Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min dag på stranden med Lena

Solen sken varm där vi låg på filten vid stranden. Det var nästan vindstilla men en svag bris gled längst våra nakna kroppar. Lena och jag hade bestämt oss för att ta en heldag på stranden. När vi cyklade hemifrån så hade jag sett att Lena inte hade några trosor på sig under sin korta klänning. Jag blev lite paff och förvånad.


Lena och jag var båda 18år och hade känt varandra sedan dagis. Bästisar skulle man nog kunna säga. Hon var 1,75 lång, smal men kvinnlig kropp. Hennes bröst var även de små men väldigt fasta och härliga. Jag visste det eftersom vi haft gymnastik tillsammans och umgåtts nakna i badhus och på liknande ställen många gånger under vår uppväxt. Hennes stjärt var trimmad efter mängder med utfall på gymmet och hennes buske var kastanjebrunt. Samma färg för övrigt som håret på huvudet och pricken över i:t var ett par rådjursögon som vem som helst kunde försvinna i. Även andra kvinnor. Kort sagt. Lena var en riktig 10 poängare. Själv var jag blond. Hade stora kramvänliga bröst och kvinnliga former. Inte överviktig på något sätt utan formerna satt på rätt plats om ni förstår vad jag menar. Min rumpa var även den fast och fin och storleken var proportionerlig till kroppen i övrig. Sedan en tid var jag rakad mellan benen. Jag hade prövat att ta bort lite i taget och till sist var allt borta och jag var slätt och len som en liten barnrumpa där nere nu.


Min springa kunde anas framifrån när jag stod upp men inte mer. När jag satt eller stod på alla fyra fick man däremot en fin vy över mina ganska stora och "mysiga" blygdläppar. Jag var nöjd med mig själv och kunde faktiskt bli lite kåt bara av att studera mig själv i en spegel där hemma när jag hade duschat eller badat.


Mest nöjd var jag med mitt underliv. Jag tyckte verkligen att det var sexigt i all sin nakenhet. Jag vet inte hur ofta bad eller duschstunderna slutade med att jag smekte mig själv till en skön orgasm medan jag tittade på mig själv i spegeln. Ofta kom jag ut lätt flämtandes med flammiga kinder och ett skyldigt uttryck i ansiktet. Jag tyckte att alla i familjen kunde se, att det liksom stod skrivet i ansiktet på mig. SARA HAR ONANERAT I BADRUMMET. Men så var det naturligtvis inte.


Förutom mina ofta förekommande onani stunder var min erfarenhet av sex nästan lika med noll. Jag hade i och för sig lekt lite med grannens snopp en gång när vi hade haft grannfest hemma hos oss. Men det var lite av "om jag får se din så får du se min". Lite fumlande fingrar på snoppen och i min springa hann det bli innan vi blev avbrutna men inte mer. Efteråt var jag mer kåt än innan och bilden av oss två stående nakna framför varandra med var sin hand på den andras kön fungerade länge som mitt onaniobjekt nummer ett när jag lekte med mig själv.
Det var skönt och pirrigt och min springa hann i varje fall bli våt och simmig trots att han knappast visste vad han gjorde med sina fingrar innan avbrottet. Hans penis stod rakt upp och han hade stora problem med att få in den i tid när vi hörde att någon var på väg upp till oss. Han fick nästan bända in den i byxorna och synen fick mig att fnittra som en liten skolflicka av nervositet. Det var hans mamma som ryckte upp dörren och frågade oss om vi skulle komma ner och fika. Tänk om hon varit lite snabbare. Vilken syn som då hade mött henne. Hennes lille son med kalsongerna vid fötterna och kuken i full fräs i full färd med att pilla den "fina" grannfickan mellan benen. Jo, Jo det hade nog blivit skandal utan dess like.


Men sedan den gången har jag inte gjort "det" varken med kvinna eller man. Det är nu 4år sedan. Mina fingrar har dock gått varma i min "kärleksgrotta" för kåt det är jag ofta. Så ni kan förstå att det pirrade till lite extra när jag såg hela Lenas härlighet om en bara för en sekund när hon kastade sig upp på cykeln och trampade i väg framför mig. Jag hade klart och tydligt sett hennes skinkor, springan där i mellan och kanske, kanske även lite av hennes blygläppar och anus. Det senare kanske mest var en fabricerad fantasi, vad vet jag men kåt och pirrig blev jag dock när jag spelade upp scenen i mitt huvud gång på gång. För varje gång så tyckte jag mig se lite till och lite till. Cyklade bakom henne hela vägen till stranden och hoppades på en liten vindpust eller att hon skulle ställa sig upp i några tag så att jag skulle få se MERA. Många tankar susade i genom mitt huvud. Är jag lesbisk eller vad är det frågan om? Varför blir jag så våt och kåt av glimten av hennes stjärt just nu? Jag har ju som sagt var sett henne naken tidigare utan att för den delen fått sexuella tankar om henne.


Mina tankar fladdrade runt i huvudet på mig alltmedan min blick vilade på hennes stjärt i hopp om att få se mer. Ingenting hände förrän vi var nästan framme. En liten uppförsbacke och Lena ställde sig upp lätt framåtlutande för att orka upp. Då kommer en vindpust och hela klänningen blåser upp. Klänningen draperade sig kring hennes midja. Allt gick så fort. Lena höll hårt i styret så hon hann inte reagera direkt. Hon kände bara hur tyget flög upp och blottade hennes skinkor för mig. Hon titta sig snabbt över axeln och jag kan se hur hon rodnar.


Min blick glider åter ner till hennes stjärt. Lenas fasta rumpa är otroligt vacker. Brun och spännstig. Jag förstår direkt att hon brukar bada naken för det finns inte en strimma av vithud på skinkorna. Eftersom hon är lätt framåtlutad så ser jag även tydligt hennes lilla trånga bakre hål och början på hennes blygdläppar. Inget hår vad jag kan se snabbt så här men hon kanske rakar blygläpparna tänkte jag. Det känns som en evighet men allt är över på en eller två sekunder. Lena får ner en hand till sin bak och rättar till klänningen med ett ryck. Innan hon vänder tillbaka sitt ansikte framåt så sänder hon mig ett generat leende eller är det någonting annat?


Minuten senare är vi uppe på krönet och rullar ner till stranden. Stranden ligger lite öde. Hitt har jag och Lena kommit många gånger när vi velat vara i fred för att prata strunt om allt och ingenting utan inblandning från någon annan.


Men den här gången var annorlunda. Det kändes i luften när vi parkerade våra cyklar mot var sitt träd och började den korta vandringen ner på stranden. Lena låtsades som ingenting och det gjorde jag också men djupt inne i mig hade en eld börjat brinna. Mina bröstvårtor spände mot tyget i min lilla topp och i mitt underliv kunde jag ana ett behagligt pirr som bara blev mer och mer för varje steg som jag tog. Minnet av Lenas stjärt och hennes gungande rörelser där hon nu gick några meter framför mig gjorde det väldigt lätt för mig att fantisera.


Jag "klädde av henne" in på bara kroppen och för varje steg kändes det som om mitt klitoris växte och växte. Det skavde och brände mellan mina ben. Varje steg jag tog fick klitoris och mina svullna blygläppar att komma i kontakt med tyget i mina bikinibyxor. Om vi inte hade stannat vet jag inte vad som skulle ha hänt. Det bubblade och sprudlade i min kropp och jag trodde mig nästan kunnat få en orgasm bara genom friktionen av tyget mot mitt kön under vår vandring.


Jag var riktigt blött nu. Jag kände hur blygläpparna och klitoris dunkade. Fyllda av blod och lust. En rännil av fukt rann ut ur mig och hittade sin väg genom min springa ner i bikinibyxorna. HERREGUD tänkte jag. Hon måste ju se fläcken när hon vänder sig om tänkte jag förskräckt.
Men Lena vände sig inte om direkt. I stället tittade hon ut över havet. Det var en underbar strand med vit finkornig sand omgiven av träd och buskar. Insynen var minimal. När man kom ut ur träden och buskarna som vi gjort så öppnade ett paradis upp sig. En Lagun med grönskimrande vatten som blixtrade i solskenet. Det var så underbart vackert och mysigt att det nästan tog andan ur en. Små, små vågor kluckade in mot stranden och bara en lätt vindpust drog i Lenast och mitt hår. Lena kastade ner sin ryggsäck på sanden. Sträckte på sig som en katt innan hon gick ner på knä. Hon öppnad ryggsäcken och tog fram den stor filten som vi gemensamt brukade ligga och slöa på.


Den var så stor att den gått och väll rymde oss båda. Hon skakade ut den och tillsammans la vi ut den på stranden. Sedan kom böcker, vattenflaskor, sololja, lite frukt fram. Allt las lite här och där på filten i ett organiserat kaos. Hela tiden när jag kröp omkring där på alla fyra tillsammans med Lena så kände jag mig som en marskatt. Jag fullkomligt dröp av upphetsning och konstiga känslor. Vad skulle jag göra/säga tänkte jag. Tänk om hon ser, tänk om hon tycker jag är äcklig eller perverse. VARFÖR ÄR JAG SÅ KÅT. Jag ville bara föra ner mina händer till min springa. Gnida, smeka och vibrera mitt kön tills jag fick skrika av lycka och lust. Jag håller visst på att bli helt tokig tänkte jag.


Precis då ställde sig Lena upp framför mig. Hon sträcker sina armar i luften och fattar tag om klänningens övre del. Med ett raskt tag så drar hon den sedan av sig. RISCH där står hon med ryggen i mot mig. Spritt språngande naken. I från min position på alla fyra rakt bakom henne så blir synen fantastiskt. Hon är helt brunbränd. Mina ögon följer hennes kropp från fötterna via benen upp över stjärtens kurvor och hennes fina rygg upp till huvudet. Flera gånger fladdrar min blick upp och ner innan den fastnar vid hennes runda fasta rumpa. Jag bara tittar fånigt. Lena låsas som ingenting men hennes ben glider långsamt i sär. millimeter för millimeter tills hennes ben bildar ett tydligt V. Där jag står snett nedanför henne finns det inte längre några hemligheter. Hennes skåra har öppnats upp. Rakt i mitt ansikte skiner hennes lilla anus, springan mellan blygdläpparna och längst fram kan jag skönja en liten hård knopp.


Lena säger ingenting. Hon spannar ut över den vackra lagunen och tycks vara helt i sin egen värld. Att hon blottar sig för mig. Visar allt och gör mig om möjligt ännu kåtare verkar inte vara någonting hon tar notis om. Åtminstone är det jag tror först men SEN vänder sig Lena om och hela hennes ansikte med de bruna Rådjursögonen tindrar och ler i mot mig där jag står på alla fyra i min vita topp och vita små bikinibyxorna. Hon tittar mig djupt in i ögonen. Jag tittar tillbaka men bara för en kort sekund. Min blick glider snabbt ner över hennes hals. Ner till hennes små fasta bröst som pekar rakt ut. Styva, lustfyllda. En handfull stora hinner jag tänka innan min blick sjunker än längre ner. Magen, naveln, venusberg. Min blick fryser till. Där jag trodde jag skulle få möta en brun kastanjebrun matta finns INGENTING. Hon är helt rakad och slätt som en liten bebis PRECIS som jag. Tankarna rusar runt i mitt huvud. Ingenting går att dölja.


Jag ser nu att Lena är lika kåt och villig som jag själv. Hennes blygläppar är tjocka och blodfyllda och hennes blomma har öppnat sig. Hennes safter glittrar i springan där hon står och en av hennes händer glider längst hennes nakna kropp och finner sin väg in mellan hennes särade ben. Med ett stön böjer hon på huvudet bakåt. Hon knådar och smeker sina bröst i takt med de lekfulla fingrarna som nu gnider fram och tillbaka i hennes springa. Fingrarna stannar upp i framkanten av könsöppningen. De snurrar och vibrerar på den fuktiga ytan där klitorisollonet har trängt fram genom huvan. Det är fuktigt och glatt. Fingrarna masserar allt ivrigare och Lenas flämtande andetag kommer tillbaka som ett eko över lagunen.


Jag bara tittar och tittar. Helt utan medvetande har en av mina händer sökt sig ner till mitt tyginklädda underliv. De små rosetterna på sidorna i min trekantsbikini löses upp med darrande fingrar. Jag ser henne onanera framför mina ögon. Bikinin trillar av i en liten hög vid mina fötter. Jag står nu naken från midjan och neråt på alla fyra MITT PÅ STRANDEN med min BÄSTIS som tok masturberar framför mina förvånade ögon. Mina fingrar finner sin väg in i min springa. De glider längst blygläpparnas kanter fram och tillbaka innan jag formar min hand till en skål som jag gnider över hela mitt kön. Jag är så våt, så kåt att jag gnyr och stönar hög. Handflatan täcker hela mitt kön. Jag skakar det, smeker och slår lätt. Låter ett finger glida längst springa. Stanna upp i slidans mynning. Fingret glider runt innan jag med en suck för en fingret in i min våta grotta.


Jag fingerknullar mig själv medan jag njuter av Lenas uppvisning framför mig. Svankar med min stjärt och möter fingret med långsamma motjuck. Känner hur nära det är. Jag blundar lätt. Njuter av slidans kramande rörelser runt mina fingrar som glider lätt in och ut ur mitt savande sköte.


Efter en stund tittar jag upp igen och ser då att Lena har slutat smeka sig själv. I stället står hon helt stilla och tittar på mig och mitt "självknull". Jag blir lite tagen på sängen. Generad och röd om kinderna vill jag sluta men jag kan INTE. Mina fingrar liksom lever sitt egna liv i min vagina. Jag brässar än mer och sjunker i hopp på mina armbågar. Där blir stående halvnaken med stjärten högt i vädret vilt smekande min skatt.


Lena sjunker ner på knä framför mig. Hon kryper ner på alla fyra och vig som en panter, lika vacker och graciös glider hon runt och förbi mig. Först känner jag ingenting med sedan kommer en fladdrande tungspets till mina fingrars sällskap.


Varsamt, långsamt och oerhört skönt glider tungspetsen längst min svank. Tungan slickar runt och runt på mina skinkor. Tungan finner sin väg ner mot ljumskarna och upp igen längst insidan av mina ben. Den smiter förbi i ytterkant av mitt kön. Tungan vibrerar längst min stjärtskåra, från anus upp till svanken på nytt innan färden går åter neråt. Jag känner tungans puls mot kanten av mitt anus Den retar och smeker i stjärthålets kanterna innan tungspetsen långsamt glider vidare mot mitt öppna kön.


Mitt finger som nu blivit två och i nästa sekund tre stöter i jämn takt in och ut i min slida. Det är trångt, varmt och fuktigt i min kärlekskanal.
Den lilla "svampiga" ytan i slidans framkant med alla sina nervbannor får det att flimra för mina ögon vid varje beröring. Lenas tunga glider förbi min öppning. Jag kan känna tungspetsen som hastigast i slidmynningen men den försvinner lika snabbt som den kom. Tungan glider i stället vidare upp till mitt hårda och våta klitoris som ivrigt möter läpparna.


Lenas läppar sugar in knoppen i sin mun. Hennes tungan masserar och vrider sig runt klitoris. Tungspetsen bara nuddar fjäderlätt mot den darrande klitoris. Små korta mjuka slicka som förde mig närmare och närmare sjunde himlen. Jag känner hur min vagina kramar hårt runt mina fingrar där inne i mig. En våg av kramper strömmar igenom min kropp. Mitt kön drar i hopp sig. Jag skriker, gnyr och en sista djup stöt rakt på G-punken för mig över kanten.


Jag kommer och kommer och kommer igen. Aldrig förr har jag känt så mycket lust, sådan glädje, sådan lycka och sådan njutning. Hela jag skakar. Lena ligger kvar böjd mellan mina ben. Trots att jag kränger och vrider med min rumpa så tvingar hon sig kvar med sin mun vid min springa tills den sista rysningen har lämnat mig. Varsamt och försiktigt smeker hon då min svank med sin ena hand. Lena slickar mig i efterdyningarna. Hon suger in mina blygdläppar i sin mun. Hennes mun, läppar och tunga leker imitt underliv tills varje uns av orgasm har gått ur mig.


Då lägger hon sig bredvid mig. Jag står fortfarande halvnaken med stjärten i luften. Hennes huvud är vid mitt. Hon viskar tyst. Nu är det min tur Sara. Slicka mig. Gör mig galen. Med de orden blundar Lena. Hon lägger sig till rätta på rygg och drar upp sina ben mot bröstkorgen.


Med sina händer håller hon sig helt öppen för mig. Hon dryper av könssaft som flödar ur hennes fitta. Utan l betänketid hasar jag mig upp på mina armbågar. Jag glider ner en meter eller två och mitt huvud försvinner in mellan hennes öppna och uppdragna ben. Jag njuter av den syn som möter mig.


Lena är helt öppen och rakad. Inte ett hårstrå så långt ögat når. Lenas blygläppar är oerhört blodfyllda liksom hennes hårda klitoris som nästan ser ut som en liten penis där den tittar fram ur sin klitorishuva. Slidan är öppen och redo. Jag ser verkligen rakt upp i hennes slida. För ett ögonblick tänker jag att det är så här som en gynekolog måste känna sig precis innan undersökningen. Men i nästa sekund försvinner den tanken för en gynekolog skulle definitivt inte göra så HÄR:


Mitt huvud sjunker in mellan Lenas ben. Min Tungspets vibrerar över hennes anus, hennes blygdläppar och klitoris. Jag doppar tungan djupt inne i hennes kärlekskanal. Små korta juckande rörelser med tungan precis i slidöppningen. Rörelserna får vaginan att öppna och sluta sig gång på gång. I nästa sekund dansar min tunga runt och på hennes svullna klitoris.


Lena stönar nu högt och drar sina ben högre och högre upp mot sin bröstkorg Min mun leker med blygläpparna, klitoris, och anus tills Lena börjar skrika. Då för jag ett fuktigt finger längst stjärtskåran upp till kanten av Lenas anus.


Fingerspetsen roterar runt stjärthålets kanter och på det. Jag trycker lite hårdare för varje varv och precis när Lena drar efter andan och jag ser att hennes mage börjar krampa så för jag in en liten biten av mitt finger i hennes rumpa. Lena exploderar i en ljuvlig orgasm. Hela hennes kropp rycker och drar och en stråle av genomskinlig vätska sprutar ut rakt i mitt ansikte. Först blir jag förvånad med sedan väldigt stolt.


Lenast andhämtningar och ryckningar trappar av. Jag kryper upp på henne och vi rullar i hopp oss som en liten boll. Nakna och lyckliga ligger vi där omslingrande och betraktar havet framför oss. Tack hör jag Lena säga. Tack själv säger jag innan våra läppar möts i en djup och inlig kyss. Både Lena och jag kände att det här var inte sista gången i våra 18-åriga liv som vi skulle komma att njuta av varandra. Vi var fortfarande bästisar men bästisar på ett mera vuxet sett än för några timmar sedan. Jag blundar. Låter mig försvinna in i Lenas nakna sköna famn och känna hur värmen, vågorna och luften sakta vaggar mig till söms.

En man som älskar naket, sex och erotik och som gärna skriver om det i olika former. Allt från mjukt och romantiskt till hårt, spännande och utmanande .
Erotik älskaren är medlem sedan 2020 Erotik älskaren har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren