j_heartbreaker

j_heartbreaker

Får se vad man lägger upp här.

Publicerade verk: 23
Medlem sedan: 2023

Författarens noveller:

Bekännelser från en folkhögskola. Del 22 - Måndagen efter midsommar

J_heartbreaker

Del 22 (läs gärna tidigare delar först) På måndagsmorgonen efter midsommarhelgen vaknade jag upp av att Kattis kom in med en stor frukostbricka. Jag tittade på väckarklockan på mitt nattygsbord…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

J_heartbreaker

Del 21 (läs gärna tidigare delar först) När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

J_heartbreaker

Del 20 (läs gärna tidigare delar först) På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 18 - En vild midsommar

J_heartbreaker

Del 18 (läs gärna tidigare delar först) Så som jag nämnde i förra delen så utspelade sig första delarna av denna berättelse mellan 2003 och 2005. Det har nu gått många år och jag och Dessie…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren