Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min Fru Lena på Dominikanska år 20000 med svart man

Vi ligger på stranden under en palm och läser varsin bok.
Lena blir ofta avbruten av strandförsäljare som hon snabbt och snällt avvisar.
Men det är två stycken som är lite envisare som försöker övertala oss att följa med och titta på någonting som vi inte förstår vad de menar.

Dem kommer förbi varje dag och kör samma grej men vi tackar nej.
Den längre försäljare studerar Lena mycket ingående allra helst hennes bara bröst.
Men det går vidare och pratar med de flesta som är på stranden.

Lena har varit mycket pilsk sen vi kom ner hit till Dominikanska jag har fått komma till varje dag, ja till och med både två och tre gånger per dag.
Vi har tagit en entimmes strandpromenad innan frukost varje morgon.

Den 6:te morgonen mötte vi de två för säljarna och dem stannade och pratade med oss och nu har dem med sig broschyrer på lägenheter som är till salu och dom vill visa oss lägenheterna.
Lena står bredvid den långe och jag ser hur hon ”Liksom ” låter det nakna bröstet smeka hans över arm av misstag.
Ser hur han liksom darrar till av beröringen, Lena gör inte en min och så gör hon det en gång till då blir han lite sexig på rösten.

vi säger att vi inte är intresserad för vi har helt enkelt inte råd men de är trevlig och artiga så vi går vidare på vår promenad och de går bort mot vårat hotell.
Jag vart mycket upphetsad av Lenas tilltag så jag tar tag i henne och går ut i vattnet när vi kommit ut så vi har vatten i brösthöjd, stannar jag och snurrar runt Lena så jag kan omfamna henne bakifrån och smeker hennes fitta utan på bikinin.

Jag frågade henne: gjorde du det med vilja.
Lena svarar: gjord jag vad??
Lät ditt bröst smeka hans arm: säger jag.
Jag har kommit in under bikinin trosan och fingret rör sig mellan hennes blygdläppar mot klitoris.
Lena stönar tyst och Säger: ja två gånger.
Varför: frågar jag.
Hans blickar gör mig kåt och jag vill att han skall veta det: svarar Lena
När tittar han på dig: frågar jag som om jag inte sett hans blickar på hennes kropp.
Lena skrattar och lösgör sig från min omfamning och tittar mig i ögonen och
Säger: han tittar inte mig i ögonen utan bara på mina bröst när vi pratar.
Och då blir du kåt: frågar jag.
Lena vänder om och går upp mot stranden tittar över axeln mot mig och svarar: KÅTARE!

Jag följer efter och vi går hand i hand tillbaks till hotellet där Lena går upp till sovrummet.
Hon ropar på mig att komma upp och hjälpa henne.
När jag kommer upp så ligger hon i sängen och kör en stor löskuk ut och in i fittan.
Hon stönar: jag vill knulla med honom.
Jag går fram och sätter mig i sängen och tar över löskuken och vinklar upp den lite mot hennes mage hon ger ifrån sig ett långt utdraget stön, hihi jag vet hur jag skall gör.

Och frågar henne: vem?
Han försäljaren: svarar Lena.
Jag lägger undan lös kuken kliver på och tränger sakta upp i Lenas fitta stöter sakta kuken in och ut i henne hon låter så underbart när hon är så här kåt.
Så du vill knulla en neger: säger jag.
Lena ger ett utdraget stön: jaaa!!
Jag svarar: kanske två.
Lena kommer då i en utdragen orgasm och jag kan inte hålla mig och fyller hennes fitta.
Vi ligger och gosar en stund så kliver Lena upp och går för att duscha.

Efter en stund går jag in för att borsta tänderna.
Jag frågar henne om vi skall leta upp dem i efter middag.
Lena svarar: så kul skall vi inte ha det dessutom kom du i mig och vi har inget skydd ju.
Vad bra då behöver vi inget sådan mer heller: svarar jag
Lena grymtar något ohörbart.
Till saken hör att Lena blir mycket lätt med barn och Lena har två döttrar sedan tidigare jag är inte orolig vi har ju varit ihop i 15 år så det är kanske dags för ett till.

Vi går och äter frukost och sedan ner till stranden och våran palm, bok och grogg.
Klockan börjar närma sig halv ett så säger Lena: skall vi gå och äta lunch.
Jag tittar upp ur min bok tittar på klockan och ser bort över stranden och det är mycket folk kvar.
Längre bort ser jag de två försäljarna komma gåendes.
Jag svarar: vi kan vänta en stund det är fortfarande mycket folk på stranden.
Lena studerar då stranden från ena till den andra änden och ser de två männen i från hennes fantasi och svarar: så kul skall du inte få ha det, nu går vi och äter: säger Lena.

Vi går byter om och sedan går vi och äter lunch.
Efter lunchen tar vi en grogg i baren på väg mot vårt rum.
Vi siter i baren och smuttar på våra iskalla groggar när Lena stoppar upp sin hand genom benet på min shorts och börjar försiktigt runka mig.
Vi sitter längst in till höger i baren Lena innerst så det är nog ingen som ser ad vi gör.
Så jag låter handen leta sig upp mott hennes fitta under klänningen.

OOh inga trosor vart du så kåt på våra svarta vänner: säger jag.
Hon släpper min kuk tar bort min hand från hennes fitta och tittar mig i ögonen.
Och säger: så kul skall vi inte ha, dricker upp det sista i sin grogg och jag följer hennes exempel och vi går upp på rummet.

Utan för våran dörr så väntar hon på mig då jag har nyckeln jag går fram till henne trycker henne mot dörren, kysser henne och låter mina fingrar tränga in i hennes fitta hon stönar i kyssen.
Lena drar ner mina shorts tar fram min kuk och runkar sakta min kuk.
Jag lyckas få nyckeln i dörren medans jag pullar henne och hon runkar mig.
Vi går in och Lena håller min kuk i handen när vi går in och stänger dörren så den går i lås Lena går ner på knä och börjar suga kuken.

Jag njuter och känner mig lyckligt lottad som har en så kåt Fru.
Det dröjer inte länge förrän det närmar sig för mig jag petar i kull Lena på golvet framför fönsterna lägger hennes ben i mina armveck tar tag i hennes handleder och kör upp kuken i henne.
Pumpar på i långa djupa tag som blir kortare och kortare jag petar ner en kudde från soffan släpper Lenas händer.
Lena tar kudden och gömmer sitt ansikte.
Jag trycker upp kuken i hårt hennes fitta håller den där och små juckar.
Det tar bara en halv minut så vrålar Lena ut sin orgasm i kudde och hennes fitta sprutar ut mängder av fittsafter.
Jag kommer hårt i hennes fitta och håller mig hårt och djupt i henne medans jag slaknar och Lenas orgasmer ebbar ut.

Lena kastar bort kudden hennes underliv små juckar mot min slaka kuk och
Lena säger: Fan ta dig jag har ju inget skydd!
Jag reser mig leende upp med halv slak utpumpad svajande kuk och går för att hämta något att städa upp efter oss med.
Jag försöker få upp det mesta men mattan är dyngsur, och jag hör hur Lena duschar.

Jag kläder på mig och går upp till Lena, hon har somnat på sängen lägger på henne överkastet och går ner till stranden och sätter mig i baren och tar en Öl.
Ser på avstånd hur de båda lägenhet nasarna arbetar sig tillbaks på stranden och pratar med turister lite här och där.
Funderar på vad som skulle kunna hända om Lena och jag följde med på en visning av lägenheterna.
Jag kom fram till att det inte var någon bra idé.

När jag kommit halvvägs in på min andra öl så har de nått fram till baren och naturligt vis så får dem syn på mig och kommer upp till baren och jag bjuder dem något att dricka men de säger att de inte får ta emot något från hotellbaren.

De undrar vart min kvinna är jag säger att hon heter Lena och är på rummet och sover middag.
De ser besvikna ut men de börjar att prata om att de vill ha med Lena och mig på visning i morgon kl 10:00.
Jag frågar om det är bara jag och Lena men de säger att det är 5 par hittills och de behöver 6 par.
Tackar nej men vi pratar ett bra tag om allt möjligt sedan så går jag upp till hotellet.

När jag kommer in så går Lena omkring helt naken jag ser mig runt löskuken ligger inte på bordet längre.
Har du haft det skönt: frågar jag.
Lena tittar på mig kommer fram och viskar i mitt öra: ja mycket, jag har fått kuk, hon står still och tyst några sekunder och fortsätter, löskuk.
Hon går mot trappen upp till sovrummet jag följer efter.

Vi vaknar kl är 19:30 vi gör oss i ordning för att för första gången gå till en restaurang utanför området som har blivit rekommenderat till oss.
Vi har en helt underbar kväll mycket god mat och gott vin Lena har blivit riktigt glad och fnittrig.

Vid 22:30 tiden betalar vi och börjar sakta gå mot hotellet Lena är fnittrig och uppenbart mycket kåt.
Jag smeker hennes rumpa utan på den mycket tajta röda klänningen
Lena stannar och vi kysser varandra hon säger: jag är så kåt känn, pulla min fitta!
Jag kör upp tre fingra i henne och säger: vill du inte knulla en svart kuk!
Lena stönar högt ut: JA det vill jag! då blixtrar hennes ögon till och hon vaknar till ur kåt dimman och säger: jag har sagt att så kul skall vi inte ha, och skrattar högt
Vi håller om varandra på vår lite ostadiga promenad mot hotellet.
Jag funderar och kommer fram till att jag tänker försöka att få henne att knulla den långe mannen i alf.

Förut idag på stranden så förstod jag att de är ett gäng av strand försäljarna som brukar hålla till vid den lilla grinden när vårat hus och de brukar vara där på kvällarna.
Lena undrar varför vi går den långa vägen hem när vi kan gå på stranden.
Jag svarar att jag tror att hon behöver lite längre promenad, Lena fnittrar.

När vi närmar oss ser jag att det är folk en bit från grinden vi skall in i, jag hoppas att han är där och ser oss.
Vi kommer inte att gå direkt förbi dem utan kanske 15 meter på sidan om.
När vi kommer till grinden så är den låst och Lena börjar skratta och gänget börjar titta åt vårat håll och det hörs kommentarer då kommer den långe fram till Lena och mig och frågar hur det är.

Han säger att grinden låses kl 23:00 men att han kan hjälpa oss att gå över stranden.
Jag svara att det är snällt av han Lena ser glad ut och fnittra glatt åt allt som sägs.
Tippsy: säger han.
Yes, too much Wine: Svarar jag.
Lena säger lätt sluddrande: Nu trivs du va, till mig och så fnittrar hon.
Jag håller Lena i armen när vi går i väg, jag säger till Lena: läg armen om han så går du stadigare.

Lena skratta och kryper in under hans arm han tittar på mig, jag blinkar med ena ögat och nickar jakande till honom.
Han ler och nickar tillbaks.
Hans hand smeker Lena över ryggen ner mot hennes rumpa.
Jag har fallit tillbaks bakom dem och startat videokameran och filmar när han klämmer på min Frus rumpa.

Vi har kommit en bit på stranden Lena stannar vid stängda strandbaren som är upplyst och vänder sig om och tittar in i kameran.
Jag kommer närmare Lena kryper in i hans famn och tar tag i hans rumpa och drar honom till sig han gör lika med Lena och massera hennes skinkor.
Jag zoomar in dem och Lena säger med fast blick in i kameran med kåt röst: Nu skall jag knulla en Neger.
Samtidigt juckar hon mot hans kuk och sträcker på sig och de kysser varandra länge.

Han har fått in sin hand under Lenas klänning och fingrar hennes fitta Lena släpper kyssen och lutar huvudet bakåt och stönar ljudligt: OOoohhhhh!
Lena knäar av hans behandling ner på knä och tar fram hans kuk.
Jag ställer ner kameran och går och hämtar en solsäng och madrass och ställer bredvid dem
Tar upp kameran.
Det ser ut som Lena tänker suga av honom men hon reser sig och drar klänningen över huvudet och slänger i väg den.
Lena dansar lite framför oss och smeker sin fitta, lägger sig ner på solstolen och säger: fuck me!

Han går ner och börjar slicka Lena´s fitta och han gör det ordentligt, jag hör det konstanta vågbruset och Lenas utdragna orgasm som han leverera med sin tunga i hennes fitta.
Han ställer sig upp tar av sig byxorna ställer sig och runkar sin svarta kuk framför henne.
Han står så till Lena tappar tålamodet och sätter sig upp får tag i kuken och börjar suga frenetiskt.
Lena släpper kuk precis innan han kommer, och Lena säger: fuck me nu.

Lena lägger ikull sig särar på bena i spagat särar på blygdläpparna och upprepar: FUCK ME!!
Lena tar tag i sina fotleder och bara väntar på hans kuk.
Han går ner siktar in kuken mot min Frus fitta nosar och leker med kuken i hennes fittmyning.
Lena stönar högt fuck me!!
Hans svarta kuk tränger sakta upp i min frus fitta, hon tar emot honom med ett långt utdraget stön! Fuck MEEEE!!!!

Hon drar ner honom och kysser honom, hon ger sig totalt till den svarta mannen att använda som han vill.
Jag zoomar in min frus ansikte och frågar henne vad hon gör.
Hon tittar upp i kameran och säger stammande: knullar!
: knullar vad: frågar jag.
: En Neger: svarar Lena.
: Jag frågar jag Lena vad skulle du kalla din väninna om hon berättat att hon gjort det du gör nu.
: Lena bara stönar för varje stöt han gör med sin kuk i hennes fitta.
: Jag frågar igen.
: Lena vad skull du kalla henne?
: LUDER: svarar Lena och får en ordentlig orgasm.
: Neger Luder: stönar hon upprepande.
: Vart skall han spruta sin sperma: frågar jag Lena.

Lena öppnar ögonen tittar på mig.
Jag nickar jakande.
Lena tittar på mig och hon kommer i en skakande orgasm hon överröstar vågornas brus.
Lena tittar åter in i kameran och säger:
: Han knullar så skönt det går för mig hela tiden.
Den svarte mannens kuk är inte så stor men stören än min, han knullar med långa djupa tag min Frus fitta.
Lenas fitta savar kraftigt av den svarta kukens behandling av hennes fitta.
: kom i mig: upprepar Lena flera gånger stönande på svenska.
Han verkar ha förstått eller så knullade han bara på för att tömma sig i min Frus fitta.
Lena öppnar sig allt hon kan för hans sperma hon låter honom fylla henne med all sperma han kan leverera.

Lena kommer i den intensivaste orgasm jag sett hon få när hans svarta kuk pumpar sperma i hennes fitta.
Han ligger kvar och gosar med min Fru, kuken är kvar i hennes fitta.
Efter ett långt tag med många kyssar och smek så reser han sig med en halv slak kuk.
Tar på sig byxorna Lena ligger kvar med särade ben det rinner sperma ur henne.
Fan vad med sperma han har tänkte jag.
Det blir en rejäl sperma pöl på solstolen.
Han och jag tar adjö av varandra och jag åter går till Lena.
Jag filmar och frågar henne hur det var och hur hon mår.
Lena tittar in i kameran och säger.
: det var det skönaste knull jag varit med om jag kommer i små orgasmer fortfarande.

Jag hjälper henne upp hon är så gott som nykter nu.
Ger henne klänningen som hon tar på sig och vi går mot hotellet.
När vi kommit in trapphuset säger Lena: Känn på min fitta!
Jag smeker hennes hala spermakladdig lår upp mot fitta låter några fingrar penetrera henne.
Då kommer hon direkt i en enorm orgasm, benen viker sig på henne jag får hålla henne så hon inte ramlar.

Vi går upp och går direkt och lägger oss i sängen vi smeker varandra och Lena suger min kuk.
Hon särar på benen och ber mig knulla henne vilket jag gör.
Jag knullar på ett tag sedan släpper jag allt det går hela tiden för min fru.
Jag tömmer mig ligger sedan och gosar när jag tittar henne i ögonen och frågar henne:
Vilken färg tror du barnet får??

Ohh! stönar hon till och svarar: vi får se säger hon och skrattar.

Novell skrivande Stag/Cuckold söker män till min kvinna. Övervikt är tyvärr inte bra.
Petterbroberg är medlem sedan 2022 Petterbroberg har 17 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Piraya73

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina…

Piraya73

På andra plats denna veckan: Angelina Lundström