Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Utelåst i studentkorridoren Del 5 – Hej då älskling

Utelåst i studentkorridoren – Hej då älskling
Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade själv i Uppsala, och passar nu på att följa med honom till hans studentlya för att installera honom. Jag har i tidigare avsnitt berättat om hur jag hjälper Adam att installera sig i sitt studentrum i Uppsala. Vi städar och plockar i ordning. Sedan blir det handling – ja lite gott att äta måste jag och min son ha när vi äntligen har egentid tillsammans. När alla förberedelser är klar smuttar vi på vinet och myser. Adam berättar om sin flickvän Ida – en skild 35 årig Uppsalakvinna med två barn på 10 och 15. Jag berättar om Pers och min weekendresa till Barcelona och hur vi träffar den fantastiske ynglingen Ronaldo. Ja mer om detta kan du läsa i tidigare avsnitt av min berättelse. Vi är först försiktiga, sedan blir vi alltmer vågade och till sist balanserar vi mellan moderskärlek och incest. Nu är det dags att säga ”hej då”, åka hem och i morgon börjar det vardagliga kneget för mig. Jag föreslår därför att du läser både första och andra delen av novellserien för att få en bra bakgrund till detta avsnitt.
Jag har precis fixat till mig på toan efter den underbara lektionen jag hade med oskulden Olof. Försiktigt smyger jag - i de kläder jag lånat av Olof - ut, tar de få stegen till min sons rum, öppnar dörren. Där möts jag av min sons röst:
”Heej mamma där är du ju”.
Jag låter så naturlig jag bara kan, och viskar till min son: ”Hej vännen nu måste jag skynda mig att klä mig och åka hem till Stockholm”.
”Mamma, gud vad läcker duser ut i Olofs skjorta och kallingar. Du skulle gå lite oftare utan BH. Det är så sexigt att ana dina bröst där under skjortan. Härligt porrigt att titta på dig i ett par väl använda killkallingar”.
”Väl använda ……..”, stammar jag fram, tittar ner och ser tydliga fläckar på kallingarna. Har oskulden runkat i dem när han kollat porrfilmer.
För att leda diskussionen bort från Olov och det känsliga ämnet vad som hände i hans rum, fortsätter jag:
”Älskling var lektionerna och diskussionerna efteråt bra.”.
”Ja verkligen, läraren redogjorde för olika ekonomiska teorier, och sedan diskuterared vi dem. Det verkar vara en trevlig grupp som jag hamna i”.
”Var där några trevliga tjejer”, undrar jag, och låter som en blandning av nyfiken mamma och lite sotis älskarinna.
”Ja, ungefär halva gruppen var tjejer, och en del riktigt sexiga. Men mamma var inte orolig, dom är så unga och oerfarna. Ingen av dem matchar dig och Ida. Ida gillade förresten filmen på dig och mig. Hon vill att du ska lära henne analsex”.
”Gud, har du redan visat den för henne! Ja, berätta för henne att jag gärna lär henne analsex. Nej, säg att jag älskar att få visa henne hur skönt analsex kan vara”.
”Mamma du är så fin”:
Ja det är du också, älskling, och mamma älskar Ida också fast vi inte träffats än”.
Adam böjer sig ner, tar upp ett litet rosa paket, ler och säger: ”Mamma, här kommer en liten present till dig för att vi haft det så underbart tillsammans här. Detta ska du använda på hemvägen till Stockholm”.
”Älsklig jag har inget till dig”, viskar jag rörd samtidigt som en tår trillar från min kind. Ivrigt börjar jag öppna paketet. Det första jag får upp är en läcker, minimal svart höfthållare, så ett par svarta stay-ups med söm.
”MMMM så läcker älskling, och svart är jättesexigt. Detta ska jag ha när jag träffar Ida. Vilken tur att jag har läckra röda högklackade skor. Det här passar perfekt. Men älskling, det matchar ju inte min vita spets-BH och min vita tangatrosa”.
”Mamma, du ska varken ha trosa eller BH på dig, när du åker hem.
”Men vad är detta”, skrattar jag, och håller upp en liten flaska glidmedel, en ridpiska, en analplugg och ett vibratorägg,
”Mamma, när du åker tillbaka till Stockholm ska du ha den korta tajta svart läderkjolen du kom i, din tunna vita skjorta, höfthållare, stay-upsen och dina högklackade röda skor – inget mer. Du ska också ha analpluggen i rumpan och ägget djupt inne i din fitta. Ägget och pluggen kan jag genom min mobil styra, och jag märker om du tar ut det. Mamma du är trång i röven, och därför köpte jag glidmedel till dig. Har du förstått”.
Ja men ……, jag kan väl inte sitta på tåget utan trosor och i den korta kjolen. Dessutom kommer mina bröst att synas i den tunna skjortan. Snälla …..”, vädjar jag.
”Mamma inga protester nu, det är ingen idé du diskuterar. Nu bestämmer jag”.
”Ja, älskling, mamma ska, men lova att inte hitta på något dumt så jag får skämmas. Måste jag ha pluggen och ägget i mig”.
”Mamma jag har märkt att du är en exhibitionist och älskar att blotta dig inför andra. Varför erkänner du inte det för dig själv. Ja du ska ha ägget och pluggen i dig. Nu är det slutdiskuterat”.

Aldrig har jag hört Adam så bestämd – så annorlunda mot sin far. Det är såna män jag älskar. Ja han har rätt. Jag älskar att visa upp mig, jag älskar mäns kåta blickar. Det visar ju att dom lockas av en Milf. Jag ska visa att jag klarar det. Ska jag verkligen ha både ägget och dildon i mig, så porrigt. Det är ju nästan som att älska med två killar samtidigt. Det har jag ju gjort några gånger, och njutit enormt. Tänk att bli riktigt fylld. Mina tankar snurrar och jag blir mer och mer tänd på Adams snuskiga instruktion. Jag ska vara flirtig på tåget – bara locka inte blotta ……., och analpluggen och ägget är ju spännande. Jag ska klä mig sexigt, kanske kan jag göra min älskling lite sotis när jag går.
”OK älskling, mamma gör som du säger. Nu går jag in på toan och byter om. Sätt dig i sängen och vänta”, viskar jag lockande och ger min son en puss på munnen.
När jag kommer in på toan tar jag av mig Håkans kallingar och linne och stryker handen över den svarta höfthållaren. Gud vilken läcker liten höfthållare älsklingen valt, och där är de lite glansiga svarta stay-upsen. MMM sexigt med söm på dem. Där ligger också en liten lapp. Jag läser ivrigt ”Min älskade mamma. Jag vill att du bär detta på dig när vi möts nästa gång. Älskar dig mamma!

Jag sminkar mig moget kvinnligt - body-lotion smeker jag in i min hud. Kan inte låta bli att fingra lite extra på blygdläpparna, den mörka lilla rosen, mina knottriga vårtgårdar och de känsliga hallonen i dess mitt. Ser i spegeln hur min mogna kropp glänser skönt. Tar därefter ögonskugga, rouge, rosa läppstift, läppglans och en skön rosenparfym. Jag kan inte låta bli att smeka in lite parfym på mina blygdläppar och den lilla knottriga rosen.
Jag tar allra först på mig den lilla vita höfthållaren, sedan stringtrosan. Försiktigt drar jag upp de tunna stay-upsen och knäpper strumpebanden omsorgsfullt. En ny blick i spegeln, mmm läckert. Så tar jag det spännande ägget och smörjer in det med glidmedel. En ny lite större klick glidmedel tar jag på två fingrar och smörjer omsorgsfullt mina känsliga blygdisar Fingrarna för jag in i slidan, låter dem cirkla runt och göra slidväggarna hala. Egentligen behövs det nog inte eftersom Olof för bara en stund sedan rumsterade runt och fyllde min slida med sin vita underbara sås, men skönt är det att känna fingrarna djupt inne i mig. Jag för bak handen till min lilla bruna ros, och känner att den är mjuk och halvöppen efter Adams och Olofs underbara besök där. Kanske jag klarar till och med Adams grova kuk analt utan glid. Ja det är värt ett försök avgör jag och smörjer bara in dildon. Så känner jag hur analdildon försvinner in genom min russinport.
Ska jag verkligen gömma min mogna byst i den tunna vita skjortan. Mina vårtgårdar är ju ganska stora, knottriga och mörka och mina hallonvårtor har vaknat och markerar tydligt att dom längtar efter kyssar och smek. Min blick blir drömmande när jag tar på mig skjortan Jag tar på mig skjortan, knäpper de nedersta knapparna och knyter den sexigt runt midjan. Jag rättar till den lite så att manliga blickar endast med lite besvär kan hitta mina mogna bröst där under det tunna vita tyget. Därefter knäpper jag den tajta nyinköpta läderkjolen med sin läckra slits. Sist sticker jag ner mina fötter i de högklackade röda lätta sommarskorna, som jag köpte i veckan, och som den manliga expediten valde för att de höga klackarna gör mina vrister så sexiga och inbjudande. En sista blick i spegeln mmm, helt OK - nej urläckert, tänker jag när min figur avtecknas genom det tunna tyget. MMM den lilla kjolen formar min rumpa så läckert. Ja jag har en fast, snygg rumpa.
Jag öppnar toadörren och min blick möter inte bara Adam i sängen utan också Olof. Båda killar är upptagna med Adams mobil. Samtidigt har dom tagit fram sina kukar och smeker dem mjukt.
”Gud så läcker din mamma knullar Adam. Inte trodde jag att hon kunde ta din bamsekuk i röven. Hon hade ju problem att ta min kuk analt”.
”Fick du knulla min mamma analt också. Du är inte dålig Håkan. Jag, hennes egen son, har ju bara knullat henne en gång i rumpan. Men min morsa är en riktig Milf, och snart ska du och jag sätta på henne. Tror du min kåta mamma klarar två kukar samtidigt i fittan”.
”Ja det gör hon säker, och i röven också Adam. Din morsa är en riktig knullhora. Jävlar Adam man ser ju på filmen hur magen rör sig på din morsa när du knullar henne analt. Jävlar vad grymt”.
Då inser jag att killarna tittar på filmen när Adam knullar mig analt Gud jag sa ju att bara Ida skulle få se den. Samtidigt tittar båda killar upp, och ser mig. Jag möts av busvisslingar.
Jag börjar redan känna lockelsen killarna tänder på analfilmen med mig och Adam. Nu ska mamma visa att en medelålders kvinna kan locka sina båda hormonstinna tonåringar. Ja jag lockas av att dansa sexigt inför dem. Adam dämpar belysningen och skön rytmisk musik strömmar ur radions högtalare. Grabbarnas blickar är hungrigt riktade mot mig. Ja jag njuter av att vara i centrum. Nu ska jag visa min son och min lärling vad en gift kvinna med nästan vuxna barn kan.

Mina första danssteg är osäkra, men med hjälp av den sköna musiken släpper jag loss, ler lockande mot mina två åskådare, leker med tungspetsen över mina läppar och låter mina händer smeka över den tajta, tunna skjorta. Lyfter lite på kjolen och blottar lite av mitt nylonklädda lår.
Jag möts av grabbarnas sugande blickar och redo kukar. Det får mig att släppa loss ordentligt. Jag svänger runt vickar på rumpan mot mina åskådare. Återigen riktar jag blicken mot dem, smeker med händerna över bysten, knäpper upp skjortan helt och kastar den till gästerna. Jag smeker mina mogna bröst och retar mina känsliga vårtor. Jag känner att jag börjar få mina åskådare i mitt grepp. Jag ser och njuter av att både Adam och Olof kramar sina kukar hårdare. Jag sätter min fot mellan Adams lår, ser på honom med en sugande blick, och smeker mitt ben upp över låret, blottar kanten på min strumpa fingrar på strumpebandet. Samtidigt smeker min skoklädda fot Adams nakna kön.
”Gud så sexig du är tant Gunilla”, viskar Olof.
Häftigt han kallar mig tant Gunilla som om åldersskillnaden mellan oss är större – ja som om jag är en äldre kvinna och en liten artig pojke.

Jag börjar knäppa upp min tajta kjol och smeker den oändligt långsamt av min kropp. Nu dansar jag fram till Olof, flyttar isär benen en aning och trycker min blygd mot hans läppar. Han håller mig kvar några sekunder och jag känner hur hans tänder nafsar i mina mest intima kroppsdelar. Då ser jag Adam fingra med sin mobil och ägget i min slida börjar vibrera. Detta bara ökar min lust och min kropp släpper loss ytterligare
Jag dansar tillbaka för mina händer över mina bara skinkor, böjer mig fram och för isär mina skinkor och blottar min bruna russinport med den svarta dildon helt instucken i hålet. Gud så underbart att känna pojkarna sug och att få blotta min kropp så här. Jag är nog född strippa. Kanske jag skulle googla på nätet om det finns mogna kvinnor som strippar inför publik. Adams grova lem är helt blottad och han smeker lätt sitt mörkröda ollon. Nu tar jag mina mogna bröst i händerna och för dem mot Olof, smeker över de mörka vårtgårdarna, rullar de små rosa vårtorna mellan fingrarna och känner hur dom styvnar mmmmmmm.

Jag släpper bysten, skakar lite på axlarna framför hungriga ögon. För sedan ner mina händer över magen, leker lite i naveln, smeker ner över den minimala höfthållaren, stannar där för ett ögonblick och ler förföriskt mot min publik. Sen smeker jag mig över mina sladdriga blygdläppar, sticker in två fingrar mellan dem och för sedan handen till min mun, mmmm känner den underbara smaken av mitt eget kön.

Jag lägger mig på golvet vid mina åskådares fötter öppnar mina lår och låter mina fingrar smeka min kropp för att långsamt närma sig mitt sköte och för att slutligen tränga in mellan mina längtande blygdläppar. Ja jag njuter verkligen av mina fingrar, liksom av att blotta min kropp och se hur åtrån efter en mogen kvinna väcks hos mina killar.

Jag blundar, njuter och ger mig hän. Då känner jag starka händer hålla fast mina händer. En kittlande smekning över min hals. Vad är detta? Jag öppnar ögonen och ser Adam smeka min kind med en stor vacker påfågelsfjäder. Var hade han gömt den? Han smeker ner över min hals, drar den över mina känsliga vårtgårdar, ner över magen, cirklar runt i naveln, ner över mitt rakade kön, långsamt över mina blygdläppar som dras isär av Olofs hand. Fjädern smeker läpparnas insidor himmelskt skönt, och jag vrider mig i njutning. Plötsligt tas fjädern bort och en hand klatschar till över min blygd. Det bränner till för ett kort ögonblick. Och då kommer den smekande fjädern tillbaka hittar min kärleksknapp - cirklar runt djuriskt skönt. När det är som allra skönast kommer en ny klatsch. Det bränner till hetare än förra gången, och jag känner att mina båda älskare njutning också är min. Fjädern återvänder lika plötsligt som den försvann, smeker mina inre läppar och retar mitt kisshål. Den intensifierar smekningarna och en himmelsk känsla sprids i min kropp. ”OOOH ja, jaa såå, guud så gott snälla mer. Neej smeker ni så kan jag inte hålla mig.”
Jag vrider min kropp, går upp i njutning, skriker ut mina lustar samtidigt som mitt sköte krampar i en helt underbar fontänorgasm – mitt livs första. Tänk att få uppleva detta vid min mogna ålder.

Jag är i en annan värld och hör mig viska: ”Mer knulla mig riktigt hårt. Era villkor är min lag. Ja jag känner mig galet kåt. Ta mig och låt er spermier upptäcka mitt inre.”
Jag fattar inte var mina ord kommer ifrån. Är det ägget i min kropp och den elektriska stämningen i lrummet som får mig att glömma allt som har med moral att göra.

Jag ligger på bordet. Jag ser hur min längtande kropp enbart täcks av de tunna stay-upsen och den smala höfthållaren. Olof står framför mig och runkar upp sin ådriga, 20 centimeter långa kuk medan Adams ännu större och grövre organ sprätter upp som ett spjut. Jag ser med förtjusning på de fullvuxna hingstlemmarna – ja båda är enorma. Så annorlunda mot Pers lilla slappa pojksnopp. Jag känner starka händer smeka, greppa, och nypa överallt på min kropp. Ja t.o.m. då och då daskas mina skinkor och min vulva. Min kropp är helt i mina tjurars händer. Olofs tunga söker min mun, öppnar den, möter min tunga, fångar den cirklar runt. Adam – min älskade son - kryper ner till mitt sköte och börjar bearbeta min blygd med sin heta tunga.

Olof lyfter upp mig så jag ligger på honom. Samtidigt känner jag hur hans grova lem styr in i min kärleksgrotta. Adam sitter på knä mellan mina lår. Drar sina vassa naglar över min bara rygg, daskar mina skinkor och böjer sig sedan fram och kysser dem. Jag känner Adams tunga söka sig in i dalen mellan skinkorna, kittla rosen och sen vandra längre ner. MMMM Olofs grova kuk leker i min rosa kärlekstunnel samtidigt som Adams tunga också söker sig dit. Så annorlunda att samtidigt känna en manslem och en annan mans tunga leka i min heliga grotta. Det känns som att också Olov njuter av att dansa runt tillsammans med sin rumsgrannes tunga i min parningsport. Jag njuter och glömmer att denna mest intima kärleksakt är till allmänt beskådande om det finns någon utanför vårt fönster – eller är det jus detta som får mig att njuta så.

Jag smeker Olofs pungkulor och känner hans kuk väcka varje vrå av min kärlekstunnel. Jag önskar att detta ska vara för evigt.
Min son sätter sig upp och viskar till mig, ”Nu ska du få uppleva något mamma. Jag tror att du aldrig upplevt detta förut”.
Han lägger sig på mig, styr in sin lem i min parningsport, som redan ockuperats av Olof.
”Snälla jag klarar inte er båda samtidigt”. Men ingen tycks lyssna på mig och till min förvåning vidgas min port för att bereda plats också för Adams stor kuk. Jag känner händer överallt på min kropp, munnar som ömsom kysser mig ömsom nafsar i min kropp och två kukar, som nu förenas i min uttöjda slida och stöter i takt, ja min son och hans rumsgranne förenas i min njutningsgrotta. Mina hingstars tempo ökar, och jag känner redan min första orgasm komma över mig. Min orgasm har knappt ebbat ut innan jag känner att nästa är på väg. Ja varje millimeter av min slida är fylld med manslemmar. Gud så underbart att känna två ollon samtidigt stöta mot min livmodersmun. Jag vrålar ut en ny orgasm, samtidigt som jag känner kukarna i mig svälla och spruta ut sin vita nektar i min längtande slida. Starka händer kramar mig hårt och mina tjurar skriker ut sina parningsvrål. Gud, Adam och en annan underbart ung kille knullar och fyller min längtande slida samtidigt.

Som i en dröm känner jag hur ungkukarna glider ur mig och deras underbara parningssås rinner ut min kärleksport. När jag slår upp mina ögon, och väcks ur mina underbara drömmar, ser jag två kladdiga halvstyva ådriga tjurlemmar framför min blick och hör Adam bestämt viska
”Sug oss hårda igen”.
Min kropp vill inget hellre än att behaga mina två hingstar, och jag formar mina mogna läppar som en kärleksport och öppnar villigt min mun. Min tunga möter min sons grova ollon, omfamnar det och jag suger i mig smaken av vår parningsakt. Jag ser hur Olof böjer sig under bordet och tar upp först en tuben med glidmedel, som verkar bekant sen en smal … Ja vad är det? Nu ser jag tydligare det är ridpiska i mitt paket. Gud vad tänker dom göra med mig?
Min son tittar på mig och säger med en nu väldigt bestämd röst, ”vi ska ta dig till nya höjder. Du ska inte vara orolig, vi tänker inte skada dig, men du kommer att upptäcka att blandningen av smärta och njutning är så underbart skönt”.

Samtidigt böjer Olof mitt huvud bakåt och beordrar mig att öppna munnen. Jag känner hur hans grova lem tränger in mellan mina läppar och bryskt försöker trycka sig förbi mitt gomsegel. Då känner jag också den hårda läderpiskan dras över mina mogna Milf-bröst och hur den yttersta spetsen kittlar mina känsliga hallon. Jag ryser! Är det av rädsla eller kåthet?
Olofs kuk har lyckats tvinga sig förbi mitt gomsegel och tränger sig ner genom min strupe. Gud klarar jag detta, får jag luft? Aldrig tidigare har bara Adams kuk varit så djupt inne i min mun. Snälla Gunilla, grips inte av panik försök andas lugnt försök slappna av. Ingen vill göra dig illa – var tapper, visa att du kan klara av deras lek! Ja så går mina tankar.

Ridpiskan vandrar långsamt ner för min mage, kittlar gropen i min navel. Den vandrar vidare ner mot mitt blygdben, smeker mina ljumskar för att blixtsnabbt snärta till över mitt venusberg. Det bränner till i min kropp! Endast en väsnings hörs över mina kukfyllda läppar. Piskan smeker nu varligt över mina tunna blygdläppar, som för att smeka bort smärtan. Jag känner piskan tränger in mellan läpparna och dras så underbart skönt över min grottöppning. Klatsch! där bränner det till igen och jag rycker till. Min smärta blandas åter med njutning.

Jag känner hur Olofs pungkulor pressas mot min haka. Har han bottnat i min strupe, har jag lyckats ta emot hela 20 centimeter grov kuk i min strupe? Kuken börjar röra sig upp och ner i min uttöjda strupe. Ja jag klarar att ta emot denna enorma hingstkuk. Jag känner hur ollonet vandrar upp till mitt gomsegel, och ger mig en möjlighet att andas, för att i nästa stund trycka tillbaka ner i min strupslida. Ja, Olof och jag lär oss varandras rytm där jag ges en möjlighet att andas, och han får största möjliga njutning. Det är säkert inte första gången de båda förför en Milf fast Olof speladeså oerfaren och Adam bara pratar om Ida.
”Öppna din slida med fingrarna mamma,” hörs Adams bestämda röst och jag lyder villigt.
Ridpiskan har nu fritt tillträde till mina mest intima kroppsdelar, min blodfyllda klitta, min rosa slida och mitt lilla kisshål. Det mörka lädret smeker ingången till min slida, runt min känsliga klitta tillbaka till kisshålet. Gud nu tränger pisktoppen in i kisshålet: Gud så skönt det kittlas – precis som påfågelsfjädern för en stund sedan. Mina ögon glänser av kåthet. Varför skulle det ta så många år innan jag vågade bryta mig loss från min make, Per? Det är ju helt underbart. Klatsch – där kom rappet precis över klittan! Nästan innan jag förnimmer smärtan smeker piskan mina intima delar igen – så underbart. Samtidigt förnimmer jag hur Olofs kuk växer i min strupe och hur den börjar rycka. Nu, nu känner jag hans vita sås fylla min strupe. Jag försöker svälja men det är för mycket, det sipprar ut ur mina mungipor.

Tjurarna byter snabbt plats och jag känner Adams längre och grövre kuk smeka min kind. Ja jag vet vad som gäller och böjer nacken bakåt för att öppna min strupe och bereda min son väg ner genom min strupslida. Jag öppnar mina läppar som en slidmynning för att ta emot hans fortfarande styva kuk, och känner hur den till min förvåning inte först vill bekanta sig med min smekande tunga utan tar sig förbi mitt gomsegel och ned i min strupe vars vägg täcks av Olofs färska sperma. Hans pungkulor daskar mot min hakspets, och jag inser hur lätt han nu tränger ner i min hals jämfört med Olof.

Jag ser hur Olof tar den välbekanta tuben, tittar på mig med ett överlägset leende och viskar så både jag och Adam kan höra, ”Gumman nu ska vi undersöka om du är så där underbart trång. Var nu en duktig MILF och dra upp låren mot brösten så jag kommer åt bra. Precis så flicka lilla, jag förstår att du längtar efter ett rövknull”.
Gud så överlägsen han är men jag ska visa honom. Klarar jag att ta igen Ta emot Olofs kuk där. Jag känner en kall glidmedelsklick landa i dalen mellan mina skinkor, och hur hans fingrar börjar smörja in området kring min bruna ros. Då och då trycks ett finger mot russinporten. Fingret trycker mot min lilla slutmuskel och instinktivt kniper jag och trycker automatiskt ihop, men ju mer han stimulerar min ros med sitt finger slappnar jag av, och fingret glider in i min tarmöppning. Jag känner fingret vandra runt i min rumpa för att sen dras ut. Snabbt byter fingret plats med tuböppningen och min analöppning fylls med glidmedel. Jag känner också att en del tränger in i min tarm. Snabbt byts tuben mot först ett finger, sedan två och slutligen tre, som töjer min slutmuskel och gradvis vänjer mig vid vad som förväntas av mig.
”Så ja Adam”, nu är din morsa ordentligt uppsmord och avslappnad. Nu ska vi ha vår herdestund”.
Min son nickar till svar, och till min besvikelse drar han ut sin hingstkuk utan att ha fyllt min strupe med sin varma sås.
Han ler mot mig, och säger: ”Nu ska jag och din älskare Olof knulla dig skönt. Ja mamma du vill ju ha oss båda, du knullade Olof när jag var på föreläsning. Visa nu att du orkar med att vara vår lekkamrat – ja att du är den underbart sexiga morsa som jag vet att du är”.

Olof lägger sig på den mjuka mattan på golvet, och jag beordras grensla honom och långsamt sjunka ner. Jag känner hur Adam drar isär mina skinkor för att ge Olofs kuk fri entré till min bakre ingång. Olofs spända ollon riktas mot bakdörren och han tryckte på. Instinktivt kniper jag och stänger för ett ögonblick entrén, men han fortsätter envist att pressa på, och då jag för en sekund slappnar av, glider kuken in till halva sin längd. Jag skriker till av smärta och min slutmuskel kniper hårt, hårt kring Olofs kuk. Han förhåller sig stilla en stund innan han griper om mina mogna höfter och börjar rövknulla mig med mjuka följsamma rörelser. Jag kvider inledningsvis men kvidandena ändrar ton och min rektum slappnar av och jag börjar svara på hans stötar.

Adam sitter åter på knä mellan mina lår. Drar sina vassa naglar över min mage, greppar mina mogna tuttar, kramar dem hårt innan han börjar rulla mina känsliga hallon mellan sina fingrar. Han böjer sig fram och kysser mig. Mina läppar formas välkomnande och längtande, och våra tungor smeker varandra. Hans grova parningskuk vilar mot mina längtande blygdläppar, och jag känner hur han trycker sig in i min kärlekstunnel. Min son kommer sakta igång med sina rörelser och mina ståtliga hingstar hittar snart en takt där Olof kör in när Adam drar sig ur och det känns underbart att bara vara passiv och låta sig knullas av mina två tjurar.

Trots min passivitet avslöjar mina stön att jag njuter av mina ungtjurar. Dom dubbelknullar mig varsamt ytterligare ett tag innan dom börjar lägga lite mer tyngd i sina juck, och drar kukarna längre ut och kör längre in. Jag känner hur dom har svårt att hålla samma tempo längre, så ibland kommer dom samtidigt in i mig och ibland i otakt, men mina alltmer djuriska stön visar hur jag njuter. Jag stönar och skakar på huvudet och hetsar dem att knulla mig fortare – ja jag närmar mig mitt klimax. Så exploderade mitt universum, och jag känner hur tjurarna samtidigt stöter in sina kukar djupt in i mina lyckotunnlar. Jag skriker ut min njutning och min slida kramar Adams ådriga kuk i den mest underbara orgasm, som sänder våg efter våg genom min mogna kropp.

När jag lugnat ner mig drar sig killarna ur. Adam drar bak mina ben mot axlarna så jag ligger hopvikt som en fällkniv. Olofs händer smeker mina skinkor, klämmer på dom. För in pekfingret i min vidöppna ros, cirklar runt, känner, tar ett finger till, töjer, så ett tredje finger… och ytterligare ett.
”Aj snälla det gör ont, ni spräcker mig”, vädjar jag.
Min son tittar strängt på mig och säger: ”Detta blir finalen och det har jag bara sett på film. Jag vet att du klarar det, mamma”.

Adam greppar nu mina skinkor igen och drar isär dem. Mitt lilla bruna öga blinkar till, och jag känner hur han sätter sin tunga mot öppningen och pressar. Jag gnyr av njutning – ja tungan känns mycket bättre. Jag känner hur tungan tränger in några centimeter och börjar flexa runt den. Hoppas jag är ren. Jag känner hur tungan glider djupare in innan den börjar rotera i mig. Mmmmm min kropp väcks av denna sensationella upplevelse.
Han smetar in mer glidmedel i min ros och lyckas nu få in alla fyra fingrarna. Han vidgar min ros och jag gör mitt bästa för att slappna av. Då känner jag hur också tummen tränger upp i mig och hör Adam triumferande säga till Olof, ”Jag tror bergis att morsan kommer att klara det”.

Olof lägger sig på mattan och jag beordras grensla honom och långsamt sjunka ner precis som förra gången. Jag känner hur min älskade Adam drar isär mina skinkor för att ge Olofs kuk fri entré’ till min bakre ingång. Bara dom är rädda om mig, men jag måste lita på dem, intalar jag mig. Olofs spända ollon riktas mot bakdörren och han tryckte på. Instinktivt kniper jag och stänger för ett ögonblick entrén, men han fortsätter envist att pressa på och då jag för en sekund slappnar av glider kuken in till halva sin längd. Jag känner att det gör mindre ont tack vare att han redan varit där men framför allt för att Adam mjukat upp mig. Min slutmuskel kniper kring Olofs kuk. Han förhåller sig stilla en stund innan han griper om mina mogna höfter och börjar rövknulla mig med mjuka följsamma rörelser. Jag kvider inledningsvis men kvidandena ändrar ton och min rektum slappar av och jag svarar åter på Olofs underbara stötar.

Min son sätter sig på huk och böjer sig fram kysser min mage. Mmm så underbart med denna blandning av mjuk och hård sex, så mycket nytt killarna lär mig. Ja varför tvekade jag så. Adam kittlar navelmusslan med sin tunga sen trycker han hakan mot mitt blygdben, dra isär mina sladdriga tantkläppar och öppna min rosa kärlekstunnel, som glänser av mina kåtflytningar och killarnas vita sperma. Han väcker mina hetaste känslor, och alla tankar på min man Adams pappa suddas ut - ja mina tjurar, låt mig få uppleva nya höjder. Adams tunga smeker mina läppars insidor, sen upp mot min kärleksknapp som han biter till i.
”Aaaj” blandningen av smärta och njutning gör mig helt galen. Hans tunga vandrar tillbaka, smeker runt och pockar på mitt lilla kisshål. Oooh, denna nya spännande känsla. Jag får svårt att hålla tillbaka min intima kroppsvätska… ”Förlåt Adam, förlåt för att mamma kisade i din mun igen.”
Hans svar är så underbart och får mig att kasta bort all blygsel, ”Mamma, Olof och jag älskar allt som finns i dig och kommer från dig, släpp loss.”
Jag väntar på att hans tunga ska smeka runt omkring och i min grotta men… Nej jag känner hur han med kraft tar tag i mina ben och viker upp dem mot mina skuldror så att min rumpa, där Olofs grova kuk rumsterar, blottas. Adams tunga sprider ut mina kåtsafter i mellangården och fram mot min bruna ros. Ibland smeker den även Olofs kuk när den är på in genom min bakdörr. Guud vad gör han oooh ooh, känner hur hans tunga börjar leka med min mörka ros. För ett ögonblick försvinner den och jag får en känsla av att tungan smeker Olofs kuk därinne i mörkret också.

Miguel ställer sig på knä och lägger sin ådriga, grova och 25 centimeters långa kuk på mina längtande blygdisar och viskar, ”Vill du ha mera kuk Jane”?
”Ja, ja snälla jag vill känna er båda i mig, kom, kom ta mig hårt”.
Men gud vad gör han? Ohh nej han riktar in sitt grova ollon mot min redan ockuperade bruna ros! ”Snälla Miguel inte där, nej det går inte, ni spräcker mig”, viskar jag skräckslaget. Gud kommer hon att klara det hörs röster från vår publik sucka undrande.

Olof greppar mina skinkor, sära mer på dem och viskar. ”Älskade Gunilla försök utstå smärtan, låt det gå fort. Snälla Gunilla skrik inte. Den underbara stämning som vi byggt upp kan förloras.”
Jag känner hur Adam manövrerar sin betydligt grövre och längre kuk mot min russinskrynkliga anusöppning, och låter den ligga precis så den nosar i hålet, som bebos av hans rumsgrannes kuk.
”Slappna av nu mamma.” viskar Adam och pressar på mot min slutmuskel.
Jag känner hur Adams grova ollon tränger sig in genom den första ringmuskeln, och håller andan och ömsom spänner och slappnar av. Så pressar han på ytterligare och når den inre muskeln, som knyter ihop sig totalt. Han stannar till. Är han nöjd? Inser han äntligen att hans kuk är för stor för mig, inser han till slut att jag inte klarar två kukar analt?

Min son är som sagt stilla ett ögonblick och sedan trycker han på – hårt och beslutsamt.
”AAaaii! AAAAIIIJJJ!! AAAAIIIIIIJJJJJJJJJ!!!” Jag blir stel som en pinne. Varenda muskel är spänd och jag andas häftigt. Min rygg glänser av svett och jag borrar mina naglar krampaktigt in i Olofs skuldror. Mina ögon tåras av smärtan.
”Ssssh… slappna av Gunilla ….. det är snart över. Du klarar oss båda”, viskar Olof.
Jag flämtar men kan inte svara. Mina knän skakar och min slutmuskel griper om de grova tjurkukarna med oerhörd kraft. Adam lägger händerna på mammas lår igen och trycker till. Sakta, sakta känner jag hur den kraftiga kuken tvingas upp i mig – ända till roten – och hur Olofs kuk dansar runt med Adams därinne i min tarm.
”AJ SOM FAN!! Det gör skitont! Adam ... snälla.”
Min son stannar upp, lutar sig över mig och kysser min svettblänkande panna. Med ena handen greppar han min haka vänder upp mitt ansikte och kysser mig passionerat hett, mmmmm.
”Bara slappna av mamma … det gör inte ont så länge till. Du är så vacker… din goa stjärt är så underbar…. du är så sexig - ja den sexigaste MILF-kropp jag nånsin lekt med. Mamma din anal är som gjord för att knullas”.

Min sons ord och kyssar får mig att slappna av en smula. Så reser han sig upp griper tag i mina lår och börjar knulla mig i samma takt som Olof. Min kropp glänser av svett och min trånga stjärt tar emot de stora hingstkukarna. Med kraft bänder kukarna isär mina skinkor och glider längre in i min ändtarm. Jag gnyr för varje stöt, men de bryr sig inte utan bara ler och tar det helt i deras egen takt. Jag blundar i tron att detta ska lindra min smärta. Ja vi älskar helt på dessa tjurars villkor. Och trots min smärta börjar jag älska att ge mig hän till dem. Mamma kan!
När mina hingstar ökar tempot ytterligare orkar jag bara flämta. Jag hör deras hårda skratt när dom skjuter sina satser långt upp i min uttänjda bajstarm. Under det att dom sprutar ut sina spermier fortsätter dom frenetiskt att stöta i mig, och stannar inte förrän deras vita tjocka sperma började droppa ner på den mjuka mattan. Båda lutar sig över min darrande, kladdiga kropp och kysser mig ömt.
”Så där - det var väl inte så farligt…”.
Jag kan inte svara. Mitt huvud hänger ner mot bröstet, mina ben darrar men andhämtningen har lugnat sig. Jag känner hur mina tjurar drar ut sina kladdiga kukar färgade av deras vita sperma och glansigt glidmedel. Jag känner hur sperman rinner ur mitt halvöppna hål och hur den rinner ner för mina nylonklädda lår.
Jag måste.., min mage blir lite… ”.
Jag reser mej, och tassar stelt iväg mot toaletten. Gud så ont det gör i rumpan.
Jag skjuter igen toadörren, sätter mej på toastolen. Mina ben darrar och innehåll i min tarm rinner ur mej Ja så sitter jag i kanske 5 minuter, tills jag känner att min tarm är tom. Jag tar papper och torkar rent mitt russin och mellan skinkorna. Det mjuka toapapperet färgas både brunt, gult och rött när jag försöker göra mig ren. Gud blöder jag. Jag försöker få en blick av min analöppning i den stora spegeln. Gud så konstigt det ser ut, har lite av den mörkrosa tarmen trängt ut? Jag hittar en tub med salva som jag masserar min tarmöppning med, och försöker försiktigt pilla in den lilla rosa slutmuskeln. Sen sjunker jag ner på toastolen för att bara vila.
Då öppnas badrumsdörren. Sablar glömde jag låsa! Mina två nakna älskare kommer in. Deras kladdiga kukar är fortfarande halvstyva. ”Snälla jag orkar inte mer” viskar jag.
Killarna kommer fram till mig och jag möter min sons stränga blick och hans ord ”Slicka rent”.
Adam håller i sin kuk och styr den mot min mun. Min blick möter den kladdiga kuken framför mej. Jag känner hur den luktar och vet vart den nyss varit. Men ändå är jag i stånd att öppna min mun för den. Jag är ju deras slavinna, deras knullhora och min son är samtidigt min master. Jag vill bli styrd jag vill bli ägd, hela jag njuter av att vara en undergiven kvinna. Min tunga vispar runt ollonet och jag slickar i mig Adams och mina kroppsvätskor. Han drar sig ur min mun. Jag böjer mig fram och låter min tunga omsorgsfullt slicka rent hans ådriga kukskaft. När Adam är nöjd håller Olof fram sin kuk. Jag böjer mig fram tar den i munnen. Smeker min älsklings ollon omsorgsfullt med min varma tunga – ja min tungspets vandrar över varje mm av ollonet. Jag sträcker min hals, greppar hans höfter och trycker honom mot mig. Hans nyväckta kuk tvingar sig förbi mitt gomsegel och ner i min strupe. Jag andas lugnt och låter Olof åter knulla min hals. Efter kanske 30 sekunder känner jag de välbekanta ryckningarna i kuken och den varma säden sköljer ner i min hals.
Killarna hjälper mig upp. Adam hämtar mina kläder. Så leder killarna mig till den gemensamma duschen. Vi är alla tre nakna, men vi har tur korridoren är tom.
Inne i duschrummet tar Adam befälet igen, möter min blick och viskar, ”Sug min kuk”.
Det är mina två älskare som bestämmer och jag är deras lydiga tjänstekvinna - så vill jag ha det. Jag går ner på huk, smeker kukskaftet med handen och smeker ollonet med min tunga. Smeksamt och sakta för jag min tunga upp och ner över Adams underbara kuk innan jag på ett otroligt skönt sätt leker med tungan under hans ollon, precis där det är som känsligast. Samtidigt smeker jag med fingertopparna Adams välfyllda pung. Så tar jag ståndet djupare. Adam tar tag om mitt huvud, och pressar ollonet ner i min strupe. Nu är det min son som har kommandot. Han styr mitt huvud med bestämda rörelser så att min strupe masserar hans underbara kuk som om den vore en slida. Det pågår kanske en minut, så känner jag de underbara ryckningarna i kuken och varm skön vit sperma sköljer ner i min strupe.
Jag sitter flämtande på duschgolvet med Olof och Adam framför mig. De håller i sina halvstyva kukar, som gett mig så mycket njutning. Jag gissar vad de vill göra och viskar längtande, ”Ja ni får kissa på mig, Adam kissa på mamma. Och du min älskade Olof, jag vill att du kissar på din älskarinna. Ja jag vill njuta av ert kiss”.
Adam riktar sin kisstråle mot min öppna mun medan Olof ser undrande ut. Så riktar han också sin stråle mot mitt ansikte, och min kropp översköljs med varmt kiss. Adams ord att mina älskares kroppsvätskor är inte äckliga. De tär en ynnest att få njuta av dem. Jag försöker fånga kisstrålarna med min öppna mun och svälja så mycket jag kan av den vara söta vätskan. Slutligen suger jag lätt på de båda kukarna, kanske lite kiss finns kvar.
Adam tittar på mig och säger. ”Mamma du har varit helt underbar, duscha nu och ta hand om din kropp”. Jag tog med din necessär också. Olof och jag väntar på dig i mitt rum”.
Jag är så lycklig, min son och hans rumsgranne har gett mig så mycket njutning och vi har tänjt på gränser som jag trodde var orubbliga. Min kropp - ja hela jag – kommer att sakna dem. Vi måste ses snart igen. Nu när jag blir ensam duschar jag länge, sminkar mig och klär mig som Adam bestämt. Det är stay-ups och höfthållare, läderkjol och den tunna vita skjorta knuten sexigt runt midjan. Jag har varken trosa eller BH. Slutligen för jag in massageägget och analdildon i min kropp.
När jag är tillbaka i Adams rum granskar killarna min klädsel. Den godkänns, jag kramar om dem, tar min väska och skyndar mot stationen. Jag är så lycklig, det har varit ett omtumlande dygn med min son och hans rumsgranne. Jag längtar redan tillbaka till mina båda älskare.
Vill du att jag berättar om tågresan hem?




Jag heter Ewa-Lena och är en helt vanlig medelålders stockholmskvinna. Sedan länge är jag gift och har två nu vuxna barn. Vårt äktenskap har med åren blivit slentrian, vilket jag har förstått inte är så ovanligt i en längre relation. Jag saknar den fysiska närheten och ungdomens hetta i vårt förhållande. Att skriva och läsa noveller är för mig utlopp för den längtan som ryms i min mogna kropp. Delar av mina noveller är sanna, annat är drömmar
Ewa-Lena är medlem sedan 2024 Ewa-Lena har 4 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: