Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Nicklas och Jennifers trekant del2.

Nicklas och Jennifers trekant del2.
Läs gärna del 1.

Jag vaknar på morgonen och hör hur Nicklas snarkar samtidigt som Sandra har lämnat sängen. Jag går ut ifrån sovrummet för att se om hon är kvar i lägenheten. Det är tomt och inser att hon har gått utan att vi har märkt något. Ser att det ligger en lapp på bordet. ”Tack för en underbar kväll, jag ses gärna igen! Jag va tvungen att sticka, hoppas att det är lugnt! Men hör gärna av er” står det på lappen och längst ner står hennes nummer. Jag tar upp mobilen och skickar ett meddelande. Ser att Nicklas har vaknat nu och är lika förvånad som jag är. Han undrar vart Sandra är och jag ger han lappen. Vi sätter oss ner och pratar. Han berättar att det va super sexigt, och att va rätt sugen på oss båda. Jag ångrar mig lite att jag inte lät Nicklas knulla Sandras tajta fitta. Det hade varit rätt sexigt. Jag säger vi får se vad som händer nästa gång och vi fortsätter dagen. Kollar flera gånger ifall Sandra har sms-at tillbaka men de har hon inte. Jag lagar mat och hör hur min mobil plingar till. Ser att det är hon som har sms-at. Hon frågar om vi kan ses ikväll. Jag visar mobilen till Nicklas som hackar lök. Han svarar kort ”varför inte”. Ja varför ska vi inte ses, va ju väldigt skönt igår. Jag svarar Sandra att hon gärna får komma över när hon kan, men att vi äter middag vid 19 och hon kan komma då om hon är hungrig. När maten nästan är klar hoppar jag in i duschen och fixar till mig. När jag kommer ut har Nicklas redan serverat maten på bordet. Hör hur dörren plingar till och jag öppnar dörren för Sandra. Vi kramar varandra och sen kramar hon Nicklas. Märker hur jag blir nervös igen och erbjuder henne lite vin. Vi sätter oss alla runt matbordet och äter samtidigt som vi pratar. Vi fortsätter att prata och dricka vin. Det känns så lätt att prata med Sandra. Vi kommer in på sex och jag frågar om hon bara gillar tjejer. Hon svarar att hon gillar båda. Ju mer sex snack det blir ju kåtare blir vi. Vi bestämmer oss för att lägga oss i sängen.

Sandra får lägga sig i mitten, jag och Nicklas lägger oss på varsin sida. Vi börjar kyssas samtidigt som Nicklas bara ser på. Jag kan inte låta bli och smaka på hennes bröstvårtor. Ser hur Nicklas kollar på samtidigt som han runkar. Jag kollar på han och pekar på Sandras bröst. Han blir lite chockad och frågar ”vill du att jag känner?”. Jag nickar ja. Han frågar ”är du säker?”. Jag nickar ja igen samtidigt som jag suger på Sandras bröst. Ser hur han börjar ta på hennes bröst. Känner hur jag blir kåtare. Kåtare än vad jag trodde att jag skulle bli. Jag går ner på Sandra och ser hur Nicklas börjar suga på Sandras bröst. Sandra stönar när jag slickar henne mjukt och Nicklas fortsätter att leka med hennes bröst. Jag är så våt att jag känner hur de rinner längst låren. Jag lägger mig ner och Nicklas hoppar ner och börjar slicka mig. Sandra börjar smeka och kyssa mina bröst. Nu är det min tur att njuta och jag stönar lite tyst. Efter en stund vill jag smaka på Nicklas hårda kuk. Han lägger sig bredvid Sandra. Jag spottar på hans kuk, sen suger han så djupt jag kan. Ser hur Sandra ser på och onanerar. Jag tar bort hennes hand och slickar henne. Jag turas om med att slicka och suga. Jag ser hur Sandra kollar på Nicklas kuk hela tiden. Jag frågar om hon vill suga och hon svarar ”gärna”. Hon kommer ner och börjar kyssa på hans kuk. Sen suger vi av han tillsammans. Vi kysser varandra medans vi har Nicklas kuk mellan våra läppar. Allting känns så sexigt och Nicklas stönar. Jag kan inte låta bli att få känna hans hårda kuk i mig.

Så jag hoppar upp på hans kuk. Utan problem glider hans stora kuk in i mig. Börjar rida han försiktigt sen snabbare. Sandra lägger sig bredvid Nicklas. Jag säger ”ni får gärna kyssa varandra, jag tycker det är sexigt”. Ser sedan hur dom kysser varandra samtidigt som jag rider. Blir lite nyfiken på vad Sandra skulle tycka om Nicklas stora kuk. Så jag ber henne ställa sig på fyra. Nicklas ställer sig bakom Sandra och jag lägger mig framför. Hon börjar slicka mig och sedan slutar när Nicklas försöker stoppa in sin stora kuk i henne. Ser på henne att hon tycker att han är stor för hennes tajta unga fitta. Han får in hela och börjar knulla henne försiktigt samtidigt som jag håller om hennes huvud när hon slickar mig. Hon leker med tungan med min klitoris och samtidigt som jag ser henne bli knullad av min man. Allt är otroligt sexigt och känns nästan som att jag drömmer. Sexigare än vad jag trodde att jag skulle tycka att det va. Sandra börjar stöna att hon kommer komma och då knullar Nicklas henne hårdare. Jag ser på hur Nicklas tar henne hårt innan hon stönar högt att hon kommer. Nicklas håller om hennes kropp och fortsätter tills hon faller ner i sängen och inte kan ta det mer. Nicklas drar mig emot sig och börjar knulla mig i missionären. Han viskar ”tack, jag älskar dig” och jag förstår precis vad han menar. Sandra lägger sig bredvid mig och kysser mig försiktigt samtidigt som hon smeker min klitoris med handen. Jag känner att även jag är nära. Jag stönar ”hårdare”. Nicklas knullar mig hårdare och Sandra fortsätter att smeka min klitoris och jag kommer.

Efteråt lägger sig Nicklas i mitten, och även om jag har kommit är jag fortfarande kåt och vill se han spruta. Jag går ner på han och börjar suga. Ser hur Sandra börjar kyssa han samtidigt och han håller om mitt huvud. Märker hur Sandra kysser sig neråt och kommer ner till mig. Vi båda turas om med att suga av Nicklas och stönar att han är nära. Vi kysser varandra medans hans kuk är mellan våra läppar. Vi märker att han kommer komma. Frågar Sandra om hon vill ta hans sats, och hon svarar ”gärna”. Jag gillar inte och ta det i munnen, men som tur gör Sandra det. När Nicklas kommer tar Sandra hans kuk i munnen och suger av han. Ser hur Nicklas juckar i Sandras mun och kan se hur hans sperma rinner längst hans kuk. Sandra ser det också, slickar upp det och sväljer allt. Efteråt hoppar vi in i duschen, och alla tvålar in alla. Vi fixar oss och lägger oss. Märker hur vi alla är helt slut och jag somnar nästan direkt.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren