Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

Del 19 (läs gärna tidigare delar före)


Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd.

- "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.

Den bruna solbrända våta huden glänste över de stora väldefinierade musklerna på den 185 cm långa kvinnans sexiga kropp. Det var svårt att inse att denna amazonkvinna faktiskt skulle fylla 60 om fyra år, för hon var fortfarande lika galet snygg och vältränad som när vi hade lärt känna varandra 19 år tidigare.
Kattis klev ut ur badtunnan och ställde sig bredvid den samtidigt som hon sträckte båda händerna mot Annie och Hilma.

- "Kom nu. Kvällen har bara börjat.", sa hon.

De båda tjejerna tog varsin hand och hon drog dem upp på fötter. Hon gav de båda varsin djup kyss innan hon med sina starka armar lätt lyfte upp dem ur badtunnan och kastade upp dem över en varsin axel.
Det sista vi såg av dem den kvällen var när 56-åriga Kattis, alldeles naken, gick med långa kliv bort mot sin husbil, bärande på de båda lika nakna fnissande flickorna, en filippinsk 20-åring ung kvinna och en blond liten 16-årig tonårsflicka, som låg över hennes starka axlar.

Kvar i badtunnan satt jag, min fru och Kattis fru Sanna. Vi klev snart också upp och gick hand i hand alla tre mot mitt och Dessies sovrum. Där hade vi tre sedan ljuvlig älskog tillsammans resten av natten.
Bland annat låg Dessie över Sanna i en 69:a och de slickade varandra medan jag samtidigt stod bakom Dessie och knullade henne hårt doggy style ända tills hon kom i en kraftig fontänorgasm rakt i Sannas mun som glupskt slickade och sög i sig så mycket fittsafter hon kunde.
Efteråt rullade de båda runt så att Sanna hamnade överst. Jag knullade Sanna hårt i röven så att min pung högljutt daskade till varje gång jag körde in kuken hårt till roten i hennes tighta stjärthål, samtidigt som min fru låg under och slickade henne till så att hon högljutt kom flera gånger. När Sanna märkte att jag höll på att komma drog hon ur mig ur sitt tighta arsle och sög mig djupt ända tills jag frustande sprutade en jätteladdning i hennes mun. Sedan drog hon, med hela munnen full av min sperma, Dessies ansikte närmare sitt och kysste henne djupt. De båda kvinnorna stönade högt medan de lekte med min sperma som de lät vandra fram och tillbaka i varandras munnar genom tungkyssar.
Efteråt somnade vi tre i varandras armar.

Samtidigt tillbringade både Hilma och Annie natten hos Kattis i hennes husbil.
När jag tittade in i husbilen nästa morgon på midsommardagen låg Kattis naken och sov bredbent på rygg med en strapondildo fastspänd på sig, med armarna om de båda lika nakna flickorna som sov tätt intill henne på varsin sida.
Annie kom senare när de hade vaknat direkt över och berättade för mig och Dessie om hur härligt Kattis hade slickat deras fittor och hårt knullat de båda två till orgasmer på orgasmer under hela natten. Sedan smekte hon ömt mitt ansikte och sa:

- "Det var kul. Men inget går upp emot dig och Dessie. Det är er jag älskar. Jag älskar er båda så mycket."

Både jag och Dessie kysste vår unga vackra älskarinna och vi sa båda två att vi älskade henne och att vi var lyckliga över att hon fanns i våra liv. Vi kramade hårt om varandra alla tre samtidigt som vi turades om att kyssa varandra.

Under dagen visade det sig att Hilma och Kattis, trots den väldigt stora åldersskillnaden på 40 år, inte kunde få nog av varandra.
Förutom en kort hångel på förmiddagen med sin fru Sanna tillbringade Kattis hela dagen med den korta lilla tonåringen. De gick hand i hand på promenad runt sjön, höll om och kramade varandra. Kattis gick med sin ena grova muskulösa arm kring lilla Hilmas smala axlar och höll henne tätt intill sin kropp medan Hilma lutade sitt huvud mot hennes stora bröst och tittade som hypnotiserad upp på Kattis med en förälskad beundrande blick.
Hilma är ungefär lika kort som Sanna (Hilma är bara 153 cm, Sanna 155 cm) så Kattis är med sina 185 cm över tre decimeter längre, vilket innebär att Hilma bara når till axlarna på henne. Så när de skulle kyssas fick Kattis böja sig ner eller Hilma stå på tå. Och kyssa varandra gjorde de jämnt och ständigt.

Senare på eftermiddagen åt vi alla middag som Kattis lagat. Under tiden hon hade lagat maten hade Hilma suttit intill henne på köksbänken och tittade suktande på den mycket äldre kvinnan. Maten bestod av brynt torskfilé med rotfruktspuré, svamp och löjrom. Sedan bjöd Kattis även denna dag på dessert, chokladterrin med blåbärsglass och hallon. Jag och Sanna drack lite öl till medan de andra drack varsitt glas vitt vin. Sanna satt under måltiden tillbakalutad i mitt knä medan Annie satt tätt intill Dessie som emellanåt strök henne över ryggen med sin vänsterhands fingertoppar.

Efteråt satte vi oss alla inne i vardagsrummet. Direkt när Kattis hade satt sig i ena ändan av vår hörnsoffa kröp Hilma upp och satte sig snabbt i hennes knä. Väldigt snart satt de båda och kysstes och gnuggade näsa, smekte varandras ansikten med fingertopparna. De båda tittade den andre djupt i ögonen och de verkade vara helt förtrollade av varandra.
Sanna himlade mest bara med ögonen och fnissade när hennes äldre 56-åriga fru verkade helt nerkärad i en 40 år yngre liten tonårig flicksnärta på bara 16 år. Men både hon och vi andra vet att Kattis alltid har haft tycke för lammkött. Sanna hade ju själv bara varit 15 när den då 37-åriga Kattis förförde och knullade henne under den där festen 19 år tidigare.

Sanna kröp ner i soffan på andra sidan tätt bredvid Dessie, lutade sitt huvud mot henne bröst medan de båda höll om varandra. Snart satt också de båda och kysstes ömt.

Själv satt jag mittemot i en av våra stora skinnfåtöljer. I mitt knä hade Annie satt sig och låg nu i min famn med sina armar kring min hals. Jag kände hur hon drog in doften från min hals samtidigt som hon trasslade in fingrarna i mitt hår som hon smekte och lekte med mellan fingertopparna medan jag med ena handen smekte henne försiktigt över ryggen och med den andra smekte hennes nacke med fingertopparna. Ibland kysstes vi stilla och kramade om varandra.
Så satt vi sedan länge, jag med Annie och Dessie med Sanna, och bara myste.
Hilma och Kattis däremot låg snart ner på sin sida i soffan och grovhånglade under höga stön. De låg tätt omslingrade i varandras armar och kysstes högljutt och intensivt.

När jag efter en stund sneglade mot min fru och Sanna såg jag att Sanna hade smugit in ena handen innanför kläderna på Dessie och smekte hennes stora bröst. Dessie satt tyst tillbakalutad, blundade och bara njöt.

Annie bytte ställning så att hon blev sittande gränsle över mig i fåtöljen. Vi kramade om varandra hårt och drog in doften från varandras hår och halsar. Snart var vi fullt upptagna med att kyssas igen. Vi höll kvar varandra i kyssen medan hon med ridande rörelser gned sig mot mig sig så att jag satt med en växande kuk som trängde innanför jeansen.

Utan att sluta kyssa Annie sneglade jag efter en stund åter igen mot Dessie och Sanna.
Dessie satt nu i bar överkropp med sina stora vackra bröst framme, bara klädd i trosor. Hon höll om Sanna som låg i hennes famn, med ena bröstvårtan mellan sina läppar som hon med smaskande ljud sög och nafsade på samtidigt som hon klämde och masserade det andra bröstet med bägge händerna. Det hördes på Dessies tunga andning att hon hade blivit riktigt kåt av Sannas behandling.

Det hördes även höga ljud från andra sidan av hörnsoffan. Där låg nu Hilma på rygg med den betydligt längre (och betydligt äldre) Kattis liggande ovanpå. De sög girigt på varandras tungor, slickade varandras ansikten och halsar och stönade högt in i den andres mun medan de girigt tungbrottades och lät sina händer klämma och smeka varandras kroppar.
Hilmas trosor låg på golvet. Kattis hade letat in sin ena hand mellan Hilmas ben och från de gnyende ljuden som kom därifrån mellan de vilda kyssarna förstod jag att Kattis var fullt upptagen med att fingerpulla henne.

Lilla Hilma tillbringade även denna natt i husbilen med med sin nyfunna 40 år äldre älskarinna.
Kattis hade efter längre stund i soffan rest sig, lyft upp Hilma med ena armen och vilt kyssandes burit den 32 cm kortare lilla tonårsflickan ut ur huset.

Annie sov hos inne med mig, Sanna och Dessie. Två av Kattis strapondildos, de två som var lite mindre, låg kvar i sovrummet. Tjejerna turades om att ta på sig dem och satte på varandra. Bland annat tog jag och Sanna Dessie i en dubbelmacka, jag i röven och hon i fittan, medan Annie hade på den andra och munknullade Dessie med den. Jag sprutade i Dessies röv och senare en gång till i Sannas mun efter att jag knullat henne hårt i missionären.

Efteråt red Dessie mitt ansikte till fontänorgasm samtidigt som Sanna stod alldeles bredvid oss, bredbent på alla fyra svankandes uppåt med sin sexiga rumpa och fick sitt stjärthål slickat av Annie. Sanna är tokig i analsex och Annie älskar att slicka röv, så de var en bra kombination.
Annie hade tryckt in sin tunga så långt hon kunde och lät den högljutt virvla runt i Sannas rövhål, samtidigt som hon fingerpullade hennes fitta hårt och fick hennes att stöna högt av den sköna behandlingen.

Den natten hade vi fönstret öppet i sovrummet. Och vi hörde hela tiden hur lilla 16-åriga Hilma ylandes högt gallskrek ut orgasm efter orgasm efter orgasm rakt ut i natten inifrån husbilen som stod nedanför, där hon blev hårt och brutalt knullad av den 56-åriga långa muskulösa amazonkvinnan Kattis och hennes stora feta strapondildo.
Kattis kunde som sagt helt outtröttligt hålla på hur länge som helst och det gjorde hon även denna natt. Och av döma av de njutningsfulla ylanden vi hörde från Hilma så gjorde Kattis ett riktigt bra jobb.

Dessie och Sanna somnade senare i varandras armar, medan jag och Annie fortsatte att kyssas ömt och smeka varandras kroppar samtidigt som vi hörde på de galet höga kåtskriken från Hilma nere från husbilen där Kattis verkligen knullade skiten ur henne.

- "Kom, vi smyger ner och tjuvtittar.", viskade Annie och drog med mig ut ur sovrummet.

Hon smet snabbt in i badrummet och kom tillbaka med en schampoflaska. Hon log mot mig, tog åter tag i min hand och drog mig mot ytterdörren.

Hand i hand gick vi nakna ut i sommarnatten och gick runt huset till husbilen. Tysta smög vi oss närmare och tittade in.
Där inne låg Kattis på sängen. Över henne låg Hilma på rygg, nästan låg med benen bakom huvudet. Kattis höll fast henne i en full nelson med sina starka armar under hennes knäveck och höll fast sina händer i varandra bakom Hilmas nacke. Kattis hade satt ner sina egna fötter som spjärn mot sängen, på samma sätt som hon hade gjort första natten med Sanna 19 år tidigare.
Kattis hade på sig den största och fetaste av sina strapondildos och verkligen rammade Hilmas lilla tonårsfitta i en alldeles galen takt.

- "Är det skönt, min lilla hora?!", frustade Kattis högt fram utan att stanna upp i knullandet..

- "Ja!!! Åh ja!!! Åh gud, åh gud!!! ! Åh gud, åh jaaaaa!!!", ylade Hilma ut i falsett när hon just då kom i en kraftig orgasm.

- "Är du min lilla hora?! Ska mamma knulla din lilla trånga tonårsfitta?!", väste Kattis fram med kåt röst.

Jag blev först lite förvånad över det grova språket då Kattis aldrig någonsin pratade på det sättet i närheten av mig. Hon och jag älskade ju alltid mjukt och ömt med varandra och till mig sade hon bara "mjuka och vackra" ord. Men jag hade ju hört henne prata så när hon hade sex med Sanna, och Sanna hade berättat att Kattis gillade att prata kinky under sexakter med kvinnor (Sanna älskade själv att bli kallad sådant av henne). Och även Dessie hade berättat om gånger de haft sex att Kattis gick igång på att prata fult när hon var riktigt kåt och att hon själv också tyckte det var oerhört sexigt att bli totalt dominerad och ägd av dem 19 år äldre muskulösa amazonkvinnan så att hon bokstavligen verkligen sprutade kraftiga fontänorgasmer medan hon blev brutalt "sönderknullad "av Kattis stora strapondildos och buttplugs.

- "Mmm, mammas lilla kåtslyna! Älskar du mammas stora kuk?!", frustade hon aggressivt fram.

- "Jaaa!!! Jag älskar kuk!!! Åh mammy!!! Knulla mig med kuken, mammy!!!", ylade Hilma.

Kattis frustade högt och aggressivt som en tjur samtidigt som hon fortsatte att brutalt knulla den lilla flickan som hon var gammal nog att vara mormor till

- "Ja!!! Jaa!!! Jaaaa!!! Jag är din hora!!! Åh mammy!!! Knulla din lilla hora, mammy!!!", ylade Hilma i falsett som hon vore en hund.

Jag sneglade snabbt på Annie som stod bredvid mig, fortfarande hållande min hand. Hon hade ställt ned schampoflaskan i gräset och hade börjat smeka sig själv medan hon med ett litet leende tittade nyfiket in i fönstret på husbilen. Jag kände själv att jag började bli hård igen och fortsatte också titta in.

Kattis reste sig plötsligt upp på golvet utan att släppa taget Hilma, och knullade henne snart i samma besinningslöst hårda takt hållande sina händer bakom Hilmas nacke så att hon blev hängande i luften över hennes starka armar i en standing full nelson. Den långa muskulösa vuxna kvinnan verkligen rammade den lilla tonårsflickans fitta med sin stora löskuk.
Efter en stund drog hon ut strapondildon ur Hilma och kastade med ett snabbt grepp lätt runt den lilla tonårsflickan i luften så att hon vändes, så att de båda fick ansiktena mot varandra. Hilma bars fortfarande av Kattis genom att hänga över henne starka armar med knävecken. Kattis körde åter in sin stora löskuk i henne och började knulla henne lika hårt igen. Men nu hade Hilma händerna mer fria och lade de snabbt runt Kattis nacke. Kattis tittade henne intensivt i ögonen.

- "Mmm, mammas lilla kåtslyna! Älskar du mammas stora kuk?!", frustade Kattis fram.

- "Jaaa!!! Jag älskar kuk!!! Knulla mig med kuken, mammy!!!", svarade Hilma skrikande.

- "Numera är du min! Du är min lilla leksak! Åh, mamma älskar sin nya lilla sexiga knulldocka!"

- "Åh mammy! Åh ja! Jag älskar dig, mammy! Jag är din!!! Åh gud, åh gud, åh gud!!! Åh ja mammy!!! Ta mig, knulla mig! Åh mammy, kyss mig! Åh snälla, kyss mig!!!"

De kysstes under höga stön och slickade varandras ansikten med giriga tungor. Kattis lade ned Hilma på rygg i sängen och fortsatte kyssa henne innan hon kysste sig ner för hennes kropp och borrade in sin mun mellan hennes ben. Hon lapade högljutt i sig av den lilla tonårsflickans fittsafter.

- "Mmmm, vilken härligt god liten tonårsfitta!", väste Kattis utan att sluta slicka henne.

Hilma vred sig av njutning under henne.

- "Ja!!! Åh, ja!!! Åh mammy!!! Slicka mig!!! Det är så skönt!!!"

- "Åh ja! Den här lilla horan behöver få sin lilla fitta slickad! Gör mamma det skönt för sin lilla slyna?"

- "Åh!!! Åh ja!!! Åh mammy, åh jag kommer!!!".

Hilma skakade våldsamt i hela kroppen och ylade högt rakt ut som en hund när orgasmen kom. Kattis höll hårt och bestämt ner hennes kropp mot sängen och fortsatte bearbeta hennes fitta med sin flitiga tunga.

- "Åh snälla mammy, får jag smaka dig med?!", flämtade Hilma fram.

Kattis kysste sig under höga stön upp över hennes platta lilla mage, upp över hennes bröst och vidare till hennes ansikte. Snart möttes deras läppar i passionerade kyssar medan Hilma kastade både armar och ben runt Kattis och höll kvar henne i den heta vilda kyssen. Den lilla flickan stönade högt in i dem 40 år äldre kvinnans mun.
Utan att sluta kyssa henne, började Kattis med ena handen ta av sig strapondildon som hon kastade bredvid sig i sängen. Sedan satte hon sig upp, gränsle över Hilma. Hilma försökte resa sig för att kyssa henne, men blev hårt och bestämt nedtryckt på rygg igen.

- "Så vill den lilla flickan smaka mogen fitta?", sa Kattis med ett snett leende.

- "Ja, får jag det? Jag älskar att slicka fitta! Snälla mammy!", svarade Hilma med vädjan i rösten.

Kattis böjde sig ner och gav henne en snabb kyss innan hon snabbt flyttade sig så att hon blev stående med Hilmas huvud alldeles under sig.

- "Så, nu ska lilla flickan få smaka på något gott.", sade hon innan hon sänkte sig ner så att hon blev sittande på Hilmas ansikte med sin fitta precis över hennes mun.

Jag visste att Kattis älskade att bli slickad genom att sitta ridande över andras ansikten. Hon hade gjort det på mig många gånger genom åren och jag hade även sett henne göra det många gånger med både Dessie och Sanna (och även andra).

- "Så ja, var inte blyg nu. Smaka fittan! Räck ut tungan. Kör in tungan i mig!", manade Kattis på.

Vi såg hur Hilma lät sin lilla lena tunga leka mellan Kattis svullna blygdläppar och hur hon begravde tungan långt upp i henne. Det var så upphetsande att se denna långa, muskulösa ursnygga amazonkvinna till 56-åring sitta och rida ansiktet på den 40 år yngre lilla tonårsflickan. Och av ljudet från Kattis så gjorde hon ett bra jobb. För var det något Hilma var bra på så var det att slicka fitta. Kattis stönade högt samtidigt som hon med ridande rörelser gned sin fitta mot tonårsflickans hungriga mun.

- "Åh, åh vad skönt! Smakar mamma bra? Din lilla kåtunge! Mmmm, vilken härlig tunga du har! Åh gud! Slicka min tantfitta!"

- "Mmmmm, ja mammy! Jag älskar mammys fitta!", flämtade Hilma fram utan att sluta slicka henne.

Kattis red hennes mun. Hon tog med ena handen tag om Hilmas huvud, trasslade in fingrarna i det långa blonda håret och höll kvar huvudet medan hon fortsatte gnida sin fitta emot hennes mun och tunga.

- "Duktig flicka! Jag tror jag behåller dig, Ska köpa dig ett koppel med halsband med mitt namn och nummer, så att folk vet vem som äger den lilla horan om hon skulle råka springa bort.", stönade Kattis fram aggressivt med hes röst samtidigt som hon gned sin våta fitta över hela Hilmas ansikte.

- "Ja! Ja mammy, behåll mig! Äg mig! Utnyttja mig! Jag är din slyna, mammy!"

- "Så här duktigt vill jag att du slickar min frus fitta också. Så att hon går med på att jag äger dig som mitt husdjur!"

- "Ja mammy, jag lovar att slicka din fru också! Jag gör vad som helst för dig, mammy! Jag är din!"

Kattis fortsatte rida Hilmas ansikte. Efter en stund började den äldre kvinnan stöna högre och skaka i hela kroppen och skrek till när hon fick en orgasm. Hon fortsatte våldsamt rida Hilmas ansikte ända till orgasmen hade ebbat ut. Hon gned sin våta savande fitta över hela hennes ansikte så att Hilma blev alldeles blöt. Efteråt klev hon av och lade sig tätt bredvid henne samtidigt som hon överöste sin unga lilla nyfunna älskarinna med kyssar och kramade hennes lilla smala kropp emot sin långa muskulösa.

Efter att de legat och kyssts och kramats en stund tittade Kattis på sin stora strapondildo som fortfarande låg bredvid bredvid dem på sängen.

- "Orkar du mer? Vill du ska jag knulla dig igen med den?", frågade hon mellan kyssarna.

- "Ja! Ge mig mer! Knulla din lilla hora, mammy!", fick hon till svar av Hilma.

Kattis började ivrigt åter ta på sig strapondildon och fixade till selarna.

Då hörde jag hur Annie viskade till mig samtidigt som hon smekte min kuk som nu stod stenhård i Givakt.

- "Kom."

Hon böjde sig ner för att plocka upp schampoflaskan och började sedan dra med mig ner mot sjön. Under tiden hörde vi hur Hilma började skrika högt av njutning när hon åter blev knullad av Kattis.

Väl nere vid sjön stod vi och kände sanden under våra fötter. Jag lade mina händer runt Annies smala midja, drog henne närmare och kramade om henne. Annie släppte ned schampoflaskan i sanden, lade sina armar runt min hals och kramade mig hårt tillbaka. Vi stod så en bra stund och bara njöt av att känna värmen från varandras nakna kroppar.

- "Jag älskar dig, Johan.", viskade hon i mitt öra.

- "Jag älskar dig också.", viskade jag tillbaka.

Hon ställde sig på tå och drog ner mitt huvud till sitt och kysste mig. Hon höll kvar mig i kyssen med bägge armarna hårt runt min hals. Jag masserade försiktigt hennes nacke med min högerhand samtidigt som jag smekte henne över ryggen med min vänstra.

- "Jag bryr mig inte om åldersskillnaden. Jag tänker på dig och Dessie jämt.", sa hon med låg röst.

Hon tittade mig djupt i ögonen.

- "Du vet att du alltid är välkommen hit, när du än vill. Vi vill ha dig här, hos oss. Tvillingarna älskar dig och de äldsta har ju redan förstått det är något mellan dig och mig och Dessie, och de är helt lugna med det.", svarade jag samtidigt som jag tittade tillbaka in i hennes svarta vackra ögon.

- "Hilma då?", sa hon tyst utan att släppa mig med blicken.

- "Henne vet de inte om, vi har smugit mer där och varit mycket diskretare då hon inte är myndig. Och ingen av oss är kära i henne heller. Fast som det verkar nu så kommer hon kommer vara mer upptagen på annat håll."

Annie log och skrattade till.

- "Ja, hon har ju verkat helt förtrollad av den där Kattis. Men hon måste ju verkligen vara väldigt mycket äldre.", fnissade hon.

- "Jo, Hon är faktiskt 40 år äldre än henne. Kattis blir ju 56 i höst."

- "Shit! Helt plötsligt känns att du och Dessie är 20 och 17 år äldre än mig som ingenting.", skrattade Anne och gav mig en snabb kyss.

-"Kattis är även 22 år äldre än sin fru. När de träffades var Sanna bara 15 medan hon själv var 37."

- "Hur träffades dem?"

- "Det var faktiskt samma dag som jag och Dessie bestämde oss för att bli ett par. Sanna hängde mycket runt skolan där vi gick för hon var kär i en man som gick där och kallades för Ozze. Jag, Dessie, Ozze och vår kompis Sofie som du har träffat skulle på fest hos Kattis. När vi upptäckte att Sanna satt utanför bjöd Sofie och Dessie med henne på festen, mest för att hon inte skulle sitta ute ensam i kylan. Ozze fick henne att lova att om Kattis frågade skulle hon säga att hon var över 18."

Annie avbröt min berättelse med en liten snabb kyss.

- "Fortsätt. Vad hände sen."

- "På festen blev alla fullare. Vi började leka lite lekar och sedan urartade festen i en orgie där alla hånglade med alla. Sen bar Kattis in Sanna till sitt sovrum där hon förförde henne. Ozze somnade för att han var så full och jag blev riden för första gången av Dessie i soffan. Efteråt smög vi nakna och tjuvtittade in i sovrummet där Kattis satt och red på Sannas ansikte. Dessie och Sofie bjöd in sig själva."

- "Du då?", frågade Annie.

- "Nä, jag blev mer blyg och vågade inte. Men Sanna sade att hon ville att jag också skulle vara med. Jag hade sen sex en gång till med Dessie innan jag även låg med Sanna. Under tiden tog Kattis fram en strapon och satte på Sofie. Efteråt sa hon att hon även ville knulla Sanna och tog henne sedan hårt hela natten."

- "Blev de ett par efter det?", frågade Annie storögt med fnissig röst.

- "Ja mer eller mindre. De berättade för oss andra att de var kära i varandra och var flickvänner någon månad senare på Kattis födelsedag och innan året var slut hade Sanna även flyttat in och de blev sambos."

- "Som 15-åring? Vad sa Sannas föräldrar?"

- "Nja. hennes mamma brydde sig inte mycket då hon ändå var så frånvarande. Hennes pappa var aldrig varit med i bilden. Så Kattis blev väl en trygghet som hon alltid hade drömt om. Kattis är faktiskt två år äldre än Sannas mamma."

- "Åh fan! Skönt att du och Dessie inte är äldre än mina föräldrar som snart är 60 båda två.", fnissade Annie.

- "Ja. Men Kattis är äldre än Hilmas föräldrar, jag tror att ingen av dem är 50 än. Och Hilma har varit med ännu äldre. När Sofie och hennes Omar hälsade på förra sommaren sög hon ju av honom här på stranden, och den gubbjäveln var ju 70 då."

Annie skrattade, men blev efter liten stund tyst. Hon höll fortfarande sin ena hand bakom min nacke som hon masserade och smekte ömt. Med den andra smekte hon mig försiktigt över kinden samtidigt som hon fortfarande tittade mig lika djupt i ögonen. Jag tittade, nästan hypnotiserat, tillbaka in hennes. Åh hon är så sagolikt vacker, tänkte jag samtidigt som jag drunknade i hennes svarta ögon.

- "Jag har tänkt jättemycket på dig och Dessie och hur jag vill ha det med er två i framtiden.", sa Annie tyst.

- "Och hur vill du ha det?", frågade jag tyst.

- "Jag vill ha er kvar i mitt liv. Jag älskar dig. Och Jag älskar Dessie. Jag älskar er båda och vill inte ens tänka mig att leva utan någon av er. Jag tror att det kallas polyrelation när man är fler än två som är ihop."

Hon drog mitt huvud närmare och tryckte sina mjuka läppar emot mina och kysste mig djupt samtidigt som hon letade in sin lilla lena tunga i min mun. Hon slutade sedan att kyssa mig, tittade mig intensivt i ögonen samtidigt som hon sa med andan i halsen:

- "Men jag vill fortfarande hålla det ganska hemligt än så länge, vilket jag gissar att även ni två vill. Men nästa år, på våren, då fyller ju jag 21. Då skulle jag gärna vilja få kunna kalla er för min pojkvän och flickvän och inte smyga mera. Och att ni också kan säga att jag är er flickvän. Och om någon frågar vill jag kunna få svara att vi är i ett förhållande alla tre och att vi älskar varandra."

- "Jag vill ha dig kvar i mitt liv också, jag älskar dig och jag vet att Dessie känner precis likadant för dig som jag. Vi vill båda vara med dig.", svarade jag.

Hon log och kysste mig igen. Hon tog mig i händerna och drog sedan med mig ut i sjön.
Vattnet var nu ganska kallt då klockan var mitt i natten. Vi doppade oss tillsammans och jag vadade ut tills vattnet nådde till min haka. Annie kastade sig upp i min famn, gränslade sina långa smala vältränade ben och saxade dem runt min midja och lade åter sina armar runt min hals. Jag höll min högra arm runt hennes midja och masserade hennes rumpa med handen, samtidigt som jag höll vänsterhanden bakom hennes huvud och trasslade in fingrarna i hennes svarta silkeslena hår.
Jag stod stod länge så med henne i min famn och vi kysstes intensivt med tungorna tungbrottandes långt inne i varandras munnar. Vattnet svalkade skönt runt oss.
Min kuk stod stenhård i givakt och Annie hade snart letat ned sin ena hand och runkade den hårt under vattnet.

- "Ta mig, nu. Jag är så kåt.", flämtade hon fram.

Hon placerade ollonet mot sin fitta och hon gled sedan ner ända till hon hade hela i sig, ända till roten. Jag stönade till för att det var så skönt och började köra kuken in och ut ur henne hennes trånga hål.

- "Jag älskar dig!", stönade hon fram fortfarande med ena handen med ett stadigt tag om min nacke. Hon tittade mig intensivt i ögonen samtidigt som under hon höga stön smekte mitt ansikte ömt med den andra handen.

- "Och jag älskar dig underbara kuk! Knulla mig, ta mig hårt! Knulla mig hårt!"

Vi förflyttade oss lite närmare stranden, så att vattnet nådde oss bara till knäna. Annie sjönk ner på alla fyra framför mig. Hon svankade och vickade inbjudande med sin sexiga rumpa mot mig. Hennes bruna hud glänste, våt av både svett och sjövattnet, över hela hennes smala vältränade sexiga kropp
Jag ställde mig på knä bakom hennes, placerade ollonet mot hennes fitta och trängde utan ett ord in kuken till roten i henne in en enda stöt. Jag tog ett stadigt tag om hennes midja och började knulla min unga 20 år yngre älskarinna hårt.
Min pung daskade högt emot hennes fitta varje gång jag hårt körde kuken hårt in till roten i henne. Hon skrek till varje gång jag hårt körde in kuken till botten i henne och hennes njutningsfulla höga stön ekade ut över sjön. Jag tänkte snabbt att det var skönt att inga andra bodde i närheten och att de närmaste grannarna var bortresta.

Jag vet inte hur länge vi höll på men när hon hörde att min andning blev tyngre och insåg att jag var nära att komma tittade hon bakåt emot mig och sade högt mellan stönen och kåtskriken:

- "Kom i mig! Jag vill känna din härliga sperma i mig! Åh, fyll mig!"

Snart tömde jag mig under höga stön och fortsatte sedan knulla henne hårt så att min kuk inte hann slakna. Det tog inte lång stund innan hennes andning blev tyngre, jag kände den välkända känslan av när hennes fitta drog ihop sig och hon högt ylande skrek ut sin orgasm.

Efteråt stod vi kvar på knä. Hon reste upp sin överkropp så hon blev stående på knä alldeles emot mig framför mig. Fortfarande med kuken i henne satte jag mig ner i vattnet och fick hennes att sätta sig ner utan att jag åkte ut. Med min vänstra hand smekte jag henne över magen och över hennes bröst medan jag med den högra lutade bak hennes huvud mot mitt.
Hon vred ansiktet mot mitt håll och våra läppar och tungor möttes under höga stön i en lång passionerad kyss.

- "Annie, min Annie. Jag älskar dig.", viskade jag fram under kyssandet.

- "Jag är din. Jag älskar dig. Jag älskar dig över allt.", viskade hon tillbaka.

Hon vände sig snabbt om så att hon blev sittande i mitt knä ansikte mot ansikte. Vi höll om varandra hårt och kysstes medan jag kände hur hon smekte sina fötter mot min rygg och ryggslut.

Vi simmade ut precis så att vi inte nådde till. Vi dök och doppade oss tillsammans innan vi simmade lite närmare stranden och hämtade schampoflaskan. Vi fortsatte kyssas medan vi tvålade in varandras hår och kroppar med schampot. Vi simmade sedan åter ut lite djupare och hjälpte till att tvätta varandra.
Efteråt gick vi sakta tillbaka tillbaka till huset med armarna om varandra. Vi kramades och kysstes hela vägen tillbaka.

När vi kom närmare hörde vi hur de ylande kåtskriken fortfarande hördes från Hilma inne i husbilen. Kattis kunde verkligen helt outtröttligt hålla på hur länge som helst. Annie drog mig snabbt dit. Vi smög tysta fram och tittade in, även om det var lite svårare att se nu på grund av att det var imma på fönsterna efter deras vilda älskog som aldrig verkade vilja ta slut.

- "Åh ja, mammas lilla hora älskar kuk!", hörde vi Kattis frusta fram med ansträngd röst.

Hilma låg på rygg i sängen och över henne låg den betydligt längre Kattis. Katis hade lyft upp Hilmas ben över sina axlar och höll upp sin kropp lite på sina armbågar medan hon med sin strapondildo. fortfarande i en helt vansinnig takt, knullade den lilla tonårsflickan hårt och brutalt. Båda var alldeles genomvåta att svett och Hilma skrek högt ylande ut av njutning av när Kattis bokstavligen rammade hennes fitta med den stora löskuken.

- "Ja mamma, jag älskar din kuk!!! Ah aah aaah!!!! Knulla mig, mamma!!!", ylade Hilma tillbaka med ett öronbedövande falsettskrik.

- "Mmm, hon behöver mammas kuk och ingen annans! Bara mammas stora härliga kuk duger för ett sånt här litet sprutluder!", väste Kattis fram utan att sakta in.

- "Jaa! Jaaaa!!!! Min mammas kuk!!! Min mammas kuk! Åh mamma!!! Knulla sönder ditt lilla luder, mamma!!!", ylade Hilma till svar

- "Mamma älskar sin lilla knulldocka!"

- "Jaa!!! Jaa!!! Jag älskar dig, mamma!!! Jag älskar dig!!! Jag älskar dig!!!"

Kattis böjde sig ner och de kysstes vilt utan att sakta ner den helt galna takten. Båda räckte ut tungorna så långt de kunde och lät de under höga sten slicka och suga på varandra. Snart ylade Hilma ut ännu en kraftig orgasm.
Den äldre långa muskelkvinnan visade inga som helst tecken på trötthet utan fortsatte outtröttligt att i samma sinnessjukt våldsamma takt dominant pumpandes dunka på den lilla gallskrikande flickan, som var ung nog att vara hennes barnbarn.

- "Kom, vi går och lägger oss.", viskade jag till Annie.

Vi tog åter varandra i hand och gick tysta tillbaka in. Först gick vi till badrummet och tog fram en hårborste. Jag satte mig ner på toalettsitsen och Annie i mitt knä, och sedan turades vi om att försiktigt borsta ut varandras hår medan vi tittade in i varandras ögon.

- "Schampoflaskan... Vi glömde den på stranden.", sa Annie plötsligt.

- "Den kan ligga kvar där, vi kan hämta den imorgon.", svarade jag och gav henne en liten mjuk kyss.

Inne i sovrummet, i vår stora säng, låg Dessie och Sanna på den ena sidan och sov med armar och ben helt omslingrade. Sanna låg med huvudet mot min frus stora fylliga bröst och slickade och sög diandes på hennes ena bröstvårta i sömnen. Dessie hade trasslat in fingrarna i Sannas hår som hon ibland smekte och lekte med mellan fingrarna.
Annie smög sig fram, böjde sig tyst över dem och sög försiktigt in Dessies andra bröstvårta i munnen. Hon nafsade lite försiktigt med tänderna och sög diande på det en stund. Det hördes små nöjda stön från min fru i sömnen. Annie reste sig och tittade på mig med ett stort leende.

- "Dom där stora härliga brösten kan man aldrig få nog av.", sa hon tyst.

Jag drog med henne runt till den andra sidan och vi kröp båda ner tätt intill varandra under täcket. Vi smekte varandras kroppar, kysstes och höll om varandra hårt.

Samtidigt hörde vi utifrån, nedanför fönstret, fortfarande de höga ylande njutningsfulla kåtskriken från lilla 16-åriga Hilma inifrån husbilen där den lilla tonårsflickan blev outtröttligt hårt och brutalt "sönderknullad "av 56-åriga Kattis, denna 185 cm långa och muskulösa amazonkvinna med omättlig sexaptit, och hennes stora feta strapondildo.



Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren