Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anställning med benefits, kapitel 5

På lördagsmorgonen vaknade jag av att Angelica ringer. Hon vill att jag ska komma över. Hennes mamma hade hört om min inblandning i gårdagens orgie, och vill nu träffa mig. Oj, hoppas hon inte är jättearg. Jag gör mig i ordning, duschar och klär mig lite lagom. Det är fortfarande varm sommar, så det blir ett par shorts och en topp. Ska jag ha bh? Nej, hoppar över den, det är skönt utan när det är varmt. De bor ju grannar, kan gå genom våra trädgårdar, behöver inga skor.

När jag kommer ner i köket håller mamma på med frukosten. Hon ser härligt avslappnad ut, första dagen på semestern. En helg nu att bara kunna förbereda inför att vi ska åka ut i skärgården med Stina och Herman. Hon pratar om det och ser verkligen fram emot att komma iväg. Hon blev verkligt förtjust i Stina.

“Vad hittade du och Stina på med när jag var med Herman? Hade ni det mysigt också? Hur tycker du Herman är? Kanske också spännande?”, frågar jag.

”De verkar mycket fina och härliga båda två. Det ska bli fantastiskt att lära känna dem lite mer. Just det, måste berätta att jag undersökte vilka de var lite. Vad jag förstår har de båda en skaplig förmögenhet med sig från sina föräldrar. Sedan har Herman varit sysselsatt med att förädla fastigheter, eller slott och herrgårdar, snarare. Köpt upp ställen, rustat upp dem och startat någon form av verksamhet, kursgård eller hotell, för att senare sälja det. På det sättet har han lyckats mångdubbla sin förmögenhet. Och Stina har inte heller legat på latsidan, vad jag sett. Hon gjort lite samma sak, men inom mode. Hon började med att starta ett litet modeföretag själv, sedan har hon köpt upp andra, sett över affärskonceptet och utvecklat produkterna för att själv driva dem ett tag. När tillfälle uppstått har hon sålt av företagen till andra, eller slagit ihop och på det sättet skapa mervärden. Sedan ett par år har de sålt av nästan allt och dragit sig tillbaka”, berättar mamma.

”Spännande, de har verkligen varit aktiva, och i roliga branscher. Tycker jag i alla fall. Kanske kan jag lära mig av dem? Vore roligt. Vet ju inte vad jag vill göra ännu med mitt liv. Mina språk gör ju att jag borde göra något där jag kan använda dem. Eller vad tror du”.

”Ja, det tycker jag du ska satsa på, men först tycker jag, som du vet, att du ska skaffa en bra utbildning. Spelar egentligen inte så stor roll vad du läser, bara att du gör det. Ekonomi, civilingenjör, juridik. Du har ju alla möjligheter, och med dina betyg har du inga problem att komma in var som helst. Kanske läkare? Du gjorde ju även högskoleprovet i våras, med 1,9 i snitt på båda delarna. Bara det resultatet garanterar dig en plats. Prata med Stina och Herman nu när vi har lite tid och hör vad de tycker. De vill ju dessutom adoptera dig, så de har ju ett intresse av att du ska lyckas”, säger mamma. Detta är en diskussion vi haft många gånger. Hon är lite sur på mig för att jag inte sökte in någonstans redan till hösten. Men jag känner mig inte riktigt mogen, vet inte vad jag vill. Blir nog bra att prata igenom det med Herman och Stina.

”Mamma, hur ser du på det här med adoption? Jag vill ju ha dig som mamma fortfarande”, undrar jag. Även detta har vi ju stött och blött en del de senaste dagarna, utan att egentligen sätta ner foten. ”Jag tror det kan vara bra att ha en tanke innan vi träffas på måndag. Och om jag blir adopterad, hur ser du på att jag ska ge Herman ett barn?”

”Jag har funderat. Och självklart vill jag ha dig som dotter och vara din mamma även i fortsättningen. Adoptionen, när du redan är myndig, säger juristen jag pratat med är mer en känslomässig sak och naturligtvis har det betydelse arvsrättsligt. Rådet jag har fått är att du nog bör få barnet först och att de därefter adopterar dig. Blir enklast och ser bäst ut, inte minst. Så att Herman inte får barn med sin dotter. Däremot måste vi formalisera det hela, om du ska bli mor, rent juridiskt. Vad händer, till exempel om de inte fullföljer adoptionen? Ska du få någon form av underhåll?”

”Vad bra att jag har dig, mamma, du tänker på allt och ligger flera steg före mig. Ja, du har rätt. Vi måste diskutera detta, men nu måste jag rusa. Angelica och Niklas mamma vill att jag kommer över, tror hon vill skälla ut mig för att jag lockat med mig barnen på en massa äventyr och sex. Men det är ju en öppen familj när det gäller sex, så blir nog inte så allvarligt, hoppas jag”. Under tiden vi pratat har jag ätit frukost, och rusar nu upp för att borsta tänderna.

När jag kommer över till grannarna kastar sig Angelica om min hals och vispar ”mamma var lite upprörd förut, lugnat sig nu. Vill känna dig lite närmare. Tror hon vill att du är med på vår lördagsceremoni. Hoppas du vill. Så spännande ”.

”Klart jag vill, gillar ju dig och Niklas. Kul om jag får delta”, säger jag och kramar henne tillbaka. När jag kommer in i deras kök är alla samlade. Men oj, de är i stort sett nakna allihop. Angelica är den enda som har en morgonrock, annars är de nakna. Ser mig omkring. Barnens mamma, Lena, tittar på mig med en bister min.

”Beatrix, jag har sett dig växa upp här, trodde inte att du skulle förleda mina barn på den typ av äventyr ni var ute på i går. Men, samtidigt, var det bra att du var med och stöttade. Någon gång skulle det ju ske, och inte vara inom familjen. Så, tack, även om jag fortfarande är lite upprörd. Nu vill jag att du deltar i vår lilla ceremoni. Och du behöver kanske också bli rakad? Så ta av dig, vill se dig naken”, säger hon.

Jag bara nickar, är förstummad, trodde hon skulle vara helt ursinnig. Börjar ta av mig, ser på de andra. Anders, deras pappa, ställer sig nu upp, vill hälsa. Ser ner på honom. Hans penis är gigantisk och står rakt ut. Ska jag skaka hand med den? Nej, han räcker fram handen. Jag skakar den. Ser på Nikolas. Han är i samma läge. De är alla riktigt kåta, ser jag när jag ser närmare på Lena. Mmm, vad ska bli av det här?

Normalt brukar Lena raka Angelica och Nikolas och samtidigt se till att de får en orgasm. Sedan rakar hon sig själv och sist Anders. Efter det kullar de inför barnen. När allt är klart kan de sedan fortsätta med sin lördag, tillfredsställda och nöjda.

”Jag har tänkt att vi gör lite annorlunda idag när vi har Beatrix här. Jag börjar som vanligt med Angelica och Nikolas, sedan föreslår jag att Anders får raka Beatrix och tvärtom. Jag vet att du, Anders, har drömt om att få känna Beatrix lite närmare. Vi får se om det blir så. Eller vill du hellre knulla din/vår dotter? Även detta har varit i dina tankar, det vet jag. Mmm, vad säger du Angelica? Vill du att pappa ska knulla dig? Du behöver inte svara, det blir som det blir”, säger Lena.

Sedan börjar Lena att löddra in först Nikolas och sedan Angelica. Rakar dem väldigt noga. Nikolas fina kuk står stolt rakt upp, nästan mot magen. Den är lång och välväxt. Lena runkar honom sakta då och då under rakningen, för att mot slutet ta kuken i hela handen och runkar honom tills han sprutar.

”Mmm, så fint och härligt. Undrar om du kan mera om en liten stund? Kanske kan vi se vad du och jag kan göra medan Pappa ägnar sig åt tjejerna?”, säger Lena, lite nästan som för sig själv.

Hon tar hand om Angelica lika noggrant. Tar tag i hennes yttre blygdläppar för att komma åt ordentligt. Drar ut dem och smeker henne samtidigt lite i springan, Angelica ser ut som en liten flicka, hennes snippa ser så liten och fin ut. Tänk att hon hade plats för Hermans kuk i går. Tog lite tid att tränga in, men sedan gick det som en dans. När Lena har rakat färdigt, känner hon med fingrarna att inga stickiga små strån finns kvar. Lutar sedan fram och slickar henne ömt i fittan, samtidigt som hon särar på blygdläpparna med sina fingrar. Jag ser. Angelica vackra inre läppar som lyser så fint rosa. Samtidigt som Lena slickar cirklar hon med ett finger upptill i Angelicas springa, runt hennes klitoris. Angelica njuter för fullt och gnyr högt. Hennes mamma gör det verkligen skönt för sin dotter. Efter en stund, när gnyet har övergått i stön, ser jag hur Angelica kommer i en skön härlig orgasm.

Nu har bägge ungdomarna fått sitt. Lena tittar på mig. ”Nu, Beatrix, får du sköta om Anders. Har du rakat en man förut? Vet du hur du ska göra? Viktigt är att spänna ut skinnet på pungen ordentligt för att inte dra blod. Håll i hans kuk också när du rakar, både skönt och nödvändigt”.

Jag tar raklödder, smörjer in det runt och upp på Anders kuk. Den är stor. Större än Hermans. Undrar hur lång och bred den är, känns enorm i alla fall. Ska bli intressant att få prova den, hur kommer den att kännas i min trånga fitta? Och hur i Angelica, hon är ju ännu trängre? När jag tvålar in ordentligt, tar jag rakhyveln i ena handen och kuken i den andra. Börjar raka runt omkring i långa drag. Det går lätt, bara lite skäggstump sedan förra veckan. Sedan håller jag stadigt om kuken och rakar upp efter skaftet. Ser på Anders, ser ut som om m han tycker det är skönt. Kuken är i alla fall riktigt hård. Pulserar lite med hans hjärtslag. När det är klart börjar jag med pungen. Sträcker ut skinnet, känner kulorna där inne. Tar rakhyveln och försiktigt rakar jag del efter del. Slutar med att raka mellan låren upp mot hans anus. Hans rosett ser riktigt fin ut. Undrar vad han skulle säga om jag med hjälp av tvållöddret lirkar in ett finger eller två? Värt ett försök, när han nu har benen så vitt isär. Smörjer in pekfingret så mycket som möjligt, sätter det mot hans hål i och trycker in det. Lite hårt, men med en liten extra press kommer fingret in. Jag pullar honom en stund, ser hur han upplever det. Först lite chock, sedan ser det ut som om han tycker det är skönt. Kuken blir ännu styvare. Han gnyr lite. Jag tar ut fingret, sätter ihop pek- och långfingret, smörjer in och pressar in bägge. Nu gick det lättare. Vickar och pillar. Tar andra handen och håller om kuken. Runkar samtidigt som jag kör fingrarna in och ut. Ser hur han sluter ögonen, börjar stöna alltmer. Ska han få komma? Nej, vill vänta, vill att han ska kunna knulla mig, och kanske Angelica.

Jag tar bort mina händer och säger ”nu är det din tur att raka mig. Jag gjorde det i förrgår, men kan vara skönt ändå. Ser fram mot att du gör det”. Sedan sätter jag mig tillrätta på stolen, lutar mig bakåt och särar på benen så att han ska komma åt.

Anders reser sig upp, lite besviken att han inte fick komma. Sedan ser han på mig, inspekterar mina bröst och sedan mellan benen. Innan han tar raktvålen smeker han med bägge händerna över mina bröst, klämmer lite på dem och väger dem i sina händer. Slickar sig förväntansfullt om läpparna, leker lite med mina bröstvårtor, som nästan på en gång blir som två hårda knoppar. Sedan övergår han till min fitta. Löddrar in mig och börjar raka med långa drag runt om. Sedan tar han tag om blygdläpparna och rakar dem noga och in mot ljumskarna. Han gör det så mjukt och skönt, har lång vana, det märks. När han är klar och torkat av mig löddret, känner han noga över och runt, för att kvalitetssäkra sitt arbete. Han nickar nöjt av resultatet och, inte minst att få känna min fitta.

Anders tittar från mig till Angelica, sin dotter. ”Jag vill börja med dig Angelica, det har jag drömt om länge och nu när jag vet att du redan har haft sex vill jag också pröva dig. Blir kanske en upplevelse för dig att prova en större kuk. Beatrix, vill du hjälpa till? Du måste få henne riktigt förberedd och våt”.

Jag tar Angelica i handen, leder fram henne till soffan och lägger henne ner på rygg. Särar på hennes ben. Känner med handen först. Hon är riktigt len och skön, känns som om hon ännu inte fått hår, inte ännu kommit i puberteten, hennes bröst är små och fasta, riktiga små flickbröst, trots sina femton år. Sedan börjar jag slicka henne. Mmm, hon är redan våt och smakar gudomligt. Min tunga slickar nerifrån och upp, delar på blygdläpparna, som börjar bli blodfyllda. Tungan fortsätter upp och cirklar runt hennes klitoris. Hon tar tag om mitt huvud, trycker det mot sig, vill ha min tunga mot sig. Hon börjar stöna, nästa orgasm är på gång och det rinner ur hennes slida. Hon är uppvärmd och våt. Ska jag fortsätta? Eller överlämna henne till Anders?

Det blir Anders som avgör. Puffar mig åt sidan, ”håll i hennes ben, lyft upp dem, så jag kommer in mellan. Mm, hon verkar härligt öppen, jag vill se ditt ansikte när jag kommer in och när Pappa knullar dig”, säger han. Gör sig redo. Sätter kuken mot hennes lilla, tighta fitta och trycker sig in, hela på en gång, i en kraftig stöt. Jag ser hur Angelica fullständigt tappar andan, skriker till. Hon var inte beredd på att han skulle komma in så på en gång. Hennes slida hade inte hunnit vänja sig, töja ut sig. Det gjorde ont, det är helt uppenbart. När Anders är helt inne, väntar han inte utan drar sig nästan ut helt för att sedan snabbt skjuta in kuken igen. Gång på gång. Varje gång skriker Angelica till, lite mindre varje gång. Jag håller upp hennes ben och ser hur kuken åker in och ut som en kolv i henne. Jag tittar på Anders, han har ögonen på sin dotter och njuter av hennes smärta, ser det ut som.

Under tiden ser jag att Lena är helt upptagen med Nikolas. Hon rider honom för fullt, brösten guppar upp och ner varje gång hon reser sig för att sedan sjuka ner igen över Nikolas kuk. Om Angelica lider så ser Nikolas ut att verkligen njuta. Då ser jag att Anders slutar jucka. Reser sig upp. ”Nu, Beatrix, nu är det din tur. Lägg dig på Angelica plats, sära på benen och håll upp dem i luften. Vill ha dig öppen för min kuk nu”.

Jag lägger mig ner. Bra att Angelica får vila, det behöver hon. Jag måste nog ta hand om henne efteråt, det var ju nästan en våldtäkt hon blev utsatt för, inte okey. Nu är det min tur att få känna Anders uppdämda vrede, eller vad det är. Men jag är i alla fall beredd på vad som ska komma. Och mycket riktigt. Samma procedur upprepas. Han sätter kuken mot mig och trycker sig in, långt in, på en gång. Åhh, jag var beredd, trodde jag. Luften bara trycktes ut ur mig. Känner hur hela min fitta nästan krampar, svider. Sedan fortsätter han att köra in och ut. Efter en liten stund blir det bättre. Nästan skönt. Börjar röra mig mot honom, känna hur hans kuk penetrerar mig och samtidigt stimulerar min insida. Skönt, han har en fantastisk kuk, men lite dålig teknik. Bara brutalt, men just nu är det skönt.

Nu är jag ordentligt våt och Anders glider skönt, undrar hur länge han klarar? Vill inte sluta nu, vill komma. Vill känna hur han samtidigt sprutar där inne i mig. Han börjar låta som ett gammaldags ånglokomotiv, stönar och stånkar. Sedan med några snabba drag känner jag hur hans kuk drar ihop sig och skjuter iväg den ena kaskaden efter den andra. Han tar ingen hänsyn till mig. Jag har en bit kvar, men när han är klar drar han sig ur. Hittar en handduk och torkar av sig. Sedan vänder han sig mot Lena ”hur går det? Har han kommit ännu? Inte? Nåja, se till att avsluta det, tycker det är absurt att se en ung grabb knulla sin mor. Sjukt, tycker jag”, säger han, som just våldtagit sin dotter och sedan knulla mig, grannflickan. Nej, den mannen ger jag inte mycket för. Pedofil, nästan, och sadist dessutom. Men ungdomarna är fina. Måste ta hand om dem. Hur? Vet inte. Måste prata med mamma och sedan Stina och Herman. Kanske kan de få följa med ut i skärgården, i alla fall några dagar?

När jag skulle gå, kramade jag om Nikolas och Angelica. Viskade i deras öron att de kunde komma över till mig senare. Tror de behöver prata. Det blev ju inte så bra, kändes som de bägge behöver bearbeta det hela. Måste prata med min mamma först, beskriva vad som hänt. Hon brukar vara duktig på att veta vad som är bra.

När jag kommer hem igen håller mamma på att gå genom sin garderob. ”Beatrix, vad ska jag ha med mig i veckan, hjälp jag har inget bra. Kan du följa med mig ner till stan, behöver köpa lite kläder som passar”.

”Men mamma, du har ju hela garderoben full. Och vi skulle ju inte ha en massa speciellt. Packa lite underkläder, badkläder samt något att ha på kvällarna. Och sedan något lite mer smart casual att ha om vi ska gå bort”, säger jag.

”Ja, ja, jag vet egentligen, men vad ska jag ha? Du har rätt, jag har ju det jag behöver, bara att välja…”, säger hon. ” Jag vill bara vara rätt, inte känna mig som kusinen från landet, du vet”.

”Ja, jag förstår, men allt passar bra, de är inte så noga, det har du väl sett. Även om Stina har jobbat med mode och gärna köper och klär sig mycket exklusivt, så ställer hon inga krav på andra. Du kan ju bara se på Herman ”, försöker jag. Sanningen är att, speciellt Stina, är mycket mån om att ha rätt kläder och vill att jag ska ha inte bara snygga, utan exklusiva kläder, kläder som sticker ut. Det märkte jag när vi var i Paris och shoppade åt mig. Hon har en suverän smak. Men det har min mamma också, och hon har dessutom en garderob full med just sådana kläder. Jobbet på banken, speciellt i ledningsgruppen kräver att man både kan och vet att klä sig rätt för rätt tillfälle.

”Det är något jag måste prata med dig om”, inleder jag. Sedan berättar jag vad som hände på morgonen, nåja förmiddagen då. Mamma ser lite chockad ut, inte för sexet och det, utan för hur Anders var. Hon håller med om att vi måste ta hand om ungdomarna och göra en riktig de-briefing, som man gör efter ett bankrån med personalen, ungefär. Se till att de får bearbeta upplevelsen. Hon tycker däremot inte det är en bra idé att de följer med ut i skärgården, vill att vi ska lära känna varandra, prata om framtiden.

När ungdomarna kommer över pratar vi igenom det hela. Nikolas har inga problem. Angelica är lite skärrad, var inte beredd på det våldsamma. Allt hon hittills varit med om har varit snällt och fyllt med ömhet. Hon är inte så överraskad, vet om sin pappas utbrott. Brukar normalt akta sig för dem, gå undan, inte sticka ut. Vill inte bli utsatt. Nu var hon i stormens öga, kunde inte gå undan. Hon måste prata med sin mamma om att det inte var okey, att hon inte vill att hennes pappa knullar henne i framtiden. Eventuellt kommer hon att hota med att berätta för skolkuratorn. Det känns som att hon kan hantera det, både emotionellt och sakligt.

Helgen försvinner snabbt i allt som behöver göras inför att vi ska vara borta en vecka. Både mamma och jag är nöjda med det vi packat. På måndag morgon stiger vi upp tidigt och äter frukost. Gör oss i ordning och går ut till bilen klockan åtta. Vi har lovat att vara hos Herman och Stina runt klockan tio. Mamma har verkligen klätt sig fint i en snygg sommarklänning. Hon ser så fin ut och hennes fina former, bröst och höft/rumpa framhävs på ett både kvinnligt och nästan sexigt sätt. Själv har jag mina kortaste shorts och bara en enkel topp. Hoppade över bh, så skönt att vara utan. Jag har fått en beskrivning vart vi ska åka. Vi åker mot Nynäshamn, men svänger av en bit före. Vägarna blir mindre och mindre. Till slut kommer vi fram till två stora grindstolpar med en enorm järngrind, säkert tre meter hög. Vi stannar och ringer på klockan. Det finns en grindstuga bredvid, men det är obemannad.

När grinden öppnas kör vi vidare upp för en grusväg i en allé av mycket gamla träd, riktigt knotiga. Efter några minuter ser vi ett stort hus, ett slott? Runt omkring huset sträcker sig gräsmattor och planteringar, en park, ner mot sjön. Vi kör fram och parkerar bredvid ett par andra bilar, en Jaguar XKR, cabriolet och en Range Rover. Vår lilla Tesla krymper ihop bredvid.

När vi stiger ur bilen kommer Herman fram och hälsar oss välkomna. ”Välkomna till Gården i Viken. Det här är en gammal herrgård som varit i familjen under många generationer. Vi ska inte vara här, båten ligger nere vid bryggan. Vänta ska jag hämta något att köra ner ert bagage på. Vi har redan tagit ner det vi behöver”. Han går iväg och kommer strax tillbaka med en golfbil. Lastar på våra väskor och oss, sedan kör han ner till bryggan. Vi åker i ett vackert parklandskap. Mellan träden ser det ut som en golfbana. Har de en egen golfbana?

”Vad är det, en golfbana?”, frågar jag.

”Ja, och nej. Bara tre hål, en par 12-bana. Inget att spela på riktigt, men bra som övning. Spelar någon av er?”, frågar han.

”Ja, jag gör det lite grann. Inget bra, men tar mig runt ”, säger mamma. ”Beatrix har grönt kort, men spelar inte egentligen, har väl inte riktigt fastnat för det. Hon rider och spelar tennis istället. Och går på gymmet, men det vet du väl redan”, pladdrar min mamma på, lite nervöst.

När vi kommer ner till bryggan finns det tre olika båtar, ja åtminstone en av dem är väl mer att betrakta som fartyg eller skepp. Stina står i den mellanstora farkosten och vinkar ivrigt. Vi tar bagaget och går fram till henne och båten. Får varsin bamsekram. Så roligt att se henne igen, även om det bara är några dagar sedan. Båten är kanske 9-10 meter lång, öppen men med, som det verkar, en ruff framtill. När vi kommer ner i båten ser vi att ruffen är ganska stor och med två ordentliga sängar. Det finns även toalett och ett mindre pentry. Vi stuvar in våra saker där framme, tillsammans med en massa annat, som redan har lassats ombord.

Herman gör loss förtöjningarna och Stina startar motorn, som sitter mitt i båten, en diesel låter det som. Den brummar ordentligt och är gömd under en mahognyhuv mitt i båten. Stina sätter på sig kaptensmössan och solglasögon, börjar lotsa båten ut från bryggan. Sätter sedan kurs ut mot fjärden. ”Det är lite olika grynnor runt omkring, så vi brukar ta det lite varsamt tills vi kommer ut i farleden. Sedan ska vi åka cirka 20 minuter ut till vår lilla ö, Skogsholmen. En ö, som vi kan ha helt för oss själva. Det finns nästan inga ställen att lägga till på, bortsett från vår egen lilla vik där huset finns. Det är så uppenbart privat att ingen lägger till vid vår brygga. Njut nu av åkturen. Det blir svårt att prata när vi sätter fart”.

Efter en stund ökar hon farten, och jag inser att det är nästan lönlöst att prata, annat i korta meningar. Båten går snabbt, mycket snabbt, tar sjön och vågor helt suveränt. Större vågor märks, men båten går genom dem utan att vi blir alltför omskakande. Undrar hur fort det går? Sneglar mot instrumenten, det där som måste vara knopmätaren, visar på 35. Vad blir det i kilometer per timme? 50-60 någonting, gissar jag, men känns snabbare.

Efter en dryg kvart styr Stina in mot en liten skogsbeklädd ö. Strandkanten stupar brant ner i vattnet överallt, träden går ända fram till kanten. Jag förstår att det inte är så intressant att gå iland eller lägga till. När vi kommer närmare syns en liten vik som går in i berget. Viken är precis så stor att det får plats med en brygga, formad som ett L. Vi går in och lägger till inne i L-et, skyddade från vind och vågor. På bryggan hänger även en annan, mycket mindre båt. Den har ett lustigt aggregat i aktern. Måste vara en vattenjet. Jag har hört talas om det, men inte sett det förut. Bra att den hänger i två stadiga kranar, inga problem om det blåser. En bit ovanför bryggan ligger ett stort fint hus med snickarglädje, typiskt från förra sekelskiftet. Huset är vitmålat med snickerier i en grå nyans, ser så fräscht ut. Huset är stort, riktigt stort, två ordentliga våningar och fönster även precis under taket. Många rum ser det ut som.

När Herman gjort fast båten lastar vi upp alla väskor, kassar och annat på bryggan. ”Vänta”, säger Herman och går till ett litet skjul på stranden. Öppnar dörrarna och kör ut en fyrhjuling med släpkärra. Vi lägger upp allt på kärran, Herman kör upp mot huset medan Stina ledsagar oss upp.

”Vi fick en möjlighet för några år sedan att förvärva ön med detta underbara hus. Det var helt nedgången, så det har tagit några år att få det i ordning. Vi flyttade in först förra året. Den tidigare ägaren var ett dödsbo, där arvingarna inte kunde komma överens. Huset bara stod och föreföll alltmer. Till slut kunde de enas om att sälja. Det kom aldrig ut på marknaden, vilket var tur, vi kände en av de som ägde det. När allt var klart förra året bjöd vi ut dem. De tyckte vi hade tagit hand om huset på ett mycket bra sätt, var glada att vi hade köpt det”, berättar Stina.

När vi kommer upp till huset är Herman redan i full gång med att bära in alla våra saker i hallen. Står på trappan och öppnar armarna. ”Välkomna till villa Skogsholm, som vi kallar det. Kom in, så ska jag strax visa er runt. Men ta med er det sista från kärran, är ni snälla”, säger han.

Väl inne i huset, börjar Stina ta hand om matkassarna, och Herman visar oss huset. Nedervåningen har ett stort vardagsrum eller allrum, en stor matsal med ett bord där man lätt får plats med femton personer. Sedan ett stort härligt kök, med all utrustning. En AGA-spis. ”Det är ju en gammal konstruktion, nytillverkades för ett tag sedan i ett begränsat antal exemplar. Underbar att laga mat på. Den här går på både el och gas. Det fina är att det inte är några öppna lågor, utan värmen sker underifrån och spisen är alltid varm, håller värmen när locket är nerfällt. För att laga mat måste man lyfta upp det stora locket och sedan finns det sex olika plattor, ungefär som en vedspis”, förklarar han. Spisen är enorm. Hela köket inger inspiration att laga mat i och att kunna vara många som hjälps åt.

På övervåningen finns det totalt fyra sovrum med stora dubbelsängar. Till varje sovrum finns ett badrum. En smal trappa leder upp till vinden. Där uppe finns det ytterligare tre mindre sovrum, med ett gemensamt badrum.

”Det finns gott om plats för gäster, som ni ser. Vi tänkte att ni får välja sovrum. Innan ni etablerar er, tror jag att Stina håller på och gör lite enkel lunch. Sjön suger, ska bli gott med något att äta, eller vad säger ni?”

I köket håller Stina på och ställer fram lite mat, bröd, smör och ost. Sedan rör hon i en gryta som står på den väldiga spisen. Luktar gott. En soppa av något slag. Fisksoppa, ser jag när hon tar fram lax och torsk, delar upp det i lagom stora bitar och låter det koka med en liten stund.

När vi sätter oss till bords, börjar vi alla prata i munnen på varandra. Vi tittar på varandra och börjar skratta. ”Mycket uppdämt behov och lite nervös”, ursäktar sig mamma. Herman nickar, förstår fullständigt.

”Det är så roligt att ni är här”, säger Stina. Jag, vi har verkligen sett fram mot det. Och inte minst att kunna rå om er båda två. Liza, så glad att du vill vara med. Jag vet att jag kan vara lite väl mycket ibland, blir lite för entusiastisk, men jag, vi, tycker så mycket om Beatrix, det vet du. Och vill hennes bästa. Jag hoppas att vi alla fyra kan diskutera hennes framtid och om vi kan få ha någon roll i den. Vi vill ju absolut inte rycka henne bort från dig som riktig mamma, det kommer du ju alltid att vara. Men hon får två extra föräldrar som kan supporta henne. Beatrix, ursäkta att vi pratar som om du inte är del i detta. Det är du i allra högsta grad och vad du vill och hur du ser på det hela är ju självklart helt avgörande”.

”Ja, det är ett stort beslut. Kräver både eftertanke och att vi ser det ur många vinklar”, säger mamma.

”Absolut, och bra att vi har veckan på oss. Men låt oss vila med diskussionen lite, låta allt sjunka in”, föreslår Stina.

”Jättegoda soppa”, fyller Herman i. ”Mina damer, låt mig passa på att utbringa en skål. En skål för Beatrix, en skål för oss alla fyra och en skål för en lyckad vecka”.

Vi dricker, vinet de hällt upp är verkligen gott. Sneglar på etiketten, Chablis Grand Cru, står det. Och den är flera år gammal, från 2015. ”Jag kan inte mycket om viner, men det här är verkligen gott”, säger jag.

”När vi flyttade in i huset passade vi på att köpa in ett vinförråd från en restaurang som gick i konkurs. Blev kanske inte så mycket billigare, men vi fick en massa bra viner och med olika karaktär. Sedan gäller det att fylla på successivt när vi dricker upp det, naturligtvis. Då är det bra att fortfarande ha en fot kvar i hotell- och restaurangbranschen. Vi får många bra tips och kan köpa direkt från vingårdarna. Visserligen måste vi passera tullmyndigheten”, berättar Herman.

Vi äter och småpratar om lite allt möjligt. Stina och Herman är lättpratade och de är uppdaterade på det mesta. Mamma sippar på vinet och hennes nervositet rinner av allt mer. Jag har sett hur både Stina och Herman har följt henne med blicken när hon rört sig och klänningen framhäver henne så naturligt. Jag misstänker att de vill ha henne båda två. Stina är bisexuell. Vet inte hur det är med Herman, men så som han tog emot Nikolas i fredags tror jag att även han är bi. Mamma är det definitivt, det har jag vetat länge och jag kan umgås intimt med bägge könen, så inga problem för mig. Konstigt hur det pirrar i min kropp, blir lite våt, när jag ser deras blickar på mamma. Det ska bli riktigt roligt att få vara med, om hon släpper loss här. Kan vi vara alla fyra? Herman och tre kvinnor?

”När vi har ätit klart ska jag visa er runt lite på ön, sedan kan vi gå ner och bada. Kanske åka lite vattenskidor, om ni vill. Vi har den lilla båten till det. Den går inte så bra i vågorna, men är utmärkt som dragbåt. Dessutom behöver man inte vara rädd för någon propeller, den drivs av en vattenstråle, som pumpas ut med högt tryck”, förklarar Herman. ”Jag och Stina brukar inte ha några kläder här på ön, det är skönt att slippa. Och vi är, som sagt, helt ensamma. Ni gör ju som ni vill, men vi kommer att vara nakna. Bortsett från något på huvudet och solkrämen”.

Vi hjälps åt att duka av, sätta in i diskmaskinen. Sedan går vi upp till sovrummen och klär av oss. Jag tar bara en handduk med mig, skönt att kunna torka av sig på. Och ett par sandaler. När jag kommer ner igen står Stina och Herman där, också helt nakna, bortsett från keps och sandaler. Efter en stund kommer mamma ner också, naken och så fin. Hon har en stor solhatt på huvudet. Ser nästan ut som hon ska på Ascott och hästkapplöpningarna, bortsett från att de inte är nakna där Hon är 170 cm lång och väger 56 kg, en fin figur med fortfarande riktigt fasta bröst, inte så stora, precis lagom, tycker jag som ibland brukar smeka dem lite när vi kelas lite. Jag hör hur Herman visslar till, han uppskattar hennes uppenbarelse. Tror jag har fått konkurrens av min egen mor, vilket är helt okey. Bara roligt om hon kommer in i gemenskapen. Jag har ju redan haft mycket intimt med både Herman och Stina, och vet att de tycker om mig, på flera olika sätt. Jag vill att alla ska tycka om alla, då känns det riktigt bra.

”Du ser fantastisk ut, Liza”, säger Herman. ”Hoppas det är okey att mina ögon ser beundrande på dig, svårt att styra dem. Och även andra delar av kroppen”. Jag ser att hans penis har börjat växa. Den är stor och fin även i slakt tillstånd, men ser ändå finare ut när den har stånd. Jag tycker om att se män och deras snoppar, så olika de kan vara. Hermans är kanske inte den största, men den är precis lagom grov och härligt ådrad och med ett mycket finns accentuerat ollon, lite blåaktigt när han får stånd. Ett sådant där ollon som man bara vill ta på, smaka på.

Stina har packat en korg med lite drycker. Hon ger den till mig, sedan går vi alla ner till stranden. Det finns olika stolar, solsängar och ett bord. Jag ställer korgen på bordet. Sedan går jag ut på brygga. ”Är det djupt här, kan jag dyka i?”, ropar jag in till stranden.

”Inga problem, inga stenar och det är ca två meter djupt vid bryggan och sedan sluttar det brant neråt”, ropar Herman tillbaka. Han och mamma pratar ivrigt, även Stina är med i samtalet. Jag tittar ner i vattnet, tar sats och dyker i. Den där första känslan när det kalla vattnet sköljer över kroppen när den far genom ytan och ner under vattnet. När jag kommer upp med huvudet tar jag ett djupt andetag, dyker ner igen och simmar under vattnet ut en bit. Vattnet är hur skönt som helst, säkert 23 grader. Sedan simmar jag långsamt tillbaka in, klättrar upp på bryggan och står och torkar en stund. Sedan går jag tillbaka till de andra.

”Underbart, ska inte ni också bada? Vattnet är så klart, så fint och bara helt underbart”, säger jag.

”Jag väntar lite”, säger Herman. ”Vill du prova vattenskidor? Har du åkt någon gång?”

”Jag åkte en del förra sommaren när vi var i Kroatien. Först på två skidor, sedan lärda jag mig att både åka och att start på en skida. Men bara från vattnet. De andra stod på bryggan och bara gled iväg. Jag lyckades aldrig, fel tajming”, svarar jag.

”Då kan jag köra dig. Jag hissar ner båten. I boden där finns skidor och flytväst. Ta på dig så länge så ses vi ute på bryggan”. Jag går in i boden. Där finns verkligen allt, ser det ut som. Jag letar upp skidan, ser fin ut, lite konkav, ger ett bra grepp i vattnet. Sedan hittar jag en vit väst, den är till för att klara både slag och att hålla mig uppe, en riktig vattenskidsväst. Jag sätter på mig den, klämmer in brösten. Tänker att det hade varit läckert att åka helt naken, vilken syn om någon såg mig? Får bli senare, bäst att börja med säkerhet.

När jag kommer ut igen har Herman fått i båten. Mamma står och tittar på. Bra om de är två i båten, en som kör och en som har koll på mig. Herman startar motorn och mamma hoppar ner i båten. ”Gå ut på bryggan och sätt på dig skidan, glid ner i vattnet, så kommer jag runt och du får linan”, säger Herman och börjar köra ut. Jag sätter i den främre foten och glider ner i vattnet. Herman kastar linan till mig och kör ut så att den är sträckt mellan mig och båten. Jag lägger mig med skidspetsen upp över vattnet, nickar och Herman ökar farten. Jag kommer snabbt upp. Sätter in den bakre foten. Känner den härliga känslan av att forsa genom vattnet. Båten håller en precis lagom hastighet. Jag lutar mig lite, kommer ut bakom båten till vänster. Underbart att bara plöja fram ovanpå vattnet. Sedan lutar jag mig till höger, gör en snabb sväng över till höger sida. Fortsätter så några gånger, fram och tillbaka tills jag ser att mamma gör en cirkelrörelse med armen. De kommer att vända tillbaka. I svängen passar jag på att gå ut så långt som möjligt. Känna den härliga farten i svängen. När vi är på väg tillbaka, hamnar jag lite snett i en våg och står på huvudet. Bra med västen, tänker jag, även om det inte var någon fara.

Herman kör runt mig, med linan efter så jag för tag på den igen. Spänner linan, så är jag uppe igen. Efter några vänder fram och tillbaka släpper jag när vi är i närheten av bryggan, surfar in till stranden, kommer inte riktigt ända in, men ändå. Mina armar och ben känns trötta, inte vana. Trötthet och kyla gör att jag skakar lite.

”Kom här Beatrix så får jag värma dig, kryp in under det här badlakanet”, säger Stina när hon ser mig. Jag kryper in där bredvid henne, hon är så mjuk och skön, och varm. Hon gnuggar mig över ryggen, fortsätter på bröst och mage. Sedan tar hon ett ben i taget, gnuggar mina lår så de blir varma och avslappnade. Men det gör att andra delar i kroppen vaknar till liv. Blir våt av hennes behandling. Hon lägger sig på sidan med brösten mot mig, smeker min kropp med sina händer. Hon gör det så underbart skönt. Jag böjer mig fram, vill kyssa henne. Hon möter min mun, vi förenas med läpparna, munnarna, hårt tryckta mot varandra och händer som smeker sig fram. Hennes ena han landar mellan mina ben. Jag tar ner huvudet mot hennes bröst, suger in en av bröstvårtorna i munnen. Vi ligger länge, känner och smeker och suger. Sedan viskar hon i mitt öra ”i kväll vill jag ha dig i min säng, vill att du gör din kur på mig, vill känna dig, vill uppleva smärtan som du är så duktig i att ge mig. Men nu är det du som ska njuta”. Sedan lägger hon sig med huvudet mellan mina ben och börjar slicka mig, så som bara en annan kvinna kan göra, vet precis vad som är bra, i varje ögonblick. Läser av mig och ger precis det jag vill, utan att behöva säga ett ord. Suger och pullar, knådar och gnuggar. Hon har till och med en liten flaska med glidmedel, som hon droppar på min anushål. Sticker försiktigt in ett finger bak, samtidigt som hon slickar min klitoris. Nu är det inte långt kvar. Orgasmen växer sakta i mig, så skönt. Hon anpassar sig, tar det lite lugnare, vill bygga upp orgasmen långsamt, låta den ta tid på sig. Hela kroppen kittlar, varenda nervtråd är med, känner, njuter. Min andhämtning är flåsande, musklerna spänns, slappnar av och spänns igen. Stina anpassar hela tiden sin behandling för att dra ut på det, hålla mig där uppe på toppen. Men till slut finns ingen återvändo. Då ökar Stina farten, gnuggar, pullar och fingerknullar baken. Så skönt, jag stiger upp, upp på Himalayas högsta topp, och där briserar jag. Skakar i hela kroppen, skriker, gnyr, stönar. Hela tiden fortsätter Stina, gör precis så som det är bäst under hela orgasmen. När den klingat ut, slutar hon och bara smeker mig lätt över hela kroppen. Så skönt att få vila i hennes famn.

När jag vaknar till, landar, och blir medveten igen, ser jag inte bara en leende Stina utan två lika leende mamma och Herman. Vilken lycka att få ha dem alla runt mig. Då ser jag att mamma håller ett stadigt tag runt Hermans kuk, runkar honom mjukt. Det ser riktigt fint ut.

När jag hämtat mig och går upp för att hämta något att dricka, leder mamma iväg Herman till en av solsängarna. Hon lägger honom ner och böjer sig ner, suger in hans kuk i munnen. Herman har ett euforiskt leende på sina läppar. Efter en stund kryper mamma upp på honom, gränslar och sätter sig till rätta. Tar tag om kuken och riktar in den mot sitt kärlekshål, sjunker ner långsamt, för att nästan omedelbart resa sig upp och sedan sjunka ner igen. Nu är det Stina och jag som får vara på första parkett och njuta av deras akt. De älskar en lång stund, tills Herman ber mamma att stiga av. Han ber henne ställa sig bredbent med händer och huvud ner i sängen. Nu har hon rumpan i vädret, precis i en höjd som passar Herman, som snabbt trycker in sin kuk i henne. Stannar till en liten stund, ger henne ett slag på var skinka och börjar sedan knulla. Hela mammas kropp följer med när han skjuter sig in henne. Solsängen skakar, mamma börjar stöna högre och högre. Även Herman gnyr ljudligt. Då och då piskar han till på mammas skinkor, då skriker hon till och sedan hör jag ”mer, mer, piska mig, knulla mig, ja, ja, mer, mer”. Nu har hon fått en hand till sin fitta och gnuggar frenetiskt.

Så, utan förvarning skriker hon ”ja, ja, piska, knulla, ja. JA JA, NUUUU ÅHHHH, AAA” och faller ihop. Herman har fortsatt att knulla och smiska henne hela tiden. När hon faller ihop åker kuken ut, men just då börjar han spruta. Sprutar i långa vita strängar över hennes rygg.

Då ser jag Stina, hon börjar applådera ”åhh, vad fina ni var, blir riktigt avundsjuk. Men jag har blivit lovad en specialare i kväll av Beatrix. Men Liza, visst är han fantastisk? Och det här är bara förspelet på den här veckan, hoppas jag”.

Ja, vad blir det för specialare, som Stina nämner, och hur går resten av veckan? Åker Beatrix naken på vattenskidor? Vilka kommer att se det? Och hur går deras samtal om framtiden? Tja, detta kommer kanske i nästa kapitel.





nilskjell

Status: Silver författare

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren