Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 13 - Separation och depression

Del 13 (läs gärna tidigare delar först)

Det här är vad som hände efter den där helgen hemma hos Kattis.

Efter bara två veckor sade Dessie upp sitt rum på skolans elevhem och flyttade istället (vilket skolan godkände) in till mig i mitt mycket större rum. Och under resten av läsåret hade vi ett intensivt och kärleksfullt sexliv.
Denna tid med Dessie är en av de lyckligaste perioderna i mitt liv. Och att vi två skulle bli ett par var det ingen direkt som blev överraskad över då alla hela tiden hade sett hur vi alltid hade kastat långa blickar efter varandra och hur vi båda alltid lyste upp när vi såg den andra.
Jag måste dock säga att det hela ibland kändes konstigt. För även om det från och med den helgen var jag och Dessie, och alla visste att vi var varandras pojkvän och flickvän, så kändes det ibland som jag och hon hade tre flickvänner till.

En av de tre tjejerna i klassen som hade mobbat Frida, den lite knubbiga tjejen i vår klass, blev efter höstlovet utkastad från skolan efter att ha uttryckt sig väldigt rasistiskt mot vår klasskompis Josef, en mörkhyad kille, när han bara lugnt och vänligt påpekat att hon hade misstagit en pjäs av Dario Fo för en annan författare och efteråt även hade hotat honom på en massa olika sätt vilket gjorde att lärarna blev tvungna att äntligen agera. De andra två av hennes väninnor då lite snällare när inte hon längre var i närheten och stämningen i klassen blev mycket bättre.

Och om alla mer eller mindre hade räknat med att jag och Dessie skulle bli ihop, så var däremot ingen av oss beredda på att även Kattis och Sanna skulle kära ner sig totalt i varandra och också bli ett par. Och ungefär en månad senare, när Kattis fyllde 37 år, tillkännagav de för oss andra att de var kära i varandra och nu var i en seriös kärleksrelation och var varandras flickvän. De fick mycket blickar när det väldigt omaka kärleksparet gick hand i hand och den 185 cm långa solbruna blonda amazonkvinnan med de stora väldefinierade musklerna gick med sin ena grova muskulösa arm runt den mycket yngre och mer än 30 cm kortare lilla bleka svarthåriga flickan som var ung nog att vara hennes dotter.
Strax före jul det året flyttade dessutom Sanna in hos Kattis i hennes lägenhet. Hennes frånvarande mamma brydde sig inte ens märkbart om att hennes 15-åriga tonårsdotter flyttade ihop och blev sambo med en 22 år äldre vuxen kvinna som till och med var äldre än mamman själv.
De båda inledde ett väldigt intensivt sexliv, och verkade ha så mycket sex de bara kunde. Kattis berättade för mig och Dessie att hon älskade att dominant knulla Sanna hårt och länge med strapons, hur hon älskade att få sin lilla flicka att yla rakt ut av njutning och att hon även hade skaffat ännu större dildos och andra sexleksaker till sin "lilla älskade kåtslyna till knulldocka". Hon införskaffade även gagballs, bondagerep och koppel.
De ljudisolerade senare även sovrummet lite för att inte grannarna skulle störas alltför mycket när den långa muskulösa 37-åriga vuxna kvinnan jämt och ständigt hårt och våldsamt outtröttligt knullade skiten ur sin lilla 15-åriga tonåriga flickvän så att hon gallskrek högt och ylade ut orgasmer efter orgasmer under deras sanslösa maratonknull som kunde hålla på i evigheter.

Dock så sov Sanna regelbundet över vissa nätter emellanåt hos mig och Dessie. Hon skyllde på att det var enda sättet att inte bli helt slutkörd av Kattis och hennes omättliga sexaptit. Fast även de kvällarna och nätterna tillbringades oftast i min säng och att vi tre, på Sannas initiativ, hade sex med varandra. Ibland alla tre och ibland två medan den tredje låg intill och tittade på.

Ibland hade vi även ”partnerbyte” där jag och Dessie turades om att ”sova över” hos Kattis samtidigt som Sanna då "sov över" hos den andra av oss på mitt rum.
När jag sov själv hos Kattis hade vi två oftast mjukt romantiskt sex med mycket kyssar. Hon kunde med mig liggande i hennes knä, mata mig med jordgubbar eller choklad och vi dansade ofta intima långsamma tryckare nakn, smekte ömt varandras kroppar och tittade varandra djupt i ögonen när vi älskade, innan vi efteråt somnade alldeles hopslingrade i varandras armar.
Men när Sanna sov hos mig blev det snarare, på hennes initiativ, vilt och hårt sex. Ofta slutade det med att Sanna, som hade visat sig älska analsex, bad mig att knulla henne i röven.
Hon bad mig även i början att kalla henne "hora", "sprutluder" "slyna" och liknande saker. Men jag sade då bara att jag inte klarade av att säga sådant till någon då jag tyckte det tog väldigt emot att säga förnedrande saker till någon som jag tycker om. Sanna berättade att hon älskade när Kattis pratade på det sättet när de hade sex och blev jättekåt av att höra sånt, men att hon verkligen respekterade att jag inte var bekväm med sådant. Hon berättade även att de hade testat wetsex i duschen och i badkaret och att hon älskade när Kattis höll fast hennes huvud, pissade henne över ansiktet och i munnen och ”tvingade” henne att gurgla och dricka.
Och även om jag och Sanna ofta hade hårt intensivt sex så brukade det oftast sluta med att vi låg och ömt kramade och kysstes innan vi somnade i varandras armar. Sanna kallade mig alltid (även när andra hörde) för "älskling" och Kattis brukade jämt kalla mig för "mitt hjärta".

För Dessie var det dock helt tvärtom när det kom till Kattis och Sanna.
Både Dessie och Sanna berättade för mig att när Sanna sov över hos henne älskade de två alltid mjukt och ömt med varandra. Sanna berättade att hon älskade när Dessie satt naken och höll henne i sin famn, som om hon vore ett litet barn, medan hon själv då låg och sög på min flickväns stora bröst och girigt diade och ammade dem. Dessie berättade att Sanna kunde ligga så i timmar och till och med kunde få Dessie att få orgasm bara genom att "amma" henne.
Men när Dessie däremot "sov över hos" Kattis hade de två hårda vilda knull med smisk, dildos, strapons, bondagerep, gagballs och alla möjliga leksaker där den mer än dubbelt så gamla kvinnan knullade och dunkade på min 18-åriga flickvän så att hon skrek av njutning av att bli dominant ”sönderknullad”. En morgon när jag och Sanna gick dit, efter att Sanna sovit över hos mig, öppnade en naken genomsvettig Kattis dörren, med en väldigt stor och fet strapondildo fastspänd på sig. Vi gick in tillsammans och där i sovrummet låg min flickvän, helt genomvåt av svett, hängande i en sexgunga från taket, fastbunden i bondagrep, med en buttplugg upptryckt i rumpan och med en gagball i munnen. Dessie berättade efteråt att det hade varit helt otroligt underbart och att Kattis hade fått henne att komma rekordmånga gånger, tagit henne hårt gång på gång nonstop hela natten och fortfarande hade hållit på när vi ringde på dörren.

Vi fortsatte även under hela året att ha sex med Sofie. Ibland sög hon av och låg med mig, medan Dessie onanerande låg bredvid och tittade på. Ibland hade hon sex med Dessie, medan jag på samma sätt låg bredvid och onanerade och tittade på. Ibland hade vi trekant. Ofta var Sofie även med hemma hos Kattis och ibland hade vi alla gruppsex tillsammans. Hon fortsatte hela tiden att på samma sätt hälsa på oss med blöta kyssar mitt på munnen, även om andra såg och hon satte sig ofta i mitt knä och kramade mig medan hon överöste mig med kyssar.
Jag gick även med på, efter en hel del tjat från både Sofie och Dessie, att de skulle få mäta mig då jag inte hade mätt mig sedan jag var 16. De tjatade även om att få mäta min kuk med måttband. Och efter att de båda gemensamt runkat mig hård kunde de konstatera att min grova tjocka kuk i erigerat tillstånd är över 23 cm, innan de gav mig en dubbelavsugning tills jag sprutade Sofie långt ner i halsen. Det visade sig också att jag själv är 196 cm lång och inte 193 som jag själv trodde, men jag hade som sagt inte mätt mig sedan första året på gymnasiet fem år tidigare.

Det enda riktigt tråkiga som hände under det läsåret var att jag råkade ut för en grov gruppmisshandel. Sista helgen på skolan innan jullovet hade jag och flera på skolan varit på krogkväll på det lokala värdshuset nere i byn. Jag hade gått emellan när två skinnskallar hade börjat trakassera och hota Josef, den svarta killen i min klass. De hade backat när de såg hur jag tornade upp mig inför dem och när den ena av dem efter en viss tvekan hade riktat ett knytnävsslag mot mitt ansikte hade jag bara fångat upp hans näve med min egen och klämde till så att han skrek till. De hade sedan stuckit därifrån men ropat att de skulle ge igen.
När jag senare tillsammans med min klasskamrat Frida hade varit på väg tillbaka till skolans internatboende lite före de andra, hade de två männen kommit tillbaka med "förstärkning". De båda hade åkt upp på en moped bakom mig och krossade en ölflaska mot mitt bakhuvud. Efter dem hade en risig bil stannat och tre av deras polare hoppade ut ur den. En av de hade slagit mig i skallen bakifrån med ett brännbollsträ så att jag föll framåt varpå de alla hade hoppat på mig med sparkar och slag samtidigt som jag hörde hur Frida, som en av dem höll fast, gråtande skrek att de skulle sluta.
Jag vaknade upp dagen efter på sjukhus med hjärnskakning, kraftiga blåtiror och ömmande sår och blåmärken överallt. En läkare sa att jag måste vara väldigt stryktålig som kom undan utan värre skador än så efter en sådan misshandel. I sjukhuskorridoren möttes jag av Kattis, Frida och en gråtande Dessie. Kattis körde hem oss medan jag satt i baksätet med min snyftande flickväns armar om min hals medan hennes tårar blötte ner min kind. Frida berättade i bilen att jag hade blivit gruppmisshandlad medvetslös av skinnskallegänget, men att de hade blivit avbrutna av att andra på skolan och även andra som var på väg hem från värdshuset hade kommit förbi och jagat bort dem så att hon hade kunnat ringa ambulans.
Vi åkte hem till Kattis lägenhet där Sanna väntade tillsammans med Sofie. Och väl där ledde de fem in mig i sovrummet, mer eller mindre slet av mig kläderna och försiktigt bäddade ner mig. Sedan fick de snabbt av sig sina kläder och kröp nakna ner till mig.
De turades om att suga av mig länge, varpå de efteråt lät Frida bestiga mig och under höga tjut vilt och länge red min kuk. Samtidigt som Frida gav mig en galen ritt tog Kattis på sig en strapondildo och turades om att gång på gång knulla musten ur de andra tre så att de skrek rakt ut av njutning. Efter en lång intensiv ritt kunde jag inte hålla mig utan sprutade i Frida. Efteråt slickade Sofie hennes spermafyllda fitta till en orgasm, innan Kattis även knullade henne. Den långa muskulösa 37-åriga kvinnan låg över min 20-åriga mulliga klasskamrat, och tog henne hårt i missionären så att Frida svarade med att begrava sina naglar i Kattis vältränade ryggtavla och skrek rakt ut medan de intensivt tungkysstes och slickade varandras ansikten.
Jag låg då samtidigt och kysstes med min Dessie som tittade mig djupt i ögonen och smekte mig försiktigt över håret, samtidigt som Sanna låg med huvudet mot mitt bröst och viskade att hon hörde mina hjärtslag hållandes min ena hand med bägge sina medan Sofie låg nedanför och lekte med den lilla 15-åringens sexiga rumpa.
Samtidigt hörde vi Fridas kåtskrik när hon fick sig en galet intensiv genomkörare av den 17 år äldre långa solbruna muskelkvinnan, under hela eftermiddagen och långt in på kvällen.

Det ryktades senare att Kattis morgonen därpå, som när hon var yngre hade sysslat med både boxning och kickboxning på elitnivå, argt hade sökt upp de båda männen från värdshuset, som var bröder, och som hon visste var de bodde, och hade gett dem ett varsitt välförtjänt kok stryk. Vi pratade aldrig om det, men flera andra sa att de hade sett båda två med stora plåster på svullna näsor och varsitt blått öga. Jag stötte några månader senare på en av dem nere på Statoil och när han såg mig hade han förskräckt skyndat sig därifrån.

Strax efter nyår blev Sofie ihop med en 29 år äldre svart man som hette Omar. Han var en ganska lång och kraftig man (ungefär lika lång som Kattis) och bodde i Stockholm. Hon skröt om att han hade en gigantiskt jättegrov åderpåle på 28 cm och sa att även om han inte orkade lika länge som mig eller Kattis så var han fantastisk i sängen.
Men Sofie fortsatte ändå att ha sex med oss andra så fort inte han var i närheten, men sa att Omar visste om det och var helt lugn med att hon förlustade sig med kvinnor. Fast jag gissar att hon nog aldrig nämnde för honom att jag inte är en kvinna.

Ozze var också med ibland på helger när vi hade gruppsex hemma hos Kattis, men inte alltid då han hade väldigt många fler oseriösa relationer med andra tjejer samtidigt. Han hade innan höstterminen ens var slut haft sex med över 20 kvinnor på skolan och han hade även spänt på minst två av skolans kvinnliga lärare från de andra utbildningarna.
Dock så märkte jag att hans ego blev lite sårat när han insåg att Dessie valt mig före honom och att hon nu inte ville ligga med honom längre ens när vi alla hade gruppsex tillsammans.
Han blev strax i början av december tillsammans med en tjej från sin hemstad Göteborg, som han tidigare ovetande hade gjort gravid och han blev pappa i februari. Sedan dess deltog han inte längre i sexet och slutade även helt med att ligga runt, utan beslutade sig för att i stället bli en trogen partner (något han aldrig någonsin varit tidigare) och en bra närvarande pappa. Efter skolåret flyttade han direkt tillbaka till Göteborg till sitt barn och nya sambo, en 20-årig söt mörk tjej som ursprungligen kom från Columbia.

Jag och Dessie fortsatte vara ett par efter att skolåret tog slut i början av juni. Jag flyttade då tillbaka till norra Hälsingland och bodde över sommaren hemma hos mina föräldrar. Direkt när jag kom hem till mina föräldrar började jag vikariera som vårdbiträde på ett ålderdomshem för att tjäna ihop pengar. Mina snälla föräldrar sade att det enda jag behövde betala var räkningen för internet och telefon, samt sköta städningen.
Dessie åkte först en tid ner till Skåne för att hälsa på sina föräldrar och syskon, men besökte mig och mina föräldrar under två veckor under början av juli. Och då verkade allt precis som vanligt och hon kom även väldigt bra överens med mina föräldrar och mina syskon som alla blev glada över att jag hittat en så otroligt vacker, intelligent och snäll flickvän.

I mitten av sommaren fick jag ett samtal av Sofie där hon berättade att hon just var på väg till Stockholm för att flytta ihop med sin äldre pojkvän Omar. Hon berättade även att Omar, som är 29 år äldre än Sofie, redan hade tre barn och att de alla är äldre än henne. Den äldsta var 10 år äldre än sin nya 24-åriga "styvmor".

Jag började även planera att flytta ner till Dessie då vi hade pratat tidigare om att bli sambos. Jag såg till att arbeta så mycket jag bara kunde för att spara ihop så mycket pengar som möjligt och tog ofta dubbla skift. Och jag såg hela tiden fram emot (höll på att längta ihjäl mig) att få träffa Dessie igen.

Men så hände något!
Under nästan en vecka fick jag inte tag på Dessie innan hon till slut ringde mig, sista helgen i juli. Hon grät och sade att hon skulle flytta till Australien för att jobba där under ett år och att hon därför ville avsluta vårt förhållande. Sedan lade hon på och svarade varken på telefon, sms eller mail.

Jag tog uppbrottet väldigt hårt. Jag låg otröstlig och bröt ihop helt varpå jag hamnade i en depression. Efter en tid hade jag blivit apatisk och varken åt eller ens visade några känslor eller ens pratade längre. Till slut tvingade mina oroliga föräldrar med mig till en psykiatriker som såg till att jag blev sjukskriven och fick recept på antidepressiv medicin. Jag hörde att de diskuterade om jag skulle bli inskriven mot min vilja, men både psykiatrikern och mina föräldrar kom överens om att det nog ändå var bäst för mig att jag fick stanna hemma hos dem.

Jag pratade fortfarande inte utan satt eller låg mest bara apatiskt.
Mina föräldrar kände dock till att jag hade en äldre bästa vän som hette Kattis då jag hade pratat om henne tidigare och även då sagt att hon och jag var bästa vänner (men hade utelämnat sexet). De letade upp numret till henne i min mobiltelefon och berättade vad som hade hänt med mig i hopp om att hon kunde prata med mig på telefon för att få mig att ens prata igen.

När Kattis fick höra av mina föräldrar vad som hänt kastade hon sig direkt in i sin bil och körde hela vägen, över 45 mil, upp till mig.
Jag blev lite förvånad när jag helt plötsligt hörde hennes röst i tamburen prata med mina föräldrar, men jag tänkte att det nog bara var inbillning. Men då såg jag hur den långa brunbrända blonda kvinnan försiktigt tittade in i rummet där jag satt i en fåtölj. Hon gick sakta fram och satte sig ned på knä mitt framför mig. Hon såg på mig med sina vackra ljusbruna ögon.

- "Johan.", sa hon tyst och tog försiktigt min ena hand i sin.

- "Kattis?", viskade jag fram med en torr gråtsprucken röst.

Hon log ett litet sorgset leende emot mig samtidigt som hon höll min hand. Jag såg att hon hade börjat få tårar i ögonen medan hon tog tag även min andra hand i sin andra.

- "Jag vet.", sa hon med låg röst och drog mig tätt intill sig och kramade om mig.

Då brast det för mig och jag kunde inte längre hålla tillbaka tårarna som rann som floder ner över mina kinder. Kattis kramade om mig hårt medan jag hulkande grät så att mina tårar blötte ner axeln på hennes vita tröja.

- "Mitt hjärta. Jag är hos dig. Alltid.", viskade hon och kysste mig försiktigt på ena kinden.

Hon satt länge och kramade om mig hårt, medan jag grät i hennes famn.

Mina föräldrar var lättade över att höra mig säga något för första gången på flera dagar.
Kattis fick med mig in i köket och vi satt där alla fyra runt köksbordet. Jag sade nästan ingenting, utan satt mest tyst med Kattis trygga hand i min och ville inte släppa taget. Det var mest Kattis och mina föräldrar som pratade.
Efter ett längre samtal erbjöd Kattis mig att följa med hem till henne i Värmland för att få tänka på annat, och att hos henne var jag alltid välkommen och kunde se hennes hem som även mitt.
Mina föräldrar tyckte det var lite konstigt att deras 22-åriga son skulle bo hemma hos en 37-årig kvinna. Men både Kattis och jag försäkrade dem att vi bara stod varandra väldigt nära som vänner och att Kattis redan var i ett förhållande med någon som enligt Kattis också längtade efter mig och också stod mig nära och också ville ta hand om mig. Men Kattis nämnde dock inte (och inte jag heller) att snart 38-åriga Kattis förhållande var en flickvän till sambo, som var en ung tonårstjej som gick första året på gymnasiet och dessutom ännu inte ens hade fyllt 16.
Mina föräldrar gick med på att jag kunde följa med om Kattis såg till att jag ringde och pratade med dem varje dag så att de visste hur det var med mig. Efteråt hjälpte de båda även Kattis att packa min gamla stora hockeytrunk och en sportbag full med kläder och annat jag kunde behöva ha med mig. Sedan kramade de båda om både mig och Kattis innan de hjälpte mig att sätta mig i framsätet på bilens passagerarsida, spände på mig säkerhetsbältet och tog ett tårfyllt farväl.

Under bilresan sades det inte mycket. Kattis höll min vänsterhand i sin högra, förutom när hon behövde använda den till att växla. Det kändes tryggt att åter vara med Kattis och med hennes hand i min somnade jag efter någon timmes resa och vaknade inte förrän vi började närma oss.
När Kattis parkerat bilen hjälpte hon mig av med bältet innan hon gick runt, öppnade bildörren åt mig och tog åter min hand i sin igen.
Direkt när hon hjälpt mig att kliva ut ur bilen slog hon armarna om mig och vi kramade om varandra hårt. Det var så skönt att äntligen få känna kroppsvärmen från min vackra Kattis och känna hennes starka muskulösa armar krama mig hårt igen. Vi blev ståendes så en lång stund innan Kattis bröt tystnaden.

- "Mitt hjärta! Kom. Sanna har nästan längtat ihjäl sig efter att få träffa dig. Hon väntar däruppe", viskade hon och kysste mig försiktigt på kinden.

Hon sa att jag skulle lämna mitt bagage i bilen så skulle hon hämta det åt mig senare. Sedan gick vi, tätt bredvid varandra med armarna om varandra, sakta in genom porten och upp för trappen mot hennes lägenhet. När vi var precis utanför dörren till lägenheten öppnades den av Sanna.

- "Johan!", sa hon med ett leende och tittade på mig med sina stora gröna ögon.

Kattis böjde sig fram och kysste ömt sin unga flickväns läppar och drog sedan försiktigt in mig i lägenheten och stängde dörren. Sanna kastade sina armar runt min midja och kramade mig hårt.

De första nätterna grät jag floder så jag skakade i bägges armar som båda kramade om mig tills jag somnat. Sedan tillbringade jag resten av augusti samt september och oktober arbetslös boendes hemma hos Kattis och Sanna som tröstade och tog hand om mig. Kattis lagade mat och under de första dagarna matade hon till och med mig, ända tills jag till slut efter några dagar orkade börja äta själv igen. Hon till och med hjälpte mig in i badrummet, tvättade mitt hår och borstade tänderna på mig. Vi sov alla tre tillsammans i deras stora dubbelsäng, kramandes varandra.

En natt, efter lite mer än en och en halv vecka hade jag börjat känna mig lite bättre.
Då vaknade jag mitt i natten och märkte att jag låg ensam i sängen. Jag hörde höga stönande ljud ifrån vardagsrummet och insåg att ljudet kom ifrån Kattis och Sanna som hade sex i soffan. Jag låg tyst och lyssnade på ljudet av Sanna som slickade Kattis fitta till en orgasm. Efteråt hörde jag hur Kattis tog på sig en strapondildo, beordrade Sanna att ställa sig på alla fyra i soffan. Sedan hörde jag hur Kattis frustande knullade sin unga tonåriga flickvän hårt bakifrån så att hon högt stönade, högre och högre. Jag hörde även hur Kattis höll handen över Sannas mun när orgasmen närmade sig så att hennes gälla kåtskrik dämpades. Jag förstod att det var för att inte väcka mig och då skämdes jag över att de behövde smyga iväg för att ligga med varandra på grund av att de inte ville störa mig som låg i deras säng. Jag låg länge och hörde hur den vuxna muskelkvinnan knullade sin 15-åriga flickvän och hörde den unga tonårsflickans skrik när Kattis, med handen tryckt över hennes mun, fick henne att komma gång på gång.


Morgonen därpå erbjöd jag mig att sova på soffan så att de kunde få vara lite ifred och få "egentid" i alla fall när de skulle sova. Båda två protesterade först men jag gav mig inte.
Den natten vaknade jag där jag låg på soffan, åter från ljudet av hur det omaka kärleksparet njöt av varandras kroppar och högljutt älskade passionerat. Jag låg tyst och hörde hur Kattis återigen satte på Sanna med en strapondildo. Men denna gång höll hon inte för munnen på henne utan Sanna ylade högt rakt ut av njutning när hennes ,mycket äldre flickvän hårt och vildsint dominant knullade henne till orgasm på orgasm. Den långa 37-åriga muskelkvinnan frustade högt som en tjur medan hon aggressivt och våldsamt knullade sin gallskrikande lilla 15-åriga flicka så att det hördes hur hela den stora sängen gungade, gnisslade och knakade när hon dunkade på henne i en helt vansinnigt galen takt. Kattis knullade verkligen skiten ur Sanna.
Det slog mig då att jag hade saknat att höra det och kände att min kuk började hårdna. Men jag ville inte runka i deras soffa så jag lät det bara vara och låg och lyssnade på ljudet från sovrummet där den lilla späda bleka tonårsflickan gallskrek med ylande tjut av njutning när den 22 år äldre långa muskulösa kvinnan outtröttligt, hårt och brutalt, knullade henne till ännu en orgasm.

Det fortsatte så ungefär en vecka till. Varje natt hörde jag hur det omaka kärleksparet med den stora åldersskillnaden högljutt älskade vilt och länge under flera timmar med varandra. De brydde sig inte ens om att stänga dörren till sovrummet, så jag hade även perfekt insyn på vad de hade för sig om jag lade mig rätt i soffan.
Varje natt hörde jag hur Kattis, frustande aggressivt som en tjur, och hur Sanna, ylande som en hund, gallskrek ut sina kåtskrik rakt ut av njutning. Eller hur den långa amazonkvinnan stönade högt när hon satt gränsle över och dominant red sin unga lilla flickväns ansikte. Ibland såg jag hur Kattis låste fast Sannas armar med handklovar eller bondagerep bakom ryggen, eller hur hon satte på henne ett koppel runt halsen innan hon aggressivt och outtröttligt ”knullade sönder” den lilla flickan. Det var tur att de hade ljudisolerat sovrummet litegrann, för Sannas galna kåtskrik var oftast öronbedövande.
Det fortsatte så ända tills en natt då jag vaknade av att Sanna stod på knä lutad över mig och ömt strök mig över mitt långa hår.

- "Oj förlåt. Det var inte meningen att väcka dig.", viskade hon.

- "Har det hänt något?", frågade jag tyst.

Sanna fortsatte smeka mitt hår.

- "Nä. Jag tycker bara om att titta på dig när du sover.", sa hon med en lättsam suck,

Hon log och fortsatte titta på mig med sina vackra stora gröna ögon. Jag låg kvar och kände hur skönt det var när hon lekte med mitt hår och hur mycket jag hade saknat det. Och hur mycket jag hade saknat att titta in i och verkligen drunkna i hennes sagolikt vackra ögon, helt hypnotiserad av hur söt hon var. Och hur mycket jag hade saknat både henne och Kattis.

- "Har du gjort det förr?", frågade jag.

- "Ja, många gånger. Jag gjorde det ofta förr när jag sov hos dig på skolan, eller när du var här. Jag har också gjort det ibland sedan du kom tillbaka också. Du är fin. Jag har alltid tyckt att du är bland det finaste som finns, både hur du ser ut och hur underbar du är som person. Jag är alltid lyckligare när du finns i närheten.", sa hon utan att släppa mig med blicken.

Vi tittade varandra i ögonen medan Sanna fortsatte smeka mig över håret och pannan.

- "Får jag sova hos dig i natt? Jag har saknat så att sova med dina armar om mig.”, frågade hon efter en stund.

Utan att säga något lyfte jag sakta på mitt täcke där jag låg på soffan, enbart klädd i ett par boxershorts, och Sanna kröp ner och lade sig på mage ovanpå mig med sitt huvud mot min bröstkorg.

- "Ååååh, jag hör ditt hjärta slå. Åh, vad jag har saknat att höra det.", viskade hon.

Snart sov jag med Sanna i mina armar. Och så skönt hade jag inte sovit på länge.

Jag vaknade på morgonen av att Kattis kysste mig på pannan och smekte mitt hår. När jag öppnade ögonen tittade jag rakt in i hennes underbara ljusbruna ögon.

- "God morgon, mitt vackra hjärta.", sa hon tyst och log.

Sanna låg kvar och sov ovanpå mig med sitt huvud vilande mot min bröstkorg. Hon gned sakta ena kinden mot mig i sömnen.

- "Jag ska till jobbet nu, men kommer tillbaka i eftermiddag.", sa Kattis samtidigt som hon fortsatte att med sina lena fingrar smeka mitt hår.

Jag slängde en blick mot klockan på väggen och såg att den var 7:35.

- "Sanna då? Ska inte hon till gymnasiet?", frågade jag tyst.

- "Nej, hon är ledig idag. Studiedag.", svarade hon.

Hon böjde sig ner och gav Sanna en kyss på kinden och gav mig sedan en mjuk kyss mitt på munnen.

- "Om ni vill kan ni ju krypa ner i sängen istället, om ni inte vill stiga upp. Är nog mycket mysigare än soffan.", sa hon och log pillemariskt innan hon böjde sig ner och gav mig en kyss till innan hon sa hejdå. Men denna gång kysste hon mig lite längre.

” Vi ses i eftermiddag. Jag älskar dig.”, viskade hon och gav mig en mjuk kyss till samtidigt som hon smekte mitt ansikte med sina fingertoppar innan hon till slut reste sig och gick.

Sanna vaknade av ljudet från när ytterdörren stängdes. Hon log och tittade på mig med sina vackra gröna ögon.

- "God morgon.", viskade hon och gav mig sedan en liten snabb kyss på munnen.

- "God morgon.", svarade jag och strök henne sakta över hennes nakna ryggtavla med ena handflatan under täcket.

- "Kattis åkte precis till jobbet.", sa jag efter en liten stund.

- "Då är det bara du och jag nu. För jag har ingen skola idag.", sa hon och gav mig en snabb kyss till.

Sanna flyttade sig samtidigt lite uppåt så att hon blev liggande ovanpå mig, så att hennes ansikte hamnade precis över mitt. Hon tittade mig djupt i ögonen och smekte mig försiktigt över mitt ansikte med sina mjuka fingertoppar. Över mitt hår, min panna, mina örsnibbar, mina kinder, min nästipp, mina läppar...

- "Fan vad jag har saknat dig, Johan. Jag trodde aldrig att jag skulle sakna dig så jävla mycket.", sa hon samtidigt som hon masserade mina örsnibbar.

- "Jag har saknat dig också.", sa jag och smekte hennes nacke med min högerhand samtidigt som jag fortsatte att låta min vänsterhand smeka henne över ryggen.

Hon fortsatte titta mig djupt i ögonen och smekte mina kinder samtidigt som hon försiktigt gnuggade sin nästipp mot min. Vi låg så en lång stund och bara tittade djupt in i varandras ögon.
Efter en längre stund bröt Sandra tystnaden.

- "Jag vill duscha. Kan inte du göra mig sällskap, snälla?"

- "Ok.", sa jag tyst.

Sanna reste sig upp och då först märkte jag att hon bara var klädd i ett par små svarta trosor som spände över hennes sexiga rumpa. Hon tog mina stora händer i sina små och fick mig att också resa mig innan vi sakta gick tillsammans, hand i hand, mot badrummet.

Väl i badrummet satte Sanna först i proppen i den stora jacuzzin och slog på vattnet där. Sedan kastade hon av sig sina trosor på golvet, så att hon var helnaken, och drog mig mot duschen. Hon öppnade duschdörren och slog på vattnet även där. Efteråt vände hon sig om och tittade på mig.

- "Du tänker väl inte duscha i kalsonger.", sa hon med ett litet leende samtidigt som hon fingrade på insidan av kanten på mina boxershorts innan hon drog ner dem och lade dem i tvättkorgen.

- "Kom.", sa hon och drog med mig in i duschen.

Det varma vattnet värmde skönt mot kroppen.

- "Kan inte du tvätta mig?", frågade hon och räckte mig en schampoflaska.

Jag gnuggade försiktigt in lite schampo i Sannas silkeslena svartfärgade hår och fick henne att luta huvudet lite bakåt innan jag tvättade håret på henne. Efteråt tog jag balsam och gjorde likadant igen. Jag märkte att Sanna andades lite tyngre nu.

- "Vill du att jag ska fortsätta?", frågade jag tyst.

- "Ja, tvätta min kropp. Snälla Johan!", sa hon med en flämtning.

Jag tog lite duschtvål i mina händer och började sakta och försiktigt tvåla in hela hennes kropp noga från topp till tå. Från axlarna, ner över armarna, över brösten och magen, ner över ryggen och över hennes underbart sexiga rumpa.

- "Åh, det är så skönt. Fortsätt.", viskade Sanna fram mellan de tunga andetagen.

Jag gick ner på knä framför henne, och då jag med mina 196 cm är över 40 cm längre än Sanna så hamnade mitt huvud vid hennes bröst. Jag sköljde av och tvättade hennes kropp. Jag kysste hennes mage vid naveln medan jag masserade in skummet över hennes rumpa. lår och ben samtidigt som jag kände hur hon smekte mitt huvud med skakiga fingrar. Hon andades tungt och flämtande samtidigt som hennes fingrar darrandes smekte mig över nacken och huvudet.
Jag insåg att Sanna blev upphetsad av detta och bara vetskapen av att hon var kåt räckte för att min kuk skulle ställa sig upp i full givakt. Sanna flämtade till med ett stort leende när hon såg att jag hade erektion.

- "Nu är det min tur, nu vill jag tvätta dig.", sa hon med andan i halsen.

Jag stod kvar på knä och lät Sanna tvätta mitt hår med schampo och sedan med balsam. Jag blundade och njöt till fullo av att känna hennes små mjuka fingrar leka med mitt långa hår och massera min hårbotten samtidigt som hon placerade sina läppar mot min panna som hon stilla kysste med sina mjuka läppar. Försiktigt smekte hon sin nästipp över mitt ansikte, drog in doften av mig medan hon fortsatte andas med samma tunga andetag.
När hon sköljt rent mitt hår fick hon mig att ställa mig upp och började tvåla in hela min kropp. Hon sköljde sedan av duschtvålen samtidigt som hennes blick var som forcerad vid min erigerade kuk som stod i full givakt snett uppåt med sina 23 cm. Hon tog lite mer duschtvål i sina händer och började sedan använda det till att smeka min kuk med bägge händerna.
Jag kunde inte låta bli att stöna för att det var så skönt.

- "Åh Johan!", stönade Sanna fram samtidigt som hon började att runka min stenhårda kuk ännu hårdare.

Då jag inte hade haft sex sedan jag senast träffade Dessie för över en månad tidigare, och dessutom inte ens hade runkat det minsta de senaste veckorna så tog det inte länge innan jag under höga stön spände mig som en stålfjäder och sprutade stora kaskader av sperma i en jätteladdning. Sanna fortsatte ivrigt att runka mig hårt med bägge händerna och det kändes nästan som om min kuk inte verkade vilja sluta spruta.
En hel del av min sperma hamnade på Sannas händer och en del rakt på hennes bröst. Sanna släppte taget om mig och förde de kladdiga händerna mot sin mun. Hon stönade högt medan hon slickade sina händer rena.

- "Åh gud, Johan! Åh vad jag har längtat efter detta!"

Hon sjönk ner på huk så att hon fick min kuk, som fortfarande stod i givakt, i ansiktshöjd och gav mig sedan en kyss mitt på ollonet. Hon kysste och slickade mig över hela skaftet samtidigt som hon hela tiden tittade upp på mig. Jag tittade ner på henne där hon stod på huk framför mig och tittade henne rakt i ögonen medan hon fortsatte kyssa och slicka mig länge över min fortfarande erigerade kuk.
Jag andades tungt och stönade av att känna hennes mjuka läppar och lilla lena tunga. Hon sög hårt på ollonet medan hon tittade mig rakt i ögonen. Jag njöt av att känna hennes läppar och tunga.

Efter en stund reste hon sig upp samtidigt som hon kysste sig upp över min mage. Hon lutade sitt huvud mot min bröstkorg och kramade om mig hårt. Jag lade mina armar om henne och kramade henne tillbaka samtidigt som jag smekte henne över rygg och skuldror.

- "Jag har saknat dig.", sa hon tyst.

Jag lutade mig framåt, smekte min näsa över Sannas lena hår och drog in doften av henne samtidigt som jag placerade mina läppar mot hennes panna och kysste den ömt.
Sanna tittade upp på mig och sträckte upp sina händer mot mitt ansikte. Hon smekte mig ömt över kinderna med fingertopparna innan hon fick mig att böja mig mera neråt så att hon kunde lägga armarna om min hals.
Vi blev stående så en stund där i duschen, med armarna om varandra och kramades. Ända till Sanna bröt tystnaden:

- "Nu badar vi."



Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren