Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 1 – Introduktion och förspel

Jag heter Johan och det här är min berättelse om när jag för ganska många år sedan pluggade på en folkhögskola.

Jag var 21 år och hade börjat studera på en 1-årig teaterutbildning på en folkhögskola som låg i en by i Värmland och jag bodde på skolans elevhem/internat. Jag hade sedan studenten två år tidigare arbetat i en fabrik samt då bott i en väldigt liten etta på 35 kvadrat med låg hyra (med ungdomsrabatt för alla under 25). Jag hade hela tiden lagt undan de mesta pengarna jag tjänat och levt ganska spartanskt för att kunna spara tills jag visste vad jag ville göra av mitt liv.
Men då jag gillade teater tänkte jag att detta kanske vore kul att göra ett år.

Själva utbildningen i sig visade sig dock ganska snabbt inte vara någon höjdare utan ogenomtänkta övningar och trötta lärare som favoriserade de elever som smörade, vilket såklart var en besvikelse.
Men däremot fanns det något annat där som gjorde att jag stannade istället för att sluta på skolan, nämligen brudar och fest. Det hade nämligen visat sig att de flesta tjejerna på skolan var skitsnygga. Skolan hade förvisso en drog- och alkoholpolicy där det var strängt förbjudet att ens bruka alkohol på skolans område och på elevhemmen, vilket är en policy som de flesta folkhögskolor har. Men den policyn och det förbudet var det ingen som brydde sig om då det ofta var väldigt vilda fester på de olika elevhemmen, både på helger och ibland även till vardags.

Jag hade dessutom väldig tur när vi blev tilldelade rum på elevhemmen och fick ett av de absolut bättre rummen. Mitt rum hade ett eget ganska stort badrum med toalett och dusch. Förutom det rymliga badrummet bestod mitt rum även av en liten tambur med klädhängare och garderob samt ett stort rymligt rum bestående av en bekväm mjuk säng med nattygsbord och skrivbord (där jag hade ställt min stationära dator) med skrivbordsstol, två fåtöljer samt ett soffbord. Jag hade även tagit med mig ett egen mindre kylskåp för att kunna vara säker på att få ha vissa saker ifred, en mikrovågsugn som jag ställt på kylen, tv och en kombinerad dvd- och vhs-spelare och min stereoanläggning så att jag kunde lyssna på både cd och vinylskivor (detta var före Spotify och även om folk laddade ner låtar på mp3 lyssnade de flesta fortfarande på fysiska skivor).
Jag hade även tagit med mig musikinstrument, en akustisk gitarr, två elektriska; en Fender Stratocaster som jag fått av min pappa i 18-årspresent och en halvakustisk Gibson ES-345, en elbas (Fender Precision) och ett elpiano. Jag spelar även lite fiol, cello, klarinett och saxofon men hade lämnat resten av mina instrument hemma hos mina föräldrar.
Att mitt rum var så pass stort var för att det var handikappanpassat och det brukade i vanliga fall inte hyras ut till vem som helst, men just detta år var det tydligen fler än vanligt som bodde på skolans elevhem. Jag förstod även snart att det på grund av sin storlek samt sitt stora badrum var ett av de allra mest eftertraktade rummen på skolans olika elevhem. På vissa av de andra elevhemmen hade de inte ens tillgång till egen dusch, utan var tvungna att dela dusch och toalett och en del rum var inte ens hälften så stora (de minsta rummen var knappt en tredjedel så stora).
Så man kan lugnt säga att jag hade haft tur vid utdelningen. Och då jag hade ett av de största rummen så blev det ofta där som jag och mina kompisar på skolan festade, förfestade innan utgång eller hade fester eller bara hängde utanför skoltid.

Jag hade visserligen inte särskilt mycket gemensamt med de flesta andra i min klass som bestod av mig, fem killar till och 12 tjejer. Och jag verkade inte heller direkt vara populär bland tjejerna som var mina klasskamrater. Men en av de största anledningarna till det var för att jag redan de första dagarna hade hamnat i konflikt hos klassens tre populäraste tjejer som snabbt hade visat sig vara elaka stadsnobbar av den värsta sorten. Den typen av personer som såg ner på alla andra som kom från glesbygd, slängde ur sig nedvärderande kommentarer och snackade skit om alla som "inte höll måttet enligt deras standard".
Redan dag tre hamnade jag i konflikt med dessa tre då jag tog en lite överviktig tjej i vår klass i försvar när de slängde ur sig väldigt elaka och nedvärderande kommentarer till henne om hennes utseende inför hela klassen mitt under en lektion (tjejen var inte ens tjock, men mullig). När inte ens läraren hade sagt något hade jag då ställt mig upp och, så att alla i klassen hörde, irriterat sagt åt dem att om de ändå inte hade något snällt att säga så kunde de istället hålla käften som omväxling så vi andra slapp höra på deras jävla skitsnack. Sedan dess hade de tre mest kastat onda blickar mot mig och vad jag fattat även snackat väldigt mycket skit bakom ryggen på mig. Men de lämnade i alla fall den andra tjejen, som hette Frida, ifred.

Jag blev dock snabbt kompis med en kille från Göteborg som kallades Ozze. Ozze. som egentligen hette Oskar, gick sitt andra år på skolan där han studerade på en foto-utbildning. Han var 26 år, ca 180 cm lång, smal och väldigt vältränad. Det fanns nog inte en strimma av fett på hans smala vältränade kropp. Han hade jobbat som fotomodell, bar ofta lite smink, var någon form av gothare eller synthare i sin klädstil och hade halvlångt svartfärgat hår.
Själv var jag en 21-årig hårdrockare från norra Hälsingland med långt och tjockt mörkblont hår som räckte ner en bra bit över ryggen. 196 cm lång, blå ögon, bredaxlad, stora nävar och 49 i skostorlek. Jag var inte vad man skulle kunna kunna säga tjock, men vägde över 110 kg.
Jag har visserligen alltid varit "välutrustad" (inget på mig är litet, så att säga), men jag hade aldrig varit särskilt populär bland tjejer förutom som vän. Jag var förvisso inte oskuld, utan hade "haft min beskärda del med råge", men jag hade alltid varit blyg när det kom till att ta första steget. Att jag sysslade med teater hade mest alltid varit som ett sätt för att bearbeta och komma över min blyghet, men mitt egentliga intresse hade alltid varit musik.
Ozze var däremot omåttligt populär hos de flesta tjejer. Om vi åkte in till en krog eller klubb så tog det inte lång tid innan drösvis av tjejer raggade på honom. Han hade redan haft sex med flera brudar på skolan och hade även legat med alla de tre snobbiga översittartjejerna i min klass, fast de var alla ovetande om att han hade satt på alla tre. Det var bisarrt då de mer än gärna baktalade andra tjejer som hade sex utanför ett förhållande samt kallade de "horor", "slampor", "slynor" etc. Jävla hycklare.
Jag och Ozze fann varandra direkt och blev snabbt kompisar då det visade sig att vi båda var stora fans av band som t ex The Misfits, Motörhead, Alice Cooper och Ramones. Och eftersom Ozze var så populär hos det andra könet så resulterade det snabbt i att även jag hamnade i flera tjejers blickfång. Och då vi båda spelade instrument så brukade vi ofta jamma tillsammans efter skoltid (han på gitarr eller bas och jag på gitarr, bas eller piano). Det hände också att vi ibland lirade för andra på fester.

Ozze umgicks mycket med en skånsk 18-årig tjej som hette Dessie och som gick på skolans allmänna linje där folk läser upp sina betyg för att få gymnasiebetyg (sådana finns på alla folkhögskolor). Dessie, som egentligen hette Desirée, var en otroligt vacker pangbrud med axellångt tjockt rött lockigt hår, fylliga läppar, vackra gröna ögon, 170 cm lång och en kurvigt läcker vältränad kropp med väldigt stora fasta bröst. Både killar och tjejer vände sig om med hungriga blickar var hon än gick.
Jag blev nästan chockad första gången jag såg Dessie under första skoldagen, för jag hade aldrig någonsin sett något så vackert i hela mitt liv. Och när hon hade tittat på mig med sina stora gröna ögon och gett mig ett leende tillbaka hade jag blivit så generad att jag hade rodnat och blev tvungen att slå undan blicken... Vilket var svårt då jag inte kunde se mig mätt på denna vackra varelse.
Dessie var inte bara det vackraste jag någonsin hade sett, utan hon visade sig även vara otroligt snäll, omtänksam, hade både intelligens, humor och enligt mig världens vackraste leende samt härligaste skratt.
Jag hade hånglat med henne en kort stund på en av skolans första fester och jag hade förälskat mig i henne nästan med detsamma. Jag kände nästan direkt att hon var mitt livs stora kärlek, men till min stora sorg så förstod jag ganska snart att hon och Ozze var KKs och jag slutade då försöka närma mig henne då jag insåg att jag nog aldrig skulle ha en chans ändå på en sådan toppenbrud.
Men då Dessie alltid hängde med Ozze så blev det som så att även hon och jag umgicks mycket och blev snabbt väldigt nära vänner och kunde prata om allt. Hon berättade bl. a för mig att hon tidigare alltid hade haft toppbetyg och hade fått hoppat över en klass i högstadiet, men hade hoppat av gymnasiet när hennes mamma hade blivit sjuk i cancer (men hon berättade att mamman numera var frisk) och att hon nu gick på skolan för att läsa upp de sista ämnena för att få slutbetyg på gymnasienivå för att sedan kunna plugga vidare.
Jag och Dessie satt ofta ensamma och pratade, bara vi två, sent in på nätterna. Och ofta hade vi även somnat med kläderna på och kramandes sovit sked tätt intill varandra. Jag älskade att sova tätt intill henne, för att sedan vakna upp och märka att hon låg med armarna runt min hals och kramade mig i sömnen. Jag höll det dock för mig själv att jag var kär i henne av rädsla för att vänskapen då skulle dö ut.

Runt Ozze hängde även några tjejer som inte gick på folkhögskolan.
En av dem var Sofie som bodde i närheten och jobbade på ett gym. Sofie var 23 år, ca 176 cm lång. hade brunt hår som alltid var hårt uppsatt i en hästsvans och hon hade en otroligt läcker smal vältränad kropp tack vare sitt jobb på gymmet där hon bl a hade aerobicspass. Även Sofie och Ozze hade sex ibland fick jag veta rätt snart och jag förstod att även hos och Dessie, som var hennes bästa kompis, också hade "kul under lakanen" med varandra ibland. Sofie var alltid väldigt flirtig av sig emot mig, satte sig gärna ogenerat i mitt knä för att kramas och kunde hälsa på både mig och Dessie med pussar rakt på munnen. Hon visade sig dock också, precis som Dessie, vara väldigt intelligent och beläst plus verkade sluka varenda bok hon kom över och verkade veta allt om allt och inget.

En annan som hängde runt Ozze var Sanna, en ung högstadietjej med punkstil som också bodde i närheten av skolan och helt uppenbarligen var kär i Ozze. Sanna var kort, ca 154 cm och hade svartfärgat hår, stora gröna ögon (precis som Dessie), väldigt blek hud, var ganska smal, hade lagom stora bröst och en helt otroligt sexig rumpa.
På en av de första festerna utanför skolans område som jag hade varit på tillsammans med Ozze slutade det med att jag blev sittande och rökte ute på en balkong ensam med Sanna och vi hade då börjat prata lite. Hon hade då ganska snart satt sig i mitt knä och drog mina armar runt sig. Hon hade gnuggat sin näsa emot min, tittat mig djupt i ögonen och sedan kysste hon mig. Vi hade sedan suttit kvar ensamma där ute under hela festen, kramat om varandra och kyssts i flera timmar resten av kvällen och natten ända tills det blev morgon.
Jag tyckte visserligen att Sanna var jättesöt, men fick några dagar senare reda på att hon fortfarande bara var 14 år och jag blev då istället avvaktande och försökte ignorera när hon flirtade med mig.

Detta var nu 3 oktober en fredagseftermiddag efter att skolan var slut för veckan. Jag hade ännu inte haft sex på skolan om man bortser då jag blev avsugen av två gymnasietjejer första helgen, men det är en helt annan historia.
Jag och Ozze hade lånat Dessies bil och vi tre hade åkt in till systembolaget i Karlstad. Ozze hade även fått en massa pengar medskickade av bl a Sofie, som fortfarande jobbade.
Då Dessie inte hade åldern inne så väntade hon utanför medan jag och Ozze gick in för att handla. Vi tog en vagn och Ozze började direkt att fylla på med tre "kartor" Millenium-starköl, en låda med Smirnoff ice, två flaskor rom av märket Captain Morgan, en flaska Jack Daniels, en flaska vodka Koskenkorva och två flaskor vitt vin.

- "Men vad fan Ozze, inte kan vi dricka allt det här heller!", sade jag och var nära på att lasta av lite av allt som han hade lastat på vagnen.

- "Nä men det är inte bara vi ikväll och det är alltid bra att fylla på förråden", svarade Ozze.

- "Jaha. Vart ska vi då? Eller ska vi vara hos oss på skolan?"

- "Nej inte elevhemmen, vi ska till Kattis."

- "Vem?", undrade jag.

- "Vet du inte vem det är? Du har ju suttit i knät på henne!", sa Ozze med ett flin.

- "Va? Har jag?", sa jag förvånat.

- "Ja, när du var läderbög."

Och då kom jag ihåg. En dag i slutet av augusti, när det hade gått en vecka på terminen, hade det varit dags för alla på skolan att ta klassfoton. Alla i min teaterklass hade då letat igenom dramasalens kostymförråd och några av killarna klädde ut sig i drag i klänningar och peruker. Själv fick jag hjälp av en tjej i klassen att stoppa upp mitt långa hår i en blond korthårig peruk (och då hon hade lindat in mitt hår i en nylonstrumpa under peruken såg den till och med nästan ut att vara min riktiga frisyr). Jag klädde mig i mina läderbyxor, boots och tog på mig min mc-skinnjacka utan något annat under den. Jag lånade även en skinnsmäck av Ozze och ett par rosa hjärtformade solglasögon av Dessie.
Jag och en kille i min klass som hade klätt sig i en rosa kort klänning, nylonstrumpor, lösbröst, långhårig blond peruk och högklackat sprang sedan runt hand i hand över hela skolgården, larvade oss överdrivet feminint och skojade med alla vi såg. Vid rökrutan hade några tjejer suttit och rökt och när en väldigt snygg lång och muskulös blond solbränd kvinna hade klappat mig skämtsamt på baken så hade jag svarat med att sätta mig i hennes knä och gett henne en puss på näsan. Kvinnan hade då skrattande gett mig en hård kram och en stor puss på kinden samtidigt som hon gav en annan tjej sin digitalkamera och fick henne att ta ett foto på oss tillsammans när hon gav mig en puss mitt på munnen. Den kvinnan var tydligen Kattis.
Ozze berättade att Kattis var 36 år, jobbade som sjukgymnast och bodde i en stor lägenhet som låg ganska nära skolan. Han berättade även att hon och han brukade träna tillsammans på skolans gym, att hon var riktigt duktig i olika kampsporter och tidigare hade tävlat på elitnivå i både boxning och kickboxning. Ozze berättade sedan att när han ca ett år tidigare hade varit med Kattis på krogen en gång så hade han blivit upptryckt mot en vägg av fyra skinheads som hade kallat honom för "bögjävel". Skinnskallarna hade slagit honom, sedan dragit kniv och hotat att de skulle märka honom. Kattis hade då gått emellan och försökt lugna situationen. Men när de fyra männen då istället hade försökt ge sig på henne hade det blivit ett slagsmål där hon ensam spöade upp alla fyra samtidigt så att de blev liggande på golvet innan vakterna hade ringt polisen som haffat dem.

Efter systembolaget åkte vi till Willys där vi handlade läsk, godis och matvaror. Väl tillbaka på elevhemmet stoppade vi in allt vi hade handlat på systembolaget i mitt rum och sedan gick vi till våra respektive rum för att duscha och byta om. Jag stoppade in mina matvaror och läsk i kyl, frys och skafferi i mitt elevrums gemensamma kök, men tog med mig en tvåliters petflaska Coca cola till mitt rum och stoppade i min egen kyl tillsammans med några öl och Smirnoff ice, innan jag klädde av mig och hoppade in i duschen.
När jag hade duschat och torkat håret tog jag på mig ett par boxers och ett par svarta jeans. Just när jag skulle ta på mig ett par strumpor ringde det på mitt rums dörrklocka och Dessie klev in. Hon hade släppt ut sitt röda lockiga hår och när hon hade tagit av sig sin kappa märkte jag att hon hade på sig en tight svart klänning vars urringning verkligen framhävde hennes stora bröst. Hon var verkligen skitsnygg.

- "Hej Johan, jag tänkte höra om du har lust att förfesta och grunda lite innan vi drar till den där Kattis. Ozze håller på och sminkar sig.", sade hon med ett leende.

- "Javisst, kom in så hämtar jag glas.", sa jag och gick till köket för att hämta glas samtidigt som Dessie gick in.

Hon slog på en samlings-cd med Pantera i min cd-spelare och satte sig på min säng. När jag kom tillbaka till mitt rum gav jag båda glasen till Dessie och tog fram cola-flaskan ur kylen. Hon hällde snabbt upp och blandade till två rom & cola.

- "Kan inte jag få borsta ut ditt hår? Snälla.", frågade Dessie innan jag ens hade hunnit smaka på min rom & cola.

- "Ok", sa jag lite smått generat.

Dessie log sitt helt otroligt vackra leende. Hon ställde ner sitt glas på skrivbordet, gick till badrummet där hon letade fram min hårborste och gick sedan och satte sig på sängen igen.

- "Komsi komsi.", sa hon skämtsamt och klappade med handen bredvid sig på sängen.

Jag ställde också mitt glas på skrivbordet, satte mig tyst ner på golvet precis framför Dessie med ryggen vänd mot henne varpå hon försiktigt började borsta ut mitt långa hår.
Efter några minuter hade Dessie borstat färdigt och lade hårborsten på nattygsbordet bredvid sängen. Sedan började hon leka med mitt hår. Jag kände hur hon drog sina fingrar genom håret och stannade till vid nacken som hon lätt masserade med fingerspetsarna. Det var så skönt att jag inte kunde låta bli att släppa ifrån mig ett gillande "mmmmm" och blundande luta huvudet bakåt mot henne. Jag kände hennes fingrar genom håret och hur hon böjde sig fram och drog in doften av mitt hår.

- "Du har så otroligt härligt hår.", sade hon efter en stund samtidigt som hon fortsatte att lukta på det.

Hon lade sina armar över mina axlar och kramade om mig bakifrån samtidigt som hon gav mig en mjuk kyss på kinden. Jag var i himlen.
Men efter en stund smekte hon ner sina händer över min bröstkorg och mage, och då kom jag plötsligt på att jag inte hade tagit på mig något på överkroppen. Och då jag hade lite komplex över att jag hade lite "kärlekshandtag" och dessutom sista åren hade fått lite mage så blev jag lite generad. Om man jämt och ständigt umgås med någon lika vältränad och smal som Ozze så blir det lätt att man börjar jämföra och känner sig ful. Jag skyndade mig därför snabbt upp för att leta igenom byrålådan där jag hade mina tröjor och t-shirts.
Dessie märkte förmodligen att jag blev generad då hon sa:

- "Du behöver inte klä på dig för min skull, tycker du är skön att vila ögonen på."

- "Visst säkert.", sa jag utan att titta på henne.

- "Jo, jag menar det. Du är ju vacker!", fortsatte Dessie.

- "Lägg av!", snäste jag till, fortfarande utan att titta på henne.

Jag märkte att det lät otrevligt, vilket inte var meningen. Jag stod tyst med ryggen vänd mot henne. Men innan jag hann säga något reste Dessie sig upp, gick fram och kramade om mig bakifrån. Jag kände hur hon gav mig en försiktig kyss på ena axeln samtidigt som jag kände hennes varma kropp tryckas mot mig bakifrån.

- "Jag menar det, Johan. Du är lätt den finaste killen på den här skolan.", sa Dessie.

Hon lade sina armar runt min midja. Hon kramade om mig bakifrån och jag kände hur hon drog in doften av mig och andades mig i nacken, borrade in sin näsa och drog in doften från mitt hår. Vi blev stående stilla så en stund innan jag vände mig om. Dessie kramade om mig hårt, ställde sig på tå och viskade i mitt öra:

- "Jag tycker så jävla mycket om dig, har du inte fattat det än?"

- "Men Ozze då?", sa jag med låg röst.

- "Jag gillar honom också, men.....", sa Dessie och tittade mig djupt i ögonen.

- "Men.... Men är inte ni....", fick jag ur mig.

- "Mjo, men det har ju aldrig varit några känslor emellan oss, Han är schyst men inte i min smak egentligen. Han är inte du och det är dig jag vill ha. Jag tänker på dig jämt. Nu har jag äntligen sagt det!", sa Dessie i ett enda andetag.

Hon log generat, men såg lättat ut över vad hon hade sagt. Hon tog upp båda glasen med rom & cola och gav mig det ena. Jag satte mig ner i min ena fåtölj och svepte glaset, sedan tog jag en ölburk och öppnade den.
Jag visste inte vad jag skulle säga då jag blev så paff av att få reda på att denna underbara fina människa, som var det vackraste jag någonsin hade sett, uppenbarligen tyckte om mig mer än som bara kompis. Var mina känslor verkligen besvarade?

- "Du gillar väl mig med?", sa Dessie och log återigen sitt vackra bländvita leende, drack upp även sitt glas och fyllde snart upp både hennes och mitt med mer rom & cola.

- "Jo, men när jag fattade att du och Ozze hade något så ville jag inte vara i vägen.", sa jag tyst och slog ner blicken.

- "Fast du hade väl hon den där punktjejen också? Vad heter hon... ...Sanna?", fnissade Dessie.

Jag log generat och svarade:

- "Jo, fast vi hånglade bara en gång på en fest. Men sedan fick jag veta att hon inte ens är byxmyndig."

- "Ozze har knullat henne med.", sa Dessie.

- "Va?! men hon..."

- "Jag vet, han tog hennes oskuld på en fest i augusti förra hösten när hon hade flirtat med honom.", avbröt Dessie mig och tog en slurk ur min ölburk.

- "Då var ju hon bara!.... Ska jag slå ihjäl honom?! Den jäveln, är han fan inte klok!!!", utbrast jag argt.

- "Jag vet. Sen dess har hon tydligen varit dödskär i honom och hänger jämt runt skolan. Jag kom på dom när hon sög av honom i tvättstugan för snart tre veckor sedan.", sa Dessie med ett liten flin och ryckte på axlarna.

- "Åh fy fan. Har han fler här omkring", sa jag samtidigt som jag drack upp det som var kvar i ölburken.

- "Sofie, de brukar träna ihop. Jag hade en trekant med dom på andra skoldagen när det var första festen här på skolan. Jag vet om att han har legat med hon Kattis med, tror han är lite kär i henne.", sa Dessie

Hon öppnade en ny öl åt mig. Sedan satte hon sig ner i mitt knä i fåtöljen. Jag kände hur gott hon doftade och hade svårt att slita blicken från hennes urringning.

- "Har du varit med några andra här?", frågade jag efter en stund. Jag vet inte varför jag sa så, men kom inte på något annat att säga.

- "Nä, bara Ozze och Sofie. Sofie och jag har haft sex själva några gånger också när vi har varit fulla. Vi känner varann sen tidigare via olika festivaler och har haft kompissex även förr. Hon var den första tjej jag hade sex med. Jag var 15 och hon 20 när vi träffades på Arvikafestivalen. Hon drog med mig in i sitt tält första kvällen där hon fick av mig mina kläder. Hon slickade mig och sedan sov jag med henne i hennes sovsäck resten av festivalen varpå vi fortsatte ha sex.”

Dessie fnissade generat till och tog en klunk av sin rom & cola innan hon fortsatte:

- ”Men Ozze har jag inte haft sex med sedan jag kom på honom med Sanna, för jag tycker inte han verkar behandla henne bra. Hon verkar bara duga i brist på annat för honom verkar det som."

Hon flyttade sin byst närmare mitt huvud och frågade:

- "Har du varit med några sen du börjat här?"

- "Nä, bara den där gången du och jag hånglade och den gången jag hånglade med Sanna. Inget mer.", sa jag. Men sedan kom jag på mig och fortsatte:

- "Eller jo. Första fredagen hade jag två tjejer här på rummet."

- "Två?! Vilka var det?", undrade Dessie.

- "Två gymnasietjejer som jag träffade när jag skulle köpa cigg och folköl nere på Statoil på kvällen precis innan de stängde. Vi började snacka och sedan frågade de om de kunde få följa med mig för de hade missat bussen efter att varit på nån fest."

- "Och vad gjorde ni då?", fnissade Dessie.

- "Efter att vi snackat en stund och jag bjudit de på lite käk hånglade den ena av dem upp mig när den andra tjejen var på toan. Och när hon den andra kom tillbaka ville hon vara med. De sög av mig och jag och den ena tjejen slickade den andra tillsammans. Men ingen av oss hade skydd så det blev inget mer än så.", sa jag generat och kände hur jag blev alldeles röd om kinderna när jag berättade det.

Dessie skrattade.

- "Ozze har knullat tre tjejer i din klass också. Dom där tre som alltid är så jävla otrevliga och bitchiga.", sa hon och tog en slurk till av sitt glas med rom & cola.

- "Jo, jag vet. han berättade det för mig. Fast de där jävla snobbarna till bimbos kan han gärna behålla.", sa jag.

- "Mig då?", sa hon och satte sig gränsle över mig så att vi blev sittande ansikte mot ansikte.

- "Nej, dig kan han gärna låta bli. Men det bestämmer du.", svarade jag.

Dessie tittade mig djupt i ögonen och placerade sedan sina fylliga läppar emot mina och kysste mig. Jag besvarade kyssen.

- "Du är så jävla fin!", sade hon med andan i halsen och fortsatte sedan att kyssa mig.

Jag ställde snabbt ifrån mig min ölburk och glas och kastade mina armar kring henne.
Våra kyssar blev snabbt intensivare och Dessie letade in sin tunga i min mun samtidigt som hon började gnida sitt underliv mot mitt genom att göra rullande rörelser med höfterna. Med ena handen smekte hon mig över min överkropp och med den andra höll hon ett stadigt tag om min nacke och höll kvar mig i kyssen.
Hon drog sakta ner sin klänning och bh, tog fram sina stora vackra bröst och förde mitt huvud till dem. Jag borrade in ansiktet mellan dem. Jag sög in den ena bröstvårtan i min mun och började nästan dia på det samtidigt som Dessie höll fast mitt huvud med båda händerna och tryckte sig emot mig medan hon fortsatte gnida mig emot mig. Dessie stönade högt och upphetsat:

- "Jag vill ha dig! Jag är tokig i dig!"

- "Jag vill ha dig! Jag vill vara med dig.", svarade jag med andan i halsen.

Jag fortsatte sedan hungrigt suga på hennes bröstvårtor samtidigt som jag kände hur hon med ena handen försökte öppna mina jeans... Men då plötsligt hördes SMS-signalen på hennes mobil. Dessie tog snabbt upp mobilen och tittade på displayen. Jag slutade suga på hennes bröst.

- "Nej! Fan! Det är Sofie.", utbrast Dessie.

- "Jag sa till henne att jag vi skulle förfesta hos dig. Skit också!", sa hon och visade mig SMS:et från Sofie där det stod "Går ner till Johan nu, ses där! Puss!".

- "Då är hon väl här nu. Antar att vi måste sluta.", sade jag med en suck.

- "Mmm, men än är det inte slut. Du är min!", svarade Dessie, spände ögonen i mig och gav mig en till kyss.

Sedan drog hon på sig bh:n och rättade till klänningen. Precis då ringde det på min dörr och Sofie kom in. När Sofie såg mig sittande i bar överkropp med Dessie sittande gränsle över mig utbrast hon skrattande:

- "Vad håller ni på med då?!"




Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren