Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 12 - Favorit i repris

Del tolv (läs gärna de tidigare delarna i denna berättelse först)


Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den andra hållande något gömt bakom sin rygg. Alla slutade upp med kyssandet och tittade på henne.

- ”Kattis din kåtnos, orkar du?”, sa hon samtidigt som hon tog en stor klunk kaffe.

- ”Vad?”, skrattade Kattis till.

Sofie tog fram vad hon hade hållit gömd bakom ryggen, vilket visade sig vara Kattis svarta strapondildo.

- ”Vad sägs om att du ger oss flickor en varsin rejäl genomkörare?”, sa hon med ett snett leende.

Kattis gav mig, Dessie och Sanna en varsin kyss till innan hon reste sig upp i sin fulla längd.

- "Ok, ni ber om det.", sa hon med ett skratt samtidigt som Sofie gick fram mot henne.

Jag smet in i duschen, slog på vattnet och började tvätta av min kropp medan jag såg hur Sofie, Dessie och Sanna tillsammans med sex ivriga händer hjälpte Kattis att ta på sig selarna till strapondildon.
Ozze satt fortfarande tillbakalutad i jacuzzin och sov i det varma badvattnet. Det hördes små snarkningar från honom.

- "Jag först!", utbrast Sofie.

- "Här bestämmer jag!", avbröt Kattis henne med bestämd röst medan hon rättade till selarna.

- "Ner på knä mer er alla tre!", beordrade hon dem.

Alla tre lydde direkt hennes kommando och ställde sig på knä framför den 185 cm långa muskulösa solbrända blonda amazonkvinnan, så att de fick den stora svarta löskuken precis framför sina ansikten.

- "Kyss min kuk om ni vill ha den!", sa Kattis.

Jag såg hur Sofie, som stod på knä i mitten, med halvöppna läppar kysste den svarta löskukens "ollon" medan Dessie och Sanna på varsin sina kysste den upp och ner längst dess skaft.

- "Öppna munnen!", beordrade Kattis.

Sofie gjorde som hon blev tillsagd och snart var hon fullt upptagen med att suga den stora löskuken medan hon blev munknullad av Kattis som med sin högra hand höll ett bestämt grepp om hennes bakom hennes huvud. Det kom gurglande ljud från Sofie när Kattis körde strapondildon in och ut mellan hennes läppar, längre och djupare.

- "Duktig flicka!", berömde Kattis henne.

Kattis höll sin högerhand bakom Sofies huvud samtidigt som hon med sin vänstra smekte Dessie över hennes tjocka rödlockiga hår.
Sanna reste sig upp, stod tätt intill och tittade upp med trånande blick på sin nyfunna älskarinna som tornade upp sig framför henne. Lilla Sanna nådde bara till axlarna på den 22 år äldre långa kvinnan. Kattis böjde sig framåt och gav henne en mjuk kyss. Det kom små gnyende ljud från den lilla bleka 15-åringen när hon besvarade kyssen från den vuxna kvinnan som skulle fylla 37 om mindre än en månad. Hon böjde sig ner och kysste Kattis över hennes solbruna väldefinierade magrutor och vidare upp till hennes stora välformade fasta bröst. Med giriga läppar sög hon in ett av brösten och började stönande suga och nafsa på bröstvårtan, samtidigt som hon lät sina fingrar smeka Kattis över hennes vältränade magmuskler.
Kattis andades tyngre samtidigt som hon med varsin hand höll fast Sofie och Dessies huvuden och i tur och ordning fick dem att suga av henne stora svarta löskuk.

Jag stängde av duschvattnet, torkade mig med ett badlakan som jag virade runt midjan. Sedan smög jag tyst ut ur duschen och satte mig på toaletten för att titta på vad som hände.
Efter ett tag beordrade Kattis dem alla tre att ställa sig på alla fyra framför henne, med deras rumpor riktade mot henne. De var inte sena att lyda.

- "Duktiga små flickor", berömde hon dem.

Hon ställde sig på knä bakom dem. Hon smekte Dessie som stod i mitten över svanken. Hon gav henne en lätt dask på rumpan med sin ena handflata. Sedan gjorde hon samma sak med Sanna och sedan med Sofie.

- "Så! Har ni varit stygga små flickor?", sa hon med bestämd röst.

- "Ja!", fnissade alla tre fram samtidigt.

- "Stygga små slynor måste straffas", sa Kattis och gav dem i tur och ordning mer smisk på stjärten, lite hårdare denna gång.

- "Små stygga slynor måste lära sig veta hut. De måste bli knullade till lydnad! De måste få kuk!"

Hon böjde sig ner och kysste Dessie vid svanken, samtidigt som hon med varsin hand smekte och klämde Sofie och Sanna över deras rumpor. Snart hade Kattis kysst sig ner och borrat in sitt ansikte bakom Dessie mellan hennes skinkor samtidigt som hon smekte de andra två. Snart hördes det hur de alla tre började andas tyngre av Kattis behandling.
Kattis turades som att smaka de alla tre och tillfredsställa dem med sina läppar och tunga, samtidigt som hon hela tiden smekte de andra två med vana fingrar så att de stönade njutningsfullt.

Efter en stund reste sig Kattis upp igen.

- "Så! Nu ska ni få kuk! Nu ska jag knulla er i tur och ordning, är det förstått?", sa hon med lugn röst.

Alla tre nickade där de halvlåg på alla fyra på badrumsgolvet. Hon böjde sig framåt och tog utan ett ord tag i Sofie och drog upp henne på fötter.

- "Kom!", sa Kattis och drog med henne in i duschen.

Hon slog på duschvattnet igen och tog samtidigt duschslangen i sin ena hand och förde den ner mellan Sofies ben. Sofie andades tyngre när Kattis smekte henne med strålen samtidigt som de kysstes intensivt. Jag såg hur de båda sög på varandras tungor och högt stönade in i varandras munnar medan de tungbrottades.
Kattis satte tillbaka slangen på sin plats utan att stänga av den och tryckte sig sedan mot Sofie så att Sofie stod med ryggen tryckt mot duschens inre vägg. De fortsatte kyssas samtidigt som Kattis lyfte upp Sofie så att hon blev hängande i knävecken över Kattis starka muskulösa armar.
Snart hade Kattis penetrerat Sofie med sin strapondildon och knullade henne hårt upplyft mot väggen.
Sofie svarade med höga stön och skrik när Kattis hårt och resolut körde den stora svarta löskuken in och ut ur henne. Det tog inte lång stund innan Sofie skrek ut en kraftig orgasm. Kattis släppte taget om henne och klev ut ur duschen.

Sofie klev på darriga ben efter henne. Hon gick och satte sig i mitt knä och lade armarna om min hals. Hon kysste mig på kinden, kramade om mig och höll mig nära. Hon var alldeles andfådd.

- "Känn.", viskade hon.

Hon lade min ena hand över sitt vänstra bröst. Jag kände hur Sofies hjärta slog galet fort medan hon gav mig en till liten mjuk kyss på kinden och kramade sin nakna kropp mot min.

Kattis hade under tiden fått Sanna att lägga sig ner på rygg på badrumsmattan. Hon fick sedan Dessie att placera sig över henne i en 69:a. Snart var Kattis i full färd med att knulla Dessie bakifrån med strapondildon. Dessies skrik dämpades lite av att Kattis med ena handen tryckte ner hennes huvud så hon begravde sin mun i Sannas sköte. Sanna stönade där hon låg under och tittade med stora ögon på medan Dessie blev hårt och brutalt påsatt av Kattiss stora svarta löskuk bara några centimeter ovanför hennes ansikte. Strapondildon daskade högt mot Dessies våta fitta varje gång Kattis hårt körde in den till roten i henne.
Kattis ökade takten och tog henne hårdare och hårdare. Snart skrek Dessie rakt ut av njutning av att bli knullad av den 19 år äldre muskulösa kvinnan. Efter en längre stund blev hennes skrik högre och högre och hon började skaka i hela kroppen. Kattis fortsatte ramma min 18-åriga flickväns fitta i en helt vansinnig takt, ända tills Dessie till slut skakandes i hela kroppen ylande skrek ut en kraftig fontänorgasm, rakt över Sannas ansikte som låg under henne.

- "Duktig flicka!", sa Kattis med hög röst, samtidigt hon om drog sig ut ur henne.

Kattis hjälpte Dessie att rulla av Sanna och ställde sig själv på alla fyra över dem. Hon böjde sig ner och började slicka rent Sannas ansikte som var alldeles vått av Dessies fittsafter. Hon drog Dessie närmare dem och snart var de alla tre fullt upptagna med att kyssas vilt. Dessie och Kattis slickade tillsammans Sannas ansikte alltmedan de alla med höga stön även kysste varandra.

Dö kände jag plötsligt Sofies läppar mot min ena öra.

- "Kom.", viskade hon .

Sofie reste sig upp från mitt knä där vi satt på toalettstolen och drog upp mig på fötter. Hon tog mig i handen och drog med mig ut ur badrummet. Precis utanför badrumsdörren låg täcket som hon hade kastat på golvet. Sofie böjde sig ner, plockade upp det och svepte det runt oss två medan hon tryckte sin nakna kropp mot min.

- "Jag vill röka. Kom!", sa hon med andan i halsen där vi stod tätt insvepta tillsammans.

Vi gick med raska steg mot balkongdörren och öppnade den. Cigarettpaketen och tändare låg kvar på bordet ute på balkongen sedan kvällen innan.
Jag satte mig ned på en av stolarna där ute, med Sofie i mitt knä, fortfarande inrullade tillsammans i det stora täcket. Hon lutade sig bakåt och gned sin näsa mot min kind och min hals. Jag kände hur hon luktade och drog in doften av mig.

- "Gillade du att se Dessie bli knullad av Kattis?", frågade hon tyst samtidigt som hon kysste mig på kinden.

- "Ja, det gjorde jag.", svarade jag lite generat.

Hon gned sin lilla vältränade rumpa emot mig och väldigt snart kände jag att jag var på väg att bli hård igen.

- "Du inser väl att nu när du är ihop med Dessie så ingår jag på köpet. Du kommer inte undan trekanter.", sa hon.

Hon kysste min kind igen och fortsatte att gnida sig mot min kuk som nu åter var stenhård.

- "Jag har varit tänd på dig sedan första gången vi sågs.", viskade hon samtidigt som hennes läppar sökte sig till mina.

Hon snurrade runt, lade sina armar runt min hals och kramade mig hårt samtidigt som hon kysste mig djupt, fortfarande med täcket löst rullat runt oss.. Hon stönade förnöjt in i min mun medan jag besvarade hennes kyssar och smekte henne över hennes smala vältränade ryggtavla och skuldror. Vi tittade varandra i ögonen och det slog mig då att det var första gången som jag sett Sofie med utsläppt hår. Annars hade hon alltid håret hårt bakåtkammat uppsatt i en hästsvans. Det klädde verkligen hennes vackra ansikte att ha det mörkbruna håret utsläppt. Vi kysstes igen. Med ena handen höll hon kvar mig i kyssen medan hon med den andra smekte och fingrade på min erigerade kuk.

Efter en stund gled hon ner på knä mellan mina ben, utan att släppa taget om kuken. Täcket slogs upp och blev liggande bakom mig på stolen som jag satt tillbakalutad på.

- "Mmm, nu kommer du inte undan.", sa hon leende samtidigt som hon stirrade intensivt på mig med sina vackra isblå ögon där hon satt på knä, helt naken, mellan mina ben..

Fast jag kände att jag nog ändå inte hade velat komma undan även om jag hade kunnat. För även om jag var förälskad i Dessie och tyckte hon var vackrast i världen så tyckte jag ändå att Sofie var en riktig tio-poängare med sitt mörkbruna hår, sina vackra isblå ögon plus sin smala vältränade och galet sexiga fitnesskropp.
Utan att släppa mig med blicken greppade hon tag om min kuk med bägge händerna och började sakta runka den, samtidigt som hon närmade sig ollonet med sin mun.
Hon kysste mig mitt på ollonet och började sedan kyssa och slicka mig upp och ner över hela skaftet, ända tills hon åter kysste sig upp till ollonet och lät sina läppar omsluta det.
Jag kunde inte låta bli att stöna till för att det var så skönt. Vilken helt underbar kuksugerska! Jag har än idag aldrig träffat någon som är lika duktig på att suga kuk som Sofie. Hon sög mig under höga stön, djupt och länge, medan jag trasslade in fingrarna i hennes lena hår och försiktigt lekte med det mellan fingertopparna.

Efter en bra stund stannade hon upp och började kyssa sig upp över min mage tills hennes läppar åter mötte mina.

- "Jag är så jävla kåt! Ta mig, nu!", stönade hon fram mellan kyssarna.

Jag fick Sofie, utan att sluta kyssas, att förflytta sig så att hon hamnade sittande gränsle över mig, och snart kände jag hur min kuk gled in i hennes våta trånga fitta.
Sofie red vilt min kuk där jag satt samtidigt som vi tystade varandras stön med djupa kyssar och att intensivt suga på varandras tungor.
Jag vet inte hur länge vi knullade där ute på balkongen, men till slut kunde jag dock inte hålla mig längre utan sprutade i henne. Efteråt satt hon kvar, med mig fortfarande i henne, och fortsatte sakta rida min kuk så att den inte slaknade samtidigt som vi tog varsin cigg till.

- "Mmm, jag älskar att känna din stora kuk i mig. Du är så jävla skön!", viskade hon samtidigt som hon fortsatte att sakta rida mig.

När vi både hade rökt färdigt satt vi kvar och fortsatte kyssas en bra stund medan vi tittade varandra djupt i ögonen. Vi kramade om varandra och smekte varandras ansikten samtidigt som jag njöt av att känna Sofies trånga fitta långsamt rida min kuk.

Till slut reste vi oss så att min kuk drogs ut ur henne. Vi virade åter in oss tillsammans i täcket igen och gick sedan in till de andra.

När vi kom in i vardagsrummet hörde vi ljud från sovrummet och förstod att de andra tjejerna hade förflyttat sig tillbaka dit, varpå vi tillsammans, tätt kramande varandra med täcket om oss, sakta sakta gick dit i stället samtidigt som vi fortsatte kyssas.
När vi kom till sovrummet såg vi att Sanna låg på rygg mitt i den stora dubbelsängen. Över henne låg Kattis, uppstött på sina muskulösa armar och knullade henne hårt med strapondildon.
Sannas höga kåtskrik dämpades av att hon hårt och intensivt sög diandes på Dessies stora bröst, som stod på alla fyra lutande över henne. Samtidigt hånglade Dessie och Kattis stönandes och tungbrottades djupt inne i varandras munnar.

Jag kröp ner i sängen och lade mig på rygg bredvid dem. Sofie kom strax efter mig och lade sig på mage över mig och lade täcket över oss båda. Sedan låg vi båda och kramade om varandra och ömt smekte varandras kroppar och tittade på medan vi emellanåt kysste varandra. Just då gallskrek Sanna i falsett ylande ut en orgasm.

Dessie kröp efter en stund över till mig och Sofie och kröp ner under täcket till oss.
Vi kysste varandra alla tre och tittade med stora ögon på när Kattis fortsatte att hårt och brutalt dunka på lilla Sanna i en helt vansinnig takt. Den långa muskulösa vuxna kvinnan knullade den 22 år yngre lilla tonårsflickan hårt och resolut medan hon kastade runt henne på sängen, som hon varit en liten trasdocka. Hon tog henne hårt i missionären, liggande på henne bakifrån, doggystyle, ridandes, från sidan etcetera etcetera.

Till slut ställde sig Kattis upp bredvid sängen och höll fast Sanna i ett järngrepp i en standing full nelson (med sina armar under Sannas ben, fasthållande bakom hennes nacke), precis som kvällen innan, och knullade henne hårt så att den stora svarta strapondildon högt daskade till varje gång hon hårt körde den in och ut i hennes våta lilla tonårsfitta. Sannas skrek rakt ut av njutning medan Kattis vildsint knullade henne till flera orgasmer.

Sedan, efter en lång stund och utan att släppa taget om Sanna, gjorde Kattis på samma sätt så som hon hade gjort kvällen innan. Hon lade sig ner på rygg i sängen med Sanna över sig och satte ner sina starka vältränade ben som spjärn mot sängen.
Och sedan knullade återigen den långa muskulösa solbrända blonda 37-åriga vuxna kvinnan, frustande som en tjur, den betydligt mindre och bleka 15-åriga lilla svarthåriga punktjejen i samma vansinniga brutala takt så att hon högt skrek ut sina kåtskrik när hon, under flera timmar, blev nonstop knullad till orgasm på orgasm på orgasm. Kattis kunder verkligen, helt outtröttlig, hålla på hur länge som helst.
Hela sängen skakade och Sanna ylade högt, som om hon varit en hund, ut sina kåtskrik.

Efteråt, efter en väldigt väldigt lång stund, var Sanna helt utmattad och både hon och Kattis var helt genomvåta av svett. Jag kastade ett öga på klockan och såg att den var över halv fem på eftermiddagen.
Kattis bar kyssande Sanna till duschen och de tvättade av varandra.
Under tiden bäddade jag, Dessie och Sofie rent i Kattis stora säng och kröp sedan ner tillsammans under de nytvättade sängkläderna. Kattis och Sanna kom snart tillbaka hand i hand och kröp ner de med, fortfarande kyssandes.

Efter en stund kom även Ozze, klädd i boxers och nykammad.

- "Vattnet har börjat bli kallt.", sa han gäspande och kröp också ned i sängen.

Sedan tillbringade vi allihopa resten av lördagen och hela söndagen tillsammans i den stora sängen. Vi lämnade sängen enbart vid enstaka toalettbesök eller för att röka på balkongen. Kattis lagade mat som vi åt i sängen.
Resten av helgen gick åt till mys, sex, vilande, filmtittande och ännu mer sex.


Fortsättning följer......


Från och med nästa kommer jag berätta vad som hände efter året därpå.

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren