Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Gyn undersökningen med den unga läkaren.

Jag hade länge funderat på att skaffa en spiral för att kunna ha sex utan kondom. Jag hade bollat lite med mina väninnor som hade satt i spiral och dom va väldigt nöjda. Efter att jag hade tittat lite mer på nätet bestämde jag mig för att skaffa det. Så jag bokade en tid för gyn undersökning för att veta mer hur det går till och se om jag kan sätta in en spiral. Jag kom ditt lite nervös. Jag gick in och checkade in mig. Sedan satte mig ner och läste en tidning som låg där medans jag väntade. Plötsligt hörde jag en kvinna ropa mitt namn och jag ställde mig upp. Hon sa ”hej välkommen”. Jag hälsade tillbaka och följde efter henne. Hon tog mig till ett rum och visade mig en liten omklädningshytt. Hon sa att jag kunde ta av mig underkläderna där. Och sedan visade mig gynstolen och beskrev hur den funkade. Hon gick sedan ut ur rummet och stängde dörren efter sig. Jag tog av mig byxorna och mina svarta string. Jag satte mig på den läskiga stolen där man skulle sära på benen med en lampa som stod ovanför. Jag hör sedan hur någon öppnar dörren och kommer in. Hen stänger dörren och tar av sig sin läkar kofta och hänger upp den. Sen hör jag en manlig röst säga ”Hej och välkommen”. Jag blir extremt chockad så att jag nästan hoppar till, jag hade inte ens tänkt på att det faktiskt kan vara en manlig läkare som kan undersöka mig. Jag känner hur min puls ökar och jag börjar nästan svettas. Jag försöker vara lugn och svarar ”Tack”. Han sätter sig på en stol och kollar något på datorn. Sedan vänder han sig om och kollar på mig.

-Jag heter Emil och jag ska undersöka dig idag. Om det är något som känns obekvämt eller om du har några frågor så får du gärna säga till. Jag ser att du är nyfiken på spiral.

-Ja precis, vill veta hur det skulle gå till och se om de skulle passa mig.

-Vi ska först undersöka och se att du är frisk och att det inte finns några dolda könssjukdomar. Kom ihåg att säga till om det gör ont eller känns obekvämt så avbryter vi. Svarar han.

Jag börjar känna mig lite lugnare och kan inte låta bli att kolla på han. Han har kort hår, stubbig skägg, glasögon och ser vältränad ut under. Han tar på sig handskar och sedan rullar på stolen emot mig. Han höjer min stol. Jag blir lite nervös och ångrar att jag inte är nyrakad. Han börjar känna försiktigt på mina blygdläppar, slidöppningen, mellangården och klitorisen. Jag känner att jag börjar bli våt och får nästan panik. Inte kan jag bli våt nu, han kommer ju definitivt märka det.

-Jag ser inga hudförändringar, rodnader eller sår. Inga könssjukdomar heller för den delen. Så det ser bra ut. Känns allt bra? Ligger du där bekvämt?

-Ja det känns bra, inget jag har och klaga på. Svarar jag.

-Va bra, annars är det bara och säga till. Nu kommer jag ta lite glidgel på fingrarna, det är lite som glidmedel men lite kallare. Så ska jag känna på inre organen. Kolla så allt känns bra, och kolla om du känner ömhet eller smärta.

Jag nickar sen känner jag hur han stoppar in två fingrar in. Jag känner hur våt jag är. Jag är just nu så kåt att undersökning känns helt plötsligt skönt. Han lägger försiktigt handen på magen och fortsätter att känna. ”Säg till om det gör ont” säger han och fortsätter. Känns nästan som att han retar mig. Sedan tar han ut fingrarna, jag hade önskat att han fortsatte. Och jag ser hur våta hans fingrar är. Jag känner mig skyldig. Han säger inget men jag ser på hans ansiktes utryck att han har märkt att jag är våt när han kollar på sina fingrar. Han slänger handskarna och säger att jag kan byta om och komma tillbaka. Jag går till omklädningsrummet och känner på mig själv, känner hur öm min fitta är så varje beröring känns väldigt skönt. Jag byter om och går ut.

-Så undersökningen gick bra. Jag såg inga hudförändringar, rodnader eller sår. Inre organen kändes bra och du fick inte ont?

-Nej det kändes skönt. Svarar jag och rodnar till när jag inser vad jag har svarat. Han flinar nästan men håller sig professionell. Han ställer lite frågor om min mens, vikt, och längd. Sedan skickar han ett recept till apoteket där jag kan hämta min spiral för att sätta i den.

-Jag kände mig väldigt bekväm med dig, och de vore skönt att inte få träffa olika läkare och hålla sig till samma. Skulle vi kunna boka en ny tid där du sätter in den?

-Ja men självklart, jag har en ledig tid nästa vecka. Kan du då?

-Ja, det blir kanon. Vi syns då. Svarar jag.

Jag säger hejdå och åker hem. Jag är så kåt när jag kommer hem så att jag börjar onanerar. Jag fantiserar att han smeker mig, pullar mig och slickar mig när jag sitter i gynstolen med särade ben. Jag kommer i en otroligt skön orgasm. Hela vecka går jag runt och fantiserar om Emil. När dagen kommer duschar jag länge, rakar mig och sedan åker till vårdcentralen. Jag checkar in och sätter mig ner. Denna gången är det Emil som ropar upp mitt namn och visar mig vägen.

-Hej, kul och se dig igen. Säger han.
-Tack så mycket desamma. Svarar jag.

Jag byter om och sedan sätter mig i stolen. Han väntat på mig och jag ser att han kollar på min rakade fitta.

-Så är det något du undrar? Eller vill veta innan vi sätter in den?

-Jag har läst att det kan göra ont, är det något man kan göra åt det?

-Ju mer avslappnad du är ju mindre ont gör det.

-Jag har läst att det gör mindre ont om man är våt, stämmer det? Säger jag samtidigt som jag skrattar.

-Ja, dels så glider det enklare in, men även så är slidan mer töjbar när man är våt så det gör mindre ont.

-Kan du inte göra en sån undersökning som du gjorde sist? Säger jag lite tyst och skäms nästan över vad jag frågar om.

-Det ska egentligen inte behövas. Men om du gärna vill så kan jag ta en snabb titt innan vi sätter in den.

Han tar på sig handskarna och känner på mina blygdläppar och klitoris. Sedan tar han lite glidgel som att det skulle behövas och stoppar in två fingrar. Han känner runt lite och sedan tar ut fingrarna.

-Nej allt känns bra, du är redo. Vi kan stoppa in spiralen. Säger han.

-Det kändes lite konstigt denna gången när du stoppade in fingrarna, kan du göra om det.

Jag ser hur han blir lite tveksam och stoppar in fingrarna i mig igen.

-Ska det kännas så? Frågar jag.

-Ja allt känns bra. Svarar han samtidigt som hans fingrar är i mig.

När han ska ta ut sina fingrar tar jag försiktigt min hand och lägger den på hans. Och trycker hans hand emot min kropp så hans fingrar glider in i mig. Utan att säga något tar jag bort min hand och ser hur han är chockad samtidigt som han pullar mig försiktigt. Han slutar och tar av sig handskarna och går emot dörren. Jag blir lite rädd och tänker att han ska lämna mig men hör hur han låser dörren och kommer tillbaka. Han säger inget men börjar smeka mig och pulla mig utan handskar. Jag stönar och han lägger handen på min mun så jag blir tyst. Han vet precis vart han ska ta och pullar mig perfekt. Ingen kille har någonsin tagit på mig så här skönt. Känner hur hela min kropp skakar och att jag nästan ska komma. Och då slutar han. Han börjar kyssa och slicka mig på klitorisen istället och jag håller för min egna mun så att jag inte ska stöna för högt. Sen slutar han och tar fram spiralen. Han sätter in den utan att det känns eller gör ont.

-Det är någon annan som har tid snart, så vi får avrunda. Säger han.

Sen ber han mig att byta om och komma tillbaka. Jag byter om och torkar mig, är så våt. Sedan går ut igen.

-Jag har bokat en ny tid till dig nästa vecka, då ska vi se att den sitter bra och att kroppen inte har fått några symtom. Jag svarar att vi ses nästa vecka och åker hem. Så fort jag kommer hem slänger jag av mig kläderna lägger mig i sängen. Jag behöver inga leksaker, eller porr. Tar på mig själv med mina fingrar och fantiserar om han, och jag kommer efter en hel dags kåthet.

Efter att det har gått en vecka och spiralen känns bra. Så ska jag träffa Emil igen. Jag går till vårdcentralen och väntar på att han ska ropa upp mig. Han ropar upp mitt namn och välkomnar mig. Så fort vi kommer in till hans rum ber han mig att byta om och han låser dörren. Känner genast hur kåt jag är. Idag har jag på mig skjorta utan bh under, Jens och trosor. Jag tar av mig Jensen och trosorna. Knäpper upp skjortan lite så man nästan ser mina bröst. Går sedan ut till han där han väntar på mig. Jag sätter mig på stolen och han börjar känna på mig. Denna gången utan handskar samtidigt som han små pratar och frågar hur det har gått. Han börjar försiktigt stopp in två fingrar i mig och känna runt. Sen pullar han mig försiktigt. Jag känner hur jag blir våtare och våtare. Samtidigt som jag njuter. Sedan slutar han till min besvikelse.

-Så hur kändes spiralen under samlag?

-Jag har inte haft sex på en månad, så jag vet inte. Varför?

-Ibland kan det göra ont under samlag. Tänkte om du hade upplevt det?

-Vet tyvärr inte, kan man inte testa det här?

Han blir lite tyst och kollar på mig. Sedan tar han med sina fingrar och smeker mig igen. Jag kollar på han och stönar tyst.
-Kan inte du testa med din kuk. Stönar jag fram tyst.

Han tar försiktigt av sig byxorna och jag ser att han är också kåt. Han har en stor kuk som är ådrig. Han sänker min stol så att jag kommer till samma höjd som hans kuk. Sen trycker han in sin kuk och börjar knulla mig. Han kommer in djupare och djupare. Sen när hela hans kuk är i mig viskar han ”känns spiralen bra?”. Jag nickar samtidigt som jag stönar. Han knäpper upp min skjorta så att mina bröst syns och han klämmer på dom. Han nyper mig försiktigt på bröstvårtorna och håller för min mun när jag stönar för högt. Han knullar mig hårdare och snabbare. Jag sitter i gynstolen utan att kunna röra mig med särade ben och känner hur han börjar komma. Han fyller mig och jag
känner hur min fitta blir kladdig och varm. Det känns underbart och bli fylld i fittan för första gången.

Sedan ger han mig lite papper och torkar sig själv och tar på sig byxorna.

-Du får inte berätta detta till någon, jag blir då av med mitt jobb.

-Jag lovar, men du kanske vill ses hemma hos mig nästa gång? Svarar jag.

-Jag är gift, jag kan inte träffa dig privat. Du får boka tid här hos mig om du vill ses igen. Svarar han.

-Okej, jag lovar att inte berätta något till någon, och bokar en ny tid när jag vet att jag kan. Svarar jag.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren