Publicerat
Kategori: Sexnoveller

5 Ett halt besök

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser.
Vi har en rolig grej för oss min flickvän och jag. Som går ut på att en helg i månaden, får en av oss bestämma vad vi ska göra, och den andre får inte säga nej. Det kan vara något utmanande, men helst en trevliga saker för att lära känna varandra och ha kul och skönt. 
Dessa är några lyckade händelser. Lågvattenmärket var när hon bestämde att vi skulle vara hemma hos henne och städa. Men det var trevligt ändå för hon kom iklädd endast en gammaldags städrock…som nu bor i vårt gemensamma hem
Läs dom helst i ordning 1 Dag på SPA, 2 Vibrerande tågresa, 3 Sol och klubb, 4 Ängen och gungan, 5 Ett halt besök, 6 Tantrakursen, 7 Nya hemmet, 8 På rull, 9 Lite tantra hemma, 10 Jag gratuleras.
Vi har till utvecklats mer och mer innerlig närhet.

Kanske kommer det fler, beroende på vad vi hittar på.
Redna


----------------------------------------------------------------------------------

5 Ett halt besök

Önskedagar


Längre fram åt hösten hade jag hittat en liten notis i lokaltidningen som fick igång min fantasi. Jag tog kontakt och fick förklarat för mig hur  det gick till, det var ingen sexuell tjänst och i och med det fullt lagligt. 
Jag luskade hos dig om vad du tyckte om ditt och datt. Vi hade haft en såndär låda med frågor där vi skulle berätta vad vi ansåg om händelser och saker. Och våra tidigare eskapader Så jag trodde nog jag var på ganska säker is med överraskning jag ordnat åt dig, åt oss på min bestämmarhelg
Överraskningen kom ca en halvtimme innan du skulle komma till min lägenhet. Jag hade köpt ett extra element (kontant) och ställt i sovrummet, så det skulle vara behagligt att vara naken där. 
Du hade haft det lite körigt på ditt arbete den senaste tiden. Så jag berättade att jag hyrt in en massör så du skulle vara beredd på att det skulle finnas en person till hos mig, när du kom. Vad omtänksamt av dig, sa du. Du skulle bara veta , tänkte jag nöjt
Jag var lite spänd på hur detta skulle gå, om du bara skulle tycka det var åtminstone hälften så sexigt som jag hoppades på. Som ändå bara skulle få titta på, som var nog så upphetsande för en smyg voyeur som jag. Då så skulle du säkert gilla överraskningen. 
Det blev en lyckoträff, det visade sig att du och Li hade mötts tidigare och fått fina intryck av varandra.  
Jag hade dukat upp lite mat i köket med ett japanskt tema som innehöll gyoza med dippsåser, grönsaker och en liten portion anmitsu. Till det var det sake och grönt te.
Det blev en trevlig stämning och du påminde mig om att du berättat om att när du träffat Li förra gången, så tyckte du hon var så snygg och trevlig. Vad du inte berättade för oss nu, var att när du berättade för mig tidigare var att om du skulle pröva en trekant. Så var hon den första du skulle fråga, det var ju en lättnad för mig med tanke på min vilda plan. 
Jag lät Li berätta vad som skulle hända. Hon förklarade att denna massageform hade sitt ursprung just från Japan och kallades nurumassage som betydde hal och utfördes bland annat av Oiran som var en form av lite lyxigare prostituerade som även uppträdde med sång och traditionell dans, men med erotiska undertoner. 
Du och jag lyssnade storögt på Li, och jag och jag anade att du också blev ännu mer nyfiken och kanske lite kåt.
Detta är Sverige och det är som tur är förbjudet med att sälja sexuella tjänster, sa Li, men högst tillåtet att njuta och med så fin klient kanske det blir lite extra, sa hon och log stort. 
Du frågade högst relevant, vad är det mer exakt för spännande jag ska få vara med om? Li förklarade att till skillnad från vanlig massage där man använder händerna, så använder man hela kroppen och framför allt bröst och rumpa. Waoo! sa du och det riktigt lyste ur ögonen av förväntan. Du tittade på mig länge och sa, sedan vi ska nog vara nakna och du ska få titta på. Jag kände mig ertappad som en snattare i en godisaffär, men kunde dåligt dölja min stora entusiastiska förtjusning. 
Li tog kommandot och tog med oss till sovrummet där allt var förberett men stämningsfull belysning, luften varm och med en svag doft av mysk från den rökelse Li tänt tidigare. Sängen var överdragen av ett vitt latexlakan med en värmemadrass under och utdragen i från väggen så den stod nästan mitt i rummet. Två bambuskålar fyllda med Nurugel, stod på inplastade värmedynor på var sida av sängen. 
Du gick nyfiket fram och stack ett finger ned i det ljumma innehållet. Det är Nuru, en klar vätska med konsistens som typ löst slime, gjord från alger och helt biologiskt.
Känn på den sa Li, vi stack tveksamt ned våra händer och lekte i halkan, det var otroligt halt och skönt. Du tittade på mig och sa, du är bra avundsjuk nu va? Ja men kanske blir det fler tillfällen, svarade jag och log av förväntan.
Det var en mycket erotisk känsla att stå där och kela med våra hala händer och låta nuruvätskan sakta rinna mellan fingrarna. Jag tänkte att vilken tur att vi båda gillade detta kladdandet. Det betydde väl att vi inte riktigt var fullt avklarade med det som Sigmund Freud kallade det anala stadiet, utan det kunde vi bearbetade som en sorts lättare perversion. Trevligt tänkte jag som gärna ville göra detta själv med dig, en annan gång. 
Du började klä av dig och jag noterade med upphetsad glädje att du fortsatt att vara utan trosor, då och då. Jag såg att Li också märkte det och slängde en kort blick på mig och log med lätt höjda ögonbryn när våra ögon möttes. Jag log tillbaka och nickade nöjt. 
Nu stod ni båda nakna framför sängen med era långa hår uppsatta i stadiga knutar. 
Du med din lätt mogna kurviga kropp. Med en rakad mus och välformade bröst, en liten aning till en sexig putmage och en rund härlig rumpa. Li i sin tur var nättare men också ganska stora bröst, en välansad buske med en tofs som jag förstod senare att hon använde å kittlas lite med. Hennes höfter var smalare men med en rund rumpa och också otroligt sexig.
Li bad dig ligga ned, spänningen i rummet var stillsam men erotiskt laddad Lugn orientalisk musik bidrog till den speciella stämningen. 
Jag satt bekvämt i den antika Kanapé jag köpte för ett tag sedan, kontant förstås. 
Li förklarade att för att jaga bort alla onda väsen och spänningar från din kropp. Så skulle hon börja med en “Hawaiian Lomi Lomi” massage som gick ut på att ganska snabbt smeka över kroppen i ett X från axel till tå, växelvis och liksom kasta bort all negativ energi. Jag såg riktigt hur du sjönk ned i avspänning och in i ett lugn. Det var en så sexig syn att se er båda helt nakna i min säng, i smyg hade jag höjt ljuset för att se lite bättre. 
Nu började Li smeka på lite Nuru på din nakna rygg, och smörjde ut det med sina bröst. Hon tog mer nurugel och lade sig raklång över dig och smorde in hela dig på det viset. Så du blev så där glansigt sexigt blöt över hela kroppen. Du gav i från dog njutningsfulla mmmm, men jämna mellanrum.
Detta gillade jag och min kuk som reste sig under mina mjuka linnebyxor.
När Li vände sig om och låg med ryggen mot din rygg med sia fötterna på varsin sida om dina ben för att massera dig med sin rumpa, så hennes ljusa fitta öppnades rakt mot mig. Då högg det tag i min kåthet på riktigt och jag lutade mig framåt av ren reflex. När hon tog in mig med blicken och sakta började massera din rumpa med sin egen. Då kunde jag inte hålla handen borta från min kuk, utan började massera den genom tyget. Li verkade inte ta illa upp utan log förföriskt, så jag fortsatte samtidigt som jag lät mina ögon utforska hennes läckra kropp och läckra fitta. 
Li lät sin rumpa åka längs hela din rygg ända upp till nacken och halkade runt där och jag hörde dig stöna mjukt av välbehag. 
Det blev en grundlig genomgång av hela din baksida av en naken glänsande Li. 
När du ombads vända dig, passade jag på att bjuda på lite å dricka. Ni tog tacksamt emot det och du sa med ett saligt leende, vilken härlig upplevelse och så skönt. Min kuk stod så i byxorna så jag var tvungen att sätta mig för inte se fånig ut. Jag såg att du hade svårt att inte stirra på Li:s sexiga kropp, som var alldeles blank och såg så där inbjudande slät och mjuk ut. Li tog din hand och la den på sitt lår så du fick känna. Du lät din hand smeka runt lite å så tittade du på mig och sa kom å känn. Jag kröp ur kanapén och fram till sängen. Det var en sån härlig känsla med en len hal och alldeles varm hud, jag tog min andra hand och doppade den i bambuskålen och tog med lite Nuru och smekte det över ditt bröst. Det som normalt brukar vara det bästa jag visste, blev nu ännu skönare, å du flämtade av njutning. 
Jag drog mig tillbaka till min “åskådarläktare”. och med handen fortfarande full av nurugel stack jag ner den till min längtande kuk. Det var ju också skönt så det förslog. Det var nästan som om fröken höger blivit en riktig fitta, som red mig under byxorna. 
Den synen jag såg när jag tittade på sängen var obetalbar, du liggande på rygg öppen och välkomnande med ben och armar brett isär och den jätte sexiga Li som lekte och kanade på det mest sensuella sätt över hela din kropp. Hon använde tofsen på sin fitta för att kittla dig lite här och var. För att sedan glida över samma ställe med ett bröst, för att du skulle känna kontrasten.
Hon lät dig nära på bada i Nuru, Konstnären Botticelli skulle velat målat om födelsen av Venus om han sett dig nu. Så sexigt, jag var glad att fröken höger kunde vara med, under mina byxor. För det hade varit outhärdligt att bara hjälplöst tittat på. 
När Li, säkerligen inte omedvetet. Sköt upp sin nakna bak mitt framför ögonen på mig för att låta brösten massera dina fötter. Och jag skådade rakt in i hennes svullna och öppna fitta och såg in i dess rosa inre. Höll jag på att strunta i alla lagar och överenskommelser och bara kliva fram och styra in min kuk rakt in i detta exotiska paradis.
Men hon försvann glidande upp längs ditt ben och verkligen koncentrerade sig på insidan av ditt lår och vidare mot din rakade öppnade fitta, den var så mottaglig att jag trodde Li skulle ha svårt att inte dyka in i den. Men hon styrde av med sin hand och smekte bra dina yttre blygdläppar i ljumsken. Sedan kom bröstet smekande som mjukt stängde in din grotta. Jag både såg och hörde hur du njöt, bröstet passerade och jag såg hur du lyft ditt underliv från latexmadrassen i din trånad efter mer. Hela Li:s midja strök din svullna klitoris, hon gnuggade lite extra med sitt höftben, som gjorde att du stönade högt av välbehag. Hon svängde sedan på ett elegant sätt så hennes fitta strök över din och stannade och juckade några drag, jag såg att du nära på vibrerade av kåthet.
Ni flämtade båda två med häftig andning. Nu blev det för trångt i mina byxor och jag drog ner dom till knäna för att kunna runka lite friare. Li backade nu uppåt med benen isär på varsin sida om dig och lät sin fitta smeka dig upp mot dina bröst. Jag såg att du tittade och tänkte, var så god, den synen njöt jag av nyss. Det syntes att du gillade det för du slickade dig om läpparna, som du brukar göra när något gott serveras. Samtidigt som hennes fitta masserade dina bröst så smekte hon din fitta med sin ena armhåla, säkert mjuk och härligt -tänkte jag. Super sexigt såg det i alla fall ut. 
Li fortsatte att söka sig uppåt och hamnade med sin fitta mot din haka och jag reste mig och smög upp längs sängen för att se bättre men också för att hämta mer Nuru till min resevfitta. 
Jag såg att Li höll ned sin fitta så du inte kom åt att slicka den, fast jag anade att du skulle göra det om du kom åt. Jag hade väldigt svårt att hålla mig från att inte hoppa med i vätan och stoppa in kuken vart ställe den än skulle få plats.
Jag stod en stund och den bilden var så originellt sexig så jag har aldrig sett dess like. Du kunde ju inte låta bli att låta dina händer smeka denna underbara rumpa som låg alldeles nedanför din haka. Med ett par lår som omfamnade ditt huvud som gjorde att du satt helt fast i ett mjukt städ. Li hade sina händer i dina ljumskar och masserade stadigt mot dina yttre blygdläppar. Jag hörde hur du riktigt njöt och tänkte att din orgasm nog inte var långt borta. 
Li fortsatte sin väg över dig och lät sin fitta sakta smeka över ditt ansikte, efter kom magen och sedan brösten. Så sexigt, och nu lät hon sina bröst smeka och kittla hela ditt ansikte. Samtidigt som hon höll ned dina armar så att du bara skulle ta emot och vara i det som hände.
Li stod på golvet vid huvudändan av sängen, böjd över ditt ansikte med sina bröst smekande. Du låg inbjudande våt och hal på det vita lakanet, vilken syn. Jag stod vid fotändan med kuken i handen och en uppknäppt skjorta och inget mer och var helt förbi av kåthet. 
Li titta de upp på mig och log och nickade att det var ok att komma med. Hon sa innan jag kröp mig ned i sängen till min hägrande kåta flickvän, att hon skulle ta en dusch och vara tillbaka om 20 minuter. Innan hon gick, rotade hon i sin väska och vad jag tyckte. Tog hon med sig något som liknade en rosa dildo till badrummet.
Du hade inte kunnat vänta utan dragit upp dina ben och börjat smeka din klitoris som riktigt hade stånd. Li tittade ned på dig och fnissade och sa, ha det så skönt. 
Innan jag dök ned till dig tog jag två nävar nurugel och lade den ena på min rygg och den andra på din mage, för jag ville också känna de hala smekningarna. Du slog armarna om mig och smörjde in mig med hala händer, det var sjukt skönt. Jag gled över din mjuka hala kropp och sensationen var otrolig. Hela jag blev en erogen bubbla och kroppen som ett stort känselspröt av njutning. Min kuk omslöts av ditt heta hungrande sköte och vi flöt och gungade i detta hav av närhet, kåthet och åtrå.
Jag var helt uppe i vårt knullande och vet inte hur länge vi höll på. Vi smektes och kysstes, gled och knullade, flämtade och stönade i en ånga av kåthet.
Jag var ett med dig i värmen och lusten Trotts ett mjukt och stilla juckande, steg upphetsningen till ett klimax. Min kuken och jag var ett enda organ när orgasmen exploderade ut ur mig och sprutade rakt in i dig med ett brak. Världen försvann och jag var bara njutning. Jag hörde dig som i ett töcken stöna ut din uppdämda njutning och kände hur din kropp vibrerade av orgasmen tills den också tappade spänsten totalt. 
Vi låg så som geléklumpar och smekte oss stilla i det hala mot varandra en bra skön stund. Vilken avslutning, så härligt att halka rund på varandra. Mjuka, varma och tillfredsställda och med en ny erotisk upplevelse rikare. 

Li kom in i rummet, nyduschad och fräsch, som om hon var en del av familjen. Hon satte sig i på min åskådarplats och sa, här satt du bra ser jag. Du reste dig på armbågarna och sa lite yrvaket, om du har lust får du gärna komma hit utan för tjänstens ramar och leka mer, någon dag. Li svarade skrattande att hon gärna gjorde det. För detta var en härlig session och ärligt så hade hon inte många kunder alls utan använde det till sin egen höga njutning och detta var mycket angenämt, så nästa gång kanske inte behöver gå ut i duschen och använda den här, sa hon och viftade med sin dildo. Vi skrattade så vi nästan kiknade, och säker också för att detta var en sådan känslomässig upplevelse. 
Jag tog fram en lunta sedlar av tavelpengarna och sa att vi gärna ville köpa lakan och skålar och annat tills nästa gång du ville komma. Du tittade på bunten med stora ögon och sa att så mycket är det inte värt. Jag sa lugnande att denna upplevelse är värd mycket mer än några papperslappar.
Redna

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.
Anders Redna är medlem sedan 2022 Anders Redna har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren