Kimzan6

Kimzan6

Jag är en driven kvinna som jobbar inom metallindustrin. På fritiden umgås jag med min familj och vänner, samt gillar vara ute i naturen och tex jaga eller bara plocka svamp som jag ger bort.

Status: Brons författare
Publicerade verk: 10
Medlem sedan: 2020

Författarens noveller:

Massage med det lilla extra!

Kimzan6

Äntligen är det fredag och jag gör klart det sista på jobbet innan det är dags att gå hem. Det har varit stressigt idag, planeringen har inte hållit på nånting och det har krånglat som vanligt…

Klicka här för att läsa hela »

Ett speciellt avslut!

Kimzan6

Regnet öser ner utanför huset när jag kliver ur duschen för att fortsätta göra mig i ordning. Jag ska träffa min killkompis Jesper. Vi har inte setts på länge men nu ska vi ses en sista gång…

Klicka här för att läsa hela »

Ett oväntat möte!

Kimzan6

-Kom nu barn, ropar Patrik medan jag gör mig i ordning. Vi ska ut på en speciellt mysig barn fri kväll Patrik och jag. Vi lämnar barnen hos farmor Ros-Marie som så gärna har dem hos sig över natten.…

Klicka här för att läsa hela »

Modernt bröllop!

Kimzan6

-Erik vi är redan sena!! Jag är i full färd med att försöka göra mig i ordning till det stundande bröllopet. Jag står i hallen med blött rufsigt hår, i bara vit spets bh och mina vita spetsstring…

Klicka här för att läsa hela »

Massage med det lilla extra!

Kimzan6

Äntligen är det fredag och jag gör klart det sista på jobbet innan det är dags att gå hem. Det har varit stressigt idag, planeringen har inte hållit på nånting och det har krånglat som vanligt…

Klicka här för att läsa hela »

Shoppingturen!

Kimzan6

Det är sommar och solen skiner ute. Jag gör mig i ordning för att gå ut med en tjejkompis och köpa nya kläder och kanske en bikini. Jag tittar på termometern för att konstatera att det är över…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren