Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Ett oväntat möte!


-Kom nu barn, ropar Patrik medan jag gör mig i ordning. Vi ska ut på en speciellt mysig barn fri kväll Patrik och jag. Vi lämnar barnen hos farmor Ros-Marie som så gärna har dem hos sig över natten.
-Måste vi åka nu, säger Robert. Robert är den äldsta av våra pojkar och känner väl inte riktigt för att behöva sova hos farmor, men han följer tålmodigt med. Vår yngsta son Eric har fullt upp med att få med sig sina saker så han klarar sig tills i morgon.
-Har ni med er allt nu killar? säger jag och får en menande blick av båda grabbarna som sakta går ut till bilen. Vi sätter oss i bilen och det bär av mot farmor. När vi kommer fram så står farmor redan på trappen och väntar.
-Hej killar! Säger hon och börjar fråga om allt möjligt och jag bär in väskan i hallen.
-Hur länge får dem vara uppe? frågar Ros-Marie.
- Dem kan vara uppe till kl 21:00, det blir nog lagom säger Patrik.
-Javisst, då får vi mysa med lite godis i soffan, säger Ros-Marie och lyser upp av glädje. Det är kul att se hur mycket hon uppskattar att få ha barnen hos sig även fast dom är 12 och 10. Hon träffar ju inte dem så mycket längre, dem har för mycket med sina datorer så det finns varken tid eller intresse för gamla farmor längre.
- Okej, vi åker nu. Hejdå killar, älskar er! Vi skiljs åt med kramar och pussar innan vi sätter oss i bilen för att åka vidare. -Sofia, är du redo, frågar Patrik med en finurlig blick. -Yes, det ska bli underbart säger jag och ger honom ett retsamt leende.
Vi kör iväg och vinkar till barnen och farmor sen bär det iväg mot restaurangen där vi bokat bord för att bara få vara vi för ett tag. Under tiden vi åker så kan jag ju inte låta bli att smeka Patrik lite på låret och vidare mot hans gylf. Han andas lite tyngre och jag känner att han uppskattar min beröring. Han svarar med att smeka mig och följa mitt lår hela vägen upp till min villiga vulva. Det får mig att stöna lite lätt och sära lite mer på benen så han kan få känna hur blöt jag egentligen är. Jag knäpper upp hans gylf och tar ut hans styva kuk så jag kan smeka den medan han försöker hålla bilen på vägen.

-Mmmh, oohh stönar Patrik medan hans fingrar glider ut och in i min blöta fitta.
-Aahh, ooohh, hörs det från mig när jag njuter av hans beröring.
-Vi måste hejda oss lite, vi vill ju inte missa det ikväll! säger jag till Patrik, då jag känner att jag är på väg att komma.
- Nä, precis får jag till svar. Vi lugnar ner oss lite och fortsätter våran färd. Under tiden vi åker så pratar vi snusk istället bara för att ladda upp inför kvällen. Vi ska nämligen till en klubb efter middagen. En swingerklubb för att njuta lite extra av varandra och eventuellt av andra om vi får möjlighet. Vi har varit där förut, men det går långt emellan gångerna då man måste få ihop livspusslet på alla plan och samtidigt hålla det hemligt för att det inte är accepterat av allmänheten. Vi har inte varit där på 4 år nu så spänningen är total. Nu är vi äntligen framme vid restaurangen och när vi kliver ur bilen och ska gå in så tar Patrik min hand i sin och hejdar mig från att gå vidare. Han drar mig sakta intill sig och kysser mig ömt och smeker med kittlande rörelser ner över min rygg och ner mot min rumpa för att trycka sig lite närmare mig så jag känner hans stånd innanför gylfen. Han böjer sig och viskar i mitt öra,
-Jag längtar till att få slicka dig upp i brygga och sen få känna dina läppar runt min hårda kuk.
- Mmmh, då är vi två säger jag och ler med en trånande blick. Vi beger oss in i restaurangen och får vårt bord. Det var ett mysigt lite avskilt bord längre in i lokalen. Jag känner nu hur hungrig jag har blivit av allt prat och all spänning som gör sig påmind då längtan tränger fram ibland snusktankarna. När vi sitter och njuter av maten så ser jag på Patrik med kärlek i blicken och märker att jag får den besvarad av en ömsint men ändå lekfull blick som speglar vad han tänker på just nu. Jag njuter av varje minut för detta är precis så som man ser i alla kärleksfilmer när man sitter vid bordet och beställer in vin, käkar och ser så där otroligt kära ut. Den känslan har jag i detta nu. Vi har precis käkat klart nu och det är dags att bege sig vidare. Nu är bara det bästa kvar. Vi kör mot klubben och parkerar bilen utanför. Nu är det dags att gå in och mingla runt innan man lever ut sina innersta lustar. Väl uppe så välkomnas vi av värdparet och får nyckel till värdeskåpet och vi beger oss till omklädningsrummet för att bli av med kläderna. Jag har tagit på mig lite sexigare underkläder som jag kan ha när vi minglar runt. Klädseln består av en kort, svart, tajt, klänning som har öppning fram med snörning och ordentlig urringning bak. Den visar varje liten kurva på min kropp och får både mina mjuka bröst och fasta rumpa att glänsa av det glansiga tyget. Under den har jag mina fina spetsstring med öppning vid slidan så man kan ha dem under hela akten. Jag tittar på Patrik lite där vi står och jag kan se att han gillar det han ser. Han kan inte längre dölja sin erektion innanför kalsongerna. Jag rör mig sakta, sexigt, emot honom och lägger mina armar om honom, trycker mig emot honom och smeker längs hans kroppssida ner mot låret och vinklar försiktigt handen in mot hans styva kuk och smeker den lite lätt och känner hur hans andetag blir djupare och pulsen ökar lite.

Jag avslutar med att kyssa honom innan vi gemensamt går ut i lokalen för att förse oss med lite tilltugg och förfriskningar. Ute i soffan sitter andra par som samtalar om allt möjligt. Vi hälsar och slår oss ner för att vara med i samtalet. När vi sitter där och pratar så kommer det in ett nytt par i entrén. Jag tittar dit och blir helt ställd av det jag får se. Det paret som kommit in är nämligen inget riktigt par utan två singlar som kommit hit. Jag blir lite nervös för killen i det paret är nämligen min vän Dennis som jag inte sett på väldigt länge. Jag ser att han upptäckt mig i soffan och han ler ett varmt leende som svar på min förvånade blick. Det lustiga i detta är att Patrik aldrig träffa denna killen Dennis och han vet inte ens om honom. Jag försöker samla mig innan Patrik ser att jag är konstig. Jag tar ett djupt andetag, tar en klunk cider och frågar Patrik om vi ska gå in i bastun. - Javisst, det är skönt får jag som svar och vi går för att byta om. När vi byter om så kommer Dennis in i omklädningsrummet och Patrik hälsar på honom för att sedan gå till bastun i väntan på att jag ska bli klar. Det gör så att jag och Dennis blir kvar själva för en stund. Jag ser på honom med lite nervös blick och han bara ler och säger
- Hej min sköna böna. Hur är läget?
- Jodå det är bara fint säger jag och känner hur jag blir lite generad av hans närvaro.
- Det var länge sen min vän, du är precis lika vacker som jag minns dig säger Dennis samtidigt som han tar ett steg närmare mig. Jag känner hur lusten väcks till liv ordentligt och jag börjar andas lite tyngre av upphetsningen.
-Ja det var det, jag har saknat dig min vän säger jag och lägger mina armar om honom för att få känna hans värme sprida sig i min kropp. Han är varm, jag njuter av hans värme och kropp där jag står med mina nakna bröst tätt intill hans nakna kropp och just nu fryser jag verkligen inte. Han håller mig tätt intill och smeker försiktigt nästan kittlande över min rygg. Det får mig att rysa till lite och jag ser på honom med åtrå i blicken samtidigt som jag sakta släpper honom och tar ett steg bakåt.

-Jag borde gå till bastun nu, vill ni göra oss sällskap? Frågar jag.
-Jag kommer snart, ska bara säga till Kristina säger Dennis och ler mot mig. Jag går in till bastun där Patrik fått sällskap av ännu ett par. När jag ser på det andra paret så känner jag att det hade vart ett par jag hade kunna tänka mig att byta med. Kvinna sitter på handduken och när jag ser på hennes kropp så är det nästan så jag vill gå fram och smeka hennes härliga former direkt. Hon är sådär lagom solbränd i huden, brösten är lite mindre än mina men ändå runda, som en handfull och ser mjuka och lena ut. Hennes vårtgårdar har en lätt rosa ton och bröstvårtan har styvnat av den härligt uppladdade atmosfären. Hennes mage är lagom tränad, sådär så man kan skönja magmusklernas kontur, men inte utpräglade som på någon som tränar jämt. Låren är även dem välsvarvade och ser sammetslena ut. När jag blickar vidare så ser man att hon är mån om sin kropp och hygien då hon har ansat sitt könshår till en liten, kort, välfriserad triangel precis ovanför pubesbenets båge. När jag ser på henne så känner jag lusten i mig och jag vill bara få smaka på hennes syrliga safter. Om jag då ska beskriva mannen så är känslan likadan hos mig där. Han är däremot vältränad och har en riktigt muskulös kropp. Hans bröstmuskler spelar lite så fort han gör en rörelse när han beskriver olika saker i hans och Patriks konversation. Hans magmuskler är välformade, synliga och avslutar med det klassiska V- formade musklerna ovanför hans kön. Han har också ansat sitt buskage och där är det helt rent och lent. Det får mig jag sakta smacka och svälja lite saliv när jag följer hans kropp med blicken. Jag väcks ur mina tankar när dörren öppnas och Dennis kommer in själv.

-Katarina är upptagen säger han och ser på mig med ett leende på läpparna. Jag ler tillbaka med en liten glimt i ögat. - Jag ska bara duscha lite säger jag och går ur bastun följd av Patrik som med kände att det var dags att svalka sig lite.
-Vad tycker du om paret i bastun och om killen som kom in? Frågar Patrik när vi står och svalkar oss i duschen.
-Jo, dem är gröna allihop, säger jag.
-Vad bra, ska vi fråga dem tre om dem vill gå till ett rum sen?
-Javisst, gör det. Jag ler inombords när jag förstår att Patrik vill ha med Dennis också. Detta kan bli bra. Vi duschar klart och går in i bastun igen. När jag ska sätta mig jämte Dennis så lägger jag märke till att han redan börjar få stånd här inne. Jag möter hans blick med ett litet flin och blinkar åt honom innan jag sätter mig.
-Ska vi förflytta oss till dom bekvämare regionerna allihop? frågar Patrik.
- Ja gärna, säger kvinnan, Mia heter hon visst. Vi gör som sagt och alla går först ut i duscharna för att fräscha till sig och senare förpassa sig till den stora runda sängen.
Mia och hennes man Fredrik lägger sig i ena sidan av sängen och Dennis lägger sig i mitten, Patrik och jag lägger oss på andra sidan om Dennis. Först så lägger vi oss och kramas lite och jag smeker Patriks bara hud som doftar gott av duschkräm. Jag börjar med att gränsla honom och kyssa honom från munnen och sakta neråt. När jag kommer till bröstvårtorna så kan jag inte låta bli att smeka dem lite med tungan och kysser dem lätt för att sedan kyssa vidare ner mot hans pulserande organ. Hans andetag blir mer och mer ljudliga och när jag andas på hans hårda kuk så flämtar han till och smeker mig över håret. Jag ligger nu jämte med ryggen mot Dennis. Jag känner Dennis smeka mig försiktigt på låret under tiden som jag nu tar Patriks lem i min mun. Jag slickar på den, upp och ner, suger lite lätt på ollonet för att sen hårt suga in hela i munnen och ner i halsen. Patriks stön får mig att le när jag njuter av hans sköna kuk i min mun. Jag tar den djupt nu, suger hårt några drag för att byta och bara ta lätta långa sug hela vägen ner i halsen. Dennis smeker med sin styva lem över min rumpa för att visa hur upphetsad han blir av att se mig suga Patrik. Hans hand smeker mitt lår och jag vänder upp min rumpa lite så han kan komma åt att smeka in mellan mina lår medan jag fortsätter att tillfredsställa Patrik. Det är så skönt att höra alla stön och kvidanden runt om när man njuter i fulla drag av varandra. Mia och Fredrik har redan gått vidare i nivå och jag kan höra Mia stöna och kvida lite när hon får sin blöta, villiga, fylliga vulva slickad i små cirkulerande rörelser runt och över hennes klitoris. Jag tänker att jag hoppas jag får göra så på henne snart. Patrik vill byta ställning nu, det är dags för mig att ligga på rygg.

Dennis kryper upp vid mitt huvud och lägger sig nära så jag kan komma åt att ta hans kuk i min mun. Patrik smeker mina lår lite retsamt innan han böjer sig ner och andas ut varmluft på min redan plaskvåta fitta.
-Ooohh, mmmh, hörs det från mig när hans varma andetag når min bara, tunna hud vid blygdläpparna. Han letar sig fram med tungan mellan mina blöta läppar och när han för tungan längre in så automatiskt säras läpparna och mitt blöta sköte blottas för hans fuktiga, varma saliv. Det riktigt får mig att skälva i kroppen av lust.
-Ja, mmmh, ja slicka mig, snälla, mer, kvider jag innan jag för in Dennis hårda penis långt ner i min hals. Hans stön överröstar till och med Mias stön när jag suger hårt, intensivt och långa drag. Han håller i mitt hår och ger mig stöd när jag tar den djupt och hans stön blir till kvidanden när jag försiktigt raspar med tänderna utmed hela skaftet för att demonstrativt bita ihop ovanför ollonet. Jag suger Dennis hårdare nu, fortare, fortare och jag känner att han har svårt att vara still.
- Mmmhhh, fan va du suger skönt, snälla, fortsätt, sug mig, snälla, sug flämtar Dennis medan har tar ett fastare grepp om mitt hår och jag fortsätter. Patrik slickar mig och han har nu fört in tre fingrar i min slida och jag känner hur skönt det är att få henne pullad. Han för fingrarna upp mot min g-punkt och det får mig att kvida lite extra och jag har svårt att ligga still. Dags för byte innan någon når sitt klimax. Jag vänder mig mot Mia och ser hur Fredrik för sin styva kuk ut och in i hennes mun och han njuter i fulla drag. Jag lägger en hand på hennes lår och får en blick från henne och ett nickande. Jag kryper över till henne och vänder upp min vulva mot Dennis och Patrik. Jag smeker henne lätt på insidan av låret och sakta upp mot hennes fuktiga sköte. Hon gör inga tecken på att hon inte vill utan särar mer på benen så jag kan komma upp för att slicka henne. I ögonvrån så ser jag hur Dennis runkar till synen av mig och Mia. Patrik frågar Fredrik om att byta och det går bra så Fredrik har ställt sig på knä bakom mig och smeker mig medan jag sakta för in min tunga mellan Mias läppar och känner den lena, lite syrliga smaken av hennes kåtsafter.

Hon skälver till lite och börjar suga Patrik frenetiskt och stönen ekar igenom lokalen. Jag slickar långa långsamma drag till en början för att snart slicka hårt, intensivt på hennes svullna klitoris samtidigt som jag för in två fingrar i fittan. Hon riktigt kvider nu mellan sugen och ibland tar hon en paus för att andas och stöna, kvida och jag ser upp på henne att hon är nog inte så långt borta nu. Jag för fingrarna upp mot hennes g-punkt och det får henna att nästan skrika ut i välbehag. Fredrik som smekt mig tills nu kan inte hålla sig längre utan för in sin hårda kuk i mig och bankar allt han kan, hans stötar gör så att jag kvider och stönar medan jag slickar och pullar Mia som nu runkar Patrik medan hon är på väg in i klimax. Dennis är vid sidan och hetsrunkar medan han ställt sig närmare mig så han kan smeka mina gungande bröst samtidigt. Med ett ljudligt, nästan halvkvävt skrik så känner jag hur Mia når himlen och hennes fitta läcker som niagarafallet när hon skälver och rycker samtidigt som hon nu tar Patriks kuk i munnen igen och suger allt hon kan. Jag kysser hennes vulva och vi byter ställning så nu får Fredrik knulla hennes blöta fitta. Hennes utlösning har fått Fredrik att bli helt galen, han spänner på mig som fasen och hans hårda stötar och frustanden tyder på att han är nära nu.
-Mmmh, aaahhh, aaaahhh, jaaa,jaaa, ta mig, ta mig, snälla , knulla mig, kvider jag och det får fart på honom och han svarar med.
-Det tycker du om va din lilla slyna, jag ska knulla dig, så det är så du vill ha det va, stönar Fredrik och med ett frustande så hör jag hur han kommer. Han skakningar tyder på att han kämpat ett tag. Han lägger sig bredvid och tar bort kondomen. Jag vänder jag på mig och lägger mig på rygg igen. Jämte mig ligger Mia och nu kör dem missionären och jag njuter av att se Patrik knulla någon annan. Jag blir så kåt av åsynen att jag riktigt ryser i kroppen. Dennis kryper fram och kysser min blöta fitta. Hans varma andedräkt får mig att rycka till lite och jag ger ifrån mig ett
-Mmmhh. Nu är det hans tur att smaka mina safter. Han slickar på och blöter ner två fingrar som han försiktigt för in och ut lite retsamt längst ut i slidöppningen medan han sakta slickar från slidan upp mot min blodfyllda klitoris. Jag kan inte inte låta bli att kvida och stöna av den sköna behandlingen och ber om mer mellan stönen
-Ooohhh, ja, ja, snälla, fortsätt, det är så jävla skönt, mmmh. Han ser upp på mig med ett retsamt leende och fortsätter att stimulera min klitoris och för nu sakta upp fingrarna till min g-punkt och smeker den intensivt.
-Aaahh, aaahh, ja ,ja flämtar jag när jag känner att jag närmar mig min efterlängtade orgasm. Hans tunga leker med långa drag över klitoris tills han till sist suger lite lätt på den och det får mig att högljutt kvida rakt ut och jag har svårt att hålla tillbaka när jag känner att jag fullkomligt exploderar inombords och med ett nästan dovt skrik och ett ryck efterföljt av kramper så når jag himmelska höjder när orgasmen fullbordas. Han fortsätter retsamt tills jag slutat krampa och ler varmt mot mig medan han vänder på mig för att kunna föra in sin hårda lem i min längtande vulva.

Bredvid oss så har även Mia och Patrik bytt ställning till bakifrån och Fredrik har ställt sig på knä framför Mia så hon kan suga honom medan Patrik knullar henne. Innan Dennis ska föra in sin kuk i mig så böjer han sig fram och viskar i mitt öra: - Detta har jag längtat efter, äntligen ska jag få känna dina mjuka läppar runt min kuk igen.
-Ska jag ta dig likadant som förra gången?
- Ja, snälla ta mig! ber jag med en längtan i rösten som gör mig alldeles varm i kroppen. Han för in sin styva kuk i min blöta fitta och jag känner hur jag riktigt kvider av lust när han för den ut och in, fortare och fortare, hårdare och hårdare till våra stön och kvidanden. Jag vänder min blick mot Mia som flämtar av njutning när Patrik bankar henne och jag ser hur skönt hon tycker det är. Jag blir ännu kåtare och stönar ännu mer när jag ser Patriks kuk som tränger längre och längre in i Mias grotta och sen Dennis som stöter i min blöta fitta och hans stön håller nästan samma takt som Patriks. Stämningen är helt underbar och man hör hur kroppar stöter mot varandra och alla stönar runt om i lokalen. Dennis stön blir allt högre och högre och jag känner hur han nu ökar takten på stötarna, det får mig att kvida ännu mer av upphetsning och av vetskapen om att han börjar närma sig klimax. Vi byter snabbt ställning och kör missionären och när jag möter hans blick så kan jag inte annat än le och visa hur skönt jag tycker det är. Mina stön hjälper honom att komma närmare tröskeln som spärrar av övergången till fullständig orgasm.

När jag ser på Mia och Patrik så känner jag hur Dennis stöter mot min g-punkt och jag stönar högre och flämtande och i takt med mina stön så känner jag hur Dennis kropp börjar skälva och hans blick blir intensiv när han med ett frustande och kvävt skrik når sitt klimax och stötarna blir hårda och långsamma när han stönande pumpar ut all sperma i kondomen. Han drar ur den och böjer sig ner mot mig och kysser min hals ömt och viskar sedan:
-Du är underbar min sköna böna! Jag ler och svarar bara:
-Detsamma. Patrik är inte långt efter när vi lagt oss bredvid så hör vi hur både han och Mia nästan skriker av välbehag och med ett ryck och ett frustande flås så når även Patrik sitt klimax. Han stöter några sista gånger innan han drar ut sin slaknande penis och plockar av kondomen. Vi alla ligger en stund och pustar ut innan vi beger oss till duscharna för att avsluta en härlig kväll. Medan vi går till duscharna så hör vi hur folk fortfarande gökar för fullt och njuter av allt. När vi duschat klart så är det dags att byta om och innan vi går så blir jag kvar i omklädningsrummet medan Patrik tar på sig och betalar för kvällen. Dennis är med kvar inne hos mig och innan jag går ut så kramar jag om honom och ger honom en puss på kinden.
-Tack för en mysig kväll med ett oväntat möte min vän, säger jag.
- Tack själv, min sköna böna. Vi ses får jag till svar. Vi går ut och säger hejdå till värdparet och tackar för denna gången. När vi sätter oss i bilen så känner jag hur tröttheten kryper på och nu ska det bli skönt att bara åka till hotellet och slumra in. Imorron väntar en härlig hotellfrukost.

Kimzan6

Status: Brons författare

Jag är en driven kvinna som jobbar inom metallindustrin. På fritiden umgås jag med min familj och vänner, samt gillar vara ute i naturen och tex jaga eller bara plocka svamp som jag ger bort.
Kimzan6 är medlem sedan 2020 Kimzan6 har 10 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren