Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Utvecklande semester del 4

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade men miljöerna händelserna är beskrivna som det var. Det är inte sex hela tiden men jag har skrivit som jag själv uppskattar att läsa erotik. Hoppas det är fler som kan tycka att det är trevlig läsning. PoK ;-) /Kim
Läs helst del 1, 2 och 3 först.



Vid femtiden har jag och Johan åter på oss våra träningskläder och träningsskor och är på väg till gymmet. Tanken är ett kort gympass med Christian och Lisa innan vi går ut på middag. Jag är spänd på att träffa dem igen, efter vad som hände på stranden. Christian kommer det bara kännas härligt att träffa men jag är lite fundersam på hur det ska bli med Lisa.

Det visade sig att grabbarna inte hade några problem att reda ut den ovanliga och intensiva situation de befann sig i på stranden när jag lämnat dem och efter en stund kom de ut i vattnet, inbegripna i ett glatt samtal om vad som är skönast, avsugning eller avridning. Medan de gjorde rent sig fortsatte samtalet och de blandade snabbt in mig och frågade om mina åsikter och det blev en uppsluppen, upphetsande och rolig diskussion. Vi hjälpte varandra att göra rent på oss ryggen och inom någon minut var det inga konstigheter att Christian tog på min kropp trots att Johan var bredvid. Vi lekte och busade i vattnet och de lyfte upp och kastade i väg mig några gånger och vi simmade och dök mellan varandras ben. Jag vet inte om de hade snackat ihop sig om det här uppe på stranden men det var som att det var den naturligaste sak i världen och att de ”delade” på mig broderligt. Jag var förvånad och överraskad av detta men hade absolut inga invändningar, det var fantastiskt. Christian höll sig dock tämligen artig och hans händer undvek de intimaste delarna men han ”råkade” ta på min stjärt och bröst flera gånger vilket var härligt pirrande. Och båda grabbarna hade fyllda och tunga lemmar med lite spänst i så det var uppenbart att de uppskattade det hela minst lika mycket som jag. På vägen tillbaka frågade jag till slut Christian vad Lisa skulle tycka om det vi just gjort.
- Jag tror hon kommer att bli väldigt avundsjuk, svarade han helt lugnt.
- Men kommer du berätta allt? frågade jag.
- Absolut, ingående. Som jag sa, hon kommer vilja höra allt och bli besviken att hon inte fick vara med.
Det kändes konstigt men hans självklara svar var på något sätt en trygghet. Jag försökte sätta mig in en omvänd situation där Johan hade varit med dem själva på stranden. En inre bild av Johan runkandes och smekande Lisa när hon rider Christian kom upp i mitt huvud. Onekligen oerhört sexigt och jag hade inte velat missa det. Och jag hade nog varit sotis om jag fick höra om det efteråt. Men hade jag varit där och sett på eller deltagit hade det varit en helt annan sak. Samtidigt kände jag egentligen att Christian och Lisa är väldigt trygga och pålitliga och jag är egentligen inte orolig för att Johan skulle försvinna eller dumpa mig. Christian och Lisa är ett så självklart och perfekt par och det verkar omöjligt att de skulle vilja ha någon annan än den partner de har. Efter en del funderande blev jag nästan sugen på att låta Johan får göra något själv med dem. Jag skulle vilja visa honom den tilliten. Och det hade nog varit en väldigt häftig upplevelse för honom. Jag tänker att jag själv skulle vilja ha den möjligheten, i alla fall när det är en så lämplig situation.

När vi kom tillbaka till rummet blev det en snabb dusch och vi hann med lite snack om det som hade hänt och vi var båda väldigt exalterade över det.
- Blev du inte lite sotis när Christian började ta på mig? frågade jag.
- Nej, konstigt nog inte. Jag tyckte bara att det var upphetsande. Det är liksom som att jag hade fler händer och kunde tillfredsställa dig ännu bättre. Jag såg ju hur du njöt av det och det blir jag ännu mer upphetsad av. Det är så vackert när du njuter och är kåt och jag älskar att se dig så. Det är klart, hade du gjort det utan att jag var med och visste om det hade det nog känts sådär.
- Hur hade det känts om jag hade varit ensam med dem då, frågade jag, på motsvarande sätt som han var nu, om du visste om det?

Jag kände att jag behövde få det här på bordet. Mina tankar på vägen hem hade snurrat runt de här frågorna och jag var mer och mer inne på att det var extremt kittlande och upphetsande att få mer av det vi just varit med om. Och jag ville även att Johan skulle få det, men jag ville inte att det blir något trassel av det.
- Mmm… Alltså… Jag blir väldigt kåt av tanken och samtidigt lite nervös. Jag tror ju att du skulle tycka att det var fantastiskt och jag vill ge dig det. Och jag tror att jag skulle tycka att det var fantastiskt om det var jag som var själv med dem.

Vi låg nakna på rygg på sängen efter duschen och eftersvettades. Jag såg att Johans lem hade rest sig ganska mycket och det var uppenbart ett upphetsande samtal. Även mitt underliv hade fått upp pumpen och det pirrade skönt.
- Jag känner mig väldigt trygg med dem, sa han. De är båda sjukt snygga och sexiga men samtidigt tror jag inte att vi är något annat än sexleksaker för dem, dvs att jag tror inte vi ha en chans att det skulle bli något mer, även om någon av oss vill det. Och det är tryggt. Hade det varit ett annat par hade jag kanske tyckt helt annorlunda. Och dessutom är ju du också sjukt snygg och sexig och en underbar fru. Du är perfekt – men det hindrar ju inte mig från att tycka att det finns andra kvinnor som är sexiga. Hur tänker du?
- Jag tänker nog exakt likadant, sa jag. Jag vill att du ska kunna göra något sådant själv med dem. Jag vill att du ska kunna få vara med om det och njuta av det. Och jag skulle gärna själv vilja få vara med om det, om det fanns ett tillfälle. Men precis, det är ju bara när det gäller Lisa och Christian, inte något annat ragg eller kollega till dig, sa jag och la mig över honom och gav honom en puss.
- Men hur ställer du dig till om det skulle bli en möjlighet för oss att ha sex med dem framöver? Alltså, t ex i samma rum eller säng. Hur mycket tycker du vi kan dela med oss av? Han såg mig i ögonen samtidigt som han smekte min stjärt mjukt.
- Jag tror det skulle vara superhäftigt och det är vl något vi har pratat om länge, svarande jag. Vi har nog aldrig haft en större chans och kan nog inte önska ett bättre par. Vi verkar båda vara väldigt attraherade av dem och de är ju sköna personer.
- Mmm, verkligen! Han såg lite förlägen ut och tittade ner på mina bröst. Hur… Vad tycker du är ok då? Alltså hur mycket interaktion?
- Ja, du… svarade jag och tänkte genast att jag gärna hade haft Christian så djupt inne i mig som det bara gick. Det beror kanske på hur det känns då, svarade jag lite neutralt, jag skämdes lite för tankarna och det var ett svårt ämne. Jag har inga problem med händer, vi har ju redan passerat det. Det var ju onekligen härligt när Christian och jag tog på varandra och det verkade du tycka också. Jag tänker att jag tycker lika för dig så klart, jag tror nog att jag kommer bli kåt av att du tar på Lisa. Du då?
- Absolut, jag håller med!

Det blev tyst och vi tittar varandra i ögonen. Vi kysste varandra och jag kände Johans nu hårda kuk mot min höft samtidigt som han smeker min bak.
- Vi måste nog röra på oss, sa jag. Vi ska vara där om 5 minuter.
- Mmm. Johan suckade lite frustrerat.

Jag var nu ganska upphetsad av situationen och spänd på att få träffa Christian och Lisa igen. Jag hoppades att de också ser fram emot det och gärna på samma sätt. Det kommer att bli fantastiskt att få se deras muskelkroppar jobba på gymmet. Undrar hur de ser på oss? Vi är ju båda vältränade har nog mer muskler än de har men är inte i närheten så deffade som de är. Men jag vet mina styrkor och ska göra mitt bästa för att bjuda på mig själv och vara så sexig som möjligt. Jag valde mina korta svarta hotpants. De håller ihop min stjärt snyggt och mina ben är muskulösa av sig själva. När jag bara borde jag inte behöva ha en sport-bh eftersom mina bröst är fasta av sig själva. På det stora hela rör de knappt alls och har inte tillstymmelse till häng, trots att de är en liten d-kupa. Efter ett kort övervägande hoppade jag över min sport-bh och tog på mig mitt minst skylande träningslinne. Det är ett ljusgrått linne som sitter väldigt löst och har en djup urringning och helt öppna sidor ned till midjan där en en tunn tygsträng går bak och möter andra sidan och som sedan går upp längs en i övrigt bar rygg för att sedan dela upp sig bakom nacken i de två smala axelbanden. Det täcker framsidan på mina bröst men man ser nästan hela vägen ned mellan brösten samt större delen av ovansidan på brösten och sidorna på brösten syns tydligt. Man behöver inte mycket fantasi för att uppfatta storleken och formen på brösten. Till skillnad från klänningen igår så går det dock att röra sig mer utan att brösten tittar fram och så länge jag inte gör yoga eller hänger upp och ner så är det ok. Men att det är ett par bara bröst under linnet går inte att ta miste på och det är ju hela poängen. Lutar jag mig fram ordentligt så ser man nästan hela mitt bara bröst i profil. Mina bröstvårtor syntes tydligt ut genom det tunna tyget och jag tyckte mig se en mörkare ton av mina vårtgårdar under. Det kommer förhoppningsvis uppskattas av Christian. Jag funderade en stund på hur andra på gymmet skulle uppfatta det men kom åter fram till att ingenting syns om man inte tittar efter det och gör någon det så bjuder jag gärna på det, men de kan knappast bli förnärmade.
Jag vet inte om Johan är lika upptagen av sin outfit som jag men han höll det enkelt och tog på samma korta svarta tights som i morse. De framhäver hans lår och stjärt snyggt och ger en ganska god uppfattning om hans fina och tilltagna utrustning. Enkelt men sexigt.
- Wow, du är så snygg! sa han när vi möttes för att gå ut. Om det där inte får dem att vilja ha dig så förtjänar de dig inte.
- Tack! Du är för gullig. Och får inte det här dem att vilja ha dig är de också konstiga, säger jag och greppar hans stora bröstmuskel med ena handen och hans hårda stjärt med den andra.


Så nu är vi på väg till gymmet med pirr i kroppen. När vi kommer fram ser vi inte till dem och vi går in. Det är ett stort gym med en stor sal, ganska lågt i tak och med olika sektorer för maskiner, löpband, crossfit och fria vikter. Det är nästan tomt på folk, det är väl inte den mest populära tiden. Det är lite svalare i gymmet tack vare air condition men fortfarande väldigt varmt för träning. Lisa och Christian är borta vid crossfitdelen där de ser ut att värma upp och vi går dit. När de ser oss reser de sig och kommer oss till mötes.
Christian har samma blå, små korta, tighta träningsshorts som i morse och det lämnar det mesta av hans härliga kropp för min beundran. Jag får en innerlig och oväntat lång kram av honom och jag är inte riktigt beredd på min reaktion när våra exponerade kroppar pressas mot varandra för första gången. Mina bröst trycks mot hans bara bröst och mina bröstvårtor reagerar direkt med härliga signaler och de styvnar snabbt under tiden kramen varar. Jag trycker reflexmässigt mitt underliv mot hans och jag får en liten ryckning från hans lem som respons. När vi börjar släppa taget faller hans händer ”naturligt” ner som en smekning hela vägen ned från min rygg till undersidan av min stjärt. Jag gör nästan likadant och lyckas klämma lite på hans ena skinka innan vi skiljs åt. Mitt hjärta rusar upp i ett snabbt och bultande tempo i mitt bröst och jag känner en rusch av blod som strömmar ner i mitt underliv. Jag blir nästan yr och helt överraskad av den starka reaktionen. Samtidigt har Johan och Lisa gett varandra en varm kram men jag var för upptagen av mitt för att avgöra om den var lika laddad som för oss. Johan och Christian ger varandra en förvånansvärt mjuk och ograbbig kram samtidigt som jag och Lisa hälsar på varandra. Hon har åter på sig sina hipsterkorta, vinröda hotpants och en grön camouflagefärgad trekantsbikiniöverdel där trekanterna inte ens täcker hennes små bröst. Det är svårt att tänka sig en gymoutfit som har mer exponerad hud. Men det ser oerhört snyggt ut och hon bär upp det utan att det ser opassande ut, i alla fall här, på ett varmt gym i Grekland. Mycket imponerande. Vi ger varandra en innerlig och likaledes närgången kram. Trots min medvetenhet om hennes urtighta kropp så är det speciellt att pressa sig mot henne. Lika hård som Christian men ändå så mjuk och med kvinnliga former. När mina händer håller om hennes rygg kan jag inte låta bli att dra med handen över alla lena former på hennes rygg och det är som att jag känner varenda muskel som gör kullar och dalar på hennes rygg.
- Har ni några planer för det här då? Frågar Johan när vi har hälsat klart.
- Vi kör nog lite olika, säger Lisa. Jag tänkte köra lite kroppsviktsträning och marklyft här och Christian lite fria vikter där borta, eller hur?
- Tja, det var en tanke men jag är flexibel. Är ju roligt med sällskap.

Vi alla vill kanske helst göra ett ”partnerbyte” men det blir lite väl uttalat och ingen lyckas föra fram det på något lämpligt sätt så vi enas om att Johan och Christian ska följas åt och jag säger att jag kan försöka hänga på Lisa.
- Du har nog inga problem att hänga på mig, säger Lisa. Du har ju mycket muskler.
- Ha, det beror ju på vad man jämför med, svarar jag blygsamt.

Vi värmer upp lite och kör sedan lite blandad träning med marklyft, mage, pull-ups mm. Trots att Lisa uppenbart är vansinnigt vältränad hade jag inte trott att hon skulle vara så stark i marklyft. Hon lyfter nästan lika mycket som mig trots att det är min paradgren och hon är garanterat betydligt lättare än mig. När det sen blev mage och pull-ups krossade hon såklart mig. Men det var det värt. Att se henne göra alla övningar är fascinerande och allt såg så lätt ut. Jag önskar att Johan hade varit här och sett henne. Han sneglar ju hitåt hela tiden men han och Christian är ca 15 meter bort med sina övningar. Där verkar i alla fall Johan utan problem lyfta tyngre vikter än Christian, vilket var väntat men jag förmodar att han är tio gånger bättre på kroppsviktsövningar – Johan är stor. Jag har svårt att veta var jag ska titta då jag gärna ser på Christian när han tränar men jag kan inte heller slita blicken från Lisa när hennes kropp så lätt och smidigt hanterar alla belastningar. Min upphetsning över våra kramar lägger sig inte trots att jag är med Lisa och jag blir om möjligt mer exalterad. Jag förtrollas över Lisas kropp och det är definitivt sexuellt upphetsande att se hennes stjärt när hon marklyfter. Jag får en stark lust att gå fram och greppa om hennes lilla men perfekta stjärt och smeka hennes fitta vars konturer syns tydligt genom tyget.
Vad är det som händer? Tankarna från tidigare på stranden återkommer. Tänder jag på en tjej? Jag är helt klart kåt och upphetsad och det är inget snack om att jag tänder på alla cylindrar av Christian men jag kan inte slita blicken från Lisa heller. Vill jag ha sex med Lisa? Jag får en tanke på hur jag och Lisa ligger nakna, smeker och kysser varandra och hur jag slickar hennes fitta samtidigt som hon spänner upp hela kroppen i en båge och stönar högt. Det väller upp en upphetsning inom mig av tanken och jag blir lite skrämd. Jag släpper bilden och tittar upp i taket.
Jag är inte homosexuell, intalar jag mig själv, eller bi. Det här är något… annat, nytt.
- Din tur, sexy, säger Lisa och skjuter mig mjukt framåt med sin hand ovanför min midja, på den nakna huden vid mitt bröst.
- Tack, säger jag nästan flämtande och får en stöt av välbehag av hennes beröring. Jag går fram till skivstången.
- Du har verkligen en grym känsla för att klä dig sexigt, Kim. Du framhäver verkligen din vackra kropp.
- Tack, igen, säger jag och känner en glädje och tillfredsställelse över hennes ord.

Vad betyder det här? Jag pressar på och lyfter stången och gör mina repetitioner. Är Lisa mer intresserad av mig än Johan? Jag tar i och gör mitt tredje set, jag spänner alla muskler jag har för att få upp stången och nu är jag verkligen trött. Efter 8 repetitioner orkar jag inte mer och jag sätter ner och reser mig upp och andas allt vad jag kan. Jag tar stöd mot en pelare bredvid.
- Bra jobbat! säger hon och stryker mig över ryggen. Jag är svimfärdig men hennes beröring är så härlig och jag vill att hon ska fortsätta.
- Tack, men nu var det tungt, stönar jag fram.

Hon står vid sidan om mig och tittar på mig. Hon sträcker fram en hand och låter baksidan på fingrarna smeka under och på sidan av mitt bara bröst som nu är nästan helt exponerat då jag lutar mig fram mot pelaren.
- Dina bröst är helt fantastiska. Jag kan inte låta bli att ta på dem, säger hon och ler ett ursäktande leende. Hela du är såklart fantastisk. Du är så skön och vacker, har snygga vältränade ben, välformad rygg och starka armar. Nämnde jag också dina himmelska bröst?

Hennes ord och beröring får mig att få kåtrysningar genom hela kroppen och jag kan inte längre låtsas som att det inte är något. Jag blundar och njuter av hennes beröring medan hon pratar och hon drar handen långsamt upp och stryker över min styva bröstvårta och fångar den mellan sina fingrar. Jag undslipper mig en häftig kåtflämtning när hon stryker och nyper bröstvårtan. Jag känner min fitta pulsera och jag är garanterat fuktig nu.
Jag reser mig upp och vänder ryggen mot pelaren. Svalkan mot min bara rygg är härlig. Jag ser på Lisa som står så nära att jag kan ta på henne. Hennes ögon ser in i mina och hennes svettiga brunbrända slanka kropp och alla muskler är fantastiska och genom mitt kåtfilter är hon oemotståndligt vacker. Hon har en blick av uppenbar åtrå och hennes mun är lätt öppen. Hon fuktar sig om läpparna och det ser otroligt sensuellt ut. Jag sträcker ut min hand och smeker hennes fasta mage från brösten ned till hennes runda men hårda stjärt.
- Du är så läcker, säger jag tyst med en skrovlig röst.

Hon ger mig en intensiv blick och nyper lite hårdare i min bröstvårta. Det är så skönt att jag måste stålsätta mig för att inte låta. Jag sväljer hårt.
- Har du… Brukar du… alltså med kvinnor, viskar jag fram.
- Nej, säger hon tyst efter en stund. Inte än.

Hon drar tillbaka sin hand och sträcker upp sig och ”torkar” händerna över sina bröst, mage och ned i skrevet med en suck. Hon sväljer hårt.
- Jag hade nog kanske trott att du var intresserad av Johan, inte av mig, säger jag tyst och börjar sträcka mig upp.
- Jag är absolut intresserad av Johan. Han är riktigt het. Men ni som par är om möjligt ännu hetare. Och nu inser jag att du kanske är hetast. Jag är lite överraskad över den insikten. Jag tittade nästan mer på dig än Johan på stranden idag och det säger en del. Jag hade verkligen velat se dig när du red Johan.

Jag ler lite generat.
- Mm huh. Har han berättat om det?
- Ja verkligen, i detalj. Jag blev väldigt avundsjuk, säger hon och skrattar. Det lät fantastiskt härligt.
- Har han berättat om att vi… interagerade, så att säga?
- Om du menar att han fick smeka dina bröst och din kropp och skjuta sin sats på dig så ja, eller var det något annat?
- Njae, det var väl typ det. Jag smekte nog honom lite också. Fast bara upptill, lade jag till snabbt.
- Det är helt ok. Det unnar jag er båda, skrattar hon lätt. Det lät så sexigt. Du hade fått göra vad du vill med honom. Han är lika fascinerad av dig som jag.
- Han är fantastiskt fin och jag kan tänka mig att han är underbar i dig… öhm, i sängen alltså, säger jag och tittar bort lite generat.

Jag ser mig omkring och ser hur grabbarna nu är ganska nära och kör bänkpress och jag ser hur Christian precis stiger upp från bänken. Hans pumpade muskler ser knappt ut att få plats under skinnet och svetten rinner över hans kropp och jag får ännu en kåtimpuls när han tittar upp och ler och blinkar åt mig. Mina känslor är överallt just nu och jag känner mig så förvirrad men inte på ett otrevligt sätt utan jag har en härlig och trygg känsla. Men min hjärna kämpar med att tolka mina erotiska känslor och dess ursprung.
- Han är fantastisk både på och i mig, säger hon och ler busigt men läckert. Tio minuter kvar! Hon klappar ihop händerna.
- Japp, säger jag och reser mig från pelaren. Vad vill du göra?
- Nåt där dina bröst framhävs så mycket det går, säger hon och skrattar.

Vi enas om dips och turas om att köra ett par set, samtidigt som den andre står och tittar på med stor aptit. Givetvis klarar jag inte lika många repetitioner som Lisa men det går bra ändå och jag får lite extra styrka av att hon står bredvid och formligen äter mig med blicken när jag gör mina dips. När jag kör mitt andra set står hon nära och lägger upp en arm på handtaget jag håller i och varje gång jag bottnar min dips stryker mitt framskjutna bröst mot hennes hand.
- Bra form tjejen, säger hon uppmuntrande.

Det är så himla skönt när jag stryker bröst och bröstvårta mot hennes hand, även om jag först nästan höll på att tappa taget av reaktionen. Jag får en vilja att komma ned igen och jag trycker ut bröstet så mycket jag kan på vägen ner. Jag gör mina sista repetitioner på ren kåthet.
- Heja, baby! säger hon.

När jag kliver av ser jag att Johan och Christian står en meter bredvid mig och uppenbarligen har sett större delen av min sista prestation. Och kanske Lisas behandling också.
- Snyggt jobbat! säger Christian.
- Wow, vad stark du är, säger Johan och tar mig i sin famn och ger mig ogenerat en djup och lång kyss med mycket tunga samtidigt som han greppar min stjärt mjukt med båda händerna.

Den starka beröringen, hans bara kropp mot min och hans djupa kyss är förlösande för min kåthet och mitt underliv pulserar och hela kroppen spritter av kåthet. Mina stenhårda bröstvårtor trycker genom det tunna tyget mot hans bröst och min andhämtning är djup.
- Du verkar trivas bra, viskar han tyst och ler stort när han ser mig djupt i ögonen. Har hon varit snäll mot dig?
- Mmm, får jag ur mig och sväljer djupt. Det är, uhm, trevligt..

Christian och Lisa som står och pratar några meter bort, håller varandra händer. Jag hör inte samtalet.
- Jag visste inte att du tände på kvinnor, viskar Johan samtidigt som han lägger sin panna mot min. Även om jag helt och fullt förstår att du tänder på henne.

Jag är fortfarande omtumlad och har svårt att sortera alla intryck. Min kåthet över Christian, min upphetsning av att se Lisa och hennes beröring och nu Johans bara kropp runt mig och hans härliga kyss. Jag sväljer återigen djupt då min saliv fortsatt samlas i munnen.
- Har ni haft det bra? frågar jag lite högre.
- Absolut. Vi har haft intressanta samtal och hård träning. Kanske inte så intimt som er träning verkar vara.

Lisa och Christian närmar sig och vi släpper varandra och efter lite flirtiga meningsutbyten går vi var för sig hem till våra rum för en dusch innan middagen.



Vårt samtal återupptas så fort vi kommer innanför dörren till rummet och det tar vid där vi slutade innan träningen. Vi håller varandra i en djup omfamning när vi pratar och det gör det extra tryggt att prata om det här svåra men väldigt angelägna ämnet. Min upphetsning har lagt sig något och jag har börjat få kontroll över tankarna men jag är fortfarande kåt.
Samtalet är både pinsamt, svårt och upphetsande. Men det känns ärligt och tryggt och jag erkänner att jag blev vansinnigt kåt av att se och umgås med Lisa som vi gjorde på gymmet. Konstigt nog är det lättare att erkänna det för Johan än att säga att jag också är kåt på Christian. Att jag så hemskt gärna vill få ha hämningslöst sex med Christian och få smeka hela hans härliga kropp är svårt att formulera utan att känna att jag sviker Johan.
Men å andra sidan så kan jag verkligen förstå att han skulle vilja göra allt med Lisa, även om han älskar mig.
Vi fortsätter samtalet medan vi duschar och klär på oss och vi är båda pirriga och kåta. Vi är uppenbart överens att vi vill ha sex med dem på något sätt. Att smeka varandra, inklusive varandras könsorgan känns också självklart och jag tror nog att vi båda vill gå längre men samtalet hinner inte dit innan vi måste gå.
Jag hinner bara en kort sminkning. Jag tänker självklart ha klänningen från igår. Jag längtar efter att få visa mig för Christian och Lisa i den. Efter dagens övningar är det inte det minsta konstigt att ha den utan jag längtar efter att få deras blickar (och kanske mer) på mig. Kanske de har något att bjuda på också?
Johan har vit och blåblommig kortärmad tight skjorta och ett par korta jeansshorts då hans mjukare byxor från igår behöver tvättas lite.

Utanför entrén möts vi någon minut senare och det är med stora leenden och betraktande blickar. Återigen utbyter vi kramar och kindpussar vilket kanske är lite ovanligt när vi sågs för 45 minuter sedan men det känns både naturligt och ömsesidigt.
Christian har en slimmad, tunn ljusblå skjorta med uppkavlade ärmar och två-tre knäppta knappar och ett par beigea och ganska tighta shorts samt ett oslagbart leende. Hans bröstkorg syns väldigt bra i skjortöppningen. Fantastiskt sexig och snygg och jag får lust att rycka bort de sista knapparna också men nöjer mig med kramen. Att Lisa skulle ha något sexigt på sig var väntat men jag hade inte trott att det skulle vara så hett. Hon är barfota (!) och har en tvådelad silverfärgad outfit. En lågt skuren, figurtight kjol som knappt täcker, men framhäver hennes fantastiska stjärt samt en halternecktopp som löst hängande slutar nedanför brösten och en bar rygg. Den skyler inte mycket men framhäver hennes kropp fantastiskt. Det är nästan som en oversized bikini.
- Du ser fantastisk ut! säger jag med eftertryck när jag ger henne en kram.
- Tack! Jag var lite fundersam om det kanske var lite väl vågat men nu när jag ser dig så inser jag att det var helt passande, säger hon och ger mig ett stort och utmanande leende. Du är så vacker! Och sexig! lägger hon till lite tyst i mitt öra.

Även killarna ger komplimanger till oss och jag känner mig väldigt uppskattad och sexig. När vi börjar gå ut så får vi många dubbelblickar på oss och om det var med blandade känslor från början igår så är det bara njutning nu. Dels har mina gränser pressats framåt en hel del det sista dygnet och dessutom går Lisa bredvid och är minst lika vågad.
Jag sneglar på hennes stjärt och noterar att hennes kjol verkligen gör den rättvisa. Men den är verkligen kort. Jag undrar vad hon har under… Även om jag själv inte har trosor på så är det ingenting jämfört med om hon kör bart och mina fantasier spinner iväg.
Med mina högklackade pumps har jag återigen lite svårt att gå snabbt och vi enas om att ta en taxi de två kilometrarna in till stadskärnan. Då Johan utan konkurrens är störst sitter han i framsätet medan jag trevligt nog hamnar i mitten mellan Christian och Lisa. Det är trångt, varmt och mycket hudkontakt och jag känner redan hur mitt blod börjar pumpa hårdare. Christian lägger en arm om mig för att det ska bli mer plats i den lilla taxin och det går en skön ilning genom kroppen när han nuddar min nacke och axlar. Han doftar gott av dusch och en svag parfym. Lisa lutar sig in mot mig och får sin nacke smekt av honom, med mig emellan.
Christian tittar ner på mig och jag följer hans blick från min djupa urringning, de exponerade sidorna av mina bröst och ned till slitsen på klänningen. Han tittar upp och ser ut som att han ska säga något men tvekar och ler i stället. Jag vänder blicken mot Lisas kjol som oundvikligen glidit upp någon cm. Från min position kan jag inte se under den men om jag skulle luta mig bara lite framåt så kommer svaret snabbt att uppdagas. Det skulle kännas lite väl påfluget och jag avstår trots en stark vilja.
- Det är en lagom längd på kjolen, säger jag istället och skrattar lite lätt.
- Ja, det är ju så varmt så det behövs ju inte så lång kjol, eller hur, säger hon och ger mig ett busigt leende.
- Du får hålla dig ifrån alltför mycket akrobatik bara.
- Oj då, säger hon, jag visste inte att det stod akrobatik på agendan. Vilken sorts aktivitet blir det då? Hon ler syndigt och menande mot mig och jag blir både upphetsad och generad av hennes uppenbara flirt.

Jag sitter ganska hoptryckt och jag känner mig lite fånig när jag sitter med mina händer i knät. Under samtalet låter jag armarna och händerna falla ut något och inom kort har jag en hand på både Christians och Lisas lår. Det verkar inte vara oönskat och jag kan inte motstå lusten att smeka händerna lite på insidan av deras lår. Jag känner båda deras andedräkt på var sin sida om mitt huvud och de har båda en djupare andhämtning.
- Du passar verkligen i den här klänningen, säger Christian dämpat och drar mjukt med handryggen längs den bara sidan av mitt bröst och ned mot midjan.
- Tack, svarar jag och sväljer hårt. En ilning går genom kroppen och blodet börjar rusa fortare mot mitt underliv.

Det här kan bli en trevlig kväll men möjligen en outhärdlig middag om jag, eller kanske vi, är superkåta hela tiden.

Väl framme i centrum tar vi en stilla promenad i det sista kvällsljuset längs strandpromenaden. Det är en avslappnad men ändå spänd stämning mellan oss som ändå lättas upp betänkligt av de många lystna blickarna, visslingarna och ropen som vi drar ner från i huvudsak lokala män eller grupper av troligen brittiska eller centraleuropeiska killar. Det är ju smickrande att 20-30-åriga killar visslar efter oss. Christian och Johan bara ler och hejar tillbaka och bjuder på oss och sig själva.
Efter en stund passerar vi nattklubben vi var på igår kväll. Det är fortfarande tidigt och stället ser ganska öde ut. Vi säger i förbigående att vi festade och dansade med locals här igår. Jag och Johan ler lite hemligt mot varandra och våra händer kramar hårdare.
- Dansade du med den klänningen? Frågar Lisa förvånat?
- Jaaa, svarar jag. Det var toppen. Fick mycket uppskattning. Jag flinar.
- No shit, säger Lisa. Men man kan inte göra några stora moves i den klänningen utan att man bjuder på förbjuden hud?
- Njae men det var om möjligt mer uppskattat, skrattar jag.

Både Lisa och Christian tittar på oss uppfodrande, som att de förväntar sig att höra mer.
- Det är väl inte rätt ställe att vara svartsjuk på, om man säger så, lägger jag till.
- Hmm, vad hände där egentligen? frågar Lisa. Det här låter ju väldigt intressant. Hon flinar nyfiket.
- Vi kanske kan ta det lite senare, säger jag och flinar tillbaka.

En stund senare har vi hittat en mysig restaurang, inte långt ifrån den vi var vid igår. Även här är det i huvudsak en uteservering men fint inramad av växter och staketliknande avskiljare. Det är fint dukat med vita linnedukar och ljusblå servetter, väldigt grekiskt. Om vi fick snabb service igår så är den om möjligt ännu snabbare idag när hovmästaren småspringer fram för att hinna före en servitris för att välkomna oss. Efter de sedvanliga chauvinistiska kommentarerna om hur vackra damer herrarna har och hur de har förtjänat oss så får vi oss presenterat ett bord för fyra i alla fall. Jag och Johan sitter mitt emot varandra och bredvid mig sätter sig Christian. Det är nu mörkt ute och belysningen består i huvudsak av oljelampor på borden och några stämningsfulla ljusslingor som hänger längs utkanten av uteserveringen. Det är ungefär halvfullt vid borden och ett tiotal andra personer där. Jag sitter den här gången så att min öppna sida är vänd mot köksgången och inte ut mot övriga gäster. Så det kommer mest vara servitrisen och hovmästaren som kommer att kunna se in under klänningen om jag får en alltför avslappnad hållning. Hon kanske inte bryr sig men jag förmodar att han kommer att hålla uppsikt när han kan. Han var inte så sympatisk så jag vill egentligen inte ge honom det men samtidigt orkar jag inte bry mig.
Jag är på ett strålande humör och känner mig väldigt generös när det kommer till att bjuda på utsikt av min kropp. Jag kan nu inte låta bli att acceptera för mig själv att jag är en sent vaknad exhibitionist. När jag har skött om mig själv genom åren, vilket har varit för det mesta i mitt liv, så har jag oftast tänt lite på min egen kropp. Jag har heller aldrig varit blyg inför att visa min kropp inför andra. Inte varit så pryd när man ska byta om med andra, inklusive killar, sola topless och så vidare. Och jag har gärna haft kläder som framhäver min kropp, även om den inte är smal och modellsnygg, men det har handlat om att jag tycker det är snyggt och fint och jag uppskattar snygga kläder på alla kroppar. Nu är det uppenbart att jag blir sexuellt upphetsad av att veta att andra ser på mig och särskilt om jag tror att det väcker sexuella tankar hos dem. Om jag är ärlig med mig själv har jag nog haft denna drift sedan tonåren men har nog varit hämmad av att det anses som slampigt och billigt och att jag har varit mån om att ha ett bra rykte, vilket väl de flesta är. Men innerst inne har jag nog velat släppa loss. Kanske åldern och ett jag-bryr-mig-inte-längre-självförtroende har mattat av rädslan för att vara slampig. Men mest är det nog att vi är på semester i ett soligt land där vi inte känner någon och det redan från början är en lättklädd och lite erotisk atmosfär. Jag funderar på hur det skulle vara att upprätthålla denna inställning när vi kommer hem. Jag har svårt att se hur jag skulle kunna göra det på jobbet och tillsammans med vänner och barnens kompisars föräldrar utan att det skulle kännas obekvämt. Men nog vore det härligt att få bjuda några av mina kollegor på lite mer hud och form i vissa lägen. Jag vet att några av dem tittar på mig ibland med en blick som troligen inte är arbetsrelaterad. Inte för att jag är ett dugg intresserad av dem på ett sexuellt vis, men det skulle vara upphetsande att veta att de fantiserar om mig när de har sex eller runkar. Jag får en kort skamkänsla av tanken men slår snart bort den. Det är väl egentligen jättenaturligt att bli nöjd med att få bekräftelse och särskilt sexuell bekräftelse. Så klart har det att göra med att jag och alla kvinnor vill ha bekräftelse för vår personlighets och professionalisms skull och inte bara för att vara ett sexuellt objekt. Men så länge jag får båda så är det toppen. Men när jag går på stan, stranden eller en nattklubb kan jag inte förvänta mig att andra ska kunna ge mig bekräftelse för att jag är smart och så duktig på mitt jobb eller som förälder. De kan däremot definitivt uppskatta mig för mitt utseende, klädsel, rörelsemönster och vilka signaler jag sänder. Även om jag inte kommer bada naken hemma på den lokala stranden mitt på dagen nästa sommar så tror jag nog att den här nyväckta passionen inte går att stoppa helt. Kanske någon dag utan BH på jobbet, lite högre klänningar och slitsar…
Det pirrar lite nere i underlivet när dessa tankar flyger genom huvudet.
Dessutom verkar jag gå igång på att väcka känslor och uppmärksamhet hos både män och kvinnor, även om det kanske inte är samma typ av känslor. Det här är helt ny mark som jag beträder. Att uppskatta och uppskattas av andra kvinnor för mitt utseende är inget nytt och är nog det vanligaste hos kvinnor. Men efter det senaste dygnet så är det svårt att undvika att notera att jag blivit vansinnigt sexuellt upphetsad vid flera tillfällen av att se, tänka på, prata om och med och bli sedd av andra kvinnor i ett sexuellt sammanhang. Jag har tänkt att det är situationerna och den sexuella atmosfären och ämnena för samtalet som har gjort mig kåt, inte att det är en kvinna inblandad. Eller? När tjejen på nattklubben smekte mina bröst och min kropp var det helt fantastiskt. Det hade det så klart varit om det varit en annan man som gjorde det också tänker jag (även om jag inte hade varit med om det före strandsexet med Johan och Christian på eftermiddagen idag). Men det var inte bara mekaniskt, det var något med att det var en (vacker) tjej. Och när jag såg Lisa på stranden och på yogan idag så var det något mer än att bara konstatera att hon var vacker. Hon väckte attraktion och tydliga sexuella känslor i mig och kanske var det svårt att separera från det faktum att närvaron och synen av Christian definitivt gjorde mig kåt också. Men när Lisa betraktade och uppskattade mig och min kropp med all önskvärd tydlighet så var det en mindre kåtexplosion. Och när vi var på gymmet och jag var förtrollad av hennes stjärt och skrev eller när hon snuddade mitt bröst blev jag så kåt och varken Johan eller Christian var där.
Det är omtumlande och jag får anstränga mig för att sortera intrycken. Jag tror att det även här finns någon slags skamkänsla eller rädsla över att vara homosexuell, annorlunda, en flata, en… sån där. Jag är en vanlig heterosexuell kvinna, eller hur? Eller helt uppenbarligen inte. Jag blir kåt av sexuella situationer och attraktiva personer, oavsett kön på de inblandade verkar det som. Det är väl egentligen bara en fördel, eller? Men hur ska det gå med mig och Johan? Kan han dela mig med en annan kvinna? Skäms på mig, Kim! Jag älskar att ha sex med män, jag uppskattar att se attraktiva män, men jag är fortfarande trogen Johan. Varför kan jag inte bara addera en stor grupp människor till att attraheras av? Inte för att jag har haft sex med någon kvinna, än, men det kan ju inte vara dåligt att gilla det, bara annorlunda? Jag älskar att bli slickad, det kan väl inte vara sämre för att en kvinna slickar? Borde ju kunna vara bättre – mer sensuellt, mjukare och någon som verkligen vet hur det känns och hur man gör? Och att få slicka en vacker, kåt fitta kanske är fantastiskt. Jag älskar att suga Johans kuk men det hindrar inte att njuta av variationen. Det är underbart att få en hård kuk i mig när jag är kåt och att bli smekt på stjärten och brösten, att få djupa sensuella kyssar, att bli slickad eller att få fittan och klitoris behandlad av en vibrator. Det är underbart alltsammans och det borde vara lika underbart vem som än gör det, så länge vi har en sexuell attraktion till varandra.
Nu bultar det på i underlivet och jag tar stora andetag. Helt plötsligt vill jag verkligen prova att ha vackert och hämningslöst sex med Lisa. Jag vill uppleva det annorlunda och förbjudna och hänge mig utan skam.

Efter en onödigt lång presentation av dryckeslistan och menyn av hovmästaren så kan vi åter börja prata med varandra och jag återkommer till nuet från mina självreflekterande tankar. Jag är nog lite tyst och disträ till en början. Tankarna och känslorna från mitt inre samtal ligger kvar och jag får kämpa med att försöka sortera ut vad som gäller nu och vad de vet och vad vi pratar om. Samtalet är dock tämligen uppsluppet och oskyldigt men väldigt trevligt. Vi pratar om Grekland, resor, träning, kläder, världen, filmer osv. Inget om jobb och familj och vardagen hemma noterar jag. Christian och Lisa är verkligen trevliga och behagliga. Det känns som ett privilegium att få umgås och känna dem och det är spännande och tryggt på samma gång. Det är som att vi är på en par-date, innan man fick barn. De är roliga att vara med och man vill bara ha mer, precis som det är med riktigt goda vänner. Samtidigt är det en otvetydig attraktion mellan oss som helt uppenbart en sexuell sådan. Hade det varit en date mellan två personer hade det varit en perfect match – genuint trevligt och intressant att umgås samt en stark sexuell laddning.
Vi avnjuter mat och vin och när vi väntar på efterrätten börjar samtalet styra mot hetare ämnen och vi pratar om nudiststränder, könsfrisyrer och det härliga med romantik och semester.
- Hur var det nu, säger Lisa med en uppfodrande ton, på nattklubben igår? Du insinuerade att det var något utöver det vanliga. Hon ser mig rakt i ögonen med en hungrig och nyfiken blick.
- Jaha du, säger jag och vänder blicken mot Johan. Du tror det alltså.

Jag känner att det är svårt att stå emot Lisas så rättframma framtoning och det är en stämning runt bordet som har byggts upp sista kvarten som gör att det inte känns så konstigt att ta det steget. Jag tittar på Johan som ler lite och gör ett tja-kanske-det-uttryck.
Samtidigt dyker hovmästaren upp med efterrätterna och det blir spänt tyst under tiden han är kvar. Efter en evighet lyckas han dra sig tillbaka och Lisa fortsätter att frågande och uppfodrande titta på mig, krävandes ett svar.
- Okej, det var inte så speciellt, säger jag och rycker lite nonchalant med axlarna.

Jag tänker att jag ska berätta en avskalad och snällare version som är öppen för tolkning men Lisa börjar snart ställa uppföljande och väldigt detaljerade frågor och det är svårt att slingra sig förbi dem. Jag börjar åter bli upphetsad och kåt av att sitta med dem och berätta om en så fantastisk upplevelse och det tillsammans med att Lisa och Christian reagerar med förtjusning för varje avslöjande detalj gör att jag snart har lagt mig till med att berätta en erotisk historia med synnerligen explicita detaljer och uttryck. Det är uppenbart att min exhibitionism inte bara är begränsad till att visa mig själv i sexuella situationer utan även att berätta om dem för andra, i alla fall för Lisa och Christian. Jag uppfattar att stämningen vid bordet är laddad med attraktion och sexualitet och min egen upphetsning blir bara större och större. Hela min kropp reagerar på situationen och det är svårt att sitta helt stilla. Jag fortsätter att berätta och har nu fått större självsäkerhet och blir mer och mer detaljerad. Vid det här laget har jag sedan länge passerat att bara beskriva vad som hände och har gått över i en slags sexberättelse där jag beskriver mina känslor och var Johan och andra har sina händer och vad det får mig att känna. Det kändes från början konstigt men nu känns det nästan som att jag har sex inför allas blickar. Det pirrar och bultar där nere och varenda drag av klänningen mot min hud väcker sköna sensationer i min kropp. Bröstvårtorna känns hårda mot tyget och jag blir nästan andfådd av att prata samtidigt som jag är så kåt. Jag sneglar lite på Christian som betraktar mig med en intensiv blick. När jag beskriver hur jag får min orgasm på takterassen smyger jag min hand in under bordet och upp på Christians lår. Han rycker till lite med benet men är sedan stilla. Samtidigt med min fortsatta berättelse smeker jag mig långsamt uppåt på hans lår. Han öppnar benen något så att min hand når längre och snart har jag nått upp på shortsen och upp i skrevet där det är ett ordentligt tält. Hans stånd trycker och rycker mot min hand. Jag smeker, trycker och klämmer långsamt mer och mer på Christians stånd och efter en stund känner jag hans kåtsaft genom shortstyget.
Med armen diskret under bordet masserande Christians skrev fortsätter jag historien. Ingen frågar något längre. Det finns inte mycket att fråga om då jag är väldigt utförlig i min beskrivning. Lisa utstöter små suckar och uppvisar inkännande och lidelsefulla miner vid vissa passager i berättelsen. Min fitta värker nu av kåthet och jag inser att det kommer att bli en fläck på stolen under mig. Jag har i alla fall lagt kjolen bakom mig och inte under mig. Johans ansikte är koncentrerat och han ser väldigt kåt ut och jag får en lust att ge honom något mer. Jag sträcker ut mitt ben och smeker mig upp längs hans bara ben och upp mot hans skrev. Trots min pumps kan jag långsamt jobba mig upp och trycker på hans uppenbara stånd och knådar med foten. Det är en utmaning att behandla både Christians och Johans kukar samtidigt som jag berättar. Christians hand börjar nu långsamt treva sig upp på mitt lår och min urkåta kropp skriker av glädje över beröringen och jag särar instinktivt på låret. Hans hand smeker sig raskt upp och in under min slitsade kjol och han börjar smeka min fitta. Den är helt blöt och svullen och inom kort är hans fingrar inuti mig. Jag kan inte låta bli att göra en paus i min berättelse för att flämta till och svälja saliven. Christians fingrar bearbetar både klitoris och inuti på ett mjukt men rytmiskt vis. Jag kan inte hindra att min mage och fitta spänner sig i takt och trycker emot hans hand. Det måste vara uppenbart för Johan och Lisa på andra sidan bordet att jag är extremt kåt och involverad i någon form av fysiskt umgänge. Johan vet ju såklart att jag masserar hans skrev och Christian och jag har ju ett gemensamt utbyte. Jag har nu kommit fram till hur Johan sprutade sin sats över min rygg och precis när jag berättar det så känner jag hur min fot i Johans skrev får kontakt med en hand som också rör sig runt Johans skrev. Johans ena hand ligger på bordet men handen närmast Lisa är under bordet. Jag tittar på Lisa vars ena hand också är under bordet och ser misstänkt vinklad ut. Hon ger mig ett menande leende och jag förstår att Johan får dubbelmassage. Johans arm är även den vinklad utåt och jag förmodar att han på något sätt engagerar Lisa och det gör mig konstigt nog lite förvånad men det övergår nästan omedelbart i glädje och ännu mer upphetsning. Det får ju mig att känna att det jag gör inte bara är skönt och vansinnigt upphetsande utan också ok med Johan. När jag betraktar Lisa närmare ser jag att även hon inte sitter still och har hon inte blivit lite röd i ansikte och bröst? Hennes bara mage är spänd som en bräda och gungar långsamt fram och tillbaka.
Jag avslutar berättelsen med en kort beskrivning av hur vi går nakna längs stranden tillbaka till hotellet, barfota i stranden och hand i hand. Vi det här laget har jag svårt att hålla tillbaka mina flämtningar för Christians hand jobbar på med en förvånande effektivitet.
När jag slutar prata blir det i tystnaden som uppstår uppenbart hur mycket aktivitet det är under bordet och både jag och Lisa har en flämtande andhämtning och rör oss båda rytmiskt med underkroppen. Killarna ser spända och koncentrerade ut men det är mest deras dolda armar och händer som rör sig.
Precis då kommer Hovmästaren tillbaka och med något slags pinsamt ryck vaknar hela bordet till och rätar lite på sig. Jag drar bort min hand från Christian, som gör samma sak och jag sätter ner min fot på golvet och sätter mig lite mer upp på stolen. Jag känner hur stolen är alldeles blöt på sitsen.
Hovmästaren plockar bort våra efterrättstallrikar och frågar om vi vill ha kaffe eller några drinkar och Johan och Christian vill ha varsin öl medan jag och Lisa lyckas beställa kaffe utan att behöva säga mer än ett ord, vilket är tur för jag har inte riktigt koll på min andhämtning nu. Hovmästaren har oerhört svårt att hålla sina blickar ifrån mig och Lisa och jag funderar på hur mycket han har stått och kollat på oss under min berättelse. Jag glömde helt omvärlden de senaste 20 minuterna. Men det är ganska mörkt och nästan allt ljus är uppe på borden. Efter mycket lismande och fixande lyckas mannen ta sig ifrån vårt bord. Jag känner som att jag håller på att sprängas av kåthet och har åter börjat spänna min mage och underliv i små rytmiska gnidrörelser mot stolen. Det spritter i benen och varenda muskel i kroppen och jag klarar inte av att sitta still längre så jag reser mig långsamt upp. Jag måste nog kyla av mig.
- Tack för att ni lyssnade så tålmodigt, säger jag när jag reser mig. Jag behöver gå och pudra näsan lite.
- Det var en fantastisk redogörelse, säger Christian. Ni verkar ha haft en helt sjuk kväll. Man blir inte så lite avundsjuk. Han tittar med ett menande leende på Lisa.
- Verkligen! svarar hon. Det var oerhört… medryckande. Jag är helt slut. Jag behöver nog också pudra näsan. Hon börjar också resa sig.
- Mmm, gör det ni, sa Johan. Jag sitter nog kvar här en stund innan jag funderar på att ställa mig. Han tittar lite menande och generad på Christian som ser fullt införstådd ut.

När jag passerar Lisa som håller på att resa sig och dra ner hennes korta kjol ser jag en stor blöt fläck på sitsen innan hon hinner skjuta in stolen under bordet. Mina ben skakar och darrar av min uppdämda kåthet och jag får anstränga mig för att gå med mina pumps. Det rinner långsamt en droppe av mig ner för mitt lår. Vi går in till restauranglokalen och hittar snart damtoaletten. Det är bara en toalett i ett ganska stort rum med kakelgolv och ett handfat. Det är dämpad belysning och luktar gott och är ovanligt fräscht för att vara Grekland.
- Hmm, det verkar bara var en toalett, säger Lisa som håller upp dörren.
- Ok, säger jag lite spänt. Jag väntar här.
- Äh, kom in du med. Det är stort.
- Tack, säger jag och går in medan Lisa håller upp dörren.

Lisa låser dörren och vänder sig mot mig. Jag lutar mig med stjärten mot handfatet och tittar på henne för att låta henne börja. Lisa står framför mig, barfota med en superkort, tight kjol och en topp som mer är ett löst hängande tyg över hennes bröst och tittar på mig med en intensiv blick. Hennes bröstkorg häver sig djupt och hennes musklerna i hennes mage och ben är spända.
- Du kan inte förstå hur kåt jag blev av din berättelse, får hon ur sig med en flämtande ansträngning. Helt otroligt!
- Hmm, jag kan nog ana, piper jag spänt.

Lisa tar ett steg fram och tar mig med båda händerna runt huvudet och kysser mig på munnen. Jag blir överraskad men står kvar lutad mot handfatet och jag öppnar munnen för att ta emot. Hennes tunga hittar omedelbart in i min mun och sprider sin värme och energi i mig. Min kåthet dånar i huvudet och jag tänker kort att det måste höras ut på gatan. Jag tar tag om hennes midja och smeker henne upp på hennes underbara rygg samtidigt som hon trycker sin kropp emot mig. Jag är som i en dimma och en del av mig ropar att det är dags och bromsa medan en annan, mycket starkare del skriker ”kör på, ta henne!” Hon flyttar ner händerna längs min kropp och smeker mina bröst på vägen och plötsligt drar hon hela min klänning över huvudet på mig. Så står jag där, helt naken förutom pumps, ett halsband och en armring. Mina ben darrar, min fitta pulserar och mina skakande händer smeker över mina just exponerade bröst och styva bröstvårtor i någon slags skylande men också upphetsande gest. Vi möts åter i en het och hetsig kyss och vår andhämtning är nu så hög att det blir som ett frustande. Jag får tag om hennes rumpa och smeker intensivt över hennes hårda men perfekt rundade skinkor och tar sedan tag i hennes minikjol och kränger ner den över hennes stjärt. Hon trycker ihop benen så att den faller ner på golvet runt hennes fötter. Det fanns inga trosor därunder… Jag river frenetiskt i trådarna på hennes rygg och strax flyger toppen över hennes huvud och våra nakna kroppar trycks mot varandra och vi pressar våra höfter mot varandra i hastiga okoordinerade stötar. Hennes kyss är så god, så mjuk och ändå så otroligt intensiv. Jag vill inte sluta men min andhämtning är så häftig och vi måste sära på våra läppar. Vi pustar och stönar som att vi är på upploppet i en löptävling.
Lisa trycker mig bakåt och börjar slicka fast och metodiskt runt en bröstvårta samtidigt som hon smeker min stjärt. Känslan i bröstet är outhärdligt skön och jag vill bara att hon ska nypa eller bita i den men hon fortsätter ihållande att slicka och jag stönar högt. Jag står inte ut. Mina händer drar hennes fitta mot min och jag gnuggar mig rytmiskt mot henne.
Med en hand kramande mitt bröst släpper flyttar hon tungan till min mun igen och den andra handen smeker sig ned mot min längtande fitta. Hon hinner knappt nudda min plaskvåta öppning innan hon för in flera fingrar i mig och jag tappar nästan all styrsel över benen i den explosion av signaler som skjuter ur mitt sköte.
Jag stöttar min ena hand mot handfatet och den andra på hennes axel när hon pullar mig hårt och djupt. Med varje drag rör hon på min klitoris och sensationen är maximal. Jag andas i hårda, långa stön och jag inser att jag snart ramlar. Jag reser mig och vänder mot toalettstolen och Lisa verkar fatta vart jag är på väg och med ett fast grepp om min stjärt och andra handen hårt fingerknullande mig, dansar vi de två meterna bort mot toalettstolen där jag sjunker ned på locket och lutar mig bakåt. Inte under en sekund slutar hon bearbeta min fitta och i mitt töcken ser jag hennes skinande armmuskler jobba i takt med att hennes fingrar tränger ut och in i mig. Jag har aldrig blivit pullad så här och trots att det är hårt är det så obeskrivligt skönt på ett sätt jag inte känner igen. Min klitoris är så känslig att jag tror att den inte klarar mer men det håller sig hela tiden på den obeskrivligt sköna sidan. Jag andas så häftigt och stönar konstant. Jag börjar se stjärnor och ett tunnelseende och jag stålsätter mig för att inte svimma och samtidigt som jag håller ett andetag och spänner hela kroppen sköljer orgasmen över mig som en tsunami. Hela jag börjar krampa i musklerna och min fitta kramar hårt runt Lisas hand samtidigt som en underbar och varm känsla sprider sig från min fitta och plötsligt skjuter en stor stråle vätska förlösande ur min fitta samtidigt som ljudet av det blöta fingerknullandet byts mot ett plaskande och squishande ljud när Lisa jobbar sin hand snabbt in och ut ur mig. Jag fattar inte varför jag kissar på mig men jag struntar i det för det är så skönt. Mitt stön övergår till ett långt kvävt skrik och jag stirrar på ett förmodar jag galet sätt in i Lisas ögon. När mina skakningar och fittkramper avtar lugnar Lisa ned takten och hårdheten och jag slappnar av kroppen halvliggande mot toastolen. Lisa drar ur fingrarna och greppar och kramar med sin blöta hand på mitt bröst samtidigt som hon kysser mig djupt.
- Wow, flämtar Lisa. Du är så läcker. Den orgasmen var ”to die for”! Jag har aldrig sett någon annan få en fontänorgasm.

I samma sekund som hon säger det förstår jag att jag inte kissade på mig och även om jag just då inte brydde mig käns det plötsligt skönt att jag inte kissade på mig. Jag har aldrig fått en fontänorgasm och det var så häftigt.
Jag ställer mig långsamt upp och våra svettiga kroppar omsluts åter igenom och vi kysser och smeker varandra. Lisas andhämtning och stön påminner mig om att hon är superkåt men inte har fått samma utlösning som jag. Utan tvekan vänder jag på oss och trycker ner Lisa på stolen samtidigt som jag går ned på knä fram för henne. Jag kysser mig ned över hennes bröst och mage mot hennes vackra och blänkande fitta. Hon är helt öppen och hennes svullna blygdläppar pressar sig ur henne och hon är så blöt.
Jag har aldrig sett en fitta så här nära men det är fantastiskt vackert och trots att jag längtar att få slicka henne stannar jag upp i några sekunder för att betrakta Lisa i all sin underbara prakt, halvliggande på toalettstolen, tittande på mig med en desperat, längtande kåtblick, med svettblänkande muskler som stöter upp hennes underbart inbjudande fitta mot mig hela tiden. Jag lutar mig ned och slickar henne från nerifrån och upp till hennes hårda klitoris som nu nästan helt saknar skydd från sin huva. Responsen från Lisa är stark och hon avger ett högt långt stön och hela hennes kropp spänns när hon särar på benen och pressar sin fitta upp mot min mun.
Jag leker med tungan längs hela hennes fittöppning och återkommer hela tiden till hennes sexiga klitoris. Jag har aldrig föreställt mig att det skulle vara så härligt och upphetsande att slicka en fitta och jag blir nästan som i trans en stund. Jag försöker tänka på vad Johan brukar göra med mig för att göra det skönt och härmar så gott jag kan och passar samtidigt på att utforska alla flikar och vrår. Jag inser att jag har lite dålig koll på vad Johan faktiskt brukar göra men det är lätt att avgöra på Lisa när jag träffar rätt och snart har jag utarbetat en vinnande metod och jag börjar sakta öka tempot med fingrarna på hennes g-punkt och den andra handen smekande runt fittan, mellangården, anus, mage och lår. Efter en liten stund förstår jag att hon börjar närma sig klimax och jag vänder upp blicken mot henne och vi ser varandra i ögonen. Det är så underbart att se hur hon helt lämnar ut sig till mig och hur hon för varje sekund ökar kramandet om mina fingrar och stönandet ökar i volym. När orgasmen tar henne spärrar hon upp ögonen och låser min blick en liten stund innan hon häver sig upp och ned i spasmer. Hon kväver ett långt men tyst skrik innan hon håller andan när hela kroppen spänns i flera sekunder. Jag fortsätter slicka och köra mina fingrar in och ut tills hon hittar tillbaka till sin andning och hon försiktigt drar sig lite undan.
Jag lutar upp henne och kysser mig upp över hennes kropp tills vi förenas i en ömsint och lång kyss.
- Tack! säger hon tyst efter en stund.
- Det där var helt fantastiskt, viskar jag in i hennes ansikte. Har du verkligen inte provat det här förut? Du känns som ett proffs.
- Nej, det var absolut första gången. Och du slickade som att du inte gjort annat. Helt otroligt skönt. Jag inser att jag missade att slicka dig. Hur var det?
- Att slicka? Jättehäftigt och så läckert. Hade aldrig föreställt mig att det skulle vara så här.

Vi smeker varandras svettiga utpumpade kroppar och kysser varandra lite mer.
- Undrar om de saknar oss? frågar jag. Kanske dags att gå ut igen.
- Ja, verkligen, men vi kanske kan hjälpas åt att fixa till lite. En dusch hade varit bra, säger hon och ler samtidigt som hon ser sig omkring.

Tro det eller ej men det stannar inte här. Läs fortsättningen i Utvecklande semester del 5.

Skriven av: KimQuarenta

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Piraya73

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina…

Piraya73

På andra plats denna veckan: Angelina Lundström