Ungman123

Ungman123

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra.
Ungman 123 på bc.

Publicerade verk: 9
Medlem sedan: 2021

Författarens noveller:

Gyn undersökningen med den unga läkaren.

Ungman123

Jag hade länge funderat på att skaffa en spiral för att kunna ha sex utan kondom. Jag hade bollat lite med mina väninnor som hade satt i spiral och dom va väldigt nöjda. Efter att jag hade tittat…

Klicka här för att läsa hela »

Nicklas och Jennifers trekant del2.

Ungman123

Nicklas och Jennifers trekant del2. Läs gärna del 1. Jag vaknar på morgonen och hör hur Nicklas snarkar samtidigt som Sandra har lämnat sängen. Jag går ut ifrån sovrummet för att se om hon är…

Klicka här för att läsa hela »

Nicklas och Jennifers trekant del1.

Ungman123

Nicklas och Jennifers trekant del1. Jag och Nicklas hade duschat, lagt oss i sängen för att mysa. Vi båda va kåta och kunde inte hålla händerna i styr i duschen. Jag hade gått ner på knäna och…

Klicka här för att läsa hela »

Den stora basket spelaren.

Ungman123

Det va Fridas födelsedag och vi hade tjejmiddag. De va en varm juli månad och jag hade på mig en vit skjorta och svarta skinnkjol. Efter vi hade ätit flyttade vi oss ifrån köket till soffan. Satte…

Klicka här för att läsa hela »

Träffen med Borås paret.

Ungman123

Va inne på internet och började prata med ett par. Efter att jag och tjejen i paret hade pratat lite på bc bestämde vi för att ta det vidare på kik. Vi snackade ett tag på kik, retade varandra…

Klicka här för att läsa hela »

Fyrkant vid nakenbad del1.

Ungman123

Fyrkant vid nakenbad del1. Vaknar med att Linnea drar upp persiennerna, och jag får solljuset i ögonen. -God morgon älskling! Vakna nu! Annars kommer vi aldrig få parkering! -Jaja, ge mig 5minuter…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren