Sexnoveller om otrohet

Sexnoveller om otrohet är en annan genre av erotisk litteratur som utforskar ämnet otrohet. Det handlar ofta om beskrivningar av sexuella relationer mellan två personer som redan är i ett förhållande med andra människor, eller om sexuella fantasier om att vara otrogen.

Det kan vara en spännande och provocerande läsning för vuxna som vill utforska ämnet och lära sig mer om dess olika aspekter. Men det är viktigt att komma ihåg att otrohet kan ha allvarliga konsekvenser för de involverade personerna och deras relationer, och att respektfullhet och hänsyn alltid bör vara centrala värderingar när man utforskar den här typen av ämne.

Så, om du är intresserad av att läsa "Sexnoveller om otrohet", bör du vara medveten om dess potentiella konsekvenser och respektera alla inblandade parter. Men om du är intresserad av att utforska ämnet på ett säkert och respektfullt sätt, kan det vara en spännande och lärorik läsning för dig.

Att skriva och fantisera tillsammans

Nilskjell

En lite annorlunda novell till. Nåja, kanske kan den få fantasin att gå igång, inte minst vad som hände sedan…. Rosmarie har handen på Arnold. Hon märker att han nu är lika upptänd och styv…

Klicka här för att läsa hela »

Wilma och Kurt

Km_ikl_

"Du ser ut att behöva något att äta." Wilma tittade upp från bänken. Där på centralen stod en gammal gubbe i hatt och rock, som hämtad från någon svartvit film. Han hade ganska dålig hållning,…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 15 - Jul i Värmland

J_heartbreaker

Del 15 (läs gärna de tidigare delarna först) Tidigt på morgonen den 23 december tog jag bilen och åkte till Värmland för att fira både jul och nyår tillsammans med Kattis och Sanna. Jag hade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris, Hemma igen, Del 3

Nilskjell

Tidigare i Paris: Benjamin träffar först den söta flygvärdinnan Angelica på flyget till Paris. De har en intensiv kväll före konferensen. Nästa dag träffar han Yasmine, en muslimsk kvinna, som…

Klicka här för att läsa hela »

Agneta

Pervers

Agneta sitter i soffan med benen uppdragna så fittan och skithålet blottas . Hela vardagsrummet luktar fitta Agnetas smutsiga fitta. Jag älskar lukten. Det smackar så underbart då jag särar på…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

J_heartbreaker

Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så). Nionde delen (läs gärna de åtta…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först). Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng. Alldeles ovanpå mig låg…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris, del 2.

Nilskjell

Om du inte läst del ett, gör det. Troligen går det att läsa denna separat, men blir nog mer förklarat om du läst del 1. Fortsättning Konferens i Paris Konferensen hade börjat bra. Dektagarna är…

Klicka här för att läsa hela »

Erik får extra av allt

Nilskjell

Den här publicerades redan för några dagar sedan men innehöll så många språkliga grodor att den behöver uppdateras. Texten var en del av en bok jag håller på med men innehöll för mycket sex.…

Klicka här för att läsa hela »

Erik träffar sin drömkvinna och får extra av allt

Nilskjell

Erik hade träffat sin drömkvinna, Anette, för några dagar sedan. Han var i Kalmar på besök. Bodde på Frimurarhotellet nära Larmtorget. Han hade gått ut för att äta lite och dricka ett glas…

Klicka här för att läsa hela »

Gott nytt år önska mamma och ungdomarna

Nilskjell

”Johan, ska vi boka in din julklapp någon dag?” undrar Emmy, som är Johans mamma. ”Ja, gärna. Gör det snälla. Vore toppen.” ”Okey, kom med så ringer jag. Bra om du är med så att du verkligen…

Klicka här för att läsa hela »

God jul önskar en mor med sina ungdomar

Nilskjell

En helt vanlig onsdagskväll hos den lilla familjen, som består av mamma Emmy, 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 år och Ava 15 år. Emmy hade precis varit inne hos Elsa och Ava, som delade rum. Först hade…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris

Nilskjell

Jag sjunker ner i stolen. Eftermiddagen har varit stressig men jag hann precis i tid till mitt flyg. Tur att jag har guldkort så jag kunde gå före kön i både incheckningen och säkerhetskontrollen.…

Klicka här för att läsa hela »

Grannens sexiga dotter

Peter

Vi var nyinflyttade i området sedan årsskiftet. När våren kom fick vi även nya grannar i huset intill, en familj med sitt ursprung i ett fjärran land. Minns att jag funderade på vart de kom ifrån…

Klicka här för att läsa hela »

Fiona’s dilemma

Nilskjell

Varför måste restaurangen tömma alla sina gamla tomglas på morgonen? Ljudet av glas som kastas ner i sopkärlet ekar mellan husen. Gör det svårt att sova. Kopparslagaren i huvudet gör det inte…

Klicka här för att läsa hela »

En äldre man hälsar på

Nilskjell

Först en liten konversation jag hade med en ung kvinna (18 år). Konversationen var på en chattsida. Vi hade pratat tidigare och vet var vi har varandra. Efter denna inledande konversation börjar den…

Klicka här för att läsa hela »

En snuskhummers memoarer

A. Zielberg

Allting vart tokigt redan från början. Kanske blev jag tappad bakom en vagn, kanske var det något annat som inträffade; en olycka som jag då uppenbarligen inte kan komma ihåg men vad det än var…

Klicka här för att läsa hela »

Susen i musen och toppen på snoppen

Nilskjell

”Du kör hårt. Och dessutom helt fantastiska rörelser. Det ser så bra ut,” säger jag till tjejen jag sett några gånger på det pass jag brukar gå på. ”Ja, annars är det ingen idé. Vill…

Klicka här för att läsa hela »

Allt djupare

Sextanten

Hon tror att hon ligger på golvet. De öppnade ögonen bekräftar. Känslan som förvirrar henne kommer dock från något som rör sig mellan benen. Först stelnar hon till av rädsla. Förstår genast…

Klicka här för att läsa hela »

Lillasysters två kompisar

Hela familjen hade lämnat för att åka till sommarstugan, kvar hemma blev jag 20 åringen som inte ville åka med. Jag låg och slumrade lite i sängen när det plötsligt ringer på dörren! Tänker…

Klicka här för att läsa hela »

Två tjejer som busar

Nilskjell

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka,” säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Sommarbus i skärgården

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka”, säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 10 - Fortsättning

Nilskjell

Det här är en fortsättning på novellserien Anställning. I den här novellen knyts denna historia ihop med Konst av olika slag, vars kapitel 7 är en spegling av denna novell. Ett år senare Augusti…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotters svarta kompis

Nilskjell

En veckas semester och vädret lovar gott. Vi åker iväg lördag morgon. Vi är min dotter Asta, hennes kompis Mina och jag. Bägge tjejerna är arton år, sitter i baksätet och fnittrar. Pratar om…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 9, slutet

Nilskjell

Vi stannar hos Stina och Herman resten av veckan. Flyttar in i lägenheten ovanför. Jag pratade med Angelica och Nikolas, de två femtonåriga tvillingarna i grannhuset. Sa att de är välkomna att komma…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 8

Nilskjell

När jag vaknar på morgonen är mamma redan i full gång i köket. Hon har klätt sig i sin fina sommarklänning och har en kavaj över. Ser mycket bankmässig ut. ”Hur tänker du nu?”, undrar jag.…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 7

Nilskjell

När vi kommer hem igen ringer jag min kompis Annika. Vi har följts åt hela skolan och hon är i stort sett i samma läge som jag, vet inte vad hon vill göra nu efter studenten. Hon har nästan lika…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med förmåner - kapitel 6

Nilskjell

Efter en skön första dag i skärgården börjar det bli dags för middag. Herman är köksmästare och sätter oss andra i arbete. Jag får i uppdrag att göra en förrätt. Skållade tomater med en…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med benefits, kapitel 5

Nilskjell

På lördagsmorgonen vaknade jag av att Angelica ringer. Hon vill att jag ska komma över. Hennes mamma hade hört om min inblandning i gårdagens orgie, och vill nu träffa mig. Oj, hoppas hon inte är…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 2

Nilskjell

Hittills har mitt ”sommarjobb” gjort mig nästan en halv miljon rikare. Och det bara efter 4 veckor. Helt tokigt, men så är det ju ett jobb med förmåner. Jag träffade Jack på min pappas midsommarfest.…

Klicka här för att läsa hela »

Dotterns kompisar vill fortsätta knulla

Nilskjell

När Jossan gått hem och Emma och Sara har gått in till Emmas rum, pustar jag ut en stund. Vilken upplevelse med dessa två unga tjejer, sexton år och så, ja vad ska man säga, så på? Min dotter…

Klicka här för att läsa hela »

En anställning med förmåner

Nilskjell

Vad ska man göra? Jag pratar fyra språk flytande och två andra hjälpligt. Tog studenten i våras, men vill inte plugga vidare, i alla fall inte ännu på ett tag. Jag är en tjej på 19 år. Både…

Klicka här för att läsa hela »

Kvinnan i den gröna klänningen berättar

Nilskjell

Det var en dag som gjord för att bara ta det lugnt, kanske njuta av ett långt bad. Få sköta om min kropp lite, kände att den behövde tas om hand, bli smekt och få njuta. Det kändes som länge…

Klicka här för att läsa hela »

Kvinnan i grön klänning

Nilskjell

Mingelfester kan vara jobbiga. Men ibland kan de bjuda på trevliga överraskningar och nya möten, fast mest är de nog bara jobbiga. Det gäller att gå runt prata en stund med några personer för…

Klicka här för att läsa hela »

Knulla min flickväns mamma

Jag och min flickvän åkte och hälsade på hennes mamma igår. vi hade det väldigt trevligt åkte dit bar för att tjejen fyllde år så vi skulle fira henne..så vi satt och fikade och pratade lite..och…

Klicka här för att läsa hela »

Efter begravningen del 1

Nilskjell

Efter begravningen Den råa kylan tränger igenom alla kläder. Kroppen känner sig nedkyld och huttrar. Vädret gör sitt med plus fyra grader. Det större delen av kylan kommer från situationen och…

Klicka här för att läsa hela »

Otrohet i natten

Nilskjell

Den hör lilla historien utspelar sig före det som händer i Tjejmiddagen. Den kan definitivt läsas helt fristående. Otrohet i natten Musiken smäktar. Några danspar svävar sakta runt på dansgolvet.…

Klicka här för att läsa hela »

Tjejmiddagen

Nilskjell

Tjejmiddagen Min hustru, Eva, har tre mycket nära kompisar. De lärde känna varandra redan i högstadiet, pluggade tillsammans och hjälpte varandra till toppbetyg under både högstadiet och gymnasiet,…

Klicka här för att läsa hela »

Lammkött

Nilskjell

Detta är en fortsättning på novellen ”Naken i skärgården”. Romantik eller erotik? Tja snarare erotik, men den första novellen hamnade under romantik, så… Jag vaknar på tisdagsmorgonen med…

Klicka här för att läsa hela »

Första gången med en man

Loben46

När barnen nu flyttat hemifrån och frugans sexlust helt försvunnit, efter en operation. Har vårt sexliv helt upphört. Men jag tycker fortfarande om min fru och vill leva tillsammans med henne. I…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester

Nilskjell

Det hade varit en stressig sommar. Stressen av att vara ensam i butiken nästan hela sommaren då min medarbetare hade haft semester, samtidigt som det hade varit full fart i apoteket. Ja, jag är apotekare,…

Klicka här för att läsa hela »

Min Fru på Hurghada i Egypten

Peterbroberg

Min Fru och jag var med ett par bekanta till Hurghada i Egypten. Det var trevligt vi åt, solade och groggade. En dag mot slutet av vecka så gick vi till shopping stället alldeles utan för hotell området.…

Klicka här för att läsa hela »

Med Frun i Thailand

Peterbroberg

Vi var på födelsedags resa hela familjen. En kväll var Lena och jag ensamma ute på staden, Vi sprang i alla små butiker stånd och affärer Jag tröttnade och vi hittade en bar som låg lite upphöjd…

Klicka här för att läsa hela »

5 Ett halt besök

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

2 Vibrerande tågresa Önskedagar

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

1 Dag på SPA

Önskedagar. Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har…

Klicka här för att läsa hela »

Gyn-undersökningen

Palachuck

This one’s for all the ladies out there. Flera kvinnliga bekanta har berättat om denna besvärliga kombination: de ska på gyn-undersökning, och så har de ägglossning. Egentligen är en sån här…

Klicka här för att läsa hela »

Kvinnan i tunnelbanan

OKänd

Första gången jag såg henne var när hon klev på vid Fridhemsplan. Jag bokstavligen drunknade i hennes stora mörka fuktiga ögon, de var de underbaraste jag sett. Jag kunde inte släppa henne med…

Klicka här för att läsa hela »

Nicklas och Jennifers trekant del1.

Ungman123

Nicklas och Jennifers trekant del1. Jag och Nicklas hade duschat, lagt oss i sängen för att mysa. Vi båda va kåta och kunde inte hålla händerna i styr i duschen. Jag hade gått ner på knäna och…

Klicka här för att läsa hela »

Den stora basket spelaren.

Ungman123

Det va Fridas födelsedag och vi hade tjejmiddag. De va en varm juli månad och jag hade på mig en vit skjorta och svarta skinnkjol. Efter vi hade ätit flyttade vi oss ifrån köket till soffan. Satte…

Klicka här för att läsa hela »

Blåbärsflickan

Teddy Bizon

MÖTE PÅ ETT TÅG Tåget lämnade stationen, krängde gnisslande över några växlar och ökade sakta farten. Utanför min stängda kupédörr dunkade några nypåstigna sina resväskor genom gången…

Klicka här för att läsa hela »

En het helg

Min kille hade kommit ner till mig helt plötsligt på fredags kvällen/natten och jag lagt mig i sängen iförd en sexig svart neglige och spets trosor och jag såg på han när han tog av sig sina kläder…

Klicka här för att läsa hela »

Massage med det lilla extra!

Kimzan6

Äntligen är det fredag och jag gör klart det sista på jobbet innan det är dags att gå hem. Det har varit stressigt idag, planeringen har inte hållit på nånting och det har krånglat som vanligt…

Klicka här för att läsa hela »

Ett oväntat möte!

Kimzan6

-Kom nu barn, ropar Patrik medan jag gör mig i ordning. Vi ska ut på en speciellt mysig barn fri kväll Patrik och jag. Vi lämnar barnen hos farmor Ros-Marie som så gärna har dem hos sig över natten.…

Klicka här för att läsa hela »

Massage med det lilla extra!

Kimzan6

Äntligen är det fredag och jag gör klart det sista på jobbet innan det är dags att gå hem. Det har varit stressigt idag, planeringen har inte hållit på nånting och det har krånglat som vanligt…

Klicka här för att läsa hela »

Shoppingturen!

Kimzan6

Det är sommar och solen skiner ute. Jag gör mig i ordning för att gå ut med en tjejkompis och köpa nya kläder och kanske en bikini. Jag tittar på termometern för att konstatera att det är över…

Klicka här för att läsa hela »

Bio och middag

Kimzan6

Vi ska på bio Peter och jag och ska se filmen fifty shades of grey. När vi står i biokön för att hämta biljetterna så träffar vi på Mikael, Anders och Sofia som också väntar på biljetter.…

Klicka här för att läsa hela »

Inte en vanlig dag

Erotik älskaren

Isabelle var en ung späd tjej på 17år. Hon hade mörkt svart hår som räckte ner till axlarna, bruna ögon, små fylliga bröst och en liten hård rumpa. Hon var snygg, åtminstone fick hon ofta höra…

Klicka här för att läsa hela »

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Känslan av...

Doczor75

Känslan av... Känslan av, känslan av att bli bekräftad, känslan av att ge bekräftelse, känslan av ett inre lugn, känslan av en yttre harmoni, känslan av att vilja något mer, känslan av att…

Klicka här för att läsa hela »

Förbjudna läppar på min hals!

Kvinna33åranonym

Jag är 33år och gift med en man på 47år. Någon närmare presentation tycker jag inte behövs. Eftersom detta är en sann novell kommer namn vara utbytta. Iallafall var vi jag och min man bjudna på…

Klicka här för att läsa hela »

(Sann) 30 år äldre gift homosexuell präst var otrogen mot sin fru med mig

Anonym_sydsverige

Hej! Jag är en bisexuell kille på 30 år, snygg, slank (väger ca 70kg) och tänkte delge er en sann historia om hur jag fick min största och mest intensiva orgasm någonsin till dags dato av en 30…

Klicka här för att läsa hela »

Introducerad

Grosder

Vagnen var ovanligt varm där jag satt med ena ansiktshalvan intryckt tätt mot fönstret. Det var bara jag och tre till i hela ekipaget. Under resans gång har många suttit bredvid mig och därefter…

Klicka här för att läsa hela »

Stefan hård

Christer Lindén

Stefan Hårdh hade dukat upp nattduksbordet med det bästa av två världar. Här fanns Charles Bukowski, Henry Miller, Sture Dahlström, Ernest Hemingway med flera. Det här var i Stefans ögon dom bästa…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren