Erotik älskaren

Erotik älskaren

En man som älskar naket, sex och erotik och som gärna skriver om det i olika former. Allt från mjukt och romantiskt till hårt, spännande och utmanande .

Publicerade verk: 7
Medlem sedan: 2020

Författarens noveller:

Inte en vanlig dag

Erotik älskaren

Isabelle var en ung späd tjej på 17år. Hon hade mörkt svart hår som räckte ner till axlarna, bruna ögon, små fylliga bröst och en liten hård rumpa. Hon var snygg, åtminstone fick hon ofta höra…

Klicka här för att läsa hela »

Min dag på stranden med Lena

Erotik älskaren

Solen sken varm där vi låg på filten vid stranden. Det var nästan vindstilla men en svag bris gled längst våra nakna kroppar. Lena och jag hade bestämt oss för att ta en heldag på stranden. När…

Klicka här för att läsa hela »

Viggeby, klippan

Erotik älskaren

En liten fantasi, en dröm att fundera och fantisera om och kanske ha en skön stund till:). Det bjuder jag på och resten är upp till dig om du vågar och vill:). Historien börjar vid vägkanten på…

Klicka här för att läsa hela »

Julfesten

Erotik älskaren

Linda fryser. Gud vad kallt det varit ute vid badtunnan tänkte hon. Hon rusar in i huset och sliter av sig badrocken och kastar sig in i duschen. De varma strålarna rinner nedför hennes nakna kropp…

Klicka här för att läsa hela »

Omklädningsrummey

Erotik älskaren

Det här hände i min ungdom. Jag hade spelat bordtennis och skulle gå och duscha och klä om efter träningen. När jag ryckte upp dörren till omklädningsrummet fick jag dock en chock. Hela rummet…

Klicka här för att läsa hela »

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren