Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Nicklas och Jennifers trekant del1.

Nicklas och Jennifers trekant del1.


Jag och Nicklas hade duschat, lagt oss i sängen för att mysa. Vi båda va kåta och kunde inte hålla händerna i styr i duschen. Jag hade gått ner på knäna och kunde inte låta bli att ta hans hårda kuk i munnen. Kysste och sög försiktigt på ollonet och retade han. Vi båda torkade av oss och la oss i sängen. Vi fortsatte att kyssas och lät händerna smeka varandra. Vi hade varit tillsammans i några år, men vi va lika kåta på varandra idag som vi va när vi träffades. Jag tog på hans kuk och kände i handen hur hård han va. Ibland brukade vi krydda till det i sovrummet. Jag kunde klä upp mig, vi kunde använda sexleksaker, och ibland kollade vi på porr samtidigt som vi hade sex. Ikväll va jag sugen på att kolla lite på porr. Jag frågade om det va okej och han nickade. Jag tog fram min laptop samtidigt som han kollade på och runkade försiktigt. Kom in på pornhub och började kolla runt lite. Såg en video med två tjejer och en kille. Kollade på Nicklas om han ville se den, och han tackade inte nej. Vi hade kollat på trekant porr tidigare. Men då va det tjejerna som turades om med att bli knullad av killen. Denna gången va det dock annorlunda. Märkte snabbt att en av tjejerna va i centrum och fick all uppmärksamhet av den andra tjejen och killen. Tjejerna på videos lekte med varandra och det gjorde mig kåt. Såg hur tjejerna kysstes mjukt, slickade varandra och lekte med varandras bröst. Jag hade aldrig gjort något med en tjej, något som jag hade ångrat mig nu. Nicklas gick ner på mig och slickade mig. Jag kollade inte ens på han. Kollade på tjejen i videon som blev slickad av den andra. Och fantiserade att det va jag som blev slickad av en tjej. Blev så kåt att jag bad Nicklas ta mig i doggy. Han tog mig bakifrån samtidigt som jag hade datorn framför mig och kollade på porr. I videon blev tjejen som va i centrum knullad av killen medans den andra tjejen sög på hennes bröst. Det gjorde så att jag inte kunde ta det mer och kom på Nicklas kuk.

Vi båda la oss helt slut i sängen. Han va nyfiken om de va det jag såg eller om jag va kåtare än vanligt som gjorde att jag kom. Jag kollade på han och funderade på om jag skulle ljuga. Men jag sa sanningen och sa att det va videon. Han frågade om jag tände på det, och om jag ville bli slickad av en tjej. Jag erkände att jag hade fantiserat mer och mer om tjejer. Jag ville bli slickad mjukt av en tjej, eller att hon leker med mina bröst samtidigt som Nicklas knullar mig. Jag berättade att jag inte hade tackat nej till det vi såg i videon. Han va tyst i några sekunder och jag kunde se hur han funderade. Sedan tyckte han att vi bodde testa att ha trekant med en annan tjej. Vi hade pratat om det några gånger tidigare på fyllan. Jag berättade att jag inte skulle kunna se han göra något med en annan tjej. Han förklarade att han gick igång på att se på. Att han inte skulle röra den andra tjejen. Men att båda skulle lägga fokus på mig. Jag kände hur min fitta började bulta. Precis det jag hade fantiserat om. Jag frågade hur skulle vi hitta en annan tjej. Efter att vi hade googlat en stund hittade vi en sexsida. Jag skaffade en profil där jag la upp lite fest bilder och en bikini bild ifrån sommar. Jag skrev att jag hade en pojkvän som ville se på när jag njöt med en annan tjej. Vi stängde av datorn och sov.

Vi vaknade på morgonen och åt frukost. Direkt efteråt satte vi oss vid datorn för att kolla om någon hade hört av sig. Kände hur nervös jag va samtidigt som jag va förväntansfull och kåt. Såg att vi hade fått fyra stycken meddelande. Två stycken av killar och två stycken av tjejer. Killarnas meddelande gick direkt till papperskorgen utan att ens öppna dom. Sedan läste vi den första tjejens meddelande. Hon presenterade sig bra, verkade trevlig, vettig och skön. Sen gick vi in på hennes profil och kollade på hennes bilder. Va tyvärr inget jag tände på. Sen läste vi den andra tjejens meddelande, de stod lite information om henne och vad hon sökte. Tyvärr så ville hon ha sex med båda, så vi tackade nej. Vi gav nästan upp och tänkte att vi inte skulle hitta någon. Vi packade och åkte till gymmet istället. Efter vi hade tränat och kommit tillbaka tog vi en dusch ihop. Lekte med varandra i duschen och kåtade upp varandra ordentligt. La oss i sängen för att ha en snabbis mitt på dagen. Jag tog upp min data för att sätta på porr. Såg att vi hade fått ytligare ett meddelande. Vi båda läste den ihop. De va en trevlig tjej som hade skrivit. Hon skrev att hon tyckte att jag va snygg och ville gärna leka med mig. Jag höll tummarna när jag tryckte på hennes profil, hoppades att hon såg bra ut. Hon gjorde inte mig besviken. Hon va smal, kort, ung men hade silikon bröst. Vi båda va överens om att henne skulle vi gärna träffa. Jag svarade att jag gärna träffar henne och att vi va intresserad. Såg att hon va online och det tog inte långt tid innan hon svarade tillbaka. Hon frågade om vi kunde träffas redan ikväll. Det va trots allt lördag så vi bjöd hem henne på kaffe. Vi låg kvar i sängen och pratade lite om kvällen. Vi båda va nervösa men taggade. Efter att vi hade retat varandra utan att ha sex gick vi upp för att laga middag.

Vi åt middag och drack lite vin. Jag drack lite mer vin än vad jag brukade dricka för att lugna nerverna. Jag va trotts allt nervös. När Nicklas plockade undan sminkade jag mig lite. Tog på mig en liten kort sommar klänning utan bh. Såg nästan igenom klänningen hur bröstvårtorna va styva. Vi båda satt i soffan och drack vin. Pratade om kvällen och båda va förväntansfull. Klockan gick och vi undrade om hon hade fegat ut. Jag gick in på datorn för att se om hon hade skrivit något, men såg att hon inte hade varit online på flera timmar. Vi båda kollade på varandra och tänkte att vi kanske hade blivit lurade. Till bådas förvåning hör vi hur dörren plingar. Jag hoppar nästan upp ur soffan och går till hallen för att öppna. Jag öppnar dörren och hon ber genast om ursäkt för att hon är sen. Hon presenterar sig som Sandra, har på sig svarta byxor och en vit t-shirts. Jag säger att det inte är någon fara. Och visar henne vägen till vardagsrummet. Ber henne slå sig ner och frågar om hon ville ha kaffe eller vin? Hon skrattar lite lätt och säger vin. Jag häller upp ett glas vin och vi alla tre sätter oss i soffan. Vi pratar en stund och de märks att vi alla tre är nervösa. Nicklas är väldigt tyst och låter mig sköta snacket. Vi bestämmer oss för att gå till sängen. Vi går in till sovrummet och Nicklas säger att han kommer snart.

Jag och Sandra börjar kyssa varandra samtidigt som vi klär av varandra kläderna. Hon har mjuka läppar som smakar lite vin, och är väldigt sensuell. Vi tar försiktigt på varandra och jag känner försiktigt på hennes stora bröst. Vi lägger oss nakna i sängen och fortsätter att kyssas. Jag tar min hand och smeker hennes lår, känner att hon gör samma sak på mig. Jag blir alldeles våt och vill känna om hon också är det. Känner försiktigt på henne och hon är våtare än vad jag är. Jag tycker det är så sexigt och hör henne stöna försiktigt. Jag smeker henne försiktigt så som jag brukar smeka mig själv. Hör hur hon stönar och det gör mig kåt. Hon tar försiktigt bort min hand och lägger sig över mig. Hon kysser mina bröst, suger på bröstvårtorna väldigt mjukt, sen kysser sig neråt och slickar mig. Första gången en tjej slickar mig och jag märker det inte är hennes första gång. Hon slickar mig mjukt, långsamt, använder fingrarna precis som jag vill. Ser att Nicklas kommit in i sovrummet och tagit av sig kläderna. Han lägger sig bredvid mig och kysser mig. Jag ber Sandra att sluta slicka. Hon slutar och kommer och lägger sig på andra sidan. Har nu Nicklas på ena sidan och Sandra på andra. Båda tar på min kropp och turas om att kyssa mig. Nicklas går ner och tar sin hårda kuk och börjar knulla mig. Sandra kombinerar med att suga på mina bröstvårtor mjukt och hårt. Känner att jag kommer komma och ber Nicklas att sluta. Jag börjar kyssa Sandra och kyssa mig neråt. Kysser hennes bröst, suger på hennes bröstvårtor och kysser mig ner till fittan. Jag börjar slicka henne försiktigt och mjukt. Hör hur hon stönar. Ser hur Nicklas står redo bakom mig och jag puttar min röv emot han. Han förstår vad jag vill och börjar knulla mig bakifrån. Märker att Nicklas är nära och han börjar knulla mig hårdare. Känner nu hur även jag är nära. Jag kan inte koncentrera mig på att slicka Sandra och ser att Sandra börjar att smeka sig själv när hon kollar på mig bli tagen. Jag kommer och känner hur mina lår börjar skaka. När jag har kommit klart lägger jag mig igen mellan Sandras ben och slickar henne. Hon stönar att hon är nära och jag fortsätter. Hör nu att Nicklas tycker det är så sexigt att han sprutar på min röv och rygg. Det gör även att Sandra trycker mitt huvud emot sin fitta och kommer.

Vi alla lägger oss i sängen helt slut. Vi är överens om att det va riktigt skönt. Trots att det är första gången vi träffar Sandra känns allt så okomplicerat och lätt, som att vi är vänner sen tidigare. Kan det vara vinet? Efter att ha legat i sängen och pratat en stund så duschar vi ihop. Trots att vi har kommit är vi sjukt mysiga. Vi hjälps åt med att tvåla in varandra. Eller Nicklas tvålar bara in mig. Är så stolt över Nicklas att han inte ens har försökt röra Sandra. Bara låtit mig ha henne för mig själv. Va dock stunder jag ville se Sandra leka med hans stora kuk. Kanske nästa gång tänker jag. Vi torkar oss och erbjuder Sandra att sova över. Klockan är mycket och hon är trött så hon tackar ja. Vi alla lägger oss och jag känner hur Sandra håller om mig innan jag somnar.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren