Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Lilla Hilmas äventyr. Del 5 - "Ta mig där bak"

Femte delen. Detta är en fri fortsättning på min "Bekännelser från en folkhögskola". Här får man istället följa den unga Hilma (som dök upp i de senare delarna av den berättelsen) och höra hennes berättelse. Läs helst del 1, 2, 3 och 4 först.

Del 5

Med sin ena hand höll hon bestämt kvar mitt huvud samtidigt som hon med rullande rörelser gned sitt våta sköte mot mitt ansikte. Jag njöt av att känna den härliga smaken från den 21 år äldre kvinnan. Hon rörde rytmiskt underlivet mot min mun samtidigt som jag hörde hur hon sög sin välhängda make som stod på knä vid hennes huvud och sakta knullade hennes mun.
Jag fortsatte slicka henne och hörde snart hur hon började stöna högre. Snart kom hon i en högljudd orgasm. Jag låg kvar mellan hennes ben, sörplande sugandes i mig av Dessies härliga fittsafter och lapade i mig med tungan mellan hennes våta svullna blygdläppar. Hennes fitta smakade så underbart gott.

Efter en stund satte Dessie sig upp. Hon tog tag i mitt huvud med båda händerna och drog upp mitt ansikte mot sitt. Hon tryckte sina läppar emot mina och kysste mig djupt. Hon stannade upp och tittade intensivt på mig med sina vackra stora gröna ögon.

- "Johan!! Jag vill att du tar mig! Där bak!", sa hon med andan i halsen.

Johan böjde sig ner, med ett litet leende över läpparna, och kysste sin fru djupt. De kysstes länge. Jag låg kvar mellan hennes ben och tittade på medan de kysstes. Det såg så mysigt ut. Dessie höll kvar Johan i kyssen samtidigt som hon stönade gnyende in i hans mun.
Annie kröp ur sängen. På den ena sidan av rummet stod det fyra garderobsdörrar (av den sorten som än inbyggda i väggen) där de hade kläder och annat. Ovanför varje garderobsdörr fanns en mindre kvadratformad dörr. Annie ställde sig på en pall som stod på golvet och sträckte sig upp, till den övre dörrluckan längst in i rummet Innanför drog hon bort en duk och då såg jag att det skåpet innehöll en massa sexleksaker, dildos, gagballs, ögonbindlar, handklovar etcetera. Hon sträckte in ena handen i skåpet och tog fram en tub med glidmedel.

- "Jag vill smörja in... och smaka.", sa hon leende samtidigt som hon kröp tillbaka till oss i den stora sängen.

Dessie drog henne till sig och kysste även henne. Jag flyttade mig lite åt sidan så att Dessie kunde rulla runt på mage. Sedan ställde hon sig på alla fyra, svankade och vickade inbjudande med sin sexiga rumpa. Jag stirrade utsvultet på den rödhåriga kvinnans helt galet sexiga kurviga men vältränade kropp.
Annie kröp runt så att hon hamnade på knä bakom henne och böjde sig sedan ner. Hon kysste henne vid svanken och fortsatte sedan att kyssa sig bakåt till hennes rumpa. Snart hade hon begravt sitt ansikte mellan Dessies skinkor och var fullt upptagen med att bearbeta hennes fitta med läppar och tunga.
Jag låg alldeles bredvid och såg hur Anne lekte med sin tunga mellan de våta svullna blygdläpparna och fick Dessie att svara med att stöna av den sköna behandlingen. Efter en stund kysste sig Annie lite uppåt, tills hon kom till hennes analöppning. Hon gav stjärten en liten kyss innan hon spottade rakt på den och sedan började leka med sin tunga, letade in tungspetsen i och tryckte in den. Dessie stönade till när den 17 år yngre asiatiska skönheten med tungan så långt utsträck som möjligt började tungknulla hennes arsle.

- "Åååh, jag älskar ditt arsle.", viskade Annie fram medan hon stönande fortsatte att tungknulla hennes bakre hål.

Efter en stund drog Annie ut tungan och gav stjärten en sista kyss innan hon öppnade tuben med glidmedel. Hon smörjde in Dessie noga och sprutade sedan även ut lite på Johans kuk, som fortfarande stod i givakt i sin fulla längd. Jag hörde hur han andades med lite tyngre andetag när den unga ännu inte fyllda 19-åriga sötnosen började runka hans stora stake och noga smörjde in den. Den långa grova kuken såg så inbjudande ut när den glänste av glidmedlet. Allra helst hade jag bara velat kasta mig över Johan och bett honom att ta mig och knulla mig djupt, men jag bet mig i läppen och tittade på när han ställde sig på knä bakom sin fru. Annie höll fortfarande i kuken och placerade ollonet mot Dessies analöppning.

- "Åh ja! Kör in den!", stönade Dessie fram.

Hon kippade efter andan när Johan sakta började trycka sig in i henne. Johan stönade till när han sakta sakta, centimeter för centimeter, penetrerade hennes arsle. Jag flyttade mig nyfiket lite närmade för att se bättre. Det var så upphetsande att se hur hennes ringmuskel spände runt den stora kuken som var så grov och tjock att jag inte kunde nå runt med fingrarna om den när jag höll den i handen. Johan fortsatte att sakta penetrera henne, centimeter för centimeter.

- "Åååååååh! Jaaaaaa!", flämtade hon fram medan hon blundade och kippade efter andan.

Johan fortsatte sakta sakta tränga sig in, ända tills hela den stora kuken var begravd till roten i henne. Han smekte henne med mjuka händer över ryggen samtidigt som han med försiktiga rörelser började röra sig in och ut ur hennes trånga hål.
Annie kröp ner och lade sig på rygg under henne i en 69:a med sitt huvud mellan hennes ben. Jag låg kvar bredvid och tittade på när hon började slicka och suga i sig av den 17 år äldre kvinnans fittsafter.
Det såg så härligt ut och jag ville vara delaktig, på vilket sätt som helst. Sakta kröp jag närmare, lutade mig över Dessie och började med försiktiga läppar kyssa henne över ryggen. Jag lade ner mitt huvud över svanken och tittade på när hon blev penetrerad av sin makes långa tjocka apparat. Sakta började Johan öka takten.

- "Åååh jaaa, hårdare!", stönade hon.

Johan började ta henne ännu lite snabbare och hårdare. Jag hörde samtidigt hur Annie, som låg kvar under henne, under höga stön bearbetade hennes fitta med mun och tunga. Snart byttes Dessies stön ut till skrik. Johan ökade takten ännu mer och andades tungt medan han hårt rövknullade sin vackra fru i en helt rasande takt så att pungkulorna högt daskade till mot hennes skinkor.
Jag stod kvar på knä lutad över henne och tittade, som om jag var hypnotiserad, på när den jättestora kuken åkte in och ut ur henne. Dessies skrik blev högre och högre. Efter en längre stund kastade hon huvudet bakåt och skrek rakt ut. Först blev jag lite rädd att det var för att det gjorde ont, men insåg snabbt att hon fick orgasm.

- "Åh baby... Så sexigt.", stönade Annie som låg kvar under henne.

Jag kikade ner och såg att Dessie hade fått en kraftig fontänorgasm, rakt över Annies vackra ansikte som var alldeles vått. Annie kippade efter andan samtidigt som hon fortsatte att med ett sörplande ljud suga och slicka i sig av den äldre skönhetens fittsafter. Hon tittade upp på mig med ett leende.

- "Så himla sexigt.", viskade hon medan hon fortsatte slicka Dessie samtidigt som hon tittade på mig.

Johan började sakta och försiktigt dra sig ur Dessies rövhål. Jag kröp snabbt närmare och sträckte ut min högerhand och greppade runt skaftet medan min blick var som fastklistrad och tittade på hans kuk. Så fort ollonet var ute kastade jag mig mer eller mindre över honom med ett stönande läte som hade kunnat misstas för ett sårat djur.
Med ett hårt tag runkade jag honom med båda händerna samtidigt som jag gång på gång kysste honom över bröstkorgen. Med ivriga läppar och tunga började jag kyssa mig neråt.

- "Du kommer väl ihåg vad den precis har varit?", sa Johan med flämtande röst.

- "Mmmm!", svarade jag samtidigt som jag snabbt sjönk ner på alla fyra framför honom.

Jag öppnade mina läppar lite och gav honom en saftig smackande kyss mitt på ollonet. Jag brydde mig inte om att kuken precis hade varit begravd ända till roten i Dessies arsle. Jag var så kåt att jag trodde att jag skulle bli galen. Jag fortsatte tvåhandsrunka honom samtidigt som jag lät min tunga leka över ollonet.
Johan stönade till. Han smekte mig försiktigt över håret när jag med hungrig tunga började slickade honom över hela det långa ådriga skaftet, ner till pungen och tillbaka upp till ollonet som jag lät mina läppar omsluta. Jag började pressa mig mot kuken ända tills jag lyckades få in ungefär halva i munnen. Jag kände hur mina verkligen läppar spände runt det grova tjocka skaftet.

Med kuken i munnen sneglade jag snabbt åt sidan. Dessie låg nu över Annie och jag såg hur de kysstes med armarna om den andres hals samtidigt som de smekte sina kroppar emot varandra.

Jag kände då hur Johans tog tag om mitt huvud med sina stora händer och hur han sakta började föra sin kuk in och ut mellan mina läppar. Det kom höga ansträngda gurglande ljud ifrån mig när han sakta munknullade mig. Åh jag var så kåt och allra helst av allt hade jag bara velat be honom att med tvång trycka in den hårt i hela sin längd ner i halsen på mig och knulla mig ner i svalget. Även om jag förmodligen inte skulle klara det så var jag väldigt nyfiken och sugen på att prova. Men jag insåg att Johan nog ändå inte skulle göra det av rädsla att göra mig illa så jag lät bli att fråga. Och det var så oerhört härligt att suga och känna smaken av den 24 år äldre mannens stora hårda kuk som försiktigt knullade min lilla 15-åriga mun.

Efter ett tag kände jag hur både Dessie och Annies händer smekte mig över nacken och ryggen. Utan att sluta suga sneglade jag bakåt och såg hur de satt på varsin sida. Snart kände jag hur Dessies händer smekte sig ner mot min bak. Jag fortsatte suga medan hon masserade mina skinkor och hörde samtidigt hur Johan och Annie stönande kysstes.

- "Jag älskar dig.", hörde jag hur Annie viskade mellan kyssarna.

Jag stod länge där på alla fyra, intensivt sugande på Johans jättestora kuk medan han försiktigt med båda händerna på mitt huvud med fingrarna intrasslade i mitt hår sakta förde den in och ut ur mina läppar och munknullade mig. Hans ängslan över att jag bara var nyss fyllda 15 år och med det bara nyligen hade blivit byxmyndig verkade nu som bortblåst. Han höll fast mitt huvud i ett bestämt grepp med båda händerna och tryckte in kuken längre och längre mellan mina villiga läppar. Snart kände jag hur han tryckte den förbi gomseglet och jag trodde nästan att jag skulle kräkas när han började munknulla mig ända ner i halsen. Det nästan svartnade för mina ögon, men jag var så kåt och hela känslan av att han knullade min mun som om den vore en fitta var så upphetsande. Jag hörde hur ansträngda kväljande läten kom från mig när han med ett hårt grepp om mitt huvud munknullade mig ner i svalget.
Samtidigt stod hans vackra fru alldeles bakom mig och smekte mig så skönt. Kåtheten höll på att göra mig tokig och till slut klarade jag inte mer utan tog tag i hans händer och fick honom att dra ut kuken ur min mun.

- "Ta mig! Åh snälla Johan! Ta mig nu! Nu!”, sa jag med hög röst.

Jag hörde själv hur desperat jag lät. Men jag var så kåt och ville verkligen ingenting mer än att åter få känna den 24 år äldre mannens stora hårda kuk djupt inne i min våta lilla flickfitta.

- "Älskling, ta henne i luften.", sa Dessie.

Innan jag hann fundera på vad hon menade kände jag hur Johan med sina stora händer om min midja försiktigt drog mig närmare och lyfte upp mig. jag kastade snabbt mina armar kring hans hals och tryckte hårt mina läppar emot hans. Medan vi kysstes reste han sig upp så att han blev stående på golvet alldeles bredvid sängen med mig i sina armar. Jag tittade honom djupt i ögonen samtidigt som jag höll fast hans ansikte med mina händer och smekte hans kinder och örsnibbar med fingertopparna.

- "Är du säker att du vill?", viskade han.

Jag log mot honom och nickade ivrigt medan jag fortsatte att drunkna i hans vackra blå ögon. Han kastade mig lätt lite upp i luften och placerade mig så att mina knäveck blev hängande över hans starka armar. Han lutade sitt ansikte närmare mitt och gav mig en mjuk kyss. Jag stönade och flämtade in i hans mun när jag kände hans mjuka läppar trycktes emot mina.
Dessie hade flyttat sig närmare och nu stod på knä på sängkanten, med ett bestämt grepp om sin välhängda makes hårda kuk. Sakta sänkte Johan ner mig mot den, medan Dessie hjälpte oss att hitta rätt. Jag flämtade högt till när jag kände ollonet mot mig.

- "Går det bra?", viskade Johan till mig när han hörde mina flämtningar.

- "Ja, åh fortsätt.", viskade jag tillbaka med darrande röst.

Sakta fortsatte han sänka ner mig så att han trängdes längre in i mig där jag hängde över hans armar med mina knäveck. Det var så skönt att jag inte kunde låta bli att kippande efter andan stöna högt.

- "Du är så trång.", viskade han samtidigt som han sakta tryckte sig in till roten i mig.

Jag kippade högt efter andan när Johan sakta lyfte mig så att kuken sakta började åka ut ur mig igen. Han fortsatte sakta tills bara ollonet var i mig, varpå han salta sänkte ner mig så att han åter trängdes in i mig.

- "Ååååh, åh ja! Den är så stor! Åh det är så skönt!", flämtade jag fram.

Johan fortsatte knulla mig, men höll fortfarande en ganska långsam takt. Jag stönade fram att han skulle fortsätta och då ökade han takten lite till.

- "Du vet att du kan säga till om du vill sluta? Eller om du vill att jag ska vara försiktigare med dig?", viskade han i mitt öra.

Jag ville dock under inga som helst omständigheter sluta. Jag var så otroligt kåt och verkligen njöt av att vara helt uppfylld av Johans härliga bamsekuk i min 15-åriga trånga fitta. Jag hade fortfarande mina armar runt hans hals och jag tryckte åter mina läppar mot hans. Jag kysste honom igen och sedan tittade jag honom rakt in i de vackra blå ögonen och sade, med bestämd röst:

- "Jag vill för fan inte sluta! Knulla mig nu, ååååh jag är så jävla kåt! Knulla mig hårt!"

Hela situationen var så upphetsande. Även om jag är kort i rocken och liten i växten så hade jag aldrig tidigare knullat med någon som samtidigt lyfte upp mig i luften. Och att bli det av en 24 år äldre man på 196 cm som var 43 cm längre än mig gjorde mig bara ännu kåtare då det liksom kändes lite förbjudet. Och att han som nu gjorde det så skönt för mig var Johan, den vackra mannen som jag hade fantiserat om ända sedan vi flyttade hit när jag var 11 år fyra år tidigare gjorde det ju inte sämre direkt.
Johan fortsatte öka takten och mina stön blev högre ju mer han ökade. Det dröjde inte länge innan han tog mig hårt och resolut och fick mig att gallskrikande i falsett yla rakt ut av kåthet.

- "Knulla henne, älskling! Knulla henne! Ååååh, ta henne hårt!", stönade Dessie som nu låg på rygg på sängen och smekte sig själv medan hon tittade på hur hennes välutrustade make knullade mig.

Johan ökade takten ännu mer och körde den stora kuken hårt in till roten i mig samtidigt som jag kände hur Annie sprutade ut lite glidmedel mot min fitta. Fast det var egentligen ganska i onödan då jag nu var galet kåt och alldeles plaskvåt. Hans pung daskade högt till mot min våta lilla trånga tonårsfitta varje gång han hårt körde den till botten i mig.

- "Aaah aaah, ja! Åh ja!!! Ta mig, ta mig! Meeer! Åh Johan, ta mig!", skrek jag med falsettröst.

Jag gallskrek av njutning och när jag efter en stund fick orgasm så var det en under att inte fönsterrutorna sprack. Han slängde runt mig så att jag fick mitt huvud liggande på sängen samtidigt som han fortfarande höll fast mina ben uppe i luften och fortsatte att ramma min 15-åriga flickfitta. Senare fick han mig, fortfarande med kuken i mig, att ställa mig på alla fyra på sängen med ett stadigt tag om min midja.
Samtidigt såg jag hur Annie kröp ner till Dessie som välkomnade henne med kyssar. Jag såg hur de båda kysstes och smekte varandra samtidigt som de fortsatte titta på mig och Dessies äkta man.
Johan knullade mig länge och jag fick minst fyra lika högljudda orgasmer till innan han till slut stönade fram att han snart skulle komma.

- "Spruta i hennes mun", hörde jag hur Annie sade med hög röst samtidigt som hon hårt masserade Dessies stora bröst.

- "Jaaa! Hilma, låt Johan komma i din mun!", sa Dessie stönande.

Johan saktade ner takten och med sina läppar mot mitt ena öra sade han tyst:

- "Hilma, du bestämmer var du vill jag ska komma. I dig eller någon annanstans så känns dig inte tvingad till nått. Du kan alltid säga nej om du inte känner dig helt bekväm med något, kom ihåg det."

Jag kände hur han med sina mjuka läppar kysste mig försiktigt på örsnibben och min hals. Jag vände mitt huvud bakåt, tryckte mina läppar hårt mot hans och kysste honom under höga stön.

- "Jag vill smaka dig. Jag vill.", viskade jag samtidigt som jag spände mina ögon i hans.

Johan gav mig en kyss till och drog sig ur mig. Jag lade mig ner på rygg mitt på sängen och gapade medan jag sträckte ut tungan. Jag hade börjat tänka på den gången jag hade smygtittat på dem på stegen utanför fönstret och hur Annie hade legat ner medan Johan hade stått på knä intill hennes huvud och hur hennes läppar kinder hade spänt runt hans jättestake när han munknullade henne djupt ända tills han hade sprutat en jätteladdning i hennes mun och hur hon girigt hade svalt "det vita guldet". Nu ville jag själv vara med om samma sak.
Jag hade sugit kukar förr, hade tidigare haft sex med tre killar (två av dem var ett år äldre än jag och en äldre som var i 20-årsåldern och gick gymnasiet) och jag hade provat suga två av dem. Men ingen av dessa tre var ens i närheten storleksmässigt mot vad Johan hade. Jag hade även tidigare haft sex med två olika tjejer (och vi hade provat utföra oralsex på varandra), den första hade varit en liten brunett i en av parallellklasserna och den andra gången hade varit med en svart tjej som var två år äldre och numera gick gick första året på gymnasiet. De två killarna som jag tidigare hade sugit av hade förvisso båda tjatat, men jag hade inte låtit de komma i min mun eller spruta på mig. Men nu var jag så nyfiken på hur det skulle vara och då jag redan hade smakat lite på Johans sperma kvällen innan efter att han hade kommit i Annie och jag hade gillat smaken

Johan tittade på mig och kröp upp i i sängen.

- "Kom! Ställ dig på knä.", viskade jag till honom och klappade på sängen alldeles bredvid mitt huvud.

Han gjorde som jag bad om och ställde sig på knä precis intill mitt huvud. Jag räckte ut tungan igen och lät den försiktigt leka över hans ollon. Han ryckte till.

- "Sug honom. Jag vill se dina läppar runt hans kuk.", viskade Dessie.

Jag kysste honom mitt på ollonet, öppnade mina läppar lite mer och sög in det i munnen. Johan smekte mig försiktigt över mitt blonda hår som låg utslaget över sängen samtidigt som han försiktigt tryckte in några cm till mellan mina läppar. Jag tryckte mig mot honom och försökte få honom så långt som möjligt in i mig. Till slut hade jag tryckt in mer än halva av den stora grova kuken.

- "Vad duktig du är, vilken liten kuksugerska! Mmm, sug hans 24 cm ", stönade Dessie.

Johan sade smått generad att den inte var så lång utan 23, men Dessie sade då bara skrattande att den var närmare 24 än 23 vilket hon om någon borde ha koll på som själv hade mätt den med måttband plus att hon hade vittne på det då Sofie hade varit med då.
Jag funderade tyst på vem hon Sofie var, men sade inget utan fortsatte istället med girig mun suga honom så djupt jag förmådde. Efter några minuter började Johan andas häftigare och sedan tog det inte länge innan han frustande sprutade. Den ena varma spermastrålen efter den andra slungades in i min mun medan jag sög för glatta livet och inte hade en tanke på att låta en enda droppe gå till spillo. Det var en riktig jätteladdning och även om jag försökte svälja så mycket som möjligt hann jag inte med och en del hamnade runt mina läppar. Jag kände hur det rann sperma ner för min haka och mina kinder.

Dessie och Annie kröp närmare och lade sig tätt intill mig på varsin sida. De lutade sig över mig, turades om att kyssa mig och började sedan gemensamt slicka mitt ansikte rent från Johans sperma.

- "Så jävla sexigt!", stönade Dessie fram medan hon kysste mina läppar.

- "Det var gott.", svarade jag viskande mellan kyssarna.

Efteråt gick vi alla fyra och tog tillsammans en gemensam dusch. Vi turades om att tvåla in varandras kroppar i deras stora rymliga dusch, och när alla efteråt var nyduschade och rena kröp vi åter ner i sängen. Dessie försvann efter en stund och kom lite senare in med en stor bricka full med frukost. Vi halvlåg nakna i sängen medan vi åt. Jag åt jordgubbsyoghurt med müsli och drack apelsinjuice. Annie satt med Johan liggande med sitt huvud i hennes knä. Hon smekte honom hela tiden ömt över håret med vänsterhanden medan hon drack te och åt en tekaka med ost och skivad gurka som pålägg.

Jag stannade hela dagen och den mesta tiden tillbringade vi i deras stora säng. Vi hade sex flera gånger, ömsom vilt knullandes, ömsom vilade och fortsatte sedan.
Framåt kvällen klädde Dessie på sig och gjorde sig redo för att ge sig iväg för att hämta upp deras fyra barn på tågstationen. Annie tog också på sig kläder och sa att hon måste sticka hem då hon måste till gymnasiet nästa dag som var en måndag. Även Johan drog på sig en svart t-shirt och ett par svarta jeans, medan jag låg kvar naken på sängen. Men innan Dessie och Annie åkte i väg gick de alla tre med på att vi kunde fortsätta träffas fler gånger, så länge det skedde diskret.
Ståendes i tamburen gav båda kvinnorna mig en varsin snabb kyss. Sedan turades de om att även kyssa Johan. Jag hörde hur de alla tre viskade "Jag älskar dig" till varandra.

Så fort Dessie och Annie hade stängt dörren och gått ut till bilen hade jag kastat mig över Johan. Med ivriga händer slet jag mer eller mindre upp hans jeans och fick åter fram hans stora stake innan jag sjönk ner på huk framför honom i tamburen. Jag sög honom med girig mun och snart var kuken åter stenhård och stod i sin fulla längd. Sugandes och lekandes med tungan runt ollonet tittade jag upp mot hans vackra ansikte samtidigt som jag runkade honom med båda händerna:

- "Kan du inte ta mig där bak, precis som du gjorde med Dessie? Såg så skönt ut."

Han verkade bli generad och lite besvärad av min framfusiga fråga och skruvade lite på sig.

- "Har du haft analsex förr?", frågade han med låg röst.

Jag skakade på huvudet, fortfarande med hans stora kuk mellan mina läppar.

- "Hilma, jag vill inte göra dig illa. Och du är fortfarande så ung.", sa han tyst och log mot mig.

Jag kände mig lite besviken, vilket han uppenbart märkte. Försiktigt drog han upp mig på fötter, böjde sig sakta ner tills våra läppar möttes. Han gav mig en mjuk kyss och tittade mig djupt i ögonen. Jag kände mig alldeles knäsvag av hans vackra blå ögon och underbart mjuka läppar.

- "Men om du vill kan jag göra det skönt för dig på ett annat sätt. Om du vill?"

Jag stönade fram ett "ja", kysste honom igen medan jag försiktigt smekte hans örsnibbar med mina fingertoppar. Johan lyfte upp mig i sin famn och besvarade mina kyssar samtidigt som han bar tillbaka mig in till sovrummet. Han lade försiktigt ner mig på den stora sängen, kysste mig igen innan han började att sakta kyssa och slicka sig ner för hela min nakna kropp. Snart låg han med huvudet mellan mina ben och det tog inte lång tid innan han med mun och tunga fick mig att åter stöna högt av njutning. Det tog inte många minuter innan den 24 år äldre mannen hade slickat min lilla plaskvåta flickfitta till en skön orgasm och jag skrek rakt ut när jag kände hur den kom.

Efter att jag hade kippat efter andan en liten stund kände jag hur Johan åter lyfte upp mig. Han kysste mig djupt innan han med ett lätt kast vände mig i luften så att jag med ryggen vänd mot honom blev hängande i knävecken över hans starka armar där han satt på knä i sängen.

- "Vill du ha mer, eller är du nöjd?”, viskade han och kysste mig vid örsnibben.

- "Mer! Åh mer! Knulla mig! Jag vill känna din stora kuk knulla min lilla fitta! Hårt!", flämtade jag fram med andan i halsen.

Jag kände hur han sänkte ner mig och hur hans ollon nosade vid min våta fittöppning. Sakta tryckte han in den tills hela den stora kuken var intryckt till roten i mig. Han lyfte mig sakta upp och ner så kuken åkte in och ut.
När jag efter en liten stund med darrande röst flämtade bad honom att knulla mig hårdare stannade han upp. Jag kände hur han, med mig fortfarande hängande i knävecken över hans armar sträckte upp sina händer som han slog ihop bakom min nacke och reste sig sedan upp så att han blev ståendes.

- "Den här positionen kallas Standing Full Nelson. Du ska få som du vill.”, viskade han.

- "Mer! Åh mer! Knulla mig! Jag vill känna din stora kuk knulla min lilla fitta! Hårt!", flämtade jag fram med andan i halsen.

Jag kippade verkligen efter andan när han hårt tryckte in sin långa grova kuk till roten i mig i en enda hård stöt. Johan ökade takten och knullade mig hårt och resolut samtidigt som han höll fast mig upplyft i luften, som i ett skruvstäd. Jag hörde hur jag i falsett ylade rakt ut av njutning när den 24 år äldre långa mannens jättekuk rammade min trånga lilla 15-åriga flickfitta. Johan knullade verkligen skiten ur mig och jag skrek rakt ut för att det var så skönt.
Det dröjde inte länge innan han åter fick mig att komma i en härlig orgasm och då skrek jag så högt att jag nästan trodde att jag skulle skrika sönder rösten.
Johan tog mig länge, ända tills han till slut frustande tryckte in kuken i hela sin längd och tömde sin sperma djupt inne i mig. Han släppte försiktigt taget om mig och satte sig ner på sängkanten så att jag blev sittande i hans knä, fortfarande med sin stora kuk i mig.
Vi satt stilla en stund, båda alldeles andfådda, ända tills jag snurrade runt så att jag fick mitt ansikte vänt emot hans. Jag tryckte mina hårt mina läppar emot Johans och kysste honom djupt medan jag sakta red honom varpå jag snart fick ännu en skön orgasm. Jag stönade njutningsfullt in i hans mun samtidigt som jag kramade honom hårt.

- "Det var underbart. Hoppas vi kan göra det igen snart.”, viskade jag mellan kyssarna.

Vi satt så och kysstes en stund, ända tills jag till slut sakta reste mig så att det hördes som ett ploppande ljud när den stora kuken drogs ut ur min spermafyllda lilla fitta.
Efteråt klädde jag på mig. Mina kläder hade legat på golvet alldeles intill sängen sedan kvällen innan. Jag och Johan kysste ömt varandra en sista gång innan jag begav mig hemåt på min cykel.

Jag var så otroligt lycklig. En dröm hade gått i uppfyllelse. En alldeles underbart våt dröm.
Den kvällen onanerade jag mig till sömns och jag längtade redan till nästa gång jag kunde besöka det äldre gifta paret och deras gemensamma unga älskarinna igen. Men det kommer jag berätta om en annan gång.


Fortsättning följer....

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 28 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: