Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Olivia förlorar oskulden med sin morfar

Olivia var lite sen i utvecklingen. I skolan var hon bland de främsta, men kroppen låg efter. När de andra tjejerna hade börjat få bröst och mens, var hon bara en lång ranglig flicka. Nu hade hon börjar blomma, börjat utvecklas så som de andra gjorde redan i trettonårsåldern. Hon står och ser sig i spegeln, gör olika grimaser, tycker att både det ena och andra är fel. Ser ner på sin nakna kropp, brösten är som små halva apelsiner med ett litet, litet hallon längst ut. Ögonen fortsätter ner. Magen är platt, muskulös. Hon har alltid gillat gymnastik, går på extra gymnastikpass, vilket märks. Ögonen fortsätter, hon ser sin lilla snippa. Som ett streck mellan blygdläpparna. Ser så flickaktig ut. En del av de andra tjejerna har betydligt mer utstående blygdläppar. Ser mycket mognare ut. Låten har börjat få en rundning och rumpan. Ja, är det något hon är nöjd med så är det rumpan. Återigen är det gymnastiken som gjort att musklerna har utvecklats, men hon har också ärvt sin mors gener.

”Suck, jag duger aldrig. Ingen som vill ha mig. De andra tjejerna har gjort både det ena och andra, men ingen har bett mig, velat något med mig. Ska jag vara oskuld hela livet, bli en sån där som hamnar på överskottshyllan,” tänker hon. Vrider sig några varv till, men det är samma resultat.

Hennes mamma, Sophia, kommer in, ser sin nakna dotter som står framför spegeln. Hon betraktar sin dotter en kort stund.

”Vad fin du är, Olivia. Du har blivit en riktig kvinna. Du har verkligen utvecklats till en skönhet,” säger hon.

”Det säger du bara. Ingen som vill ha mig. Alla andra har mycket större tuttar och har massor med hår. Som de skryter om att de tar bort. Jag har bara några små fjun.”

”Får jag se på dig. Stå lite bredbent. Mmm, du ser så vacker ut. Alla män som skulle se dig, är jag säker på skulle vilja smeka dig där, komma in i dig. Din snippa är helt gudomlig. Har du sett hur jag ser ut?”

”Nej, jo, men inte så där direkt.”

Sophia klär av sig, ställer sig bredvid sin dotter. Sophia har ganska stora, lite hängande bröst, men hon är ju nästan femtio, fick Olivia när hon var 34. Olivia inspekterar sin mor. Hon har en fin, riktigt fin rumpa, den som Olivia ärvt. Hennes snippa är utstående, de inre blygdläpparna putar ut, bildar en blomma. Hon har rakat sig, men det var några dagar sedan, så det är fullt med små korta vassa hårstrån som växer överallt. Olivias ögon vandrar mellan sin mor och henne själv.

”Du måste väl hålla med om att din snippa är mycket sötare. Och dina tuttar är ju som små marsipanbakelser. Man vill äta upp dem, suga och mumsa. Rumpan är hur fantastisk som helst. Du har ingenting att vara ledsen över. Du är världens sötaste tjej. Vänta bara, grabbarna kommer att falla i trans när de upptäcker dig.”

”Men, nu, jag vill inte vara en reject redan nu. Ingen ser på mig, ingen har ens tafsat på mig.”

”Det är inget att stå efter, att bli tafsad på. Men jag vill minnas att jag också längtade efter en pojke. Ja, det som pojkar har, när jag var i din ålder.”

”Ville du ha kuk, ville bli oskuld. Ja, jag vill också. Men hur går det till?”

”Oroa dig inte. Det kommer. Men välj, och du måste vara ordentligt förberedd, vara riktigt våt. Och ha skydd. Vi måste gå och ordna p-piller åt dig. Jag beställer en tid i morgon. Och då blir dina bröst lite större också, som om du skulle vara gravid.”

”Jag är ofta våt, det rinner om mig. Den där lilla vibration jag fick av dig, den är helt underbar. Känns så skönt. Men inte som den äkta varan, antar jag. Vill känna en kuk, en penis. Men hur gör man? Hur ska jag veta vad jag ska göra med en kille?”

”Det brukar lösa sig. Du har ju haft sexualindervisning i skolan. Men låt mig se. Jag hämtar min dildo, låt mig förklara lite.”

Sophia hämtar sin dildo, ser ut som en liten penis, ganska tunn, inte alls så tjock, men som en ung killes. Sophia tar den. Håller upp den och pratar om att den oftast är slak. När mannen blir upphetsad blir den hård och rak. Hon visar hur man ska stryka, dra på den, upp och ner. Hur man kan suga och slicka på den. Olivia får försöka också.

”De flesta grabbar talar om hur de vill ha det. Och det gäller dig också, du måste tala om vad du tycker är skönt. Och vad som gör dig riktigt våt och kåt. Att utforska sig själv, veta vad du tycker är skönt är viktigt. Att onanera, leka med sig själv, känna vad som är bra och mindre bra, är inte bara skönt utan nödvändigt. Förstå vad som gör dig kåt och riktigt våt.”

”Som jag nästan alltid är. Det fullständigt rinner om mig ibland. Vet inte vad jag ska ta mig till. En gång blev det en stor våt fläck, såg ut som jag hade kissat på mig.”

”Det är ju inte så bra. Men bra att du har lätt för att bli ordentligt blöt. Det kommer att underlätta. Kanske ska vi se om någon man kan hjälpa dig lite. Lära dig. Pappa kanske, men han är ju bortrest och kommer hem först nästa år. Ja, det tål att tänka på.”

Sophia börjar klä på sig igen. Behöver börja med middagen.

”Mat om en halvtimme. Spagetti och köttfärssås. Blir det bra?”

”Ja, mamma. Smaskens.”

Olivia klär på sig, inte helt lugnad. Tycker fortfarande att hon är den fula ankungen.

Veckan går, Olivia har gymnastik och gör sina läxor, men blir inte gladare. Besöket hos ungdomsmottagningen gick bra och Olivia fick sina piller.

”Du fyller ju år i morgon. Morfar kommer på middag. Vad tycker du vi ska bjuda honom på? Vill göra något gott. Han har det inte så roligt sedan mormor dog. Han är mycket ensam, äter nog inte så bra.”

”Lammkött, har vi inget lammkött kvar i frysen? Du köpte ju ett halvt lamm i höstas.”

”Ja, äldre män gillar ju lammkött. Ursäkta skämtet, men han har det ju lite ensamt. Ja, vi har lammkotletter, tror du det blir bra. Lite potatismos och grönsaker till.”

”Vad snuskig du är, mamma. Lammkött och kåt lätt. Är det morfar? Jag tycker han är jättefin. Bästa morfar jag har.”

”Tänkte inte på det. Mmm, kul. Men säg inget sånt till honom, tror han kan ta illa upp. Han är pryd av sig, pratar och skämtar inte om sådant. Jag var alltid tvungen att smussla med mina pojkvänner.”

Sophia tar fram köttet, så det får tina. Lördag morgon uppvaktar Sophia sin dotter på hennes 15-årsdag. Olivia hade egentligen bara önskat sig pengar, ville handla kläder själv. På brickan ligger ett paket. Olivia sliter upp omslagspappret, håller upp en dildo, som ser ut som en riktig penis.

”Åh, vad fin. Hård men ändå lite böjlig. Kan den vibrera också?” Olivia tittar på den. Hittar knappen och den börjar vibrera med ett lågt surr. ”Tack mamma. Åh, måste få prova.”

”Gör det. Vill du vara själv?”

”Nej, stanna, tycker det är mysigt när du är med. Håll om mig under tiden, så skönt att känna din kropp, värmen från dig.”

Olivia sover alltid helt naken, har alltid gjort det, precis som hennes föräldrar. Hennes kamrater tycker det är lite konstigt, när de sover över, men brukar anpassa sig. Nu drar hon ner täcket, särar på benen. Tar en klick glidmedel från flaskan som står på nattduksbordet, smörjer in sig och dildon. Sätter på den och för den mot sin springa. Hon låter den glida upp och ner lite, känner in hur den känns. Sakta börjar hon föra in spetsen på dildon i sin öppning. Inte så långt in, bara några centimeter.

”Åhh, mamma, vilken känsla. Mycket bättre än min lilla vibrator, som jag bara kunde ha i handen. Men så stor. Kommer den verkligen in i mig? Åhh, ja, ja…” hon för in den en bit till. Drar ut den och låter den stimulera runt klitoris. Så in igen. Lite längre in. Nästan tio centimeter.

”Åh, ja, ja, precis där det är som skönast. Men håller på att spricka. Nu, nu…nuuuu…nuuuu…ohhhh” Olivia kommer i flera kraftiga omgångar, andas häftigt, kramar sin mor, som håller om henne hårt.

”Tack mamma, den var verkligen underbar. Är den ungefär som en riktig?”

”Nej, en riktig är mycket skönare, men kan naturligtvis inte vibrera. Så det är två helt olika saker. Men storleken är ungefär som de flesta. Det normala lär vara en diameter på tre-fyra centimeter och kanske 15 i längd. Ungefär som den här. Det är där som likheterna upphör, dock. Du kommer att förstå när du får uppleva en riktig penis, eller kuk, kanske du säger.”

Sophia dukar fint och gör iordning inför kvällen. Klockan sex ringer det på dörren och morfar kommer. Olivia kommer och kastar sig om halsen på honom. De har alltid haft en varm och nära relation. De kramar varandra, han ger henne en puss på kinden. Hon håller fram munnen och får en puss på munnen också.

Sophia kramar sin pappa, ger honom en puss på kinden, och lägger näsan intill, andas in hans doft, som hon känner så väl.

De dricker ett glas vin medan maten steks. Sedan äter och skojar de tillsammans. En lycklig liten familj. Olivia visar sin bästa sida. Hon har även klätt sig riktigt fint. En vit blus och en liten kort kjol. Hon har en liten spets-bh som kan skymtas genom blusen. Blusen är lite uppnäppt,hon vill visa lite av det hon har. Två små nätta skor, inga strumpor.

Efter maten flyttar de in i vardagsrummet. Morfar får en whisky, Sophia har ett glas vin. Olivia fick lite vin till maten, men har nu en cola. Morfar sätter sig i soffan. Olivia kryper upp bredvid honom. Ofta sitter hon i hans knä, det känns så tryggt. Nu sitter hon bredvid, trycker sig mot honom.

”Jag måste ta hand om köket. Ni kan väl imgås och underhålla varandra under tiden?” säger Sophia och försvinner ut i köket.

”Kom, Olivia. Sätt dig i knät som du brukar. Det är så mysigt, tycker jag.”

”Tycker jag med. Lite kallt, måste hämta en pläd, bara.”

Olivia tar en pläd, sätter sig i morfars knä och lägger pläden över dem båda två. Hon håller om honom, lutar sitt huvud mot hans axel. Skruvar lite på sig, vill känna morfar. Rumpan gnider mot morfars knä. Han kan inte undgå att känna vilken fin rumpa hon har.

”Har du fortfarande gymnastik? Du har fått riktiga muskler. Får jag känna på dig?” säger han och känner på hennes armar. De ser inte ut att ha så mycket muskler, men han märker att hon är stark. Han känner vidare på henne. Skuldrorna, ryggen och framtill.

”Oj då, var inte meningen, men du har fått fina bröst, och ordentliga muskler under. Så fina…” säger han och känner lite extra.

Olivias bröstvårtor blir styva, sticker ut och märks tydligt trots bh:n. Morfars hand vilar lite lätt på ett av brösten, smeker vårtan lite.

”Mmm, ohhh, jaaa, ohhh…” hörs det lite tyst från Olivia. Hon känner att nu börjar hon bli våt igen. Gud, hoppas det inte märks, tänker hon.

Morfar fortsätter sin undersökning. Magen, han märker att hon har ordentliga magmuskler, känns som rutor. Handen fortsätter ner. Låren är sammanpressade men han känner att de är riktigt muskulösa. Han tar en hand under hennes rumpa.

”Ohh, du har verkligen en fantastisk rumpa. Formen och så fina muskler. Måste vara alla killars, och även tjejers, dröm. Vill smeka den mer. Res dig lite. Mmm, just så, just så.” Han har sin hand runt en skinka och smeker den fram och tillbaka.

När Olivia sätter sig ner igen, känner hon hur hårt det blivit, inte riktigt som nyss. Hon skruvar på rumpan för att hitta lite mer bekvämt. Blir bara sämre.

”Vänta, måste fixa lite. Du sitter rakt på min penis. Ett ögonblick. Res dig lite upp.”

Olivia gör som morfar säger, lyfter rumpan. Hon känner att han gör något med sina händer.

”Nu kan du sätta dig ner lite försiktigt igen. Så, vänta, så,” säger han. Justerar hennes ben lite. När hon sätter sig ner igen kommer det som något hårt mellan hennes ben. Gnider sig mot hennes trosa, just där hon är som våtast.

”Hoppas han inte märker hur våt jag är. Måste nog flytta bort det våta lite,” tänker hon och tar ner en hand för att justera trosan. Handen känner hans stora penis. Den känns enorm och hal på toppen. Hon håller handen på den, gnider lite fram och tillbaka. Den känns så stor och varm. Är det en sådan hon längtat efter?

”Åhh, du leker med elden, Olivia. Men så skönt med din hand. Precis vad en gammal gubbe längtar efter, mmm.”

Olivia för trosan lite åt sidan, så att penisen inte ligger mot det vita tyget. Den hamnar istället mot hennes springa, som nu har öppnat sig lite. Hon rör sig, gnider sig mot den hårda, men samtidigt mjuka, penisen. Gnuggar lite fram och tillbaka. Nu fullständigt rinner det om henne.

Alla hennes känselreceptorer är fokuserade på hennes nedre region. Hon känner varenda åder, varenda ojämnhet på hans penis, vars skaft vilar mot hennes springa. Åhh, vilken känsla. Hon bara sitter stilla och njuter.

”Hej, vad gör ni? Oh, ni har en liten dotterdotter och morfar stund. Ni ser så söta ut. Vänta, måste ta en bild,” säger Sophia, som just kommer tillbaka från köket.

Hon tar upp telefonen, tar ett par bilder av dem, där de sitter tätt tillsammans med en pläd runt.

”Pappa, har du märkt vilken ung dam Olivia blivit. Hur hon har utvecklats. Har börjat få riktigt fina former. Rumpan har hon från mig. Men hon har de mest gudomliga små bröst. Har du sett på dem? Man vill verkligen smeka dem, inte sant?”

Morfar ser på Olivia. Tar upp en hand och gör precis som Sophia säger. Smeker brösten utanpå blusen, knäpper försiktigt upp ett par knappar och kupar handen runt ett av dem.

”Mmm, ja, ja. Så sköna händer och…och… oh, så skönt,” stönar Olivia, kan knappt hålla sig. Om det fortsätter så här kommer hon att få en orgasm vilket ögonblick som helst. Sophia ser på sin dotter, ser hur hon är helt borta, stönar och gnyr. Och så exploderar Olivia.

”Oh my God, oh my God. Ja, fortsätt, smek, smek. Åhh…åhh…åhhh”

Olivia sjunker ihop ovanpå sin morfar, som fortfarande smeker hennes små tuttar, nu med handen under bh:n. Bröstvårtan är stenhård mot hans hand och hon skakar I hela kroppen.

”Men oj, Olivia, var det så skönt. Då har du fått en fin födelsedagspresent av din morfar,” säger Sophia, som blev mycket överraskad av hur Olivia reagerade på att bli smekt.

Efter en stund flyttar Olivia på sig, sätter sig bredvid morfar. Pläden ligger över deras knän. Sophia kan inte se att morfars kuk är utsläppt i det fria och stenhård. Olivia har en hand ovanpå den, gnuggar ollonet med handflatan. Hon tycker att den är så fin att hålla i, att smeka. Endast en lättare rörelse under pläden kan ses. Sophia ser det och låter det vara. Låter dem vänslas lite, det är nog bra för Olivia, tänker hon.

Strax innan morfar ska gå, kommer Sophia på att hon ska åka bort en vecka om fjorton dagar. Hon vill inte gärna lämna Olivia helt ensam.

”Pappa, kan du ha lite koll på Olivia medan jag är borta? Hon klarar ju sig mycket bra själv, men kan vara bra att det finns någon vuxen hon kan vända sig till om det behövs.”

”Vill du att jag ska bo här, eller hur tänker du?”

”Ja, jo, jag tänkte nog mer som att du kan ha lite kontakt då och då, kanske äta lite eller så. Men, vill du bo här, så är det ju toppen. Vill inte att du ska behöva vara barnvakt hela tiden.”

”Inga problem. Jag kan bo här. På dagarna, när Olivia ändå är i skolan, kan jag ju göra det jag vill. Och mat, det kan vi laga tillsammans, eller hur Olivia?”

”Mmm, ja morfar. Det blir toppen. Såg inte fram mot att vara helt ensam. Och äta måste vi.”

De beslutar att morfar ska komma och bo hos dem när Sophia är bortrest. Veckorna går och sommaren kommer allt närmare. Det har blivit riktigt varmt ute. Olivia har fullt upp i skolan, det gäller att klara alla prov och få så bra betyg som möjligt.

En lördag i slutet av maj vinkar Olivia och morfar av Sophia. Hon ska åka på en kurs i USA, som hennes företag vill att hon ska gå för att kunna avancera. De har skjutsat henne till Arlanda och ser nu hur hon checkar in och försvinner genom säkerhetskontrollen. Hemma igen, släpper morfar av Olivia utanför där hon bor. De har kommit överens om att han ska komma vid sex-tiden så de kan göra middag tillsammans.

Olivia ser framför sig en dag när hon kan slappa, inte någon som ber henne göra en massa. Så skönt att bara vara ensam och rå sig själv. Efter en enklare lunch sätter hon sig i soffan. Tar fram sin dator och surfar runt. Hon har hittat en sida där många som skriver poesi lägger upp sina dikter. Läser några. Ser vad som finns mer. Science fiction, deckare, romantik. En massa noveller av olika slag. Så ser hon en rubrik: Sexnoveller. Vad är det? Hon går till den sidan, svarar ja på att hon är arton och ser att det finns en massa där. Ett antal handlar om unga kvinnor och äldre män. Så förbjudet. Hon läser och blir allt mer upphetsad. En hand hamnar mellan benen. Gnuggar lite medan hon läser. Hon märker att hon är plaskvåt. Lägger från sig datorn och tar av sig byxor och trosor. Efter lite funderande följer resten av kläderna. Hon lägger en handduk i soffan och sitter naken och läser. Solen skiner in genom fönstret, varmt och skönt, trots att hon är naken.

Hon sätter datorn så hon kan ha bägge händerna fria. Den ena smeker ett bröst, kniper lite i bröstvårtan, den andra är förankrad mellan benen. Hon sitter bredbent och gnuggar och läser, gnuggar och läser. Novellen blir bara mer och mer upphetsande. Handlar om hur en man har sex med sin dotters kompis.

När novellen är slut, hämtar Olivia sin nya dildo. Lägger sig i soffan och drömmer sig bort med dildon surrande mellan benen och inuti henne. Hon ser den där mannen framför dig och hur han och den unga tjejen, som var oskuld, upplever en massa tillsammans innan hans dotter kommer på dem.

Hon är så inne i sin fantasi och dildons låga surrande att hon varken hör eller märker att morfar har kommit. Han står i dörren till vardagsrummet och ser sitt barnbarn ligga där med slutna ögon. Smekandes ett bröst och en dildo långt inne i sin lilla fitta. Han blir hård, hårdare än han någonsin tidigare varit. Synen är upphetsande och så fin. Olivia är verkligen en fin tjej, hennes små flickbröst är sådana som han drömt om att få smeka och hennes unga kropp och nästan hårlösa sköte är mer än han kunnat drömma om. Han står som fixerad. En hand smyger sig in i byxorna, går inte att komma åt ordentligt. Han lättar lite på knapparna i byxorna och får upp kuken så att ollonet sticker upp över byxirna och kalsongerna. Smeker det. Smetar ut försaften som sipprar ut.

”M…men… oj… vad… är du här. Ohhh, iiii,” nästan skriker Olivia när hon plötsligt får syn på sin morfar. Först ser hon inte att hans ollon sticker upp, ser bara att han står där och ser på henne. Sedan ser hon ollonet och blir ännu mer förskräckt. Visst hon hade ju känt på honom när hon satt i hans knä på hennes födelsedag. Men att bli ertappad så här?

”Ursäkta, jag visste inte att du var här när jag kom in, och såg… ja, vad ska jag säga? Men herregud, du är så fin. Ett konstverk. Du är det finaste jag sett. Fortsätt, låt inte mig störa.”

Morfar går fram, sätter sig på soffan intill Olivias fötter. Tar en av dem och smeker henne ömt. Olivia har fortfarande den surrande dildon i handen. Har inte kommit sig för att stänga av den. Morfar tar den från hennes hand. Känner på den. Stoppar den i munnen och slickar av den. Smakar underbart, tycker han. Tar ut den ur munnen och sätter tillbaks den mellan Olivias ben. Håller den lite lätt mot hennes springa, för den upp och ner, sedan sakta in i henne igen.

Olivia ser först med förskräckelse på honom, sedan lutar sig tillbaka, låter honom hantera dildon i sig. Nu kan hon använda bägge händerna och krama tuttarna. Hon sluter ögonen, försvinner in i extasen, det sköna som fortplantar sig i hela hennes kropp. Hon är van vid sin mamma som ibland hjälper henne. Nu är det morfar, ingen större skillnad. Hur underbart som helst.

Spänningen i kroppen ökar, hon känner hur orgasmen närmar sig. Morfar ser det också, flyttar sig närmare, tar en hand och lägger på hennes klitoris, gnuggar från sida till sida, han ser och känner hur hennes blygdläppar delar på sig, fladdrar lite fram och tillbaka när han gnuggar. Dildon för han samtidigt in och ut, in och ut, som om han juckade i henne. Olivias unga kropp spänns, hon flåsar, skriker ut sin orgasm.

”Aaaaa….iiiiiii….ohhhhhh….jaaaaa….iiiii.” Hels kroppen krampar. Morfar fortsätter gnugga och köra med dildon, orgasmen fortsätter. Till slut tar han bort både handen och dildon, låter Olivia hämta sig.

”Ohhh my God. Herregud, så fantastiskt. Har aldrig… upplevt…. Något sådant. Ohh, ohhh,” suckar, mumlar Olivia och ser på sin morfar. Efter en stund ser hon att han fortfarande har byxorna oknäppta och det blålila ollonet som tittar upp. Hon reser sig lite. Tar en hand och känner på det. Tänker på den där flickan och kompisens pappa. En äldre man! Inte så konstigt, ändå.

Morfar reser på sig, låter byxor och kalsonger falla till golvet. Står där med kuken pekande rakt ut, delar skjortan. Han knäpper upp skjortan, tar av sig den också, är nu lika naken som Olivia.

Olivia tittar på honom, ser hans stora organ och pungen som hänger ner, som en påsen med två kulor i. Hon kände ju hans kuk mellan sina lår och smekte ollonet på sin födelsedag. Men hade ingen aning om hur stor den var i verkligheten. Jämfört med hennes dildo är den flera nummer större, både bredare och längre. Ser enorm ut. Hur är det ens möjligt att en sådan ska kunna penetrera en kvinna, än mindre hennes lilla snippa.

Hon ser hur morfar går fram till henne, lutar sig över henne. Smeker hennes över kroppen. Det gör som blixtar genom hennes kropp, från det ställe där han har händerna, ner till hennes livmoder och sedan upp igen till huvudet. Hela kroppen blir varm och det pirrar överallt. Hon känner hur en hand mjukt smeker ett av hennes bröst. Cirklar runt bröstvårtan. Följer bröstets konturer.

”Åhh, ja, ja,” stönar hon lågt.

Morfar smeker lutar sig över henne, kysser henne lätt på munnen. Hon formar sina läppar för att möta hans. De trycker läpparna mot varandra, samtidigt som hans händer varsamt rör vid hennes tuttar och mage. En hand smeker snabbt över hennes venusberg, fortsätter ner mellan benen och upp igen. Deras munnar är tätt mo varandra. Utan att hon tänker på vad hon gör, tar hon tag i hans axlar drar honom mot sig, hon vill känna hans kropp mot sin egen.

De hånglar, kysser, smeker. Händerna är överallt, utom där de bägge vill ha dem. Undersöker, smeker, nyper, men inte runt hennes sköte eller på hans hårda stake. Hon drar honom ännu närmare, han lägger sig ovanpå henne. Hon särar på benen. Han har sina ben mellan hennes. Nu känner hon hur hans hårda lem och ollon trycks mot hennes springa. Hon tar en hand och greppar om kuken, svårt att nå runt men lyckas rikta in den mot sin öppning. Hon lyfter sina höfter upp för att möta honom.

”Försiktigt, snälla, ohhh, jaa, så stor. Går inte. Stopp, stopp. Ja, ja. Fortsätt, åhh….åhhh.”

Olivia rör sig alltmer mot sin morfar, gör så att han försvinner in i henne helt. När han bottnar, känner han hur något ollonet trycker mot hennes livmodertapp, ligger han bara stilla.

”Åhh, jag sprängs. Så stor, så stor, fyller hela mig. Ohh, jaa, jaaa. Vill ha dig, vill, vill.”

Han börjar röra sig försiktigt i henne. Drar sig ut en liten bit och sedan försiktigt in igen. Hon svarar, rör sig samtidigt. En lugn, försiktig takt. Bägge känner in varandra. Hon hur uppfylld hon är, han hur tight och trång hon är, hur hennes slida masserar hans ådriga, lite knöliga kuk. Ojämnheterna som stimulerar hennes fitta, gnider skönt mot hennes inre slemhinnor, gör att hennes safter flödar till, smörjer kolven som nu arbetar i hennes cylinder, nästan som en motor. Varje gång kolven slår i botten tänds en gnista som gör att kolven skjuts ut en bit. Gnistan som fortplantas i hela Olivias unga kropp. Gnistan som gör att orgasmen närmar sig, vill explodera i hela hennes kropp.

Morfar sätter munnen till ett av hennes bröst, suger in bröstvårtan i munnen. Suger till, vilket är den sista gnistan som får Olivias kropp att explodera i en orgasm. Den börjar långt inne i hennes sköte, där kuken stimulerar och sedan upp i klitoris, som blir berörd varje gång morfar skjuter sig in i henne. Därifrån till bröstet som han suger på och ner igen via ryggraden och alla nervtrådar som går rakt upp i hjärnan. Olivias ögon ser Inger längre, blir bara svart, huvudet svartnar, kroppen har tagit över och krampar. Andningen kommer som om hon spurtar i ett sprinterlopp. För att slutligen slappna av, hon har kommit i mål. Sjunker ner i soffan, fortfarande med morfar liggande ovanpå. Hans hårda kuk är djupt inne i henne.

Morfar kände hur Olivia kom i sin andra orgasm. Att få en ung flicka till orgasm med hans gamla gubbkuk var något av det skönaste, men också finaste han upplevt. Han var nära att själv komma, spruta i sin dotterdotter, men tryckte tillbaka. Vill inte komma nu, vill fortsätta.

”Hur känns det, hjärtat?” frågar han när Olivia har hämtat sig lite.

”Underbart. Kan inte beskriva det, så starkt. Ohh, det fortsätter bara du rör dig i mig. Orgasmen finns hela tiden. Ja, ja, knulla lite till.”

Morfar börjar röra sig lite ut och in, små försiktiga rörelser. Han hör hur Olivia flämtar varje gång.

”Åhh….åhhhh….ja…ja…fortsätt….ja…ja.”

Morfar börjar röra sig med lite längre tag in och ut. Han ser ner på sitt lilla barnbarn, ser på hennes små tuttar. Greppar dem med sina stora händer. Nyper lite lätt i det ena och börjar suga på det andra. Återigen blir det som en eld tänds i Olivia. Nu är det hon som juckar, nästan okontrollerat, mot sin morfar. Olivias orgasm fortsätter lite hela tiden, med de lite ryckiga rörelserna och den ådriga gamla gubbkuken långt inne i dig, känner hon hur orgasmen börjar växa till sig, ta över kroppen. Kramperna pressar morfars kuk, ökar friktionen, trots all fittsaft som Olivia producerar. Det får honom att explodera strax innan Olivias orgasm blommar ut för fullt. Hon känner hur han börjar rycka och något mer som fyller upp hennes livmoder. Hans spermier som strömmar ut från hans pung in i hennes trånga fitta.

De ligger tätt omslingrade och andas ut. Morfar smeker sitt barnbarn över kroppen. Är så förundrad över hennes lena och fasta hud och kropp. Mjuk och fast. Olivia smeker över sin morfars rumpa. Skinnet är lite för stort, men därunder märker hon att han har ordentliga muskler. Är det från honom som först mamma sedan jag fått min rumpa, tänker hon.

Morfars penis är nu helt slapp och mjuk, allt blod har försvunnit och den har krympt ihop till en betydligt mindre modell. Olivia känner på den, vill förstå hur den fungerar. Hennes hand smeker över pungen, håller den i sin hand. Hon känner de två kulorna där inne, som försvinner, halkar iväg när hon försöker få grepp om dem. De ligger och smeker, undersöker varandra en lång stund.

”Nu går vi och duschar. Vi behöver bägge skölja av oss. Sedan middag,” säger morfar.

Tillsammans går de in i duschen. Låter de varma strålarna rinna över kropparna. Morfar tvålar in Olivias unga flickkropp. Passar på att känna extra på hennes tuttar, sköte och rumpa. Han kan inte få nog av henne, måste ha händerna på henne. Han tvättar noga hennes sköte, mellan låren och upp mot hennes analöppning. Tvålen gör att han händer och fingrar rör sig nästan utan friktion. Ett finger känner in lite i hennes bakre öppning. Olivia spärrar upp ögonen, rycker till.

”Nej, aj, vad gör du?”

”Ingen fara, vill göra lite rent. Känna på dig. Koppla av, försök att inte spänna dina muskler i baken. Många tycker att det är skönt. Lite förbjudet men skönt.”

Han fortsätter smeka hennes bakre hål. Pressar in fingret lite. Olivia andas tungt, lite ansträngt. Försöker slappna av. Plötsligt märker hon att fingret kommit in, in i henne. Det vickar lite. Känns konstigt, men inte ont. Lite skönt? Mmm, lite, men mest förbjudet, och… ja, lite skönt. Fingret fortsätter penetrera henne. Han drar ut det en kort stund.

”Ohh, aj, aj, jag spricker, ohh, aj,” stönar Olivia när morfar provar med två fingrar och hon automatiskt kniper med sina muskler. Hon kommer på vad hon gör, försöker slappna av. Det spänner, men underligt hur det känns när de två fingrarna sakta kommer allt längre in. Morfar vrider fingrarna runt, särar på dem, vidgar upp Olivias bak.

De står länge med duschen på och morfars fingrar i baken. Han tar den andra handen, smeker hennes springa och glider in i hennes fitta. Nu har han fingrar både fram och bak. Olivias egna safter nästan forsar ut, gör att hon blir än kåtare. Morfar börjar pulla henne samtidigt både fram och bak. Orgasmen som hade lagt sig, blörjar nu vakna till liv igen. Det dröjer inte länge förrän Olivia kommer ännu en gång, nu penetrerad i två hål samtidigt. För att inte ramla omkull klamrar hon sig fast vid sin morfar, låter orgasmen skölja genom kroppen.

”Åh, morfar, det var fantastiskt. Visste inte att det var så, så skönt. Oh, vill prova mer.”

”Senare, jag måste hämta mig. Nu har du förlorat oskulden i fittan. Senare kanske vi kan prova både med mun och baken. Om du vill. Jag är inte redo ännu, gamla män måste hämta sig. Får jag föreslå middag till att börja med. Kanske kan vi se en snuskig film innan vi går och lägger oss. Se hur man kan göra.”

Sakt och gjort. De torkar varandra och går sedan nakna ut i köket och börjar laga mat. När mat och disk är avklarade sätter de sig i soffan. Sveper en pläd omkring sig, solen har börjat gå ner och värmer inte längre. Morfar börjar leta på internet, hittar en sida och de börjar se på olika porrfilmer. Flera visar hur flera välutrustade män samtidigt penetrerar en kvinna i alla hennes öppningar. I en film framgår det hur en man successivt vidgar kvinnans anal och sedan omsorgsfullt penetrerar henne med sin stora svarta kuk. Hon ser liten och nätt ut och Hanser groteskt stor ut, men lyckas ändå pressa sig in och sedan knulla henne i baken. Hon står på alla fyra och hennes tuttar skakar och rör sig varje gönghsn kör in sin kuk långt in i henne. De ser hur hans pung slår mot hennes lår och mot fittan. Hon har en hand och gnuggar fittan samtidigt. Han höjer sin hand, ger henne några snabba smisk på skinkorna. Hon stönar högt.

Olivia ser på filmen med allt större ögon.

”Vill du prova det där?” undrar morfar.

”Nä, vet inte. Nä, inte nu. Nu vill jag bara mysa med dig. Mmm, ser att du blivit hård igen. Är det filmen eller jag?”

”Lite av båda, men mest du, närheten till dig, att du trycker din sköna, mjuka kropp mot min. Ska vi gå och lägga oss?”

”Mmm, vill det. Vill utforska dig nu. Vill se hur en man ser ut och fungerar. Kom, vi går in i mammas sovrum. Bara att göra det i hennes säng, är så förbjudet, som allt är. Mmm.”

De går in, lägger sig i söngen. Morfar lägger sig på rygg, mitt i sängen. Olivia står på knä bredvid honom. Ser på hur han ser ut. Lite skrynklig, men så fin, tycker hon. Hon lägger sitt huvud ner på hans bringa och ser ner mot kuken, som står rakt upp. Hon sträcker ut händerna, greppar runt den. Drar lite upp och ner. Ser hur ollonet försvinner in i huden och sedan blottas helt när hon drar ner huden. Vinklar den, så hon ser ollonet uppifrån, ser den lilla öppningen, ser hur ollonet delar på sig på baksidan. Hon känner med fingrarna över det blanka ollonet. Lite strävt, men en droppe försaft finns i öppningen. Hon smetar ut den och ollonet blir lent och glatt. Kniper med fingrarna runt det. Märker att det är som stål inuti men mjukt ytterst. En då förunderlig sak.

Olivia lyfter huvudet, slickar lite på ollonet. Pussar på det och låter toppen komma in i munnen. Smakar lite salt, men vilken känsla att ha det stora ollonet i munnen, känna hur det fyller hennes mun. Hon suger in det, diar på det. Biter lite lätt, säkert inget skönt, tänker hon och låter bli tänderna. Hon hör hur morfar stönar när hon har honom i munnen. Så, det är så här det är att suga kuk. Riktigt fint och lite gott. Och att känna hur han tycker det är skönt. Olivia vill göra det skönt för sin morfar.

Han tar sina händer, lägger dem på hennes huvud och styr henne över sin kuk. Upp och ner och längre in.

”Uggg, gggg….kan inte andas,” försöker hon säga. Han fortsätter, upp och ner, varje gång lite längre in. Hon känner hur ollonet går ner i svalget, vill kräkas, men just då lyfter han upp hennes huvud igen, hon andas snabbt, innan han trycker ner huvudet igen. Gång på gång. Till slut drar hon sig loss.

”Ugh, svårt att andas och vill spy när du är längst in. Men en lustig känsla. Vill du att jag fortsätter?”

Morfar nickar och Olivia tar in kuken i munnen igen. Nu lite annan vinkel. Hon försöker själv få in så mycket som möjligt. När det känns som hon inte klarar mer tar hon upp huvudet och andas. Ner igen. Upp och andas och ner igen. Morfar blundar och njuter. Så skönt att känna hennes lilla mun omsluta sig. Han vill komma riktigt långt in. Tar tag om huvudet igen och trycker ner det över sin kuk. Olivia börjar fläkta med armar och ben, kan inte andas, håller på att spy. Morfar pressar vidare. Paniken stiger i Olivia, hon vill komma loss, men morfar håller kvar, pressar lite till. Hon slappnar av och han kommer in lite till, men hon kan inte andas, börjar nästan svartna för ögonen, när han släpper taget och hon kan komma upp och andas.

”Oh, nej, nej, Ugh. Blev rädd, kunde inte andas. Men… märkligt. Vet inte. Vill försöka igen.”

De fortsätter och Olivia börjar förstå hur hon ska göra för att han ska komma så långt ner som möjligt. Men andas går inte. Hon får lite panik när han är inne för länge. Till slut ligger hon bara och pustar bredvid honom. Han smeker hennes mjuka kropp. De små brösten, de hårda små pärlorna till bröstvårtor. Ju mer han smeker brösten, leker med bröstvårtorna ju mer börjar hon stöna. Till slut resulterar det i att hon får en orgasm bara av att han hanterar hennes tuttar.

När han märker att hon kommer, tar han en hand och stoppar in ett par fingrar i hennes fitta. Pullar henne vidare genom orgasmen, tills hon inte klarar mer. Ligger bara intill honom och flämtar. Morfar smeker henne över rumpan, den är så rund och fin. Hon ligger halvt över honom, med ett ben över hans. De två skinkorna är lite delade. Han sträcker sig efter glidmedlet. Tar rikligt på handen och smörjer in hennes analöppning. Försöker pressa in ett finger. Mer glidmedel och fingret kommer in.

Morfar fortsätter bearbeta hennes bakre hål, kommer allt längre in. Först med ett finger,sedan två och tre. Olivia försöker slappna av, stönar av att det både spänner, gör lite ont och att det känns så förbjudet skönt. De håller på och vidgar, penetrerar en lång stund.

”Vill du prova att få min gamla gubbkuk i dig där bak? Se hur det är?”

”Mmm, vill du göra det, då vill jag med. Hur gör vi?”

”Ställ dig här på sängkanten på alla fyra. Rumpan utåt. Jag smörjer in mig ordentligt och du slappnar av. Okey?”

Olivia gör som han säger och han sprutar rikligt med glidmedel på hennes öppning och sedan smörjer han in sin kuk. Åhh, när han ser sitt stora ollon mot hennes lilla öppning. Han pressar sig in. Ollonet försvinner.

”Åh, åh, nej, ja, åh, så stort, spricker, åhh,” hör han från henne.

Han drar sig ur, smörjer lite mer och sätter ollonet på hålet och pressar sig in. Ollonet kommer förbi slutmusklerna, muskeln pressar nu runt övre delen av skaftet. Han droppar lite mer glidmedel på kuken och pressar in hela.

”Åh, ne, nej, så full. Måste bajsa, åhh, du är flr stor. Åhhh, jaaa, jaaa.”

Morfar håller sig still en stund. Börjar jucka, små korta drag. Successivt blir de längre.

”Jaa, jaa, så, så… vet inte. Fylld och märkligt. Pirrigt. Ja, ja, fortsätt.”

Morfar fortsätter. Friktionen är nästan orimligt skön, stimulerar hela kuken och hela honom. Inte långt nu. Han måste hålla emot. Vilar en stund börjar igen. Vilar och juckar, vilar och juckar. Nuu, ohh, nuu. Kuken drar ihop sig, rycker och sprutar ut sin sats i Olivias tarm. Rycker och sprutar, tre gånger.

”Åh, mitt hjärta, det var länge sedan jag lyckats komma två gånger så här. Och aldrig sprutat så mycket. Åhh, mitt hjärta, min egen Olivia. Så underbar du är.”

”Tack morfar. Nu är jag ingen oskuld längre. Men kommer jag att kunna gå i morgon? Gör ont i baken. Men så fantastiskt. Nu vill jag bara kramas och sova.”

De kurar ihop sig, håller om varandra. Efter en stund märker morfar hur hans lilla barnbarn somnar. I morgon är det måndag och skola, men de har alla kvällar i hela veckan på sig att älska och bli riktigt bra i att älska med varandra.

Men här lämnar vi de två. Morfar 77 år och lilla Olivia 15 år. Och inte längre oskuld, fast fortfarande mer ett barn i kroppen än en kvinna.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren