Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Julfesten

Linda fryser. Gud vad kallt det varit ute vid badtunnan tänkte hon. Hon rusar in i huset och sliter av sig badrocken och kastar sig in i duschen. De varma strålarna rinner nedför hennes nakna kropp och hon böjar tvåla in sig hetsigt. Hennes händer smeker in löder över brösten och över hennes blonda könshår. Hon tvättar sig noggrant mellan benen och smeker sig över skinkorna. Plötsligt hör hon fnitter och vänder sig förskräckt om. Hennes ena hand täcker för underlivet och den andra handen lägger hon blygt över sina bröst.

Framför henne står Josefin och Julia. Båda är lite salongsberusade och helt nakna. De är betydligt yngre än Linda. Julia är 21år och Josefin 22år jämför med Lindas 37år. Linda rodnar för både sin egen nakenhets skull men lika mycket för flickornas nakenhet. Julia har små fasta flickbröst, en hyfsad mage och en svart matta på venusberget som döljer hennes springa.Josefin är slätt som ett spädbarn mellan benen och brösten är betydligt större men ändå hyfsat fasta. Hej Milfen säger Julia innan tjeje
rna tränger sig in i duschen. Snart har Linda två nakna kroppar tryckta mot sig och fyra ivriga händer som tvättar henne från topp till två. Ingen blygsel alls. Tjejernas händer hittar in i varje litet veck mellan hennes ben och snart stönar Linda högt. Hon känner hur flickorna trycker sina nakna kroppar mot hennes. Josefins bröst pressas mot hennes egna och deras erigerade bröstvårtor gnids mot varandra samtidigt som Julia trycker sin fitta hårt mot hennes stjärt.

Tjejernas ivriga fingrar möts mellan hennes ben. Josefin leker i hennes springa och runt klitoris och Julia masserar hennes skinkor och anus. Linda rycker till lite när hon känner Julias fingertopp på sitt lilla skrynkliga hål. Där har ingen rört henne tidigare. Men hon slappnar snart av och bara njuter av den pirande känslan som kittlar genom hennes kropp varje gång som Julias små fingrar glider längst hennes stjärt skåra och in över den känsliga huden kring hennes anus. Med sin andra hand kramar Julia hennes ena bröst samtidigt som Josefin nu även slutit sina läppar runt hennes andra bröstvårta. Nu stönar Linda högt och går nästan ner på knä av njutning i duschen. Vem kunde ha trott det här är de kom hit till Vila Soliden för en härlig julavslutning tänkte hon med ett leende på läpparna.

Hon darrade och kände att orgasmen började närma sig allt mera. Hon bara stod där naken i det varma vattnet och lätt sig hänföras av flickornas lek. Tänk vad de kan tänkte hon samtidigt som hon nästan kom under de flinka fingrarnas lek mellan sina ben och rumpa. Plötsligt tog Josefin henne i handen och började gå ut ur dusch kabinen. Julia manade på henne med en lekfull liten klapp över hennes spända skinkor. Det gjorde inte ont utan ökade bara spänningen i henne ytterliggare. Under fnitter släpade tjejerna ut henne till sängen. Det var en dubbelsäng med ordentliga sänggavlar smida i järn. Linda flämtade till lite när hon såg gummibanden som var fästa i varje hörn på gavlarna. På sängen låg också en mängd med leksaker för vuxna. Hon tänkte protestera men innan hon hann säga någonting blev hon ned knuffad på rygg på sängen och hon kände hur Julia band fast hennes ena arm vid sänggaveln och Josefin den andra.

Linda vred sig lite oroligt på sängen där hon nu låg naken och utlämnad för sina yngre arbetskamrater. Vad skulle hända nu? Tjejerna stod bara där en sekund och betraktade hennes nakna kropp innan de kröp upp på var sin sida om henne och började smeka henne retfullt från topp till tå. De rörde varje liten bit av henne med både fingrar och tunga men utan att vid röra hennes allra heligaste. Deras lek gjorde Linda galen. Hon var nu så kåt att hon tydligt kände hur hennes blygdläppar öppnat upp sig som en liten blomma och ut mellan dem från hennes slid öppning rann det floder av hennes safter ner längst hennes ben.

Josefin strök henne över håret och gav henne en kyss. Sedan fnittrade hon till och tittade bort mot Julia som nu satt och små onanerade på andra sidan. Ska du eller jag berätta sa Josefin med lurig blick? Gör det du sa Julia medan hon lekte långsamt mellan sina ben. Som du ser har vi med oss en massa leksaker sa Josefin. Det är en julklapp från Pia som ville att vi skulle testa dem och nu tänkte vi göra det. Med ett bubblande skratt satte sig nu Julia rakt över Lindas ansikte och hon fattade tag i hennes knäveck och drog hennes ben upp mot hennes bröstkorg. Det här gjorde Linda vidöppen för Josefin som nu kröp ner mellan Lindas särade ben. Oj då sa Josefin skrattande. Här har vi vist en fröken som är kåt. Långsamt följde hon floden av Lindas safter uppför hennes ben och över hennes anus och mellangård och längst springan hela vägen upp till Lindas svullna klitoris. Hon nöp lätt i det och masserade den lilla ärtan mellan sin tumme och pekfinger tills Linda nästan kom. Då släppte hon sitt grepp och Linda kunde höra hur hon tog upp någonting från sängen. Ingenting hände på en stund och Linda låg bara där och småflämtade och tittade rakt upp i Julias sköte. Hon hade aldrig sett ett naket kvinnosköte tidigare i det här perspektivet och så nära. Hennes näsa var nästan i kontakt med Julias anus och hennes mun bara några centimeter från Julias svullna blygdläppar som glänste av safter. Synen gjorde henne både nyfiken och kåt men samtidigt lite ängslig och generad. Hon funderade på hur det skulle smaka om hon fick möjligheten att slicka.

Hennes tankar avbröts dock när hon kände en lätt sugande känsla runt sina blygdläppar och klitoris. En sugande känsla som bara ökade och ökade till det nästan gjorde ont. Linda kved lätt. Det kändes som om varje blodsdroppe i hennes kropp centrerades till hennes lustcentrum. Det dunkade mellan hennes ben och det blev bara värre och värre för varje gång som Josefin pumpade på den lilla bollen som var kopplad till plastfodralet som täckte in hela Lindas kön. Sakta pumpade hon ur all luft och det vakuum som bildades fick Lindas blygdläppar och klitoris att expandera till oanade proportioner. Snart var de helt blodfyllda och en spännande värme spred sig i Linda. För att öka känslan ytterliggare räckte Jossan Julia ett bar små sugkoppar som hon med ett pysande ljud fäste på var och ett av Lindas erigerade bröstvårtor. Nu strömmade även blodet ditt och fick dessa små pärlor att växa och värka av lust.Av detta såg Linda ingenting men hon kände och hon stönade av lust och längtan att någon skulle beröra hennes blodfyllda könsdelar. Josefin drog sig dock undan och Julia bara satt där med stjärten över hennes ansikte en lång stund. Efter vad som kändes som en evighet tog Josefin och julia bort leksakerna från henne. Det bultade och bubblade mellan hennes ben och på hennes bröst. Linda kände sig så enormt känslig på sina erogena zoner. Så känslig har hon aldrig känt sig tidigare. Julia flyttade sin rumpa från Lindas ansikte samtidigt som Josefin höll upp en spegel mellan hennes ben.

Linda flämtade till. Herre gud vad svullen jag är! Linda blev nästan förskräckt av synen. Hennes blygdläppar var enorma.De var röda och blodfyllda och hennes klitoris stod ut som ett litet finger. Aldrig hade hon sett sitt klitoris så tydligt förut. Linda tyckte att hela hennes underliv såg ut som baksidan på en babian. Tjejerna fnittrade och strök henne över hennes kön och de toppiga bröstvårtorna. Det gick som en stöt genom Linda och hon stönade på nytt. Nu tog Josefin upp en liten sprej flaska. Hon höll det över Lindas styva klitoris och tryckte av. En dimma av en oljig vätska täckte snart hela klitoris och snart kände Linda först en värme och sedan en bubblande känsla sprida sig i hennes klitta. Det var en brännande känsla men ändå underbart skön och det blev bara skönare och skönare för varje sekund som gick. Vad det än varit i flaskan så gjorde det henne ännu känsligare och kåtare än förut. Julia satte sig på nytt med sin stjärt rakt över hennes ansikte och tog tag om hennes knäveck. Julia drog upp benen mot Lindas bröst och lämnade henne vidöppen för Josefins fortsatta lekar lekar.

Josefin började långsamt gnida Lindas anus med ett finger. Linda ryckte till och hon försökte protestera lite grann men då pressade Julia ner sina skinkor hårt över hennes ansikte så att endast ett litet stön kom ut. Linda hade nu sin tunga bara några centimeter från Julias fuktiga springa. Nyfiket började hon röra sin tunga fram och tillbaka i springan. Julia gnydde till och snart gned hon sin rumpa fram och tillbaka över Lindas allt mer ivriga tunga. Linda hade helt glömt sin rädsla för Josefins finger kring hennes lilla stjärt hål. Tvärtom njöt hon enormt av känslan av fingerspetsen som gneds runt och på det lilla hålet mellan sina ben. Till slut trängde fingret in i Lindas rumpa. Sakta tryckte Josefin på till hela hennes finger var begravt i Lindas rumpa. Hon höll fingret stilla i någon sekund innan hon nästan drog ut fingret helt ur stjärten för att snabbt trycka in det på nytt.
En djup suck hördes mellan Julias ben där Linda febrilt slicka upp och ner i Julias våta skåra. Linda kunde inte förstå att det kunde vara så skönt både att slicka fitta och bli fingrad i rumpan. Nu ville hon bara få känna någonting på sitt klitoris och få in någonting i vaginan också. Hon brann verkligen för sprayen hon fått på sin lilla ärta blev gjorde henne bara känsligare och känsligare för varje sekund så när Josefins tunga började leka i hennes springa och långsamt röra sig upp mot hennes darrande klitoris gick det nästan för henne direkt.

Josefin smålog för sig själv när hon såg hur Lindas magmuskler började krampa framför hennes ögon. Hon pullade Linda med långsamma drag i stjärten medan hon försiktigt slickade med sin tunga i varje vrå mellan hennes ben. Tungspetsen spelade över mellangården och upp mellan blygdläpparna. Lekfullt lätt hon tungan fladdra i kanten av Lindas slid mynning. Lindas ande tag blev allt mer ansträngda och när Josefin tryckte in sin tunga i hennes vagina kom hon med ett vrål. Hela Lindas kropp vibrerade och våg efter våg av njutningsfulla orgasmer gick igenom henne. Hon vred sig som en mask i sina rep och Julias grepp. Josefin fortsatte att försiktigt slicka hennes kön tills den sista vågen gått ur henne. Då satte hon sig upp på knä och gav Linda en lekfull liten klapp över skinkorna innan hon hoppade ner från sängen. Julia släppte sitt grepp kring Lindas knäveck och klev av hennes ansikte. Hon hoppade ner från sängen och gick bort till Josefin. De båda flickorna stod där bort och omväxlande småpratade och omväxlande hånglade med varandra. Linda kunde bara titta på deras nakna kroppar med stora ögon. Hon var fortfarande bunden i sängen och kunde inte komma los själv. Hon hörde inte vad de sa men hon såg vad de gjorde. De smekte varandras bröst och rumpor och kysstes djup. Snart var deras fingrar mellan deras ben och de pullade varandra. Linda var snart kåt på nytt av showen framför henne. Josefin sög nu hårt på Julias bröst vårtor och Julia gjorde det samma med Josefin. Allt medan hon fingrade på Josefins stenhårda klitoris. Precis när Linda trodde att tjejerna skulle få orgasm så slutade de. Deras ögon blänkte av kåthet.

Med bestämda steg gick de fram till Linda och befriade henne. Utan ett ord ställde de henne upp. Linda fick stå i fred ett tag. Hon var så kåt igen. Hon kunde känna hur hennes safter rann nedför låren på henne. Bröstvårtorna var stenhårda liksom klitoris och blygdläpparna dunkade av blodflödet och hon hade nog ALDRIG känt sig så svullen och redo för sex som nu. Hon var bara tvungen att onanera lite där hon stod helt ensam och väntade. Tjejerna stod framåtlutade över en sportväska med sina sexiga skinkor rakt mot henne. Linda njöt av synen av Julias och Josefins vackra backdelar och det hon såg av deras nu helt öppna kön. Hon onanerade allt ivrigare och funderade på hur underbart det skulle vara att få spela med sin tunga över deras anus och längst deras springor när de plötsligt vände sig om. Josefin höll någonting lila i sin hand.Det såg ut som en snopp men ändå inte.

Josefin log mot Linda. Tant är vist kåt tror jag sa hon till Julia. Julia bara nickade och log. Upp på sängen med dig sa hon sedan till Linda. Ställ dig på alla fyra som den kåta tik du är sa hon med ett skatt. Orden och synen av vad hon nu förstod var en strap on fick Linda nästan att komma där direkt men hon hejdade sig och kröp upp på sängen på alla fyra. Julia befallde henne att svanka allt vad hon kunde. Linda stod där nu helt naken med rumpan i vädret och bara väntade på vad som skulle komma. Framför hennes ögon så spände Josefin på sig den lila lös snoppen. Josefin vände stjärten till och visade hur sexigt banden skar in mellan hennes skinkor innan hon snabbt vände sig om och tvingade Linda att suga på snoppen ett tag. Lös penisen smakade gummi. Den gled lätt in och ut ur Lindas mun och hon knep hårt med läpparna runt den.

Josefin drog till sist ut snoppen ur hennes mun. Linda tog ett djup andetag och strax därpå gränslade Julia hennes nacke och pressade ner hennes huvud mot sängen så att hon stod med rumpan rakt upp i vädret. Julia tog tag om Lindas skinkor och drog dem i sär så att både hennes anus och fitta var helt vidöppet för Josefins snopp. Julia lutade sig fram och lätt sin tunga glida ner i Lindas stjärt skåra. Hon slickade försiktigt på hennes anus samtidigt som Josefin började pressa in lös snoppen i Lindas vagina. Det kändes otroligt. Hela Linda darrade av förväntan när penisen trängde in mellan hennes svullna blygdläppar och snart tryckte plastollonet mot hennes öppning. Linda märkte hur mynningen vidgade sig. Den lila snoppen var enorm och den fyllde verkligen ut hennes slida. Centimeter för centimeter tryckte Josefin in i henne tills hennes venusberg vilade mot Lindas särade skinkor. Då drog hon sig nästan helt ur henne och lätt bara ollonet vila i slid mynningen. Linda stönade och vred sitt huvud från sida till sida när Josefin små juckade in och ut ur hennes dyblöta fitta medan Julia bearbetade hennes stjärt och anus med både sin tunga och sina fingrar. Plötsligt vräkte Josefin penisen i botten på henne precis samtidigt som hon lätt ett finger glida ner längst springan och lekfullt börja spela över klitoris. Hon juckade allt snabbare och varje gång snoppen åkte in i Linda så träffade ollonet framväggen på hennes slida och masserade hennes G-punkt. Linda var nu otroligt nära ännu en orgasm och när hon kände hur Julias ena finger gled in i hennes rumpa så slog blixten ner för andra gången. De smekfulla rörelserna över klitoris och fingret i stjärten tillsammans med ljudet och känslan av hur Josefins underliv slog mot hennes stjärt och snoppen stadiga stötar djup in i slidan fick Linda att skrika rakt ut. Hon kom och kom igen och hela kroppen vibrerade av orgasm. Det kändes som om hon kissade på sig. När allt var över låg hon bara och flämtade på sängen medan Josefin och Julia smekte henne över hennes nakna rygg och upp stående rumpa. Med en djup suck sjönk hon ner på mage i sängen.

Men det var inte över än. Nu var det tjejernas tur. De satte sig i var sin stol framför Linda och la upp sina ben på armstöden. Både Julia och Josefin glänste av köns saft. Julia var svarthårig där nere medan Josefin var slätt som en liten flicka. De började pulla sig själva och befallde Linda att hjälpa till med sin tunga. Linda var fortfarande kåt trots sina två orgasmer. Det pirade och kittlade i hennes klitoris när hon kröp fram till flickorna. Hon slickade dem omväxlande långsamt tills de skakade av njutning. Hennes tunga lekte i deras springor. Tungan gled upp och ner från anus och mellangården och in mellan blygdläpparna. Hon penetrerade både deras stjärt hål och könshål och sög in deras klitoris i sin mun tills de vred sig som två kåta tikar på stolarna. Plötsligt kände Linda två händer på sina skinkor och hur en svullen och stenhård kuk var på väg en mellan hennes ben. Hon slängde en förskräckt blick bakåt och blev röd om kinderna. Bakom hennes stod Henrik, hennes man och han var helt naken och hade sina händer hårt slutna om hennes fasta skinkor. Henrik, gud vad gör han här tänkte hon innan han resolut pressade in sin kuk i hennes fitta och började stöta hårt och rytmiskt in och ut ur vaginan. Varje stöt sände som små el stötar rakt in i hennes svullna klitoris. Det smaskade och plaskade när hans underliv slog i mot hennes rumpa gång på gång. Linda kände att hon var nära en tredje orgasm. Hon slutade att stirra på Henrik av förvåning och återgick till att slicka Josefin och Julia frenetiskt. Deras fittor smakade underbart och Henriks kuk hade aldrig känts bättre. Den fyllde ut henne och drog och slet i klitoris vid varje stöt. Nu stönade de högt alla fyra. Den som kom först var Julia som ylade rakt ut när Lindas tunga landade hårt på hennes klitoris. Hon tryckte in ett finger i hennes stjärt och lämnade henne i ett rus av orgasm medan hon gled över med munnen till Josefin och sög in hennes klitoris i munnen samtidigt som hon snabbt finger pullade hennes framvägg. Med ett vrål kom Josefin och samtidigt kände Linda hur Henriks kuk började svälla i henne. Kuken blev bara större och större och snart kom han med ett vrål. Han slet sin kuk ur hennes pulserande fitta och sprutade stråle efter stråle över hennes svettiga skinkor medan han smiskade henne lätt. Han stoppade åter in snoppen i henne och började åter knulla henne med lånsamma sköna stötar. Ljuden från Henriks orgasm och känslan av hans kuk som hon kramade med sin fitta blev för mycket för Linda som snart exploderade i en härlig orgasm för tredje gången den kvällen och hon fullständigt sprutade ut sina safter över Henrik där han stod och stötte in och ut i henne bakom hennes rumpa

När allt var över reste sig Josefin upp och sa att nu måste de skynda sig och ta en dusch och göra sig fina för resten av julfesten. Övriga arbetskamrater väntade ju på dem i huvudbyggnaden. Linda gav Henrik en snabb puss och en kram innan han fick snabbt klä på sig och smitta hem igen lika plötsligt som han kommit. God jul älskling sa han och blinkade. Linda och tjejerna smet snabbt in i duschen där de tvålade in varandra och sköljde av sig innan de makan och tillfredsställda tog på sig sina fin kläder. Alla bar klänningar men ingen bar trosor. Lite smink och puder och sedan var allt klart. Arm i arm med rosiga kinder och glade leenden och skrattandes gick de upp till de andra. Vilken julfest tänkte Linda och den har bara börjar. Helt fräck tog hon in sina händer under Josefins och Julias klänningar och nöp dem i skinkorna. Hon log mot deras förvånade ansikten och viskade tyst, det blir mer efter festen.

En man som älskar naket, sex och erotik och som gärna skriver om det i olika former. Allt från mjukt och romantiskt till hårt, spännande och utmanande .
Erotik älskaren är medlem sedan 2020 Erotik älskaren har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren