Publicerat
Kategori: Sexnoveller

3 Sol och klubb

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser.
Vi har en rolig grej för oss min flickvän och jag. Som går ut på att en helg i månaden, får en av oss bestämma vad vi ska göra, och den andre får inte säga nej. Det kan vara något utmanande, men helst en trevliga saker för att lära känna varandra och ha kul och skönt.
Dessa är några lyckade händelser. Lågvattenmärket var när hon bestämde att vi skulle vara hemma hos henne och städa. Men det var trevligt ändå för hon kom iklädd endast en gammaldags städrock…som nu bor i vårt gemensamma hem
Läs dom helst i ordning 1 Dag på SPA, 2 Vibrerande tågresa, 3 Sol och klubb, 4 Ängen och gungan, 5 Ett halt besök, 6 Tantrakursen, 7 Nya hemmet, 8 På rull, 9 Lite tantra hemma, 10 Jag gratuleras.
Vi har till utvecklats mer och mer innerlig närhet.
Kanske kommer det fler, beroende på vad vi hittar på.
Redna
____________________________________________________________________--

3 Sol och klubb

Önskedagar


En riktig rusk och regnsommar var det, vi hade ju hoppats på sol och bad. Vi hade även skojat om nakenbad och lite solskensknull, men inget verkade bli av. 
Tills jag hittade en annons där någon sålde resecheckar, jag kastade mig på telefonen och fick hålla mig från att inte skrika, - att jag köper dom.
Vi gjorde upp att jag skulle komma genast och det passade bra då jag just kommit hem från ett möte och var propert klädd med slips och blanka skor. För jag kunde tänka att jag om jag kom med sedelbuntar från min suspekta tavelförsäljning och såg ovårdad ut, kanske de skulle backat. 
Men jag plockade fram lite tavelpengar och när jag kollat checkarnas äkthet, slog jag till.
På hemvägen ringde jag dig och sa, kom över till mig så bjuder jag på kvällsmat och en riktig överraskning. Du blev jätteglad och sa att vilken tur att jag kom med uppiggande samtal, för detta ursula väder sänker dig som Vasaskepet. 
Jag svängde in hos delikatessaffären där jag nära på blivit stamkund, för att de gärna tog emot kontanter och sånna hade jag ju gott om. 
Det plockade snabbt ihop en lyxtallrik med mycket smått och gott. Några varma bakpotatisar och nybakat bröd kom med i min påse. 
Du och jag kom nästan samtidigt hem till mig. Vi ställde fram brickan och gott kallt grönt te. 
Vi hade ju inte tänkt att åka utomlands nu utan spara pengar till en längre resa fram åt hösten, för såna gick inte att köpa med kontanter. 
Men nu med resecheckar kunde vi lyxa på med en kort tripp redan nu. Men vi blev väldigt besvikna när vi kollade resebolagets utbud. 
Efter mycket letande hittade vi ett väldigt dyrt men i och för sig exklusivt hotell på Grand canaria , lite Svensson lät det. Men checkarna räckte precis så då fick det bli så. När vi bokat insåg vi att det redan var i morgon kväll planet skulle lyfta. 
Det var ju trots allt en del saker som måste ordnas innan. Så du stack hem genast efter vi ätit. Å jag som hade hoppats på lite mysigt under täcket, men icke. 
Jag kollade väderappar och blev på lite bättre humör, sol och varmt de flesta av dagarna men inte för hett. 
Jag plockade fram lite mer av tavelpengar och gick ned på stan för jag antog att jag behövde nog växla på flera ställen för att få ut € så det räckte. Men så kunde man väl säkert växla där nere också. 
Väl nere i centrum efter växelkontoret smet jag in på den lilla erotikbutik jag hade köpt den sexiga fjärrstyrda vibratorn som vi lekt en del med även efter den uppiggande tågresan. 
Butiken hade blivit mycket mer välsorterat än när jag var där senast. Smart koncept, från centrumgatan var det en vanlig klädbutik och från bakgatan var det en erotisk shop. I mitten av lokalen var det lite mer vågat än man ser i vanliga butiker. 

Jag hade inte fått växla så mycket som jag hoppats på, så jag hade en del sedlar kvar. 
Jag frågade om det gick bra med kontanter, och så drog jag en vit lögn om att jag blivit utsatt för ficktjuvar så jag väntade på nya kort. Det gick bra sa expediten. 
Hon frågade om jag behövde hjälp och det vore ju fint. 
Jag hade dina mått å storlekar i anteckningar i telefonen. Och berättade att vi skulle söderut och jag ville överraska dig med något sommartunt.
Efter lite letande fastnade jag för en melerad ärmlös gul klänning som gick att hissa upp och ned och ändra urringning och vidden på samtidigt som den kändes lätt och fin. Den passade mitt tekniska sinne. 
Jag frågade om det var något annat som var nödvändigt att ha på en sån här resa och vände mig mot den erotiska avdelningen.
Expediten och jag hade skojat och haft trevligt i bland klänningarna. Så vi fortsatte så in i den svartmålade avdelning. Har du tur, sa expediten kanske du behöver glidmedel om det blir ofta menade hon. -Jag tar en tub, den bästa du har sa jag.
Jag fick syn på badkläder och köpte en knytbikini i klarblått med endast ett snöre att hålla ihop delarna med. Så tunt tyg hade jag aldrig känt, men väldigt fin.
Men det var, sa experten. För att den lätt skulle gå att göras mindre eller större. Ja så stor såg den inte ut att kunna bli, men tillräckligt för att min kvinna skulle vilja använda den, hoppades jag.
Det är väldigt populärt med strandtunikor blev jag upplyst om, så jag tog en sånt som passade bikinin. Jag visste inte vad hon brukade ha på stranden. Vi hade aldrig varit där tillsammans. 
Expediten visade mig ett par matchande badbyxor, korta boxershorts modell i samma tyg men med innerbyxa. Kanske blir det lättare att förmå henne att använda bikinin om du också har nytt, tyckte experten konspiratoriskt. Smart sa jag och kände mig nöjd med min shopping. 


3.1 Solresan

Väl på plats var det så mycket bättre än vi anat, stort rum med en rejäl takterrass utan direkt insyn och fri havsvy. 
Vi hade kommit på natten och först på morgonen insåg vi vilken tur vi haft.
Hotellet bjöd på frukost på rummet första dagen så jag ringde receptionen, samtidigt som jag såg dig kasta av dig nattlinnet och dansa näck ut på terassen. Jag fick lite svårt att uttrycka mig. Men jag fick fram rumsnummer i alla fall. 
Lika naken som du gick jag också ut  i solen.
Underbart, äntligen värme och genast blev du naken. Vi stod vid räcket och spanade ut över vyn med bara havet och någon form av gammalt fyrtorn till höger, -vidunderlig vy, sa vi.
Jag stod snett bakom dig och höll om dig, hudhunger kom över mig och jag strök mig vällustig mot din mjuka hud. Du lutade huvudet bakåt och kysste mig, lång blev den och vi vände på oss mot varandra. Länge nakenkramades med hela våra kroppar i solen på vår första suntripp. Kuken reagerade direkt och började få lust.
Det knackade på rumsdörren och jag gick in för att öppna, men du hann före och knappt hade jag fått fram en handduk att skyla mig med innan du öppnade och i skydd av dörrbladet släppte du in roomservice som körde in en frukostbricka. Jag fick fram en sedel och gav i dricks, hon blev väldigt glad över den 50 pengen. 
Du stod gömd näck bakom dörren och stängde den när hon tackade gick ut. Du kom fram till mig och ryckte bort handduken och samtidigt som du smekte mig med dina bara bröst, sa du - du vet att värdet på valutan är en nolla till. Ja just sjutton det blev lite mycket då, sa jag, men då kan vi nog hoppas på ”special treatment”, resten av veckan. 
Det det var något med dig under tiden vi åt frukosten, du tittade på mig med något slugt i blicken. Men du sa inget. 
Jag gick in för att hämta presenterna jag köpt. De var fint inslagna, allt i ett och samma paket. Du undrade om du skulle känna igen det svarta pappret med lila guld snören. Jag försökte se ovetande ut. 
Du provade klänningen och skrattade gott åt alla finesser och hissade genast upp den så att den knappt täckte musen. Detta är min favorit längd, vad tycker du? Perfekt sa jag och smekte dig upp längs baksidan av låret och upp över din rumpa och fram över höften och försökte lugga dig i ditt fittstubb. Du tittade ner och sa anklagande att -min trädgårdsmästare misskött sitt ansvarsområde, jag medgav att han skämdes men lovade bättring.
Du provade bikinin som du först såg mycket skeptisk till, jag tog raskt fram mina badbyxor. Då blev du mer positiv och tyckte den trotts sin litenhet gav ett oväntat bra stöd så den kunde du tänka dig, fast den var i minsta laget. Extra glad blev du för du hade bara en ful gammal baddräkt med dig.
Du höll lite undrande upp glidmeselstuben, utan att tänka mig för sa jag som expediten sagt- den kan var bra att ha om det blir ofta. Du höjde ögon brynen och undrade vad för relation jag hade med den expediten? Jag försökte förklara, - ingen alls. Men du bara skrattade.
Jag blev kåt av att se dig prova kläder så min kuk fick badbyxorna att strama. Det såg du och började experimenterade lite extra med bikinin, och drog ihop den så den knappt dolde bröstvårtorna och förvandlade nederdelen till en syndig string som visade mer än den dolde.
Du tog av dig bikinin och hade bara på dig den skira tunna strandtunikan, så sexigt.
Du gillade mina badbyxor och smekte det mjuka glatta tyget både bak och fram och inuti i och fick ut min kuk på sidan av. Och ställde dig ned på knä framför mig och började mjukt pussa på kuken som stelnade till i räserfart.
Du blev djärvare och slöt dina läppar om mitt ollon som fått en blålila nyans, tur att jag hade en stol att stödja mig på, för knäna började darra av upphetsning. Du tittade upp på mig och jag såg in i dina djupblå ögon och förundrades över hur mycket jag älskade dig. Jag vet inte hur du gjorde men det var otroligt skönt. 
Du reste dig upp och och jag lade mig ner på en av däcksstolarna och trasslade av mig mina byxor. Du tog lite glidmedel och smorde in min kuk innan du gränslade mitt stånd. Denna knull kom så oväntat att jag inte riktigt hängde med. Med åter igen du i solen på min kuk, denna gång med den tunna tunikan på som gjorde dig nästan ännu mer naken än utan och jag såg mina händer som smekte din härliga kropp genom det tunna tyget. Det var så otroligt sexigt. 
Du red mig sakta och bestämt och vilken syn jag fick, med dig böjd framåt så dina härliga bröst svävade fritt under det skira tyget. Jag bara log och kände kåtheten tillta. Du tittade mig kärleksfullt in i ögonen samtidigt som du begravde min kuk djupt i din sköna fitta. Du red återigen sakta upp och ned längs min hårda kuk. Men nu lite dröjande du frågade om jag kunde hålla mig en stund. Jag log och sa att jag skulle försöka. Du red igen med sugande tag. Och du var så sexig när du liksom sökte din optimala njutning, du liksom skruvade ned din fitta på min kuk. Det var så omåttligt skönt och så gned du din klitoris mot mitt bäckenben så kontakten oss emellan blev så stor som möjligt. Jag lade min hand på din rygg och förde dig närmare mig och vi kysstes först mjukt sedan mer och mer krävande. Vi andades i takt som blev ett tempo som ökade och jag kände hur min kuk svällde ännu mer och din fitta kramade. Du strök din klitoris mot mig och jag juckade min  kuk djupt in i din fitta. När du höll upp med din andning och inväntade orgasmen, så kom jag och samtidigt trycket jag hela mitt underliv kraftigt mot dig och då kom du i en djup ljudlig orgasm som varade i flera sekunder och kom i vågor. Jag höll om dig och du liksom kurade ihop dig i min famn samtidigt som små orgasmer for genom din kropp
Det blev alldeles stilla innan världen och ljuden sakta började att återvända till mig och jag hörde grannar i rummen intill och undrade vad dom hört av oss? 
Jag kände hur min kuk långsamt krympte i din fitta, allt var stilla och jag var tillfredsställd och lycklig. 
Vi låg så en bra stund som ett med gemensamt tempo i andningen. Och lyssnande på varandra och vindens sus. 
Du sträckte på dig och kysste mig mjukt och länge, åh vad detta är härligt sa du, denna semester börjar ju skönt. Jag kunde bara hålla med.

-

När vi senare på kvällen efter en avkopplande dag vid hotellets pool, du sexig och snygg i din nya bikini. Så satt vi och åt kvällsmat i den enklare av det fina hotellets restauranger, när du åter fick den där blicken och frågade mig om jag räknat ut vad det var för dag i morgon? Trots ansträngning kunde inte räkna ut annat än att det var fredag och försökte skylla på, att jag faktiskt hade semester. 
Det är min helg där jag bestämmer vad vi ska göra, sa du med ett stort leende. Kul sa jag förväntansfullt, vad har du bestämt? Gissa det du? sa du och sade inget mer.  Nu blev jag nyfiken men du höll tyst.
På fredagen var det lite sämre väder, vilket var ganska skönt. Vi gick runt i stan och hittade några shoppingcenter, det var väldigt kul och mysigt att vara med dig en hel dag så där semesterslappt.


3.2 Solresan


Vi fortsatte beställa frukost till rummet och gav bra dricks. Så brickan dignade mer när den kom inrullande.
Det var ju din dag att bestämma och även om det inte skulle vara något dominans och undergiven, så låg du naken på en av solsängarna och bad att bli matat. Jag lade en handduk över ena armen och bugade som en betjänt och frågade vad fröken önskade. Det blev en snuskig matorgie där vindruvor matades från mun till mun och marmelad åts från bröstvårtor. Kombinationen chokladpålägg och fitta var en succé för oss båda, däremot var ost på ståkuk inte så populärt. Men att använda staken som smörkniv fungerade jättebra, då dem smälte smöret så där lagom. Vi åt och slickade, sög och skrattade åt vår hämningslösa matorgie. 
Alldeles kladdiga och mätta gick vi till badrummet och duschade av oss och kröp med i badkaret. Det var trångt och mysigt och du satte upp dig på kanten och särade på benen och sade förtvivlat, att så här ovårdad kan jag ju inte se ut. 
Jag är ju här, din egen musbarberare.
Jag låg i det varma badet och rakade din fitta tills den blev alldeles slät och fin och jätte inbjudande. Och jag ville bara styra in ståkuken i din ditt inbjudan inre. 
Men du började skölja av dig, och när jag reste mig så tryckte jag min erigerade kuk mot dig hela tiden och du ”råkade” visa upp dina behag och bad mig att tvätta dig här och skölja av där, bara först retas. 
Du tog med en burk kokossmör ut till terrassen och beordrade mig att följa med.
Jag smorde in hela dig men rikligt av olja. Det var verkligen härligt där i solskenet och du blev så där läckert blank och fin. Lite blek var du och liknade en sån där smärt pinuppa med former och figur. Som jag förklarat tidigare så hade min hud blivit mer erotiskt känslig efter håravfallet. Så detta var en enormt njutningsfullt och sensuellt att bli insmord sv dig. Och att du ägnade kuken lite extra uppmärksamhet var underbart. Vi kramades och smekte våra hala glänsande kroppar i det klara solljuset. 

-

Efter lite en enkel lunch och lite jobb som jag var tvungen att göra var det dax för stranden, du tittade på mig med ett leende på läpparna och en för mig outgrundlig min - jag undrade varför, men kom mig inte för att fråga vad du hade i kikaren.
Det var nära till det oändliga stora havet och en fin strand men du styrde stegen österut längs stranden och jag hängde på, för det var ju din bestämmarhelg. 
Detta var solsemester på riktigt och vi gick hand i hand å småpratade om ditt och datt. 
Det blev glesare med folk och snart gick vi förbi en skylt på en stolpe, men jag läste inte.
Men du stannade och ställde ned din lilla väska, stack in händerna under din skira tunika och knöt av dig din bikinitopp. Lade ned den i väskan, den var väl obekväm ändå, tänkte jag. Men när du svepte av dig underdelen också. Då blev jag lite chockad och pulsen steg, vad tog du dig till? Du drog mig med några steg tillbaka och visade mig skrattande skylten ”zona nudista” nu blev jag lite nervös och nyfiken, men jag hade det fortfarande lite jobbig med min hårlöshet och skulle skämmas om jag fick stånd bland alla andra badande. Så jag behöll badbyxorna på, i alla fall ett tag. 
Men du snurrade runt i sanden och var som bästa kosläppet, yster och befriad från vinterns kätte. Med brösten sensuellt svängande.
Det smittade av sig och vi skuttade fram i sanden som på väg in i ett nöjesfält med sockervadd och karuseller. 
Vi kom fram till en liten kiosk och solsängar som stod i rader med fullt av nakna människor i alla dess former och åldrar, jag försökte att inte stirra.
Men vi vek av upp mot norr, och mot sanddynerna lite längre in från havet. 
I sluttning på en stor sanddyn med utsikt mot havet bredde vi ut vår nyinköpta badhandduk, så pass långt bort från andra så jag vågade dra av mina badbyxor. Du visslade uppmuntrande, lite pinsamt men ändå smickrande och det ingav mod. 
Du tog solskydds flaskan och du började spruta solkräm ur flaskan på mitt bröst, först lite. Sedan mer, som en kaskad. Samtidigt som du utstötte ett djupt stön och bröt ut i ett klingande skratt. Såg du vilken orgasm jag fick? 
Jag vältrade mig ned över dig och gned in oss med din kladdiga sats, med hela min nakna kropp. Det var väldigt mysigt och upphetsande.
Efter morgonens orgielekar med frukosten, så var min kuk lättväckt och började styvna till, värmen och spänningen gjorde sitt till. 
Trots dina försök att hålla mig kvar, lade jag mig ner på mage på solhandduken. Du var kvick med att ta upp flaskan med solskydd och sa teatraliskt -åh, jag blir så kåt av din sexiga rumpa så jag måste komma igen. Så sprutade du en stor sats kräm på min bara bak. Det kändes smickrande att, även om det var på skoj att bli uppskattad på det viset och väldigt skönt när du smorde in mig. 
Du lät ditt hala finger slinka in mellan mina skinkor och smeka mitt anus. Nu ville min kuk stegra sig igen. Och eftersom den låg nedåt, så var jag tvungen att lyfta på baken för att ge den möjlighet att resa sig. Vilket du tog som en invit att stimulera ännu mer. Det var oväntat skönt och du fnittrade, ännu en av dina erogena zoner. 
Jag tittade mig oroligt omkring, men ingen var tillräckligt nära för att jag behövde vara orolig på allvar. 
Du slutade och vi lade oss ned och faktiskt slappnade av en stund, så mycket att kuken blev så pass slak att jag också kunde vända mig på rygg. 
Men det var svårt att hålla sig från att bli kåt igen när jag såg dig ligga där, yppig och sexig. Med en rakad mus, som den också började få en svag gyllenbrun färg. Som om du läst mina tankar, förde du samman dina fotsulorna och drog upp knäna så solens strålar nådde ända in till din kärleksblomma. Jag var kär, kåt och lycklig, så härligt att vara i denna erotiska energi utan mer än lite hämningar och tabun. 
Jag tog lite extra solkräm i handen och strök ut över din öppna fitta och förklarade att, att där ville jag inte veta av någon hindrande solsveda, bara så du vet. Du fnissade och sade, vilken tur du tänkte på det, då kunde vi ju lika gärna åka hem till ruskvädret där hemma direkt. 

-

Vi hade kommit ut ganska sent efter lunch så solen stod allt lägre. Folk började packa ihop sig nere vid solstolarna. 
Jag märkte att det blev mer aktivitet upp mot sanddynerna bakom oss. Det hade gått en och annan ensam man förbi och kollat in dig där du legat, men du hade dragit ihop ben och skylt dina bröst. Så de hade släntrat vidare. Några hade sett ganska lustiga ut, när de bara haft t-shirts utan något där nere, typ som Kalle Anka.  
Men det var något något i görningen och du sa lite kryptiskt vi går å kollar om något händer? 
Vi packade ihop vår packning och du satte bara på dig den tunna nästan genomskinliga tunikan. Jag tog på badbyxor och stuvade ner de vi hade i min enkla ryggsäck, din väska också. Så du kunde svinga din sexiga kropp som du behagade. 
Vi gick upp för en typ repstege som låg på sanden. Det var folk i rörelse och strax kom vi fram till en liten lös klunga människor, och jag blev ganska paff när jag såg varför folket hade samlats. Där på en filt låg ett par i övre medelåldern och hånglade. Hon låg på rygg och han låg på sidan och smekte henne mellan benen, som hon särade ordentligt på. Nu såg jag också att hon runkade mannens kuk lite sakta. Lite mysigt såg det ut och jag såg hur nöjd hon såg ut när mannen böjde sig ned och började kyssa hennes bröst. Lite märklig känsla att se paret ligga så här och njuta av varandra och uppenbarligen att få visa upp sig.
Vi tittade på varandra och jag såg en glimt av fascination och upphetsning i din dina ögon, jag blev också lite kåtare.
Det var många män som tittade lystet på dig i stället för paret i sanden. Jag förstod det, för du var otroligt läcker och sexig i din lätt skylda nakenhet.
Lite längre bort såg vi en annan klunga och gick ditåt, men märkte att det var flera stycken som gick längre in bland sanddynerna så vi följde med dit åt i stället.
Vi såg på håll, att dit vi inte gick att det var ett par som låg å knullade i missionären.
Vad är detta för ställe frågade jag dig? Jag hade ingen aning innan jag läste på lite, när du jobbade -sa du. Vi har hamnat mitt i en av Europas största nudistområde där exhibitionister och fluktare möts, men även swingers och cuckold och något som kallades hotwife. Du förklarade och jag häpnade och frågade om du hade en aning om detta innan vi kom hit. Du sa att du inte hade det, men att vi gick hit endast och bara för min skull, för att jag gillade ju att kolla - sa du. Jag skrattade och sa att då får vi båda vårt lystmäte tillfredställt här, du skrattade och lyfte utmanande på dina bröst under det skira tyget. Jo, jag har ju sett hur männen tittat på dig och jag blir glad att ha en flickvän som uppskattar sin egen skönhet. 
Nu hade det blivit en större grupp som samlades och de allra flesta var män men också ett mindre antal par. När vi närmade oss, var det som om gruppen öppnades för just oss, kanske trodde de att vi skulle delta. Men vi stannade på behörigt avstånd.
Det var en bedrägligt lugn stämning med ett fullt fokus på vad som hände i cirkelns mitt. Där en tjej stod naken på knä och runkade och sög av män, de sprutade sin säd över hennes bara bröst som hon ibland lyfte fram mot dem. Det blev lite absurt men hon tycktes gilla det och pratade och hejade på.
Vid hennes sida stod det en man som filmade henne och sa till flera som frågade oroligt, - no faces, no faces.
Det var en mycket splittrad känsla på gränsen mellan groteskt och jätte sexigt. Utan att kunna hjälpa det fick jag ordentlig resning och det blev trångt som sjutton i mina badbyxor. Jag tittade på dig och du såg, med vad jag uppfattade som samma känsla som jag och sökte dig närmare mig. Det fanns kukar i alla former och storlekar. Jag konstaterade lite fåfängt att min kuk inte är så liten trots allt, med mina 16 cm. 
Skulle du inte varit med så hade jag vänt mig och gått men det kändes som en gemensam upplevelse värd att ha som minne. 
Du gned din rumpa mot mig och kände mitt stånd, du tittade upp på mig och log. Blir du kåt frågade du? Ja, för att du är här, sa jag.
Du började smeka min kuk genom tyget. Jag höll dig om midjan och söker min hand under tyget och började sakta smeka upp till ditt bröst. Det var en upphetsande upplevelse med alla dessa män som ångade av lust och kvinnan som använde dem till sitt nöje, eller vad man ska kalla det för. 
Du plockade fram min kuk och det kändes inte så konstigt, när alla andra också hade sina framme. Du tog mina badbyxor som hasat net till anklarna, och stoppade dom i ryggsäcken. Jag tittade mig omkring och de par som stod med i ringen, antingen så smekte han henne mellan benen eller så runkade hon honom. Men alla var koncentrerade på orgien i centrum.
Mannen som filmade vinkade fram oss och vi fick plats alldeles framme hos tjejen. Hon såg bra ut, blond med blåa ögon och hon och mannen pratade franska. Du fortsatte runka mig och och det var en väldigt upphetsande känsla, att vara med dig här i denna konstiga situation. 
Mannen såg jätteglad ut och filmade våra kroppar och framförallt dina bröst och fitta, först genom tyget. Han manade mig att jag skulle lyfta upp det. 
Sedan filmade han igen och jag märkte att du började smeka dig själv samtidigt som du ökade tempot på runkandet. Jag blev jättekåt och såg kvinnan i ögonen och hon sa på bruten engelska, - come on me please och det gjorde mig ännu kåtare, så jag kom i en jätte kaskad och du styrde den ned över hennes bröst. Det blev ett litet sus i församling och två män gick genast fram och sprutade på henne efter mig, det rann sperma längs hela hennes framsida. Hon tittade på oss och log, och sade - you are a nice couple. Jag log lite osäkert och sa - and you are hot.
Vi backade bakåt och du tittade på mig med glansiga kåta ögon och sa vad häftigt, nu kanske vi kommer med på porrfilm. - Ja säkert men ”No face” hoppas jag då, sa jag. Vi små skrattade lite nervöst och undrade om vi gjort något tokigt nu? Men vi var överens om att det var nog lugnt. Vi stod kvar en stund och kollade och några av männen spanade mer på dig en hon i mitten.
Tjejen hade fått flera sprut öve sig och var alldeles blöt av sperma som rann ned över hennes nakna slanka kropp och fler män stod på kö.  Hon lade sig ned på rygg och särade på benen så hennes rakade fitta öppnade sig för oss. Jag kunde se att hon var kåt och snuten. Genast ställde sig en man på knä framför henne och sprutade sin säd över det röda skötet. ”No fucking2 sade mannen och vinkade fram en man till, samtidigt som en annan man tömde sin sats över kvinnans glänsande bröst.
Vi hade sett färdigt och vände ner mot havet där solen höll på att gå ner på riktigt. Du ville hoppa i med en gång. Men jag tyckte det var bättre och vara närmare civilisationen innan det blev helt mörkt.
Vi gick i vattenbrynet dels för att det var skönt men också för att tvätta av våra badskor från glägget där uppe. Det märktes mellan oss att vi varit med om något speciellt , för vi var ovanligt tysta.
När vi sedan låg i det ljumma havet och guppade i lugna dyningarna, frågade jag dig om du ville göra som henne? Nej, verkligen inte - sa du. Det verkade så ohygieniskt och det var ju en väldigt stark lukt som inte var fräsch alls. 
Men det var väldigt sexigt att se och så många kukar. Det är det nog inte många tjejer som sett den mängden i verkligheten, jag tyckte din var fin innan, sa du. Men nu vet jag att det är sant, så hoppas den orkar lite till när vi kommer till hotellet.
Ditt prat och att känna dig så här mjuk och hal i saltvattnet, det hade vi ju varit med om tidigare och gillat det. Det hade kåtat upp mig så jag sa, - varför vänta till hotellet och så fattade jag tag i dina höfter och lät mitt stånd kittla din öppning. 
Du sänkte dig sakta ned och red mig flytande i Atlantens stora oändlighet med en stigande fullmåne i horisonten mor Afrika, det var en hissnande känsla. 
Det hade blivit så mörkt att du syntes bara som en siluett i ljusen från hotellen, så det skärpte sinnena så jag upplevde vattnets smekningar och dina rörelser väldigt mycket skönare. 
Det kom en bil körande längs stranden bakom oss och lyste ut över vattnet och stannade en bit bort och slog på roterande varningsljus. Det ropades på några andra som var i vattnet och vi förstod att det nog inte var tillåtet att nattbada här. Så vi skyndade oss upp och fick precis upp våra grejer och började gå mot hotellet innan bilen strålkastare nådde oss. Så de såg bara två nakna rumpor promenera hand i hand.
Vi fnissade ordentligt när de passerat och sa, vilka äventyr vi får vara med om. 

Framme vid hotellet igen svepte jag in mig i badhandduken och du drog på dig bikiniunderdelen och din genomskinliga tunika. 
Vi försökte smyga så obemärkt som möjligt fram till hissarna med det gick dåligt, jag i ett jättestort orange badlakan och du i ett tunt tygstycke. Så när du trodde du dolde din nakenhet genom att hålla en kupad hand över varje tutte, gjorde det ännu mer uppenbart att du inte hade någon överdel. 
Det blev en generad tystnad i hissen innan vi började fnittra igen och när du såg dig själv i spegeln i hissen, så märkte du hur uppenbart naken du såg ut och skrattande jonglerande med dina fina bröst. Och sa, titta inte på mig, här finns inget att se Och skrattade lite ansträngt. 
Väl inne på rummet så var vi så kåta så vi gick raka vägen ut på terrassen där du ställde dig med ryggen mot räcket så styrde jag min styva kuk i din plaskvåta sköna fitta. 
Jag knullade med taktfasta stötar upp i ditt välkomnande inre. Du bad mig hålla upp och så flyttade du oss mot solsängen. Ställde dig på alla fyra så jag fick din inbjudande rumpa i lämplig höjd.
Så trängde jag in i dig igen och nu struntade jag i allt fast jag uppfattade att det klatschade rejält när vi stötte ihop.
Du smekte din klitoris och flämtade allt högre och jag märkte att din orgasmen vara på väg och ökade tempot ännu mer. Min kuk svällde in i din mjuka fitta och det var så skönt så min orgasmen rusade rakt in i dig. Jag juckade ytterligare några drag och kände hur din fitta krama i dina skälvningar som sög musten ur mig
Jag stod still en stund och pressade min kuk in i dig med mina händer runt dina mjuka höfter. Så himla skönt och härligt. Jag drog ut min slaknande kuk ur din sjöblöta fitta och la mig ned på solsängen.
Du kom efter upp krypande bredvid mig och lade ditt huvud på mitt hävande bröst. Vi låg så en bra stund och njöt av vår närhet och vårt gemensamma avspänning, och hörde havets vågor i fjärran och lågt sorl av folk på uteserveringen flera våningar ned. Vi såg upp mot den mörka himlen och månen som var stor och helt rund. Vi gick in och duschade av oss salt och älskog.
Sedan gjorde vi det mysiga att stående ute på terrassen i den ljumma kvällsluften smörja in varandra i kokosolja, du var så vacker med dina yppiga kurvor alldeles blank av olja.
Vi njöt av vår avskildhet på vår terass, men undrade samtidigt hur många som hört oss tidigare. Men sa att det måste betraktats som ett nödläge, för vi var så kåta efter dagens extraordinärt upphetsande händelser.

3.3 Solresan

Nästa morgon inspekterade vi våra solbrännor och jag särkilt din renrakade mus, som hade blivit extra sexig nu när den fått en gyllenbrun färg. 
Jag smorde in dig med kokosolja igen och du blev ännu läckrare. Så när du smorde in mig så stod min kuk i all sin prakt, du sa att till och med han hade fått färg. Vi stod och kramades och spejade ut över havet och stranden där folk strosade förbi. Samtidigt som vi lät våra oljiga nakna kroppar smeka varandra. Vi kysstes mjukt det fanns så mycket kärlek och ömhet mellan varandra. 

Vi konstaterade att vi var mycket nöjda över våra dagar här än så länge, men jag sa lite insinuerande att -var det inte en viktig sak vi missat? Du såg lite undrande ut och sa, jag vet inte -men hoppas du menar, så sa vi samtidigt , ”solen på tutten och staken i muttan” så brast vi i gapskratt. 
Det blir dagens uppdrag, ett litet solknull, säger vi. Men ingen show utan lite i skymundan. 

Vid frukosten stötte vi på ett annat svenskt par, Eva och Allen och började prata lite när vi hamnade vid samma bord. De var trevliga och kändes trygga och hade skön humor. De frågade om vi skulle gå till stranden tillsammans, jag sa att ge oss en minut så ska vi ha intern omröstning. Jag sa överdrivet allvarligt att det där ”solen på tutten och staken i muttan” kan vi ha i morgon, du svarade att -blir lusten för påträngande får vi väl skylla på solsting eller något och låtsas gå hem. Så vi sa att vi gärna gick tillsammans. 

När vi kom upp på rummet och jag tittade ut över vår soldränkta terass, så skrattade jag och sa, räknas inte det att det varit sol där ute, när staken sökt skugga i din täckta grotta? Vi kunde bara skrattande konstatera att vi nog är lite exhibitionister båda två ändå. 

-

Det blev lite osäker stämning när vi skulle bestämma vart på stranden vi skulle gå. Men vi liksom omedvetet styrde stegen mot sanddynerna och nakenstranden. 
Inte helt oväntat så var du först med att kasta av dig kläderna och lägga dig på handduken spritt språngande naken. Jag såg på dig, att du till och med gillade att få vara naken först.

Eva och Allen hade lett oss upp lite längre in bland dynorna så vi hamnat lite avskilt mellan några busksnår. Det var bra för det blåste ganska mycket denna dagen så träden gav lite lä.
Allen, som ursprungligen var från England var ganska hårig över allt och och jag anade att han gick en del på gym för att inte få den slappa kroppsformen många engelsmän hade, enligt fördomen.
Jag har lärt mig att kukar ser olika ut och den som ser liten ut slak, kan växa och bli stor hård. Medans en som ser stor ut slak inte behöver bli så mycket större när den står. Och jag och Allen såg ungefär likadana ut där nere och det var lite skönt.
Eva däremot var typisk vackert nordisk, ganska slank och rakt långt rågblont hår. Fasta toppiga bröst med nära på rosa vårtor som pekade eggande rakt ut, En liten välansad blond kalufs över ljusrosa blygdläppar, väldigt sexig. 
Det var både lite ansträngt och obekvämt att vara så här naken med andra. Men din naturliga och avspända attityd skapade en snabbt bra stämning.  
I dag smörjde vi sedesamt in oss själva med solskydd, inga orgasmiska jätte sprut denna gång.
Vi samtalade ganska otvunget och lättvindigt om det ena och framförallt den dåliga sommaren vi haft, och vad skönt att få lite sol både här och var. Allen sa att det var nästan lika dåligt väder som det allt för ofta är i England.
Jag och Allen tyckte vi skulle gå ned till kiosken och köpa lite dricka, jag famlade efter mina badbyxor. Och när Allen såg det satte han snabbt på sig sina och såg lite lättad ut. Och förklarade sedan att han inte heller var så bekväm med att ranta runt näck hur som helst, det kändes skönt att vi var av samma åsikt, men sa samtidigt att det var lite spännande och se alla andra i sin Adamsdräkt. 
Allan höll med och sa att det två läckraste låg ändå där uppe, och menade våra partners. Absolut sa jag och vi skrattade i samförstånd.
Vi satte oss ned bredvid det som visade sig vara mer av en liten restaurang än en kiosk.
Vi hade trevlig och det var skönt att komma bort från tvåsamheten en stund. När vi druckit upp, så köpte vi med dricka och en slicad pizza, likt män som varit på jakt och släpar nu hem bytet till kvinnorna i grottan, som Allen sa med en liten överdriven engelsk brytning. 
Du och Eva hade också en lättflytande dialog, men blev glada åt de bytet vi män kom tillbaka till boet med. 
Efter vi ätit, dåsade vi en stund i tysthet. Tills Eva tyckte det var dags att bada. 
Nakna alla fyra gick ned mot vattnet och Eva frågade utan omsvep hur omfattande min ”alopecia” var.
Jag sa som det var att det var nära på total. Och drabbade mig för några år sedan.
Hon hade varit på en föreläsning av den förre hockeyspelaren Håkan Södergren och tyckte det var så intressant och att hon tyckte det såg lite sexigt ut. Hon berättade vidare vilt fnissande att, hon till och med rakat hela Allen för att se hur det såg ut. Men att hon aldrig fick göra om det igen, för det hade kliat och stubben hade stuckits både här och där, sa hon och pekade diskret ned åt musen.
Jag berättade att jag hade några få fläckar som jag fick raka för att det inte skulle se för tokigt ut men inte nere i den regionen. 
Det var skönt att vara i vattnet igen och vi simmade en bit bort från Eva och Allen och kramades och smektes lite vågat och närgånget under ytan i skydd vågorna.
Vi tyckte det gick bra att vara på parutflykt och att vi trivdes båda med det som var. Och vi sa att vi hade tid för varandra senare och det var något att längta till. Min kuk reagerade direkt på de fantasier som dök upp i mitt huvud av dig naken och villig på terrassen. Jag ville dela min längtan med dig så jag smekte mitt stånd mot din mage. Du log glatt och lade upp benen runt min midja så kuken kunde smeka mot din fitta. Vi guppade så en stund men lät det inte gå längre. Lite svullen och tung var allt min kuk när vi gick tillbaka upp till vårt läger.

När vi badat var stämningen mer uppsluppen och vi konstaterade att det var första gången vi alla varit här och du frågade om de visste vad som föregick uppe bland sanddynorna fram åt kvällen? 
De sa att de varit där i går kväll och sett oss när vi var på väg nedåt havet, de hade kommit från andra hållet. 
Det var ju skönt att veta att de inte sett vårt lilla inspel i konferensen, eller så sa det så bara så för att undvika pinsamheter. Du och Eva var överens om att det var lite i snuskigaste laget, men lite eggande trots allt.
Allen berättade att efter vi gått, var det ett par i publiken där han hade knullat sin partner stående bakifrån samtidig som hon hade runkat två män, och det hade ökat den sexuella stämningen lite till. Men efter det gått för honom, gick paret ned mot havet. Och då hade även de gått hem till hotellet. 
Jag hade fortfarande blandade känslor om det som hänt men kände att jag blev lite kåt av minnena och tittade på dig. Som tittade leende i samförstånd på mig och sedan på min kuk som hade blivit lite tung av minnesbilderna. 

Allen berättade att han tyvärr var tvungen att gå tidigare till hotellet i dag. För han som han sa, skolkade egentligen från jobbet. Och Eva frågade om det var ok om hon stannade här med oss?, det tyckte vi att det var. 
Det blev lite intimare efter det att Allan gått, Eva klagade lite att det varit så här varje eftermiddag, men nu kändes det bra när hon hade sällskap av oss.
Ni låg och pratade om lite allt möjligt och så nämnde du om våra önskedagar och det gjorde Eva väldigt nyfiken. Du berättade att vi bl.a. varit på spa och utflykt till storstaden och att du tyckte det varit så lyckat.
Och så skönt att både få planera helt själv utan massa åsikter innan, men också väldig kul att bara följa med.
Eva frågade om vilket spa det var, när du sa vad det hette blev Eva nyfiken och reste sig upp på sin vänstra sidan så hennes nakna kropp vänds mot oss och hennes naknenhet blev liksom extra exponerad på ett sexigt sätt.
Var det ett naken spa ni var på?, frågade hon trevande. Du berättade men allt större iver om hur jag först inte vågat vara naken, men hur vi blivit allt djärvare ju längre vi varit där. 
Eva frågade mig vad jag tyckte och jag sa som det var, att största oron var ju att han där nere inte skulle få glädjefnatt, -som nu då sa Eva muntert. Och samtalet och minnena, men och också Evas blick på min halvstyva kuk allt detta gjorde att min kuk svällde ännu mer och låg nu längs låret, nu när jag låg och stödde mig på min högra sida på samma vis som Eva.
Du låg nu naken med benen brett isär mellan oss båda, och jag såg tydligt att dina blygdläppar var både fuktiga och svullna. 
Jag vet inte vad du skulle göra, om du bara ville känna att jag var där, eller något. För du lyfte din hand och när du sänkte den igen, hamnade den rakt på min kuk. Och i stället för att ta bort handen så började du smeka den. Samtidigt som du berättade om den där saltpeelingen utan att gå in på allt för snuskiga detaljer. Men jag visste ju vad som hänt och hur sexigt det varit. 
Du sa bara att du tyckte det var väldigt skönt till Eva och hur vi peealade oss med hela kroppen och inte bara händerna.
Nu stod min kuk i ett jättestånd, men du fortsatte smeka och smårunka den sakta. Jag såg att Eva kollade in vad som hände. 
Eva sa, om även med lite grötig röst att -det är ok om vi ville knulla lite nu. Jag blev helt paff och tänkte lägga mig på mage. Men du sa helt lugnt, att -ja det skulle vara skönt och vände upp din rumpa mot min kuk. Och jag kan inget annat göra än att hjälpa till att föra upp min kuk i din hala fitta. Sakta knullade vi mitt framför ögonen på en nyfunnen bekantskap. Du hade din han om min rumpa och hjälpte försiktigt till att hålla rytmen så jag hade ingenstans att göra av min vänsterhand utan lät den smeka dina bröst, och bröstvårtorna blev snabbt styva och du gnydde stilla av vällust. 
Du gled ifrån mig och lade dig på rygg och jag låg där kvar på sidan med en fittvåt kuk i solskenet och tog in hur du smekte dig i din rakade fitta mitt framför min och Evas nyfikna blickar. 
Jag välte mig mjukt över dig och du styrde åter in min kuk i din våta grotta. Vi låg i missionären och jag kysste dig och du svarade hungrigt samtidigt som jag med lugna men bestämda tag knullad dig djupt in i fittan. Det gav en extra krydda att veta att Eva låg alldeles bredvid och tittade på oss.
Jag reste mig på raka armar och såg ned på din sexiga kropp som blivit lite svettig i värmen och av vår älskog. När jag såg att du tittade åt Evas håll, gjorde jag det också och såg att hon masserade sitt ena bröst med den rosa bröstvårtan som nu blivit riktigt styv och med sin andra hand smekte hon sin fitta. Hon hade dragit upp det högra knät så fittan syntes ännu bättre blank och alldeles ljusrosa. Hon hade sin blick fäst där våra kön möttes och din fitta slukade min kuk.
Jag böjde lite mer på ryggen så att hon skulle se bättre samtidigt som jag ökade takten. Du lyfte ditt underliv mot min kuk så vi alla tre kunde se min våta kuk åka in och ut i din glänsande fitta. Jag kunde komma vilket ögonblick som helst men tyckte det var så skönt att jag ville dra ut på knullet så länge det gick.
Du förde ned din hand och började smeka din klitoris och flämtande bad du mig hålla mig, vilket jag gjorde mer än gärna. Jag hörde Evas andetag bli djupare och intensivare samtidig som jag såg att hon smekte sin fitta och klitoris allt fortare. Solen gjorde väl så att det blev lite torrt så när hon förde upp handen för att fukta fingrarna, såg jag hela hennes rödrosa grotta och hur svullen och öppen den var. 
Så otroligt sexigt att knulla dig samtidigt som jag tittade rakt in i en kåt fitta alldeles bredvid oss. Jag ökade takten ytterligare och du smekte dig mer intensivt. Och så kom du i ett högt stön och tryckte med en hand bakom min rumpa oss tätt ihop, men jag höll inne min orgasm för jag hade förstått på dig att det inte var slut ännu.
Jag låg stilla över dig med kuken långt in i din härligt krampande fitta. När du hämtat dig lite så sa du att, nu vill jag rida, och det var jag med på.
Jag lade mig tillrätta på rygg och runkade min glansiga kuk, samtidigt som jag såg att Eva tittade koncentrerat på den. Det surrade av kåthet i hela kroppen och jag ville bara knulla dig ännu mer. Du stod upp och såg nöjt ned på oss båda. Eva hade stillat sina smekningar och jag runkade sakta mitt hårda stånd i vänta på din fitta.
Du vände dig om med rumpan mot mig och sänkte ned din drypande fitta mot kuken, som lätt gled in igen. På så vis hade du full utsikt över havet, alla människor på håll och Eva där hon åter börjat smeka sin fitta mer intensivt. 
Du red min stake med bestämda tag och antagligen för att se bättre vänder Eva sig om så att hon kan se din fitta bättre där min kuk åker in och ut i en allt snabbare takt.
Nu har jag full insyn i Evas öppna sköte som hon stoppar in två fingrar i för att sedan dra ut och smeka sin klitoris. Jag börjar få svårt att hålla mig och fattar med båda händerna om dina höfter samtidigt som jag ogenerat tittar på Evas sexiga fitta. När hon börjar stöna och hyperventilera när hennes orgasmen kommer, och jag ser hur fittan drar ihop sig om hennes fingrar och hon savar så det rinner ur hennes öppning som nu är alldeles klarröd. Då kan jag omöjligt hålla tillbaka sats. Den rusar rakt upp in i din heta fitta, jag märker att jag ger ifrån mig ett djupt långt stön., samtidigt som det är obeskrivligt skönt och jag pressar min kuk djupt in i din fitta.
Vi blir stilla en stund och Eva lutar sig slappt tillbaka på sin filt, spretar med både armar och ben och säger guuu så skönt. Du och jag håller med, och du faller av mig och hamnar åter mellan mig och Eva.
-Här hade du en fin insyn, säger du när du tittar rakt in i Evas glänsande fitta. -Härligt med någon mer som uppskattar det man har, kontrade Eva med ett lätt skratt och särade ännu mer på benen. Ja det är en av strandens läckraste utsikt, skrattade jag matt. Vi ligger så en stund och pustar ut. Trotts att vinden är ganska frisk, så svalkar den knappast alls.
Nej nu går vi och badar av oss, sa du, 
Vi hade haft tur och fått vara i fred för periskop, som Eva kallat dom för, män som gick och spejade till synes planlöst. Men sökte hela tiden efter nakna kvinnor och knullande par att spana in. 
Eva sa att hon läst att de händer i bland att de blev inbjuda att deltaga eller knulla någons partner, medans den andra tittade på.
Vi har alla våra mer eller minder mystiska böjelser. Men detta var lite i starkaste laget, tyckte vi.
Du reste dig och min sperma rann ned längs dina ben och du sa skrattande, tänk att till och med detta kan va så skönt och smekte ut det över ditt rakade kön. För mig var det skönt att det inte blev pinsamt utan bara en avspänd fortsättning. 

Efter badet låg vi kvar en stund innan vi drog oss mot hotellet där Allen satt i baren. 
Han pussade Eva och frågade hur det hade varit?
Och Eva viskade så där halvhögt, -dom knullade på stranden och så pekade hon menande mot oss. Allen tittade frågande på oss och vi kunde inte annat än att rodnande nicka ett ja.
Allen bröt ut i ett gapskratt och försökte säga så tyst han kunde -ni har just gottat till er kvällens middag. Jag förlorade vadet, så för mig blir att bjuda er alla på hotellets Kristallmatsal i kväll. 
Tack ska ni ha och väldigt sexigt, sa Eva skrattade, annars hade det blivit den sunkiga pizzan på hörnet där borta. Vi vände oss och skrattade också, och sa, Vilken tur då att vi både fick det skönt och nu god mat på det.

Vilken tur att du köpte en så fin klänning till mig nu, sa du -när vi blir bjudna till den lyxiga restaurangen. Ja sa jag med minnesbild för ögonen, denna kan ju ha en så lagom höjd. Den bästa klänning jag har haft, sa du muntert. 

Det blev en trevlig middag och Eva och Allen blev så imponerade av klänningen att min flickvän fick gå ut på toaletten med Eva för att hon skulle kunna kolla vad det var för märke på den. När de kom tillbaka så sa Eva med ett lyckligt leende till Allen -att klänningen gick att få mycket sexigare och kortare än han hade fått sett. En sån måste du ju ha, sa han förväntansfullt 
Tyvärr hade de andra planer för morgondagen, så vi sade hej då. Men just innan de skulle gå stack Allen till mig två små papperslappar och sa, ha det så mysigt och blinkade överdrivet konspiratoriskt mot dig.

3.4 Solresan

Dagen därpå vaknade vi av att roomservice kom med bruch som vi beställt kvällen innan, för det hade blivit sent.
Efter gårdagens trevliga middag, var lite loja och hängde på rummet och solade på terrassen utan att slita på våra badkläder.
Vi hade kommit på det att det var väldigt enkelt att ta hissen ned till poolen iförda badkläder för svalka oss. För att sedan fortsätta näcka i solsängarna på vår egen terass.
Jag hade köpt en liten fläkt som gick att fylla en behållare med vatten, som sedan blåstes ut i en mjuk dimma som svalkade oss behagligt i värmen.
Du hade tittat dig i spegeln och besviket konstaterat att du hade två vita områden. Precis mellan och under dina skinkor. Du bökade ihop kuddar från sängarna till en lite kulle ute på solsängen. Du justerade in fläkten och lade ned med rumpan mot solen. Jag fick gnugga mig i ögonen och undrade om det var sant det jag såg, din fina läckra fuktiga bakdel som upplagd på ett serveringsfat.
Självklart fick jag svårt att inte skaffa mig en anledning att resa på mig och kolla runt lite, men hur sexigt är det inte? Jag tog solskyddet och försökte låta som om som om jag var var fullständigt oberörd. När jag frågade om jag skulle hjälpa att smörja in dig? Som om detta var något som hände varje dag, att en läcker brud ligger naken och solkysst mitt framför mina ögon och solar sin bak och sitt allra heligaste.
Du tackade ja till mitt erbjudande, med ett litet skratt. För du hade nog hört hur ostadig min röst lät.
Jag tar god tid på mig och njuter av min arbetsyta, min kuk gillar också det vi ser. Ömsom smorde jag din vackra bakdel, ömsom runkade jag min stegrande kuk. Min lust väcktes och jag funderade på hur jag kunde ställa mig för att låta kuken dyka ned i ditt inbjudande inre.
Men med din osvikliga timing, så sa du -att det var nog bäst att inte sola den delen för länge och gled ned från din tron. Där stod jag med staken redo för en njutningstur och du smiter i väg in på toaletten. Jag kunde inte annat än att le och fortsätta vara kåt.
-Kom ropade du inifrån badrummet. Du stod där och jag skymtade att du var lite förlägen. Så jag kramade och kysste dig lite som för att gjuta mod, innan du frågade om jag ville lägga mig på det kaklade golvet. Jag anade vad du vill pröva, vi hade skojat lite om det och jag hade varit mer nyfiken än dig.
Du hade spolat golvet med varmvatten så det var behagligt för mig att lägga mig. Min kuk stod allt jämt och nu ännu mer nu av ny spänning.
Försiktigt ställde du dig med fötterna på var sida av mina höfter. Du sökte min ögon för att kolla om det var ok? Jag behövde inget säga utan du märkte att min blick drogs mot ditt sköte, samtidigt som min upphetsning streg. Situationen var spänd för wetsex hade vi aldrig provat. Sakta böjde du på benen så du satt på huk över min hårda kuk. Jag såg hur din dina blygdläppar särades ju djupare ned du kom och jag såg hur svullen du var. Det tog en stund och vi kunde inte låta bli att fnissa lite, trots laddningen i rummet. Jag runkade kuken sakta och märkte hur du koncentrerade dig, och försökte slappna av. Det tog en stund till innan de första dropparna sipprade ut mellan dina fittläppar som blev glänsande.
Förbjudet och snuskigt men väldigt upphetsande kändes det. Sedan släppte fördämningen och du gav ifrån dig ett avslappnat stön, samtidigt som du duschade min kuk med din varma urin. Du använde fingrarna och öppnade din fina fitta så du kunde styra strålen upp och ned över ståkuken. Jag kunde inte hålla mig utan började också kissa och styrde min stråle mot din mus, som blev rejält nedblött. Varmt och sexigt och precis när jag var färdig sänkte du dig och styrde in min något slaknande kuk i din fitta. Kuken stelnade direkt och fyllde sin plats. Du hade vist gått i gång på detta du också och red nu i ett rasande tempo så det riktigt klatschade i vätan. Jag tog tag om dina höfter och tryckte min kuk djupare i din sugande fitta för varje stöt. Du nästan morrade när jag börja smeka din svullna klitoris, du tryckte dina fingrar mot min tumme som gjorde att din klitoris pressades mot kuken som for in och ut i fittan. Det blev för mycket och jag började vibrera innan orgasmen sköt i väg. Jag förlorade kontrollen och hörde bara i ett töcken hur jag kom i ett avgrunds vrål och du morrade ut din orgasm och föll ned över min urin dränkta kropp. Blött och söligt, men väldigt sexigt.
Behöver jag säga att vi sov skönt den natten.

3.5 Solresan

Mitt generösa dricksande hade sina fördelar, de ringde de från receptionen och frågade om de fick skicka upp en lättare lunch till oss. Ja tack gärna, sa jag lite förvånat. När jag lagt på, så såg jag där bredvid telefonen låg de lappar jag fått av Allen kvällen innan.
Det var entré inklusive middag till ett ställe. Jag visade dig dom och du log lite outgrundligt när du kollat upp vad det var för ställe. Det är biljetter till en swingersklubb, sa du. Vart kommer dom ifrån? undrade du.
Jag sa som det var och vi skrattade lite lakoniskt av detta spratt, men lite nyfikna blev vi allt.
Lunchen kom och var helt perfekt för en sån här varm dag, med en jätte god gazpacho, vitlöksbröd och en sallad.
Klart vi ska gå på klubben i kväll, sa vi när vi ätit. Vi kände att vi kunde ha en sådan bra dialog oss emellan, så vi kunde känna oss trygga att inte göra något som kunde komma emellan oss.
Det blev en lite pirrig stämning mellan oss, men vi försökte sansa oss och hålla nere förväntningarna och inte dra iväg i fördomsfulla fantasier.

På eftermiddagen hade tagit en liten shoppingtur, så när vi kom till klubben. Bar du en syndig vit klänning som var i princip två tygstycken som hängdes över axlarna, löst sammansatta av små klädda knappar, så den gick att öppna mer eller mindre vågad både rygg och fram. Det var ett snöre, nästan som samma som i den bikini jag köpte, som hjälpte till att hålla upp bysten lite grann. Men det gick att ta bort och så det blev fullt spelrum där inne. Det var också ett smalt läderskärp i midjan som framhävde din fina figur. Jag hade en matchande tunn skjorta och luftiga shorts.
Till en början såg det inte mycket ut för världen, vi var nog lite tidiga (typiskt svenskar, skojade vi).

Vi badade lite i poolen och hängde i solstolarna med några sunrise drinkar. Det var inte helt bekvämt att gå runt där i bara mässingen, trotts att alla de få gästerna också gjorde det.
Men när solen gick ned glimmade stället upp med lampor och ljusslingor.
Det kom mer folk och det dukades fram en ganska fin buffé
Vi var lite pirriga och vi frågade oss vad vi kunde vänta oss av kvällen?
Det var en blandning av folk men ändå någon form av klass på paren, med mer eller mindre vågade kläder. Men ingen så snygg som min flickvän, som fick en hel del uppskattande blickar från både kvinnor och män.
Det rullade en elegant porrfilm på en tv vid baren. Bartendern berättade stolt att det var någon Andrew Blake som spelat in några av sina filmer där på klubben, det såg lite sterilt ut på filmen men rätt snyggt. Friktionssex utan innerliga nära kramar, sa jag och du höll med och sökte dig nära mig och gav mig en överdrivet blöt kyss. Jag kom liksom på vart vi var och stack in min hand under din klänning, och smekte dig upp över din släta rumpa ända upp nacken. Så du blev nästan naken. Lite pinsamt tyckte du det var, men skrattade när du tryckte ned min arm för att skyla dig igen.
Det fanns ett litet dansgolv i ett hörn och jag tog med dig dit för att få upp lite partystämning i kroppen. Det funkade fint och fler par kom också upp, så när det körde någon upphottad version av ”Dancing Queen” steg stämningen befriande. Du och en blond skönhet hoppade upp på bashögtalarna och showade loss som värsta gogo dansare. Med kjolarna flaxande som skulle fått sedlighetsroteln att sy in er direkt.
Bartendern körde på med fler Abba låtar men när ”Gimme! Gimme! Gimme!” Var slut gick vi och vräkte oss i poolen. Vi verkade ha dragit igång hela stället, för det var ett väldig hålligång där inne.
Den blonda skönheten slank smidigt ned i vattnet bredvid oss. Och presenterade sig som Agneta, du svarade snabbt Frida och detta är min före detta man Benny. Så ni är från Sverige frågade hon på en mycket knagglig svenska och berättade att hon var från Nederländerna men varit sommarbarn i Svenstavik som barn.
Du började försiktig smeka din höft emot mig där jag stod med ryggen mot poolkanten, sakta kom du upp framför mig samtidigt som ni pratade om den vidunderliga utsikten från Hoverberget och om ni sett Storsjöodjuret Bernie.
Du masserades min kuk mot din bara skinka. Jag slutade lyssna när det blev skönare med din bakdel än träfabriken i Persåsen, eller vart det var?
Jag försökte se oberörd ut, men med ett kraftigt stånd mellan dina sköna skinkor och en främmande helnaken blondin knappt 20 cm bort. Jag såg nog ganska fokuserad ut, men inte på samtalet utan på njutningen.
Du sträckte fram handen lite frågande och när du fick ett leende och en liten nick. Smekte du försiktigt Johannas, som hon egentligen hette ena bröst under vattnet. Att ni kunde fortsätta prata samtidigt som denna erotiska laddning fans, begrep jag inte. Fast jag struntade faktiskt i det, jag smekte ditt ena bröst. Samtidigt som Johanna smekte ditt andra. Sakta kom hon närmare och tillslut nuddade era bröst varandra och era styva bröstvårtor nådde varandra och lekte lite nyfiket. Ni hade slutat prata och jag kände hur Johannas händer sökte sig längs mina sidor och kramade oss båda med dig emellan. Jag villade mina händer på dina höfter, men kände att du hade smekte Johannas nakna kropp ned mot hennes rumpa.
Vi stod så ett tag och kramades ett tag, tills Johanna släppte taget och sa att hon skulle gå och leta upp sin man. Vi fick varsin sedesam puss och vi kanske ses senare till avsked.
Du vände dig om och vi kysstes hungrigt samtidigt som du runkade min kuk med mjuka sköna tag.
Du drog med mig bort till ett av hörnen i poolen och hoppade upp på sargen och särade på benen, så du öppnade din svullna fitta mot mig. Jag var inte sen att ta chansen att få smaka på blommans härliga safter. Liggandes i den varma poolen kåt och med tungan i din fitta, sugande på din hårda klitoris. Samtidigt som festen i baren strax intill fortsatte, var så häftigt. Jag tittade upp längs din mage och såg dina bröst häva sig allt häftigare, tills du greppade tag i mitt huvud och förde det rytmiskt allt snabbare mot ditt savande underliv. Jag förde försiktigt upp två fingrar i din slida och hittade din g-punkt, Det gav effekt och du började skaka i underlivet och med ett utdraget högt åhhh!! så kom du skälvande, du välte dig framåt och drog med oss båda ned i vattnet.
När vi frustande kom upp till ytan kelade vi en stund innan vi gick upp och du på lätt skälvande ben efter orgasmen. Vi hittade en hängmatta, lagom för två. Vi lade oss ned och pustade ut en stund. - Vad jag kom, sa du glatt. Ja sa jag, dans och mus verkar höra ihop.

Vi reste oss så småningom och gick nakna bort till det rum som kallades ”No limit room”. Vi stod i dörröppningen och kikade in. Det var några män som låg på rygg samtidigt som kvinnor, gissningsvis deras partner sög på deras kukar.
Men också ett par som låg i en avancerad 69 Där männen liggande på sidan och knullar varsin kvinna bakifrån, samtidigt som kvinnorna slickade varandras fittor. Det såg praktiskt ut, alla får något. Ganska sexigt också.
Min kuk reagerade lite långsamt och du tog tag i den och smekte den mjukt. Det var en fin känsla att du så självklart förstod vad jag ville just då.
Jag hade definitivt blivit mindre brydd med min nakenhet sedan jag träffat dig och alla våra snuskiga utsvävningar.
Vi gick vidare längre in till ett rum som hete ”The dungeon”. Det var som jag tänkte mig han Christian Greys playroom, med galonöverdragna britsar, handfängsel och piskor.
Jag såg en sån där kärleksgunga och du var piggt på. Vi hjälptes åt att sätta dig på plats och justera in så du kom i rätt höjd. Detta var kul, vi fnittrade en hel del. Det var svårt att hålla kuken styv, men när du väl gungade där var det väldigt sexigt. Tillgänglig som ett buffébord, med benen upphängda i selar så jag kunde öppna och stänga som jag ville. Jag böjde mig ned och kysste din mus och knuffade gungan lite fram och tillbaka så din röda öppna fitta kom svingande som en flygande delikatess genom luften mot min mun. Jag reste mig upp igen och runkande betraktade dig där du halvlåg i gungan med armar och ben fastspända i selar, svävande kåt och vacker. Jag snurrade runt dig så fick ditt huvud mor mitt bröst och smekte dina bröst samtidigt som jag njöt av synen ned över din vackra kropp.
När jag snurrat tillbaka dig igen så att din nakna öppna fitta kom mitt framför mitt hårda stånd, använde jag kuken som en stör mot din fitta för att ge fart. För varje gång du gungade mot mig gled kuken in allt djupare, det var en jätte sexig syn. När jag lyfte blicken och våra ögon möttes gick det en kåtrysning genom hela mig. Samtidigt som min kuk letade sig in i din våta grotta, var vi åtskilda men bara könen som enda kontakt. Det var som att se dig på nytt, vi fanns för varandra och våran gemensamma njutning.
Det kom en man och ville vara med, men jag avvisade honom lugnt med handen. Så han försvann samtidigt som den blonda Johanna med sin partner, kom fram och tittade på oss en stund. Hennes manliga sällskap tittade på mig och på något telepatiskt sätt skakade vi på huvudena och förstod att vi höll oss på vår kant. Men Johanna tog ett steg fram och började smeka dig mjukt över hela kroppen samtidigt som min kuk bearbetade i din fitta.
Mannen ställde sig bakom henne och styrde upp sin kuk i Johannas fitta som flämtade till och log förföriskt mot mig, samtidigt som hon förde ned sin hand och smekte din klitoris samtidigt som min kuk gled blank ut och in i i din slida.
Lugnt och rytmiskt stod vi där och knullade, smektes och njöt. Det var en lugn erotisk stämning. Johanna lät sina fingrar smeka längs dina yttre blygdläppar och gjorde då din öppning tightare för min kuk, det blev skönt men jag ville inte spruta än. Så jag stillade ned takten och frågade om vi skulle byta plats.
Så Johanna tog plats i gungan och hennes partner styrde raskt in sin styva kuk i hennes blonda rosa fitta. Det var en sexig syn det också, med henne liggande tillsynes hjälplös spetsad på den hårda kuken som en gungande atoll.
Jag gjorde samma sak som mannen och kom in i dig bakifrån, samtidigt som du smekte Johannas ljusa nakna kropp. Hon verkade verkligen gilla det och när du efter ett tag smekt hennes klitoris, kom hon i ett högt Oooo och mannen blev så kåt så han pumpade snabbare i hennes fitta och drog ut sin kuk och sprutade ut satsen över hennes mage med ett brunstigt vrål.
Vi stod stilla och såg på, jag med min kuk i din fitta och mina händer om dina mjuka bröst.
De log och tackade och försvann ut ur rummet.

Jag fick fatt en stol och satte oss ned med kuken fortfarande i din fitta, vi satt så och rörde oss sakta. Samtidigt som vi tittade på en kvinna som låg uppspänd på en britts med flera män runt omkring sig. Hon berättade vad det skulle göra och fast än hon såg så utlämnad ut, var det hon som hade kommandot. Och vi sa till varandra att oj vad hon vekar njuta, det var önskemål om mer sånt och en till i andra handen. Kanske inte så erotisk kanske men sexigt när hon levde ut sina lustar, och ropade ut att hon ville ha ”the biggest cock in the building in her burning pussy. Men det blev lite mjukare när hennes man klev fram mellan hennes särade ben och sa, du vet att du inte klarar av något större än min, så håll till godo. Yes my dear, svarade hon och fortsatte - fuck me now, my horny stallion.
Samtidigt som hon sög och runkade tre andra män, som snart sprutade sin säd över hennes svettiga bröst, och han som hon sög drog ut sin kuk och sprutade sin sats i hennes ansikte. Samtidigt som mannen som knullade henne drog också ut sin kuk och med ett frenetiskt runkande , sände han iväg sin stråle över hela kvinnans mage. Det var som ett stridsrop från männens strupar. Kvinnan lösgjorde sin ena arm och masserade sin fitta i ett rasande tempo tills hon ropade ut ”be prepared God, here I come” och så skakade hela hon, samtidigt som det sprutade någon vätska från hennes fitta. Vi stirrade helt häpna över detta skådespel och orgie.
Kvinnan låg som död medans mannen tackade de övriga männen med ”thanks guys, you made my wife very happy” dom svarade glatt ”no problems, t’s or pleasure” och gick sakta där I från mot baren, antog vi.
Vi satt kvar, min kuk var fortfarande styv upp i din fitta, men vi rörde oss inte utan undrade vad vi hade sett. Sakta kom vi till sans, kuken slaknade en smula och gled ur din fitta samtidigt som du reste dig och vi gick ut ur rummet och ut till baren.
Vi beställde varsin flaska vatten och frågade oss om det var friskt det vi sett? Vi hade inget riktigt svar. Men mer närhet och ömsinthet var vi överens om att vi ville ha, inte bara könets tillfredställelse.
Vi gick en sväng till och hittade mindre rum med fönstergluggar från korridoren, vi tittade in och där låg det ett par ömt omslingrade och hade ett mjukt och innerligt samlag, mjukt kyssande. Vi stod en stund och höll om varandra samtidigt som vi följde med i parets rytm och sa att det där såg betydligt mer kärleks fullt ut än det andra.
I nästa rum var det som en liten scen där två tjejer som nästa hade en uppvisning samtidigt som dom smekte varandra. Runt scenen satt och stod det flera män och runkande Efter en liten stund, kom två män upp och ”tog hand om” tjejerna och knullade dom raskt tills de sprutade i deras ansikten. Man söker ömhet där man kan finna den så vi och gick vidare och fann ett rum med dämpad belysning, doft av rökelse och orientalisk musik. Det var två asiatiska kvinnor som vinkade in oss och bjöd oss ligga ned på den breda sängen. Vi tvekade lite, men det var ihärdiga så vi gav efter.
Kvinnorna hade tunna slöjor på sig och började massera in våra ryggar och ben med oljor som doftade exotiskt och gott, vi låg och tittade på varandra samtidigt som våra kroppar bearbetades av mjukt och härliga händer. Det var oerhört sensuellt och erotiskt. Som en saga ur tusen och en natt, där vi vaggades in i österns mystik och njutningsfulla sensualism.
När kvinnorna uppmanade oss att vända oss på rygg, var jag redan i sådan avslappnad harmoni att jag glömt vart vi var, men kände din närvaro jätte starkt. Det väcktes en längtan till dig och ditt väsen, och när jag såg på dig och när jag anade din lust så kände jag hur min kuk hårdnad sakta. Lite panik blev det, men en av kvinnorna tog varligt din han och lade den på mitt gryende stånd. Så samtidigt som vi fick sensuell massage, så runkade du min kuk. Detta var en så oväntad totalupplevelse, så jag blev jätte kåt och helt fokuserad.
Med mjuka rörelser fick kvinnorna oss att sätta oss upp, jag i lotusställning och du skulle vända dig mot mig med benen runt mina höfter, så du liksom satt i mitt knä.
Samtidigt som du sänkte dig ned hade vi stinn ögonkontakt med varandra och en av kvinnorna fattade oväntat tag i min kuk och styrde den in i din fitta. Du sjönk med ett lite förvånat uttryck ned över min påle. När du lagt dina ben i kors bakom min rygg, kom du närmare än du någon sin varit. Jag trodde det skulle vara tungt men det var bar oerhört skön. Min kuk kom långt långt in i dig, längre än den någonsin varit, ditt hjärta så nära mitt. Och när kvinnorna styrde våra andetag, så när jag andades in, så andades du ut. Hela tiden smekte kvinnorna våra kroppar i samma takt som andningen och när de försiktigt förde samman våra ansikten så vi i princip bytte luft med varandra i våra synkroniserade andetag, då försvann världen runt om kring och jag upplevde oss som ett. Sakta fick kvinnorna att röra oss på och i takt med andetagen och min kuk kom djupare och djupare in i dig, när jag andades ut och du andades in min luft, var det som du öppnade dig ännu mer och jag kom längre in i både din kropp och i ditt sinna. Vi var en enda erotisk kropp. Någonstans i periferin hörde jag att kvinnorna lämnade rummet med orden ”take your time”.
Vi gungade och andades en god stund innan jag lutade dig bakåt så du blev liggande på rygg på madrassen och jag rätade ut mina ben, men hela tiden ögon kontakt med dig och gemensam andning.
Jag kom in i dig igen och när vi ökande tempo i både andning och rytm började jag närma mig klimax och tillslut tappade vi varandras andning när njutningen blev för hög. Jag hade bara dig och min upphetsning i mitt sinne och i mina ögon.
När jag blev varse att det började gå för dig, var det som om din vagina sög in all min energi i sig, och som den begärde min orgasm när jag tömde hela mig in i dig. Kuken pumpade och krampade ut allt den hade, din fitta sög och kramade i starka vågor, samtidigt som der var en virvel av energi genom mig som kom från dig. Jag vet inte hur länge det höll i sig, men det var utan tvekan den kraftigaste orgasmen jag haft hittills, Det var inte bara en orgasm, det var en förening av våra energifält som exploderat.
Vi låg kvar så en bra stund och bara flämtade med fortsatt ögonkontakt till en av kvinnorna kom in och frågade ”satisfied” ? Vi kunde bara lite generat svara ja. Hon sa ”the magic of the easten wisdom"
Vi tackade översvallande men glömde tyvärr att fråga vad för visdom det var, satt det i rökelsen eller i oljan eller var det vi som blev helt magiska av deras kraft.
Redna 

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.
Anders Redna är medlem sedan 2022 Anders Redna har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren