Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 2 – Orgasmer och förfest

Fortsättning på del 1 (läs gärna den före denna).

När Sofie såg mig sittande i bar överkropp med Dessie sittandes gränsle över mig utbrast hon skrattande:

- "Vad håller ni på med då?!"

Sofie gick fram till oss och gav både mig och Dessie en snabb puss mitt på munnen innan hon tog av sig sin jacka och hängde upp den på klädhängaren i tamburen. Sedan gick hon och satte sig på sängen. Dessie, som fortfarande satt grensle över mig, fortsatte att gnida sig mot mig utanpå mina jeans som nu var riktigt trånga och buktade ut samtidigt som hon tittade på Sofie med ett leende.

- "Jag kom tydligen och störde.", sa Sofie fnissigt, samtidigt som hon tog fram och öppnade en flaska smirnoff ice.

- "Mmmm, fast det var tur att du hörde av dig innan du gick in. Annars hade du nog kommit in och tagit oss in action", sa Dessie medan hon böjde sig framåt och gav mig en lång djup kyss och letade in sin tunga i min mun igen.

Jag besvarade suckande hennes kyssar och smekte ömt hennes kinder med mina fingrar. Dessie smekte min nacke med ena handen och med den andra höll hon försiktigt mitt huvud vid hakan.

- "Jag undrade faktiskt när det äntligen skulle bli nått mellan dig och Johan. Trodde ju fan ni skulle bli ett par direkt redan första gången jag såg er två tillsammans och hur ni båda alltid tittar efter varandra.", sa Sofie och tog en rejäl klunk ur sin smirnoff ice-flaska.

Dessie och jag gnuggade försiktigt våra näsor mot varandra, som en eskimåpuss Sofie tittade på en stund en lång stund medan vi sakta och försiktigt tungkysstes innan hon drack upp det sista i sin flaska och sa:

- "Kan ni inte komma hit till sängen istället. Orättvist att bara ni två ska få hålla på!"

Innan jag hann säga något hade Dessie med ett lurigt leende rest sig upp. Hon drog med mig till sängen och tryckte sedan ner mig så att jag blev sittande precis mellan henne och Sofie. Sedan sträckte hon sig efter min öppnade ölburk och glas med rom & cola och gav de till mig. Hon föste burken till min mun och fick mig att börja dricka igen samtidigt som hon flyttade sig ännu närmare och kramade mig.
Sofie ställde sin tomma smirnoff ice på nattygsbordet och flyttade sig också närmare mig från sin sida. Dessie förflyttade sig snabbt så att hon åter blev sittande grensle över mig, tryckte ner mig så att jag blev liggande på rygg i sängen och började sedan åter att kyssa mig.

- "Mmm, ser härligt ut.", suckade Sofie där hon satt bredvid oss samtidigt som hon räddade både min ölburk och mitt glas med rom & cola som jag höll på att tappa och ställde de på nattygsbordet.

Dessie svarade inte utan drog istället ner Sofie så att hon blev liggande tätt intill mig på min ena arm. Sofie kysste mig på kinden, borrade sedan försiktigt in sin mun och näsa mot min hals, placerade en mjuk kyss mot den samtidigt som hon började att smeka mig över bröstet och magen.
Jag höll nästan andan när jag kände hur Dessie började kyssa sig neråt för min mage samtidigt som hon började knäppa upp mina jeans. Sofie tittade nyfiket på med ett leende där hon låg bredvid mig med sitt huvud på min arm och smekte mig över min bröstkorg.

- "Åh vad jag har längtat!", sa Dessie stönande samtidigt som hon drog av mig jeansen och även mina boxers så att jag plötsligt låg helt naken på sängen.

Både hon och Sofie flämtade till vid synen av min erigerade kuk.

- "Åh shit! Wow! Jävlar! Den var inte liten!", sa Sofie gillande med blicken fäst mot mitt skrev.

- "Oooh, my god! Herre gud!", utbrast Dessie samtidigt som hon med stora ögon tog ett stadigt tag om den vid roten och började sakta runka av mig.

Jag stönade till lite grann för att det var så skönt. Sofie smekte försiktigt sin nästipp mot min kind samtidigt som jag kände hur hennes vänsterhands fingrar lekte med mitt långa hår.

- "Känn.", sa Dessie och drog ner Sofies högerhand till kuken och helt plötsligt hade jag båda tjejernas händer som gemensamt smekte och runkade mig.

- ”Åh jävlar vilken jävla stor kuk!!!”, utbrast Sofie med stora ögon samtidigt som hon sakta runkade den tillsammans med Dessie.

- "Åh baby, den är så fin. Och så stor!", flämtade Dessie fram och började att långsamt slicka och kyssa längs skaftet upp till ollonet och sög sedan in det i munnen.

Jag ryckte till lite när jag kände hennes lena varma tunga och hennes fylliga läppar mot den. Sofie som fortfarande höll om kuken med sin ena hand släppte taget, satte sig upp och slet snabbt av sig alla sina kläder. Först sina tighta jeans och trosor, sedan sin topp och bh så att även hon var naken. Sedan satte hon sig utan att säga ett ord gränsle rakt över mitt ansikte med sin helrakade fitta precis över min mun samtidigt som jag kände hur hennes händer tog tag om mitt huvud i håret och tryckte mig emot sig. Jag började kyssa och slicka Sofie, tryckte in min tunga mellan hennes redan våta blygdläppar varpå hon stönade högt.
Nu hade jag alltså Dessie sugande på min kuk samtidigt som Sofie gned sig och red mitt ansikte och fick mig att slicka i mig av hennes härliga fittsafter. Efter en stund knuffade Dessie bort Sofie från mitt ansikte, sa att det var hennes tur att bli slickad, slet av sig sina trosor och gränslade snabbt mitt ansikte. Hon var också rakad. Jag borrade snabbt in min mun i Dessies sköte och tryckte in min tunga så långt jag kunde mellan hennes svullna och genomvåta blygdläppar.
Samtidigt kände jag Sofies händer kring min kuk som hon började runka i ett stadigt hårt grepp.

- "Åh älskling, vilken jävla skön tunga du har!", stönade Dessie högt.

- "Han har en jävla skön kuk med!", hörde jag Sofie säga.

Samtidigt kände jag hur Sofie satte sig gränsle över min kuk, Jag kände hur mitt ollon nosade mot hennes fuktiga fitta.

- "Vänta, jag har ingen kondom!", sa jag där jag låg under Dessie.

- ”Skit i det, jag käkar p-piller.”, svarade Sofie snabbt, tryckte ner sin tighta fitta och började våldsamt rida mig.

Jag tog ett stadigt tag om Dessies höfter och borrade in mitt ansikte ännu mer mellan hennes ben. Dessie svarade med att vilt och våldsamt rida mitt ansikte medan jag slickade och sög i mig av hennes underbara fittsafter. Hon smakade så jävla gott och Sofies fitta var så trång och skön. Samtidigt hörde jag hur de båda tjejerna kysstes samtidigt som den ena vilt red min kuk och den andra lika vilt min tunga.
Efter ett tag tog Dessie ett kraftigt tag om mitt huvud, tryckte sig gnidande ännu närmre och hårdare samtidigt som hon började skaka i hela kroppen.

- "Åh gud, åh gud. Ja.... ja.... jaaa!....", sedan skrek hon högt rakt ut samtidigt som hon kom i en kraftig fontänorgasm över min mun och ansikte.

Jag fortsatte att slicka och suga i mig så mycket av hennes fittsafter som möjligt ända tills hennes kraftiga orgasm hade ebbat ut. Då klev hon av mig, böjde sig ner och började kyssa mig och slicka mitt ansikte rent.

- "Det var underbart, älskling.", viskade hon samtidigt som hon fortsatte att kyssa mig.

Sedan förflyttade hon sig ner och började smeka Sofies fitta som fortfarande vilt red min kuk. Det tog inte lång stund innan även Sofie ylande kom i en kraftig orgasm.

- "Var det skönt?", frågade Dessie samtidigt som hon gav Sofie en intensiv tungkyss.

Sofie besvarade hennes kyss och svarade flämtandes, fortfarande med min kuk i sig:

- "Så jävla skönt!"

Hon fortsatte sakta rida mig. Men just då ringde min mobil. Vi såg på displayen att det var Ozze. Dessie tog min telefon och svarade och sa att vi var hos mig. Sedan fick båda tjejerna bråttom att tvätta sig och klä på sig. Jag tittade på klockan och såg att den var 18:35.
Jag tvättade snabbt av min kuk och mitt ansikte i iskallt vatten i badrummet innan jag också snabbt drog mig på mina boxers, jeans och ett par strumpor igen. Strax därpå öppnades min dörr och Ozze tittade in.

- "Har ni redan börjat?", sa han leende, klev in och öppnade Jack Daniels-flaskan.

Han hade klätt sig i en tight svart sidenskjorta och ett par tighta skinnbyxor.
Sofie öppnade en till flaska smirnoff ice medan Dessie öppnade två ölburkar och gav den ena till mig.

- "Varför har du inte klätt på dig än?", frågade Ozze mig och då kom jag på att jag fortfarande hade bar överkropp.

- "Nä, jag ska. Har inte hunnit än bara.", sa jag och tog snabbt på mig en t-shirt med Iron Maiden-tryck. Dessie och Sofie fnissade.

- "Vad är det med er, vad fan har ni haft för er?", sa Ozze undrande till Dessie och Sofie.

- "Jag tror nog du vet det.", sa Sofie flinande.

- "Vadå? Vad fan, har ni....", skrattade Ozze.

- "Johan gav precis mig och Dessie en varsin jättestor orgasm och då är det inte drinken jag menar.", sa Sofie med ett syrligt leende.

Ozze satte nästan whiskeyn i halsen och jag kände hur jag återigen blev röd om kinderna. Dessie blev också röd om kinderna och tittade generat på mig.

- "Va, men vad fan! Hur länge har ni hållt på?", utbrast Ozze.

- "Inte förrän nu.", sa jag.

- "Jag kom på dom när jag kom hit och...", sa Sofie

- "Och det ena ledde till det andra.", fnissade Dessie och lade min ena arm om sina axlar.

- "Ok. Ska vi dricka eller inte?", sa Ozze och tog en jätteklunk rätt ur Jack Daniels-flaskan.

- "Skål för orgasmer och alkohol!", utropade han och höjde skrattande flaskan till en skål.

- "För orgasmer och alkohol!", ropade jag, Dessie och Sofie skrattandes med en röst.

Vi höjde även våra drycker och skålade med Ozze. Fast jag tänkte tyst samtidigt att jag hade ju inte hunnit komma än. Direkt efteråt gav jag och Dessie varandra en snabb kyss.
Ozze bytte skiva i cd-spelaren till en samlingsskiva med låtar från Ramones sista skivor och Sofie gick för att hämta flera glas och mer läsk att grogga med. Sedan satte vi oss alla ner för att dricka. Ozze satte sig på kontorsstolen vid skrivbordet, Sofie på sängen och jag i den ena fåtöljen. Dessie satte sig brevid Sofie på sängen och tittade på mig.

- "Sätter mig här nu, annars kommer jag nog inte kunna låta bli dig.", sade hon med ett leende.

Ozze hällde upp rikligt med Jack Daniels i ett glas. Sedan sa han:

- "Men vänta nu, nu får ni fan berätta. När började det mellan er två?"

- "Vi kysstes en gång på en fest andra veckan, men sen har det inte blivit något förrän nu.", sa Dessie utan att släppa mig med blicken.

- "Varför inte det?", undrade Ozze och tog en rejäl klunk whiskey.

- "Johan fattade att du och jag....", sa Dessie. Ozze avbröt henne:

- "Men vi två har ju aldrig haft nått seriöst, bara sex....."

- "Nä, men nu när vi kom tillbaka från stan tog jag mod till mig och försökte igen då jag hade fattat att Johan aldrig skulle vågat ta första steget på grund av lojalitet mot dig.", sa Dessie.

- "Vadå lojalitet? Vi två har ju aldrig varit seriösa. Om du var intresserad av någon hade du ju bara kunnat sagt det. Hade varit lugnt för mig.", sa Ozze.

- "Men det visste ju inte jag.", sa jag tyst och slog ner blicken.

- "Jag ville inte vara i vägen och förstöra om hon hade någon annan.", fortsatte jag tyst.

- "Men gullegubben då, du är då fan för söt.", sa Ozze, böjde sig framåt och klappade mig på axeln.

- "Ja, det är han.", sa Dessie leendes utan att släppa mig med blicken.

Jag kunde inte låta bli att le tillbaka mot henne. Det blev tyst en liten stund, ända tills Sofie bröt tystnaden:

- "När jag kom hit var det uppenbart att jag kom och avbröt dom mitt i något."

- "Och...?", undrade Ozze och ville höra mera.

- "När de uppenbart ville fortsätta så bjöd jag in mig själv. Det har jag ju gjort förut", sa Sofie. Dessie skrattade:

- "Mmmm, men det var då själva fan att Sofie lyckades knulla honom före mig!"

- "Men Sofie då, din jävla slyna.", skrattade Ozze.

- "Vadå, hon får skylla sig själv. Hon hade så jävla bråttom att få av Johan byxorna och när hon sög av honom passade jag på att sätta mig över hans ansikte. Då blev hon avundsjuk och tvingade mig att kliva av för att hon också ville bli slickad. Då passade jag på att testrida istället medan hon var upptagen i den andra änden. Hon fick en fontänorgasm och squirtade Johan rakt över hela ansiktet.", svarade Sofie och nöp Dessie i det ena bröstet.

Dessie svarade med att, högröd i ansiktet, brotta ner Sofie på sängen och hålla ena handen över hennes mun. Sofie kastade sina ben runt Dessies midja och kramade skrattandes om henne hårt.

- "Måste du berätta allt?", fnissade Dessie generat. Både jag och Ozze skrattade.

- "Nä, nu super vi!", sa Ozze.

Efter en stund började vi spela lite ölpoker och alla fyra hade börjat bli lite mer fulla.
Jag var nu inne på min fjärde öl, hade även druckit tre glas rom & cola och de andra var inte långt efter. Jag och Ozze grälade lite snabbt om vilken tidsperiod med Ramones som var bäst. Jag hävdade bestämt att inget kunde mäta sig med den tidiga skivorna från 70-talet, medan Ozze bestämt ansåg att de senare skivorna som de släppte under slutet på 80- och på 90-talet var mycket bättre. Han blev lite småsur, men var tvungen att hålla med mig, när både jag och Sofie påpekade att han enbart tyckte det på grund av låten "Pet Sematary" för att den var med i filmen "Jurtjyrkogården" och för att Rammstein hade gjort en cover på den.
Dessie lyssnade inte på oss utan bytte till "Henry´s Dream"-skivan med Nick Cave & The Bad Seeds istället. Sedan satte hon sig ner bredvid mig varpå jag drog henne närmare och kysste henne igen. Ozze tog ett till glas med Jack Daniels.

När klockan var 20:15 klädde vi på oss ytterkläderna, packade kassar och ryggsäckar med dricka för att bege oss hem till Kattis.

- "Har nån av er varit hos Kattis förr?", frågade jag Dessie och Sofie precis när vi klivit utanför dörren på elevhemmet.

- "Ja, många gånger.", sa Sofie samtidigt som hon tände en cigg.

- "En gång på fest för lite mer än nån månad sen, men då blev jag så jävla full att jag somnade på soffan.", sa Dessie och tog ett bloss på Sofies cigg.

- "Johan har suttit i hennes knä utklädd till läderbög en gång.", sa Ozze och tog också en cigg. Dessie skrattade och kramade om mig.

- "Än sen, du har ju legat med henne.", sa Sofie.

- "Ja vadå, det har ju du med!", svarade Ozze och blåste cigarettröken rakt i ansiktet på henne.

- "Trekant eller var för sig?", undrade jag samtidigt som jag smekte Dessie över ryggen och kramade henne tillbaka.

- "Både och.", sa Ozze.

- "Mmm.", svarade Sofie och såg lite besvärad ut av cigarrettröken som Ozze hade blåst på henne.

- "Ska vi gå eller stå kvar?", fortsatte hon.

Just när vi började gå så stannade Ozze oss. Han hade nämligen fått syn på Sanna, den lilla punktjejen som brukade hänga omkring folkhögskolans område efter honom. Hon satt ensam ihopkurad på backen borta vid skolans rökruta med en cigg i ena handen, klädd i en stor svart luvtröja, ett par trasiga jeans och slitna kängor. Jag undrade för mig själv hur länge hon hade suttit där ensam i höstmörkret. Hon såg så ensam och sorgsen ut.
Ozze suckade tungt, bad oss sedan att vänta en stund och gick fram till henne. Jag, Dessie och Sofie stod tysta kvar och tjuvlyssnade på samtalet.

- "Hej Ozze.", sa Sanna och tittade upp på honom.

- "Tja. Har du suttit länge här?", svarade Ozze.

- "Mmm, en stund.", sa Sanna tyst.

- "Är det jobbigt hemma?", undrade han.

- "Mmm. Jag fyllde 15 igår.", sa hon tyst och tog ett bloss på ciggen

- "Ok.", sa Ozze och verkade som om han inte visste vad han skulle svara på det.

- "Tänkte på dig.", sa Sanna och tittade upp på Ozze igen. Ozze sneglade snabbt åt vårt håll.

- "Ok, fast jag ska inte vara kvar på skolan ikväll."

- "Vart ska du?"

- "På fest."

- "Ska Johan och Dessie också med?"

- "Mmm."

- "Ok.", sa hon och lät ledsen och besviken på rösten.

Dessie gick fram till Ozze och Sanna. Sedan började de tre att prata lite tystare varpå jag och Sofie inte längre kunde höra samtalet där vi stod.

- "Kom.", viskade Sofie samtidigt som hon tog tag i mig under ena armen och drog med mig i armkrok bort till de andra.

- "Hej.", sa Sanna tyst och tittade på mig.

Jag svarade inte utan nöjde mig med att höja ena handen lite som en hälsning..

- "Vi ska på fest till en som heter Kattis. Om du vill så kan du väl hänga på om du vill.", sa Sofie.

Ozze, som tydligen inte var helt nöjd med det, gav Sofie ett ont öga.

- "Är det lugnt om jag följer med då? Jag är ju inte bjuden.", undrade Sanna försynt.

- "Hellre det än att du sitter här och förfryser.", sa Sofie och ignorerade Ozzes blick.

Istället tog hon och Dessie tag i Sanna i varsin hand, drog upp henne på fötterna och borstade av hennes rygg och bakdel.

- "Är det lugnt för er med?", undrade Sanna tyst och tittade på mig och Ozze.

- "Jo, visst.", sa jag snabbt.

Men jag undrade samtidigt vad hon den där Kattis skulle tänka och tycka om vi kom hem till henne dragande smed en nyss fyllda 15 år högstadietjej. Sanna tittade tyst på Ozze medan både Sofie och Dessie gav honom arga blickar. Ozze skruvade lite på sig, tog sedan fram en smirnoff ice som han öppnade och gav till Sanna.

- "Ok, häng med då.", sa han utan att röra en min.

Sanna lyste upp i ett leende. Hon var verkligen väldigt söt, det gick inte att ignorera, trots att hon var så ung.






Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren