Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min första och ända kärlek

Detta hände för länge sedan, jag Calle var trettonår. Min erfarenheter av tjejer var liten någon porrtidning hade jag läst, och min storasyster Annas mitt livs novell och vecko revyn.
En ny tjej började i våran klass hon presenterade sig som Ann-Charlotte kallades för Lotta. Jag tyckte hon var söt hon tog platsen framför mig. Såg och kände doften av hennes långa hår.
Lotta hade lite problem att komma in i klassen men jag gillade hennes dialekt och utseende så vi började umgås som vänner.
Efter några månader hade Lotta kom in bättre i klassen även om hade någon bästa vän umgicks hon med några tjejer i klassen. Lotta och jag träffades också men inte lika ofta som innan.
Tjejerna i klassen började utvecklas till unga kvinnor. Jag hade en liten konstig känsla för Lotta ville vara med henne mer än jag var, men ville även ha min vänner.
Ibland hade jag sexuella tankar om Lotta ibland när jag runkade, skämdes efteråt.

Lotta och jag åkte ofta och badade vi var inte blyga bytte om nakna tillsammans.
Lottas morföräldrar hade en stor villa med poll och bastu. Lotta börjat bli lite avig mot mig förstod inte varför, jag hade nu kommit till insikt att jag älskade Lotta.
Ifall Lotta hade samma för känslor för mig det visste jag inte.
Jag frågade Lotta har jag gjort något som är fel, Gjort och gjort jag hade hoppats att du tyckte om mig, men nu verkar det som du tycker jag är ful. Hur kan du tro något sådant Lotta. Jo Calle jag har varit förälskad i dig över ett år, men du har aldrig försökt kyssa mig och när vi byter om har du inte ens vett att få stånd när de ser mig naken. Om Lotta bara viste vika problem jag hade när vi bytte om och satt nakna i bastun.
Jag är inte älskar verkligen dig Lotta jag har svårt att inte få stånd när jag ser dig naken. Så du vill också inte bara jag som blir våt i fittan. Men vi får inte Lotta vi är inte femton än. Lotta och jag började ofta grovhångla någon gång onanerad och tillsammans, vi smekte inte varandra Lotta smekte sig och jag runkade.
Jag blev femton i februari Lotta fyllde i April. Lotta sade en vecka efter sin femtonår dag, Calle nu kan vi pippa lagligt.

Själv hade jag mig inte utryckt mig så men jag förstod vad Lotta menade. Lotta skulle var ensam hemma under helgen, att jag kom över var ingen ovanlighet, det föräldrarna inte visste vad att jag skulle sova över hade inte hänt innan.
Lotta hade varit i video butiken hyrt en film med mjukporr och även än med lite mer hårdporr. Vi började titta Lotta hade snart fingrarna in för sina byxor, snart var de av och trosorna tog hon av kastade till kän var våta det är. Det var verkligen våta kände även doften av fitta, hade när jag var yngre runkat samtidigt som jag luktade på min storasysters trosor.
Nu hade jag fått ett jättestånd, Lotta flämtade till undrar om den får plats i min trånga slida. När filmen var slut hade vi redan varit hånglande i en halvtimme.
Jag började smeka och slicka Lottas bröst det gillade hon, plötligt pep hon till, tack Calle du gav mig en bröst orgasm.
Nu vill jag slicka som de gjorde på flimren, Lotta och jag hamnade i en 69a detta var första gången vi började smeka varandras kön, Lotta hade en rödhårig triangeln runt sin fitta, när han särade på benen höll jag på att komma direkt. Kände lukten och smaken av Lottas fitta , Lotta började smeka och kyssa min kuk innan hon tog den i munnen och började suga. Jag smekte Lottas blygdläppar innan jag gick över till Lottas klitoris, då började hon stöna. Nu kände jag en ilning i pungen, Lotta jag kommer stönade jag. Lotta började då suga ännu hårdare. Jag sprutade Lottas mun full hon gurglade till men svalde allt. Tack Calle sade Lotta.
Det är jag som ska tacka sade jag.
Nej då förstår inte Calle jag älskar dig så mycket att din njutning är viktigare än min egen. Lotta gled ner på rygg kom nu Calle kom in i mig knulla, pippa ha samlag kallade vad du vill men kom in i mig.
Jag försökte komma in i Lotta lyckades inte riktigt Lotta förde ner sin hand och ledde mig rätt. Om Lottas mun var detta något helt annat och mycket skönare.
Såg på Lotta hon hade stora ögon förstod att det gjorde lite ont.
Skall jag sluta frågade jag, nej det stramar lite men det gör inte ont. Snart var hela inne började sakta knulla Lotta,
Vi rullade runt med Lotta överst nu skall jag rida som på filmen log Lotta. Lotta började sakta men okade sedan farten jag smekte hennes bröst som gungade framför mig, Lotta började smeka sin klitoris, Calle jag är nära nu, Lotta grimaserade till och jag kändes hennes fitta dra ihop sig trängde jag ända in och fyllde henne med mer än jag någonsin sprutat. Då kom det ett avgrundsvrål från Lotta och hon tuppade av ovanpå mig.
Efter någon minut kvicknade Lotta och vi började grov hångla, jag var fortfarande inne i Lotta. Vi vill att du alltid skall vara inne i mig. Men då missar du när jag tränger in. Lotta och jag har nu varit gifta i många år, Lotta har aldrig haft någon annan inte jag heller.
Lotta tycker vi borde ha en trekant jag borde testa en annan fitta är Lottas ord hon skulle också vilja slicka en annan kvinna. Vet inte om det kommer att hända jag föreslog även tvåmän, då blev hon arg din perversa dåre men lugnade sig snart.
Vi har två barn de första kom när Lotta och jag var 22år eller ja jag hade hunnit fylla men som jag berättat tidigare fyller Lotta i april och våra tvillingflickor kom i mars. Lottas och min kärlek blir bara starkare med åren, okey vi kan gräla lite någon gång, men det att slå en kvinna skulle jag aldrig kunna göra, ifall någon man eller kvinna skulle skada då kommer blod att flyta.

Skriven av: Calle

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren