Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Fyrkant vid nakenbad del1.

Fyrkant vid nakenbad del1.

Vaknar med att Linnea drar upp persiennerna, och jag får solljuset i ögonen.
-God morgon älskling! Vakna nu! Annars kommer vi aldrig få parkering!
-Jaja, ge mig 5minuter bara. Svarar jag.

Går upp ur sängen och hör hur Linnea håller på och fixa lite käk att ta med till havet. Hon har på sig vita shorts, jag skulle kalla det för pyjamas shorts. Eller shorts som man har på sig hemma, de syns lite för mycket att ha på sig det utomhus.
-Ska du åka med dom? Man ser ju halva röven?
-Och man kommer se hela min röv när jag ligger på nakenbadet? Svarar hon.

Jag skrattar lite, hon har ju trots allt rätt. Jag tar på mig kläder, äter snabbt en macka och dricker kaffe.
-Så borsta tänderna nu, vi åker om 5minuter.
-Jaja jag är klar redan.

Vi sätter oss i bilen och åker till havet som ligger nära oss. Det är i början utav sommaren, så det är ganska tomt eftersom vattnet är fortfarande väldigt kallt. Vi går en bit för att komma till området för nakenbad. Brukar alltid vara mindre folk vid nakenbadet, en av anledningarna till varför vi gillar det. Linnea gillar att sola topless, men senare tiden har hon valt och sola helt näck.

Vi går längst sandstranden och kollar vart vi ska slå oss ner. Lägger oss ner lite längre bort för att det är ganska tomt där. Ibland har vi busat lite på nakenbadet så vi vill inte ligga i centrum så alla ser. Vi klär av oss nakna och lägger oss ner för att sola. Vi båda sätter oss upp och kollar ut mot havet och ser hur ett annan par kommer emot oss. Dom kanske tänker som oss, att dom vill lägga sig lite längre ut för att få vara ifred. När dom börjar närma oss ser jag hur snygg kvinnan är. Även om hon har bikini ser jag hur stora härliga bröst hon har, vältränad kropp, äldre och ser helt enkelt extremt porrig ut. Hennes man ser även han bra ut, inte lika vältränad men bra för sin ålder. Försöker låta bli och kolla på hennes så Linnea inte blir arg. Dom går förbi oss och sätter sig 100 meter ifrån. Jag försöker prata på och låtsas som inget, men kan inte låta bli och ta en titt då och då. Hon tar av sig bikinin och ser hur heta bröst hon har, och att hennes bröstvårtor pekar rakt ut! Känner hur jag blir hård. Känner sedan en hand smeka min kuk försiktigt.

-Jaså, vad är det du ser? Frågar Linnea.
-Du måste hålla med om att hon ser riktigt het ut!
-Jaa, jag vill så gärna skaffa silikon, stora bröst är ju så sexigt!
-Men jag gillar dina bröst Linnea, trots att dom inte är stora alls!

Linnea såg verkligen inte ut som milfen gjorde, Linnea va ung, smal, små bröst, lite tajt röv, och alltid vaxad fitta. Hon va 20 år, och såg inte en dag äldre ut.

Märkte hur vi båda blev kåta. Hon började försiktigt kolla runt och såg att ingen såg oss. Och sen började hon små runka min kuk. Hon la huvudet på min mage och började försiktigt suga min kuk. Hon sög försiktigt på ollonet. Och jag kollade mot Milfen. Såg hur dom kollade rakt fram mot havet. Tänkte ifall dom kollar lite åt sidan kommer dom se vad som händer. Helt plötsligt började killen kolla mot oss och såg hur Linnea sög av mig. Han kollade bort igen och viskade något till milfen. Och några sekunder senare kollade både emot oss. Tyvärr såg Linnea det och slutade genast.

-Oj dom såg oss.
-Ja men det är lugnt, du kan fortsätta om du vill. Svarade jag.

Hon la sig på rygg och solade. Jag tänkte att det tyvärr inte blir något mer tills vi kommer hem. Såg helt plötsligt hur milfen började gå ner på sin kille. Slog försiktigt på Linnea som låg på rygg och kollade rakt upp. Hon satte sig upp och undrade vad jag ville, men såg direkt vad dom höll på med. Han kollade försiktigt mot oss och brydde inte sig att vi såg vad dom gjorde. Det gjorde Linnea så kåt så hon började suga min hårda kuk igen. Vi båda kollade lite på varandra medans våra tjejer sög av oss. Linnea slutade och la sig på rygg.

-Jag är så våt! Känn på mig!
Jag tog min hand och började smeka henne. Jag klarade inte av att bara smeka, så jag la mig mellan hennes ben och började slicka henne. Hon såg hur milfen fortsatte suga av sin man samtidigt som jag slickade henne. Märkte hur dom slutade. Jag satte mig upp igen bredvid Linnea och väntade på vad dom skulle göra.

Såg helt plötsligt hur båda två började komma emot oss. Linnea fick panik medans jag försökte spela cool.
-Dom kommer hit!!
-Ja men de ingen fara.
-Vad vill dom tror du?

Helt plötsligt stod båda framför oss, nakna, och snyggare nu på nära håll än förut.
-Hej, vi heter Anna och Patrik. Undrade om ni ville ha lite sällskap. Lite tråkigt och sitta själva.

Vi kollade lite på varandra och sedan sa jag lite tveksamt.
-Ja men det är alltid trevligt och lära känna nya människor.
-Ni får gärna slå er ner, svarade Linnea.
-Tack då hämtar vi våra grejer hit, svarade Anna.

Dom gick och hämtade sina saker, Anna la sin handduk bredvid Linnea och log. Vi pratade först vart dom bodde, om dom va här ofta och kall pratade lite. Det va allmänt trevligt men jag märkte hur Linnea började bli lite dragen efter all vin vi hade med oss.

-Jag måste bara säga att jag älskar dina bröst! Så stora och sexiga, får jag känna?
-Haha tack, ja men självklart! Svarade Anna till Linnea.

Linnea tog för sig och kände ordentligt.
-Man blir nästa sugen på att smaka på dina bröstvårtor.
-Gör det då! Svarade Anna.
Linnea kysste först försiktigt sen slickade sen började suga på Annas bröstvårtor. Jag blev genast hård och såg att Patriks tog sig på kuken. Linnea slutade och kollade på Anna och dom började kyssas.
Jag kollade runt och såg att de ingen som va i närheten och såg oss. Tog på min kuk som redan va hård och började runka. Såg sedan hur Anna försiktigt trycke ner Linnea och började kyssa hennes bröst. Hon la sig försiktigt över Linnea och sög på hennes bröstvårtor samtidigt som hennes hand smekte Linneas lår. Såg hur Linnea började sära på sina ben samtidigt som hon stönade försiktigt. Jag och Patrik låg på var sin sida och va väldigt kåta.

-Är det okej om jag känner lite på dig? Frågade Patrik.
Linnea kollade på mig och jag nickade försiktigt.
-Ja det är okej. Svarade Linnea.

Han tog på hennes små men fasta bröst och nöp henne i bröstvårtorna samtidigt som hon njöt. Sen tog han tag i Linneas huvud och riktade hennes mun mot hans kuk. Kollade på mig och jag nickade. Såg hur han tryckte sin hårda och stora kuk i hennes mun. Linnea fick in halva kuken i munnen. Såg hur Anna slutade och började försiktigt komma emot mig. Hon kysste mina lår, sen kysste sig uppåt mot bollarna. Sen kysste hon min kuk och tog ollonet i munnen. Hon började suga av mig djupare och djupare. Och sög från ollonet till roten utan problem. Såg hur Linnea la sig mellan Patriks lår och sög av han. Va så otroligt sexigt och jag kände att jag va nära. Frågade Anna om hon ville bli slickad men hon svarade
-Jag älskar att suga kuk! Så ligg och njut! Svarade hon.
Jag kunde inte hålla mig mer och sprutade i hennes mun. Såg hur hon inte svalde något och all min sats rann nerför min kuk. När jag va klar såg jag hur hon slickade och sög upp all min sats och svalde. Jag hade haft det så skönt att jag hade glömt att Patrik låg bredvid mig och blev avsugen av Linnea. Jag och Anna kollade på när Linnea sög. Märkte hur Patrik började komma, och stönade samtidigt som han fyllde Linneas mun med sin sats. Linnea svalde allt direkt.

Vi alla låg där nöjda och såg att de va en man som hade suttit och kollat på. Det såg ut som han hade sett det mesta och runkat.

-Jag vill hem och bli knullad. Sa Linnea.
-Men vi kan packa och åka hem. Ska ni stanna eller ska ni också börja röra på er. Frågade jag Anna och Patrik.
-Nej vi åker nog också hem nu, ni kanske vill ha sällskap till parkeringen? Svarade Anna.
-Ja men gärna. Svarade jag.

Vi alla gick till parkeringen ihop, och vi bestämde på vägen att byta nummer för att ses senare hemma hos Anna och Patrik.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren