petterbroberg

Petterbroberg

Novell skrivande Stag/Cuckold

söker män till min kvinna.
Övervikt är tyvärr inte bra.

Publicerade verk: 17
Medlem sedan: 2022

Författarens noveller:

Min Fru Lena på Dominikanska år 20000 med svart man

Petterbroberg

Vi ligger på stranden under en palm och läser varsin bok. Lena blir ofta avbruten av strandförsäljare som hon snabbt och snällt avvisar. Men det är två stycken som är lite envisare som försöker…

Klicka här för att läsa hela »

Min Fru Lena knullar 5 män en kväll

Petterbroberg

Vår senaste fantasi är att. Vi är tre män som turades om att knulla min Fru. Det startar med att hon ligger på rygg med bena brett isär i vår säng och väntar på kuk. En naken man med stånd…

Klicka här för att läsa hela »

Lena berättar om hennes Ex svärfar och Bertil!

Peterbroberg

Det jag nu skall berätta om hände för många år sedan närmare bestämt 1983. Min sambo och jag bodde i en villa en bit utanför den lilla staden, någonstans i Mellansverige. Jag var 23 år vid detta…

Klicka här för att läsa hela »

Min Fru Lena Knullar Med Grannen Hos Svärföräldrarna NR8 .

Peterbroberg

Vi har gått över vägen en fredagskväll till mina svärföräldrar för att äta middag. Det blir som vanligt mycket god middag en del vin och trevligt över lag. Framåt 11 tiden är Frugan lagom…

Klicka här för att läsa hela »

Min fru Lena som Barhora

Peterbroberg

Vi var på väg hem ifrån Stockholm efter två dagar med jul shopping och mycket trevligt umgänge med de bekanta som vi hade gästat. Jag körde sakta i snövädret dels för att jultrafiken och vädret…

Klicka här för att läsa hela »

Min Fru på Hurghada i Egypten

Peterbroberg

Min Fru och jag var med ett par bekanta till Hurghada i Egypten. Det var trevligt vi åt, solade och groggade. En dag mot slutet av vecka så gick vi till shopping stället alldeles utan för hotell området.…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Piraya73

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina…

Piraya73

På andra plats denna veckan: Angelina Lundström