Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Omklädningsrummey

Det här hände i min ungdom. Jag hade spelat bordtennis och skulle gå och duscha och klä om efter träningen. När jag ryckte upp dörren till omklädningsrummet fick jag dock en chock. Hela rummet var fyllt med nakna och halvnakna kvinnor och tjejer i olika åldrar. Allt mellan 15-16år och upp till 40-50år. Jag bara stannade upp och stelnade till i hela kroppen. En kvinna runt 45år fick se mig och sa vänligt till mig att det var ok att jag stannade kvar i omklädningsrummet. Jag hörde skvalet av duscharna och kvinnornas/tjejernas skratt och prat inne i dusch rummet. Jag staplade fram till min plats och blev stående med ansiktet in mot väggen. Tankarna snurrade i huvudet på mig. Jag tordes inte titta åt höger eller vänster och kände en viss panik. Vad skulle jag göra nu? Skulle jag ta av mig mina kortbyxor och min tröja? Klä av mig naken och gå och duscha bland alla de här nakna kvinnorna/tjejerna? Jag svettades och darrade av nervositet och stress. Till sist blev det för mycket och jag krafsade i hopp mina kläder och rusade ut ur omklädningsrummet utan att kasta en blick åt något håll. Allt jag hann att se var egentligen några nakna bröst och kvinnor/tjejer som höll på att ta av sig eller på sig sina kläder. Jag sprang till ett annat omklädningsrum bara för att upptäcka att jag glömt kvar mina träningsskor inne hos kvinnorna/tjejerna. Jag var tvungen att gå tillbaka och hämta dem. Snabbt slet jag upp dörren och sprang in till min plats. Jag böjde mig upp och tog upp skorna och skulle precis störta ut du samma kvinna igen sa med snäll röst att jag fick stanna och duscha där inne om jag ville. Jag stammade någonting om att det var ok men att jag hade hittat ett annat omklädningsrum och sedan sprang jag därifrån med röda kinder. När jag kom in i det andra omklädningsrummet så låste jag dörren (man kunde göra det inne från) och sjönk ner på en bänk. Jag var helt ensam och eftersom det var sent och inga andra kläder hängde där inne så visste jag att det säkert inte skulle dyka upp någon som ville in. Jag tog därför av mig naken och började onanera. Nu när jag var ensam så övergick min ängslan över vad som hänt till fantasier om vad som skulle kunnat hänt och vad jag kunde ha fått sett och upplevt där inne om jag inte fått panik. Min ungdomliga hand smekte min nu stenhårda pojkpenis förhud fram och tillbaka över mitt ollon och jag kom snart i en skön orgasm. Den här händelsen har följt med mig genom åren som en varm och härlig fantasi och många gånger har jag förbannat mig själv för den feghet jag visade upp då och som hindrade mig att få se det man mest eftertraktade i den åldern. Nakna kvinnor, nakna kvinnor som jag så många gånger hade onanerat till när jag läst FIB aktuellt, Lektyr, Aktuell Rapport och allt vad herr tidningar hette på den tiden. Nu hade jag fått chansen att se det på riktigt och så hade jag inte vågat! Ju mer jag tänkte på det ju mer arg blev jag på mig själv och mina fantasier om VAD som kunde hänt om jag vågat stannat kvar blev mer och mer avancerade under mina onani stunder under åren som följde. Ni ska nu få ta del av den fantasin. Det är min och den har som sagt var sitt ursprung från när jag var väldigt ung och ingen egentligen betraktade mig som en man eller en sexuellt intresserad och aktiv person. Det förstår jag nu var anledningen till att kvinnan sa till mig att det var ok att jag stannade kvar i omklädningsrummet fast jag var en man i mina egna ögon för i hennes ögon var jag bara en ung pojke som ännu inte blivit tillräckligt vuxen för att betraktas en man eller ens en kille. Därför bjöd hon in mig utan att ha en tanke på vad som snurrade runt i mitt huvud när det gällde nakna kvinnor, deras bröst och kön. Hon trodde nog inte att en kille i min ålder hade de tankarna och kunde bli kåt men det kunde jag och det blev jag ofta. Jag var ännu inte i tonåren och hade knappt något könshår där nere än så i dag förtår jag henne fullt ut men då var det ett mysterium och gav mig bränsle åt mina fantasier om vad hon egentligen hade menat med sin inbjudan. Det här är min fantasi om händelsen för så många år sedan.


OMKLÄDNINGSRUMMET


Jag var genomsvett. Träningen hade gått jättebra och jag hade kört stenhårt. Jag hade stannat kvar och tränat lite servar på egen hand som avslutning. Nu gick jag mot omklädningsrummet och det var nästan knäpp tyst i sporthallen. Jag förstod att jag nog nästan var sist kvar i hallen och skyndade mig mot omklädningsrummet för att duscha och komma hem. Jag tog tag om handtaget på omklädningsdörren och slet upp den och stelnade till i hela kroppen och blev stående i dörr öppningen med stora ögon och halvöppen mun. Omklädningsrummet var inte tomt utan fullt av kvinnor och tjejer som var i full färd med att ta av och på sig sina kläder. Jag hann registrera några nakna bröst och lite naken hud innan jag i panik fäste blicken rakt in i väggen framför mig. Jag rörde mig inte ur fläcken och visste inte om jag skulle gå in eller ut så jag blev stående där i dörr öppningen som ett fån. Stäng dörren hörde jag plötsligt en mjuk röst säga. Det var en kvinna eller tant i mina ögon (hon var kanske 30-40år) som bad mig stänga dörren och komma in. Hon såg att jag tvekade så hon sa med snäll röst att det var ok att jag var där inne hos dem. Du får vara här inne sa hon innan hon gick in i dusch rummet med handduken runt sin kropp.


Jag stängde dörren bakom mig och staplade fram till min plats där mina kläder hängde. Jag svettades nu ännu mera men inte på grund av min träning utan av den stressade situationen av att vara inne i ett rum fullt med nakna och halvnakna kvinnor. Jag tordes inte titta varken åt höger eller vänster, varken upp eller ner utan bara rakt in i väggen. Tankarna snurrade snabbt i mitt huvud. Vad skulle jag göra nu. Skulle jag klä av mig naken! Något måste jag ju göra. Jag kan ju inte bara stå här och se dum ut. Försiktigt drog jag av mig min träningströja. Jag satte mig ner och tog av mig skor och strumpor och drog av mig kortbyxorna men sedan tog det stop. Jag kunde inte förmå mig att ta av mig mina kalsonger. Jag höll fingrarna i linningen men kunde inte förmå mig att dra av dem. Tanken på att visa mig naken i ett omklädningsrum fyllt av mer eller mindre nakna kvinnor och tjejer i alla åldrar från 15 till 50 gjorde mig skräckslagen. I stället för att dra av mig kalsongerna tog jag bort händerna och började leta febrilt efter "något" i min träningsväska och där satt jag sedan i en evighet kändes det som. Kvinnorna och tjejerna började droppa av en efter en medan jag satt med näsan långt ner i väskan som en idiot. Trots att jag säkert varit där inne i minst en halvtimme nu så hade jag inte vågat tjuvtitta en enda gång på kvinnorna och tjejerna fast jag var sprickfärdig av nyfikenhet. Men jag vågade helt enkelt inte. Tänk ifall de såg att jag tittade och sa någonting till mig om det. Gud vad pinsamt. Till sist var det bara jag och två kvinnor kvar och strax därefter gled även de ut genom dörren. Jag väntade en stund tills jag var helt säker på att jag var ensam. Snabbt hoppade jag upp och drog av mig kalsongerna. Jag tog upp min handduk och rusade naken in dusch rummet. Jag hängde upp handduken på en krok och gick in i duschen men precis när jag skulle dra på duschen så öppnade sig dörren till bastun och ut kom kvinnan som sagt att det var ok för mig att stanna. Jag bara ville sjunka genom jorden men kunde inte låta bli att stirra på henne.


Kvinnan eller tanten som jag tyckt var säkert runt 35-40år. I samma ålder som min mamma med andra ord. Min mamma var en ung mamma och hade fått mig när hon var 19år och nu var hon 30 det vill säga i ungefär samma ålder som kvinnan framför mig. Mamma hade jag ju sett naken men det var några år sedan sist och det var ju inte det samma som det här. Inte alls. Kvinnan hade blont axellångt hår som rammade in ett vacker ansikte. Min blick sjönk ner till hennes bröst. De var inte jättestora men runda och fasta. Bröstgårdarna hade en något mörkare nyans och vårtorna var lätt skära som kontrast. Min blick sjönk nu ner mot hennes skrev. Vad som möte mig var en matta av ljus blont hår som knappt täckte hennes venusberg. Det såg precis ut som i tidningarna jag brukade läsa. Jag kunde inte slita mina ögon från den och jag märkte hur det började pirar lite konstigt i mig. Kvinnan verkade inte ta någon notis om mig utan hon gick in i duschen bakom mig. Jag stirrade nu på hennes stjärt. Den var härligt päron formad.Mina ögon följde hennes stjärt skåra upp och ner och när hon böjde sig framåt för att tvåla in sina ben så blottades hela hennes härlighet för mina ungdomliga ögon. Jag såg allt. Allt det där som jag drömt om ända sedan jag började leka med min snopp och bläddra sida upp och sida ner i alla möjliga herr tidningar.Kvinnans blygdläppar och anus lyste mot mig och när hon dessutom drog i sär sina skinkor för att komma åt bättre där bak så såg jag verkligen ALLT. Plötsligt blev jag medveten om att jag fått erektion och när kvinnan plötsligt vände sig om fick jag panik. Jag kastade fram mina händer och försökte dölja min snopp men det måste bara ha sett löjligt ut eftersom jag inte riktigt kunde dölja vad som hänt efter min snopp stod rakt upp. Nu reagerade kvinnan på min närvaro men inte som jag trott. Det verkade inte som hon såg min prekära situation eller också valde hon att inte bry sig om det.


Men hej killen. är du kvar sa hon glatt allt medan hon fortsatte att tvåla in sin kropp från topp till tå. Jag heter Lotta, vad heter du frågade hon. Dennis stammade jag fram. Sedan fortsätter hon att småprata med mig under hela sin dusch stund.Jag har ingen aning om vad jag svarar för jag är så nervös och mina ögon far upp och ner för hennes nakna kropp hela tiden. Hennes ögon glittrar mot mig och hennes leende är vackert och inbjudande. Hon verkar helt omedveten om min erektion och att vara naken med en ung pojke verkar vara helt naturligt för henne. Hon pratar och pratar men så bryter en fråga i genom. Hallå Dennis, är du där säger hon med ett litet skratt. Va säger jag. Jo jag undrar om du kan hjälpa mig med min rygg? Kan du tvåla in den? Innan jag hinner svara så kommer hon över till min dusch plats och sätter sig på huk med stjärten vänd mot mig. Jag är nu tvungen att släppa min erektion som ställer sig rakt ut. Med darrande händer börjar jag tvåla in hennes ryggtavla. Min blick följer mina händer ner till där stjärt skåran börjar mellan hennes skinkor.Jag stönar till omedvetet. Efter en stund resor hon sig upp och tackar mig för hjälpen. Men i stället för att gå tillbaka till sig eller börja torka av sig för att gå ut i omklädningsrummet så ler hon mot mig och säger att nu kan hon hjälpa mig. Nu måste hon ju se hur det står still med mig hinner jag tänka där jag står med min pojksnopp i vädret framför henne. Det bultar i min penis och jag är helt röd i ansiktet för jag är säker på att snart kommer hon att säga till mig eller börja skälla på mig för mitt stånd. Men det gör hon inte utan hon ber mig att vända ryggen mot henne och så börjar hon tvåla in mig uppifrån och ner. Hennes mjuka händer glider längst min bara rygg och ner över min svank och till min överraskning fortsätter hon även ner till mina skinkor som hon tvålar in ordentligt innan hon glider ner med sina händer ner längst mina ben ända ner till mina fötter.
Jag står på helspänn och undrar vad som egentligen händer när jag plötslig känner hennes händer mellan mina ben. Fingrarna sluter sig runt min pung och hon börjar knåda mina kulor försiktigt medan ett par andra fingrar glider längst min stjärt skåra och snart känner jag en fingerspets mjukt massera mitt anus. Inte ett ljud säger hon på en lång stund. Hon masserar mitt anus och min pung varsamt. Min lilla penis är nu hårdare än jag någonsin lyckats få den vid mina egna små onani stunder. Den är stenhård. Är det skönt säger hon plötsligt och nu tycker jag mig höra en viss nervositet i hennes röst. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga så jag nickar bara. Hon fortsätter sin massage men nu känner jag även hur hon då och då pressar in fingertoppen i min rumpa. Lite längre för varje gång tills hela hennes finger till sist är helt inne i min stjärt. Min snopp rycker nu av njutning och jag känner de bekanta känslorna som brukar komma strax innan jag brukar komma. Lotta håller fingret helt stilla i mig. Hon knådar min pung och ber mig att klämma åt med mina skinkor. Jag klämmer till hårt och känner tydligt hur jag sluter mitt anus runt hennes finger.


Långsamt börjar hon nu låta fingret glida fram och tillbaka över min prostata. Jag stönar till. Det här har jag aldrig känts förut tänkte jag. Känslan var lite konstig och jag kände mig lite kissnödig men samtidigt fick det min penis att darra av njutning och jag kunde nu se några klara droppar tränga fram ur mitt lilla snopp hål. Lotta lekte med sina fingrar i min stjärt och runt min pung tills hon märkte att jag nog inte skulle klara det mycket längre. Då drog hon ut fingret och släppte pungen. Hon vände mig om så jag nu hade min stenhårda pojksnopp riktad rakt mot henne. Hon sjönk ner på knä framför mig och lätt ett finger följa snoppen från roten och upp till ollonets topp. Hon fångade upp en droppe med sitt finger och tog det till sin mun. Lotta tittade mig rakt i ögonen och med ett leende stoppade hon in fingret i sin mun. Vill du smaka sa hon. Hon fångade upp en ny droppe och förde det till min mun. Utan att tänka slickade jag av hennes finger. Det smakade lite salt men annars inte illa på något sett. Lotta skrattade lite och gav mig en liten klapp över mina skinkor. Vill du att jag fortsätter leken sa hon med lugn röst men med lite darr på stämman. Jag såg nu att hon hade fört ner en av sina händer in mellan sina egna ben och av rörelserna att fortstod jag att hon smekte sig själv. Jag bara nickade igen. Lotta omfamnade min penis och började dra förhuden fram och tillbaka medan hon kittlar ollonet och mitt lilla hål med sin tungspets. Jag är helt klart i sjunde himlen. Hennes hand smeker mig i jämn takt upp och ner och för varje drag tar hon mer och mer av min snopp in i sin mun. Hon suger och slickar min penis och hon kniper hårt med sina läppar runt mitt stånd. Nu drar hon förhuden fram och tillbaka över mitt ollon med sin mun och händerna använder hon till att smeka sig själv och kittla mig över min mellangården och mitt anus. Hon smeker mina skinkor, suger min penis och retar mitt anus tills hon känner hur min lilla snopp börjar dra i hopp sig och rycka i hennes mun. Då släpper hon taget och lutar sig bakåt och bara tittar på min snopp som rycker och vibrerar i luften. Hon tittar och njuter av synen och masserar sitt klitoris. När ryckningarna upphört och jag lugnat mig något så börjar hon om. Hon suger in hela min penis i sin mun och leker med tungan runt ollonets kant, mitt lilla hål och min spända tråd. Det tar inte lång stund innan jag åter är redo och Lotta åter släpper taget och smeker sig själv framför mig tills jag lugnat mig på nytt. Lotta upprepar det här gång på gång och för varje gång tar det allt kortare tid från att hon stoppar in min penis i munnen tills hon är tvungen att ta ut den för vila. Jag är så kåt nu och synen i pauserna när hon smeker sig själv framför mina ögon gör mig inte direkt mindre upphetsad. För första gången i mitt liv ser jag ett svullet och upphetsat kvinnokön i verkliga livet. Lottas blygdläppar är mörkröda och svullna och springan är vidöppen. Hennes klitoris står som ett litet finger rakt ut och hennes köns safter rinner ner över hennes mörka anus som hon då och då smeker och penetrerar framför mina ögon liksom sitt kärlekshål. Lotta reser sig upp och tar min hand och går bort till bänken. Hon sätter sig ner på sin nakna stjärt och placerar mig i sitt knä. Sedan kysser hon mig djupt allt medan hennes fingrar masturberar mig långsamt till den mest fantastiska orgasm jag någonsin fått i hela mitt unga liv. Till min förvåning så sköt en lång stråle ut från mitt penis hål när jag kom. Det hade aldrig hänt förut. Det brukar bara rinna en liten flod ner över penisen och inte i dessa mängder heller. Lotta fortsatte att kyssa mig och smeka mig tills den allra sista droppen runnit ur min snopp och den sista rysningen försvunnit ur min kropp. Hon smekte mig ett tag till innan hon släppte sitt grepp. Jag lutade mig mot hennes bröst och vi bara satt där en liten stund. Allt som hördes var vår andning som var lite andfådd.


Efter en liten stund började hon åter smeka min nu slaka snopp. Hon rörde sin hand försiktigt över min penis och pung och på ett ögonblick började den växa igen. Snart var jag styv. Lotta skrattade lite och med en road röst så frågade hon mig om jag ville fortsätta att leka. Samtidigt som hon frågade förde hon min förhud fram och tillbaka över mitt ollon och jag kunde bara nicka till svar för det var så skönt. Lotta släppte taget om min penis och ställde mig upp framför sig. Hon såg mig rakt in i ögonen och med viss darr på rösten frågade hon mig om jag ville lära mig lite mera om hur man tillfredsställer en kvinna? Jag rodnade från topp till tå och slog ner min blick men fick samtidigt fram ett svagt ja. Min snopp var stenhård igen och den stod rakt ut framfär mig och pekade mot Lotta. Lotta sa till mig att titta noga och så tog hon upp sina ben på bänken och särade dem ordentligt. Hon lutade sig lätt bakåt så gott det gick samtidigt och lyckades på så sätt blotta hela sitt underliv för mig. Rakt framför mina ögon hade jag nu en fantastisk syn. Lottas blygdläppar var illröda och svullna och ur hennes slid öppning rann det en genomskinlig vätska. Hon började förklara för mig vad jag såg. Här har du anus sa hon och här mellangården. Här kan det vara väldigt skönt att bli både smekt och slickad och här uppe är blygdläpparna. Hon tog tag i dem med sina fingrar och drog i sär dem. De här kallas för yttre och de andra för inre och här har du min slida och det här längst upp är min klitoris sa hon och smekte sig längst springan upp till den hårda och styva ärtan som syntes högst upp. Den här är min penis sa hon och log. Den älskar vi kvinnor att ni män leker med. Du kan suga och slicka och smeka den men var försiktig i början. Smek gärna lite runt omkring och över venusberget sa hon och pekade på sin bruna matta ovanför sin fitta. När du sedan märker att kvinnan är kåt är det bara att leka på tills hon gnyr av lust.


Nu vill jag att du kryper ner på knä mellan mina ben och gör precis som jag säger sa hon. Jag gick ner på knä mellan hennes särade ben och tryckte in mitt ansikte så långt det gick. Jag kände en salt och fräsch doft i min näsa. Lotta tryckte mig lätt i nacken och bad mig öppna min mun och sträcka ut tungan. Slicka mig sa hon nu med en drömmande röst. Försiktigt och oerfaret lätt jag min tungspets snudda hennes klitoris. Nej inte där, inte än stönade hon fram. Jag vill känna dig mot mitt anus. Hon pressade ner mitt huvud lite grann och med viss förfäran började jag slicka hennes anus och mellangård. Lotta instruerade mig hela tiden hur jag skulle göra medan hon smekte sina bröst och sin vagina med sina händer. Hon var så kåt. Hennes köns safter rann ner över min tunga och gjorde anus glatt och vått. Det smakade salt. Jag gillade det. Snart bad Lotta mig att slicka mig uppåt lite. Hon berättade hur jag skulle göra. Vad hon tyckte om. Hon berättade vart och hur min tunga gjorde det skönast för henne. Hon förklarade för mig att hon ville att jag skulle suga in hennes blygdläppar och att hon gillade när jag lätt tungan glida längst springan upp och ner mellan mellangården och ända upp till klitoris. Klitoris fick jag gärna suga in mellan mina läppar och låta min tungspets spela runt och runt över den stenhårda knoppen. Hon ville att jag samtidigt skulle föra in ett par fingrar i henne. Hon tog min hand och förde den till sin slid öppningen och hjälpte mig att pressa in dem i sig. Hon instruerade mig i kosten att fingerknulla en kvinna tills hon nästan dog av njutning. Stick in fingrarna, ja så där, ta en centimeter till, ja så där perfekt stönade hon fram. Böj fingrarna uppåt nu. Känner du? som en liten kudde, mjuk och lite svampig. Jag vill nu att du roterar med dina finger toppar runt och runt där. Pressa på, lite till, JA så där och så för du dem in och ut också. Ta nästan ur dem helt och hållet ur hålet och pressa sedan in dem igen, HÅRT.


Nu var det knappt Lotta kunde prata längre. Min tunga och mina fingrar gjorde henne galen. Jag titta omväxlande på hennes kön och hennes mage som började krampa framför mina ögon. Fascinerande fort lärde jag mig hur jag kunde kontrollera hennes njutning genom att studera magens rörelser och på så sätt hindra henne från att komma. Varje gång som magen började röra på sig som en havsvåg så upphörde jag med min lek och avvaktade tills jag märkte att hon åter kunde kontrollera sig. Då började jag på nytt slicka och fingra henne tills magen åter kom i gungnig. Jag kände mig så stolt samtidigt som jag märkte hur hon blev mer och mer frustrerad av sin uteblivna orgasm samtidigt som hon njöt av mina ny vunna kunskaper jag fått av henne. Tills sist så bad hon mig att inte avbryta utan fortsätta och slicka hennes klitoris i takt med mina fingrars ivriga rörelse i hennes slidas djup tills det gick för henne. Precis när det gick för henne så pressade hon in sitt egna finger i sin rumpa. Hela hennes kropp stelnade till och jag kunde känna hur hur hennes slidas väggar klämde åt hårt runt mina fingrar. Hon tryckte in mitt ansikte längre in mellan sina ben och gned min mun hårt över sitt darrande klitoris. Lotta spretade åt höger och vänster med sina ben och hela hon darrade och skakade medan våg efter våg av orgasmer rullade genom henne. Hon släppte inte sitt grepp om mitt huvud på flera minuter och hon bad mig fortsätta slicka och fingerknulla henne hela tiden men långsamt och försiktigt. Jag gjorde som hon sa och jag såg hur hon njöt medan känslorna ebba ur henne. Åter blev allt tyst förutom våra tunga andehämtningar. Lotta hjälpte mig upp och satte mig på nytt i sitt knä. Hon noterade roat att min snopp var hur hård som helst och att ollonet nästan var blå svart. Förhuden hade rullat tillbaka sig fullständigt och frilagt mitt ollon inför hennes lystna blickar. Lotta var ganska nöjd men åsynen av min erigerade pojksnopp fick det åter att pira i kroppen på henne. Hon smekte mitt hår och lätt sina händer glida över min nakna rygg och stjärt och så kysste hon mig mjukt. Hon tog tag i min penis och tittade mig djupt in i mina ögon. Hon drog lite lekfullt i min snopp och med ett leende på läpparna frågade hon mig om jag ville stoppa in den i henne. Bara frågan fick mig nästan att komma. Med rödflammande kinder stammade jag fram ett svagt ja.


Lotta lyfte av mig från sitt knä. Hon hade fortfarande ett fast grepp om min darrande penis. Hon runkade mig försiktigt lite grann innan hon satte mig ner på bänken. Hon bad mig luta mig tillbaka mot väggen och så satte hon sig på huk framför mig. Hon pussade mig på toppen av min penis innan hon sög in den mellan sina läppar. Jag drog in en djup suck. Hon märkte att jag inte klarade av det här längre och tog snabbt ut penisen ur sin mun. Snabbt grenslade hon mig och ett bestämt tag om min stenhårda erektion visade hon mig vägen till hennes fuktiga slid öppning. Jag stirrade ner mellan hennes ben och såg hur ollonet långsamt pressades in i henne när hon sjönk ner med sin stjärt. Snart var hela min snopp inne och jag kunde känna värmen och trycket från hennes strama slida.Hennes nakna stjärt vilade mot mina ben. Hon satt helt stilla i ett par sekunder innan hon började röra sig upp och ner. Hon bad mig slicka och suga på hennes styva bröstvårtor och la mina händer på sina skinkor. Hon viskade i mitt öra hur jag skulle hjälpa till för att lyfta henne upp och ner för min kuk. Lotta lätt snoppen nästan trilla ut gång på gång för att direkt med händerna på mina axlar trycka sig ner helt tills hennes skinkor dunsade i mina ben gång på gång. Hon och jag fann rytmen i en härlig ritt där våra kön mötes. Min stenhårda snopp omfamnades av hennes slida som en flaskhals. Hon gjorde sig så trång. Hon knep hårt med alla underlivets muskler och hävde sig upp och ner. Det plaskade och stönandes högt i det lilla omklädningsrummet. Lotta var som en löpande tik nu. Hon gned sitt klitoris hårt mot mitt blygdben varje gång min penis nåde botten på henne. Hela tiden viskade hon uppmuntrande ord i mitt öra. Du är så skön, så hård, så styv,så underbar. Jag är nära nu. Snart kommer jag. Kom med mig. Med de orden förde hon en av mina händers fingrar till sitt anus och med ett vrål kom hon när hon sjönk ner över min snopp på nytt och nu även med mitt finger i sitt tajta lilla stjärt hål. Hennes orgasm gick som vågor genom henne och skapade kramper i hennes kön som knådade min penis i rytmiska drag. Jag var ung och kåt och hade sex för första gången och nu kunde jag inte hålla i mot. Med ett stön kom jag samtidigt som jag kände hur Lotta bet mig lätt i axeln för att inte skrika rakt ut. Jag kände sammandragningarna i min penis och hur jag för andra gången på kort tid ejakulerade. Den här gången rakt in i en kvinnas kön. Jag bara blundade och njöt. Det här kan inte vara sant tänkta jag medan Lotta red oss i genom efterdyningarna tills den allra sista njutningen gått ur våra kroppar. Men det var sant. Här satt jag med en nakna kvinna i min mammas ålder i mitt knä och blev knullad. Jag bara log både utåt och inombords. Vem kunde ha trott det här när jag gick på träningen. Inte jag i varje fall.


Snart uppmärksammade jag hur Lottas rörelser blev allt långsammare för att till sist stanna av helt. Till sist satt hon helt stilla i mitt knä och bara kysste och smekte mig försiktigt. Jag kunde känna hur min snopp slaknade för att till sist med ett litet fuktigt plopp trilla ur henne. Lotta kysste mig på nytt och tittade mig in i mina ögon. Är du ok? frågade hon. Mår du bra? Hon såg lite orolig ut men jag nickade och smekte henne försäkrande över hennes nakna rygg och skinkor. Lotta klev av mig. Hon tog min hand och så gick vi in i dusch rummet. Där hjälptes vi åt att tvätta av varandra från topp till tå under tystnad. När vi kom ut i omklädningsrummet klädde Lotta på sig medan jag satt kvar och betraktade henne. Jag ville insupa de allra sista sekunderna av hennes nakna bröst, hennes skinkor och hennes kön. Jag ville memorera dem för alltid för jag förstod att vi förmodligen aldrig mera skulle vara nakna tillsammans. Hon tog först på sig sin BH och sin blus. Sedan gjorde hon ett uppehåll liksom för att hon kände på sig vad jag ville. Hon stod halvnaken med blottat underliv för mig medan hon böjde sig än hit och än dit för att packa sin träningsväska. När hon stod framåt lutad så särade hon lite extra på benen och jag fick full insyn över hennes blygdläppar, slid öppning och det skrynkliga lilla stört hålet på nytt. Jag fullständigt åt upp henne och innan jag visste ordet av igen hade jag stånd på nytt.
Försiktigt började jag smeka mig själv medan jag fortsatte titta på den halvnakna Lotta framför mig. Hon såg vad jag gjorde men låtsades som ingenting utan gjorde sig färdig för att gå. Strumporna kom på och därefter hennes vita bomullstrosor och de tajtta jeansen. Byxorna framhävde verkligen hennes rumpa som jag för en kort stund sedan sett naken. Hennes blus avslöjade också väldigt mycket om bröstens hemligheter där under BH:n, hemligheter som inte längre var någon större hemlighet.


Vill du ha hjälp innan jag går? Frågan fick mig att vakna till. Lite generad tittade jag bort och släppte min snopp som nu var våt av min för sperma som rann ur det lilla hålet i toppen av mitt spända ollon. Jag nickade och kände strax Lottas mjuka hand runt min hårda stake. Snart började hennes hand föra min förhud fram och tillbaka över ollonet. Trots mina tidigare utlösningar var det så skönt. Hon hade ingen brådska utan hon lätt handen jobba långsamt upp och ner för min snopp tills jag på nytt stönade till högt och för tredje gången i dag fick orgasm. Lotta mjölkade min penis till den sista droppen kommit ur mig och lusten försvunnit. Hon släppte min penis dock inte direkt utan lätt den krympa till ett litet russin i sin hand. Då böjde hon sig fram och tog hela härligheten i sin mun och slickade den ren. Hon släppte den därefter och gav den en liten puss som avslutning. En klapp på kinden och en kyss och sedan var hon borta. Jag kunde höra hur ljudet av hennes högklackade skor sakta försvann bort för att till sist tystna helt.


Jag klädde på mig snabbt och gick ut i sommarkvällen. Den såg ut som alla andra sommarkvällar men för mig var den speciell. Det här var kvällen när jag fått uppleva allt jag bara drömt om på mitt pojkrum. Ensam med en herr tidning och min snopp. Det hade faktiskt hänt! Jag log för mig själv. Min snopp ömmade lite men det gjorde ingenting, ingenting alls. Allt var bara bra och jag var ingen oskuld längre. Jag kastade mig upp på min cykel och trampade hem till mamma. Utanpå var jag den samma men inuti kände jag mig vuxen och stolt och mina tankar gick till Lotta och hennes härliga kropp och vad vi gjort tillsammans.


Det här är min fantasi av vad som kunde blivit men som aldrig blev. En ung mans fantasi som följt med mig in i mitt vuxna liv. Jag var väldigt intresserad av sex tidigt och hade många drömmar om hur och när jag skulle få se och uppleva nakna kvinnor. Men jag skulle få vänta tills jag var 17år innan fantasin skulle bli verklig

En man som älskar naket, sex och erotik och som gärna skriver om det i olika former. Allt från mjukt och romantiskt till hårt, spännande och utmanande .
Erotik älskaren är medlem sedan 2020 Erotik älskaren har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren