Publicerat
Kategori: Sexnoveller

I bastun, på gymmet

En lite närsynt och disträ man på gymmet och vad som händer när rutinen styr vart man går. I den här historien är det olika personer som berättar historien. Varje ny person markeras med en rad med asterisker. Först kommer Eskil och berättar.

**************
Januarivinden går rakt genom jacka och kläder. Känns rakt genom kroppen. Någon enstaka plusgrad och en ihållande vind gör att ingen vill vistas ute mer än nödvändigt i Stockholm. Efter en föreläsning på universitetet, där det till och med kändes kallt i rummet, vill jag bara ha lunch i en varm lokal. Kanske ta mig till gymmet, träna och bli varm. De har ju även satt på bastun igen, efter att den var stängd under höstens höga elpriser. Väl hemma kokar jag ett par ägg och äter en smörgås. Packar gymväskan. Det får bli ett vanligt eget styrkepass, finns ingen gruppträning så här på eftermiddagen.

När jag kommer till gymmet finns det knappt några andra där. Bara någon enstaka gubbe som driver omkring. Jag går som vanligt in i omklädningsrummet och byter om. Inte någon där heller. Låser skåpet och går ut i gymmet. Börjar med att cykla för att värma upp. Går in i cykelsalen, de cyklarna är betydligt bättre än de som finns ute i gymmet. Sätter på ett 30-minutersprogram på telefonen och kör ett lagom ansträngande pass. Meningen är inte att cyklingen ska vara huvudsaken idag, utan styrketräningen. Går sedan ut i gymmet. Nickar åt ett bekant ansikte och börjar med benböj. Sedan bröst, rygg, mage för att avsluta med lite mindre muskler: armar och axlar.

Under tiden i gymmet börjar det komma lite fler. Bland annat en lite skara tjejer. De står och hejar på varandra. De brukar vara här och vi har pratat lite. Vid flera tillfällen har jag försökt korrigera hur de gör. De är starka och tränar en hel del och det är viktigt att göra övningarna rätt för att inte få ont. Vi brukar prata och retas lite med varandra.

”Hej Therese, hej Ann, hej Mia och hej Jessica”, säger jag. ”Vad ska ni träna idag? Rumporna ser ut att behöva en omgång, ser lite slappa ut”, skämtar jag. Deras rumpor är så perfekta de kan bli, men vet att de vill förbättra dem ännu mer. ”Tror bröst behövs också. Ser ut som de börjar bli lite lösa och hängiga ”. Mia tar sin vattenflaska och stänker vatten på mig, sedan skrattar de.

”Gamla gubbar som du Eskil ska inte prata om att det hänger, du behöver nog träna upp det mesta. Allt ser lite hängigt ut”, genmäler Ann och tittar menande på mina byxor. Då skrattar de ännu mer.

Jag fortsätter min träning, tänker inte mycket varken på dem eller andra som är på gymmet. Alla kör i sin bubbla, mer eller mindre. Efter 45 minuter är jag klar och har även stretchat. Dusch och en skön bastu ska bli en perfekt avslutning.

Som pensionär började jag plugga på universitetet. Att gå på gymmet har jag gjort under lång tid, minst 30 år. Mest kör jag lärarledda pass som Bodypump och spinning. Jag tycker det är inspirerande att träna i grupp, se andra runt omkring och någon som coachar. Sedan är det ju roligt att en liten 75-årig gubbe kan lassa på vikter som många av de betydligt yngre grabbarna inte klarar, samtidigt som det är viktigt att göra alla övningar så korrekt som möjligt. Lite skämtsamt brukar jag säga att det gäller att hålla knoppen i trim genom att utmanas intellektuellt, kroppen genom träning och snoppen… ja det är en annan historia.

Väl klar i gymmet går jag tillbaka till omklädningsrummet. Fortfarande inga andra där. Skönt, kan duscha och basta i lugn och ro. Klär av mig och går in i duscharna, sedan blir det bastun. Härligt varm och skön. Precis vad jag behöver för att få värme i kroppen och mjuka upp lederna. Jag vet att många sitter i bastun med badbyxor eller en handduk runt. Jag vill vara naken, inga textilier på kroppen. Jag vill känna värmen och hur den öppnar porerna.

Efter en stund öppnas dörren till bastun och en person med handduken omsvept kommer in. Jag sitter mest och blundar, då jag hör hur personen, en kvinna, utbrister ”Vad gör du här?”. Min tanke är snarare ”vad gör hon här i mannens avdelning?”.

Jag tittar upp, och hon står med händerna i sidan tittar på mig, betraktar mig, uppifrån och ner. Sedan tar hon av sig handduken, lägger den på den understa laven och sätter sig på den. Vänder kroppen och ansiktet mot mig och frågar igen ”Vad gör du här. Det är ju det kvinnliga omklädningsrummet och bastun”.

”Vadå, det är ju männens. Har alltid varit männens omklädningsrum. Det är nog du som gått fel. Men inte gör det mig något. Tycker att det är helt okey att män och kvinnor kan basta tillsammans. Så sitt kvar, om det inte gör dig något”, säger jag. Hon ser trevlig ut, kanske runt femtio, lite runda kvinnliga former. Åren har varit snälla mot henne, det kan jag se, när hon vrider kroppen mot mig för att prata.

”Nej, inte idag. Såg du inte att de kastar om, bytt omklädningsrummen? De skulle göra några reparationer i kvinnornas, så därför byttes omklädningsrummen tillfälligt idag”, förklarar hon. Oj, då. Jag har bara gått precis som vanligt, inte reagerat på att det var någon ändring. Måste vara åldern som gör mig både blind och disträ.

******************
När jag kom till gymmet idag höll jag på att gå fel. Var nästan helt inne i omklädningsrummet innan jag såg att de bytt så att vi kvinnor skulle använda männens, och tvärtom. Backade ut och gick till det som vanligen är männens omklädningsrum. Byter om och går ut i gymmet. Min vanliga rutin är att springa en stund för att sedan använda en del av redskapen ute i gymmet, mest gummibanden och maskinerna.

Idag är det ovanligt lite folk på gymmet. Vädret gör väl att många drar sig för att gå ut, var verkligen inget skönt ute. Ska nog unna mig en ordentlig bastu efteråt. En gammal gubbe går omkring, kör ganska intensivt med olika övningar. De flesta har mycket tungt på och gör kanske 10-12 repitioner. Han har lite mindre, men kör 4-5 minuter utan uppehåll. Blir nog långa sega muskler tänker jag. Han ser ganska bra ut. Gammal, absolut, säkert 65-70, men har en vältränad kropp och rör sig ganska smidigt. ”Kul att även äldre håller i gång”, tänker jag. Sedan: ”men, herregud jag är ju också lite äldre, 52, men i alla fall yngre än han. Vore trevligt att växla några ord vid tillfälle”.

Jag har alltid gillat äldre män, ända sedan jag var i 20-årsåldern. Men blev väl aldrig riktigt tillfälle att utforska den sidan. Gifte mig med en jämnårig och fick barn. Nu utflugna och självförsörjande. Min man är ganska svartsjuk, gillar inte att jag klär upp mig, går på gymmet i tunna träningskläder. Men jag vill leva mitt liv. Måste få, ta mig, lite frihet. Gymmet är en del av detta.

När jag är klar i gymmet går jag och klär av mig, tar en handduk runt och går in till duscharna. Ser ut ungefär som i vårt vanliga duschrum. Tvättar mig och går sedan in i bastun. Öppnar dörren, har handduken runt mig. Där, på översta bänken sitter den gamla mannen från gymmet. Vad gör han här? Jag bara utbrister ” Vad gör du här? Det är ju det kvinnliga omklädningsrummet och bastun”.

Sedan inser jag att han uppenbarligen inte sett att omklädningsrummen har blivit omkastade. Han sitter där helt naken, med benen isär. Han ser fortfarande bra ut och det som hänger mellan benen ser stort ut. Lite pirrigt att se en man så där utlämnad, förargligt att vara på så fel plats. Hur ska han fixa det här. Blir lite intressant! Kul att se hur det utvecklas.

Jag tar av mig handduken. Snurrar runt lite, ger honom en snabb möjlighet att se mig. Sedan lägger jag handduken på sitsen och sätter mig längst ner. Vill ha lite sikt uppåt. Se hur han reagerar.

Han svarar något om att det är männens bastu, men han tycker det är trevligt att män och kvinnor kan basta tillsammans nakna. Jag förklarar att just idag hade de bytt omklädningsrum och att han var på fel ställe. ”Men, det gör inte mig någonting. Egentligen är det trevligt att basta tillsammans och du ser verkligen ut vara i god kondition”. Oj, vad händer, vad är det jag sitter och säger? Det där blev ju lite galet.

”Gud, vad pinsamt”, hör jag hur han säger. ”Skönt att det bara är du här, hade varit riktigt otrevligt om det var en hel massa damer som strömmade in och började skrika. Du verkar ta det med ro. Men hur ska jag komma ut, duscha, klä på mig? Utan att någon mer ser?”.

Jag ser hur han betraktar mig, när jag vrider kroppen mot honom. Jag är lite stolt över min kropp och, inte minst, mina bröst. Fortfarande ganska fasta och hänger inte så mycket. Och apropå hänger, ser på honom. Det som tidigare hängde rakt ner har börjat få lite annan substans, om man säger så. Den skulle jag gärna vilja känna lite på. Men inte nu, inte här. Skulle vara riktigt pinsamt om det kom in flera kvinnor.

Helt plötsligt rycks dörren till bastun upp. En ung tjej, helt svart, tittar in. Håller upp handen för munnen och går snabbt ut igen.

**********************
Det här gymmet har varit en fast punkt för oss. Vi tränar nästan alltid tillsammans, oftast så här på eftermiddagen efter föreläsningarna. Vi läser alla fyra till läkare och tiden är knapp, men lite träning är bra för att syresätta blodet. Ovanligt få personer idag, men Eskil är här. Han är en lite ovanlig äldre man. Vi brukar tjafsa med honom, men han är snäll och rättar oss, så vi ska göra rörelserna rätt. Han har alltid någon liten kommentar, men också ett stort leende. Vi vet att han gärna spanar in och tittar på oss, lite gubbsjuk. När han rättar oss, tar han gärna och visar hur rörelserna ska vara. Mycket handpåläggning. Det är okey, tycker vi alla fyra, vi bjuder på det.

Vi har känt varandra, vi fyra, sedan gymnasiet och nu pluggar vi tillsammans och har fyllt 22. Ett år till och vi har vår Med kand. Mia och Ann är blonda, Jessica är brunett och jag är svart. Inte bara håret – hela jag är svart, i alla fall utanpå. Tror att Eskil har ett speciellt gott öga för mig, Therese. Jag är 170 cm lång och väger 62 kg, lite för mycket, tycker jag själv. Vi är alla ganska välutvecklade med former där de ska vara, möjligen med undantag för Ann som har väldigt små tuttar, men har ändå en fin figur. Vi brukar ofta betrakta oss själva och jämföra, speciellt när vi duschar. Det blir mycket kommentarer och mycket skratt. Aldrig elaka kommentarer. Ingen av oss har svårt att fånga grabbar, snarare tvärtom. Men vi vill inte binda oss, skönt att inte behöva ta hänsyn till någon annan. Och visst har det hänt att vi haft lite roligt med varandra, prövat på hur det är med tjejsex. En gång var vi alla fyra i en liten orgie, det var vad vi kallade det. Mysigt, härligt och skön stimulans. Jag har nog aldrig fått så många orgasmer vid ett och samma tillfälle.

När vi är klara med dagens pass går vi tillbaka till omklädningsrummet. De har bytt, så vi har killarnas och de har vårt. Lite spännande att se hur de har det, men upptäckte att det inte var någon egentlig skillnad. Vi slänger av oss träningskläderna. Tar våra handdukar och går till duscharna. Så skönt att känna det varma vattnet som sköljer över kroppen. När jag är klar går jag mot bastun. Öppnar dörren och där sitter Eskil, helt naken. En lite äldre kvinna är också i bastun. Jag stänger snabbt dörren och vänder mig till de andra.

”Ni kommer inte att tro det, men Eskil sitter naken inne i bastun. Ska vi reta honom lite? Han brukar ju alltid tafsa och påpeka våra rumpor och kroppar”, undrar jag.

Det blir genast en diskussion. Först undrar vi vad han gör i tjejernas bastu, men förstår att han gått fel. ”Ska vi leka lite och kåta upp honom?”, undrar Ann.

”Det gör vi, se hur han reagerar om vi leker lite med varandra där inne”, föreslår Jessica. Vi skrattar alla och fnissande går vi in i bastun. ”Vi låtsas inte om att han finns, bara leker med varandra”.

Mia ställer sig inne i bastun, vänder sig om och tappar handduken på golvet. Böjer sig fram och plockar upp den. Visar hela sin bakdel för Eskil. Ann sätter sig bredvid mig. Hon sträcker ut en hand och lägger den på ett av mina bröst. ”Får jag?”, frågar hon. Väntar inte på svar utan sätter munnen direkt mot bröstet och börjar suga.

”Hej Eskil”, utbrister Mia. ”Vill du hjälpa mig att stretcha? Jag har svårt att få upp benet för att stretcha framsida lår”. Hon ställer sig nu rakt framför Eskil. Tittar uppfodrande på honom. Tittar sedan ned i hans skrev. ”Tror inte du har gymnastiserat den där, ser lite hängig ut”, säger hon. ”Tjejer, har ni några bra övningar för gamla gubbar när dom är så här slappa?”.

Jag gör mig loss från Anns mun. Reser mig och tittar på honom. ”Tror inte det behövs så mycket. Ser ut som han börjar spänna sin muskel redan. Men ska hjälpa honom lite på traven”, säger jag. Sträcker fram en hand och stryker lätt över den nu halvfyllda snoppen. Känns riktigt skön. ”Tjejer, han pumpar upp den. Kom och känn på hur blodtrycket ökar. Det pulsar så skönt”.

”Tjejer, nu får ni ta det lite varligt. Jag är en gammal man. Ni är alla fyra helt fantastiska, men tänk på mitt riktiga blodtryck. Och vi är ju inte ensamma här inne”, säger Eskil.

”Tänk inte på mig”, säger den äldre kvinnan. ”Tycker det verkar mycket intressant och lovande. Länge sedan jag såg en så stilig kuk. För det är väl rätt ord”.

”Nu Eskil, ska du får känna att vi inte alls är så slappa och hängiga, som du påstår ute i gymmet. Tjejer, ställ upp er i en rad, nu ska Eskil få känna på våra rumpor och tuttar. Jag vill höra vad han säger nu”, säger Jessica och ställer sig framför Eskil.

************
Herregud, vad gör tjejerna? Är de helt galna? Min kuk står som en stör rakt upp mellan mina ben. Kan inte hjälpa det. Inte nog med att de stimulerar mig, de hånglar med varandra också. Helt galet. Och nu kommer kvinnan som uppmärksammade mig på mitt misstag och tittar på mig. Vill de att jag ska dö av kåtslag?

De ställer upp sig på ett led. Först Jessica, en fantastisk tjej. Ett vackert ansikte som är inramat av hennes bruna utsläppta hår. Hon har en söt liten näsa ovanför en ganska bred mun, som nästan jämt är ett leende. Men det är framför allt ögonen, som är som två djupa brunnar, går att drunkna i dem. ”Känn nu på min rumpa, känn att den är hur fast som helst”, säger hon och vänder sig om, böjer sig fram och ger mig rumpan. Jag smeker den med handen, så fast och fin och har en tydlig avslutning mot låten. Hon står lite bredbent och jag kan se hennes könsorgan där mellan. Buktar ut så fint mellan skinkorna. Synen gör att jag blir ännu kåtare. Tror att hon är lite våt, eller är det bara efter duschen? Det glittrar till lite på hennes blygdläppar. Jag smeker rumpan och låter ett finger samtidigt smeka hennes skåra. Den är mjuk och lite hal. Då reser hon sig upp.

”Nej, bara rumpan. Men nu får du känna på mina tuttar och se att de inte alls hänger”, säger Jessica. Att de inte hänger kan jag se med blotta ögat. De är hur fina som helst, så där lagom stora att jag nästan kan greppa dem med mina händer. Känner bröstvårtorna i mina handflator, de känns som två hårda praliner. Tar loss händerna och smeker runt bröstvårtorna på hennes ganska knottriga vårtgårdar. De står liksom ut lite, nästan som ett bröst på bröstet och med vårtorna i mitten. Kan inte slita mina händer från dem, så härliga. ”Nej, de hänger verkligen inte, så fina. Ska aldrig mer påstå att de hänger”, säger jag nu. Min röst bär inte riktigt, blir mer ett hest kraxande. Kommer att spruta bara av att se och känna. Behöver gå ut och ta en riktigt kall dusch, men då kommer Ann fram och tycker det är hennes tur. Ann har ett blont vågigt hår, med ett nästan lite flickaktigt ansikte. Hur söt som helst. Hon ställer sig framför mig och spänner ut bringan för att verkligen framhäva sina små tuttar. De är helt gudomliga jungfrubröst. Små, men perfekta, härliga att ta på. Jag drar henne lite närmare, vill smaka på dem. Sätter munnen mot det vänstra och känner hennes nu stenhårda bröstvårta i munnen. Låter tungan leka med det, slickar runt och på det. Vårtan är stor, nästan som ett geléhallon, stort för ett så litet bröst. Jag smeker och suger, tills hon sliter sig loss och vänder sig om. Visar upp rumpan. En mycket fin rumpa, fast lite mindre än Jessicas. Den är stenhård av muskler, tror hon spänner musklerna lite extra när jag känner, smeker den. Även Ann böjer sig fram, visar upp hela fittan, som formar sig som två fina apelsinklyftor mellan benen. Blygdläpparna är blodfyllda, ser det ut som och lite delade. Kan skymta de inre ljusröda läpparna. Mitt finger gör samma resa som det gjorde hos Jessica. För det sakta nerifrån och upp i skåran. Hon är våt, nästan slipprig. Kan inte låta bli att sakta trycka in först ett sedan två fingrar. Ann stönar och rör sakta på rumpan mot min fingrar.

Jag ställer mig upp bakom henne. Det riktigt värker i kuken av kåthet. Riktar in den mot hennes villiga och savande fitta. Ska precis föra in den mellan hennes väntande läppar när Mia knuffar undan Ann. ”Nu är det min tur, inget knull här inne”, säger Mia.

Sucken, som undslipper Ann är en utdragen besvikelse, men hon förs motvilligt åt sidan av Mia, som tar hennes plats framför mig. Tittar på mig med sina enormt blå ögon. Mia har mer karaktär än att vara riktigt söt, men det gör att hon nog är den som har det mest tilldragande ansiktet. Om Ann har små tuttar då har Mia modellen större. Hon bjuder fram sina bröst, som om hon vill ge mig två fantastiska presenter, och det är de verkligen. Ser så fina och mjuka ut. Mjuka, ja, men inte det minsta hängiga, utan har den där perfekta formen som två vindruvsklasar. Liten konkav böj upptill och sedan en ordentlig konvex form undertill. Mitt på toppen tronar bröstvårtorna som två rosa pärlor omgivna av en svagt brunfärgad slät vårtgård. Jag sträcker ut händerna. Brösten fyller händerna mer än väl, får verkligen två stora varma, mjukt fasta tuttar i händerna. Jag kramar dem sakta och känner att de är lite småknottriga av bröstvävnad som fyller ut dem. Kramar och smeker, lutar mig fram. Vill smaka på ett av dem, suga in den där underbara pärlan i munnen, leka med den med min tunga. Formar munnen runt, suger ordentligt. Mia stönar, hon verkar tycka det är skönt.

”Nå, hur är dom? Hängiga och slappa? Du ska skämmas som påstår det. Nästa gång får du säga högt och tydligt i gymmet att de fasta och fina!”, säger hon och vänder sig om, nu för att få mig att känna på hennes rumpa. Om brösten är mjuka och fasta, så är rumpan riktigt rund, fast och bara helt underbar. Mia har verkligen tränat rumpan, inget löst och slafsigt. I alla fall inte förrän även hon böjer sig fram med benen isär och visar fittan. Hon är precis som de två föregående helt hårfri, helt slätrakad eller möjligen vaxad. Hennes blygdläppar har delat på sig och jag ser hur våt hon är, det droppar nästan. Jag låter mina fingrar sakta smeka de yttre läpparna och sedan tar jag tag i de inre mellan tumme och pekfinger, drar sakta uppifrån och ner efter den, drar ut den lite för att sedan låta tre fingrar komma in i henne. Håller tummen upp mot hennes klitta och masserar den. Mia juckar mot min hand och gnyr nu högt. Tror hon nästan kan komma när som helst.

Tjejerna är inte nådiga mot varandra, så fort en av dem börjar tycka det är riktigt skönt, blir hon bortknuffad av nästa. Nu är det Therese tur. Hon står där framför mig. Vickar på hela kroppen, så att brösten rör sig förföriskt framför mitt ansikte. Therese är nog den vackraste av dem, kanske beror det på hennes gyllenbruna skin. Hon är en dröm, en önskedröm och nu står hon helt naken där framför mig. Det fullständigt krampar i min pung, sprider sig upp genom kuken. Till och med ollonet fullständigt längtar efter att få penetrera denna skönhet, som står och lockar mig med sina sensuella rörelser. Hela hennes ansikte ler, ögonen strålar mot mig. Brösten rör sig som två fasta geléklumpar framför mig. De är helt perfekta, fasta och fulla men samtidigt härligt toppiga, nästan som om de just vuxit ut och huden ännu inte hunnit med, det inre spänner ut huden. Mina händer sträcker sig efter denna perfekta skapelse, tar henne i min famn. Känner de hårda brösten mot min bringa. Min kuk letar av sig själv in mellan hennes ben. Jag känner värmen och vätan från hennes fitta på mitt av försaft kladdiga ollon. Vi står där, juckar mot varandra. Jag vill in och jag tror att hon vill ha mig där. Så nära. Svanka lite nu, så kommer jag.

Harklingarna och ett vrål kommer från de andra ”Bryt, bryt, bryt”, skriker de. ”Bara känna, inget annat”. Jag kan inte bara känna, det är en fullständig plåga, måste få komma. Har mina händer på hennes rumpa när vi står där. Om de andras rumpor var fantastiska, vad ska man då säga om denna perfekta. Therese bryter sig slutligen loss, snurrar runt och ger mig sin rumpa. Jag smeker den. Min kuk vill bara komma in, närmar mig hennes fitta som är helt täckt av en tjock svart matta, så fantastiskt sexigt. Läpparna är ordentligt särade, hon är så fint ljusröd innanför, kan jag skymta. Nu bara en centimeter mellan ollonet och hennes grotta. Hon bakar bakåt för att få in mig, då de andra återigen skriker ”Bryt, bryt, bryt”, tar tag i Therese och drar henne med sig ut ur bastun.

*************
Jag hör hur de skrattar därute, men tror att jag även hör hur Therese besviket klagar på att de drog ut henne, precis som jag skulle få komma in i henne. Hon ville ju verkligen ha mig där. De andra säger att de också ville det, men de skulle ju bara retas med mig. Nu sitter jag där med min kuk som bara vill komma, pulserar och värker. Kvar i bastun är bara kvinnan som berättade att jag var på fel ställe. Men, fel ställe? Tror inte det. Vilken upplevelse, även om jag fortfarande är på gränsen att spricka.

”Hej, Miriam, heter jag”, säger kvinnan. ”Jag tror att jag behöver smuggla ut dig från bastun och omklädningsrummet. Ta min handduk, så går vi ut. Duscha får du göra sedan. Nu smiter vi medan det går. Vilken upplevelse!”

Hon lotsar mig ut från duscharna och ut i omklädningsrummet. Verkar vara tomt, till och med de fyra tjejerna har försvunnit. Jag går fram till mitt skåp. Miriam har sitt skåp en liten bit bort. Jag har fortfarande ett riktigt praktstånd, ser att hon sneglar mot det då och då. Slickar hon sig om munnen? Kan väl inte vara så? Men hon har en förförisk, jag skulle nog vilja säga, kåt blick.

När vi är i omklädningsrummet tittar jag på mannen, Eskil heter han visst. Vilken fantastisk stake, kuk, han har. Vill känna, smaka, tänker jag. Mmm, hur gör jag det här på ett bra sätt. Ingen av oss har duschat. Första prio är att komma ut härifrån, sedan får vi se hur vi löser det.

Oj, där kommer en i personalen in, flickan i receptionen. Tittar på oss, halvklädda som vi är. ”Men Eskil, vad gör du här hos kvinnorna. Såg du inte att vi bytt omklädningsrum?”, sedan tittar hon en gång till och ser Eskils tillstånd, stånd. ”Men, men, vad har hänt? Nog bäst att du försöker komma ut härifrån så snabbt som möjligt. Sedan vill jag prata med er båda på mitt kontor”, säger hon och går ut.

Jag ser på Eskil, han har rodnat men ser samtidigt mycket bekymrad ut. Vi klär på oss och går ut, Eskil med en mycket tydlig utbuktning i byxan. Går fram till receptionen och sedan går vi alla tre in på kontoret.

***********

”Jaha”, säger kvinnan. ”Vad har hänt?” Eskil försöker förklara, han tog fel, såg inte att det var ombytta rum. Jag nickar och bekräftar det. Berättar sedan om de fyra flickorna som totalt retat upp Eskil till hans nuvarande tillstånd. ”Men, du, jag tar hand om det. Jag ser till att han kommer hem och sedan blir nog allt bra”, säger jag halvt på allvar och halvt på skämt.

Kvinnan nickar, ler och ser ut som om hon förstår fullständigt. Lyser till något i hennes ögon, nej, bara inbillning. Hon säger ”Ja, vi låter det vara med det. Hoppas ni får en fortsatt bra dag”, sedan lägger hon sin hand på min arm och viskar fram ”Lycka till”.

”Nu går vi hem till dig, är det okey?”, frågar jag. ”Jag måste duscha, kan inte komma hem så här, skulle se konstigt ut. Min man är så svartsjuk och vill inte försöka berätta för honom….”.

”Det är okey, jag bor bara några minuter bort. Och tack för hjälpen. Oerhört pinsamt det hela. Men samtidigt, vilken upplevelse. Vad är det man säger? Det som händer i bastun, stannar i bastun?”

Efter ca hundra meter visar Eskil på en port. ”Här bor jag”. Vi åker upp till tredje våningen. Han låser upp dörren och jag stiger in i… vad ska man säga? Ett konstgalleri. Konst över allt. Ett par sköna fåtöljer, nästan som vilstolar, en härligt blå soffa och för övrigt vackert inrett. Några gamla (ärvda?) möbler bland allt det moderna.

Efter att ha hängt av oss ytterkläderna frågar jag var duschen finns. Han pekar på en dörr. Jag öppnar, wow vilket badrum! I ena hörnan en jacuzzi, en dusch samt toa och handfat. Glatt utropar jag ”Kan vi fylla jacuzzin? Vore fantastiskt!”. Eskil går fram och skruvar på vattnet. Jag börjar ta av mig kläderna, känns lite klibbiga mot kroppen efter bastu och utan dusch. Tittar till på Eskil. Han står där, ler brett, nickar på huvudet och drar tröjan över huvudet.

”Vi har ju redan sett det mesta av oss. Skönt att få krypa ner i vattnet”, säger Eskil. Vi fortsätter att ta av oss kläderna och står sedan nakna, tittar på varandra. Vattnet har bara börjat fylla jacuzzin. Eskils stånd har lagt sig, men han är fortfarande stor och ser riktigt tjock och grov ut. Hänger snyggt ner mellan benen. Bakom skymtar pungen, även den ser stor ut. Jag grips av ett starkt begär att få krama om pungen – tycker att den ser så fin och härlig ut. Jag tar ett steg fram mot Eskil, lägger en hand på hans bringa och sakta sträcker fram den andra. Smeker lite över hans lem och för sedan in den bakom. Greppar pungen i en fast men varsam hand. Rullar kulorna lite i handen. Ahh, så sköna, vilken känsla. Det verkar som om Erik tycker det är skönt också, av hans reaktion att döma. Bortsett från den djupa sucken så blir nu hans penis alltmer blodfylld. När jag står där med handen om pungen och kuken vilande mot handleden känner jag hur blodet pumpas in, slag för slag. En riktigt härlig känsla. Måste flytta den andra handen ner till hans kuk, hålla om den, känna värmen, känna hårdheten. Hård inuti, som stål, men mjuk och följsam på utsidan, och ådrig. Har nog aldrig sett en sådan ådrig kuk tidigare. Vilken skapelse.

Jag var våt tidigare, nu känner jag hur det rinner till ännu mer. Fortsätter jag så här kan jag fylla hela jacuzzin. Eskil har stått still tills nu, han har sett på mig och, tror jag, njutit av beröringen. Nu sträcker han fram en hand. Tar tag bakom min nacke och drar mig närmare. Sätter sin mun mot min och ger mig en varm, mjuk, skön puss. Sedan en till, nu med lite mer öppna läppar. Jag besvarar pussen som går över till en kyss. Hela tiden håller jag om hans kuk och juveler, kramar dom mjukt. Riktigt känner hur stora och stinna kulorna är. Han behöver nog en riktig utlösning efter sessionen i bastun. Så kåt som jag tror han var då, måste det vara ett under att han inte redan exploderat.

Kyssen varar nästan för evigt, tiden stannar. Vi känner våra nakna kroppar mot varandra, jag känner hans härliga kuk och pung, vill ha dem. Då gör han sig loss, tar mig runt midjan och styr mig ner i vattnet, som nu går upp till magen, medan det alltjämt fortsätter att fylla karet. Vi sitter bredvid varandra. Han smeker mig nu från nacken ner över ryggen. Sedan mot framsidan, ner mellan brösten, under brösten. Tar och känner på ett av brösten underifrån, väger det i handen. Drar upp handen till bröstvårtan, smeker runt utan att komma rakt på. Kramar bröstet lite grann och böjer sig ner. Slickar på bröstvårtan och suger sedan in det i munnen. Jag känner vilket sug han har i munnen, nästan så att jag försvinner in i hans mun. Nu kommer tungan, vivlar runt omkring vårtan, sedan på den. Suger, slickar och biter. Tänder gör lite ont, jag är känslig där, men samtidigt skönt. Det går en ilning från vårtan, genom bröstet, ner i magen, kniper till lite i naveln och sedan kommer känslan rakt i klitoris. Pirrar till, nej ilar till, nästan så jag vill kissa. En himmelsk känsla, pirrar i hela skötet. Nu lägger han sin hand på venusberget. Bra att jag ansade mig, har bara en tofs kvar. Sakta smeker han mig över venusberget, masserar det med handloven, trycker till lite, låter ett finger känna i min skåra.

Alla mina primitiva delar har nu satts i gång, kan inte sitta stilla, måste få mer. Handloven trycker och masserar, fingrarna känner och glider sakta in i mig. Inte bara ett, tror det är minst tre, som börjar pulla mig. Hans andra hand håller mig i ett fast grepp runt midjan. Jag måste hålla mig fast för att inte glida ner. Sträcker ut en hand och hittar det perfekta handtaget – hans kuk. Lutar mig bakåt och bara njuter av hans händer, det varma vattnet, handen på hans kuk.

Vattnet har nu nått upp till mina bröst. Då stänger han av det, trycker på en knapp och det börjar spruta runtomkring oss. Precis där jag sitter sprutar det en hård vattenpelare rakt in i rumpan. Jag flyttar mig lite, ahh, där sprutar det rakt in i fittan. Vilken känsla, vilken stimulans. Hans fingrar är kvar där och samtidigt masserar nu även vattnet mig. Hela situationen, fingrar, vatten, hans kuk gör att jag känner hur den återhållna orgasmen sedan tidigare byggs upp. Jag kastar huvudet bakåt, kramar hans kuk, kniper ihop benen och….ahhhhh. Jag kommer i en våldsam orgasm. Jag hör hur jag låter, stönar, skriker och slutligen bara gnyr. Gråter jag? Jag tror det, glädjetårar rinner nerför mina kinder. Måste pusta ut, som ett bättre springpass på gymmet efter spurten i tio graders lutning.

Sitter och vilar mitt huvud mot hans axel. Känns så skönt, tryggt, tillfredsställt. Håller fortfarande ett krampaktigt tag om hans lem, som är mer lik ett hammarskaft. Börjar röra handen lite, runka. Han tar bort min hand, lyfter upp mig och sätter ner mig i hans knä. Kuken sticker upp mellan mina ben. Han lyfter upp mig igen och sätter nu ner mig rakt på kuken, så den tränger in i mig. När den hittat rätt släpper han mig och jag kommer ner på hans lår och kuken far in i mig på en gång. Känslan, det oväntade, får mig att först tappa andan, sedan känner jag honom där i mig. Han är stor, fyller mig ordentligt.

Han tar tag om mina höfter, för mig långsamt upp och ner i vattnet. Varje gång jag är längst ner stönar jag till och luften pressas ur mig. Sedan upp igen, andas in, för att sedan snabbt komma ner och andas ut med ett stön. Vet inte hur länge vi sitter där och gungar upp och ner, känslan i kroppen byggs upp på nytt. Kommer jag att komma igen? Det känns nästan så. Det är så skönt att känna hans kuk, som gnuggar mitt inre. Jag tar ner en hand och börjar gnugga min klitoris med ett par fingrar. Mycket snabbare än knullet. Två olika hastigheter, men som ändå samverkar. Mina stön kommer allt mer stötvis. Nästa orgasm står på tur att få komma fram. Eskils kuk är nu långt inne, fingrarna gnuggar, kuken åker ut och sedan in i botten igen. Fingrarna dansar över klittan. Undrar hur han kan hålla sig, måste släppa loss tvåan, kan inte hålla mot. Kuken ut och in, fingrarna som nu går av sig själva, ut och in, ut och in. Och där, nuuu, nuuuu, åhhhså skönt. Hela kroppen darrar, mina slidmuskler drar ihop sig, vill krama ur honom det han har.

Vaknar till efter en stund. Han sitter och tittar på mig med ett belåtet leende. Hans kuk är fortfarande djupt begravd i mig. Känns lika stor som tidigare. Gick det inte för honom?

***********
Jag har aldrig tidigare knullat i min jacuzzi. Skönt med vattnet, men svårt att få till en bra ställning. Men Miriam verkar inte ha några problem. Nu har jag, gamla gubben, lyckats hjälpa henne till två orgasmer. Ja, hjälpa är rätt ord, för jag har ju mer varit en hjälpande hand eller kuk. Orgasmen har hon klarat av helt på eget sätt med sin fantastiska kropp. Mmm, måste tillstå att hon är fantastisk. Stå ut med allt i bastun, se mig i mitt tillstånd och inte bli avskräckt. Sedan följa med hem och vill inte bara tvätta sig utan bada och, inte minst, knulla. Hon har en ljuvlig kropp, kanske inte så fast och muskulös som de unga tjejerna, men mjuk och skön. Former på de rätta ställena och vet vad hon vill.

Min pung och kuk är nu i samma situation som i bastun, det värker i dem, behöver få komma, få en utlösning. Fast inte här i badet. Jag vill ta henne ordentligt. Köra in kuken och knulla besinningslöst tills jag kommer. Krävs lite extra för en gammal man. Jag drar upp henne ur badet. Ställer henne med händerna på toaletten, särar hennes ben och tränger in i hennes sköna fitta. Nu kan jag köra mitt race. Först lite långsamt, bygga upp hennes kåthet igen, få henne att vilja ta emot min kuk och, så småningom, min säd. Ser hennes underbara rumpa mot mig, smeker den lite lätt och sedan ger henne en smisk på varje skinka. Hon skriker till, lite överraskad. Smeker henne lätt igen. Känner hur hon blev våtare av smisket. Hör nu hur hon stönar. Ger ett par slag till på varje skinka. Känner att nu är hon riktigt igång igen. För fram en hand, greppar om ett av hennes bröst och ökar farten. Hör hur hon stönar, hör jag rätt? Hon ber mig att krama hennes bröst, ”krama hårt”, stönar hon. Jag tar ett ordentligt tag och nu knullar jag nästan i expressfart. Tror att hon är på gång en tredje gång. Och det är nu jag också. Den där fantastiska känslan i pungen, i mellangården och i kuken, som blir både längre och tjockare. Känns det som i alla fall. Nu är det nära. Hör att Miriam är lika nära. Kan inte vänta på henne. Måste släppa loss min säd, måste spruta henne full. Där kommer första, kuken drar sig tillbaka och skjuter in igen och sprutar samtidigt. En gång, två gånger och, faktiskt en tredje sammandragning och sprut. Då känner jag att det fick henne också över tröskeln. Hennes muskler jobbar frenetiskt och kramar ur allt jag har. Äntligen, jag har nog aldrig varit så kåt så länge. Hela mitt underliv hade ett uppdämt behov. Fördämningen måste rämna, jag var tvungen att få den där underbara utlösningen, känna att det bara inte gick att stoppa. Extra skönt att Miriam var där och kom samtidigt. En kort stund svartnar det för mina ögon, kan knappt stå upp. Jag är helt borta.

Vi står kvar där en stund. En salig lycka sprider sig i min kropp när jag kvicknar till igen. Har jag någonsin tidigare fått en sådan totalupplevelse? Min kuk börjar slakna och med ett knip pressar hon ut mig. Vi reser oss upp. Tar varandra i händerna och med ett leende sjunker vi ner i vattnet igen.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren