Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Eva och Dennis


KAPITEL 1

Hej mitt namn är Eva och jag är en helt vanlig kvinna på 35 år. Två barn och nyskild sedan två år tillbaka.Inga konstigheter förutom att jag bär på en hemlighet. Jag har sex med en ung pojke som bor lite längre ner på gatan och som jag känt sedan han föddes.Han hade alltid gått och kommit som han vill i mitt hem eftersom hans ensamstående mamma arbetar obekväma tider.Ja faktum är att jag haft honom, Dennis inom mina vägar enda sedan han var i bebis åldern och jag har bytt blöjor på honom , sett honom lära sig krypa, gå och så sakta växa upp till den unga man han är idag. 15år och stillig.

Detta är ingenting jag tänkt på tills för ett år sedan.

Då förändrades ALLT.

Efter ett helt år utan en man så kände jag mig ensam och oattraktiv och jag hade definitivt tröttnat på att onanera till dåliga porrfilmer på TV och tjatiga sexnoveller i diverse porrtidningar. Trots att jag fortfarande är väldigt attraktiv för min ålder med en tajt och rund rumpa och ett par härliga bröst så verkade det som om ingen man vill ha mig längre.



Jag visste att jag var vacker naken och jag fick många komplimanger för mitt blonda hår och mina fina blåa ögon. Men sedan var det stop. Ingenting hände på mansfronten och därmed inte heller i sängen. Nu var det över ett år sedan, ja nästan två sedan som jag blivit smekt av någon annans händer än mina egna och fått känna en svullen och hård snopp i min bultande fitta.



Krogen, nätet, flörta på jobbet, jag hade försökt allt men utan resultat.



Nu var jag så kåt av längtan efter närhet och sexuell spänning att jag klättrade på väggarna och nästan jammade som en brunstig mars katt där jag gick i min ensamhet. Att onanera hade för länge sedan mist all sin charm. Det pirrade till men så fort det försvann kom längtan tillbaka efter en man. Jag vaknade och somnade med känslan av otillfredsställelse och mitt sköte brann bokstavligen av en eld som inte gick att släcka med mina fingrar och leksaker.



Hur skulle jag få sex?

Frågan var med mig ständigt dag in och dag ut och ju mer jag tänkte på det, desto kåtare blev jag

Men så en dag förändrades ALLT som sagt var.

Det var en varm dag i början på sommaren och jag hade precis diskat klart och stod i min tunna vita sommarklänning och torkade diskbänken torr. Dörren slogs upp och Dennis rusade in som han brukar. Han slängde hemtamt av sig skorna ute i hallen och kastade sig raklång i soffan. Eftersom hans mamma aldrig är hemma så här tidigt så kom han alltid hem till mig för sällskap, lite mellis och läxhjälp om det behövdes. Han var genomsvett och högröd i ansiktet. Inte så konstigt för termometern stod på 28 grader Celsius, i skuggan!

Eva, kan jag få en macka och ett glass vatten ropade han och sträckte ut sig i soffan.

Hördu unge man sa jag med ett leende, tror du att det här är en restaurang?

Hämta du ditt vatten och din macka själv slöfock. Du är ju trots allt 15år gammal nu och inget barn längre.

Om du vill kan du få följa med bort till Bosses lägenhet när du är klar.

Bosse var min bror som tillfälligt var borta på jobb i en annan stad och som bett mig vattna hans blommor och ta in hans posten så länge han var borta.

Så kan vi ta en glass på stan efteråt sa jag sedan till honom.

Dennis kröp upp ur soffan med ett stön och lommade långsamt förbi mig och ut i köket. Han nickade när han gick förbi mig som svar på mina frågor.. Dennis tackar aldrig nej till en glass. Han älskar det. Vattenkranen satte igång och spola och snart hörde jag även hur kylskåpet öppnades och innan jag visste ordet av stod han åter bredvid mig i vardagsrummet.

Ska vi gå frågade han förväntansfullt?

Jag förstod att det var glassen som hägrade för honom.

Dennis sprang glatt framför mig hela vägen bort till Bosse.

Gud vad han har vuxit tänkte jag. Han är snart lika lång som jag. Vad tiden går.

Det var ju inte alls länge sedan som jag fått hjälpa honom med att både kissa och torka sig rumpan. Tankarna och bilderna som blixtrade fram inne i mitt huvud fick mig att le men samtidigt spred sig ett pirr inom mig vid tanken på hur jag faktiskt hållit i hans lilla snopp med min hand och torkat hans anus rent och fint. Det var ju visligen minst 12-13 år sedan men det kändes som om det var i går.

Tänk om jag skulle göra så idag. Pilla på hans snopp och torka honom i rumpan.

Herregud vilket liv det skulle bli och Dennis skulle dö av skam.

Eller skulle han det?

Jag tittade på honom i smyg där han små sprang långt framför mig med en mun som gick i ett och han pratade om än det ena och än det andra, utan att egentligen bry sig om ifall jag lyssnade eller svarade. Undrar vad han tänker om sex tänkte jag plötsligt? Tänker han på sex överhuvudtaget?

Men det MÅSTE han väl göra? Eller?

Naturligtvis gör han DET. Han är ju tonåring med allt vad det innebär. Jag skrattade för mig själv.

Nästa fråga som bara dök upp inne i mitt huvud var om han hade hår runt snoppen eller inte?

Har han det? Eller är han slätt som en barnrumpa som förr?

Den tanken fick Eva att rodna.

Klart att han har hår runt snoppen tänkte hon, han går ju ändå i årskurs nio? Visst hade väl alla pojkar kommit igång med puberteten ordentligt i den åldern? och fått hår på snoppen? Eller var han kanske len och fin fortfarande därnere trots allt?. Eva såg plötsligt två bilder i sitt huvud. En bild med en liten pojksnopp utan hår och en bild med en kuk med en buske. Det fick henne att fnittra till lite grann.Spelar roll tänkte hon sedan. Hår eller inte hår, jag älskar dem båda.

Eva var så uppe i sina tankar att hon nästan gick rakt in i Dennis som nu hade stannat precis utanför Bosses port. Rödkindad öppnade hon porten åt honom och så gick de två trappor upp till Bosses lägenhet där hon öppnade ytterdörren med sin nyckel. Den var fint och prydlig i hans lägenhet och Eva började direkt att vattna blommorna .

Dennis försvann in i vardagsrummet.

Efter ett tag tyckte Eva att det var märkligt tyst inne i rummet. Ingen tv, ingenting. Vad gör han där inne egentligen? Gick han och la sig och somnade? Hon stannade upp i vattningen och lyssnade.

Först hörde hon verkligen ingenting men därefter hörde hon ett svagt prassel ljud inifrån vardagsrummet som återkom med jämna intervaller. Eva ställde ifrån sig vattenkannan och gick nyfiket gick mot ljudet som blev högre och högre ju närmare hon kom dörröppningen.

Vad pysslade han med egentligen?

Eva kikade försiktigt in i rummet och där satt Dennis satt uppkrupen i soffan och han bläddrade i en tidning och det var inte vilken tidning som helst såg hon direkt. Det var en herrtidning, en Aktuell Rapport. Namnet syntes tydligt på framsidan och under namnet såg Eva en helt naken kvinna som inte var blyg av sig direkt. Hon stod på alla fyra med stjärten rakt upp i vädret och visade hela härligheten, skinkor, anus, springa och könsmynning. Dennis ögon var stora som tekoppar. Han studerade innehållet i herrtidningen sida upp och sida ner väldigt noga . Dennis var helt inne i sin värld, sin egna lilla bubbla, en bubbla som nu endast var fylld av nakna kvinnor.Han märkte inte av Eva för fem öre där hon stod och betraktade honom från dörröppningen. Eva log åt synen.

Hon såg att det inte var den enda tidningen som fanns därinne, tvärtom, på bordet bredvid soffan låg det kanske 40-50 stycken av alla möjliga sorter. Herregud. Dennis måste ha hittat Bosses gamla kartong som han förvarade under bokhyllan tänkte hon. En gömma hon väl kände till, en gömma full med herrtidningar och porrtidningar men även porrfilmer. Hon brukade reta honom för den och fråga om det kanske inte var dags att göra sig av med dem nu när han var vuxen karl och snart faktiskt skulle fylla 50år, men Bosse svarade alltid med ett skratt och sa att det var hans lilla skatt och hans stora fredagsnöje och så blinkade han till henne menande, Det fick henne alltid att rodna som en liten skolflicka för hon förstod ju vad det "fredagsnöjet" bestod av. Tanken på att han onanerade kändes konstig för henne. Ung pojkar som gammal män tänkte Eva, de är alla så lika, de ska alltid pilla på sina snoppar. Pojkar verkar aldrig som om de kan få nog av att titta på porr och på nakna kvinnor och runka tänkte hon. Innan hon diskret försvann in i köket igen så råkade hennes blick av någon anledning söka sig ner till Dennis skrev och hans små kortbyxor där han satt uppkrupen i soffan, ivrigt stirrande på de nakna kvinnorna framför sig.

Eva rös till och drog en djup suck av det hon fick se. Han har ju stånd ! Det borde i och för sig inte komma som någon överraskning eftersom alla vet ju att pojkar i Dennis ålder kan få stånd i tid och otid, speciellt om de ser något naket eller läser något porrigt. Då brukar det direkt börja darra till i byxorna på dem. Varken de vill att det ska ske eller inte. Dennis erektion fick framsidan på hans kortbyxor att stå rakt ut och upp mot taket . Eva blev först lite generad över vad hon såg i Dennis byxor, men samtidigt kom en annan känsla krypande inom henne ju mer hon betraktade hans bulla, en som gjorde henne både förskräckt och arg. Hon blev upphetsad av vad hon såg. Fruktansvärt kåt!

Eva kände direkt hur hennes bröstvårtor började skava mot den tunna sommarklänning och hur en våt känsla spred sig mellan hennes ben. Hon blev generad över sin egen kropp och hur den reagerade på synen av Dennis pojkstånd där under kortbyxorna. Förskräckt sprang hon snabbt ut ur rummet med flammande kinder och ett hjärta som bultade hårt. Väl ute i köket tog hon ett djupt andetag och lugnade ner sig. Lugn Eva, Lugna ner dig din gamla kärring sa hon till sig själv. LUGN!

Hela hennes kropp darrade. Eva tog åter ett djupt andetag och blundade. Eva, skärp dig sa hon tyst åter till sig själv. Lugna dig! Tankarna virvlade runt i hennes huvud. Hon kände sig väldigt förvirrad av hela situationen och över sina känslor och reaktionen från henne av att se Dennis stånd. Han är ju bara en pojke, en ung man på sin höjd. Knappt 15 år fyllda är han och dessutom har han en kropp som mer påminner mer om en 11 årings än om en 15åring. Han var ju så sent utvecklad stackarna. Hur var det möjligt för henne att reagera med sexuella känslor på den? Det var ju sjukt! Tanken på sin kropps reaktion på vad hon sett fick henne att må lite illa. Men hur mycket hon än försökte förtränga känslan av kåthet och förneka den så talade hennes kropp ett tydligt språk till henne som inte gick att misstolka. Synen av Dennis erektion hade gjort henne upphetsad. Det fanns INGEN tvekan! Hon hade blivit KÅT och föremålet för hennes kåthet satt nu i vardagsrummet, ivrigt läsandes herr och porrtidningar, en pojke som hon känt sedan han föddes och som hon senare i hans liv bytt blöjor på och haft springande runt spritt språngande naken med pillesnoppen viftandes till höger och till vänster i sitt hem många gånger. Fram till och med nu utan att hon haft en egentlig tanke på hans snopp och nakenhet överhuvudtaget eller att han fick stånd då och då som alla små pojkar. Det hade helt helt enkelt varit helt naturligt för henne att han sprang runt i sin Adams dräkt hos henne, naken om baken och med viftande med sin lilla snopp. Hårlös och oskyldig, varv efter varv utan att hon reagerade ett dugg på det och så hade det varit i flera år. Visligen hade åren gått sedan sist han sprungit runt sådär och det var länge sedan hon sett honom naken, men att reagera så här. Det var inte ok, inte alls. Dennis stånd fick henne ju att helt tappa konceptet och gå upp i limningen. Hur var det möjligt?

Eva märkte det knappt men plötsligt hade en av hennes händer glidit upp under klänningen och hittat fram till troskanten. Med nästan febriga fingertoppar gled hon darrande innanför resåren och ner till sin springan. Herregud, jag är ju hur blöt som helst tänkte hon. Helt genom sur. Hur är det möjligt?Hur kan jag bli så kåt bara genom att se en pojksnopp? genom ett par kortbyxor, en erigerad sådan men ändå! En SNOPP, inte en kuk! Eva vågade inte röra sitt klitoris för hon var rädd att blotta beröringen av den bultande lilla knoppen skulle få henne att stöna högt. Bilden i hennes huvud av Dennis lilla stånd spelades fram och tillbaka gång på gång. Snoppen hade helt klart varit stenhård tänkte hon och den hade stått rakt upp i luften innanför kortbyxor och bildat ett litet tält. Så UPPHETSANDE. I sin fantasi hade hon redan klätt av pojken hans kortbyxor. Tittat på den. Känt på den, låtit sina fingrar glida upp och ner, öppnat sin mun, fört in ollonet...

SLUTA!

SKÄRP DIG !

Eva ryckte bryskt upp sin hand ur trosorna och rättade generat till sin klänning.Snusk tant tänkte hon men trots de röda kinderna kunde hon inte låta bli att le lite när hon fortsatte vattna sina blommor.

Dessa pojkar och deras snoppar.Ingen kontroll alls. Ett svagt fniss kom över hennes läppar.

När hon var klar med att vattna blommorna så ställde hon tillbaka vattenkannan och gick sedan med bestämda steg tillbaka in mot vardagsrummet. Till hennes förtjusning såg hon att Dennis satt fortfarande djupt försjunken i herrtidningarna. Han var helt i sin egna lilla värld. En värld fylld av nakna kvinnor och deras bröst, rumpor och fittor. Hon såg att han bläddrade långsamt och fokuserat och tittade väldigt noggrant på bilderna och lusläste texterna. Hans snopp var fortfarande stenhård kunde hon se genom tyget på kortbyxorna och inte nog med det, Dennis hade placerat sin ena hand rakt över den tydliga bulan i sina kortbyxor och han satt och gned på den med sin handflata helt till synes omedvetet fram och tillbaka takt över sin snopp. Eva såg det tydligt från sin plats i dörröppningen och hon såg också hur hans hals och hans kinder nu flammade röda av upphetsning. Det fick det att pirra i hela hennes kropp. Till slut kunde hon inte vara tyst längre utan hon harklade sig högt. Dennis ryckte till vid ljudet och släppte direkt ner tidningen på bordet framför sig och avlägsnade sin hand från sitt kön. Han såg väldigt skyldig ut och skammens där han satt och flackande med blicken fram och tillbaka. Eva kunde inte låta bli att le åt hans generande uppsyn men hon låtsades att hon inte såg den. I stället sa hon med klar stämma till honom att det nog var dags att gå hem nu. Måste vi det sa han till sist? Fortfarande utan att kunna förmå sig att möta hennes blick. Kan jag inte få stanna en stund till? Snälla? Hans kinder var illröda nu till följd av upphetsning och skam över att blivit påkommen av henne förstod Eva. Hon såg på honom att han verkligen ville stanna kvar en stund till i Bosses lägenhet och fortsätta botanisera i en värld fylld av nakna kvinnor. Eva tittade på honom och kunde inte låta bli att tycka lite synd om honom där han satt med vädjande blick..

Hon funderade ett tag

Vet du vad Dennis sa hon till sist. Så här gör vi. Jag har inte tid att vara kvar längre nu men stoppa du tillbaka tidningarna och filmerna i lådan och så tar vi med den hem till mig. Bosse kommer inte hem på några veckor, så ta med dig lådan och så kan du komma till mig i morgon och titta i dem där.OK?

Dennis sken upp som en sol över hela ansiktet och tittade henne rakt in i ögonen med ett stort leende på läpparna. Tack Eva , tack så hemskt mycket sa han glatt och började ivrigt och snabbt att stoppa tillbaka alla herrtidningarna och porrfilmerna i lådan. Eva kunde inte låta bli att skratt. Det såg så fantastiskt roligt ut när han hoppade runt med sitt tydliga stånd i vädret pekandes rakt ut från kortbyxorna. Dennis var dock helt omedveten om detta. Han var fullt upptagen med att packa ner alla tidningarna och filmerna i lådan igen så han hade inte en tanke på sitt stånd eller också var han medveten om det men struntade i det helt enkelt.Tanken att han kanske kunde göra det och inte verkade ett dugg generad över situationen kittlade henne. Han var så ung och oskyldig men lovlig, 15år som han var. Snart var han klar och lyfte upp lådan i sin famn. Han tittade på Eva. Ska vi gå? Eva nickade roat till honom för det såg verkligen roligt ut där han stod med lådan i högsta hugg med sina kortbyxor pekandes rakt ut framför honom som ett litet tält. Hon log mot honom och nickade men var noggrann med att inte titta för mycket på hans stånd överhuvudtaget, för varje gång hon gjorde det så kokade hennes kropp av en känsla hon inte känt på länge. En begynnande upphetsning.

Eva kände hur bröstvårtorna tryckte mot klänningen och hon drog en suck av lättja. Snabbt öppnade hon dörren åt Dennis och de gick med raska steg hem till Evas lägenhet. När de kom fram sa hon till Dennis att han kunde ställa lådan med tidningarna och filmerna inne i hennes vardagsrum. Ställ lådan i hörnet bredvid soffan är du snäll. Där står den inte i vägen, för hon ville naturligtvis inte ha tidningar framme, fullt synliga på bordet om hon kanske skulle få annat besök än Dennis.Svårt och väldigt generande att förklara för den eller de personerna varför hon hade en låda med herr- och porrtidningar och porrfilmer i sitt hem. De skulle ju tro att hon var värsta snusktanten. Dennis ställde lydigt ner lådan i hörnet.

Eva noterade direkt när han vände sig om att han mist sitt lilla stånd.

När kan jag komma i morgon? Eva kunde inte låta bli att le åt hans förväntansfulla och ivriga beteende. Först tänkte hon leka lite med honom och hålla honom på halstret innan hon svarade men hon ångrade sig när hon såg hans vädjande blick, en blick fylld av längtan. Om du har tid och lust får du gärna titta in till mig direkt efter skolan i morgon sa hon och så fortsatte hon, lite mellis och nakna flickor kan väl aldrig skada en ung pojke som dig eller hur? hon skrattade när hon sa det och rufsade till honom i håret och för första gången rodnade Dennis riktigt ordentligt. Hela hans ansikte färgades pionrött av hennes kommentar till honom. Oj då tänkte Eva, bara jag inte var för framåt nu och skrämde bort honom? Hon syndade sig att lägga till, du,Dennis det är helt ok att vilja titta. Jag skojar bara lite med dig. Alla pojkar i din ålder är intresserade av sex och naket. Det är inget konstigt med det alls. Titta du så mycket du vill och orkar. Jag lovar att inte säga någonting till din mamma eller någon annan heller för den delen om det.Det är och förblir din och min lilla hemlighet gubben sa hon och blinkade mot honom. Dennis såg med ens lättad ut och betydligt mindre obekväm i situationen. Han gav Eva en snabb kram och sprang visslande hemåt.

Eva följde hans lilla pojkstjärt genom fönstret tills den försvann runt hörnet. Då kunde hon inte hålla sig längre. Inte för en sekund. Hela situationen med herrtidningarna och porrfilmerna och Dennis stånd hade fått henne att bli kåtare än hon varit på mycket lång tid. Hon visste rent logiskt att det var fel att reagera så här på Dennis men hon kunde inte rå för det. Han var ju alldeles för ung för henne även om han fyllt 15 som hon med säkerhet viste att han var, men han såg definitivt inte ut som 15år utan snarare såg han inte en dag äldre ut än 11 eller 12. Men skamkänslorna till trots, Eva var kåt. Hon slet av sig klänningen och drog därefter snabbt av sig sina trosor också. Trosorna var våta, väldigt våta. Hennes fitta hade savat som aldrig förr. Herregud, vad är det som händer? Avslutningsvis tog av sig BH:n och kastade ner den på golvet. Hon var nu helt naken! Eva la sig ner i soffan och blundade. Direkt såg hon bilder från Bosses lägenhet innanför ögonlocken. Förbjudna bilder av konturerna av Dennis hårda pojksnopp som sken igenom kortbyxorna där han satt i soffan i Bosses lägenhet och smekte sin bulla framför henne allt medan han fascinerat och i sin egna lilla värld, stirrade med sina unga oskyldiga ögon på de nakna kvinnorna i herrtidningen framför sig på bordet. I fantasi gick allt ett steg längre än i verkligheten. Här och nu bakom hennes ögonlock så knäppte Dennis upp upp sina kortbyxor mitt framför henne där hos Bosses och ut kom hans lilla stånd stående rakt upp i luften. En liten och fin pojksnopp hoppade fram i det fria, en snopp som var någonstans mellan 8 till 10 centimeter lång och sådär lagom tjock. Förhuden på hans penis hade åkt ner och blottat ett väldigt litet och mörkblått ollon. Ollonet var blött och härligt av de safter som sipprade ut från hans kisshål. Allt det här såg Eva tydligt bakom sina stängda ögon. Hon stönade till och lätt sina tankar spela fritt. Eva såg i sitt huvud ett kön nästan helt utan hår, endast några små fjun på hans pung och en ytterst liten matta av ljust könshår precis ovanför hans snopp.Det var allt ! Precis som hon älskade, ju mindre hår desto bättre.Fantasibilden av Dennis kön fick henne att undra om han verkligen såg ut så i verkligheten mellan sina ben? eller är han kanske slätt som en barnrumpa där nere fortfarande? Inte helt omöjligt. Han ser ju faktiskt inte ut att ha kommit in i puberteten ännu trots sina 15år. Men visst är det så att alla pojkar i hans ålder har fått hår därnere ? frågan om hans könsbehåring fick henne utsökt att komma in på nästa fråga, kan han spruta? eller kommer ha torrt vid utlösning?.Alla dessa tankar och bilder bakom hennes slutna ögonlock fick henne att bli mer och mera kåt för varje minut som gick.

Eva lätt nu sin fantasi få helt fritt spelrum.

Bakom sina stängda ögonlock såg hon hur Dennis tog tag i sin penis och började runka. Hon såg hur han drog förhuden fram och tillbaka över den lilla hårda snopp. Hans ollon blänkte av hans safter och hon hörde honom stönade högt. Det var förövrigt inte bara hans stön hon hörde nu i sitt huvud. Hon själv kved även hon högt av njutning nu för mellan hennes ben hade hennes fingertoppar smugit sig in i den våta springa. Eva blundade hårt och smekte sig själv långsamt upp och ner för hela sin springa. Hennes fingertoppar gled enda nerifrån anus och upp via mellangården till hennes nu helt rödblommiga och styva klitoris. Hon kände under sina fingrar att klitoris var helt frilagt och fritt från sin skyddande huva. Den lilla pärlan stod rakt ut i vädret och fullkomligt darrade av kåthet. Eva smekte sig intensivt fram och tillbaka över den glatta ytan med sina fingrar samtidigt som hon förde ner den andra hand till stjärtskåra vars fingrar snart letade sig fram till hennes anus. Eva pillade sig försiktigt i sitt trånga bakre hål med sitt långfinger. Det fick henne att gny ännu mera. Hon hade alltid älskade känslan av att känna beröring av fingrar och tungor kring analen. Då och då lämnade en av hennes händer anus och klitoris tillfälligt för att leta sig upp till hennes härliga bröstvårtor. Hon nöp hårt i dem och samtidigt trängde hon in med ett par fingrar i slidan. Snart gled två fingrar in och ut ur fittan i en allt snabbare takt för varje sekund som gick .Eva släppte taget om sin bröstvårta och återgick till att pilla på sitt klitoris igen. Det var helt underbart. Två fingrar som penetrerade henne i vaginan och ett finger på klitoris. Det blev för mycket. Alldeles för mycket! Hon blev stel som en pinne och kramper sköljde genom hennes kropp. Eva stönade till och kom till en fantasi där hon såg sig själv sitta på knä helt naken framför Dennis och suga på hans lilla hårda pojksnopp.

Förutom hennes andhämtning som långsamt klingade av i takt med att orgasmen försvann ur hennes darrande kropp var det knäpptyst och hon låg nästan som avsvimmad i soffan. Först efter flera minuter kom hon till sans igen. Herregud, vilken orgasm!

Evas sinne var en enda stor mix av olika känslor. Glädje, förvirring och skam. Allt i en salig röra och allt på en och samma gång. Glad för att det varit så skönt men samtidigt förvirrad och skamsen över vad som fått henne att bli så kåt och lockat fram en för henne ovanligt stor och fantastisk orgasm. Herregud tänkte hon. Hur kan jag bli så upphetsad av Dennis? Han är bara ju bara barnet. Visligen 15år och lovlig men ändå. En ung man i ett barns kropp så liten och späd. Hur kunde hon bli tänd av honom? Men trots all förvirring och skam som hon kände så var den dominerande känslan inom henne glädje. En stor glädje över den njutning hon fått känna för första gången på länge tack vare Dennis.En glädje som snart fick henne att glömma sina tveksamheter och skammen kring honom och i stället snart börja känna en längtan efter morgondagen och nästa möjlighet att få träffa Dennis. Blotta tanken på det fick det att pirrade i hela kroppen med sitt epicentrum i hennes klitoris. Ett pirr som bara ökade och ökade vid tanken på att återigen ha honom i soffan, halvnaken och sittandes och bläddra i herr-och porr tidningarna och förhoppningsvis på nytt få se honom utveckla ett härligt stånd innanför kortbyxorna. Eva reste sig upp ur soffan med ett stort leende på läpparna och gick in i badrummet för att duscha av sig sina safter och svetten som frambringats av hennes lekstund.

Nästa dag vaknade Eva tidigt och dagen gick fruktansvärt långsamt, som sirap. Snart klättrade hon på väggarna och vankade oroligt fram och tillbaka och tittandes på klockan var femte minut. Hon kände sig som en katt i mars månad eller en löpande tik. Orolig, ivrig, upphetsad och förväntansfull, allt på en och samma gång. Dagen sniglade sig fram men så äntligen ringde det på dörren strax efter klockan tre. Ivriga och ihärdiga signaler. Eva lätt sig dock inte stressas utan med flit lätt hon honom stå och vänta. Hon höll honom på halstret i flera minut innan hon till sist gick ut i hallen och öppnade dörren för honom. När hon såg honom där utanför dörren så förstod hon att han måste ha sprungit dit direkt efter skolan för han var högröd och svettig Utan ett ord trängde han sig förbi henne och i det närmsta flög in i lägenheten utan att ens säga hej. Hej på dig själv sa Eva roat och följde efter honom in i vardagsrummet. Dennis ägnade henne inte en tanke eller en blick. Han var fullt upptagen med att ta fram lådan med tidningar och ställa den ner med en duns på vardagsrumsbordet. Snabbt tog han upp fem, sex herrtidningar ur lådan och med längtan i sin blick studerade han deras framsidor. Han bestämde sig snabbt för tre av dem och la tillbaka de övriga i lådan igen och ställde bort den. Fortfarande helt utan att ta någon notis av Eva som roat stod en bit bort och tittade på honom så kastade han sig raklång ner på soffan och började med stora ögon läsa i en av tidningarna.

Eva stod kvar helt tyst och studerade honom. Hon såg att tidningen som han bläddrade i var en Lektyr och på framsidan av den såg hon en vacker mörkhårig kvinna med stora fasta bröst och en ordentligt matta av korpsvart hår mellan sina ben. Så olikt mig tänkte hon. Mitt könshår är ju helt ljust och det döljer knappt min springa. Men kvinnans bröst och mina är ganska lika även om kvinnan på omslaget är betydligt yngre än mig. Dennis försvann in i sin egna värld, en värld fylld av bilder av nakna kvinnor och med heta sexberättelser. Det dröjde inte länge innan Eva till sin belåtenhet kunde notera att han var stenhård under kortbyxan. Tyget stod rakt ut vid gylfen, som ett litet tält. Hon fnittrade tyst för sig själv. Konturerna av hans stånd genom byxan gjorde henne om möjligt ännu mer kåt än hon varit tidigare . Eva fullkomligt dröp i sina trosor nu kände hon. Blygdläppar klibbade fast i trosan och ett trosskydd hade inte varit så dumt att ha nu för hennes vätskor läckte rakt i genom det tunna tyget.

Men hon ville ju se mer av Dennis. Inte bara se ståndets konturer genom hans kortbyxor. Men skulle hon våga gå vidare? Blotta honom fullständigt? Eva bet sig nervöst i naglarna. För ett ögonblick stod hon bara och trampade och vred sin kropp nervöst fram och tillbaka medan tankarna snurrade runt i hennes huvud och hon fortsatt betraktade Dennis tydliga hårdhet med lyster blick. Men så tog kåtheten över från förnuftet och hon tappade alla funderingar på rätt och fel. Hon måste få se mer!

Nonchalant gick hon bort till Dennis och satte sig bredvid honom. Försiktigt la hon sin hand på hans smalben. Dennis sa hon med lugn och avslappnad röst fast hela hon darrade inombords. Dennis, du vet att du alltid är välkommen hem till mig eller hur? och du ska veta att jag inte har det minsta emot att du läser de där tidningarna när du är här hos mig på något sätt, Tvärtom, det är helt normalt att du är intresserad av nakna kvinnor och det visar bara på att du är en sund och frisk pojke. Alla pojkar i din ålder tycker det är väldigt spännande med sex och naket.Men jag blir lite bekymrad när jag tittar på dig för jag kan ju se att det blir obekvämt för dig efter en stund . Eva sa det sista med ett leende på läpparna medan hon varsamt strök sig uppför hans bara ben, upp mot hans underliv. Dennis ryckte till vid beröringen och tittade hastigt upp från sin läsning med ett förvånat och lite skrämt uttryck i sitt ansikte.

Obekvämt? Hur menar du frågade han? Jag menar det DÄR sa Eva och pekade menande rakt på hans tydliga bula i fronten på kortbyxorna. Ditt stånd! Hon såg ingen genans i hans ögon när hon sa det utan bara undran. Snabbt skyndade hon sig att förklara att det inte var något fel utan tvärtom helt naturligt för en kille i hans ålder att få stånd lite då och då, speciellt när man tittar på nakna kvinnor och läser erotiska berättelser, men jag blir orolig för att du skulle få ont av ditt tillstånd när jag ser hur trångt det faktiskt blir där nere i dina byxor fortsatte hon allvarligt. Så för att förhindra smärta och obehag, Eva drog på fortsättningen, tog ett djupt andetag, nu gällde det, vinna eller försvinna , så vill jag att du tar av dig kortbyxorna och sitter i bara kalsongerna när du läser tidningarna. Det blir mycket mjukare och skönare på det sättet avslutade hon med nervös stämmas medan hon inväntade hans reaktion. Först hände ingenting. Han bara satt där med stora ögon och förvånad min med halvöppen mun. Fan också hann hon tänka, nu springer han hem och berättar allt för sin mamma och hon kommer att få veta vilken snusktant jag är.

Helvete ! Jag är KÖRD !

Men plötsligt försvann det förvånade ansiktsuttrycket från Dennis ansikte och han reste sig helt resolut upp från soffan och utan några som helst krusiduller eller invändningar drog han ner gylfen, knäppte upp knappen och drog sedan resolut ner sina kortbyxor tills de låg i en liten hög vid hans fötter. Eva drog en lättnadens suck. Dennis sparkade bort sina kortbyxor och kröp upp i soffan på nytt, till synes helt obekymrat och snart var han djupt försjunken i sin herrtidning igen och bilderna på de nakna kvinnorna.

Eva njöt av vad hon såg framför sig. Utan kortbyxor och i bara kalsonger så framhävdes hans lilla pojkstånd på ett ännu mer aptitligt och upphetsande sätt. Fronten på kalsongerna stod rakt ut i ett litet tält och det var väldigt nära att hans penis skulle trilla ut genom y-fronten när som helst såg hon. Dennis verkade inte märka någonting av detta utan han läste ogenerat vidare. Han hade ju växt upp hemma hos Eva sedan han var bebis, så det här med att att vara naken eller halvnaken hos henne var definitivt inget konstigt eller nytt för honom. Till för bara en fyra, fem år sedan hade det ju tvärtom tillhört vanligheterna att han sprungit runt hos henne med bar rumpa och en dinglande snopp, helt utan genans, blygsel eller minsta tanke på att det var pinsamt. Så det här att sitta i bara kalsongerna i hennes soffa här idag var absolut ingenting han funderade över eller tyckte var konstigt. Det enda han noterade var att Eva hade haft helt rätt.Det kändes verkligen oerhört mycket skönare nu än förut när snoppen inte längre var inklämd i kortbyxans hård tyg. Eva stod kvar en stund framför soffan och bara tittade på honom där han satt uppkrupen i soffan till synes helt obekymrad , tvärtom så verkade han njuta av hela situationen och han smekte sig själv över bullan genom kalsongens tyg med sin hand gång på gång medan han storögt ögnade igenom sida efter sida i nakentidningen.

Det är ingen tvekan om att bilderna gör honom väldigt upphetsad tänkte hon, innan hon med ett leende på läpparna lämnade honom i fred och gick ut i köket. Eva var oerhört våt och kåt nu av vad hon sett därinne i vardagsrummet, en hård och fin pojksnopp genom kalsongens tunna tyg, men hon tordes inte göra någonting åt det för tillfället. I stället för att få annat att tänka på så fixade hon i ordning disken och därefter lite mellanmål till sig själv och Dennis.

Kom och ät ropade hon sedan in till vardagsrummet.


Dennis kom direkt insläntrande i köket med rödblommiga kinder och ögon som fullständigt lyste av glädje. Eva slängde en snabb blick ner mot hans kalsonger och hon såg där hur snoppen fortfarande trycktes hårt på mot tyget i den. Hans Y-front stod rakt ut som ett litet tält framför honom.

Gud vad sött tänkte hon.

Ta en macka och lite saft

Dennis nickade och satte sig ner direkt och åt upp en smörgås och drack ett glas O´Boy

Han verkar inte ha en tanke på sitt stånd noterade Eva utan tvärtom sitter han och bresar ordentligt med benen. De åt, pratade och skrattade, hela tiden utan någon som helst blygsel från hans sida trots den fullt synlig erektion han visade upp rakt framför henne. När han ätit färdigt tackade han Eva för maten och försvann snabbt tillbaka in i vardagsrummet. Eva följde hans lilla kalsongklädda rumpa med blicken hela vägen runt hörnet. Snart hörde hon på nytt prasslet från tidningarna. Dessa gosar tänkte hon och skakade på huvudet, alltid lika kåta.

Tiden flög fram och snart stack Dennis in huvudet i köket till henne och han sa hej då. Eva såg att hans stånd var fortsatt stenhård. OTROLIGT tänkte hon för sig själv, helt otroligt. Nu har han ju nästan haft en konstant erektion sedan han kom hit och började titta på de nakna tjejerna. Får aldrig pojkar nog? Kortbyxor eller inte kortbyxor, snoppens tillstånd gick inte att dölja för henne. Vad skulle ske ikväll när han kom hem till sitt pojkrum? Tankarna virvlade runt i Evas huvud. Vad skulle egentligen hända i kväll hemma hos Dennis när lampan släcktes? Skulle han runka? Det måste han väl? Nog måste han smeka sin lilla snopp, dra förhuden fram och tillbaka över det svullna ollon enda tills han fick en härlig utlösning? Undrar om han kan få utlösning förresten? Han kanske bara får torr orgasmer? Men visst är det så att alla tonåringar i hans ålder kan få utlösning? eller hur är det med den saken egentligen? Evas fantasier och tankar gick på högvarv nu och bara tanken på att Dennis ikväll förmodligen skulle ligga naken i sin säng och masturbera fick det att glittra i Evas ögon och hon kände tydligt hur hennes bröstvårtor svullnade upp direkt vid denna tanke och de förvandlades till små hårda bär som gned sig irriterat mot hennes klänning och hennes fitta värkte av inbunden kåthet. Hon måste få av sig kläderna, NU!

Eva slet av sig dem på några sekunder och sprang helt naken ut i badrummet.

En snabb dusch kanske skulle lugna ner hennes känslor tänkte hon nästan desperat, men inte, Tvärtom, Vattnets strålar förstärkte i stället kåtheten inom henne. Hon blev bara mer och mer till sig där hon stod naken i duschen. Hennes händer kupade sig runt brösten. Hon gned och smekte dem och nöp försiktigt i de granithårda bröstvårtorna som stod rakt ut. Badrummet fylldes av hennes allt mer intensiva stön när händerna långsamt letade sig nedför hennes våta kropp.Snart vilade de mot rumpan och hon njöt av känslan. Mjuka fingertoppar mot en våt härlig stjärt. Eva kände hur hennes mjuka stjärthud gled under hennes fingrar, sökandes skåran där mellan hennes skinkor, denna skåra som var så hemlighetsfull och förbjuden och som dolde en ännu större hemlighet i sina gömmor, ett litet hål, så underbart och känsligt, anus. Eva fick rysningar när hon berörde den skrynkliga ytan runt hålet. Hon stönade högt av beröringen. Jag älskar anal stimulering tänkte hon och log, verkligen älskar. Varje gång som hon smekte sin trånga lilla bakdörr så var det som om tusen små stötar gick direkt in i hennes klitoris via nervbanorna från anus, stötar som sedan rusade vidare upp genom hennes kropp , rakt upp i hennes huvud för att omgående studsa tillbaka ner till klitoris på nytt, fram och tillbaka i en oändligt skön loop som gjorde henne helt tokig. Tänk att så mycket njutning kan alstras enbart från beröringen av den lilla punkten mellan mina skinkor tänkte hon. En punkt som hennes mamma alltid sagt till henne att hon ABSOLUT INTE fick röra under hela hennes uppväxt. Sitt egna stjärthål !

Men just nu struntade Eva i det högaktningsfullt.Tanken på hur förbjudet och syndigt det var att hålla på och pilla sig därbak med fingrarna fick henne alltid på gränsen till orgasm, så även nu. Hela Eva darrade av lust från topp till tå där hon stod i duschens varma strålar. Tills sist kunde hon inte hejda sig utan hon lätt ett av sina fingrar tränga in i sitt trånga hål, samtidigt som ett annat finger letade sig in i hennes våta springa på framsidan. Framstjärten, fittan, snippan eller vad du föredrar att kalla den. Hon följde strecket mellan sina fylliga blygdläppar tills hon nåde sitt klitoris. Ett klitoris som nu var fullständigt frilagd från sin skyddande huva. Det stod blodfyllt, rött och upphetsat rakt ut i luften och Evas fingertopp masserade snart dess glatta yta mjukt och skönt samtidigt som hon nu allt ivrigare stötte inte EN utan TVÅ fingrar in och ut ur rumpans trånga lilla hål. Eva blundade och bara njöt och bakom hennes slutna ögonlock spelades det upp en film, en porrfilm, där Dennis hade huvudrollen. Hon såg honom ligga i sitt pojkrum, på sängen med stenhård snopp i vädret och våldsamt onanerande. Han drog sin förhud fram och tillbaka i allt snabbare takt över sitt sprängfyllda ollon. Han var nära nu, VÄLDIGT nära och plötsligt såg hon hur han kom med ett vrål och vit sperma pumpade rakt upp i luften från kissehålet. Enorma mängder, sprut efter sprut,det ville aldrig slut. Dennis bara kom och kom! Filmen blev för mycket för Eva, alldeles för mycket och hon kände att hon inte kunde bemästra sina känslor längre utan orgasmen började rullade genom hennes nakna kropp. Hon kom och kom tills hon var tvungen att sjunka ner på knä i badkaret för att helt enkelt inte svimma av all njutning. Allt ackompanjerat bakom hennes stängda ögonlock av bilderna av hur Dennis mjukt smekte sin hårda lilla snopp tills han till sist sprutade ut sina safter över sig själv och sängen. Allt var som ett töcken. Eva var helt borta men efter en stund vaknade hon till och kom långsamt tillbaka till verkligheten. Då låg hon naken och frusen nere på botten av sitt badkar, med en hand mellan benen och två fingrar djupt inkörda i sin trånga stjärt. Hon huttrade och frös och tog sig sig försiktigt upp på knä. Eva drog ur fingrarna ur anus och ställde sig upp på darrande ben. Därefter staplade hon ut ur badrummet, mer sovande än vaken och gick in till sovrummet. Där hon kastade sig raklång ner på sängen och somnade direkt, våt, naken och tillfredsställd.

Dagen därpå vaknade Eva tidigt på morgonen, med en oerhörd längtan efter Dennis inom sig. Hoppas verkligen att han kommer i eftermiddag var hennes första tanke när hon slog upp ögonen , han måste bara komma! Hon kände hur en bekant värme spred sig genom kroppen vid blotta tanken på Dennis nästa hembesök hos henne. Moraliskt rätt eller inte, det skiter jag i tänkte hon och när han kommer nästa gång så ska jag höja insatsen lite grann. Tanken på vad det innebar fick henne att le och hon blev direkt ännu kåtare än nyss bara genom själva tanken på vad hon faktiskt hade för planer för honom i kväll. I kväll du lilla pojken ska du minsann få visa din snopp för tant Eva i hela sin nakna prakt. Inga kortbyxor, inga kalsonger, ingenting som kunde dölja det hon drömde om att få se. Du ska vara helt naken Dennis och jag ska lära dig ALLT. Eva fnittrade åt tanken. Du ska dessutom få lära dig att allt ett pris och ditt pris för att få fortsätta att titta i herrtidningar här, i mitt hem, kommer att vara att jag får leka med dig lille man. Ingen lek, inga tidningar, inga tidningar, inga nakna kvinnor. Enkelt ! I mitt hem bestämmer jag och ingen annan och förresten, priset kunde varit betydligt värre och tuffare att bära för honom för vad är det egentligen som är så hemskt med att vara naken? Det är väl egentligen ingen uppoffring alls om man tänker efter? Tvärtom, en pytteliten uppoffring för honom för att få komma och titta på nakna kvinnor tänkte hon. Att vara vara naken är ju helt naturligt och inget straff, eller hur ? Eva fnittrade igen som en liten skolflicka över sina tankar och med ett stort leende på läpparna hoppade hon ur sängen för att möta dagen. En dag som kunde bli hur bra som helst kände hon, bara han kom i eftermiddag. Då ska han bli MIN

Att få Dennis för sig själv helt naken var naturligtvis bara första steget i hennes plan, men ett oerhört viktigt steg för att lyckas med det hon drömde om, att få förnedra och tvinga honom till diverse sexuella tjänster. Han skulle få slicka och smeka henne, knulla henne och hon skulle styra hans kåthet och stånd med järnhand och inte låta honom få komma hur mycket han än bönade och bad om det. Hans utlösning skulle inte längre vara hans att styra över utan hennes ! Resten av dagen så gick Eva som på små nålar i sin väntan på Dennis och den gick oerhört långsamt. Timmarna släpade sig fram i snigelfart och hela tiden så pirrade det i hela hennes kropp av längtan men mest naturligtvis i hennes könsorgan vars springa nu var våt och kladdig av de safterna som utsöndrades från hennes slidmynning i stora mängder. Hon kände hur klitoris bultade och skavde där nere mot trosans tyg och varje gång som klitoris berördes av tyget så gick det som en våg av njutning genom henne kropp.Eva var så upphetsad att hon trodde hon skulle dö! Hennes bröstvårtor var stenhårda och stod rakt ut och väldigt synliga under klänningen. Men till sist hörde hon det förlösande plinget från ytterdörren, Han är här ! Äntligen.Bara det nu är han och ingen annan hann hon tänka innan hon öppnade dörren, det måste vara han och om det är han så får det bära eller brista. I dag ska jag få se hans pojksnopp och där med basta! Till hennes stora lättnad och glädje så var det Dennis ansikte som möte henne när hon till sist fick upp dörren. Eva drog en lättnadens suck. Hon skulle precis säga hej till honom när han kastade sig förbi henne och rusade in i lägenheten, utan så mycket som en blick på henne och vidare rakt in i vardagsrummet. Hon stängde dörren efter honom och inväntade sedan reaktionen som hon visste snart skulle hända, snart upptäcker han det, snart tänkte hon och log. Först hördes ingenting från vardagsrummet. Sedan stannade fotstegen plötsligt upp och det följdes av total tystnad, följt av ett skrik av förvåning. En förvåning som var som musik i hennes öron.

Eva, var är tidningarna? Var är de?

När Eva kom in i vardagsrummet så stod Dennis och tittade rakt ner i lådan där tidningarna hade legat tidigare, den var nu tom. Hans ansiktsuttryck speglade både besvikelse och förvåning över det faktumet. Varför är lådan tom undrade han? och var är porren?Att han sett fram emot att återse bekantskapen med de nakna flickorna idag gick inte att ta miste på. Eva såg att bullan på framsidan av hans kortbyxor redan var stor. Underbart, han är kåt ! Det var bra tänkte hon för då skulle nog allting gå så mycket enklare för henne nu när hon skulle sätta sin plan i verket. Hon satte sig lugnt ner i soffan bakom en förtvivlad Dennis och betraktade honom roat. Försiktigt rättade hon till klänningen och klappade sedan bestämt med handflatan i soffan. Kom hit och sätt dig Dennis , sätt dig ner här bredvid mig så ska vi prata lite du och jag. Dennis lommade över till henne och sjönk ner i soffan med en duns bredvid henne. Han var fortfarande förvånad men nu även nyfiken, vad höll Eva på med egentligen? Varför var tidningarna borta? fick han inte längre titta i dem? Frågorna hopades i hans huvud och inte blev det mindre rörigt i huvudet av att hans snopp bultade våldsamt innanför hans byxor. Eva tittade på honom och lät honom sitta där bredvid henne en stund och våndas innan hon till slut tog till orda. Hon fattade tag i båda hans händer och tittade honom rakt in i hans blåa ögon och sa lugnt, Dennis, såhär ligger det till, jag har låtit dig titta och njuta av mängder med nakna kvinnor i mitt hem de senaste dagarna, eller hur? Du har uppskattat det. När hon såg hur han skruvade obekvämt på sig vid hennes ord så log hon mot honom. Du, Dennis, det är ingen ide att du försöker neka till att det varit så för din kropp avslöjar dig. När hon sa det så riktade hon blicken menande rakt ner i skrevet på honom där hans pojksnopp avtecknade sig tydligt under kortbyxorna, den stod rakt upp i vädret, som ett kvitto på hennes ord. Dennis rodnade kraftigt och förstod att det inte var någon ide att neka till detta faktum. Han nickade. Som sagt var Dennis, jag ser ju att du blir väldigt upphetsad av vad du ser och läser i tidningarna du fått bläddra i fortsatte hon med allvarlig stämma, så pass upphetsad att du faktiskt inte kan låta bli att pilla oavbrutet på din snopp under tiden. Ja, jag har sett dig, tro inget annat. Jag har minsann sett dig lille vän. Dennis blev pionröd i ansiktet vid hennes ord. Herregud, hon har sett allt tänkte han. Gud vad pinsamt. Eva såg hans förskräckta reaktion och kramade förtroligt och lugnade hans händer innan hon med lugn röst fortsatte, men du gubben, bli inte generad, det är absolut inget fel att pilla på sig själv, inget fel alls. Alla pojkar gör det när de blir upphetsade, alla! stora som små pojkar utan undantag. Det senare sa hon med ett skratt. Ni blir alla upphetsade och får stånd i tid och otid och speciellt om ni ser en naken kvinna eller läser något erotiskt, då blir det ordentlig fart i brallan. Inget konstig med det. Det är helt naturligt.tänk inte på det, ok?

Dennis nickade men hans ansikte sa någonting helt annat. Det lyste illrött och han hade svårt att möta hennes blick. Eva låtsades som om hon inte såg det dock och fortsatte i stället med ett konstaterande som fick honom att hoppa till, du Dennis, jag vet att du tycker det är spännande att titta på nakna kvinnor och läsa om sex, det syns tydligt så det är ingen ide att du försöker förneka det, din styva penis avslöjar dig lille vän. Du blir upphetsad och kåt av det, inget konstigt med det. Eva märkte hur hennes egna ord gjorde henne själv kåt, oerhört kåt! Dennis satt tyst och stilla förutom att han nickade då och då som bekräftelse på vad hon sa till honom. Hans ögon mötte inte längre hennes utan de var riktade rakt ner i golvet. Han skämdes som en hund.Att bli påmind om sin sexualitet och sitt stånd var inte lätt för en tonåring. Dennis var röd som en tomat i ansiktet men situationen hade åtminstone en fördel märkte han, hans stora bulla i kortbyxorna var som bortblåst.Puts veck. Borta, av all nervositet han kände inombords.

Eva kunde inte låta bli att le när hon såg det. Som en vuxen kvinna visste hon ju hur lätt det var att få en man att tappa ståndet. Allt man behövde göra var att göra honom osäker och nervös och vips, så var ståndet borta. De försvann på ett ögonblick och gick från stora härliga kukar till små sladdriga daggmaskar.Det gällde såväl män som 15åriga pojkar. Eva njöt av Dennis uppenbara genans och nervositet över hela situationen han befann sig i just nu, en nervositet som effektivt krympt ner hans snopp från stor och hård till liten och slak..

Det var både gulligt och upphetsande, allt på en och samma gång att ha den makten och inflytandet över honom och hans kropp tyckte hon. Som jag sa Dennis det är inget som helst fel på dig , tvärtom är du är en helt normal pojke som reagerar på ett helt normalt sätt när du exponeras för nakna kvinnor, du får liksom alla pojkar och män erektion och det är fullständigt normalt. Det kan jag lova dig. Så du behöver absolut inte skämmas över att du får stånd men inte heller av att du tappar erektionen ibland, som nu till exempel. Det senare sa Eva med en lite menande blick ner mot hans kalsonger. Stånd eller slak bryr jag mig inte om lilla vän men det är viktigt för mig att du inte får ont när du tittar i tidningarna. Dennis tittade förvånat på henne med sina blåa ögon. Ont tant Eva, hur menar du nu? stammade han till slut ur sig. Jo du förstår Dennis, när du fått dina erektioner här hos mig så ser jag ju att det blir väldigt trångt i dina kalsonger. Oerhört trångt! Dina kalsonger står rakt ut i vädret som ett tält och jag är orolig för att de ska skava på din snopp så att du får sår och ont. Det vill jag verkligen inte medverka till. Jag ser ju hur du sitter och gnider och pillar på dig själv där nere mest hela tiden medan du läser tidningarna av obehag? Eva visste naturligtvis att pillandet inte alls berodde på obehag utan på upphetsning och ingenting annat, men Dennis visste inte att hon visste så han skruvade besvärat på sig och visste inte vad han skulle säga. Han kunde ju inte berätta sanningen för henne, hon var ju en kvinna.Det passade Evas plan perfekt så hon fortsatte med sitt lilla tal om hur orolig hon var över att hans penis skulle ta skada av trångboddheten innanför kalsongerna, att de måste göra något åt det om han nu ville fortsätta läsa tidningarna. Som om det var den naturligaste saken i världen föreslog Eva att han helt enkelt skulle ta av sig kalsongerna och släppa ut snoppen i det fria. För att du ska slippa det onda och inte skada din snoppen så tänkte jag faktiskt att från och med nu så ska du vara helt byxlös när du är hos mig och tittar på de nakna kvinnorna i tidningarna.

Då riskerar du inga skavsår när du får erektion sa hon leende. Det här är faktiskt inte ett förslag utan ett krav om du vill fortsätta att komma hit till mitt hem och titta i tidningarna. Det är inte förhandlingsbart! Hon sa det nonchalant som om det inte var någon stor sak eller konstigt att han skulle vara byxlös tillsammans med henne om han ville läsa sina tidningar framöver.

Hennes ord följdes av tystnad.

Du bestämmer själv gubben, men vill du läsa och titta i tidningarna så är det av med kalsongerna och fram med snoppen och rumpan. När hon sa det så fnittrade hon till. Vill du fortsätta titta på nakenbilder och läsa sexhistorier hemma hos mig Dennis? Hon lätt frågan hänga i luften mellan dem samtidigt som hennes blick sökte sig till hans oskyldiga blåa ögon för ett svar. Utanpå var hon helt lugn men inombords kokade hon av nervositet.

Hur skulle han reagera på hennes krav?

Han tvekade och fladdrade med blicken. Vill du inte ta av dig dina kalsonger Dennis så är det naturligtvis helt ok Dennis sa Eva och log mot honom för att lugna honom. Men då är jag rädd för att du inte kan fortsätta att titta tidningarna för jag har ju ett ansvar för dig och jag vill absolut inte att du ska få ont i snoppen på grund av mig när du får erektion av alla nakna kvinnor du ser i dem och lilla snoppen din skaver mot kalsongens sträva tyg så att det sår .Det vill jag ju absolut inte medverka till. Det förstår du väl Dennis? Eva betonade LILLA snopp betydligt mer än nödvändigt för att verkligen poängtera för den rödflammiga killen framför henne att hon definitivt inte såg honom som en vuxen man utan som en liten pojke, eller rättare sagt en ungdom som inte alls behövde vara blyg för att visa snoppen eller rumpan för henne, en gammal tant som hon faktiskt var. Hon ville honom ju bara väl. Absolut inget annat. För att förtydliga att hennes intentioner inte var snuskiga på något sätt så fortsatte hon med att be honom lyssna noggrant på henne. Dennis jag är en vuxen kvinna och du är en pojke! Jag har sett mängder med snoppar i mina dagar. En del har varit små, andra lite större, en del har haft hår medan andra varit utan. Jag har sett slaka snoppar och jag har sett snoppar med erektion. Dessutom har jag sett dig Dennis naken många. många gånger förut genom åren, när du var bebis och låg och sprattlade naken med benen i vädret i väntan på att jag skulle byta blöjor på dig, när du sprang runt i min trädgård spritt språngande naken med din lilla snopp dinglande både hit och dit, in och ut ur vattenspridaren. Du hör, det finns helt enkelt ingenting under dina kalsonger som jag inte sett förut gubben. Men om du ska ta av dem här och nu är naturligtvis helt och hållet ditt val det är ditt val.Men jag ser ingenting konstig i det. En snopp är en snopp och en rumpa är en rumpa, varken mer eller mindre. Så hoppa ur kalsongerna och stanna och titta i tidningarna eller behåll dem på och gå hem. Hennes ord klingade ut i tystnad. fullständig tystnad. Inombords darrade Eva av nervositet.Tärningen var kastad och nu kunde hon bara vänta. Herregud vad håller jag på med ? Tänk om han säger nej och springer hem till sin mamma och berättade allt som har hänt och hon sagt till honom? Vilket liv och vilken skandal det skulle bli! Hon var precis på väg att släta över det hela när Dennis plötsligt harklade sig följt av ett svagt men dock tydligt ja, Ja, jag vill fortsätta att komma hit och titta i nakentidningarna.Det vill jag Eva. När han sa det så slog han ner sina blå ögon och tittade rakt ner i golvet. Pionröd! för han visste ju precis vad han nyss sagt ja till och det fick honom att skämmas som en hund. Men lockelsen var större än skammen. Han var beredd att visa sig naken för Eva för att få fortsätta att njuta av de nakna flickorna i tidningarna.

Eva log mot honom. nickade och reste sig sedan upp ur soffan och slätade till sin klänning.

Ställ dig upp!

Dennis reste sig sig upp på darrande ben och ställde sig framför henne. Han kände hur hennes fingrar slöt sig runt knappen högst upp på hans kortbyxor och plötsligt var den uppknäppt. Evas kinder flammade nu av upphetsning när hon gick ner på knä framför honom. Hon drog långsamt ner hans dragkedja, fattade tag i byxlinning och drog snabbt hans kortbyxor rakt ner till hans fotleder där de blev liggande i en liten korv. Kliv ur, befallde hon och vips var Dennis helt befriad från sina kortbyxor. Eva tog kortbyxorna från golvet och ställde sig upp. Hon vek ihop dem och lämnade därefter vardagsrummet och gick in i sovrummet med dem. I sovrummet la hon dem i en byrålåda.

Eva stannar upp för ett ögonblick, tog ett djupt andetag. Hon behövde ner sig lite grann. Hennes hjärta bultade hårt innanför bröstet och hon kände att hon var våt mellan sina ben och hennes bröstvårtor var hårda som sten under klänningen. Äntligen, nu händer det! tänkte hon lyckligt. Ett sista djupt andetag och tillbaka in i vardagsrummet. Dennis stod kvar där hon lämnat honom, mitt framför soffan. Han var generad men i övrigt lugn. Hans båda händer hänger slappt ner längst sidorna av hans kropp och nervöst trippar han fram och tillbaka på stället. Helt bedårande tänker Eva. Hon visste ju att Dennis faktiska ålder var 15år, men han var otroligt liten för sin ålder och hade knappt några muskler alls på sin smala och pojkaktiga kropp. En kropp som enbart var täckt av en t-shirt och ett par barnsliga y-front kalsonger. Kalsongerna var röda till färgen och hade små gula stjärnor på sig. Jättegulliga, på en fem-sex åring! De förstärkte verkligen bilden av att Dennis var betydligt yngre än hans verkliga ålder och det gjorde Eva oerhört upphetsad. Han är llovlig men ändå en bild av förbjuden frukt tänkte hon och log. Nu kunde hon verkligen inte bärga sig längre utan hon sjönk snabbt ner på sina knän framför honom, fattade hårt tag om resåren och utan en sekunds tvekan ryckte hon kalsongen rakt ner till fötterna på honom. Hennes ansikte hamnade i direkt höjd med hans blottade underliv och rakt framför hennes ögon hängde och dinglade hans snopp. Eva stannade upp och tog god tid på sig att studera den lilla krabaten .

Gud så gullig den är tänker hon.

Den var liten och slak, närmast såg den ut som en liten daggmask, knappt 3-5 centimeter lång och inte speciellt tjock. Det enda hår som Eva kunde upptäcka på hans underliv där hon satt vid hans fötter var några små ljusa hårstrån på pungen, i övrigt är var han fullständigt hårlös noterade hon, slätt som en bebisrumpa, vilket förvånar henne lite med tanke på hans ålder men det gjorde henne glad och upprymd. Dennis var precis så där sen in i sin pubertet som hon drömt och fantiserat om när hon onanerat till bilden av honom i sin säng. Hennes fittan värkte av ren kåthet och hon ville bara sluta sina läppar runt hans aptitliga snopp där den hängde framför hennes ansikte och sluka den fullständigt med sin mun medan hon smekte hans pojkpung och trängde in i hans lilla hål med ett finger eller två.

Men det var inte planen. Inte än i varje fall.Eva lugnade sig och sökte sig uppför Dennis kropp med sin blick. Hon mötte hans ögon. Lyft på fötterna. Utan ett ord så lydde han henne.Nu stod han helt naken framför henne från sin midja och nedåt. Konstigt nog verkade han mer och mer finna sig i hela den märkliga situationen och hon såg att den värsta rödfärgen hade försvunnit från hans ansikte. Hon märkte att han var väldigt ivrig nu att få titta i tidningarna igen. Det märktes inte minst på hans snopp. Eva såg tydligt små ryckningar i snoppen och för varje gång hon tittade på den och för varje litet ryck i den, så märkte hon att hans snopp blev allt mer hård och fin där framför hennes ögon.Till sist såg hon till sin glädje att hans snopp stod rakt upp i luften och den var till synes stenhård.Men stor kunde man inte kalla den tänkte hon och fnittrade till lite. Dennis penis var trots sitt tillstånd fortfarande inte mer än sju till tio centimeter lång men erektionen var stenhård till hennes glädje.Ståndet pekade rakt upp i vädret och under det såg hon hans lilla gullig och fasta pung.När Dennis blev medveten om sitt stånd återkom rödfärgen med full kraft i hans ansikte.

Eva kunde inte låta bli att skratta lite åt honom. Hon rufsade till honom i hans hår och försäkrade honom att det inte var någon fara. Lugn lilla gubben. Jag har sett ett mängder med pojksnoppar i mina dagar och visst hade hon gjort det, men ingen så vacker och fin som Dennis. Eva fick verkligen kämpa för att inte avslöja sina känslor och sina syndiga tankar för honom. Hon ville ju egentligen ingenting hellre just nu än att bara helt besinningslöst kasta sig över honom och hans hårda snopp och i princip våldta honom där rakt upp och ner. Nu. på en gång Hon ville gränsla honom och trycka in hans snopp i sin drypande fitta. Så fruktansvärt upphetsad gjorde han henne där hon stod och tittade på hans hårda lilla snopp, en snopp ryckte spasmiskt framför hennes ögon allt mera för varje sekund som gick. Eva kände hur hennes springa öppnade upp sig fullständigt vid den synen. Hennes klitoris reste sig likt en påle rakt upp och smög sig ut ur sitt skydd. Den var blodfylld, darrande och helt stenhård. Beröringen av hennes våta trosa mot sitt helt blottade och styva klitoris fick henne att dra ett djupt andetag. Känslan av klitoris känsliga yta mot trosans mjuka tyg var underbar och drev henne nästa över gränsen och fram till orgasm.

Det var så skönt!

Eva drog ett djupt andetag igen. Skärp dig!

Lugnt böjde hon sig ner och tog upp Dennis kalsongerna från golvet och lämnade rummet igen. Kvar blev Dennis stående ensam framför soffan, halvnaken från midjan och neråt och med en pinsam erektion pekande rakt upp i luften framför honom. Eva slängde en road blick över axeln innan hon raskt gick in i sovrummet och la ner kalsongerna i samma låda som hon tidigare lagt kortbyxorna. Hon rättade till sina kläder, tog ett djupt andetag och återvände till Dennis. Gud vad kåt jag är! till hennes stora glädje och munterhet stod snoppen fortsatt rakt upp när hon återkom till vardagsrummet.

Han är ju helt bedårande. Så vacker. Hon gick rakt förbi honom och hämtade nakentidningarna och la dem lite nonchalant på bordet framför honom.

Varsågod.

Dennis sken upp av glädje när han såg de nakna kvinnorna framför sig. Han glömde direkt bort tid och rum och sin egen nakenhet. Allt som fanns i hans tankar och fokus var plötsligt det som låg på bordet framför honom. Aktuell Rapport, Lektyr, Fib Aktuellt, Cats och så några porrtidningar.

Hans oskyldiga små ögon åt fullständigt upp alla de bröst, rumpor, fittor och kukar som han såg på tidningarnas framsida. Det var ett smörgåsbord av synd som uppenbarade sig för honom där på bordet. Hans ögon var som tefat och hans snopp darrade våldsamt av kåthet, vilket roade Eva väldigt mycket där hon stod och såg hur den skuttade upp och ner och fram och tillbaka. Han skulle precis slå sig ner sig ner och njuta av all nakenhet när Eva plötsligt till hans förvåning hejdade honom.

Stopp där lille vän!

Av med tröjan också, tack! Hon sträckte fram en hand mot honom. Tröjan!

Nu förstod Dennis ingenting! men sedan gick det upp ett ljus för honom, Eva ville att han skulle klä av sig helt naken, det räckte tydligen inte med att han var halvnaken från midjan och neråt inför henne. Helt naken skulle han vara. Gud vad pinsamt. Men trots sin genans hade han inte en tanke på att protestera mot det.Han var allt för upphetsa och längtade så han kunde dö efter sina tidningar. Snoppen stod som ett järnspett rakt upp från hans skrev så han suckade, slet av sig sin tröja och kastade den till henne. Hon fångade elegant upp den.Tack!

Eva tittade på Dennis nu helt nakna kropp och ett stort leende spred sig över hennes ansikte .Hans bringa var precis som området runt hans snopp helt fritt från hår. Vilket i och för sig inte var någon överraskning för henne, tvärtom. Eva studerade honom noga från topp till tå. Han ser så mjuk och fin ut tänkte hon. Så gullig. Dennis var någonstans mellan 15-16år, det visste hon säkert även om det var svårt att tro och sålunda var han lovlig men helt ärligt, i denna stund när han stod spritt språngande naken framför henne med sin lilla penis i vädret så var det någonting som hon struntade fullständigt i , han kunde lika väl varit 10år och hon hade inte brytt sig ett dugg. Så kåt var hon. Eva bara älskade den nakna pojken som hon hade rakt framför sig i detta ögonblick, han var helt bedårande och han fick henne att rysa av upphetsning. Eva vände på klacken och gick ut med tröjan med ett skratt och in i sovrummet. där åkte den ner ner i samma låda som de övriga kläder och sedan återvände hon raskt ut till vardagsrummet. Eva var så kåt nu så det rann ur henne. Inte för en sekund mer än nödvändigt ville inte hon vara ifrån sin nakna lilla leksak som väntade där ute i vardagsrummet.

Inte en sekund!

När Eva kom tillbaka till dörröppningen in till vardagsrummet så hejdade hon sig för ett ögonblick och i stället för att rusa rakt in i rummet så ställde hon sig lugnt lutande mot mot dörrkarmen och bara tittade njöt av vad hon såg därinne i sitt vardagsrum. Dennis satt med uppdragna ben i soffan och läste en Aktuell Rapport. Hans snopp stod rakt upp i vädret och förhuden hade glidit ner en aning från ollonet och därmed blottat det lilla svullna ollon något för henne. Från springan på toppen såg hon hur en klar droppe långsamt trängde fram. Eva flämtade till Gud vad sexigt.Hon ville bara rusa in i vardagsrummen, sluka hans pojksnopp och få känna hans nektar mot sin tunga. Begrava penisen mellan sina läppar djupt inne i munnen och bara suga och suga tills den med all säkerhet skulle explodera i en utlösning, rakt ner i hennes hals.Tanken och vad hon såg framför sig fick henne att stoppa in handen under sin klänning och vidare ner i trosorna. Hon sänkte sin blick ner mot Dennis pung och som han satt med sina ben uppdragna fick hon då full insyn över hans skrynkliga och mörka lilla anus. Hans stjärthålet öppnade och stängde sig gång på gång framför hennes ögon i takt med att han blev mer och mer upphetsad. Dennis knep med stjärten, stönade och drog i pillesnoppen..Eva blev våldsamt kåt av synen, hans underbara snopp, söta lilla pung, hans anal och försperman som sipprade fram i en strid ström ur hans öppna kisshål medan han lekte med sig själv och stirrade på de nakna kvinnorna i tidningen. Eva började onanera. Hon gnuggade ivrigt på klitoris fram och tillbaka och andades högre och högre för varje sekund. Hon var så upphetsad.Dennis märkte ingenting, han var helt uppe i det blå och allt som betydde någonting för honom i denna stund var hans tidning och de nakna kvinnorna han såg i den och hans egna snopp som han pillade allt ivrigare och ivrigare med. Allt annat var betydelselöst. Eva kunde lugnt njuta av vad hon såg framför sig utan att riskera att bli avslöjad. Hon gned och snurrade fortare och fortare med fingertopparna på och omkring sitt bultande klitoris, med sin blick fäst på den nakna gestalten i soffan. Pirrade allt mer och mer och till sist brast allting för Eva. Hon fick bita sig själv hårt i läppen för att inte skrika högt rakt ut i rummet när hon äntligen kom, och som hon kom! Aldrig hade hon upplevt en starkare orgasm. Det kändes nästan som om orgasmen slet henne sönder och samman när våg efter våg strömmade upp genom hennes kropp från det brinnande underliv, fortplantat via nervtrådar rakt upp i hennes huvud för att lika snabbt susa ner i klitoris igen. Fram och tillbaka löpte signalimpulserna mellan hjärna och klitoris, i en nästan oändlig känsla. Eva tappade all kontroll över sig själv och hon krampade och ryckte våldsamt i den ena orgasm vågen efter den andra .

Gud, ska det tar det aldrig slut? Men precis när hon trodde att hon skulle gå under av njutning så klingande den av för att till sist försvinna helt.

Eva tog snabbt ur sin hand ur trosorna. Hon torkade lätt rodnande av sina blöta fingrar på klänningen varefter hon rättade till den ordentligt. Hon kastade en sista blick in i vardagsrummet på Dennis nakna gestalt och gick därefter in i köket med bilden av honom på sin näthinna där han alltjämt satt och förstrött smekte sin snopp medan han bläddrade i tidningarna. Den underbara synen fick henne att le. Eva noterade att han inte hade onanerade utan att han bara suttit där och tillsynes helt omedveten lekt förstrött med sin penis, helt utan någon som helst sexuell baktanke.Men trots det hade hon sett att pillande påverkat honom sexuellt. Dennis hade smekt och dragit i sin förhud förstrött och med jämna mellanrum så hade han dragit en djup suck och slitit bort sin hand nästan som i panik från sitt allt hårdare stånd. Var det för att förhindra en utlösning? eller bara en reflex när det blev skönt? Hur det än var med den saken så hade han återgått snabbt efter en stunds paus att åter ivrigt utforska sitt kön. Han hade pillat, dragit och smekt snoppen men till Evas häpenhet och förvåning även pillat sig själv i stjärten med jämna mellanrum. Vilken stygg liten pojke!

Pilla sig i rumpan! 15år men redan då snuskig!

Fy! och usch. Men ändå kunde hon inte låta bli att vandra in i köket med ett stort leende på läpparna för att fixa lite mellanmål till sig själv men även till Dennis. Han är nog jättehungrig om en stund tänkte hon och log ännu mera. Dagen är lång och det är viktigt att fylla på med mat och dryck för man kan ju inte bara leva på lust. Eva skrattade åt den tanken. Men en kvart, tjugo minuter till överlever han säkert i sällskap med sina nakna kvinnor. Jag kan tänka mig att han just nu leker för fullt därinne med sin lilla snopp barnsliga snopp. Drar och sliter i den och för sin förhud upp och ner för sitt ollon, allt medan hans oskyldig ögon fullkomligt äter upp de nakna tjejerna i herr- och porrtidningarna framför honom. Tanken på hans lek gjorde henne genast väldigt upphetsad på nytt. På darrande ben och med bultande hjärta och kön så öppnade hon kylskåpet och tog det hon behövde till mellis, pålägg och mjölk. Därefter hällde hon upp O´boy i ett glas, fylld på mjölk och bredde ett par smörgåsar åt dem. En macka med ost och en med korv. Snart var mellanmålet fixat och klart. Eva ville dock inte direkt ropa in Dennis utan hon gick tyst tillbaka till dörröppningen in mot vardagsrummet, lutade sig mot dörrkarmen och betraktade Dennis under tystnad. Eva la båda sina armar i kors över brösten, lutade sig tillbaka och njöt av synen som möte henne. Dennis låg helt nedsjunken i soffan, helt naken med spretande ben och med sina armarna över huvudet i vars händer han höll en herrtidningen rakt ovanför sig. Hans blåa pojkögon glänste av kåthet och nyfikenhet på alla bilder. Bilder av nakna och härliga kvinnor som visade sig från sin absolut bästa sida för honom, liggande på rygg, på sidan och på alla fyra. Han stirrade intensivt rakt in i herrtidningen och njöt av allt det han såg, rumpor, bröst, fittor och anus och Eva noterade att han blev stenhård av det och hon njöt av den synen liksom hon njöt av vad hon fick se när han spretade med benen åt höger och vänster och på så sätt gav henne möjlighet att få stifta bekantskap med den mest hemliga platsen man kan finna på en pojke, hans mörka lilla hål. Dennis skrynkliga lilla hål var väldigt lockande! Hon kunde se framför sig hur hon både slicka och penetrera hans anus medan hon samtidigt tvångsrunkade honom till den ena utlösning efter den andra De tankarna och bilderna de medförde i hennes hjärna gjorde Eva super kåt! Hon svullnade direkt upp som en babian mellan sina ben och det var bara med en enorm vilje ansträngning som hon lyckades slita sig loss från sina syndiga tankar och komma tillbaka till verkligheten.

Hon harklade sig.

MELLIS!

Ingen respons.

Dennis fortsatte bara lugnt att bläddra i herrtidningen ovanför sitt huvud. Först när Eva ropat ytterligare två gånger så reagerade han och motvilligt la han ifrån sig tidningen på soffbordet och reste sig upp långsamt upp från soffan. Han har ju ingen skam i kroppen alls tänkte Eva när han till synes helt utan genans gick rakt emot henne där hon stod lutad mot dörrposten med armarna i kors Han brydde sig inte ett dugg om att hans snopp, som var erigerad vajade fram och tillbaka framför honom där han gick och dessutom guppade upp och ner för varje steg han tog, rakt framför hennes ansikte. Hon drog en djup suck och stirrade fascinerat på penisens rörelser. Synen gjorde att hennes fantasi tog fart på högvarv och hon kunde utan problem se sig själv omsluta denna härliga erektion som guppade och for fram och tillbaka med sina läppar, stoppa den i sin mun och suga och leka med den tills han nästa fick utlösning och därefter föra ner den till sitt väntande och brinnande hål och med ett stön trycka ståndet i botten på sin fitta, känna hur hon töjdes ut, slidväggarnas friktion mot penis och ollon och därefter knulla honom vilt tills de båda kom i var sin härlig orgasm. Detta utspelade sig i hennes huvud under de få sekunder som det tog Dennis att transportera sig från vardagsrummet och förbi henne in i köket, till synes helt nonchalant och fullständigt omedveten om sitt stånd. Eva följde honom med blicken, snygg stjärt har han också, en riktig liten pojkstjärt tänkte hon och log när han gått förbi henne.

Vad blir det till mellis Eva?

Han slog sig ner vid köksbordet, helt utan några krusiduller, som om det vore den normalaste saken i världen att vara helt naken vid hennes köksbord, sittandes med en bultande erektion rakt upp i vädret. Stenhård och blottad. Inga konstigheter alls tänkte Eva, Nä då, inget konstigt! Hon kunde inte låta bli att stirrar förvånat på honom och fundera på om små pojkar verkligen inte hade några skamkänslor alls när det kom till nakenhet? Men å andra sidan, vem bryr sig. Det här går ju enligt plan så varför klaga? Eva log lite vid sista tanken. Ja, varför ska jag klaga! Hon dukade fram smörgåsarna hon gjort i ordning till sig själv och Dennis och därefter serverade hon honom O´boy och tog kaffe till sig i en kopp och efter det äter de under tystnad. Allt som hörs i köket är deras tuggande och sväljande. Man kan nästan ta på den spänning som Eva känner inombords när hon tyst äter och dricker tillsammans med denna numera helt nakna pojken. Hennes dröm håller verkligen på att gå i uppfyllelse. Tanken på det får henne att känna ett oerhört pirr i sin kropp och hon trots att hon försöker verka lugn och se cool ut så kan hon inte låta bli att gång på gång söka sig ner med sin blick i hans skrev och titta på hans snopp som sakta miste sin erektion och hårdhet framför hennes ögon och som till sist mest såg ut som en liten metmask tyckte hon med sitt skrynkliga skinn hängande löst över ollonet. Så söt den ser ut trots allt i sin litenhet tänkte hon. När mellisen var avklarad och uppäten så dukade Eva av bordet snabbt och Dennis sprang raskt tillbaka in i vardagsrummet med sin rumpa vickande fram och tillbaka, in till de väntande herr- och porrtidningar. Ståndet som nyss varit som bortblåst var tillbaka lika snabbt som det försvunnit noterar hon glatt när hon efter några minuter tittade till honom igen. Eva lutade sig på nytt mot dörrposten och njöt av det hon såg framför sig. Hans pojksnopp var åter ordentligt erigerat och låg stenhård längst hans mage där han låg och bläddrar i tidningar och ingående studerade den kvinnliga anatomin, mitt framför ögonen på henne.

Små pojkar tänker Eva roat. de får stånd av ingenting. Jag älskar det! De är så styrda av sina bubblande hormoner.

Hon lämnade därefter Dennis i fred med sina flickor, sitt stånd och pillande och gick ut i köket igen för att städa upp efter mellisen. När Eva är färdig med städningen så sätter hon sig ner vid köksbordet och bläddrar förstrött i en tidning. Tiden går fort och snart har det gått en timme. Då och då slänger hon ett getöga in i vardagsrummet. Eva njuter av vad som föregår därinne. Dennis unga nakna kropp eggar henne något otroligt och gör så att hennes trosor blir helt genomsura. Hon kan inte hålla fingrarna i styr utan hon stoppar ner en hand innanför troskanten och börjar försiktigt pilla på sig själv, allt snabbare och ivrigare för varje sekund tills hon får en himmelsk orgasm. Hela hennes springa glänser av hennes safter nu och fingrarna glider lätt upp och ner. Eva biter sig i läppen, hon kan inte sluta onanera och innan hon vet ordet av så har hon gett sig själv ytterligare två orgasmer, allt med bilden av Dennis underbara snopp dansande innanför hennes slutna ögon. Eva sitter på köksstolen, lätt tillbaka lutat med benen brett isär och med sin hand nedstoppad innanför troslinningen, frenetiskt gnuggande sitt svullna klitoris till hon kommer gång på gång.Hon kan inte hejda sig. Det är för skönt. Men efter fjärde orgasmen kommer hon till sans och med en suck tar hon bort sin hand från sitt svullna och våta kön. Behärska dig säger hon strängt till sig själv. Klockan går och det är dags för Dennis att gå hem. Skärpning! Eva reser sig upp från köksstolen på darrande ben och rättar till sin klädsel och går in i sovrummet för att hämta Dennis kläder. Med dem i famnen återväder hon till vardagsrummet där en underbar syn möter henne. I soffan ligger Dennis med full erektion! Eva ser tydligt det lilla ollonet som nu är fullständigt blottat. Det är fuktigt och ur hans lilla kisshålet i toppen på ollonet rinner det ut en klar tunn vätska. Han är helt uppenbart väldigt upphetsad upphetsad tänkte hon och ler åt hela skådespelet. Hon harklar sig för att få hans uppmärksamhet och sträcker över kläderna till honom, ta på dig, dags att gå hem. Dennis tvekar och hon måste säga till honom flera gånger, till sist med skarp röst innan han till sist motvilligt lyder henne och han lägger ifrån sig herrtidningen, reste sig upp och drar på sig sina kläder. Hela processen övervakades av en leende Eva som njöt av varje sekund som hon fortsatt fick möjlighet att beskåda Dennis lilla hårda kön. Men till sist var han fullt påklädd och snoppen åter dold under byxor och kalsonger, men bullan i hans kortbyxorna talade sitt tydliga språk till henne. Inget tvivel om att hans upphetsning definitivt inte lagt sig än. Så hård och fin. När kläderna var på så lotsade hon honom bestämt till ytterdörren, tackade för dagen och sköt ut honom i trappuppgången men precis när hon skulle stänga dörren efter honom så stack han blygt in sitt huvud och frågade henne med nervös stämma, Eva, får jag komma tillbaka i morgon och läsa i tidningarna igen? När han sa det så blossade hans kinder röda, troligen både av upphetsning och genans.

Så gulligt!

Får jag det Eva?

Eva lätt frågan bli hängande i luften en stund i något som måst ha känts som en evighet för Dennis där han stod och trampade i väntan på hennes svar. Tystnaden var olidlig för honom kunde hon se.

Vill du det sa Eva till honom till sist ? fast hon visste svaret.

Dennis nickade ivrigt.

Ok lilla vän, du får komma, men du vet vad som gäller eller hur? Hon tittade uppoffrande på honom. Din rumpa ska vara bar från den stunden du kommer innanför den där dörren och tills du lämnar och går hem. Ja inte bara rumpan ska vara bar utan hela du ska vara naken från topp till tå, hela tiden som du är här hos mig. Det sista sa Eva med ett litet skratt. Dennis nickade ivrigt gång på gång men hon kunde inte låta bli att se hur en svag rodnad spred sig över hans ansikte när hennes ord så sakta sjönk in i honom.Det var som om han plötsligt kom på vad han faktiskt visat upp inför henne under hela dagen och vad han faktiskt skulle vara tvungen att visa upp även i morgon om han åter skulle få tillgång till sina älskade herr och porrtidningar. Han nickade en sista gång och lämnade henne med sina kinder blossande och ett generat uttryck i sitt ansikte med ett snabbt hej då. Vi syns i morgon då killen ropar hon efter honom med ett leende på läpparna, allt medan hon följde hans lilla rumpa med blicken tills den försvann ur hennes blickfång. Vi syns och då är du åter naken och fin igen viskar Eva tyst för sig själv innan hon stänger dörren och går in i lägenheten med ett retfullt litet skratt.

KAPITEL 2

Nästa morgon vaknade Eva tidigt av ett pirr i hela hennes kropp men mest pirrade det mellan hennes ben. Det dunkade bokstavligen därnere av kåthet av förväntan inför dagen. Hon lät försiktigt ett finger glida in i sin springa. Där var det våt av hennes safter. Hon särade brett på benen och tittade nyfiket rakt in i spegeldörrarna som fanns vid fotänden på hennes säng. Den synen som mötte henne i speglarna fick henne att bli ännu kåtare. Hon såg allt där hon låg uppfläkt med benen brett isär och sitt kön fullständigt blottat. Evas blygdläppar var pionröda och svullna och högst upp, där de inre blygdläpparna mötes kunde hon se sitt klitoris. Den lilla pärlan var fullständigt synlig framför hennes ögon. Den stod rakt upp i luften av upphetsning noterade hon. Eva var stolt över sitt klitoris. Hon visste att det var långt ifrån alla kvinnor som kunde se sin klitta så här tydligt som hon gjorde nu. Hennes klitoris i sitt upphetsande tillstånd var säkert minst ett par centimeter långt och av den skyddande huvan som annars täckte den såg man inte röken av, den hade dragit sig tillbaka fullständigt till följd av hennes upphetsning och lämnat klittan öppen och i det fria. Synen gjorde henne ännu mera upphetsad och hon började försiktigt leka med sig själv. Det var så skönt att det var smärtsamt och till sist stod hon inte ut mera. Hon var så kåt. Frustrerad slet Eva bort sina fingrar från klitoris och med ett svagt stön så avbröt hon sin sköna onani. Hon reste sig upp på darrande och svaga ben och gick stapplande och naken ut i badrummet för att duscha. En kall dusch, det är precis vad jag behöver tänkte hon. Svalka av mig lite på alla sätt och vis. Eva klev upp i badkaret satte på vattnet och ställde sig rakt under den kalla strålen. Det iskalla vattnet rann snart nedför hennes hetta kropp. Det var svalt och skönt. Vattnet gled sakta längst kroppen och ner över hennes styva bröstvårtor och vidare ner längst hennes mage och svank. Det hittade även vägen in i hennes springa och stjärtskåra. Kallt, härligt och svalkande. Försiktigt började Eva dra i sitt könshår och smeka det lekfullt. Hennes pubeshår bildade en mjuk och fin matta över och runt könsöppningen. Mattan var väl skött men nu tänkte hon busa till det lite. Eva stängde av vattnet och klev ur badkaret och satte sig ner på toalettstolen. Kvällen innan hade hon förberett allt genom att ta fram en spegel, sin rakhyvel och rakskum och lagt allt på det lilla toalettbordet vid sidan av toalettstolen. Hon fyllde handfatet med ljummet vatten och med darrande fingrar började hon därefter långsamt och försiktigt att smörja in hela sin fina könsbuske med raklöddret. När den var täckt av lödder tog hon fram hyveln och med snabba, säkra och effektiva drag förvandlades hon sig själv på ett ögonblick till en liten flicka på nytt där nere mellan sina ben.

Åtminstone var det känslan hon fick när hon beskådade sitt färdiga verk.

Eva hade rakat bort allt hår från sitt venusberg och kön.

Ingenting fick det vara kvar därnere och till och med hennes stjärtskåra och lilla anus fick sig en "avhyvling" och Eva var snart fullständigt befriad från allt hår. Hennes venusberg var nu blankt och mjukt som en bebis stjärt liksom området runt anus och mellan skinkorna. Hon drog upp sina fötter på toalettstolen och drog sedan knäna högt upp mot bröstet. Till sist satt hon ihop kruppen och helt vidöppen uppe på toalettstolen. Hon tog ner handspegeln från toalettbordet och vinklade den snett uppåt så hon såg rakt upp och in mellan sina särade ben. Nyfiket stirrade hon på sin fitta och sitt anus och synen som möte henne var väldigt upphetsande! Hennes blodfyllda blygdläppar rammade in den vackra springan och mynningen till könshålet och under den såg hon även sitt andra hål titta fram som en mörkbrun och lite skrynkliga ros. Så sexigt!

Allt hår var verkligen borta kunde hon glatt konstatera och hon såg åter ut som en liten flicka mellan sina ben. Eva fnissade till, la ifrån sig spegeln och tog ner sina ben på golvet och reste sig upp från toalettstolen. Du är en knasboll tänkte hon och klev åter upp i badkaret. Eva tog ner duschmunstycket och sköljde av sig noggrant mellan benen tills allt rakskum var helt borta från både fiffi och rumpa..Då stängde hon av duschen och klev ur badkaret. Hon torkade varsamt av sin mus och varje gång hon råkade snudda sitt klitoris med handduken så darrade hon till i hela kroppen. Hon var så kåt. Eva suckade djupt och gick tillbaka in i sovrummet efter att hon torkat sig helt torr från topp till tå. Där tog hon på sig en vit tajt t-shirt med en svart v ring högst uppe vid halsen och till det ett par matchande vita tajts.

Ingenting mera! Troslös och fri.

Eva drog upp sina tajts så långt hon bara kunde och orkade över sin stjärt. Hon kände hur de gled in mellan blygdläpparna och hr de bokstavligen klibbade fast sig runt hennes stjärt och kön. Tajtsen var som ett andra skinn på hennes kropp. När hon tittade sig i spegeln fick hon en bekräftelse på den känslan. Ingenting, absolut ingenting var längre dolt för omvärlden. Den som ville kunde se allt, uppifrån och ner på henne. Evas mörka vårtgårdar lyste genom t-shirten och hennes springa var helt synliga genom tajtsen. Snacka om cameltoe tänkte hon och kunde inte låta bli att fnittra lite åt det hela. Nu var hon redo för besök, det var det bara att vänta på att skolan skulle ta slut för dagen och Dennis skulle dyka upp igen. Hon var helt säker på att det inte skulle dröja speciellt många minuter efter skolans slut innan hon åter skulle ha en mycket förväntansfull och pirrig liten pojke stående utanför hennes dörr. Ivrigt ringande. Eva slängde en snabb blick på klockan, halv tio. Fem och en halv timme kvar. Men den som väntar på något gott.......

Exakt kvart över tre ringde det på dörren.

Eva lät det ringa några gånger bara för att retas innan hon gick och öppnad den. Utanför dörren stod en högröd Dennis som andades andfått. Det var tydligt att han sprungit hela vägen från skolan och till henne.Svetten rann nedför hans ansikte. Kom in lilla gubben sa hon glatt och släppte in honom.

Han steg in genom dörren och tog av sig sina skor. Eftersom det var fortsatt väldigt varmt ute så var det nästan det enda som han hade på sig.Förutom skorna bar han bara på sig en t-shirt och ett par kortbyxor. När skorna åkt av så blev han stående i hallen. Osäkert tittade han på Eva med ett frågande uttryck i sitt ansikte. Han såg besvärad och generad ut och hon kunde inte annat än att le åt hans tafatthet. Vad vill en sådan här liten herre göra idag då? sa hon till sist. Hon visste naturligtvis men ville se hur han skulle reagera på hennes fråga. Vad vill du göra? Dennis slog förläget ner sin blick, inte enbart på grund av hennes fråga utan även för att han nu blivit medveten om och observerat hennes klädsel och hur synliga hennes bröstvårtor och hennes springa faktisk var genom de tunna och tajta kläderna hon bar. Blygt mumlade han något nästan ohörbart som svar på frågan med blicken rakt ner i golvet och med röda kinder. Förlåt, vad sa du?, Naturligtvis hade hon hört hans svar redan första gången men det var kul och upphetsande att se hur generad han blev av att hon tvingade honom att svara på frågan en en gång till. Jag vill läsa tidningarna stammade han fram på nytt och rodnade jättemycket. Tidningarna vill jag gärna titta och bläddra i om jag får?

Vilka tidningar Dennis ?

Eva log mot honom när hon ställde frågan och stirrade rakt in i hans blåa ögon. Hon verkligen älskade den här leken, att retas med honom och känna känslan av makt över honom. Leken gjorde henne väldigt upphetsad. Åter kommer det något nästan ohörbart mummel ur den generade Dennis mun. Ursäkta, vad sa du? Vilka tidningar pratar vi om Dennis? Dennis skämdes som en hund nu men till sist öppnade han sin mun på nytt och fick fram de skämmiga orden på nytt. Jag vill läsa de där tidningarna jag fick titta i igår, snälla Eva, får jag det? Hans röst darrade och var forcerad. Menar du nakentidningarna Dennis? Är det tidningarna med nakna kvinnor du vill titta i? Titta på bröst, stjärtar, fittor och när de knullar? Är de de tidningarna du menar gubben?

Dennis svarade inte. Han var alldeles för generad för det utan han tittade rakt ner i golvet med rodnande kinder, men till sist så nickade han i varje fall och fick fram ett litet svagt ja. Han var nervös som en liten hundvalp av att hennes intima frågor. Han ville bara smita förbi henne, slänga av sig sina kläder och börjar njuta av alla nakna kvinnor. Han ville absolut inte stå här framför henne och svara pinsamma frågor. Frågor som var väldigt, väldigt pinsamma för en kille i hans ålder, 15år och på gränsen till att bli vuxen. Det var ju en sak att titta på nakna kvinnor men en helt annan sak att stå här och erkänna att han faktiskt gjorde det och tyckte om det till en kvinna. Men Eva tänkte minsann inte låta honom slippa undan med liten en nick och ett svagt ja, hon ville förnedra honom lite till. Stå inte bara här och mumla Dennis, säg vad du vill, eller vill du gå hem till mamma sa hon med barsk stämma. Vad vill du göra hos mig? Dennis skrapade osäkert med fötterna mot golvet men till sist lyfte han blicken och möte hennes ögon.Med svag röst men tydligt sa han sedan, Jag vill titta i tidningarna med de nakna flickorna om jag får det tant Eva? Du vet, Aktuell Rapport, Fib Aktuellt, Lektyr, Cats och de andra porrtidningarna.

Varför då? undrade Eva även om hon visste svaret. Hon ville bara höra honom säga det. För att jag tycker om att titta på nakna flickor skrek Dennis rakt ut. För att jag blir kåt och upphetsad. Orden bara strömmade ur hans mun och hon kunde tydligt se hur hans ögon blänkte av fukt nu när några tårar trängde fram av skam och förnedring. Är du nöjd nu skitkärring? Hans utbrott var över lika fort som det kom och han tystnade och blicken sjönk ner till golvet igen. Han blev tyst stående framför henne med röda kinder. Eva såg att han var väldigt obekväm med situationen. Hon njöt av det!

Hon bara älskade att göra honom så här obekväm och generad. Att se honom rodna och börja lipa lite grann var underbart. Det var det här hon drömt om hela tiden. Att få dominera och härska över en pojke till 100%. Eva kände tydligt hur vätska trängde ut ur hennes könsöppning.

Bara för att hon kunde det så lät hon honom stå där och rodna framför henne i flera minuter innan hon sa till sist sa till honom att ta av dig kläderna. Dennis ryckte till när hon sa det.Trots att Eva sett honom naken vid upprepade tillfällen blev han ändå väldigt generad av befallningen.

Ska jag klä av mig här och nu? Allt? Helt naken?

Ta av dig ALLT din lilla dummer ! Evas röst var bestämd och befallande och lämnade inget utrymme för diskussion eller missförstånd. Ta av dig ALLT eller åk hem.

Dennis föll till föga och drog med trevande och tafatta fingrar av sig sin t-shirt och knäppte sedan upp knappen i shortsen, drog ner dragkedjan och drog ner dem till golvet. Han stod nu framför Eva i enbart små pojkkalsonger. Ett par ljusblå med y-front, med gula månar på. Eva kunde inte låta bli att fnittra. Så otroligt barnsliga! Dennis hade lagt sina händer beskyddande över sin lilla bulla i fronten på y-kalsongerna. Han var märkbart nervös av situationen. Hon svepte med sin blick över hans nästan helt nakna kropp flera gånger upp och ner. Han är ju helt bedårande där han står och försöker skyla sig tänkte hon. Det pirrade och kittlade inom henne. Hon längtade verkligen efter att få se honom helt naken, precis som hon fått lov att göra i går och den här gången tänkte hon inte bara titta på honom och hans lilla snopp, nä, den här gången tänkte hon även röra vid snoppen och hans övriga hemliga delar och reta honom tills han förhoppningsvis fick både en orgasm och utlösning framför henne. Tanken på att locka fram detta ur honom, mot hans vilja, att få honom att komma trots att han gjorde motstånd och inte ville fick det att dunka märkbart i hennes nu styva klitoris. Eva kände tydligt hur hennes blygdläppar svullnade upp mer och mer för varje sekund som gick och hur de även långsamt särade på sig som en blomma redo att slå ut. Den våta känslan spred sig snabbt genom hennes strama könshål och vidare ner i hennes tajts. Snart kommer det att synas tänkte hon, en våt fläck mellan mina ben. Tanken fick henne att le. Ännu kåtare blev hon när hon tänkte på att Dennis skulle se hennes våta fläck snart. hon suckade och spände ögonen i honom. NÅ, vad väntar du på?

Ta av dig ALLT sa jag ju eller gå härifrån!

Fattar du dåligt eller hör du illa?

Valet är ditt. Jag har inte tid med larv. Hur ska du ha det Dennis? Naken eller hem?

Svaret kom snabbt!

Dennis fattade bestämt tag om resåren på sina kalsonger och han drog dem långsamt av sig, centimeter för centimeter. Först blev hans fullständigt hårlösa parti strax ovanför snoppen blottat, därefter kom hans lilla pojksnopp ut i det fria. Hans snopp var slak noterade Eva och säkert inte mer än en 3-4 centimeter lång men faktiskt rätt plufsig såg hon. Metmask, den ser ut som en metmask var det första som flög genom hennes huvud och hon kunde inte låta bli att skratta till lite vilket fick Dennis att titta frågande på henne. Det sista som kom fram var hans skrynkliga pung. Inte ett hårstrå någonstans var hennes första tanke när han hans underliv till sist var fullständigt blottat för henne men sedan såg hon några små strån. Vid en närmare titt på hans kön syntes det att han faktiskt hade hunnit få små,små tunna och ljusa strån på sin pung. Gulligt!

Kalsongerna föll till sist ner på golvet och landade vid hans fötter. Han klev ur dem och täckte snabbt för sitt kön med båda sina små händer för att dölja det för henne. Han stod och vaggande osäkert fram och tillbaka från fot till fot, helt pionröd av genans i ansiktet Eva sög in hela härligheten framför sig och njöt av vad hon såg. Han såg verkligen inte ut som 15år vilket glade henne otroligt mycket. Tänk att få leva ut sina fantasier helt lagligt med en lovlig ung man som inte såg en dag äldre ut än 11-12år under kläderna. Underbart! Nu var hon inte längre lite våt mellan sina ben. Det flödade ur hennes fitta.

Här hade hon en helt naken och generad liten kille rakt framför sig, en kille som desperat försökte skyla sina ädlare delar för hennes. Eva kunde inte låta bli att skrattade igen.

Det var fantastiskt

Ta bort dina händer Dennis. Var inte fånig. Jag har ju redan sett allting som du har där bakom dina händer många gånger förut. Jag är en vuxen kvinna och dessutom mamma. Så snoppar är definitivt inget nytt för mig eller som skrämmer mig och absolut inte din lilla snopp Dennis. Den har jag ju sett många gånger förut den senaste veckan eller hur? när du har ju gått runt i min lägenhet spritt språngande naken så vad har du där nu som jag inte redan sett lilla gubben? Har du några nya hemligheter därnere? Tor inte det eller hur? Det sista sa hon med ett leende. Dennis skakade på huvudet. Men ta bort händerna då busunge, NU ! Inget mer pillande på snoppen. Bort med händerna Dennis. NU! Dennis ryckte till förskräckt och drog bort händerna från sitt kön. Nu stod han helt naken och sårbar rakt framför henne. Eva slickade sig om läpparna och studerade honom noggrant.

Han är verkligen liten för sina 15år tänkte hon direkt.. Han var väldigt sent utvecklad noterade hon och hon bara älskade det! En späd liten kille nästan helt utan kroppshår och med en oerhört liten snopp och en fast och fin pung mötte hennes blick. Hon sög in allt innan hon befallde honom att snurra ett varv. Dennis rumpa var även den en pojkes noterade hon snabbt. Stjärten var liten och fast men kvar fanns fortfarande ett uns av babyfett såg hon. Eva njöt av skåran som delade hans bak .Hon såg tydligt hur han klämde åt ordentligt med skinkorna för att inte råka visa för mycket. Eva log, Att råka visa sitt stjärthål för en kvinna var nog lite av en mardröm för en så ung kille som Dennis. Skämmigare kroppsdel får man nog leta efter. Hon lätt honom hållas för stunden men senare kommer det att bli kul att tvinga honom att visa mig det lilla hålet varken han vill det eller ej. tänkte hon glatt. Hon manade honom att snurra runt igen och snart stod han där med snoppen fritt dinglande rakt framför henne på nytt. Han var så nervös kunde hon se. Han trippade fram och tillbaka med fötterna. Eva tog lugnande tag i hans hand. Hon såg att hans blick nu studerade hennes kropp i stället för golvet framför honom. När det gick upp för honom vad han faktiskt såg så spred sig en rodnad från hans ansikte och ner längst halsen på honom. Dennis ögon stod rakt ut och han stirrade som förhäxat på hennes styva bröstvårtor och hennes skåra där nere mellan hennes ben, en skåra som syntes ännu tydligare nu genom tyget i hennes tajtsen när de fuktats av hennes könssafter. En rejäl camletoe hade bildats där nere. Eva kunde känna hur klibbig hon var där nere och hon behövde inte mycket fantasi för att kunna föreställa sig vad Dennis just nu såg genom tyget. Hennes svullna och öppna blygdläppar omslöts av tajtsens våta, tajta tyg och blottade könets konturer fullständigt för honom. Tajtsen kilade fast sig mellan hennes blygdläppar och gled in i hennes våta hål. Pirret hon kände i sitt klitoris var nästan plågsamt för henne nu. Det dunkade och kittlade i hennes klitta och varje liten rörelse som hon gjorde fick tyget att gnida sig rakt mot hennes blodfyllda klitoris. Det var så skönt. Så skönt att hon till sist inte kunde låta bli att stöna. Stönet fick Dennis att titta undrande på henne.

Kom Dennis sa hon med låg röst och förde in honom in i vardagsrummet. Där satte hon ner honom i soffan. Tv:n var redan på. Eva satte sig på knä till vänster om honom. Sitter du bra? Dennis nickade även om han inte kunde låta bli att nervöst skruva på sig. Han gned sina nakna skinkor mot soffans sträva tyg fram och tillbaka hela tiden. Han var uppenbart generad och förundrad över vad som hände just nu här hos henne såg hon.. Eva sträckte sig mot soffbordet och drog till sig tv kontrollen som låg där. Ett knapptryck senare så kom TV:n till liv och bildrutans alla 55 tum fylldes av en titel som fick det att gå som stötar genom Dennis unga kropp. Aktuellt Rapport amatörsex del 15. En porrfilm!

Eva hade satt filmen på paus. Nu tittade hon Dennis rakt in i hans blåa ögon. Vill du titta gubben eller vill du gå hem? frågade hon honom allvarligt Frågan blev hängande i luften i några sekunder innan Dennis nickade och svagt sa han, jag vill titta, titta vill jag göra Eva. Är du helt säker? Dennis nickade på nytt. Då måste du göra precis som jag säger och jag vill inte höra några protester eller invändningar från dig Dennis, inga alls. Det som händer här stannar här, är det förstått?

Inte ett ord till någon. Eva spände blicken i honom och upprepade sig, Inte ETT ORD!

Dennis gned sin bakdel nervöst fram och tillbaka men nickade åter.

Då tryckte Eva på start på tv kontrollen. Genast dök det upp en naken tjej på runt 20år på skärmen. Hon står helt naken i duschen. Hon tvålar in sin kropp från topp till tå och njuter av vattnet som strilar längst hennes unga nakna kropp. Flickan har små och fina bröst, en härlig rumpa och en helt rakad mus. Det dröjer inte länge innan hon började smeka sig själv. Tjejen stönar snart högt och plötsligt öppnade sig duschkabinens dörr bakom henne och in kliver en man, en äldre, runt 30år. Han är vältränad och han har en stor och härlig kuk som står rakt upp i vädret framför honom. Tjejen ställer sig lätt framåtböjd mot kaklet och hon svankar och putar med sin bak mot honom. Hela bilden skriker ut, kom och ta mig, knulla mig.. Därefter tränger mannen in i henne bakifrån med sin kuk och bestämt stöter han den in och ut ur hennes fitta. Båda två stönar högt nu. De knullar som två kaniner mitt framför Dennis stora ögon där han sitter tyst och tittar på skådespelet på TV:n. Eva sitter också tyst där hon sitter på knä framför den nakna Dennis och bara studerar hans reaktioner på filmen.

När filmen börjar håller hans ögon bokstavligen på att trilla ur skallen på honom. Ju längre filmen sedan pågår och ju hetare scenerna blir desto ivrigare blir han att få röra vid sitt kön märker hon. Gång på gång dras hans händer till snoppen, men hon slår bestämt bort dem. Inte pilla din lilla snuskhummer väser hon till honom, Inte pilla!

Dennis såg först förvånat på henne, sedan allt mer argt och besviket ju mer frustrerad han blev, men han föll till föga och drog tillbaka sina händer från snoppen med en ljudlig suck och fortsatte sedan att titta på paret som knullade allt ivrigare i duschkabinen på TV:n rakt framför hans ögon. Då händer det någonting som får honom att rycka till av förvåning, plötsligt känner han Evas hand mot sin snopp och hur hon fattar tag om den mellan sin tumme och sitt pekfinger. Eva drar hans pojksnopp bestämt uppåt tills den står helt spänd rakt upp i luften där han sitter darrande i soffan. Hon börjar varsamt gnida och smeka honom på toppen av hans penis. Hennes fingrar glider mjukt och ömt runt ollonets kant och upp och ner för den spända ytan tills hon till sin glädje känner hur hans snopp så sakteligen börjar blir hård och fin mellan fingrarna på henne. Eva ler och övergår snabbt från att enbart pilla på ollonet till att rytmiskt börja föra hans trånga förhud fram och tillbaka över det nu svullna och blåsvarta ollonet. Långsamma och försiktigt drar hon förhuden upp och ner för hans penis på ett sätt som hon vet måste göra honom helt galen av upphetsning och förväntan. Snart kommer en bekräftelse på det i form av en liten droppe klar vätska som pressas långsamt ut ur hans lilla kiss öppningen, lite mer och mer för varje drag och sekund som onanin av honom pågår. Eva ler än mer vid den synen och fortsätter att runka honom plågsamt långsamt.Allt för att hålla honom på randen till orgasm så länge det bara går. Det är så sexigt att se hur han kämpar mot sina känslor. Dennis sitter med halvöppen mun framför henne i soffan och han andas stötvis och flämtar allt högre och högre medan hon smeker hans snopp med porrfilmen alltjämt rullande i bakgrunden mitt framför hans ögon. Aldrig har han i hela sitt unga liv känt så här mycket och så här intensivt som han känner just nu i detta ögonblick. Inte ens när han runkar på egen hand på sitt rum har han njutit såhär mycket och intensivt, aldrig! Den här känslan som fyllde hans nakna kropp och som strömmade ut från hans erigerade och nu våta snopp var något helt nytt för honom, något helt fantastiskt. Dennis stön fyllde rummet tillsammans med stönen från porrfilmen framför honom. Eva bara log av glädje och onanerade honom vidare med sin tumme och sitt pekfinger i ett fast grepp kring hans snopp.

Hon såg honom inte längre som en pojke eller en människa utan som en ko! En ko som hon skulle mjölka tills han oundvikligen kom. Eva älskade och njöt av att känna hur hård han blivit där mellan hennes smekande fingrar och hur hennes behandling fick honom att darrar till och nästan komma varje gång som hon gled med förhuden upp och ner för hans blåa och spända ollon. Hon kittlade lekfullt med sina naglar på hans lilla sträng där precis under ollonet och kupade den runda lilla fina pungen med sin andra hand, alltmedan hon drog förhuden upp och ner, stadigt och enerverande. Eva klämde, kände och masserade ömt de små stenarna där inne.Hennes behandling av penisen och pungen fick Dennis att röra sig oroligt. Det var inte längre möjligt för honom att sitta still på stjärten noterar hon roat. Han gled nu ivrigt fram och tillbaka med sin bak över soffans tyg, både för att möta hennes smekningar men även för att komma bort från dem. De gjorde honom både galen av kåthet och förtvivlad, allt på en och samma gång och inte blev det bättre för honom eller lättare att sitta still när hon i smyg stack ner ett av sina fingrar ner till hans mellangård. Eva tryckte till hårt mot området mellan penis och anus och började gnida bestämt fram och tillbaka över dess yta. Det fick Dennis att rycker till och lämna TV:n och porrfilmen med sina ögon för ett ögonblick och titta mot Eva men hon sa direkt till honom att åter riktiga dem mot TV:n igen och det som pågick där för fullt, en hetsig trekant mellan två flickor och en kille. Eva gned mellangården hårt och i takt med sina smekningar av hans snopp och pungen. Snart var hela hans kön täckt av de safter som rann ymnigt ur hans kiss hålet i toppen på ollonet. Den lilla springan var vidöppen och det pulserade stadigt vätska ur hålet. Safterna därifrån gjorde att hans spända ollon blev helt glansigt och att penisskaftet, pungen och mellangården snart glänste fint. Snart var även hans anus helt blött såg hon när han lyfte upp sin bak av upphetsning från soffan gång på gång.

Detta gav henne en idé !

Dennis, sa hon skarp till honom, jag vill att du hasar ner med din stjärt så att den ligger kant i kant med soffan.Han tittade undrande på henne men gjorde som hon ville. Vad skulle hända nu? Bra lilla gubben! och nu vill jag att du tar upp dina fötter från golvet och placerar dem till höger och vänster om dig och sedan drar du upp dina knän mot ditt bröst och sträcker upp dem mot taket. Gör det nu!

Dennis svalde några gånger men lydde. Nu låg han plötsligt helt uppfläkt framför Eva, helt blottad.

Eva satte sig till rätta på sina knän mitt i mellan hans särade ben. Hon stannade upp för ett ögonblick i sina rörelser och bara njöt av synen framför henne. Med ett hårt tag om hans snopp och pung tittade hon honom rakt in i rumpan, rakt på hans lilla hål som precis som övriga delar av hans kropp var helt hårlöst, förutom på huvudet naturligtvis. Huden runt själva hålet var något mörkare än huden runtomkring noterade hon. Hans anus är så vackert tänkte hon. Huden där i mellan hans särade ben var precis som hon hoppats på att den skulle vara, skrynkligt och inbjudande med ett litet trångt hål i mitten. Hon drog en djup suck och återupptog försiktigt sin onani av hans erigerade snopp, men nu berörde hon även hans helt blottade stjärthål försiktigt med en fingerspets. Eva lät sin fingerspets gnida och smeka sig långsamt in mot mittpunkten av anus tills hon tryckte den mot själva hålet. Hon stannade upp för en sekund och lät honom vänja sig vid att hon berörde hans anal , allt medan hennes tumme och pekfinger oförtrutet fortsatte sin onani av hans styva och läckande pojksnopp. Hon drog med små, små irriterande drag förhuden upp och ner för hans penis och rispade honom samtidigt längst strängen på baksidan av hans blålila ollon med sin nagel och blåste lätt med sin mun över hans pung. Dennis darrade nu och stönade högt, plötsligt nafsade hon till i pungen och sekunden därpå tog hon ett reellt bett i den. Dennis ryckte förskräckt till och släppa TV:n med blicken direkt. Nu såg han lite rädd ut. Bettet hade överraskat honom totalt. Släpp inte TV:n med blicken befallde Eva honom omedelbart, titta på den Dennis, du ska inte göra någonting annat än att titta på den. För att understyrka sina ord bet hon tag en gång till i hans lilla pung, den här gången lite hårdare än förra gången för att fånga hans uppmärksamhet till ett hundra procent.Budskapet går fram. Dennis nickar och lyfter åter sin blick mot TV:n och porrfilmen som rullar där. Det han såg framför sig var en man som stod på alla fyra med stjärten i vädret som blev mjölkad som en ko av en kvinna. I filmen så tryckte kvinnan precis in sitt finger i öppningen därbak på honom. Vilken tajming tänkte Eva och log stort samtidigt som hon gjorde exakt det samma med Dennis som kvinnan gjorde på filmen med mannen. Hon pressade bestämt in sitt finger mot analöppningen. Först kände hon ett svagt motstånd som strax gav vika när hon pressade på mera. Eva kände hur hon trängde in och hur hans anus liksom slöt sig kring fingret och hur ringmuskeln försökte hålla emot men till sist fick ge upp och ge vika för pressen och låta hennes finger glida in sakta millimeter för millimeter in i den trånga stjärten, tills det inte fanns något motstånd kvar och Dennis analring gav upp och hon kunde glida rakt in i hans rumpa, enda in till knogen på fingret. Allt som hördes från Dennis var ett stön, inget mera. Inga protester, ingenting. Eva log, uppenbarligen är han så kåt att jag kan göra vad jag vill med honom nu , till och med stoppa in ett finger i anus på honom, hans mest hemliga och skamliga kroppsöppning utan att han säger ifrån. Med ett leende på läpparna började hon långsamt fingerknulla honom. Eva gled in och ut ur rumpan på honom och varje gång som hon kände en hård liten punkt i övre väggen på hålet så gned hon till lite extra hårt och bestämt., hon visste att det var hans prostata och vad det kunde göra med hans upphetsning.Att bli berörda där var extra skönt, för alla män och pojkar.

De blev helt enkelt galna av kåthet och Dennis var inget undantag!

Eva kände hur Dennis snopp började rycka och skaka mellan hennes smeksamma fingrar. Han var stenhård nu noterade hon och när hon släppte sitt grepp för att han inte skulle komma så stod hans penis kvar rakt upp i luften framför henne, darrande och gungande fram och tillbaka. Ollonet var spänt och glansigt av all fukt som läckte ur springan i dess topp. Synen var helt underbar, så upphetsande. Fram och tillbaka gungade erektionen och det ryckte och drog i den av upphetsning på randen till utlösning. Det var för övrigt inte bara Dennis som var på gränsen till den totala njutningen nu. Eva själv var oerhört nära en orgasm, hela hennes kropp skrek efter beröring och hon kände en brinnande längtan efter att ge sig själv en befriande orgasm, här och nu med Dennis stenhårda snopp framför sig, men det ingick inte i hennes plan, åtminstone inte än! Eva kände blodets dunkande i sina blygdläppar och i sitt klitoris och hur bröstvårtorna pekade styvt rakt ut från brösten.Minsta beröring av någon av dessa punkter och hon skulle vara förlorad! Hon skulle inte kunna hindra sig själv från att få orgasm, så fruktansvärt upphetsad hade hon blivit av sin lek med Dennis lilla gulliga snopp. Eva grep tag om den på nytt och kände hur den pulserade våldsamt mellan fingrarna på henne. Han är oerhört nära att komma tänkte hon. Så otroligt nära! Hans försats strömmade nu ur kisshålet och gjorde penisen våt och glansig från topp till rot. Desto kåtare Dennis blev desto kåtare blev hon själv. Eva förde nu sitt finger allt ivrigare in och ut ur hans rumpa medan hon med sin andra hand retsamt förde förhuden fram och tillbaka och pillade på toppen av hans penis och i dess springa. Varje beröring fick Dennis att stöna högt och plötsligt så svullnade hans ollon upp samtidigt som pungen drog i hopp sig och blev liten och hård. Eva märkte att fingret hon hade djupt inne i stjärten på honom låstes fast i ett järngrepp och sekunden senare så fick Dennis utlösning. Han skrek rakt ut i rummet och skakade som ett asplöv hela han. Det var en ljuvlig stund att få uppleva tyckte Eva, kanske den bästa i hela hennes liv, att få se denna lilla pojke sitta i soffan framför henne helt naken, med uppdragna ben, helt blottad och med sin vackra pojksnopp rakt upp i luften och se hur han fick en orgasm, troligen den första i hela sitt liv som han inte själv frambringat. Det var ett privilegium, helt underbart! Hans snopp blev för ett ögonblick om möjligt ännu hårdare mellan hennes fingrar när han kom och kisshålet där uppe i toppen på det svullna ollon öppnade sig fullständigt, och en tunn klar vätska sköts rakt upp i luften, gång på gång från öppningen. Eva darrade av upphetsning och fortsatte outtröttligt att pumpa sitt finger in och ut ur Dennis anal under hela förloppet i takt med att hon varsamt smeka hans darrande och ryckande penis mellan sin tumme och sitt pekfinger enda tills den sista ryckningen avtog ur hans penis och den sakta började slakna i hennes hand.

Det blev nästan helt tyst i rummet.

Allt som hördes var stönet från porrfilmen som alltjämt rullade på framför Dennis.

Han stirrade som hypnotiserat på tv skärmen där två män knullade en kvinna i båda hålen och Eva satt bara tyst kvar på knä framför honom och lekte lite nonchalant med hans snopp. Hon var förvånad över att se och känna att hans penis knappt krympt någonting allt trots den häftiga orgasmen och utlösning han nyss fått. Förvånad men glad. Det är det här som är så underbart med unga pojkar. De bara kommer och kommer och deras förmåga att fortsätta att vara hårda verkar aldrig ta slut. De är helt omättliga, hårda och villiga, hela tiden! Detta faktum gjorde henne väldigt upphetsad. Ingenting är ju så underbart och så upphetsande som en hård liten pojksnopp tänkte hon, speciellt inte när det var hon och ingen annan som hade kontrollen över den och hon kunde göra vad hon ville med den. vilket ju var precis så som situationen var här och nu. Hon ägde Dennis snopp! Hon tittade upp på honom och log och reste sig sedan långsamt upp, allt medan hon fortsatt smårunkade honom, fortsätt du att titta på filmen lilla gubben sa hon glatt, jag har lite annat att göra en stund. Hon gav hans snopp en sista liten smekning innan hon reste sig upp helt för att lämna rummet, en smekning som fick Dennis att darra till av njutning på nytt. Precis när hon skulle lämna vardagsrummet och gå ut i köket så vände hon sig om och tittade in. Dennis satt kvar i samma ställning som hon lämnat honom nyss, benen brett isär, helt naken, med blottat anus och en snopp som vajade halvstyvt. Hans ögon var fixerade vid tv:n framför honom. Den hade allt hans fokus. Han vågade uppenbarligen inte trotsa henne utan tittade lydigt vidare på porrfilmen. Han såg så liten och sårbar ut där han satt ensam och naken i soffan tyckte hon. Eva suckade och kunde inte låta bli att stoppa ner sin hand innanför sina tajts och därefter lät hon sina fingrar leta sig fram till klitoris. Ett väldigt styvt och blottat klitoris. Ett par smekningar senare över den hala och glatta ytan och hon kom nästan direkt. Jag klarar inte mera tänkte hon! Inte för en sekund. Hela hennes kropp kokade nu av kåthet, bröstvårtorna var stenhårda under t-shirten och blotta beröringen av tyget mot dem, i kombination med fingertopparnas mjuka lek över och på hennes stenhårda klitoris blev till sist för mycket för henne. Lusten gick inte att tränga tillbaka längre, inte för en minut, inte för en sekund, ja inte ens för en hundradelssekund.Eva kunde känna hur hon drevs snabbare och snabbare mot en oundviklig och enorm orgasm. Men precis när hon öppnade munnen och skulle skrika ut sin njutning så hejdade hon sig, en mikrosekund och tänkte nästan i panik, NEJ, jag vill inte komma, inte riktigt än. Jag vill inte! och med all sin viljestyrka så nästan slet hon brutalt bort sina händer frän sitt klitoris i absolut stund och hennes orgasm klingade av. Eva flämtade och var alldeles svettig och jättetörstig. Hon ruskade till, tog ett djupt andetag och på svaga och lite vingliga ben gick hon ut i köket för att fundera på vad hon skulle hitta på nu. Eva drack ett glas vatten med porrljudet i bakgrunden och med bilderna på den nakna Dennis sittandes i soffan, troligen runkande för fullt på sin näthinna. En sak visste hon säkert ! Hon ville leka mer med honom, mycket mer innan hon släppte iväg honom idag. Men hur?

Eva gick in i sitt sovrum medan hon fortsatte fundera på det.

Hon klädde av sig helt naken, ställde sig framför helkroppsspegeln, tittade noggrant på sig själv framifrån och bakifrån och bara njöt av det hon såg. En fantastisk kropp tänkte hon, fina bröst vars bröstvårtor står rakt ut och en härligt rund och fast stjärt och sedan på framsidan, en rakad fitta där man kan se ALLT. Det lilla strecket där fram som var fuktigt, liksom hela hennes insidor av hennes ben. Eva njöt ett ögonblick av sin egna nakna uppenbarelse innan hon satte sig ner på sängen och särade brett på sina ben. Nu såg hon än tydligare hur kåt hon var. Hennes blygdläppar var röda och helt enorma av allt blod som strömmade igenom dem och klitoris hade nog aldrig någonsin varit större och styvare än just nu. Hennes klitoris såg faktiskt ut som en liten minipenis. Synen fick Eva att fnittra till. Jag har en penis tänkte hon roat och fnittrade en gång till, en penis!. Hon var nu våt över hela underlivet av det hon såg och kände inom sig, våt i sin skåra, våt mellan sina skinkor, ja faktiskt våt långt ner över anus. Hennes safter var precis överallt. Underlivet glänste på henne. Den synen, av sitt våta och öppna kön som möte hennes blick i spegeln fick henne att bli ännu mer upphetsad än hon nyss varit. Hon studerade sig själv mellan benen i flera minuter innan hon snabbt stängde benen och reste sig upp. På lätt skakiga ben gick hon fram till sin leksakslåda, namnet hon gett till sitt sängborden och tog fram den ena leksaken efter den andra ur dess gömmor, en penis pump som även var en onanimaskin, en vibrator, en snoppring, en analplugg med fot på och en vibrator speciellt framtagen för ett trångt anus i baken på en liten pojke som Dennis. Den vibratorn kunde inte bara vibrera utan den kunde även röra sig in och ut ur stjärten på honom, lite rep, en liten sticka av glänsande stål som passade som handsken i hans kisshål, Stickan var ihålig för att släppa igenom kroppsvätskor, och sist men inte minst, en tub med glidmedel. Nu är jag färdig för en trevlig stund med Dennis! Hon tog sakerna och gick med raska steg tillbaka in i köket. Hon brydde sig inte om att ta på sig några kläder igen utan gick ut som hon var född, spritt språngande naken. Eva darrade av kåthet när hon tänkte på vad hon skulle göra med Dennis snart. Hon tog en av köksstolarna med armstöd på och gick därefter in i vardagsrummet med den och alla sina leksaker.

Dennis satt precis som hon lämnat honom, naken, blottad och helt utlämnad. Hans koncentration var till 100% på porrfilmen som fortfarande rullade på för fullt rakt framför hans ögon. Filmen visade två flickor som ivrigt låg och slickade varandra. Deras tungor virvlade över fitta och anus. Eva kunde se direkt att han inte pillat på sig själv, för trots filmen med de vackra flickornas så hade snoppen märkbart blivit mindre på honom. Den var nu liten och ynklig och såg mest ut som en sladdrig liten skinnhög där den hängde mellan hans särade ben där han satt i soffan. Patetisk tänkte hon och kunde inte låta bli att le åt eländet.Men samtidigt var det ju det här hon faktiskt älskade med dessa pojksnoppar, att de var så små och så oskyldiga oavsett tillståndet på dem, styva eller slaka, lika goa för det, och så var de ju hårlösa oftast, vilket var urgulligt. Evas roade leende blev bara bredare och bredare för varje sekund som hon noggrant studerade den slaka lilla snopp från sin plats där hon stod bakom honom. Hon stod där tyst i säkert fem minuter och bara njöt av den. Så liten och skrynklig den är tänkte hon. Hela Dennis såg verkligen för övrigt liten och oskyldig ut där han satt i soffan. Om hon inte känt honom sedan han varit bebis så hade hon trott att han inte var en dag äldre än elva år, Så sent utvecklad var han för sina 15år. Men det gjorde henne naturligtvis ingenting, tvärtom, hans sena utveckling passade henne perfekt. Hon älskade illusionen av en liten pojke i kombination med att han var laglig och hon därmed kunde göra vad hon ville med honom. Det gjorde henne bara ännu mer upphetsad! Eva älskade unga pojkar och deras kroppar och de fick mer än gärna se yngre ut än de var. Det gjorde det hela så förbjudet på något sätt och därmed mer upphetsande. Så Dennis var helt perfekt! Åldern inne, men fysiskt inte ! Perfekt!

Men nu lilla vän är det färdig tittat. Nu ska du få leka med tant Eva i stället! Med raska steg klev hon runt soffan och ställde sig rakt framför honom och ställde därefter ner köksstolen med en smäll. Dennis såg först bara väldigt förvånad ut, överrumplad av hennes snabba intåg i rummet på nytt, men sedan förändrades hans ansiktsuttryck kapitalt och ögonen höll nästan på att trillade ur skallen på honom när han upptäckte att hon var helt naken! Eva log, satte händerna i sidorna och visade stolt upp sin kropp för honom. Allt fick han möjlighet att se.

ALLT!

Hennes bröst, hennes fitta och hennes rumpan, speciellt rumpan och dess hemligheter där mellan skinkorna på henne drog till sig hans intresse lite extra. Hemligheter som blottades fullständigt för hans oskyldiga ögon när hon retfullt vände sin bakdel mot honom och böjde sig framåt med helt raka ben för att ställa ner alla leksakerna på bordet framför honom. Hon tog god tid på sig. Eva var fullt medveten om vad han såg i just detta ögonblick från sin plats bakom henne. Hur hans unga ögon måste mötas av hennes våta öppna kön och tajta anus, ett anus som liksom hennes fitta glittrade av hennes safter. En syn som hon förstod måste vara en dröm för vilken pojke som helst och Dennis var definitivt inget undantag noterade hon glatt, när hon rättade på benen och vände sig om mot honom igen för det första som möte hennes ögon var hans hårda pojksnopp. Halvstyv stod den och gungade från hans skrev fram och tillbaka där han satt och glodde på henne med ögon stora som tefat..Borta var den slaka, sladdriga lilla masken. De fick Eva att le!

Hon tog ett steg åt sidan och lätt honom se vad hon lagt på bordet. En blandning av förundran, nyfikenhet, upphetsning och rädsla syntes direkt i hans ögon vid åsynen av hennes leksaker.

Eva lätt det sjunka in en stund i hans medvetande vad som verkligen låg framför hans ögon innan hon tog upp fjärrkontrollen och stängde av porrfilmen.

Det blev nästan helt tyst i rummet.

Allt som hördes var Dennis nervöst forcerade andning där han satt och våndades i soffan, rädd, men ändå förväntansfull, vad skulle hända nu? Eva lätt honom sitta i ovisshet en stund till. Hon bara stod där helt enkelt, tyst och stilla rakt framför honom och lätt hans ögon fladdra fram och tillbaka mellan sin nakna kropp och sexleksakerna på bordet. Han såg mer och mer förvirrad ut för varje tyst sekund som gick, men hans kropp var inte förvirrad, inte ett dugg såg hon till sin glädje.Den reagerade och det gjorde den ordentligt. Eva log. Dennis snopp hade ställt sig på bara ett ögonblick rakt upp i vädret på nytt mellan hans ben, stenhård och styv. Han satt bredbent framför henne vilken gav henne full insyn även över hans pung och hans anus. Hon hade absolut ingen brådska att bryta tystnaden, tvärtom, hon njöt hon av att dra ut på den tiden och se hur Dennis blev allt mer obekväm av situationen, sin utsatthet, där han satt naken och synligt upphetsad framför henne, flackande med blicken mellan hennes nakna kropp och sexleksakerna på bordet. Snart var det omöjligt för honom att sitta still, hans nakna rumpa började oroligt röra sig fram och tillbaka, men Eva förbarmade sig inte över honom utan hon lätt honom helt enkelt våndas en stund till, tittade lugnt på hans nakna kropp och njöt mer än hon gjort på väldigt länge. Men till sist var hon tvungen att bryta tystnaden. Är du färdig? Dennis ryckte till och tittade förvånat på henne vid hennes ord. Har du tittat klart än? Dennis rodnade och slog ner sin blick snabbt, han skämdes som en hund. Som du glor på mig kan man tro att du aldrig sett en naken kvinna förut? fortsatte hon med ett skratt.Men herregud lilla vän, du kanske aldrig har sett en naken kvinna tidigare? Är det så? Eva visste naturligtvis att så var fallet, men att se hur generad han blev av frågan gjorde henne varm och kåt inombords. Nå, Dennis, har du sätt en naken kvinna tidigare? Har du det? Men seså, svara då. Har du sett en naken kvinna förut eller inte?

SVARA !

Men Dennis förblev tyst. Han satt bara där naken och ängslig med nedslagen blick och med ett ansikte pionrött av skam framför henne. Fötterna och rumpan rörde sig nervöst fram och tillbaka och han hade knäppt sina händer och lagt dem i sitt knä. Hela situationen och hennes envisa frågande om han sett någon kvinna naken tidigare i sitt liv var oerhört pinsamt tyckte han. Eva njöt av det. Men titta då för guds skull lille vän sa hon, titta då! om det nu ska vara en så märkvärdigt sak att se lilla mig spritt språngande naken, titta! Eva snurrade demonstrativt runt sin kropp framför honom och poserade i hela sin nakna glans innan hon böjde sig ner över bordet, skött upp sin rumpa rakt i ansiktet på honom och drog isär sina skinkor. Hon stod så framåtlutad i flera sekunder och lätt honom betrakta hennes anus och kön innan hon reste sig upp, satte sig ner på bordet och särade brett på benen för honom. Eva förde ner sina händer till sitt kön och drog isär sina svullna yttre blygdläppar tills han fick full insyn i hela hennes kvinnliga anatomi, ALLT såg han och hon njöt av det, inte minst för att han reagerade med en ökad rodnad som spred sig snabbt över hans kinder och hals ju mer han såg av hennes fitta. Eva visade nu skamlöst upp sitt klitoris och sin slidmynning för honom, en mynning och ett klitoris som glänsande av hennes safter. Hon förde långsamt upp ett finger i sin fitta och började pulla sig själv framför honom, vilket fick hans ögon att nästan poppa ut ur hans huvud av förvåning och upphetsning. Hon hetsade honom med ledande frågor.

Vill du se mer?

Vill du kanske känna?

Nu stönade hon fram sina frågor, hon var så kåt, så upphetsad.

Dennis fick inte ur sig ett ljud där han satt och dum stirrade rakt in mellan hennes ben, men han nickade ivrigt. Nickade så hon nästan trodde att hans huvud skulle trilla av. Upp och ner rörde sig huvudet i allt snabbare takt. Så gulligt tänkte hon. Med ett stort leende på sina läppar steg hon upp från bordet och stegade fram till honom där ha satt naken med stora ögon och halvöppen mun framför henne, fånstirrande. Känn här lilla vän, känn på min kropp. Eva tog tag i hans händer med sina egna händer och förde dem långsamt upp till sina bröst. Oerhört valpigt började han direkt att försöka smeka och pilla på dem. Evas bröstvårtor värker redan av kåthet och Dennis fumliga försök till smekningar gör henne inte direkt mindre kåt utan tvärtom blir hon helt galen av den frustration och ökade upphetsning det innebär för henne att ha hans valpiga händer på sina styva bröstvårtor. Dennis fingertoppar glider runt och på hennes spetsiga bröstvårtor tills hon kvider rakt ut av lust. När han hör det så nyper han och drar prövande i dem, först försiktigt men sedan allt hårdare och hårdare. Eva skriker till lite och drar en djup suck. Det får Dennis att titta upp förskräckt på henne med ett frågande uttryck i sitt ansikte. Hon kan inte låta bli att le åt honom och rufsa till honom i hans kalufs, Du, det är ingen fara sötnos, det är skönt, fortsätt och lek med dem. Du skulle bara våga sluta. Det sista sa hon samtidigt som hon lekfullt nöp till honom i hans små kinder. Eva satte sig gränsle ner över hans knä så att hon fick hans styva snopp inkilad mellan blygdläpparna i sin nu väldigt våta springa.

Sug på mina bröst, pojk, SUG! Sug hårt, dia mig. Till hennes glädje så lydde Dennis henne som en liten hundvalp. Hans läppar omslöt snart hela hennes vänstra bröstvårta och hon kunde tydligt känna ett härligt sug när han drog in bröstvårtan mellan sina oerfarna läppar Nu gnydde hon och än mer när hon även kände hur hans tunga började spela lekfullt och sökande över bröstet. Hans tunga kittlade så skönt mot hennes hud och de signalerna som det gav upphov till inom henne gick raka vägen ner mellan hennes ben och direkt in klitoris, en signal som därefter omedelbart lämnade klittan för att direkt studsa upp via nervtrådarna till hjärnan och sedan studsade den vidare ner och tillbaka till hennes klitoris på nytt och så här bara fortsatte och fortsatte det.Eva satt fast som i en underbar loop där hennes upphetsningen studsade oavbrutet mellan hjärna och klitoris, en loop som bara ökade mer och mer i intensitet och hastighet ju mer Dennis mun och hans tunga bearbetade hennes bröst och bröstvårta. Att det enbart var brösten som han ägnade sin fulla uppmärksamhet åt spelade ingen roll, för känslan var den att någon hade bundit fast en osynlig tråd mellan hennes bröstvårta och hennes bultande klitoris, en liten irriterande tråd som någon drog i retfullt hela tiden och som gjorde henne galen av kåthet varje gång som det skedde. Evas mun var nu helt öppen och hon flämtade och stönade högt. Hon lägger sina armar runt hans nacke och pressar sina bröst hårt mot hans ansikte. Plötsligt och utan förvarning så byter han bröst från vänster till höger och hans mjuka fina läppar omsluter snabbt hennes högra bröstvårta men utan att överge det vänstra helt och hållet, utan han kupar det ömt i sin hand innan han försiktigt och varsamt låter sina fingertoppar cirkulera över den mjuka, spänstiga ytan allt medan han suger på hennes högra bröstvårta som en diande liten valp eller gullig bebis. Snart har hon två händer på sitt vänstra bröst som ivrigt känner sig fram över den känsliga huden samtidigt som han diar hennes högra med minst lika stor frenesi. Dennis är helt uppe i sin egen lilla bubbla, han klämmer, drar, suger och slickar på båda hennes bröst tills hon nästan inte står ut längre, utan hon brinner upp inombords av all kåthet som hans tafatta lek skapar inom henne, från skötet,genom brösten och upp i huvudet och tillbaka igen, gång på gång, på gång!

Fan vad skönt tänkte hon, helt underbart! Men hon var inte nöjd, hon ville ha mer av sin leksak. Dennis stönade hon fram mitt en våg av njutning, Dennis, vill du pröva någonting annat?

Ingen reaktion.

Eva stönade fram frågan på nytt, nu lite irriterat.

Fortfarande ingen reaktion, han bara sög och smekte vidare över hennes bröst, helt uppfylld av det. Till sist så lutade hon sig fram och viskade rakt in hans öra, Dennis, vill du se min FITTA, nära, riktigt nära? gubben? Nu trängde orden fram, direkt till honom! Han släppte taget om hennes högra bröstvårta med sin mun, men behåller ett stadigt grepp med sina händer kring båda hennes bröst, krampaktigt, kramande dem så hårt så man skulle kunna tro att hans liv hängde på det. Han ville inte släppa dem av rädsla för att allt skulle ta slut då. Att han skulle få klä på sig och gå hem.Men samtidigt hade hon ju nyss sagt något väldigt lockande, men kunde det verkligen vara sant? Men det var det förstod han när han hörde henne upprepa frågan han tyckt sig hört tidigare en gång till!

Vill du se min fitta riktigt nära Dennis?

Dennis tittar blygt på henne men sedan nickar han ivrigt. Men så lätt ska du inte komma undan tänkte Eva. Vill du se min fitta får du allt öppna munnen och säga det. Nå, vill du titta på fittan eller inte! tala ut gubbe lilla, säg vad du vill? Dennis tvekade. Han såg förvirrad, generad och upphetsad ut tyckte hon. Allt på en och samma gång. Hon tyckte nästan synd om honom. Men inte tillräckligt för att sluta att pressa honom på ett svar! Vill du eller vill du inte se min fitta? Dennis slog ner sin blick i golvet, han skämdes som en hund men samtidigt var han ju så nyfiken på Evas fitta, hur den såg ut, kändes och luktade. Han hade ju bara sett fittor på bild tidigare och Evas på avstånd, men aldrig riktigt nära. Så till sist övervann nyfikenheten över skammen och han stammade fram ett tyst, ja, jag vill se din fitta men han kunde fortfarande inte möta hennes ögon, om han gjort det hade han sett ett stort brett leende över hela Evas ansikte, men hon tänkte inte släppa honom från kroken, inte riktigt än. Snälla, jag vill att du säger snälla Eva kan jag få se din fitta, säg det nu, snälla Eva kan jag få se din fitta! Säg det !

Dennis trodde han skulle dö av skam nu men med rodnade kinder hörde han sig själv trots allt säga precis det hon krävde av honom för att få se det han så länge väntat på, snälla Eva kan jag få se din fitta? snälla Eva. Nu tittade han även upp på henne med vädjande blick, snälla Eva! Eva njöt av skådespelet framför henne och hon kunde inte låta bli att fnittra åt Dennis valpighet och genans. Det var så gulligt och sött att se honom sitta där i soffan, naken och utlämnad och be om fitta, hennes fitta. Hon gned sin springa hårt mot hans styva pojksnopp där hon satt i hans knä och hon kunde tydligt känna hur den kilade in sig mer och mer mellan hennes svullna blygdläppar för varje sekund hon satt där och gned sig mot den och snart stönade hon tyst när penisen nåde fram till hennes blottade och svullna klitoris. Friktionen mellan snopp och klitoris var så skönt och snart var hon nära en orgasm. Bara lite till, lite , lite grann. Eva hade nu tappat kontrollen. Hon gned sitt klitoris upp och ner för hans hårda penis och roterade våldsamt med sitt underliv mot honom. Nu går det tänkte hon, gud jag kommer, jag kommer, men i absolut sista hundradelen kom hon till sans, Nej, jag vill inte, inte än, skärp till dig gamla tant! Lite självbehärskning om jag får be. Med all sin viljekraft så slet hon sig fri från honom och ställde sig bredbent rakt framför honom.

Titta då din lilla fegis sa hon sarkastiskt. TITTA DÅ, det var väl det här du bad om att få se, som du är så nyfiken på! Dennis tittade förvirrat på henne, han såg ännu yngre ut än sin riktiga ålder nu när han satt naken, tafatt och generad framför henne i soffan med brett särade ben och med sin pojksnopp rakt upp i vädret. Han visste inte vart han skulle titta, hans mun var halvöppen och ögonen stora som tefat på honom. Eva log åt hans tafatthet, gud, han ser verkligen ut som en lite bortkommen hundvalp, Så oskyldig och så bortkommen.Han vill inget hellre än att se min fitta, men se på honom, sitter där som en rädd liten mus och flackar med blicken, alldeles förskräckt. Han darrar ju som ett asplöv stackaren. Jag får nog ge honom lite hjälp på vägen. Eva tog ett bryskt tag om Dennis nacke och drog hans ansikte hårt framåt mot sitt blottade underliv. Hon drog så hårt att han nästan föll framlänges i soffan tills hon kände hans näsa mot sitt venusberg. Hon tryckte hans ansikte bestämt rakt in i sitt sköte och gned det våldsamt mot sin våta fitta.Dennis fick panik! Han slet och kämpade emot och försökte komma loss från hennes grepp men han satt fast som i ett skruvstäd i hennes händer med sitt huvud. Hon var så stark!

Eva kontrollerade honom fullständigt utan några som helst problem

Såja, ut med din tunga lilla vän, ge mig den, hela tungan, sådär ja, det var väl inte så svårt? Dennis vrider sitt huvud fram och tillbaka men han kommer ingenstans och snart möts hans tungspets av ett fuktiga hål. Desperat ökar han sin kamp för att försöka vrida bort huvudet men det är förgäves. Snart har han hela sin tunga begravd djupt inne i Evas varma och våta kön. Jag får ingen luft! Hjälp! Han sprattlar som en fångad fisk på kroken med sina armar och ben för att komma loss från Eva och få luft men hans kamp är till ingen nytta. Han kommer inte undan. Tungan sitter där den sitter, begravd inne i Evas fitta. En lätt sur och fuktig smak fyller hans munhåla när Evas fittsafter obevekligt tränger in i hans mun. Hon gnider sitt rakade venusberg mot honom och pressar hans tunga allt längre och längre in i sin vagina, enda tills hon känner hans läppar mot sin slidöppning.Då börjar hon bryskt knulla hans ansikte. Hon gnuggar sitt underliv fram och tillbaka över hans läppar samtidigt som hon håller kvar det fasta greppet runt hans nacke och juckar hans huvud fram och tillbaka mot sin fittöppning Dennis tunga far snart in och ut ur hennes slida som en liten penis. Hon gnider och juckar och sluter sina ögon, det är SÅ skönt! Knulla mig pojke, knulla mig med din lilla patetiska tunga och slicka mitt klitoris ordentligt skrek hon rakt ut i luften, om du nu kan hitta klitoris förstås? la hon till med ett litet skratt. Eva förbarmade sig till sist över honom och släppte sitt grep kring hans huvud så han kunde andas på nytt. Dennis hostade och harklade och tog ett djupt andetag innan hans huvud tryckte in mellan benen på nytt.

SLICKA!

Till hennes glädje så lyckades han förvånansvärt snabbt leta upp klitoris med sin tunga och började slicka på det om än tafatt och lite fumligt men det var ändå underbart skönt tyckte hon. Eva strök Dennis kärleksfullt över hans hår och smekte honom över de bara axlarna och hans rodnande kinder, allt medan han tillfredsställde henne ivrigt med sin spelande tunga. Hans tunga var mjuk och len noterade hon och tungspetsen kittlade helt underbart där den fladdrade över och runt omkring hennes klitoris. Den hittade in i alla hennes veck och hål där nere tills hon kände att orgasmen var otroligt nära att komma för henne. Hon gnydde och stönade högt nu. Dennis tunga gör mig helt galen! Den är underbar.Tänk att han, en liten pojke på 15år kan skapa dessa känslor i min kropp. Helt otroligt. Hon pressade sig hårdare mot hans mun och tunga. Det är därför jag älskar de små liven, för att de är så lättlärda, nyfikna och ivriga att göra det skönt för en kvinna. Tungspetsen virvlade nu över hennes klitoris och upp och ner längst springan, svepande ner över mellangården och anus och in och ut ur hennes öppna slida i ett våldsamt tempo. Fram och tillbaka virvlade tungan, gång på gång tills Eva skakade av njutning.Hon kände hur hennes kön började dra sig samman, magen krampade och benen ryckte helt okontrollerat hit och dit på henne, allt svartnade och ett ögonblick senare tappade hon all sans och förstånd. Hon fick en orgasm, och inte vilken orgasm som helst! utan den bästa i hela hennes liv. Orgasmen slet henne nästan mitt i tu, ja så kändes det som i varje fall inombords . Våg efter våg av ren skär njutning strömmade från hennes erigerade klitoris, ut i fitta och vidare in i hennes nervbanor, upp huvudet för att sedan direkt studsa tillbaka igen, raka vägen in i hennes redan brinnande klitoris och så här fortgick det, gång på gång på gång, fram och tillbaka mellan klitoris och huvud rusade njutningen genom hennes nakna, skakande kropp. Hon var helt borta i sin njutning nu, tappat all kontroll och känsla för tid och rum, hon flöt bara omkring i ett rus av njutning och hon frustade och stönade högt rakt ut i rummet samtidigt som hon omedvetet pressade stackars Dennis allt hårdare och hårdare mot sig och tvingade på så sätt in hans tunga allt längre in i sin krampande vagina, en vagina som slöt sig som en mussla kring hans virvlande tunga. Först när Dennis mumlade någonting i panik där nere mellan hennes ben, där han kämpade ursinnigt för att komma loss för att få in lite luft i sina värkande lungor så kom hon till sans. Eva slappnade av och befriar honom ur sina fittmusklers grepp .Han slet bort sitt huvud och med en djup suck och en flämtningsjönk han ner i soffan med rödflammigt ansikte. Allt blev tyst förutom tunga andningar. Gud, jag måste lugna ner mer lite tänkte Eva. Hon andas långsamt in och ut och kände hur hennes kropp åter kom tillbaka under hennes kontroll. Vilken fantastisk orgasm! Helt underbar. När hon slänger en blick på Dennis där han satt bakåtlutad i soffan, naken och med särade ben bredvid henne så fick hon sig en överraskning. Han var inte längre styv och hård. Han hade slaknat helt och hållet. Upplevelsen av att sitta fast mellan hennes ben och nästan bli kvävd av hennes våldsamma orgasm måste varit mer skrämmande än hon trott för honom för nu var hans snopp helt sladdrig och som en liten mask där nere mellan hans särade ben. Roat noterande hon att den nästan helt försvunnit, så liten var den , bara några centimeter lång och smal som en blyertspenna, en sladdrig, blött liten skinnhög. Han såg så liten, naken och skrämd ut där han nu satt framför henne och skipade efter luft. Jag måste ha skrämt honom reellt tänker hon förskräckt och fick lite dåligt samvete över det. Men det gick snabbt över. Eva tittade ner på på hans slaka pojksnopp och det lilla hålet där nere mellan hans särade ben. Hon kunde inte låta bli att skratta till lite för han såg så gullig och fånig ut där han satt naken och med en sladdrig blött snopp framför henne.Helt pionröd i ansiktet.Vänta du bara lilla vän tänkte hon, nu ska det riktigt roliga börja!

Med den tanken i sitt huvud så vände hon ryggen till Dennis. Hon kände direkt hur hans blick sökte sig ner till hennes stjärt och hur den brände sig fast mot skinkorna. Hans ögon måste vara stora som tekoppar nu tänkte hon och fnittrade till, men titta du, det här är bara början. Du ska få se ALLT!

Hon särade brett på benen för att ge honom fri insyn över sin stjärtspringa och anus och den nu helt blötta och glänsande skåran, sin framstjärt.Eva svankade och böjde sig framåt med rumpan i vädret rakt upp i hans ansikte, lutandes mot stolen framför henne. Stående så med stjärten i vädret plockade hon upp analpluggen från bordet och satte ner den med en duns på stolssitsen. Där stod den stolt, svart och fin rakt upp i luften. Den var 15 centimeter lång och 13 centimeter i diameter på den bredaste delen. Toppen på den var formad som ett stort och svart ollon och dess sidor var ådriga som en verklig kuk. Dennis flämtade till vid åsynen, vilket fick henne att le. Hon tog upp glidmedlet, öppnade korken och fyllde sin hand med det. Långsamt och försiktigt smörjde hon in pluggen från ollonet till basen tills den glänste. Sedan vände hon sig om så att hennes fittspringa kom att komma i direkt ögonhöjd med Dennis vidöppna ögon. De var enorma och i dem såg hon både rädsla och skräck. Sugproppen i botten på analpluggen garanterade att den sög sig fast ordentligt i stolssitsen. Dennis såg verkligen rädd och ynklig ut nu där han satt helt naken i soffan och flackade med blicken mellan den svarta glänsande analpluggen, hennes bröst och fittspringa med en slak patetisk snopp mellan sina ben. Rädslan och nervositeten hade fått hans snopp att nästan försvinna helt Det var så gullig att se! Eva njöt. Hon tryckte till på tuben en gång till och på nytt strömmade det ut en klar vätska ur dess öppning som hon försiktigt började ringla ner över den redan glänsande toppen på ollonet på analpluggen. Långsamt lät hon vätskan ringla sig ner längst sidorna på den, enda ner till basen. Därefter formade hon fingrarna till en ring och lugnt och metodiskt och med en sensuell blick bort mot Dennis så smekte hon in glidmedlet från toppen till botten på analpluggen tills var fullständigt indränkt och perfekt och redo för att kunna tränga in i Dennis rumpa. Eva log vid tanken på det. Dennis däremot såg livrädd ut nu när det gick upp för honom vad som troligen skulle hända här näst, att den där stora svarta saken saken skulle in i hans lilla stjärthål. När han studerade pluggen mer noggrant där den stod och glänste rakt upp i luften från stolssitsen noterade han även att en kabel gick ut från dess bas till en handkontroll av något slag. Det gjorde honom inte mindre rädd och nervös direkt, snarare tvärtom. Eva följde hans blick och tryckte på en knapp på kontrollen som hon tagit upp i sin hand och genast fylldes rummet av ett svagt surrande och analpluggen framför hans ögon började vibrera. Hon tryckte en gång till och nu började analpluggens övre del röra sig upp och ner i lugna juckande rörelser fram och tillbaka. Nu ser han ut som om han ska kissa på sig tänkte Eva och log. Hon lät honom våndas en bra stund innan hon till sist stängde av allt med två snabba tryck. Dennis sa inte ett ord. Han satt bara där naken rakt framför henne i soffan med sin lilla förskrämda pojksnopp, helt frågande och rädd. Blicken på honom fladdrade allt snabbare och snabbare mellan analpluggen på stolen och hennes ögon. Tiden som nu går måste kännas om en evighet för honom tänkte hon, Bra!

Men till sist bröt hon tystnaden, öppnade sin mun och sa med sträng stämma, RES PÅ DIG !

Han tvekade.

Upp med dig! Eva sparkade till honom lätt på benet

UPP!

Dennis reste sig upp på darrande ben med sina händer tafatt placerade över sitt lilla kön.Han kände sig generad och utlämnad. Hans kinder flammade och han gjorde allt vad han kunde för att dölja sin snopp för hennes blick. Med staplande steg gick han fram till henne där hon stod mitt framför stolen med den glänsande analpluggen pekande rakt upp i luften från stolsitsen, svart, styv, hård och blänkande av glidmedel. Dennis darrade nu i hela kroppen av rädsla, han ville bara bort därifrån, bort från Eva, bort från rummet och bort från lägenheten, men hur skulle det gå till, han var ju helt naken, så han blev stående kvar framför stolen med händerna för sitt kön, förstenad av skräck. Händerna var som fastklistrade över hans snopp och i hans ögon kunde man se hur en liten tår trängde fram. Naturligtvis såg Eva detta men hon tog ingen notis o det. Hon var så uppfylld av sin egna kåthet att hon inte brydde sig ett dugg om Dennis känslor och vilja längre. Det viktiga var bara hon och hennes kåthet. I stället för att trösta honom så lyfte hon sin hand och slog till honom hårt över hans skinkor. Sluta larva dig pojke, ta genast bort dina händer från ditt kön. Ta bort dem NU!. Dennis reagerade med ännu mera skam och genans av hennes ord . Han blev om möjligt ännu mer pionröd i sitt ansikte. Det var en kombination av rädsla, nervositet och skam som fick honom att reagera så men även en annan känsla som fick honom att nästan dö, hans egna upphetsning, över hela situationen och att få se Eva naken. gud vad pinsamt. Han kände hur ryckte och drog i snoppen. Även om Eva inte såg det bakom hans händer så förstod hon ju vad som varpå gång. Hon log nöjt. Pojkar är pojkar! De har så svårt att kontrollera sin snopp. Den blir hård och styv i tid och otid. Sluta pilla på dig själv sa hon sedan skarpt! För att understryka allvaret i sina ord så smiskade hon till honom på nytt över stjärten. Det gjorde uppenbarligen ont för Dennis hoppade till när handen landade på rumpan.

Vad är ditt problem? Vad är du generad? Vad har du att dölja för mig tror du? Det finns ju ingenting där under dina händer som jag inte sett förut eller hur Dennis? Samtidigt som hon sa det så lyfte hon upp sina händer till hans ansikte och varsamt och kärleksfullt började hon smekta honom över kinderna och vidare upp över hans spretiga kalufs. Först ryckte han till som av smärta av beröringen, Han försökte dra sig undan men Eva hindrade honom. Hennes händer lämnade hans ansikte och hår och sökte sig nedåt mot hans händer. Hon tog ett bestämt tag om hans handleder med sina händer , drog bort hans händer från hans kön och drog honom tätt intill sin nakna kropp. Hon tryckte honom därefter hårt mot sina bröst och gned dem mot hans bröstkorg samtidigt som hennes våta springa trycktes bestämt mot hans begynnande stånd. Eva gned sig mot penisen. Kände hur den reagerade, hur den hårdnade, långsamt men oundvikligt. Var inte rädd, slappna bara av och låt det hända viskade hon. Allt kommer att bli bra. Sedan kysste hon honom! djupt och hennes händer lämnade hans handleder och sökte sig in mellan hans skinkor. Dennis ryckte till av den oväntade beröringen. Han kände sekunden senare hur något hårt pressades mot hans lilla skrynkliga hål där bak.

Ett finger!

Han rös till och blev helt iskall inombords men kunde inte låta bli att stöna till helt ofrivilligt och till sin förtvivlan kände han hur hans snopp, helt emot hans vilja reagerade positivt på det och hårdnade ännu mera där nere mellan hans ben. Evas finger som var täckt av glidmedel snurrade nu allt hetsigare runt och på hans anus för att till sist stanna upp mot den trånga lilla ingång. Han kände hur fingerspetsen centrerades mot stjärthålet. Slappna av gubben, låt det hända viskade hon in i hans öra och sekunden därpå gled hon plötsligt in med hela det glänsande fingret rakt upp i rumpan på honom. Dennis gick upp på tå och försökte skrika men det var omöjlig för hans mun var fylld till bredden av hennes virvlande tunga. Hon kysste honom vilt och gned sin springa frenetiskt mot hans nu nästan fullt utvecklade pojkstånd, detta medan hon samtidigt rytmiskt fingerknullade honom in och ur hans tajta lilla hål. Hon töjde honom, gjorde honom redo för vad som komma skall. Hon stönade högt av njutningen som spred sig inom henne från hennes klitoris. Hon var definitivt på gränsen till orgasm nu kände hon. Så enorma var känslorna inom henne som hon fick av att stå så här, naken, och totalt dominera denna lilla pojke med ett finger långt upp i rektum på honom. Att kunna ha denna unga oskyldiga pojke så helt i sitt våld att han var fullständigt utlämnad till hennes lustar, det var så upphetsande. så fantastiskt ! Hennes tankar fick fingret att gå allt fortare och fortare in och ut ur Dennis bak tills hon med enorm viljekraft besannade sig och drog fingret ur hans hål och tog ett steg bakåt, bort ifrån honom. Dennis stod rakt framför henne med slutna ögon och till sin glädje såg hon att hennes lek gett resultat! Mellan hans ben såg hon nu en nästan på gränsen till fullt utvecklad erektion. Hård men inte maximalt hård. Eva var säker på att den kunde bli både några centimeter längre och en aning fylligare och hårdare innan den nått sin fulla potential. Men vem bryr sig egentligen? erektion har han hur som helt och det är underbart vackert.! Hon studerade hans stånd intresserat. Snoppen var nog runt 10-12 centimeter lång nästan fullt erigerad och med en diameter på 6-8 centimeter. Hårlös var han vad hon kunde se, ja åtminstone nästan helt.Lite hår hade han faktiskt där nere. Ett par små ljusa strån spretade här och där från hans fasta lilla pung som hon såg där under penisen. I övrigt, inte ett hårstrå så långt ögat kunde se! Eva slicka sig runt munnen av upphetsning och lät ett av sina fingrar beröra klitoris, men bara den lätta för blotta beröringen blev nästan för mycket för henne. Hon kom nästan direkt så hon drog snabbt bort sin fingertopp från den bultande punkten högst där uppe i den genomvåta springan. I stället grep hon tag i Dennis handleder och utan förvarning snurrade hon honom runt och pressade hon honom bakåt och nedåt, mot stolsitsen och den väntande analpluggen.När Dennis kände ollonet mot sitt anus så flög ögonen upp i panik på honom och han sprattlade i hennes grepp och skrek rakt ut ut i rummet. Snälla...snälla, SLUTA, SLUTA, men Eva gav ingen nåd, hon bara fortsatte att pressa stjärten nedåt på honom, ner mot analpluggens hårda yta. Obarmhärtigt och oundvikligt kände Dennis hur hans lilla hål öppnades upp sig under trycket av ollonet och hur analpluggen trängde in i honom, centimeter för centimeter rakt upp i hans anal. En färd som inte slutade förrän han satt med sin stjärt hårt pressad mot stolens yta och med HELA analpluggen djupt begravd inne i sin rumpa. Det gjorde ont, fruktansvärt ont och tårarna strömmade nedför hans kinder men Eva lät sig inte bevekas för ett ögonblick. Tvärtom älskade hon att se Dennis i denna hjälplösa situation. Se hans förtvivlan i hans ögon när analpluggen långsamt gled in i rumpan på honom oavsett om han ville det eller inte. Han fick bara ta emot. Kunde inte göra ett dugg åt det.

Alla 15 centimeterna var nu inne i Dennis anal!

Han gnydde som en valp och kände sig helt fylld i analen. Det stramade fruktansvärt obekvämt där nere.En känsla av att vara bajsnödig men ändå inte. Obehagligt. Ringmuskeln var fullständigt uttöjd och han satt som spetsad på stolen. Analpluggen var verkligen stor. Innan han hann reagera så band Eva snabbt fast honom vid stolen. Händerna fjättrade hon kring armstöden och fötterna vid stolsbenen. Hon knöt ett rep runt hans mage och ett band runt hans huvud. Nu var han helt fixerad vid stolen av repen runt hans armar, ben, mage, huvud och analpluggen som satt uppkörd i hans bak. Där satt han nu naken, rakryggad och fjättrad vid stolen utan någon som helst möjlighet att ta sig loss på egen hand och väntade på hennes nästa drag. Förskräckt men ändå kåt för från hans knä pekade nu ett fullständigt utvecklat stånd rakt upp i luften. Något som gjorde honom om möjligt ännu mera generad men Eva jätteglad. Hon tog ett steg bakåt och betraktade sitt verk. Hon såg hur Dennis drog i panik i sina bojor, men utan till någon nytta, det var lönlöst. Han satt fast som berg visste hon, spetsad på sin påle. Inte en kroppsdel kunde han röra. Eva rös av upphetsning. Nu ska jag ha kul, riktigt kul!

Dennis ögon fladdrade vilt fram och tillbaka i panik och han var rädd nu och väldigt förödmjukad av hela situationen han befann sig i och det värsta var att trots sin förödmjukelse så kände han en tydlig upphetsning inom sig som han inte kunde tygla hur mycket han än försökte. Han ville ju absolut inte bli upphetsad av det här och få stånd. Men det var precis vad han fått, ett stenhårt stånd rakt upp i luften och där hans försats läckte ut ymnigt ur hans kisshål. Han var helt förtvivlad, hur kunde det bli så, situationen var ju inte alls upphetsande utan tvärtom fruktansvärt förnedrande för honom och inte i närheten av hur han tänkt sig att dagen hos Eva skulle bli. Allt han hade tänkt göra var ju att bläddra lite i nakentidningarna och få sig en en inblick i hur den nakna kvinnokroppen såg ut och nu satt han här i hennes vardagsrum, på en stol, fullständigt naken, med en bultande erektion och en gummisnopp långt uppkörd i sin stjärt. En snopp som Eva tvingat in i hans rektum med våld.Tårarna trängde fram i ögonen på honom och han drog vilt i sina bojor men utan resultat. Han satt fast och Eva stod naken framför honom och betraktade hela skådespelet med lustfyllda ögon. Hon verkade helt galen och fullständigt uppsluppen av sina egna begär och det gjorde Dennis ännu mera rädd. Han blev mer och mer desperat i sina försök att komma loss men till sist gav han upp och blev sittande helt stilla med snoppen i vädret och en ömmande känsla i baken där gummisnoppen töjt ut honom till bristningsgränsen kändes det som.Han tittade vädjande på Eva men i stället för att släppa loss honom så smet hon plötsligt i stället ut ur vardagsrummet men bara för ett ögonblick, strax var hon åter tillbaka hos honom, stirrandes med lyste blick på hans nakna, fastbundna uppenbarelse. Eva gick runt honom och ställde sig bakom honom. hon sträckte sina händer över hans huvud och viskade in i hans öra "Jag glömde den här" innan hon bryskt tog tag om hans näsa och i samma sekund som han tvingades öppna sin mun för ett andetag så pressades hon in en boll mellan hans öppna läppar. Bollen kilades fast där och fyllde upp hela munhålan på honom och och förseglade den effektivt.Nu kunde han inte få fram ett ljud förutom lite gurglande läten. Jag tror du kommer att behöva den där lilla gubben sa Eva och pussade honom lätt på kinden.

Vi måste ju tänka på grannarna, eller hur?

Det sista sa hon med ett litet skratt

Efter att ha gått några varv runt honom och nöjt betraktat hur hjälplös han var gick hon fram till bordet och tog upp något som för Dennis enbart såg ut som ett rör. Röret som Dennis uppfattade det var egentligen en tub av gummi. en tub som hon nu trädde långsamt över hans lilla erektion .Från tuben noterade han hängde det en sladd ner till en kontroll dosa som Eva nu också tog upp från bordet tillsammans med dosan som var fäst vid analpluggen han satt spetsat på. Hon fnittrade till och tryckt sedan först in en knapp på kontrollen till gummisnoppen och sedan ytterligare en knapp, för att slutligen trycka till på en tredje knapp på kontrollen. Sedan tittade hon på Dennis med förväntan i blicken. Det första hon såg var att han blev stel som en pinne, därefter förvåning i hans ögon, sedan panik. Allt i snabb följd när han kände hur analpluggen som var djupt begraven inne i hans stjärt först började vibrera, därefter långsamt började glida ur hans anal tills ollonet nästan var fullständigt utanför anus så det spände ut ingången till hans lilla hål maximalt. Dennis stjärtöppning var nu helt öppen kände han och det stora svara ollonet låg och pressade hårt på hans ringmuskel i flera sekunder innan den till sist till hans stora lättnad gled ur hans rumpa helt , men med fortsatt irriterande kontakt med anus för även om det var en lättnad att inte längre ha gummisnoppen uppkörd i analen så kände han ett obehagligt tryck mot sin analöppning hela tiden. Men den känslan blev kortvarig men inte till det bättre för han hann precis suga in lite luft i sina lungor innan han till sin förskräckelse kände hur gummiollonet åter obevekligen pressades in i hans stjärt på nytt, längre och längre in i analen, enda ner till roten på analpluggen, där stannade den upp en sekund innan processen upprepade sig igen, gång på gång på gång. Uttänjd, fylld, uttänjd, fylld! Analpluggen i honom penetrerade hans anal i allt snabbare tempo, in och ut åkte den ur anus samtidigt som den vibrerade något fruktansvärt därbak. Hon måste satt den på max tänkte han. Det var fruktansvärt irriterande men samtidigt något väldigt skönt att bli utsatt för, penetrering och vibration på en och samma gång rakt upp i stjärten. Analpluggen knullade honom nu taktfast och i hårt tempo in och ut ur hans lilla snäva stjärt och snart tårades hans ögon ännu mera av både skam och ilska över den njutning han faktiskt kände av på grund av analpluggens intrång i sin bak Det var så förnedrande och skämmigt! Han öppnade och stängde sina fastbundna händer och knep hårt med sina tår i frustration av det han kände, men det var också allt han kunde göra där han satt naken fastspänd på stolen, fullständigt fjättrad, helt hjälplös och fullständigt utlämnad till Evas allt mer avancerade lekar med hans unga kropp.

Den första chocken hann knappt att lägga sig för honom innan nästa chock kom. Eva tryckte till en gång på kontroll nummer två som var fäst till gummituben hon trätt över hans erektion och sedan ett tryck till. Dennis ögon spärrades upp. De blev stora som tefat, fyllda med skräck, förvåning men även begynnande ofattbar njutning. Tuben han hade kring sin styva pojksnopp tömdes plötsligt helt på luft och ett vakuumet uppstod som fick hans snopp att expandera ytterligare och bli hårdare än någonsin tidigare i hans liv. Penisen svullnade upp både på bredden och längden till hans stora förvåning och skräck. Den blev större och större. Paniken kom ju mer den växte och hade han kunnat slita sig loss från sina bojor så hade han gjort det nu, men fortsatt var det bara sina fingrar och tår som han kunde röra på, ingenting annat. Ju mer snoppen växte i tuben, desto mera panik. Ollonet var blåsvart och stort som en mindre golfboll nu med helt spänt och glänsande skinn och ådrorna längst sidan på penisskaftet såg ut som om det skulle explodera när som helst. Det stramade och gjorde ont. Han försökte ropa på hjälp men allt som hördes var lite desperat gurgel. Eva njöt av vad hon såg.Den sprängfyllda snoppen och gummisnoppen som åkte in och ut ur Dennis strama lilla hål, rytmiskt och hårt- Inte förrän snoppen var blåsvart i sin helhet och Dennis gnydde av smärta så slutade hon att trycka på knappen. Hon visste att under höljet på tuben så dolde sig nu den största snopp som Dennis någonsin haft någonsin mellan sina ben. Aldrig hade den varit större, bredare och hårdare. Tanken på detta fick henne att le. Bilden hon såg framför sig fick henne att ofrivilligt stöna till och hon kände tydligt hur hennes safter rann längst insidan av hennes ben. Hon var så kåt! Det här var så mycket bättre än hon någonsin kunnat drömma om alla de nätter som hon legat ensam på sitt rum och fantiserat och onanerat kring att ha fullständig kontroll över en pojkes nakna kropp och hans kön och samtliga hans hål, mun och anus. Eva hade dröm enda sedan pubertetens om att få tvångsonanera en pojke och fullständigt ha honom i sitt våld och dominera hans kropp och hans kön helt efter sin vilja. Att få bestämma om han skulle få utlösning eller inte och hur ofta och när. Hans lustar skulle helt enkelt vara hennes att bestämma över till ett hundra procent. Helt utan någon möjlighet för honom att kunna påverka. Inte ett dugg. Makten hade gjorde henne yr av kåthet där låg i flickrummet och onanerade med flinka fingrar medan bilderna fyllt henne unga huvud. Bilder av sexuellt tvång.

Det hade varit en underbar fantasi som nu blivit verklighet!

Eva gned sina lår mot varandra och stönade till och så tryckte hon till med darrande fingrar på den sista knappen på kontrollen till gummituben. Resultatet kom omedelbart och det fick om möjligt Dennis att spärra upp ögonen ännu mera. Insidan på tuben slöt sig som en tätt kondom runt Dennis nu ovanligt stora penis. Ett tryck till och tuben började även vibrera, ett sista tryck till och hela höljet på tuben började röra sig upp och ner för hans stenhårda snopp. Gummit var som ett andra skinn över hans kön. Känslan han fick av vibrationerna och gummits rörelser upp och ner var helt obeskrivlig. Det var precis som om en fast och väldigt mjuk hand hade onanerat honom. Hans strama förhud drogs fram och tillbaka över ollonet i exakta och rytmiska drag av gummituben. Förhuden drogs först hela vägen ner till penisroten och därefter hela vägen upp och över ollonet på nytt. Processen upprepade sig gång på gång, upp och ner längst hans känsliga pojksnopp. Det dröjde inte länge innan analpluggens knullande av hans lilla trånga stjärt i kombination med tubens tvångsonani av hans svullna snopp fick honom att stöna och kvida högt under bollen i sin mun. Dennis slet och drog i sina bojor på nytt, men förgäves och snart bröt svetten fram på hans nakna kropp där han satt fastspänd och hjälplös på stolen, knullad och runkad utan egen vilja eller förmåga att kunna påverka någonting.

Analpluggen fyllde och vibrerade honom i analen och gummitubben masturberade honom till vansinne. Eva la ner kontrollerna på bordet med ett leende och så tog hon upp tv kontrollen och satte på den igen. Genast fylldes bildskärmen av en liknande scen som Dennis själv blev utsatt för rakt framför hans ögon. En ung pojke var upphängd i rep och sprattlade naken och hjälplös med sina armar och ben i luften medan han blev tvångsrunkad och analt knullad av tre fnittrande flickor. Den enda skillnaden var egentligen att Dennis själv inte vred sig alls. Han kunde helt enkelt inte röra sig. Han satt alldeles för ordentligt fastspänd på sin stol för att kunna röra en fena. Där satt han nu och kunde inte annat göra än att bli sexuellt utnyttjad av de leksaker som oförtrutet arbeta i hans stjärt och upp och ner för hans pojksnopp, allt medan han tvingades tittade på porren rakt framför ögonen och för varje sekund som gick kände han i sitt hjälplösa tillstånd hur hans egna kropp mer och mer förrådde honom. Njutningen som han kände inom sig nu var större än han någonsin känt, ja, faktiskt större än någon njutning han tidigare kunnat föreställa sig vara möjlig överhuvudtaget och den bara växte och växte trots hans motstånd, hans kropp skrek JA skrek men hans hjärna skrek NEJ. Det var ju inte så här han tänkt sig att det hela skulle bli när han hade sprungit med upphetsade steg hem till Eva för att titta i hennes herrtidningar. Inte alls. Hela Dennis kropp darrade nu av de mixade känslorna inom honom, ångest, skam och njutning blandades hej vilt, men hur det hela skulle sluta fanns det ingen tvekan om. Det var helt enkelt helt omöjligt att stoppa. Det var för skönt. Han slappnade av, drog in ett djupt andetag bakom bollen i munnen och lätt det bara hända. Han kom våldsamt. Dennis kunde känna hur hans snopp vred sig som en sprattlande orm inne i tuben och hur han sprutade och sprutade på ett sätt som han aldrig gjort förut i hela sitt liv. Njutningen ville aldrig ta slut kändes det som. Varje liten nerv i hans lilla kropp skicka signaler rakt upp i hans hjärna på honom från snoppen och analen, signaler som fick honom att flämta och skaka okontrollerat gång på gång där han satt fastbunden, naken och förnedrad på stolen medan han ejakulerade ofrivilligt in i gummituben. Men till sist klingade njutning av och han trodde att allt skulle vara över, men inte visade det sig, Inte på långa vägar!

Frustrerat kände Dennis till sin skräck att analpluggen i hans stjärthål och gummitubens tajta insida bara fortsatta sin lek med penis och bajshål trots att han nu fått orgasm. Analpluggen åkte oförtrutet in och ur hans trånga rumpa precis som nyss och gummituben kramade hans snopp precis lika hårt och fortsatte att glida upp och ner för hans penis som för en stund sedan och varje gång som den gjorde det så drog den med sig hans förhuden fram och tillbaka över hans nu överkänsliga och svullna ollon. Rytmiskt blev han fortsatt knullad i stjärten och runkad av maskinen trots att han redan fått en utlösning och det fanns inget han kunde göra för att förhindra det. I stället kände han hur han snart, helt emot sin vilja, blev fruktansvärt kåt igen. Han penis bultade inne i tuben.Det var oerhört irriterande och frustrerande att bara sitta där, naken, hjälplös och fastbunden och bli tvångsrunkad och penetrerad i stjärten mot sin vilja och bli upphetsad av det.. Dennis hatade det och älskade det! Alla hans känslor var i en salig röra, allt på en och samma gång kändes det som. Han både njöt och kände sig förnedrad. Han slet lite i sina bojor men utan resultat. Han satt fast! Allt medan han blev bara mer och mer kåt för varje sekund som gick, snart skulle han få utlösning igen! Eva satt hela tiden lugnt tillbakalutad i soffan bakom Dennis med särade ben och bara njöt av vad hon såg och hörde framför sig. Dennis underbara nakna lilla bak tryckt mot stolssitsen, tuben som stod rakt upp i vädret och som tvångsonanerade honom med lugna drag över hans uppsvällda snopp och analpluggen som knullade och vibrerade honom i hans rumpa. Det var så upphetsande att se hur han kom gång på gång, helt utan möjlighet att själv kunna bestämma över sin kropp eller på något sätt kunna avbryta. Hans stön och gurgel fyllde rummet och hon såg hur han knep med fingrar, tår och skinkor varje gång som han ejakulerade. Ju fler utlösningar han fick desto mindre njutning och desto mer smärta och obehag visste hon. Den förvissningen gjorde henne konstigt nog ännu mera kåt. Hon såg inte hans blick där hon satt bakom honom, men hon kunde tänka sig att den nu var fylld av förtvivlan och desperation där han satt och stirrade rakt in i TV:n och på den porrfilm som nu rullade där. Nu var det en stackars kvinna på skärmen som stod fastbunden på alla fyra med stjärten i vädret som en hund och hon fick en stor dildo inkörd djupt i sin anal samtidigt som en annan kvinna slickade på hennes klitoris och körde upp ett par fingrar hårt i slidan på henne. Eva kunde nu höra tydlig över tv ljudet hur Dennis frustade och stönade allt mera för varje utlösning han tvingades gå igenom. Hon såg på nytt och log åt hur hans fingrar och tår spändes och spretade vilt varje gång orgasmen strömmade genom honom, liksom skinkor och tår för att snabbt slappnade av när han fick en stunds återhämtning innan hans snopp åter var redo för en ny utlösning. Desperationen lyste mot TV skärmen och Dennis flackade fram och tillbaka med blicken för att försöka få kontakt med Eva, men förgäves. Hon satt bara kvar lugnt bakom honom och njöt av skådespelet när han ejakulerade ännu en gång, helt torrt sedan länge.Sekunden därpå kom smärtan tillbaka i hans väldigt ömma snopp och bakdel, men ingen hjälp fanns att få utan han stirrade med tårfyllda ögon in i TV:n och väntade på nästa ofrånkomliga orgasm.

Eva såg allt och hon njöt. Hon gled ner med sin hand mellan sina vitt särade ben och började försiktigt onanera till den vackra synen framför sig, en hjälplös, naken och fastbundna pojke. Eva smög lätt med sina fingertoppar runt och på sitt svullna klitoris samtidigt som hon lät sin andra hands fingrar letade sig in i sin våta springa. Hon gled upp och ner för den, enda nere från anus, över mellangården, slidöppning och upp till klitoris och sedan tillbaka igen.gång efter gång. upp och ner.

Känslan var ljuvlig!

Hon ville inte komma, inte än, hon ville bara njuta av situationen.

Hon nöp sig i sina bröstvårtor. Lyfte upp båda sina ben i vädret och vinklade dem upp mot sina bröst.

Nu var hon fullständigt öppen. Båda hennes hål stirrade nu rakt ut i rummet. Eva kunde känna en svag vindpust mot dem och hon ryste. Hon älskade känslan och hade alltid gjort det av att visa upp sig fullständigt för omvärlden med alla sina hål till allmän beskådning för alla som ville titta. Det kändes så förbjudet och djuriskt på något sätt att göra såhär, med benen upp mot brösten, spretande, med öppna, synliga hål rakt ut i rummet. Även om det oftast som just nu inte fanns någon som faktiskt kunde se henne så var det själva känslan av total öppenhet och sårbarhet som gav henne rysningar och fick henne att bli våldsamt kåt. Eva smekte sig själv lite förstrött över skinkorna allt medan hon fortsatte leka med sitt övriga underliv. Hennes fingrar smekte sig in mot anus på henne och vidare upp över mellangården och in i springan. Hon gled upp till sitt bultande och röd svullna klitoris på nytt vars lilla skyddande huva helt lämnat klitoris åt sitt öde. Evas blotta beröring av det styva klitoris gjorde att hon blev tvungen att bita sig hårt i läppen. Fjäderlätt och försiktigt fortsatte hon röra över den glatta ytan med sina fingertoppar samtidigt som ett av hennes andra fingrar sökte sig in och upp i hennes fitta. Först ett finger, sedan ett till och ett till.Till sist hade hon tre fingrar djupt inne i sin slida. Snart knullade hon sig själv som i trans med sina tre fingrar, allt medan ett finger dansade vidare över hennes blöta och styva klitoris. Hon böjde fingrarna i sin fitta uppåt och där fann hon snabbt paradiset på denna jord, Ett paradis hon hittat redan som ung, kåt tonåring, en liten svampliknande upphöjning i framvägen av slidan, ca 5 centimeter in. En punkt som fick henne att skrika rakt ut av njutning när hon tryckte och gnuggade sina fingertoppar hårt och bestämt mot den i takt med pillandet på klitoris. Plötsligt och nästan utan förvarning sköt en stråle rakt ut i rummet och ut över hela golvet från hennes öppna sköte. Eva skakade och vred sin stjärt nästan hysteriskt mot soffan. Hon kom våldsamt gång efter gång och strålarna forsade ur hennes fitta, ungefär som hon satt och kissade på sig. Men det gjorde hon definitivt inte. Det visste hon för det var inte första gången hon upplevt en fontänorgasm. Eva kände hur vaginans väggar kramade hennes fingrarna hårt där inne i fittan under sammandragningarna och det gick som pulserande kramper hela vägen från anus, via mellangården, springan och rakt upp i hennes klitoris. Hon blundade och lätt sig bara sköljas med av orgasmens kraft och vågor. Hon pillade på sitt kön och knullade sig själv ett bra tag i efterdyningarna av orgasmen innan hon åter till sist förmådde sig öppnade ögonen och med ett blött sörplande ljud lätt sina fingrar glida ur sin slida och bort från klitoris. Stackars Dennis som inte sett något men hört desto mera fick precis sin hundrade orgasm rakt framför hennes ögon, åtminstone kände han nog som om det var hans hundrade tänkte hon och log för sig själv. Sedan fortsatte hon att varva ner lite genom att slö pilla på sig själv i springan och på sitt klitoris. Hon smekte sig även över bröstvårtorna. Allt medan hon tittade på porrfilmen på tv:n, som nu visade en naken kvinna på alla fyra som inte bara såg ut som en hund, utan som även faktiskt blev påsatt av en sådan. Hur vida Dennis gillade sådan porr heller inte hade hon ingen aning om men det spelade tydligen ingen roll, för nu kom han igen.Snart kände hon åter ett litet pirr i sin nakna kropp. Hon ville ha mer!

Mera lek.

Eva reste sig upp från soffan och gick fram till Dennis. Hon la sina händer på hans bara axlar och gav honom en puss på kinden. Hon kunde inte låta bli att stirrade fascinerat ner i knät på honom där han satt fastbunden, naken och bredbent vid stolen.

Herregud

Han är fortfarande hård. Faktum var att den inte bara var hård efter alla utlösningar utan den var stenhård! Vilket hon tydligt kunde se genom gummit som täckte hans snopp. Först blev hon förvånad, hur är det möjligt? Även om han är ung så borde han mjuknat av alla tvångsorgasmer vid det här laget, åtminstone lite grann men sen kom hon på det. Naturligtvis!

Vakuum!

Hans stånd kunde ju inte minska på grund av att all luft var utpumpat. Det gav honom ett evigt stånd som apparaten oförtrutet kunde bearbeta och tvinga fram nya utlösningar från, om än sedan länge torra sådana. I princip skulle hon nog kunna runka honom tills snoppens ådror helt enkelt gav upp. Tanken fick henne att rysa lite. Det kondomliknande innanmätet drog hans förhud fram och tillbaka över hans blåsvarta och mycket svullna ollon. Det såg faktiskt nästan ut som om ollonet skulle kunna spricka som en ballong i vilket ögonblick som helst. Så spänd och svullen var den. När Eva flyttade sin blick från hans ollon och bakåt såg hon hur han rörde sina skinkor i takt med analpluggen som åkte vibrerande in och ut ur stjärten på honom med fortsatt full styrka. Hans lilla bakre hål blir verkligen penetrerat tänkte hon och log elakt. Dennis ögon var sedan länge fyllda av en blandning av uppgivenhet och panik, en panik som bara avbröts de korta stunder när han darrade till i kroppen, drabbad av de ofrånkomliga utlösningar och orgasmer som apparaten i hans rumpa och på hans penis tvingade fram gång efter gång. Hans ögon var fuktiga av tårar!

Eva pussade honom lätt på kinden igen innan hon därefter tog bort repen från hans kropp, ett efter ett för att till sist avsluta med att knäppa upp bollen i hans mun. Hon stängde sedan av alla leksaker och befriade sedan hans snopp från tuben som hade omslutit den hårt. Hans penis stod rakt upp i vädret noterade hon fast hon tagit bort gummituben. Den var var helt röd och jättesvullen och våt från ollonet och ner till pungen vars kulor var blanka och fasta. Eva kunde inte motstå att rispade dem försiktigt med sina naglar och när hon gjorde det så ryckte Dennis till av beröringen direkt, hela hans nedre region var oerhört öm och känslig efter vad som kändes som timmar på stolen, men han gjorde inte något försök att resa sig upp från stolen och försöka fly utan han satt bara kvar på sitsen med analpluggen djupt begravd inne i sin trånga rumpa. Det var som om han var helt kraftlös. Till sist tröttnade Eva på och vänta och hon förbarmade sig över honom och hjälpte honom upp från stolen.

Den synen var helt underbar tyckte hon, att se hur analpluggen långsamt, långsamt gled ur Dennis stjärt tills ollonet öppnade upp ingången till hans anal fullständigt och den gled ut i det fria med ett plopp, varpå hon fick se hur anus åter slöt sig. Hans lilla hål var snart fullständigt stängt. Det enda som fanns kvar som minne var en rodnad i själva öppningen och ömheten. Dennis stapplade iväg på stela och darriga ben bort mot köket med sin snopp gungande rakt framför sig, fortfarande hård även om nu erektionen avtagit något när vakuumet slutat verka och hans penis kommit ut i det fria igen.

Eva gick efter honom och njöt av både hans rumpa och erektion. Så sött.

När de kommit ut i köket så befallde hon honom att sätta sig ner med bestämd röst.

SÄTT DIG !

Dennis satte sig ner direkt på en av köksstolarna Hans blick följde Eva nervöst där hon rörde sig fram och tillbaka i köket. Trots alla sina utlösningar om han tvingats utstå så fascinerades han fortfarande av att han fick se henne naken. När Eva plötsligt böjde sig fram för att ta fram någonting under diskbänken så fick han se mer än han någonsin kunnat drömma om i sitt unga liv. Det som lyste mot honom var två fylliga och fasta skinkor och en stjärtskåra där han kunde ana ett skrynkligt litet mörkfärgat hål och lite längre ner såg han Eva:s svullna, röda och tydligt upphetsade blygdläppar, blygdläppar med den vackraste springa mellan sig. Tjocka och feta och helt underbara blygdläppar hade Eva tyckte han och trots att han inte trodde att det var möjligt efter alla sina utlösningar så märkte han att han faktiskt blev lite upphetsad igen. Han stirrade som förtrollat rakt in mellan hennes ben och på hennes båda hål. Eva reste sig upp. Hon fyllde glaset hon tagit ut från diskmaskinen med vatten. När hon vände sig om kunde hon inte låta bli att skratta. Dennis satt där och fånstirrade på henne, rakt på musen! Hans blick brände sig in i hennes springa. En springa som ju var helt befriad från allt hår efter rakningen tidigare på dagen och som därför blottade sig i all sin skönhet för hans unga kåta ögon. Hans ögon glödde och han kunde inte släppa hennes kön med blicken för en enda sekund.Han var som förtrollad av det han såg. Eva kunde inte låta bli att skjuta upp sitt underliv lite extra mot honom för att retas. Hon såg till sin glädje att trots alla utlösningar i vardagsrummet så ryckte det lite i hans penis och den var snart halvstyv, men hon ville ju ha den hård, stenhård, så hon tänkte hjälpa honom lite på traven.Men trots att han var kåt så ville hon hjälpa honom lite på traven efter alla utlösningar han trots allt redan fått i vardagsrummet. Hon ville ju ha en hård fast pojksnopp att leka med. Eva sträckte fram sin hand mot honom och gav honom nonchalant två små blåa tabletter som låg i hennes handflata och sedan sträckte hon fram vattenglaset med vattnet som blev över nyss,

Här, ta dem och drick vatten till gubben. Dennis såg förvånat på henne men han tog tabletterna, stoppade dem i sin mun och svalde, allt utan några protester. Duktig pojke sa Eva och gick med vickande rumpa tillbaka med vattenglaset. Hon placerade glaset i diskmaskinen igen så att hon var tvungen att böja sig ner på nytt och helt medvetet sköt hon upp stjärten rakt upp i vädret mot Dennis. Hon darrade nu i hela kroppen och kunde känna hur hennes safter rann längst benen på henne, Det kändes så syndigt att visa upp sig själv så här för en oskyldig liten pojke, även om han knappast kunde kallas oskyldig längre och inte heller fick se något som han inte sett förut, men det spelade ingen roll. Det var själva känslan av att visa upp sin fitta och sin anal för honom som gjorde henne omåttligt kåt och det var en kåthet som uppenbarligen smittade, för hennes nakna kropp och med lite hjälp av Viagra hade fått fart på honom igen .Snoppen stod rakt upp i vädret , stenhård och fin trots frånvaro av vakuum. Dennis var riktigt kåt på nytt till sin egen förvåning. Nyss hade han varit slak och sladdrig men nu var han stenhård igen. Det pirrade konstigt i hela hans kropp och trots att han sett hela härligheten förut så kunde han inte få nog av att titta på Eva:as nakna kropp och alla hennes hemliga delar, åtminstone hade de delarna varit hemliga för honom för bara några dagar sedan. Men inte nu längre.Men det spelade ingen roll. Han älskade hennes slida, hennes blygdläppar, hennes klitoris och lilla springa men det han allra mest älskade var synen av hennes stjärthål, Den synen var så förbjuden och därför så upphetsande. Den synen av hennes lilla brunhål, så skrynkligt och fint fick honom att darra av upphetsning där han på nytt satt och dumstirrade rakt in i stjärten på henne där hon stod framåtlutad framför diskmaskinen. Hon ställde in glaset och vände sig om och log med hela ansiktet när hon såg hans svullna stånd. Viagra är fantastiskt! Eva gick med raska steg rakt emot honom med sin springa rakt in i hans ansikte. Han släppte den inte med blicken för en sekund och var så fokuserad på vad han såg framför sig att han inte uppmärksammade att Eva sa något till honom innan det plötsligt brände till på kinden på honom, först en gång och sedan en gång till.Två snabba örfilar!

Sitt inte och DRÖM pojke!

Utan vidare kommentarer så gränslade hon sedan snabbt den nakna pojken och sjunker ner på hans stenhårda lilla 15åriga snopp.Den glider lätt in för hon är sjöblött i sin fitta. Allt Eva märker är egentligen hur hans svullna ollon töjde ut hennes slidmynning i en mikro sekund innan hans penis försvinner upp i hennes vagina. Dennis ryckte till av chock! HERREGUD! Jag har min snopp inne i en kvinnas fitta!

Han tror inte det är sant. I fittan! Bara tanken får honom att stöna. Det känns overkligt, som i en dröm, men samtidigt så spännande och skönt. Evas fitta är som ett varmt fodral runt hans styva snopp och han känner tydligt hur slidväggarna pulserar och masserar hans penis när hon omväxlande kniper och slappnar av med sina vältränade fittmuskler. Eva tar tag i hans ansikte och trycker in det hårt mellan sina bröst,så hårt att han knappt kan andas samtidigt som hon långsamt började röra sin stjärt upp och ner från hans underliv. Hon rider honom och retar honom med sin tajta fitta och varje gång som hon sjunker ner med sin stjärt till hans väntande lår så ökar hans stön och gnyende där nere mellan hennes bröst. Det är så skönt att bli knullad! Något helt annat än gummitubens tvångsonani av honom. Det är skönt för dem båda. Det både hörs och syns. Eva rider honom med rödflammiga kinder och hals, styva bröstvårtor och såphal fitta. Rummet fylls snart av deras gemensamma stön.

Eva bara ler. Hon har lagt sina armar runt hans huvud och stöter sig rytmiskt upp och ner. Dennis snopp är stenhård av all njutning och tack vare de blå tabletterna kommer den så vara, länge, länge. tänker hon och leendet blir bara större och större. Hans penisen glider in och ut ur hennes varma hål, hetsigt, våldsamt! Hon gnider frenetiskt sitt klitoris mot honom och hans blygdben och slickar honom samtidigt ivrigt över hans hals medan hon pressade honom fast mot stolen med sin kropp och sina händer. Hennes mun finner hans och hon lirkar in sin tunga, först kväljer han till men snart hittar de rytmen och tungorna leker snart ivrigt med varandra. Hon stöter allt våldsammare med sitt underliv mot hans, kysser, smeker och biter! Det är underbart att knulla honom! Eva förstår att han är nära en utlösning nu, troligen en torr efter alla tidigare, men det skiter hon fullständigt i, bara han inte kommer än! Hon kan känna hur hans snopp växte inne i henne. Hur den svullnar, så nära nu. För att förhindra en allt för tidig utlösning för honom så stannade hon upp abrupt mitt i sin ritt och sätter sig till rätta helt still med hans snopp inne i sig och sin stjärt vilande mot hans lår. Eva förstår att det var i sista sekunden hon avbröt för Dennis snopp pulserar och rycker okontrollerat inne i henne slida.Så nära en utlösning som kunnat förstöra allt tänker hon, måste vara mer försiktigt. Vill ju leka länge. Vill bestämma! När och hur ! Eva lossar försiktigt sitt grepp om hans nacke och han sliter direkt bort sitt huvud som varit fångat mellan hennes båda bröst. Han flämtar och kippar efter luft och han hinner precis ta ett djupt andetag innan hans mun fylls av hennes tunga ännu en gång. Passionerat kysser hon honom samtidigt som hon spänner varje liten muskel i sitt underliv. Det blir för mycket för Dennis överstimulerade penis. Hon känner direkt hur hans snopp åter svullnar upp, ännu mera än förut inne i henne och hon pressar sig hårt mot hans blygdben med sitt svullna klitoris för att komma med honom. Hon gnider till och kommer i den skönaste orgasm. Hon hör honom skrika, hon hör sig själv skrika. Njutningen inom henne fortplantade sig som en brinnande eld som strömmar ut från klitoris och sedan ut i alla hennes nervbanor, den far rakt upp i huvudet på henne och sedan som en katapult strömmar den ner igen rakt in i hennes darrande lilla pärlan, högst där upp mellan hennes blodfyllda blygdläppar. Eva skakade hela hon som ett asplöv och nästan gråter av den oerhörda njutning som hon känner och det verkar aldrig vilja ta slut. Den ena orgasmen efter den andra strömmade upp och ner i hennes kropp. Våg efter våg!

Njutningen var otroligt.

MAGISK!

När hon till sist kom till sans igen såg hon att Dennis ögon var vidöppna och de stirrade skräckslaget på henne. Eva förstod att även han kommit under hennes orgasm för hans snopp varken ryckte eller drog inne i hennes vagina längre men till hennes stora glädje så fungerade tabletterna som de skulle och hans penis var fortsatt stenhård där inne i värmen trots utlösning han fått. Utan ett ord klev hon av honom och ställde sig upp vid sidan av honom och tittade ner på honom där han satt på stolen.

Han såg så liten och förskrämd ut tyckte hon när hon betraktade honom. Liten och rädd, spritt språngande naken med en hårda snopp i vädret. Så sårbar han ser ut tänker hon och ler. Ynklig, som den lilla pojke han faktiskt är, bara 15 år. Eva noterade att i det lilla hålet på toppen av ollonet, hans kisshål så kunde man tydligt se hur en droppe sperma långsamt bildade en liten fin tråd som snart rann gulligt nedför hela hans penis. Dennis pojksnopp var röd och svullen och troligen öm efter all stimulans som den utsatts för under dagen förstod hon, väldigt öm och känslig är den nog! För ett ögonblick slog samvetet till inom henne och hon kände sig som en skurk över vad hon gjort med honom och hans snopp. Herregud, över 10 utlösningar på kort tid hade hon tvingat ur honom. Det borde trötta ut vilken kuk som helst, men inte om man är 15år och fylld med Viagra. Då fortsätter snoppen att stå stolt och hård rakt upp fast han troligen inget hellre ville än att få ner den i vila.. Stackarna lilla vän tänkte hon men samtidigt pirrade det inom henne. Hon sträckte ut handen mot honom. Kom Dennis. Han tog tag handen i hennes hand och reste sig mödosamt upp från stolen. På staplande steg följer han henne sedan ut i badrummet. Han gick snett bakom henne, ledd som en liten pojke, hand i hand, med böjt huvud men han kunde inte låta bli att stirra på hennes nakna stjärt och hennes bröst då och då där hon gick med vickande höfter framför honom. Konstigt nog så pirrade det till i honom vid synen av hennes bröst och ända, hur det nu var möjligt efter allt han varit med om men det var som om han inte kunde få nog av att titta på en naken kvinna. Han blev helt enkelt upphetsad och kåt av det. Men trots det och trots Viagran så tog alla utlösningar till sist ut sin rätt och under promenaden till badrummet så blev snoppen liten och slak, men inte helt, Det ryckte till i den då och då och så hårdnade den lite grann på nytt, för att sekunden senare slakna innan hela processen upprepade igen, hård, slak, hård, slak. Eva noterade det men sa inte ett ord om det. Men hon tänkte desto mera. "Det är helt fascinerande hur kåta dessa små pojkar kan vara hela tiden.Helt otroligt att de aldrig får nog. De är som små kaniner och deras snoppar blir ständigt hårda". Synen av Dennis lilla snopp som sakta styvnade gång på gång framför hennes ögon fick även henne själv att bli upphetsad på nytt. Hon kände ett tydligt pirr i sitt klitoris och hur bröstvårtorna stramade på henne.

Väl inne i badrummet kommenderade hon ner Dennis i badkaret på alla fyra.

Han lydde henne direkt som en lydigt liten valp. Det var bara svansen som fattades tänkte hon och log åt honom där han nu stod med ändan i vädret och sin lätt erigerade penis hängande under sig.

Eva satt på vattnet, höjde duschen och lät de varma strålarna svepa över hans nakna kropp .Hon duschade honom länge och svepte med duschen fram och tillbaka över honom där han stod naken och hjälplös på alla fyra i badkaret framför henne. Till slut stängde hon dock av vattnet, hängde upp duschen och tvålade in sin händer ordentligt. Eva njöt verkligen av Dennis nakna kropp. Så ung och så oskyldig var han. Kåtheten växte inom henne. Hans skinkor dolde inte det skrynkliga lilla hålet i hans utsatta position och under honom hängde hans pojksnopp och pung och dinglade inbjudande framför henne. Eva började långsamt att löddra in hans axlar och nacke för att sedan varsamt stryka med sina intvålade fingrar längst hela hans bara rygg och vidare ner över svanken tills hon nåde sitt första mål, hans underbara skinkor.Så fasta, så pojkaktiga. Eva stannade upp ett ögonblick med en hand på varje skinka innan hon försiktigt, men bestämt började knåda hans underbara bakdel. Hon masserade skinkorna en bra stund, klämde, kände, tryckte och smekte över hans glatta och inlöddrade bakdel, medan hon njöt av synen av hans lilla snopp och mörka stjärthål där nere mellan hans särade ben där han stod som en hundvalp på alla fyra rakt framför henne i badkaret. Han var naken, våt och helt utlämnad! Långsamt så gick hennes massagen över till lätt smisk. Det var så upphetsande att daska honom över hans rumpa tyckte hon tills den började få en antydan till röd nyans och små gulliga stön började komma kom ur hans nu halvöppna mun. Fram och tillbaka smiskade hon honom över baken, rytmiskt och bestämt, höger, vänster, höger, vänster till den röda nyansen övergått till en mer illröd nyans och de små stönen förändrats till att bli mer gnyende och högre och intensivare för varje ny dask. Nu stod inte Dennis still längre där nere i badkaret utan han vickade desperat fram och tillbaka med sin lilla stjärt för att om möjligt kunna komma undan smärtan som nu spred sig ut i hans kropp via hans allt mera ömmande skinkor. Eva gnydde också nu men inte av smärta utan av av ren kåthet. Hon kunde känna hur hennes blygdläppar delat på sig som en blomma och att punkten högst uppe bultade och ryckte vansinnigt nu. Herregud vad kåt jag är tänkte hon. Mitt klitoris känns som om det ska explodera när som helst och det rinner floder ur min fitta. Ju kåtare hon blev desto ivrigare slog hon på hans uppvända lilla stjärt, nu grät han högt och bad henne förtvivlat att sluta men hon bara ökade kraften och frekvensen, stjärten var nu nästan blåröd, men till sist sansade hon sig och slutade att slå på hans bak. Allt blev tyst i badrummet! Det enda som hördes var hennes egna lustfyllda andhämtning och Dennis stilla gråt. Eva blev stående i några sekunder med sina handflator hårt tryckta mot hans skinkor innan hon ivrigt lätt dem glida ner längst hans stjärtskåra tills fingertopparna nådde fram till vad hon sökte, hans dinglande snopp, pung och hans lilla skrynkliga, mörka, lilla stjärthål. Hon började gnida och masserade över hans anus med sin ena hands fingrar allt medan hennes andra hands fingrar smekte, drog och lekte med hans pung och penis där den hängde så frestande för henne under honom. Hon märkte direkt att Dennis blev spänd som en fiolsträng av hennes beröringar men samtidigt kunde han inte låta bli att stöna lågt, ett stön nu av njutning och inte smärta och hon kunde tydligt känna hur han sakta byggde upp sin erektion på nytt och blev allt hårdare för varje sekund. Han svankade även ivrigt upp med sin stjärt för att möta hennes fingrar varje gång som de berörde hans stjärthål. Eva gned sig allt närmare centrum på hans hål för varje sekund som gick, närmare och närmare tills hon till sist var mitt på ingången till hans allra hemliga lilla hål, då tryckte hon till bestämt med fingertoppen och gled rakt in i hans bak. Hela hennes finger åkte upp i rumpan på honom utan några problem. Inget motstånd alls. När fingret väl glidit in så slöt sig analen som en mussla snabbt omkring den. Så tajt och underbart hans anus är tänkte hon. Dennis ryckte till när fingret överraskande trängde in i honom. Det kändes konstigt med ett finger i analen tyckte han, men det var samtidigt något väldigt skönt, spännande och lustfullt med det hela. Det blev inte direkt mindre lustfyllt tyckte han av att samtidigt med fingret i sin stjärt så kände han hur hennes andra hand lekte, drog och masserande hans kön och pung intensivt. Eva drog förhuden rakt bakåt på den nu stenhårda penisen tills hans ollon var fullständigt blottat och huden var stram och fin längst hela dess längd, från rot till topp. Hon kände hur snoppen vibrerade inne i hennes hand och hon höll den i det spända läget en längre stund stund, säkert i flera minuter, helt stilla och bara njöt av hur den kändes i hennes hand.Hon log glatt ner mot den nakna lilla figuren på badkarets botten, kramade hans penis och lät honom vänja sig vid fingret i sin anal innan hon till sist började röra fingret in och ut ur honom samtidigt som hon lättade på sitt grepp om hans förhud och började dra det fram och tillbaka över hans allt mer svullna ollon i långsamma runkande rörelser. Fram och tillbaka över det känsliga ollonet.

Det kittlade intensivt i hela Dennis kropp av hennes behandling. Dubbla känslor bubblade upp inom honom, dels så njöt han ju av behandlingen han fick av men samtidigt så skämdes som en hund av den. Eva onanerade honom lugnt och fint en lång stund där han stod naken på alla fyra i badkaret och darrade som ett asplöv samtidigt som hon lika bestämt knullade honom med ett finger in och ut ur rumpan. Det var oerhört upphetsande för henne att se hur hennes finger gled in och ut ur hans anal , känna hur anusväggarna klämde och omslöt hennes finger där inne i djupet av honom. Hans hål öppnade först upp sig totalt för fingret för att sedan sekunden därefter sluta sig hårt kring det. In och ut förde hon sitt finger, intensivt, medan hennes andra hands fingrar oförtrutet onanerade hans lilla hårda snopp och smekte hans fasta pung där nere mellan hans särade ben. Eva kände snabbt hur hans snopp faktiskt hårdnade ännu mer och plötsligt började den pulsera och vibrera mellan hennes fingrar. Han kommer snart tänkte hon. Eva log glatt och retade honom gång på gång precis enda fram till gränsen till utlösning.Start och stopp, tills han vickade helt galet på sin söta lilla rumpa av önskan att få komma. Han höll på att explodera av kåthet. Försperma rann ur det lilla hålet i toppen på hans ollon. Han ville så gärna komma nu, men Eva bara log och retades vidare med honom. Hon smekte hans snopp mjukt och fint, kupade hans pung och gled med fingret in och ut ur hans anal. Det var verkligen en våt dröm det hon gjorde i detta ögonblick. Att få bestämma totalt över en pojkes sexuella känslor, att neka honom att komma, gång på gång. Det var hur fantastiskt och upphetsande som helst. Hennes fitta var våt som aldrig förr och klitoris kändes som en minipenis. Hon ville aldrig sluta sin lek men för att undvika en olycka var hon till sist tvungen att göra det. Eva sansade sig och tog tvärt bort sina fingrar från både snopp, pung och anus Hon satte på duschen och sköljde av hans nakna kropp. Ställ dig upp! Dennis reste sig direkt upp på darrande ben med ett ståtligt stånd pekandes rakt ut från sitt hårlösa kön. Ollonet var helt blottat och svullet noterade hon och ur det lilla kisshålet rann det fortsatt försperma. Ingen tvekan om att jag slutade i sista sekunden tänkte hon. Han är så upphetsad! Hon torkade av honom med en handduk och la lite extra tid på hans penis och rumpa innan hon sa till honom att kliva ur badkaret.

Nu är det min tur lilla gubben!

Hon gav honom en liten dask på rumpan och klev långsamt ner i badkaret och vände ryggen till honom och sedan lyfte upp sitt hår så att hela hennes nakna baksida från nacken ner till tårna blev blottat för honom. Hon satte på duschen och räckte honom duschhandtaget med ett leende och strax därpå kände hon hur de varma strålarna strömmade längst hennes nakna rygg och stjärt.

Det var oerhört skönt.

Glöm inte att tvätta mig mellan mina skinkor också Dennis sa hon med fnittrande röst. Hon slängde en snabb blick bakåt när hon sa det och hans ansikte var pionrött. Det var en blandning av genans och kåthet förstod hon och det bekräftades direkt när hon sänkte sin blick och såg hur hans penis stod rakt upp i luften och gungade fram och tillbaka i takt med hans händers rörelser över hennes våta kropp. Hans fumliga händer drog snart isär hennes skinkor och en massa vatten trängde upp där och blötte snabbt ner hennes anus och blygdläppar. Eva böjde sig lätt fram så han skulle komma åt ordentligt och samtidigt se bättre. hon svankade och sköt upp stjärten mot honom. Några små vattenstrålar träffade henne rakt på klitoris och varje gång som det hände så ryser hon till av ren kåthet. Det är så skönt att känna vattnets retningar mot min styva och blodfyllda lilla knopp tänkte hon. Jag är extremt känslig nu. Hon stönar högt och böjer sig fram så långt det bara går och öppnar då upp sig fullständigt för Dennis blickar, han kan se ALLT! Fittan, Anus. Titta du och njut lilla pojken säger hon glatt och ler bakåt mot honom. Njut av alla mina kvinnliga skatter. Visste är de fina Dennis? Hon blir stående så där en bra stund med sin bak rakt upp i vädret och låter honom beskåda henne ingående och noggrant i varje veck och vrå. Men till sist orkar hon inte stå kvar på det sättet längre utan rester sig upp och vänder sin framsida mot honom. Hon blottar nu sina bröst och sin fitta för den stackars pojken, fullständigt. Det som möter henne ögon när hon vänt sig om är ett om möjligt ännu rödare ansikte än för en stund sedan och nu även med ögon som står rakt ut, stora som tefat och inte bara det,när hon sänker sin blick möts hon av ett svullet och blåsvart ollon som är helt frilagt från all förhud som någonsin täck det. Hans penis är verkligen stenhård nu och den pekar mer rakt upp i vädret än den någonsin gjort tidigare noterar hon glatt. Den är inte stor , men gud så HÅRD den är och inte blir den direkt mindre hård nu när han får se mina blottade bröst och min springa tänkte hon, inte alls och tvärtom:) Dennis stod bara där och fånstirrade på henne med snoppen i vädret och händerna fånigt hängande längst sina sidor tills hon ruskade om honom lätt och med bestämt röst sa åt honom att tvätta framsidan på henne. Han ryckte till vid hennes ord men lydde direkt. Han satte på vattnet igen och sprutade ner hennes nakna framsida tills hon var våt och fin från topp till tå. Med darrande fingrar stängde han av kranen och började tafatt tvätta hennes framsida Han darrade mer och mer på händerna för varje sekund som gick. Först löddrade han in hennes hals och gled sedan nedåt med sina fingrar, ner över hennes bröst vars bröstvårtor nu stod rakt ut. Stenhårda och känsliga. Han rörde dem knappt. Mjukt och försiktigt löddrade han in brösten, nästan som om de var gjorda av porslin. Tafatt. Men hon älskade det och lätt honom hållas i flera minuter innan hon tröttnade och ville ha mer, mycket mer. Hon tog tag i hans händer och tryckte dem mot sina bröst. HÅRDARE, de går faktiskt inte sönder gubben, HÅRDARE! Dennis lydde och smekte de styva bröstvårtorna allt mer bestämt och krävande, allt enligt hennes önskemål. Nyp i mina bröstvårtor Dennis, NYP!

Han nöp tag i båda bröstens bröstvårtor med sina fingrar och drog dem rakt ut tills Eva stönade högt.

Bra, du lär dig gubben. Hårdare, HÅRDARE. Dennis drog och nöp för allt vad han var värd och han trodde nästan att han skulle slita av henne hennes tuttarna innan hon plötsligt slog bort hans händer brösten. Det räcker!

Fortsätt tvätta av mig.

Dennis lämnade brösten och fumlade sig neråt över hennes mage och snart kände han hennes släta venusberg mot sina fingertoppar. Han förundrades över hur len hon var där nere, inte ett hårstrå någonstans och så mjuk. Han formade sin hand som en kupa över hennes venusberg och gnuggade det fram och tillbaka. Eva stönade högt. Mer viskade hon, jag vill känna mera! Hon grep nästan desperat tag om Dennis löddriga hand och pressade in den hårt mellan sina särade ben. Hon var så fuktigt därnere nu och det var hon definitivt inte bara på grund av vattnet som rann nedför hennes nakna kropp.Nej hon var kåt som en löpande tik.Dennis ena finger letade sig snabbt in i hennes springa. Ovan vid situationen som han var så la han det bara tafatt tillrätta där nere i fukten och värmen, helt stilla.Inte en rörelse gjorde han, men blotta beröringen och känslan av hans fingertopp mot sin heligaste plats fick Eva att gny av upphetsning. O MY GOD, han har ett finger mot min fitta! Dennis hörde henne gny och tittade frågande och lite oroligt på henne. Vad är det som händer tänkte han? Vad gör jag nu? Gör jag henne illa? Eva log lugnande mot honom och grep tag i hans hand och visade honom hur han skulle göra, smek mig Dennis. smek!

Långsamt och försiktigt börjar han föra sitt finger fram och tillbaka mellan hennes svullna och klibbiga blygdläppar. Dennis har egentligen ingen aning om HUR han ska smeka, men Eva hjälper honom med goda små råd på vägen där han står och gnuggade hennes heta underliv med sina oerfarna fingrar. Ja gubben, perfekt, precis där, mera, UNDERBART, smek mig DÄR , lite hårdare, JA, lite snabbare, perfekt, precis sådär ska du göra, JA, smek runt och fram och tillbaka i springan och över klitoris BRA, å gud vad skönt du gör det för mig Dennis, UNDERBART ! Dennis lyssnar noggrant på Evas alla instruktioner och han följer dem till punkt och prickar medan han studerar effekten det får på hennes springa och klitoris och könshål med nyfikna ögon. Han förstod snabbt att den där lilla punkten högst upp i springan, den som kändes så hård och glatt mot hans fingertopp måste vara hennes klitoris och hålet där under var sålunda hennes slidmynning. En hål som var kladdigt av fittsaft. Dennis darrade av upphetsning av att få beröra dessa för honom så hemlighetsfulla ställen på en kvinnas kropp. Ställen som han fram tills idag bara kunnat drömma om att ens få se och än mindre få beröra. Men nu stod han här och smekte en naken kvinna mellan benen. Tanken på vad han gjorde det fick honom nästan att tappa medvetandet. Det var så overkligt. Han kände hur det dunkade i snoppen av lust och förväntan. Försiktigt placerade han ett finger mot Evas mynning, tvekade en sekund, men så tog han mod till sig och förde bestämt in fingret i hennes våta hål samtidigt som hans andra hand gnuggade på klitoris allt mer ivrigt. Eva stönade högt nu av hans tafatta men oerhört sköna behandling. Det var så skönt. Små oerfarna fingrar som gjorde allt för henne, de pullade och smekte henne. De gjorde henne galen. Hon böjde på sina ben lätt när han trängde in hennes fitta och väl där började han pulla henne på ett sätt som han säkert sett och lärt sig från porrfilmer och herrtidningar tänkte hon. Han tryckte hårt med fingertopparna mot hennes slidas framväg och förde dem in och ut ur hennes trånga kanal, hela tiden i samspel med ett lekfullt gnuggande över hennes klitoris.

Eva var nu i upplösningstillstånd!

Aldrig hade hon väl kunnat tro att lilla Dennis, bara 15år och så oskyldig skulle kunna göra så rätt och så fantastiskt skönt för henne med sina fingrar .De gör mig ju helt galen tänkte hon. Men precis när hon trodde att det inte kunde bli skönare så kom nästa överraskning. Eva kände hur ett tafatt finger råkade slinka sig lite längre ner och plötsligt befann det sig det på hennes bakre hål. Det kittlade till i henne och i nästa sekund hände det nästan omöjliga, ett finger gled rakt upp i anus på henne. HÅRT och bestämt! Med nu två fingrar i sin fittan, ett finger på klitoris och ett finger djupt inne i sitt stjärthål och dessutom med en sugande mun kring sin vänstra bröstvårta så blev allt plötsligt svart och Eva exploderade, hon kom som en fontän för andra gången idag. Det gick inte att stoppa. Hon bara särade brett på benen och "kissade" rakt ner i badkaret. Stråle efter stråle sprutade ur henne hennes fitthål medan hon i bakgrunden kunde uppfatta ett skrik som hon snart förstod var hennes egna. Ett skrik fyllt av lust och njutning.VÅGA INTE SLUTA, SLUTA INTE,SLUTA INTE ekade det rakt ut i badrummet. Hon drog Dennis i håret och kom och kom. Han vågade inte sluta utan smekte hennes klitoris och sög på bröstvårtan i sin mun frenetiskt samtidigt som han penetrerade henne i alla hennes hål tills hon till sist blev som en våt handduk i hans famn och hon sjönk ihop i badkaret.

Naken och lycklig!

Trots detta vågade han inte ta bort sina händer från henne utan hon fick med milt våld ta bort honom själv från sina nu ömma intima delar. Evas efterorgasmerna sköljde över henne hela tiden som vågor vid en strand och hennes nakna kropp ryckte och skakade helt okontrollerat i flera minuter. Dennis stirrade fascinerat på henne där han stod naken framför henne och tittade ner på hennes nakna kropp där hon nu stod på knä framför honom i badkaret, flämtande och skakande. Efter en stund kom Eva till sans. Hon tittade upp på honom och hans nu lilla slaka snopp. Snoppen var i sitt nuvarande slaka tillstånd säkert inte mer än högst 4 centimeter tänkte hon och den liknar mest en liten metmask, sött och oskyldig. Eva kunde inte låta bli att fnittra till lite åt synen innan hon sträckte ut sin hand mot Dennis och bad honom hjälpa henne upp. På darrande ben ställde sig Eva långsamt upp upp och klev sedan ur badkaret. Hon var naken, kall och lite frusen men glad och nöjd. Eva omfamnade Dennis och njöt av att känna hans nakna kropp mot sin och den lilla snoppen mot sitt venusberg.Eva pressade honom hårt mot sin kropp och begravde hans ansikte djupt ner i klyftan mellan sina bröst. Allt som nu hördes i badrummet var deras gemensamma andhämtning. Hon smekte honom över hans hår och ner över hans ryggen och bakdel där han stod naken och huttrade framför henne. Hon blev allt ivrigare i sina rörelser för varje minut som gick. Eva njöt av att känna Dennis fasta skinkor under sina fingertoppar. Skinkorna var så små att hon med lätthet kunde omfamna dem och varsamt kupade hon sina händer kring dem. Hon klämde till hårt kring rumpan och pressade sig allt närmare och närmare hans nakna kropp. Nu gned hon sitt underliv mot hans lilla mask till snopp. Hon gned och gned tills hon kände en tydlig styvnad mot sitt venusberg.Han blev hårdare och hårdare av hennes cirkelrörelser, bäcken mot bäcken och till sist hade hon uppnått vad hon önskade, en full erektion. Dennis var stenhård på nytt och hans pojksnopp stod rakt upp och ollonet pressade på mot hennes mage. Med ett stort leende lyfte Eva upp hans ansikte mot sitt egna och förde sin mun till hans. Hon öppnade sin mun och lät sin tungspets försiktigt glida över Dennis läppar. Han öppnade sin mun och Eva kunde glida in med sin tunga i det varma hålet. Väldigt tafatt och oerhört oerfaret möte han hennes kyss. Ett tyst stön kom över hans läppar. Både två smekte nu allt ivrigare över varandras nakna ryggar och rumpor medan de gned sig hårdare och hårdare mot varandra. Deras kyssar blev även de allt mer passionerat för varje sekund som gick. Det fanns ingen tvekan om att båda två njöt av stunden. Eva log för sig själv när hon kände hur ett finger letade sig in i hennes springa och strax därefter kände hon hur ett annat finger letade sig in även i hennes stjärtskåra. Båda fingrarna gled lätt upp och ner och de smekte henne varsamt över klitoris och stjärthål.Eva stönade till och tog ett hårt tag om Dennis stenhårda penis och sakta började hon föra hans förhud fram och tillbaka över det svullna ollon. Snart fylldes badrummet av deras gnyende på nytt, ett gnyende som var fyllt av lust och kåthet. Eva kände att hon var väldigt nära en orgasm igen och att det samma gällde för Dennis. Hon kände tydligt hur hans snopp började rycka mellan hennes fingrar. Det pulserade nu både mellan benen på henne och i hennes hand. Snart kommer vi, snart, men inte här, inte nu ! Eva var ju inte färdig med sin lek än, Inte alls. Hon ville ha mycket mera. Därför avbröt hon. Hon drog ur sin tunga ur hans hans mun och tog bestämt bort hans händer från både sin stjärt och sitt klitoris. Dennis tittade förvånat på henne. Ögonen var fyllda av besvikelse. Hans snopp stod darrande rakt ut i luften och ur kisshålet rann det ymnigt av försperma. Ollonet var spänt och skinande och Eva förstod att det var i absolut sista sekunden som hon hade avbrutit deras lek.Dennis skulle inte ha klarat en sekund till utan att komma, och inte hon heller för den delen, det bultade i hennes klitoris och längst hela hennes ben rann en tunn vätska i en strid ström. Gud vad jag är KÅT. Det är inte klokt!

Kom!

Eva gav honom en liten klatsch över hans skinkor och föste ut honom ut i vardagsrummet.

Att se honom stapla ut från badrummet med sin underbara pojkstjärt helt i hennes blickfång fick henne att darra till ytterligare av upphetsning. När de sedan kom fram till soffan i vardagsrummets så vände han sig om mot henne, vilket gav henne möjlighet att även få njuta av synen av hans hårda och väldigt erigerade snopp på nytt. Den stod rakt upp i vädret och den vajade fram och tillbaka framför honom där han osäker stod och vaggade från fot till fot framför henne. Egentligen ville hon bara sjunka ner på knä framför honom och omsluta hans ollon med sina läppar. Suga honom brutalt tills han fick utlösning, men hon hade andra, mer roliga planer för pojken. Så avsugningen fick vänta.

I stället fick han stå där helt naken och utlämnad, mitt i vardagsrummet. Det var så roligt att se i hans ansikte hur kåt och generad han var av att vara helt utlämnad till henne.Han visste att hon kunde göra precis som hon ville med honom. Dennis var röd i ansiktet där han stod och väntade. Hans blick fladdrade nervöst fram och tillbaka men han återkom hela tiden till hennes bröst och kön. Titta du lille vän sa Eva med ett skratt. Titta hur mycket du vill. Gillar du mina bröst och min fitta? Dennis blev högröd i ansiktet av hennes fråga men han nickade. Det är helt naturligt Dennis. Du behöver inte alls skämmas.Alla pojkar är nyfikna på nakna kvinnor. Titta och njut du lille vän. Med de sista orden knuffar hon bryskt ner honom i soffan där han landar med sin nakna bak. Därefter lämnar hon honom och går ut ur vardagsrummet. Kvar blir en naken, förvirrad och generad pojke, ensam med sina tankar och sin kåthet. Hans hand sökte sig ner till snoppen. Då stack Eva in huvudet på nytt.

DU RÖR INTE SNOPPEN. är det förstått, NO, NO

Dennis slet förskräckt bort sin hand från sin penis.

BRA gubben, duktig pojke.

Eva dök in i köket på nytt med ett litet skratt.

Dennis satt kvar och gned nervöst sin nakna stjärt mot soffan.

Vad ska hända nu tänkte han nervöst?

Tiden gick och ingen Eva kom tillbaka och så sakteliga slaknade hans snopp tills inget återstod av hans stånd. Kvar blev bara en liten blöt och mjuk mask som hängde och dinglade mellan hans ben där han satt i soffan. Kåt var han visligen fortfarande men utan beröring blev han inte styv igen och Dennis vågade inte röra sin penis efter Evas ord. Från köket hörde han hur Eva ringde någon. Vad hon sa var svårt att uppfatta för honom förutom vissa osammanhängande ord...underbar....så söt.....naken....kom över.....hej då.. Sedan blev allt tyst och Eva kom tillbaka in i vardagsrummet

Utan ett ord så satte sig på bordet rakt framför honom. Hon särade på sina ben brett. Fortfarande sa hon ingenting. I stället började hon onanera rakt framför hans ögon.Det var allt som behövdes för att få liv i hans pojksnopp. Eva studerade händelseförloppet noggrant från sin plats framför honom och hon njöt av det hon fick se. Först kom små ryckningar i hans penis, små ryckningar som bara blev mer och mer intensiva, frekventa och kraftigare för varje sekund som gick tills hans snopp pekar rakt upp i vädret. Allt skedde utan att han nuddade sin snopp alls med sina fingrar för det vågade han inte eftersom hon förbjudit honom att pilla på sig själv. Men det räckte med att tittade intensivt rakt in mellan Evas ben för att ståndet skulle komma tillbaka med full kraft. Eva ler åt det hon ser och fingrarna på hennes ena hand håller fittan vidöppen rakt framför hans ögon medan den andra handens fingrar långsamt och försiktigt leker upp och ner i hennes springa och över och på hennes stenhårda och fuktiga klitoris. Ibland tränger även ett finger omväxlande in i hennes fitthål och anus för att snabbt därefter återgå till springan och klitoris. Eva blundar och hon bryr sig inte ett dugg om Dennis utan är bara fokuserad på sin egna njutning men han vågar ändå inte pilla på sig själv av rädsla för vad hon skulle göra med honom om hon plötsligt öppnade sina ögon och fick se honom onanera framför sig Dennis ville inget hellre än att runka nu, men han vågade inte. Hans snopp dunkade av kåthet. Bara ett par små drag skulle befria honom och få honom att komma i den skönaste utlösning.

Men han blev bara sittandes kvar där i soffan med händerna vid sin sida, stirrande på Evas onani rakt framför ögonen på honom. Eva stönade allt högre och högre men varje gång han trodde hon skulle få en våldsam orgasm så lugnad hon ner sig och lät sina fingrar vila helt orörliga i sin springa innan hon åter började om .Så där höll det på tills plötsligt det ringde på dörren.

Dennis ryckte till.

Vad var DET? och vad skulle hända NU?

En man som älskar naket, sex och erotik och som gärna skriver om det i olika former. Allt från mjukt och romantiskt till hårt, spännande och utmanande .
Erotik älskaren är medlem sedan 2020 Erotik älskaren har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren