Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Träffen med Borås paret.

Va inne på internet och började prata med ett par. Efter att jag och tjejen i paret hade pratat lite på bc bestämde vi för att ta det vidare på kik. Vi snackade ett tag på kik, retade varandra med att skicka naken bilder. Jag hade runkat och fantiserat om henne flera gånger. Hon va en milf med silikonbröst, sexiga kurvor och härlig röv. Hon va även lätt att prata med, trevlig och social. Vi kom överens om att vi skulle träffas en kväll. Lite nervös sätter jag mig i bilen, sätter på musik för att lugna nerverna och jag kör till dom. Mannen möter upp mig och välkomnar mig in i huset. Milfen reser sig upp från soffan och välkomnar mig med en kram. Hon har på sig svarta stayups, och en svart klänning som är rätt urringad. Vi sätter oss i vardagsrummet och pratar. Jag kan inte låta bli att kolla på Milfen, speciellt hennes bröst.

-Jag måste erkänna och säga att jag älskar dina bröst, dom ser ännu bättre ut i verkligheten. Får jag känna?

Milfen säger det är okej och jag tar för mig. Jag känner och klämmer på hennes bröst. Älskar hur stora dom är och porriga.

-Ska vi gå till sovrummet? Frågar hon.

Jag vill inget annat än få smaka och knulla milfen så jag tackar ja.
Hennes man stannar kvar i vardagsrummet .
Vi går in till sovrummet och börjar kyssas i sängen. Efter ett tag tar hon av sig klänningen, svart stayup set med matchande bh har hon under. Bh rycker rätt snabbt för jag vill inget annat än och leka med hennes härliga stora bröst. Jag klämmer, kysser och suger på dom.

Efter ett tag går jag ner och börjar slicka henne. Hon är rakad och har piercing. Jag kysser henne mjukt på fittan och låter min våta tunga glida upp och ner mot klitorisen. Allting är super sexigt och känner hur min kuk är stenhård. Jag lägger mig ner och hon börjar suga av mig. Kysser min kuk mjukt och börjar suga på den. Suger lite på ollonet sedan låter hela kuken glida in. Efter att hon har sugit lite och jag är väldigt hård frågar jag om hon vill rida mig.

Hon hoppar upp på min kuk och börjar rida. Känner hur varm, våt och tajt hennes fitta är. Jag tar tag i hennes sexiga röv och njuter. Är så kåt och vill knulla henne. Så jag lägger henne ner och särar på hennes ben. Trycker in min hårda kuk och tar henne i missionären. Börjar försiktigt sen snabbare. Hon stönar och ber mig ta henne hårt. Jag gör det och känner att jag inte kan hålla mig längre. Hon håller om min kropp samtidigt som jag fyller henne med min varma tjocka sats. Jag lägger mig bredvid henne lite besviken på mig själv. Hade mer än gärna knullat milfen lite längre.

Jag ber om ursäkt men hon säger det är lugnt. Vi båda ligger kvar i sängen och bara snackar. Så klart mycket sex snack och sedan börjar vi kyssas igen. Känner hur min kuk börjar bli hård igen. Jag kysser och suger på hennes bröst och känner att jag är kåt igen. Frågar om jag får knulla henne igen och hon svarar ja. Jag lägger mig över henne och stoppar in min kuk i Milfen. Hon känns väldigt våt, en blandning mellan min sats och hennes saft gör så att min kuk glider väldigt bra. Knullar henne lite i missionären sen ber jag henne ställa sig bredvid sängen. Böjer hennes kropp över sängen samtidigt som jag står bakom och knullar henne. Tar henne hårt och spankar hennes röv. Sen hoppar hon upp och rider mig. Jag tar på hennes härliga bröst, och sedan kramar henne och knullar henne underifrån när hon ligger i min famn.

-Detta är så sexigt, kan inte din man filma oss? Säger jag.
Hon ropar på mannen som kommer och filmar när hon rider mig. Han blir så kåt själv att han börjar kolla på och runka. Jag knullar milfen i doggy samtidigt som hon suger av mannen. Vi lägger oss sedan i missionären samtidigt som mannen kollar på och runkar. Mannen runkar och klarar inte av att hålla sig längre. Han trycker in sin kuk i milfens mun och hon börjar suga. Han kommer och hon sväljer allt. Jag knullar Milfen så hårt jag kan och fyller henne igen med min sats.

Jag går på toa och torkar mig. Känner mig helt slut och tillfredsställd . Ser att det börjar bli sent och jag behöver köra i 1 timma för att komma hem. Så jag tackar för mig, kramar båda och åker hem. De va första gången jag träffade dom men inte sista.

Jag gillar att fantisera och drömma mig bort och skriva sexnoveller. Mina noveller är baserade på erfarenheter, fantasier och önskemål ifrån andra. Ungman 123 på bc.
Ungman123 är medlem sedan 2021 Ungman123 har 9 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren