först inte men sedan går det upp för mig och jag funderar på hur jag ska utveckla samtalet.
-
Ja, absolut, svarar jag. Ährm… Du är också grön vill jag lova.
Lisa vänder huvudet mot mig med en svårtolkad min. Jag ser hennes blick bakom solglasögonen medan hon tyst tittar på mig en lång stund. Hennes slanka, muskulösa kropp breder ut sig framför mig i solskenet och hon ser otroligt sexig ut.
-
Tack! säger hon slutligen. Du med. Vi pratade om det efter yogapasset och vi var båda överens om att ni är jättegröna.
Hon fortsätter att titta på mig med en betraktande min och jag vet inte hur jag ska reagera. Det är en oerhört pirrig och upphetsande situation och tankarna snurrar i mitt huvud. Ska jag tolka det som en invit? Till mig eller oss? Är det vad jag vill? Vad tycker Johan?
-
Christian är så fascinerad av dina bröst, säger hon sedan. Och det förstår jag, de är verkligen fantastiska. Hon fortsätter att titta på mig, men gör en översyn av min kropp uppifrån och ned. Hennes uttryck är milt men svårt att tolka.
-
Tack! säger jag med viss genans. Jag slår en blick mot mina bröst och sedan tillbaka på henne. Du har…, ni har båda fantastiskt snygga kroppar och ni är båda väldigt vackra. Tycker både jag och Johan. Han är typ förtrollad av din stjärt, vilket jag kan förstå.
Jag ler lite för att skydda mig då jag känner mig lite osäker och utsatt i situationen. Spänningen i luften är fylld av sexualitet och jag märker hur vi båda har en tyngre och längre andhämtning och jag känner alla tecken på ökad upphetsning både i mitt underliv och i brösten igen. Vad är det som händer? Jag har aldrig haft någon romantik eller sex med en kvinna och har aldrig varit intresserad, även om jag såklart tittar nästan lika mycket på vackra kvinnor som män. Men det handlar om att uppskatta skönhet, jämförelse och delvis lite avundsjuka. Nu är jag osäker på om jag håller på att sexflirta med en kvinna eller om jag bara pratar om sexuella saker, eller möjligen om någon form av kommande sex tillsammans
med Lisa och Christian. Jag och Johan har pratat många gånger om att ha sex med andra par eller trekanter men även om det har varit kittlande så har det aldrig uppkommit en situation där det varit aktuellt och vi har inte aktivt letat det heller. Och vi har inte heller pratat klart om vi faktiskt skulle våga. Vi har haft sex i närheten av andra (senast igår kväll) och vid ett par tillfällen haft sex i samma rum som andra, men då har det råkat sig så och bara så att man anar vad det andra paret har sysslat med. Det har onekligen varit uppkåtande.
-
Tack! Jag är rätt nöjd med den själv, säger hon och ler nu ett charmigt leende som lättar upp stunden.
Johan och Christian är nu på väg upp ur vattnet och kommer gående mot oss och vi blir båda angelägna om att betrakta dem. Jag har lite svårt att välja fokus men det är klart att nyhetens behag är stor. Min attraktion för Christian har varit rätt självklar. Men jag har inte helt förstått vad det är som får min lust att väckas så hårt men nu inser jag att det är hans sätt att röra sig. Hans smidiga, välbalanserade, atletiska kropp, läckra behag och hans snygga ansikte vore förklaring nog. Men det som får det att verkligen vibrera i mig är någon slags balansering. Det är som att han dansar en koreograferad dans som är gjord för att framhäva hans kropp på bästa sätt. Detta trots att han ser så avslappnad och omedveten ut. Det är så oerhört tilldragande av någon anledning. Jag får ofrivilligt en inre känsla av hur hans fantastiska och koordinerade rörelser bearbetar min nakna kropp när han knullar mig och skänker mig njutning på ett aldrig tidigare upplevt sätt.
Det värmer fort till i min fitta och hela kroppen går omgående upp i en smärtsam kåthet som överrumplar mig och jag har lite svårt att prata och röra mig ordentligt när killarna kommer och lägger sig. Jag får svälja hårt flera gånger och försöker bromsa min andhämtning. Jag känner hur det rinner kåtsaft från min öppning och jag skjuter omedvetet fram mitt underliv och spänner magen och stjärten som för att hindra mig från att börja jucka. Jag försöker låtsas som ingenting men samtidigt önskar jag inget hellre än att de alla skulle se och förstå vad jag känner. Jag är så förundrad och förvånad över mina känslor och reaktioner och det tar säkert nästan en minut innan jag vågar röra mig och säga något. Lisa har under tiden skiftat sin blick från killarna till mig och har återigen den där gåtfulla minen när hon betraktar mig upp och ner. Min bultande fitta känns jättestor men det syns antagligen inte men att min springa har särat sig ordentligt och att det är blött är nog inte svåårt att se om man tittar lite mer. Jag är glad att jag har solglasögon på mig men jag kan inte tänka mig att hon inte har uppfattat att jag kämpar med något.
Samtalet är snabbt igång igen så fort killarna lagt sig och återigen blir det lite mer uppsluppen stämning. Lisa berättar att hon tyvärr har ett videomöte med jobbet på eftermiddagen som hon måste genomföra på hotellet. Jag blir lite besviken för jag hade sett fram emot en heldag på stranden med dem.
Vi har lite samtal varvat med läsning och bad. Vi äter bröd och frukt till lunch och dricker ljummet vatten. Stämningen är god och avslappnad men min kåthet lägger sig inte helt. Jag kan inte låta bli att betrakta Christian och Lisa i detalj när jag får chansen och det gör det inte lättare. Jag får lite dåligt samvete men märker snart att Johan gör detsamma. Vid ett tillfälle när han kommer tillbaka från vattnet ligger Lisa på mage och har benen ganska brett särade och Johan klarar inte av att slita blicken från hennes stjärt, och garanterat även hennes sköte. När han efter onödigt många sekunder lägger sig bredvid mig har hans kuk styvnat på sig tydligt och han intar magläge. Jag tittar på honom med ett inkännande leende och han ser tillbaka med en blick av blandad njutning och lidande. Jag lutar mig fram mot
honom och vi kysser varandra djupt med oväntad intensitet samtidigt som jag smeker hans stjärt. Jag känner hur han gör en långsam stöt med underlivet mot madrassen och håller kvar och jag förstår att hans kropp vill ha mer och att han försöker hålla tillbaka sin frustration.
Senare går jag och Johan ned och doppar oss tillsammans och det är första gången vi är själva sedan vi gick hit.
-
Hur går det för dig? frågar jag menande när vi flyter runt i vattnet.
-
Jag tycker det här var oväntat uppkåtande, säger han med en uppenbar underdrift och förstår tydligen vad jag syftar på.
-
Jag tycker mig ana det, säger jag med ett stort leende.
-
Hur är det själv? Jag tycker mig känna igen min härliga fru när hon är sprängkåt, även om det kanske inte syns på lika långt håll som på mig.
-
Avslöjad! säger jag när jag lägger armarna om hans hals och kysser honom på munnen. Vad gör vi nu? Var ska det här sluta?
-
Ja du, säger han och gör en frustrerad min. Jag tänker att jag tids nog måste spruta min kåthet i din fitta, ju förr desto bättre.
-
Du är så välkommen, svarar jag. Men nog hade du hellre sprutat i Lisas fitta? Jag ler kärleksfullt och håller om hans nacke.
-
Det här blev fort ett svårt samtal, säger han med ett svårtolkat leende. Vill du knulla med Christian?
-
De är ju heta som spisplattor. Det är ju ingen stor uppoffring att ta sig an honom, säger jag och gör en liten skyldig min. Och om jag hade varit man hade jag inte velat något hellre än att stoppa in min kuk i Lisa bakifrån. Det är nästan så att jag vill ha henne själv, så du är ursäktad. Du är nog inte normal om du inte vill det. Jag ger honom en betryggande puss på munnen.
-
Tja, du har ju inte fel om jag säger så. Men är det så smart? Vart slutar det här?
-
Det är en annan fråga, säger jag och suckar. I sängen på nåt sätt kanske? Jag tittar upp mot Lisa och Christian. Nu verkar de vara på väg, ska vi gå upp?
-
Ja, strax, säger Johan. Jag måste nog kyla ner mig lite innan jag kan gå upp. Han flinar lite urskuldande.
När vi kommer tillbaka en minut senare står Lisa på knä och håller på att plocka ihop sina prylar. Hon säger att det är dags att gå men att hon gärna lämnar Christian kvar så inte han behöver gå hem pga hennes möte. Jag och Johan lägger oss ned och säger att det är självklart att han ska hänga med oss. Lisa ställer sig upp och plockar ned en vattenflaska och sandalerna i en tygpåse. Hon sträcker på sig och böjer och bänder lite grann och hennes nakna kropp flexar vackert. Hon går fram och sätter sig grensle över Christian som också ligger på rygg och tittar på henne och de pratar och kelar lite. De pratar tyst med varandra och skrattar och verkar allmänt busiga. Båda jag och Johan ligger på rygg och tittar på i väntan på att säga hejdå.
Christian lutar sig upp med huvudet och vilar sina händer på Lisas stjärt och hon böjer sig ned i en båge och de möts i en djup och lång kyss samtidigt som hon drar händerna genom hans hår. Efter några sekunder börjar hon gnida sitt skrev mot Christian med små, långsamma drag och man ser hur hennes bålmuskler spelar med varje litet drag och hans sexpack ser ut att snart göra hål på huden när han lyfter sig upp mot henne. Det är en så
oerhört sexig och vacker syn. Deras slanka och fantastiskt atletiska kroppar som möts i en så erotisk och kärleksfull position och kyss är det vackraste och sexigaste jag har sett. Och ja, jag vill verkligen se dem ha sex, det skulle vara så maximalt upphetsande och så vackert sex kan bli tänker jag för mig själv. Både jag och Johan stirrar som trollbundna på dem utan att tänka oss för. Efter en väldigt lång, djup och passionerad kyss och ett antal könsgnidningar smeker Lisa med händerna över Christians bröst och sätter sig upp igen och vänder sig ogenerat mot oss med ett oförställt leende.
-
Tack för en trevlig dag, säger hon. Jag önskar jag kunde stanna, men kanske kan vi käka middag ihop ikväll?
-
Jamen det vore ju trevligt, säger jag och Johan nästan i kör och behöver båda harkla oss lite och samla upp våra hakor efter deras erotiska uppvisning.
-
Vad kul! Då ses vi i kväll. Ni får roa er med Christian så att han inte blir uttråkad, säger hon med ett lite utmanande leende till oss och sen reser hon sig upp.
Jag kan inte låta bli att se hur Christians lem har växt på sig påtagligt och har en resning och något annat vore konstigt efter den behandlingen. Min kropp har nu åter gått in i ett kåtrus under det ursexiga skådespelet och synen av hans halverigerade kuk eldar på mig än mer.
Lisa ser helt cool ut och tar sin tygpåse över axeln och säger hejdå. Jag hinner precis se hennes fittspringa och bröst innan hon vänder sig om och jag är ganska övertygad om att även hon har ett kåtpåslag nu. Hon börjar sedan gå iväg längs stranden, helt naken och med hennes perfekta stjärt och ben i graciöst framhävda rörelser. Hon ser fantastisk ut och Johans blick är limmad på hennes baksida. Jag borde bli svartsjuk eller avundsjuk men jag blir bara upphetsad av någon konstig anledning. Kanske känner jag att Lisa mer är en inspiration än ett hot. Johan har nyss dragit upp sitt närmaste ben och jag sträcker lite på halsen och ser hur hans kuk också börjat ta form och resa sig.
Jag lutar mig upp armbågarna och vänder huvudet åt Christians håll igen och möter åter som hastigast synen av hans mjukerektion. Han ser att jag stannar upp med blicken och han tittar som hastigast ned på sin härlighet.
-
Hoppsan! Sorry för det där. Så kan det tydligen bli, säger han och tittar upp med en ursäktande min, men gör inga ansatser att dölja den eller byta position.
-
Öhh, ja, jo, det kan jag verkligen förstå, det såg härligt ut, hasplar jag ur mig och stjäl ännu en syn av hans fyllda lem.
Lisa har nu försvunnit ur sikte bakom buskarna och Johan lägger ned huvudet och tittar upp i himlen men behåller benet uppdraget.
-
Det var inte meningen att genera er, säger Christian. Det var nog bara tänkt som en kyss men det vart lite svårt att stoppa där.
-
Mmm, är allt jag får ur mig. Johan är tyst.
Christian vänder sig på sidan mot mitt håll och jag ser hans tunga lem halvt lägga sig på hans lår, den blir inte mindre eller mjukare. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det men jag önskar samtidigt att jag fick se Christian i fullt stånd. Min kåthet börjar nu sippra ur mig på alla sätt och jag har svårt att ligga stilla. Kåtsaften rinner längs min skinka och min fitta bultar av blodtillförseln. Jag ser ner på mina bröst och ser att bröstvårtorna har dragit ihop sig till två mörka, hårda toppar. Min andning är nu åter djup och snabb och jag klarar inte att hålla igen den.
-
Vi fick för oss att ni inte heller var så blyga med tanke på uppvisningen igår. Han ler lite uppmuntrande.
-
Vad tänker du på då? svarar jag lite för fort mellan andetagen och sväljer en stor sats med saliv.
Johan har nu vridit huvudet åt vårt håll och betraktar oss båda med ett halvbesvärat uttryck.
-
Tja, jag tänkte på ert umgänge på stranden igår när vi låg här nedanför, säger Christian rakt på sak.
-
Jaha, säger Johan. Vad uppfattade ni då? Vi hörde inte ens att ni pratade svenska.
-
Nej, det hörde inte vi från er heller men det var väl mer ett slags internationellt språk som hördes bort till oss, säger han och ler stort.
-
Se där ja, säger Johan och tänker en stund. Det var ju inte meningen att störa, vi fick lite feeling. Sorry för det. Han ler ett inte så ursäktande leende.
Det är således uppenbart att de hörde och kanske såg oss igår och jag får på något sätt en extra kick av att veta det, särskilt eftersom det inte verkar ha skrämt bort dem. Och tanken på att vi haft publikt sex inför några som vet om det är upphetsande.
-
Det var allt annat än störande. Det uppskattades verkligen av oss att ni bjöd på det, säger han med en självklar ton och ett charmigt leende. Sen hade vi väl velat vara närmare för att se bättre.
-
Synd att ni inte gjorde det, får jag ur mig, nästan flämtande.
Det här samtalet får mig snart att explodera. Jag är så kåt att jag inte vet var jag ska ta vägen och jag andas häftigt och måste svälja undan saliven som samlats i min mun igen. Jag ligger naken mellan två läckra män på en strand som båda har begynnande stånd och pratar om offentligt sex och det är obeskrivligt uppkåtande. Christians lem rycker lite och växer lite till.
Efter ett kort övervägande lutar jag mig över på den ena armbågen och sträcker den andra armen över Johans mage och börjar smeka hans kuk. Han rycker till lite överraskat men börjar direkt att röra sig mjukt mot mina rörelser. Han reser upp sig på armbågarna och tittar mot mig och Christian.
Det är förlösande att få greppa Johans kuk i min hand och han har nu hastigt växt till nästan full stång och jag börjar runka honom mjukt och rytmiskt och jag kan inte hindra mig från att andas häftigt. Christian fortsätter att titta på oss men hans kuk står nu rakt ut och har växt till ordentligt.
Jag inser att jag inte har sett någon annan ståkuk i verkligheten på snart 15 år och det är så häftigt och ovant. Johan har världens vackraste kuk enligt mig, men Christians är lika fin och uppkåtande. Helt rak, kanske lite kraftigare men kortare och står otroligt stenhårt rakt ut och upp. Jag får en stark önskan om att kasta mig över Christian men jag inser att det nog kan bli konstigt.
Jag vänder mig om och grenslar Johan i en rörelse. Jag fortsätter att runka honom mjukt och långsamt och han ser på mig med stora ögon och gnyr av välbehag mellan de hastiga andetagen.
Medveten om att Christian tittar på oss lutar jag mig fram och kysser Johan djupt. När jag tittar upp ser jag att Christian har lutat upp sig på armbågen och håller handen runt roten på sin nu helt fullvuxna kuk.
Jag släpper Johan med handen och glider fram något så att hans kuk nu gnider mot min fitta och jag rör höfterna med rytmiska, långa drag.
Christian har kommit lite närmare och ligger på min strandmadrass bredvid oss, Han betraktar oss med en intensiv min. Jag är helt snurrig av kåthet av situationen. Jag har varit kåt större delen av dagen sedan i morse och sista timmarna har jag haft en konstant spänning i underlivet. Att äntligen få ha köttsligt sex är så förlösande och jag vet inte riktigt var jag är på väg. Att Christian ligger naken i solen med sina perfekta muskler spända, sin vackra kuk så obeskrivligt styv och betraktande oss (mig?) är en totalt ny men ofantligt eggande upplevelse. Jag önskar jag kunde ge honom allt han ville och jag ska göra mitt bästa.
Min fitta är så svullen och blöt att det är svårt för Johans spända kuk att inte åka in när jag rider honom så jag glider ner längs hans kropp istället. Jag smeker, slickar och kysser hans bröst, mage och ljumskar medan jag närmar mig målet. Med ena handen smekandes hans pung slickar jag mig upp längs hans skaft. När jag tittar uppåt ser jag Christian intensivt betraktande mina rörelser och vi möter varandras blickar. Jag tar Johan i munnen och runkar honom med ena handen samtidigt som jag smeker honom runt pungen, ljumskar, lår och anus. Johan ger ifrån sig rikligt med njutningsljud och ett långt och ljudligt stön när jag mjukt stoppar in ett finger i hans stjärt. Min blick är låst med Christians samtidigt som jag suger av Johan. Christian kan nu inte hålla sig från att långsamt runka. Min intensiva kontakt med Christian samtidigt med Johans underbara stön driver mig till vansinne. Jag känner att Johan snart kommer att komma och jag avbryter min behandling och sätter mig upp. Johan tittar upp på mig och ser både lidande och lycklig ut. Jag klättrar upp över honom igen och gnuggar min fitta mot hans hårda stånd igen men inser att han kommer komma direkt om jag rider honom nu så jag klättrar vidare och grenslar hans ansikte. Johan är inte sen att fatta och går genast till attack. Från lätta vibrationer av tungspetsen skjuter det blixtar av välbehag från min klitoris när han börjar och jag undslipper mig ett kort skrik av välbehag när min fitta äntligen får vad den önskat hela dagen. Jag lutar mig bakåt med stöd på Johans mage. Christian sitter på knä med särade ben, bakåtlutad och jag ser varenda muskel spännas på hans underbara kropp. Han betraktar mig intensivt med lätt öppen mun samtidigt som han runkar och rytmiskt stöter med höfterna i en lugn men stadig takt. Hans knän är bara någon centimeter från mitt ben. Vi ser varandra i ögonen och andas båda djupt och häftigt. Johan har nu båda händerna engagerade utöver tungan och han vet vad han gör. Det är obeskrivligt skönt och samtidigt så uppkåtande med Christian så nära. Jag önskar att han hade satt på mig bakifrån samtidigt som Johan slickade mig men jag förstår att vi inte är där. Jag vet inte vad Johan tänker om det här men jag kan inte låta bli att sträcka fram min hand och smeka Christians tvättbräda och lår. Jag undviker medvetet hans kuk men suget är enormt. Christians ansiktsuttryck och hela kropp visar att han gärna vill ha mer och han ökar nu takten på sina rörelser. Jag förmodar att jag ser desperat kåt och inbjudande ut och han lutar sig lite fram och smeker mig från sidan av magen och ned på låret. Det är som att hans fingrar var glödande och effekten är oproportionerligt skön. Han får en lite frågande min och jag blundar och stönar ljudligt vilket är så befriande. Jag håller igen för att inte helt tappa kontrollen på mina ljud. Christian verkar ta det som en uppmuntran och han ställer sig upp på knä för att komma närmare – hans kuk är nu bara ett par decimeter ifrån mig. Hans hand smeker mig på axeln men går snabbt mot mitt bröst där han för sin kupade hand längs hela bröstet. Små konvulsioner av välbehag går som stötar genom kroppen när hans fingrar spelar över mina styva bröstvårtor. Han greppar bröstet
mjukt och masserar och smeker det om vartannat. Min hand har letat sig upp på hans bröst och jag smeker hans hårda stjärt, bröstvårtor och platta muskulösa mage.
Känslorna i kroppen svämmar snart över och jag håller på att komma av den enorma spänningen. Jag bryter mig loss från Johan och hasar snabbt ned mot hans höfter. Hans kuk är mer än redo och han glider in i botten av min sjöblöta fitta på första stöten. Känslan när han fyller upp mig är så fantastisk och mina underlivsmuskler börjar krampa så underbart och jag hittar snabbt den perfekta lutningen på bäckenet för att få maximal njutning. Jag rider desperat fram och tillbaka med en hand kramandes på Johans bröst, och den andra på Christans bröst och mage. Christians hand smeker mig fram och tillbaka över stjärten, låren, magen och bröstet och Johans händer håller hårt runt min midja. Johans blick växlar mellan mig och Christian och han ger mig ett litet leende innan hans uttryck åter uppgår i ett intensivt njutande med vidöppna ögon och häftig andning.
Christians tempo lugnar sig något och jag förstår att han inväntar mig. Hans hand smeker mig på stjärten och in mellan skinkorna och sensationen när han passerar mitt anus tippar mig över kanten. Mitt tempo ökar och min klitoris gnuggar hårt mot Johans rot och min fitta börjar krampa hårt runt hans kuk. Den vibrerande sensationen i mitt underliv sprids ut i benen och upp i magen. Jag andas så häftigt att jag knappt får luft och varje in och utandning kommer som höga stön eller små skrik. Mina mag- och lårmuskler drar ihop sig i okontrollerade spasmer. Jag försöker hålla mig uppe med min ena hand kramande runt Christians nacke och den andra på Johans bröst.
Johans kropp spänns och hans stötar blir hårda och han utstöter djupa höga brummanden och jag förstår att hans orgasm också kommer nu.
Min orgasm når sitt crescendo och jag tvingar mig att öppna ögonen och ser på Christian som nu runkar snabbt samtidigt som han smeker mig intensivt. Hans häftiga andning blir ljudligare för att övergå i ett högt och långt stön samtidigt som hans sats skjuter i väg gång på gång och landar på min höft och mage och min upphetsning vet inga gränser. Jag rider långsamt ut min orgasm och faller sedan utmattad bakåt, lutandes mot Johans ben med min ena hand. Jag smeker mig långsamt ned för Christians kropp med den andra innan jag med flera djupa suckar kommer till ro. Jag försöker insupa den fantastiska situationen. Min kropp glänser av svett och mina bröst och mage spänns upp mot solen samtidigt som Christians sats långsamt rinner ned för min sida. Johans hårda kuk rycker fortfarande lite inuti mig medan hans händer mjukt smeker min stjärt och mina bröst. Han ligger platt på rygg och ser på mig med ett utmattat men lyckligt uttryck i ansiktet. Christian bakåtlutad på knä med handen fortfarande lugnt runkande det sista av hans orgasm. Solens strålar reflekteras skinande läckert på hans svettiga kropp som nu är något mer avslappnad. Han ser mig i ögonen och ger mig ett lite ursäktande men tillfredsställt leende.
Jag njuter av vyn och känslorna och ingen säger något på en lång stund. Allas andning börjar långsamt återhämta sig, som efter ett sprintlopp. Det är fortfarande en oerhört erotisk stämning men tankarna på vad som ska hända nu smyger sig in och jag reser mig resolut upp och ställer mig nedanför Johans fötter och tittar förnöjt på de fantastiska männen och deras hårda kukar nedanför mig. Jag sträcker mig mig upp med armarna och stretchar ut kroppen och låter sedan mina händer glida längs min kropp. Jag smeker ut Christians sats längs min mage och bröst samtidigt som Johans sats rinner ned för mitt lår. Det är av någon anledning väldigt tillfredställande.
-
Tack så väldigt mycket, säger jag glatt och vänder mig sedan om och spatserar så sexigt jag kan ned till vattnet, väl medveten om blickarna bakifrån.
Jag skrattar inombords när jag tänker på hur Johan och Christian ska ta sig vidare från situationen de nu befinner sig i. Jag glider ut i vattnet och njuter av svalkan. Efter några meters simmande stannar jag och gör rent mig ordentligt. Jag ligger sedan och flyter på rygg i solen. Jag är helt domnad i huvudet av alla intryck. Jag kan inte riktigt greppa vad jag varit med om det sista dygnet. Men jag är helt klar över att det är och har varit helt fantastiskt och att jag vill ha mer av det här livet.
Tro det eller ej men det stannar inte här. Läs fortsättningen i Utvecklande semester del 4.

Skriven av: KimQuarenta

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Piraya73

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina…

Piraya73

På andra plats denna veckan: Angelina Lundström