Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Den stora basket spelaren.

Det va Fridas födelsedag och vi hade tjejmiddag. De va en varm juli månad och jag hade på mig en vit skjorta och svarta skinnkjol. Efter vi hade ätit flyttade vi oss ifrån köket till soffan. Satte på lite musik och fortsatte att dricka. Vi började snacka om sex, som vi nästan alltid gjorde när vi började bli lite fulla. Frida berättade att hon hade gått på dejt kvällen innan. Att killen va gigantisk så att hon fortfarande va lite öm. Och vi började prata om kukar. Många av tjejerna som hade en partner berättade även storleken på deras killar. En sak som vi alla va lite nyfikna på va att ligga med någon riktigt stor. En av tjejerna berättade att hon älskade sin killes kuk, men att hennes ex va större och att än idag fantiserar hon om honom. Jag måste erkänna att jag satt där och lyssnade och blev nyfiken. Mina engångsligg hade varit normal stora, inte gigantisk. Samma sak med mitt ex, men vi hade skit bra sex ändå.

Kvällen va ung och vi bestämde oss för att gå ut till stan för att dansa. Vi gick in till nattklubben och tog av oss ytterkläderna. Satte oss vid ett bord och började dricka.
De va bra tryck på dansgolvet. Såg att det stod ett killgäng som dansade nära vårt bord. Dom såg ut och vara i samma ålder. Dom såg bra ut och va väldigt långa. Vi märkte hur dom kollade emot oss. Vi gick till dansgolvet och började dansa. Sjöng högt till Abba, Carlos och Magnus Uggla och kände hur alkohol hade slagit in. Märkte hur en av killarna började försiktigt dansa emot mig. Jag kollade på han och vi dansade lite med varandra. Han va väldigt lång, den längsta killen jag har träffat. Han öppnade upp famnen och jag förstod det som att han ville ha en kram och kramade han. Jag kände mig som en prinsessa i hans stora famn. Vi stod nu och dansade lite tryckare samtidigt som jag kände hur gott han luktade. Han kom ännu närmare för att säga något till mig, jag böjde mig fram och fick höra ”du är väldigt fin”. Jag tackade och vi fortsatte dansa. Jag kände hur jag blev mer och mer sugen på han. Frida klappade mig på axeln och skrek något som jag inte kunde höra på grund utav musiken. Men såg ut som hon skrek ”kom” samtidigt som hon drog i mig. Jag gick ifrån killen och följde med Frida. Vi gick till garderoben och nästan alla tjejer skulle hem till sina pojkvänner. Men jag och Frida som va singel ville stanna kvar. Så vi sa hejdå till dom övriga och gick tillbaka till dansgolvet. Jag gick tillbaka där jag stod innan men såg att han va borta. Lite besviken fortsatte jag dansa samtidigt som jag kollade runt för att se om han hade rört på sig. Jag dansade med Frida och kände hur någon försiktigt tog mig på höften bakifrån. Kollade bakom mig och såg att det va samma kille som jag dansade med förut. Blev lite glad och lät han ha handen kvar och vi fortsatte dansa. Jag kände hur han drog mig mer och mer emot sig. Kunde känna med min bak att han va hård även stor. Gjorde mig ännu kåtare och jag retades genom att trycka baken emot hans kuk. Såg att nu hade även Frida hittat en kille och dom dansade. Så jag vände mig om och började dansa med killen. Han frågade vad jag hette. Jag skrek högt Maja och hoppades att han hörde. ”Jag heter Nicolas” skrek han tillbaka. Vi dansade och kramades. Han hade mörkt hår, bruna ögon och fylliga läppar som jag ville smaka på. Han drog mig försiktigt emot sig och vi började kyssas. Jag hade mina höga klackar på och ändå behövde han böja sig neråt för att kyssa mig. Kändes som vi hade kysst innan trots det va första gången, det bara klickade. Kände med mina händer på hans kropp och han hade stora vältränade armar. Han tog mig på röven med sina stora händer och klämde. Jag va nu så kåt att jag ville bara åka hem och knulla. De blev riktigt varmt efter en stund, och jag föreslog om vi skulle ut för lite frisk luft. Kollade efter Frida för att fråga om hon ville komma med, men såg att hon va upptagen med att dansa och kyssas. Vi gick ut till rökrutan utanför. Där stod alla som hade blivit varma för att kyla ner sig eller röka. Frågade om han rökte. ”Nej. Jag spelar basket, men det är helt okej med mig om du vill göra det” svarade Nicolas. Jag svarade att jag inte heller rökte. Vi stod där och bara pratade, vi kom på att vi bodde nära varandra och va lika gamla. Men ändå hade aldrig sprungit på varandra. Ser nu att Frida och hennes ragg kommer ut och ser ut som att dom ska lämna nattklubben. Hon ser mig och skriker ”Är det okej om jag åker hem?”. Jag nickar och skriker ”Självklart, vi hörs imorgon”. Nicolas ser på mig och frågar ”vi kanske också ska åka hem? Vi kanske kan dela på en taxi när vi bor nära varandra”. Jag svarar att det låter bra, samtidigt som jag egentligen är besviken och önskade att jag hade blivit hembjuden.

Vi hämtar jackorna och sätter oss i taxin. Vi sätter oss i baksätet och börjar kyssas. Känner hur han smeker mina lår innanför min kjol. Sedan slutar han och säger ”du får gärna sova hos mig om du vill, men jag delar lägenhet med en lagkompis”. Efter alkohol, sexsnack, dans och alla kyssar är jag verkligen kåt. Så jag erbjuder han och sova hos mig. ”Ja självklart om det är okej för dig?” svarar han. Jag nickar och vi fortsätter kyssas tills vi märker att vi är framme. Han betalar taxin och säger sedan ”sitt kvar!” samtidigt som han snabbt hoppar av bilen och springer runt till min sida. Han ler och skrattar lite lätt och öppnar dörren för mig. Jag tackar och visar han vägen. Jag öppnar dörren och välkomnar han in och är så glad att jag har städad lägenheten tidigare idag. Han tar av sig ytterkläderna och kollar runt. ”Va fint du bor” säger han. Jag tackar och han tar tag i mig och drar mig in i hans famn. Vi kysser varandra från hallen samtidigt som vi går till sovrummet. Känns så underbart att kyssa han och tänker att han måste ha kysst en massa damer tidigare. Vi slutar kyssas och jag säger att jag vill duscha. Jag känner mig lite svettig och vill fräscha upp mig. ”Jag duschar gärna med dig om du vill” svarar Nicolas. Jag säger de får han göra och vi båda går till badrummet. Vi fortsätter att kyssas och klär av oss nakna i badrummet. Jag märker hur hans stora kuk trycks emot min fitta samtidigt som vi kysser varandra. Vi slutar kyssas och jag kollar på hans kropp. Han har stora vältränade armar, inga 6pack men heller inte någon ölmage. Ser nu hans kuk, blir nästan rädd när jag ser hur stor han är. Inte bara lång men även tjock, måste jag beskrivs den med något så är det falukorv. Jag kollar på han och säger ”skojar du? Hur ska jag få in den hade du tänkt?” och skrattar lite. Han skrattar tillbaka och svarar ”vi behöver inte ha sex”. Är ändå glad att han är stor nu när jag har blivit nyfiken på det. Vi hoppar in i duschen och kysser varandra. Sen tvålar han in min kropp. Tvålar in mina bröst och klämmer på dom lite sedan min röv. Och jag tvålar in hans kropp. Kommer ner till hans kuk och ser hur liten min hand ser ut jämfört med hans kuk. Blir seriöst lite orolig att vi inte kommer kunna ha sex. Vi hoppar ut ur duschen och torkar oss innan vi går till sovrummet.

Vi lägger oss i sängen och fortsätter att kyssas. Han lägger sig över mig och kysser mina bröst sen suger på bröstvårtorna. Jag känner hur styva mina bröstvårtor är och älskar att han vågar ta för sig. Sen går han ner och slickar mig mjukt, ligger där och njuter samtidigt som jag hör hur han stönar. Märker att han älskar att slicka. Han stoppar in två fingrar i mig och jag märker hur stora fingrar han har. Han slickar och tar sin tid och jag njuter. Jag är så kåt att jag vill bli knullad trots att jag inte vet om jag ens kan få in hans kuk. Jag ber han lägga sig ner och jag går ner på han. Jag runkar han med båda mina händer samtidigt som jag försöker suga. Öppnar min mun så stort jag kan och får bara in ollonet. Lägger fokus på att runka han med båda mina händer istället samtidigt som jag kysser hans kuk. Jag är så kåt att jag vill bli knullad nu. Jag lägger mig ner och särar på mina ben. Han tar först massa glidmedel på sin kuk. Han försöker trycka sin hårda kuk in, men känner att han är för stor. Han smeker på mer glidmedel och trycker lite hårdare, känner att ollonet åker in. Jag känner hur skönt det är. Tänk hur skönt det vore om mer ön ollonet va inne i mig. Han försöker komma djupare men känner hur min kropp bara säger ifrån. Får inte in mer än ollonet. Och han slutar försöka. ”Du är för stor!” Säger jag samtidigt som jag är lite besviken på mig själv. ”Det är ingen fara, det är inte första gången” svarar han. Det förstår jag verkligen, kan inte vara många tjejer som ta emot hans kuk. Han lägger sig bredvid och vi börjar kyssas. ”Har du ingen dildo?” frågar han. ”Jo den finns där” svarar jag och pekar emot sängbordet. Han tar fram den och lägger den bredvid sin kuk. Vi båda skrattar när vi ser hur liten min dildo ser ut bredvid hans kuk. Hans kuk är minst dubbelt så stor som min dildo. Han tar lite glidmedel på dildon och börjar använda den på mig. Först sakta och sedan snabbare samtidigt som han suger på mina bröst. Varje gång han märker att jag är nära så saktar han ner och slutar. Sen ökar han tempot igen. Jag låter han penetrera mig med dildon samtidigt som jag smeker klitorisen. Känner att jag är nära nu igen och tror att han ska sluta. Men han fortsätter och suger på mina bröst och jag kommer i en otroligt skön orgasm.

Ligger där tillfredsställd och ser hur hans stora kuk pekar rakt upp. ”Du får runka på mig om du vill, de ser ut som att du behöver komma”. Säger jag och skrattar lite lätt. Han börjar kyssa mig samtidigt som han börjar runka sin kuk. Känner hur nästan hela sängen skakar. Han ligger bredvid mig runkar, tar på mina bröst och kysser mig. Känner på mig att han inte kan vara långt ifrån en utlösning. ”Får jag spruta på dina bröst?” Frågar han. Jag älskar att bli sprutat på mina stora bröst så jag tackar ja. Han ställer sig upp och jag går ner på knäna framför han. Ser hur han runkar sin stora kuk. Jag tar båda händerna och runkar han sen får jag en stor och varm sats på mina bröst. När jag tror att han har sprutat klart kommer det en ny sprut, och en ny. Vi båda går till badrummet och torkar oss. Vi båda är trötta och märker att solen börjar gå upp igen.

Vi båda är helt slut och vi lägger oss i sängen och somnar. Jag vaknar först och hör hur han snarkar. Kollar under täcket och ser hur stor hans kuk är trots att han inte är ens kåt. Jag kan inte låta bli att försiktigt ta på mig själv och fantisera om gårdagen. Jag onanerar och fantiserar att han får in sin stora kuk i mig. Hör strax hur hans mobil larm går. Jag slutar att onanera och låtsas sova. Han går upp och tar på sig kläderna. Jag frågar han ”ska du åka hem nu?”. Han fortsätter att ta på sig kläderna och svarar ”jag har träning, så vi ska äta frukost med laget sen träna. Men jag hör av mig ikväll om du vill”. Jag vill så gärna göra ett nytt försök så svarar att han får gärna höra av sig. Direkt han lämnar lägenheten ligger jag i sängen och googlar. Lite besviken på mig själv och jag tänker att det måste finnas något sätt där han kan komma in i mig. Läser att man kan träna sig till det genom att använda dildos. Jag går upp och äter frukost. Sen borstar tänderna och fixar mig och åker in till stan. Envis som jag är tänker jag träffa Nicolas igen och visa han att jag kan få in hans kuk. Åker till sexbutiken där jag har köpt min dildo. Ser dildos i alla storlekar och ser hur en svart dildo är nästan lika stor som Nicolas kuk. Även näst största dom har. Köper även en rosa som är lite mindre än Nicolas storlek men större än min dildo. Jag betalar och åker hem. Sätter på en porrfilm och känner hur jag blir kåt. Börjar använda först min vanliga dildo, sen testar rosa dildon. Känner hur jag nästan får in hela rosa dildon och att den är skönare än min vanliga dildo som jag har haft i ett år. Blir nyfiken på svarta dildon och tar massa glidmedel på den och försöker trycka in den. Märker att det är nästan lika omöjligt som det va igår med Nicolas. Även om det inte gör en ont så får jag helt enkelt inte in mer än ollonet. Räcker med att bara ollonet är i mig, och jag smeker min klitoris. Fantiserar att det är Nicolas stora kuk och jag kommer. Går upp och duschar av mig och lägger mig i sängen och ser att Nicolas har smsat mig.

-Hej tack för igår kväll! Det va mysigt! Ses gärna igen men har massa träning och matcher så kan nog inte ses förrän helgen. Mvh Nicolas.

Jag tänker direkt att nu kan jag träna i några dagar innan jag träffar han igen. Varje kväll innan jag ska lägga mig sätter jag på porr. Oftast är det två killar som knullar en tjej eller så är det en mörk kille med stor kuk. Jag börjar med min vanliga dildo, sen den rosa och till slut den svarta. Märker att för varje gång kommer den djupare och djupare in i mig. Efter några dagar kommer nästan halva svarta dildon in. Känner hur uttöjd jag blir och för första gången kommer jag av bara penetration utan att röra klitorisen. Helgen närmar sig och Nicolas hör av sig. Vi bestämmer att ses hos mig. Jag duschar och fixar mig. Han knackar på dörren och jag öppnar. Han har med sig en vinflaska och vi sätter oss framför tv. Vi dricker lite vin och jag märker hur nervositeten börjar försvinna. Vi börjar kyssas i soffan och hans stora händer smeker mina bröst. Vi går till sovrummet och lägger oss i sängen. Precis som förra gången tar det inte långt tid innan han går ner och slickar mig. Märker hur mycket han älskar det. Jag går sedan ner på han och runkar han med båda händerna samtidigt som jag kysser och slickar på ollonet. Jag lägger mig bredvid han och jag tar fram min rosa dildo. Jag börjar onanera med den samtidigt som han suger på mina bröst. Märker hur våt min fitta är och hur kåt jag är på hans stora kuk. Jag viskar att jag vill ha hans stora kuk. Och han tar massa glidmedel på sin kuk och särar på mina ben. Han tar sin hårda kuk och trycker in den. Känner hur stor han är och hur skönt det är med bara ollonet. Han knullar sakta och kommer in djupare och djupare. Jag blir nästan chockad själv hur bra det går. Och jag ser hur halva hans stora kuk är i mig. Jag ber han att lägga sig ner och hoppar upp. Tar hans kuk och trycker in den. Jag börjar rida han sakta sen sätter mig på hans kuk och försöker låta han komma in djupare. Känner att jag kommer komma. Jag slutar och lägger mig på magen. Han ställer sig utanför sängen, drar mig till sängkanten och ställer mig på doggy ställning. Han tar sin kuk och trycker in den. Börjar knulla mig sakta och mjukt, känner hur hans stora kuk kommer in djupare för varje stöt. Han tar mig sedan lite hårdare. Märker att han kommer in i mig djupt med sin stora kuk. Han får fortfarande inte in hela kuken men inte långt ifrån. Jag ber han att sluta för jag kommer komma. ”Kom för mig” hör jag han säga samtidigt som han håller mig runt höfterna och tar mig bakifrån. Han ökar tempot och jag känner hur min fitta börjar bli varm, öm och känslig. Känner hur mina lår och ben börjar skaka och jag kommer. Han tar ut sin kuk och jag fortsätter att skaka. Aldrig haft en sån hör orgasm. Märker hur han runkar och känner hans stora sats på min röv och rygg. När han är klar torkar han. Vi duschar ihop och jag somnar i hans famn.

På morgonen ringde hans mobil igen. Han tog på sig kläderna och va tvungen att åka till träningen. Jag gick upp för att gå på toa och kände hur öm jag va. Va dock fortfarande kåt när jag tänkte på hur underbart sexet va igår. Jag la mig i sängen igen och tog mig själv. Kände hur styva mina bröstvårtor va. När jag kände på mig själv va jag redan våt. Kände hur kåt och öm min fitta va. Jag behövde ingen porr. Låg där och blundade och tänkte på Nicolas. Fantiserade att jag tog emot hans stora kuk och han fyllde mig ordentligt. Min fitta va så öm så att jag kom nästan direkt. Vi pratade under dagen och han berättade att det va dåligt med tid just nu. Han skulle åka till en annan stad i några dagar för att spela match. Att det skulle dröja några dagar innan vi kunde ses igen. Så fort jag fick ett sms av honom på dagarna tänkte jag på han. Det gjorde så att jag va nästan kåt hela tiden och fantiserade om han. Fick till och med smitta till toaletten på jobbet för att onanera så jag kunde koncentrera mig. Varje kväll låg jag och onanerade med mina dildos. Behövde inte ens porr längre. Låg och blundade och använde min svarta dildo. Jag fantiserade om hans stora kuk. Kände hur jag kunde trycka in dildon längre och längre in i mig. Efter några dagar ringde Nicolas mig och berättade att han va tillbaka i stan. Han berättade att han hade kunde ses en snabbis ikväll. Men va tvungen att åka hem igen för han hade en tidigt träning dagen där efter. Han berättade att han hade delat rum med en lagkompis när dom bodde på hotell, så han hade inte fått runka på några dagar och va kåt. Jag tackade så klart inte nej. Jag duschade och fixade mig. När jag är i badrummet och torkar mig hör jag hur han öppnar dörren och kommer in. Jag går ut naken och ser att han tar av sig ytterkläderna. Han säger hej och lyfter mig till sängen. Han slänger mig på sängen och börjar kyssa mig. Känner på mig att han är väldigt kåt och tar verkligen för sig. Han kysser mig samtidigt som hans stora händer smeker mina bröst. Han nyper mina bröstvårtor lite och jag stönar till. Han går ner och särar på mina ben. Kysser försiktigt och sedan slickar min klitoris. Jag stönar och känner hur jag blir kåtare och kåtare. Han ber mig att gå ner på knäna framför han. Jag går ner på knäna och ser hans stora kuk peka rakt upp. Jag börjar suga på ollonet samtidigt som jag runkar med båda händerna. Hör hur han andas högt och njuter. Han lyfter mig upp med sina stora armar och lägger mig på mage, sen lyfter han upp min röv så jag hamnar i doggy. Han står utanför sängen och trycker sin hårda kuk i mig. Ollonet glider in och för varje stöt kommer han in längre och längre. Jag står på fyra och njuter av hans stora kuk. Känner hur den verkligen töjer ut mig. Känner hur min fitta och blygdläppar kramar åt hans kuk. Han knullar mig hårdare än vad han någonsin har gjort, känns även som hela hans kuk är i mig nu. Han lägger handen försiktigt på min klitoris men jag tar bort den snabbt för att jag inte ska komma. Han spankar mig samtidigt som han håller om mina höfter och knullar hårt. Han drar mig i håret emot sig så jag inte ska kunna smitta ifrån hans stora kuk. Jag kan inte vara tyst och stönar högt när han knullar mig. Sedan lägger han sig ner och jag hoppar upp. Jag rider han så djupt jag kan och när hela hans kuk är i mig börjar jag rida han snabbare. Han tar tag i mina bröst samtidigt som jag rider. "Vi får byta ställning innan jag kommer" Säger han och lyfter ner mig. Han lägger mig i missionären och börjar knulla mig. Han lyfter upp mina ben så att dom pekar emot taket och känner hur hans kuk kommer djupt in i mig. Nästan så jag vill be han sluta men det känns för skönt. Han säger att han kommer komma och släpper mina ben. Han tar mig i missionären och jag börjar smeka min klitoris samtidigt som han knullar. Han stönar att jag kommer i mig och jag kommer också. Mina ben och kropp skakar av orgasmen samtidigt som hans stora kuk pulserar och fyller mig med sperma. Han tar ut sin kuk och jag märker hur hans sats rinner ut. Jag vet inte vad det är med min kropp men mina ben skakar fortfarande och allt känns underbart. Vi båda torkar oss och han åker hem för att duscha och sova. Jag duschar och somnar direkt.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren