Publicerat
Kategori: Sexnoveller

7 Nya hemmet.

Önskedagar

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser.
Vi har en rolig grej för oss min flickvän och jag. Som går ut på att en helg i månaden, får en av oss bestämma vad vi ska göra, och den andre får inte säga nej. Det kan vara något utmanande, men helst en trevliga saker för att lära känna varandra och ha kul och skönt. 
Dessa är några lyckade händelser. Lågvattenmärket var när hon bestämde att vi skulle vara hemma hos henne och städa. Men det var trevligt ändå för hon kom iklädd endast en gammaldags städrock…som nu bor i vårt gemensamma hem
Läs dom helst i ordning 1 Dag på SPA, 2 Vibrerande tågresa, 3 Sol och klubb, 4 Ängen och gungan, 5 Ett halt besök, 6 Tantrakursen, 7 Nya hemmet, 8 På rull, 9 Lite tantra hemma, 10 Jag gratuleras.
Vi har till utvecklats mer och mer innerlig närhet.
Kanske kommer det fler, beroende på vad vi hittar på.
Redna

-----------------------------------------------------------

7 Nya hemmet

Önskedagar


I allt flyttstök och glädjen att bli sambos så hade vi glömt våra bestämmarhelger. Så i smyg hade jag bjudit in Li, vår sexiga nurumassös till någon form av invigningsfest av vårat alldeles egna nakenparadis på takterassen.
Jag hade förberett och beställt plockmat från den lilla delikatessbutiken som jag så ofta handlade ifrån, för de tog så gärna emot mina tavelkontanter.
Jag berättade för dig att vi skulle ha lite kvalitetstid med det lilla extra på vår terrass för att själva inviga vår egen lyxiga spaavdelning. Vi hade haft en mer ”officiell” med våra någorlunda vuxna barn och vänner. Men nu var det äntligen vår tur.
Det var en mycket trevig lägenhet där vi fått varsin rum, ett litet bio-musikrum och en liten balkong ett vardagsrum ihopbyggt med ett fint kök.
En våning upp var vårt gemensamma sovrum, ett litet pentry med stot kylskåp, ett vältilltaget duschrum och bastu som var en kombinerad ångbastu och vanlig bastu, stora insynsskyddade fönster som vätte ut mot vår egen stora takterass.. Men mysigast av allt var ett rymligt spabad av den finare sorten.
Den förre innehavaren hade lämnat en perfekt snygg soffgrupp och en solsäng, rymlig för två.
Hela hemmet gick att styra via en app i telefonen och jag hade tillbringat en bra stund med att programmera så att det tändes upp lagomt ljust på terassen när solen skulle gå ned i augustinatten.
Du kom upp till mig på övervåningen och vi kysstes ömt och jag höll på att duka fram på serveringsvagnen, den hade till och med inbygg kyllåda.
Vi tog en liten tur på terassen och förundrades över vilket ställe vi hade.
Jag visade dig de snillrika tvärgående markiserna som gick att dra ut så att ingen kunde se in, men bevarade så vi hade så mycket utsikt som möjligt över nejden och samhället.

Vi tittade ut över bebyggelsen och horisonten i fjärran, samtidigt som jag smekte dig över klänningen och märkte till min stora glädje. Att det där med underkläder det hade du nästan slutat med när vi var hemma. Jag smekte upp kjolen på klänningen tills jag kom åt din bara hud. Kysste dig samtidigt som jag lät mina händer smeka dina sköna skinkor och upp längs din mjuka rygg.
Du knäppte upp de få knappar som var knäppta på min skjorta, samtidigt som jag fortsatte föra upp din klänning ända upp så dina bröst som liksom välte ut mot mitt nakna bröst. Vi hudkramades en skön stund och min kuk började hårdna i byxorna. Du strök ditt underliv mot mitt begynnande stånd.
Du var nyfiken på överraskningen som jag talat om. Just då ringde det på dörren och jag startade appen där man kunde se vem det var, och smög fram bilden för dig. Du blev jätteglad och studsade ned för att möta Li. Samtidigt som jag tryckte på öppnaknappen Med klänningen uppdragen ända till under armarna, jag beundrade din nakna kropp när du smidigt försvann in genom skjutdörren.
Jag visste att du och Li träffats å fikat och pratat om att göra om vårt förra våta möte.

Li var lika fascinerad som vi var över vår lägenhet och när hon kom ut på andra våningen, sa hon med ett konspiratoriskt leende, här kan man ha mycket roligt. Det var just vad vi tänkt, sa jag, med förväntan i rösten.
Vi åt i den ljumma kvällen och Li frågade om hur vår semester tidigare i sommar var, vi hade ju annat för oss än att prata förra gången hon var på besök.


7.1 Nya hemmet

Jag förstod att du berättat lite men Li hade nog förstått att det fanns mer att höra.
Det blev en detaljerad redogörelse, mer än jag skulle känt mig bekväm med om inte Li varit så nyfiken.

Li berättade att hon och en väninna varit på en välkänd strand på västkusten där de varit nyfikna på vad som kunde hända. Hennes väninna var utbildare i självförsvar och hade en batong i strandväskan om någon skulle bli för närgången, så de kände sig trygga att tänja på gränserna.
De hade så anonyma som möjligt under sommarhattar och större solglasögon lagt sig högt upp i sanddynorna, nära skogen. Först i bikini och märkt att det kom män och spanade in dom, Li tyckte beskrivningen ”periskop” var både kul och passande. De hade sedan tagit av och solat toppless, och märkt att männen kom förbi allt oftare.
Men när de tagit av allt och ”solade” nakna. Då stannade de kvar och låtsades hitta en bra plats att sitta på. När Li och hennes väninna började smörja in varandra med sololja då blev det mer aktivitet på männen och de kom allt närmare deras strandfilt. Det var ju en nakenstrand, de flesta männen var också utan kläder. Li tyckte också de som bara kom med bar underdel var kul.
Tjejerna lekte och larvade sig först men blev allt mer upphetsade av uppmärksamheten och varandra. Så snart smekte de varandra med mer innerlighet och lust.
De blev också kåta av att flera av männen hade fått stånd och stod och runkade när dom tittade på dem. När någon kom för nära viftade någon av Li eller hennes väninna avvärjande med handen, då drog sig den tillbaka. Ju mer utmanande tjejernas smekningar blev, desto fler män började runka. Li sa också precis som du sa, att det inte många tjejer som sett så många ståkukar på samma gång. Det var säkert 15 män runt deras filt. När väninna smorde Li:s bröst med solkräm, när hon satt tillbaka lutade på filten med armarna som stöd bakom ryggen och brösten framskjutna. Då kom oväntat några av männen närmare och sprutade sin säd i sanden framför dom. Sedan lommade i väg, men det fans flera kvar som gav dem all uppmärksamhet.
När det var Li:s tur att smörja in väninnan, så satt hon på liknande sätt men med uppdragna knän. Väninnan hade sett så inbjudande ut så Li hade kysst henne samtidigt som hon smekte hennes bröst. Och när de åter såg på männen märkte de att det var uppskattat och flera runkade sina kukar mer intensivt. Li lät sin hand leta sig ned till väninnans fitta, och började smeka henne trevande. Väninnan stönade mjukt och stämningen i klungan koncentrerades och Li smekte mer målinriktat. Väninnan stönade högre, säkert för att männen skulle höra så det kunde dela hennes njutning. Li: s vännina viskade till henne att, pulla mig så det går för mig, för jag vill se dem spruta. Väninnan särade mer på sina ben så Li hade fullt spelrum, när hon smekte fittan allt fortare samtidigt som väninnan stönade allt ljudligare. För att tillslut komma i ett högt stön. Det gick som ett sus i bland männen och flera av dem stönade i kapp med väninnan mär de sköt ut sin säd. Det blev en spontan liten försiktig applåd.
Li och hennes väninna plockade upp sina grejer och gick ned och tog ett bad innan de fortsatte sin färd fnittrande och en erfarenhet rikare.
Vi hade lyssnat fascinerade på Li:s berättelse och hon hade säkert blivit lika kåt som oss,

7.2 Nya hemmet



Nu märkte att det var ett dovt brummande ljud som inte slutat. Just då smög du in fjärrkontrollen till den vibrerande droppen som du fått i present när vi åkte vår på shoppingresa för ett tag sedan.
Så du hade suttit där och lyssnat på denna erotiska berättelse och surrat för dig själv, inte undra på att du såg så kåtglansig ut i ögonen.
Jag höll upp kontrollen till almän beskådan och frågade, Vems är denna och vad är det? Du bara skrattade medans Li såg frågande ut, så jag gav den till henne och sa tryck, hon tryckte på max direkt och du tjöt till och körde ned dina händer mot ditt underliv och nästan skrek, med ett gapskratt -stäng av!
Li såg ännu mer förvirrad ut, men gjorde som du sa och frågade roat. -Vad vad det där som hände?
Du hämtade dig flämtande och sa att du fått den av mig och var jätte effektiv. -Till vad då frågade Li?
Jag tog tillbaka fjärrkontrollen och sa, till det här, och tryckte på medel fart och du började åter åla dig där du satt. Li sa med stegrad förtjusning, är det någon form av fjärrstyrd massagestav. Får jag se!
Du lyfte på klänningen och där stack den mörklila lilla snoppen fram ur ditt blöta renrakade sköte. Li tittade nyfiket på mojängen och såg sedan upp på mig och sa, -för att smörja upp automatiskt så du slipper långtråkigt förspel, va?
Du skrattade och sa, att -han gillar förspel så mycket så att han i bland struntar i finalen. Det är lyx sa du, jag blev glad att jag fick vara som jag va, och gå runt och vara lite små kåt länge länge.
Men jag sa att det var väldigt praktiskt att, var än du var i lägenheten (även om det inte var sant). Så var bra å trycka på fjärrkontrollen och efter en stund kom du och ville ha lite trevlig, ungefär som en hund som vill ut och rastas. Sa jag och tyckte lite i den lila snabeln.
-Vill du prova? Sa du till Li.
Jag blev lite besviken att dom gick till toaletten och inte bytte plats på den det här framför mig.
Men jag hade kvar fjärrkontrollen och när jag tyckt det gått en lagom stund, tryckte jag på nivå 1. Det komme ett ansträngt men muntert ååå! Från duschrummet och Li kom stapplande ut hållande ena handen om sitt sköte utanpå hennes klänning, ah, tänkte jag. Hon har inte heller några trosor, fasen vad läckert!
Li kom och satte sig i soffan med samma inåtvände min som du brukar ha när du använder den, vilket har varit fler gånger och oväntade platser än jag kunnat drömma om.

Ett av de sämst valda tillfällena var på en avlägsens väns bröllop, där du tyckte vi skulle sitta längt bak i kyrkan och jag fattade inte varför, för än du gav mig fjärrkontrollen med ett konspiratoriskt leende. Det är ju inte svårt att räkna ut hur det gick. Som tur var hade vi lånat en husbil, så vi kom lagom tillbaka till brudparets uttåg, och vi stod där nyknullade och hurrade till brudparets välgång och lycka, och många sköna stunder, tänkte jag tillfredställt.

Li tittade på mig med längtan i blicken och bad mig öka lite. Jag lydde förstås, och jag hörde det välbekanta surrandet och såg hur Li blev glansig i ögonen och gned sina lår mot varandra.
Du kom ut och med din osvikliga timing, tittade du på mig och nickade mot Li som var helt inne i sin värld, och sade medveten om att du avbröt Li:s stegrande upphetsning. Precis som du brukade göra på mig, för att hålla mig på kåthetens rand. -Nu ska vi bada!
Jag stängde av vibratorn och vi tittade på en något omtöcknad Li, som försökte vara till lags och inte vara ohövlig mot värdparet och smyga iväg och onanera färdigt.
Jag var lite avvaktande för även om jag förstått att Li inte är någon blyg kvinna, så kanske hon ville vara själv i duschen. Men inte. Hon ropade och frågade om jag var färdig spabadet annars fans det plats.
Jag hängde av mig mina få plagg och såg två ursexiga nymfer stå i våran stora dubbeldusch och du tvättade Li på ryggen, kan det bli sexigare?
Jag ställde mig bakom dig och knuffade dig närmare Li så jag kom under stålarna, men du svängde runt och drog in mig mellan dig själv och Li som genast började tvåla in mig. Det var oväntat och jätte skönt och när du började från andra sidan också smeka över min kropp, så blev det en sådan sensation av njutning att kuken började resa sig en smula. Du såg det och började genast ge den lite omsorg, och det gjorde ju inte saken bättre. Eller, jo det var bättre men genant att stå där framför en människa jag knappt kände med staken i vädret, men lite spännande var det allt.
I led vi gick ut mot spabadet. Jag först som en tamburmajor med kuk som en ledarstav stolt i luften, med två fina helnakna drillflickor i paraden bakom,. Den ena lite späd och nätt med fina guppande bröst och en liten svart tofs på musen. Den andra lite mer mogen med former och fina gungade bröst och en läcker rakad fitta, inte undra på att jag var kåt.
Den sena augustihimmelen mörknade men spabadet lyste inbjudande och varmt.Jag som tanburmajor, gjorde halt och marscherade en stund på stället för att svalka av oss. Vi blev alla lite upplivade av det mysiga i att krypa ned i det sköna vattnet.
Det är ett lite större kar, med bara tre sitt zoner så det är inga hårda kanter inuti, utan man kan flyta mer fritt omkring. Så vi ålade oss runt om varandra en stund. Det var så skönt, men jag höll lite hänsynsfullt avstånd med mitt stånd från Li. Men du däremot fick den däremot blev fast hakad flera gånger, och använde den som ett tryggt handtag flera gånger. Alltid fint att kunna vara ett stöd till någon, även om jag nog var den som njöt mest.
Du frågade om det var någon som hade något emot att vi stängde av jetstrålar och bubblor och släkte belysning? Jag sträckte mig efter min telefon och stängde av alla lampor på övervåningen och stängde ned spabadet. Det blev nästan helt svart och väldigt stilla. Det var bara ett par oljefacklor som brann längst bort på terassen.
Det var välbehövligt för mig att stilla ner mig lite, jag hade inte fått in det där tantriska att bara må så där andligt bra. Som det sas att man skulle göra, om jag höll inne orgasmen.Jag var kåt som sjutton och orgasmisk, som jag brukade tänka när inte bara ville njuta utan spruta också.
Det blev en magisk upplevelse att flyta i det varma vattnet och se hur stjärnhimlen expandera över oss, när våra ögon vande sig vid mörkret.
Men kvällen höjd punk, som jag hoppades väntade i sovrummet, där vi förberett inför Li:s återbesök.
Vi skred in i rummet som doftade eggande av ros, mysk, jasminer och stilla musik hördes, och med det vita siliconlakanet spänt över dubbelsängen och bambuskålar fyllda med nuru på värmning.
Det blev en stunds andaktig och lite genant tystnad innan jag milt lade ned dig i sängen, och lade en stor pöl nurugel på din brunbrända mage. Li var inte sen att krypa upp till dig på din andra sida med händerna fulla med nuru,
Nu var det inte frågan om att det skulle vara någon strukturerad massage, utan vi smektes och gned våra kroppar mot varandra med min flickvän i centrum. Alltså vad sexigt, två läckra glansiga våta tjejer i vår säng. Min kuk stod som ett järnspett och det var så skönt.
När Llewellyn & Leora Lightwoman började strömma ur högtalaren steg den erotisk laddningen ännu mer. Våra kroppar var som kåta organismer som njöt av varandra på ohämmat vis. Li tittade frågande på dig, som bara log och så slöt hon sin lilla hala hand runt min stake och runkade glidande upp och ned. Så stor har jag aldrig upplevt min kuk förut, så blev jag lite kaxigare nu.
Li låg över dig när hon smekte min kuk , nu spärrade hon upp ögonen och såg minst sagt lite förvånad ut, och du bara skrattade och höll upp en rosa brummande rabbit som just nosat på Li:s fitta. Hon gled av dig och lade sig på på rygg men särade ben, du kanade över henne och gned dina bröst över hennes slanka kropp, med dildon i ena handen för att penetrera hennes öppna fitta. Jag böjde mig fram och tog den försiktigt ur din hand, så du fick både händerna fria.
Jag såg hur du pressade ihop hennes bröst och borrade ned ditt ansikte i dom, Jag förde den rosa resevkuken mot Li:s fitta som var så öppen att jag såg långt upp i hennes inre.
Det var overkligt sexigt med dig som nu låg över Li med benen särade på var sin sida av henne, så jag såg era båda fittor framför mina ögon, din lite fint solbränd med ett klarrött inre som syntes mellan dina svullna blygdläppar. Medans Li:s fitta gick nästan i ton med den sobra ljusa huden och med en ljusrosa slida, som riktigt hungra efter att bli uppfylld. Jag tog tag om min kuk med min ena hand och runkade ståndet i samma takt som jag styrde in dilldon i hennes våta fitta. Oj vad hon stönade, det verkade som om hon längtat länge efter någon skulle tränga in där.
Jag hasade ner dig som lätt gled av Li:s hala kropp som nu juckade hungrigt mot dildon i hennes fitta
Den suggestiva musiken och Li:s upphetsande gnyende gjorde mig så kåt att jag bara ville knulla dig nu.
Du hamnade på sidan av Li med din läckra glänsande rumpa åt mitt håll.
Du tog över dildon och satte på vibrationen i kaninens öron som började fladdra över Li:s klitoris och hon stönade ännu högre av upphetsning. Du gled ned ännu mer och jag förstod att du slickade Li:s fitta. Min flickvän tillfredställer en annan tjej med sin tunga i vårt sovrum, det blev nästan för mycket och jag måste få in kuken i din fitta nu. Så jag gled upp på det hala lakanet och styrde äntligen in kuken i din heta fitta.
Nu hamnade jag med mitt huvud i höjde med Li:s och utan att tänka mig för började jag kyssa henne, vi stönade och kysstes med djupa kyssar och hennes tunga var sexigt styv. Jag sög hennes mun och hårda tunga, samtidigt som jag körde min spräng hårde kuk i din fitta. Först tog jag tag om din midja och smekte upp till dina hala sköna bröst. Men sedan fortsatte jag över till Li:s hala kropp upp och smekte hennes fasta bröst. Det blev en sådan total upplevelse, kyssarna och Li:s halkiga härliga bröst med styva bröstvårtor.
Du fick på något vis ned din hand till din fitta och började frenetiskt bearbeta din egen klitoris, samtidig som min kuk åket in och ut med hårda stötar i din fitta. Jucken var så kraftiga så du tryckte till Li:s fitta varje gång, så våra kyssar gick i takt med vårat knullande.
Det var obeskrivligt upphetsande. Jag märkte att jag ökat tempot och tappade Li:s mun och bara koncentrerade mig på min kuk som stötte in i din sköna fitta.
Jag kände att nu händer det, det går för mig. Så skött orgasmen av som en brakande lavin ur mig och hela min kropp spändes runt kuken som var begravd djupt i din fitta. I min maximala njutning hörde jag att ni båda kom, Li gnydde i ett högt stön och du flämtade nästan ylande nere vid hennes fitta. Det vibrerade av skälvningar i rummet och riktigt ångade av strömmande lust.
Vi flämtade i kapp en bra stund inan du började röra dig upp mot oss och halkade dina armar över oss båda så de hamnande runt våra nackar. Så drog du ihop oss så vi möttes och så blev det ännu en nu upplevelse, en trekyss som smakade sexigt av Li:s fitta.
Det var skönt att kyssas så där och det blev en öm avslutning på vår hala orgie.
Vi låg länge kvar och bildlikt talat, såsade runt i det sköna varma hala nurungelen, och vi sa inte oväntat att detta var så skönt att vi ville göra om det snart igen.
Vi gick upp och mina ben var väldigt ostadiga när vi duschade av oss och kröp åter ned i det varma spabadet.
Jag hade rullat fram serveringsvagnen och lyft av locket, så nu hängde vi över kanten och åt och och drack. Jag sneglade på era rumpor när de guppade i vattenlinjen och njöt av den sexiga synen.
Vi tackade Li för att hon bidragit till att invigningen av vårt ”lusthus” hade blivit en oförglömlig upplevelse.
Redna

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.
Anders Redna är medlem sedan 2022 Anders Redna har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren