Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min Fru Lena Knullar Med Grannen Hos Svärföräldrarna NR8 .

Vi har gått över vägen en fredagskväll till mina svärföräldrar för att äta middag.

Det blir som vanligt mycket god middag en del vin och trevligt över lag.
Framåt 11 tiden är Frugan lagom rund och glad under fötterna.
Lena är så där fyllkåt som hon blir av rödvin ibland.

Svärfar har pratat med vår granne och bjudit in honom på en Glas.
Vi sitter vid matbordet Lena smeker min kuk under bordet och jag dra upp kjolen och skall smeka hennes fitta och upptäcker att hon tagit av sig trosorna,
Så mina fingrar hittar hennes klitoris omgående smeker jag den som jag vet hon tycker om.
Lena stönar lågt och Janne vår granne tittar på frugan.

Jag och Lena har gått ut på altanen jag smeker hennes fitta hon har ryggen mot sällskapet när jag ser att Janne går ner till källaren för att besöka toaletten.

Berättar att Janne tittat på henne hela tiden sedan han kommit hit.
Ja jag har märkt de säger Lena.

Han gick precis ner på toan säger jag till Lena.
Lena tittar mig djup i ögonen och frågar vad tänker du då?
Ja jag tror att Janne är kåt på dig för jag såg att han förstod vad jag gjorde med dig vid mat bordet.

Tror du det säger Lena.
Ja det tror jag till och med vet, så vad tycker du att vi skall gör åt det, frågar jag Lena.

Kanske jag skall gå ned och se om du har rätt säger Lena.
Ja det tycker jag att du skall gör säger jag.
Och lägger till att jag går runt och smyger in källarvägen så kan de vara i hallen där nere så kan jag se med egna ögon om jag har rätt.

Lena suckar djup när jag trycker upp fyra fingrar i henne.
Och så drar hon sig undan och går sakta mot trapporna.

Jag ursäktar mig och smiter ner och runt och in källarvägen
Den vägen kommer man in i svärföräldrarnas sovrum jag hör hur Lena och Janne samtalar lågt.

Jag smyger försiktigt fram för att kika in i hallen.
Då ser jag Lena i profil och Janne snett bakifrån.
Janne håller sina händer på Lena höfter Lena ser mig så hon flyttar sig så att Jannes rygg hamnar mot mig och jag kan se Lena över hans axlar.

Lena lutar sig bredbent mot väggen och drar Janne mot sig och tung kysser honom samtidigt som hon sneglar mot mig.
Dom hånglar en stund så hör jag hur Lena stönar och Jannes byxor åker ner till fotknölarna.
Lena tittar på mig ler och blinkar med ena ögat och så stönar hon högt.
Lena fick en orgasm när Janne tryckte upp kuken i henne.
Han stöter kraftigt i henne ser att det går för Lena en gång till.

Samtidigt hör jag hur svärföräldrarna börjar sakna oss där uppe.
Jag snabbar mig tillbaks upp.
När jag kommer in i vardags rummet när Rolle (Svärfar) börjar resa sig och skall gå och kolla vart alla är.

Jag svarar högt att jag går ner och kollar.
När jag kommer halvvägs så ser genom spjälorna i trappen att Janne drar upp gylfen.
Nä jag möter honom så frågade jag honom hur han mår´.
Janne svarar att det är toppen han går vidare upp.

Lena står rödblommig och på ostadiga ben och tittar på mig med ett leende.
Jag drar in henne på toa´n, Lena tar min hand och för den ner mellan hennes ben och hon säger: känn på min nyknullade fitta.
Jag känner och Lena säger: sperma!
Gud jag är så kåt att jag kom så fort han körde kuken i mig: Säger Lena.
Ja jag såg det säger jag.
Jag tar fram kuken och knullar sakta hennes ny knullade fitta ett litet tag.
Drar mig ur tar papper och torkar av min stenhårda kuk och säger till Lena att.

Hon skall gå upp ta med Janne ut på altanen och gör upp om att de två skall träffas uppe hos oss.
Och hon skall gå först och Janne en kvart senare.
Sedan Janne gått så har de en timme på sig att Knulla sedan skulle jag komma hem.

Lena sa ja gärna, Vi var överens och jag gick upp.
Och satt mig i soffan Lena kom också efter några minuter.
Jag satt och väntade på att de två skulle göra som Lena och jag kommit överens om.
Det tog en halv timme innan Janne gick ut på altan.
Jag viskade till Lena gå nu eller har du fått så du klarar dig.
Lena svarar: inte på långa vägar.

Hon gick ut och de två pratade ganska länge sedan kom Lena in.
Hon sa att hon var trött och skulle gå hem.
Lena blinkade åt mig at följa med till dörren.
Vi gick ut hon kysste och smekte min kuk och sa känn hur kåt jag är.
Jag körde upp fyra fingrar några gånger i henne och sa gå upp och ta på dig nått sexigt så han blir riktigt kåt.
Lena: ja jag vet precis vad jag skall ta på mig.

Hon gick upp jag gick in.
Det tog tio minuter så sa Janne att han också skulle göra kväll.
Jag följde med honom till dörren och pratade så att han inte skulle komma upp till oss för fort.
Släppte till slut i väg honom.
Gick in satte mig tog en öl till.
Jag får syn på Svärföräldrarnas Videokamera samtidigt som svärmor säger att det börjar bli sent.

Ja säger jag att jag håller med,
När Svärmor gått så jag frågar jag Rolle om jag kan låna deras videokamera.
Ja visst säger Rolle.
Tar den och säger god natt och går ut i natten.

Jag smyger upp på vår altan kikar in och ser hur Lena hånglar med Janne.
Lena har den svarta Spetskorsetten nätstrumporna med söm och sina svarta hög klackade skor och hon är så sexig, Med armarna runt Jannes hals och han har en hand på Lenas Rumpa och den andra smeker han hennes fitta.
Jag startar kameran och börjar filma.

Lena tar fram Jannes kuk hon går ner på knä och börjar suga honom.
Hon är en enorm duktig kuksugerska ingen kan hålla sig mer än en minut vilket det visar sig det kan inte Janne heller.
Janne tar upp henne lutar henne mot köks ön går ner och börjar slicka henne.
Lena kommer ganska hårt när han slickar henne.
Janne ställer sig upp tar med Lena vänstra ben i hans högra armveck och blottar hennes fitta perfekt för mig och videokameran.

Janne runkar sin kuk sakta med vänster hand och siktar kuken mot Lenas fitta.
Lena juckar med underlivet mot Jannes kuk som om fittan säger, knulla mig!!!
Janne låter kukhuvudet glida i fittskåran över klitoris många gånger och länge.

Lena juckar med höfterna allt i perfekt vinkel för mig att se genom videokameran.
Och så glider kuken in i hennes fitta, Janne juckar i långa tag precis som Lena älskar.
Hon stönar så högt att det hörs ända ut till mig.
Dem knullar så ett bra tag tills Lena ger i från sig ett långt högt utdraget vrål,
Och det sprutar en klar vätska ur hennes fitta och hon börjar skaka okontrollerat.
Janne måste hålla upp henne ett bra tag medan hon små skakar och rycker.

Dem lägger sig ner med huvudena åt mitt håll, hon på rygg och han ovanpå.
Janne tar sikte med kuk och stöter den ganska hårt i henne hon kommer igen.
Janne pumpar på allt han kan, Jag kan se på Lena att hon kommer hela tiden han pumpar på henne.
Efter en ganska lång tid av att kuken pumpat på i hennes fitta ser jag hur han stelnar till och jag förstår att han fyller Lena med sitt sperma för andra gången i kväll……. Öh natten.
När dem kelat att tag där på golvet reser de sig upp Janne tar på sig kläderna och de delar på en öl och pratar och små kelar.

Jag ser hur Lena sneglar på klockan.
Janne har börjat finger pulla Lena´s fitta han vänder henne och lägger henne över ryggen på fåtöljen med baken i vädret.
Ser hur Janne finger knullar henne bakifrån medan han tar fram kuken igen.
Han kör in kuken i fittan på Lena igen och pumpar på frenetisk.
Janne blöter sin högra tumme och trycker upp den i anus på Lena och hon kommer som på beställning .
Janne drar ut kuken och låter den spruta sperma över hennes bak stråle efter stråle.
Så grymt sexigt att se sin egen fru bli knullad bakifrån i spetskorsett nätstrumpor med söm och svart högklackade skor med sperma sprutand över hennes rumpa och rygg.

Janne kör in kuken igen några gånger sedan drar han ut den och tar på sig byxorna.
Lena reser sig upp ostadigt snabbt visar ut Janne.
Jag slår snabbt av kameran och dra mig undan hör hur Janne och Frugan tar adjö av varandra.

Janne försvinner runt hörnet jag går fram till Lena vi går in släcker lyset går fram till köksfönstret och ser hur grannen Janne snubblar över staketet till deras tomt.
Lena har redan knäppt upp mina jeans och smeker min kuk.
Jag kliver ur både byxor och kalsonger vänder mig mot Lena tar tag i hennes bak och drar henne till mig.

Och säger till min fru: Vilket riktigt Luder du är.
Ja och det är så skönt att vara Luder: säger Lena
Jag svarar: Sperma Luder känner jag på din bak.
Ja han kom tre gånger: säger Lena
Jag svarar: En gång på baken din känner jag
Ja och två gånger i fittan: svarar Lena.

Jag vänder runt Lena böjer ner henne över köks ön och kör kuken i henne.
Så sexigt med en Fru som tycker om att knulla.
Ser Jannes sperma kladd på Lenas rumpa och upp över korsetten.
Janne pumpas ut mycket sperma tänker jag.
Jag tar upp Lenas mot mig smeker hennes bröst pillar med hennes bröstvårtor och hon säger vi går upp och lägger oss i sängen.
Jag kan bara hålla med.

God natt !

Trodde ni ja.

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren