nilskjell

Nilskjell

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text.
Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont.

Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.

Publicerade verk: 72
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

Att skriva och fantisera tillsammans

Nilskjell

En lite annorlunda novell till. Nåja, kanske kan den få fantasin att gå igång, inte minst vad som hände sedan…. Rosmarie har handen på Arnold. Hon märker att han nu är lika upptänd och styv…

Klicka här för att läsa hela »

En gammal dörr berättar

Nilskjell

Här är en lite annorlunda novell. Roligt att fantisera lite. Vet aldrig vad som händer innan jag börjar skriva. Nå, hoppas den ändå kan uppskattas. Eldslågorna slår emot mig. Det bränns. Hjälp…

Klicka här för att läsa hela »

Olivia förlorar oskulden med sin morfar

Nilskjell

Olivia var lite sen i utvecklingen. I skolan var hon bland de främsta, men kroppen låg efter. När de andra tjejerna hade börjat få bröst och mens, var hon bara en lång ranglig flicka. Nu hade hon…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotter knullar sin farbror och mig

Nilskjell

”Mirre, du vet att min bror kommer i eftermiddag, väl?” ”Ja, pappa, du har sagt det. Ska bli kul. Jag gillar farbror Oskar, han är cool.” ”Jag vet att han gillar dig också, kan ofta inte…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris, Hemma igen, Del 3

Nilskjell

Tidigare i Paris: Benjamin träffar först den söta flygvärdinnan Angelica på flyget till Paris. De har en intensiv kväll före konferensen. Nästa dag träffar han Yasmine, en muslimsk kvinna, som…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren