Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Ett speciellt avslut!


Regnet öser ner utanför huset när jag kliver ur duschen för att fortsätta göra mig i ordning. Jag ska träffa min killkompis Jesper. Vi har inte setts på länge men nu ska vi ses en sista gång innan jag försvinner på ett längre upptåg, hur länge är det ingen som vet då jag ska flytta utomlands ett tag för att plugga till Kiropraktor. Vi har bestämt att jag ska komma hem till honom på lite middag. Jag fönar håret, smörjer in min kropp med mitt body butter som luktar lite av liljekonvalj. Det är en ljuvlig doft. När jag står och smeker in salvan i huden så känner jag lite av vällust som smyger på. Jag ryser till lite och försöker skaka av mig den känslan lite. Fasen jag kan ju inte vara kåt när jag ska träffa Jesper. Vi har vart vänner länge men det har alltid funnits en attraktion mellan oss som ingen har vågat göra nåt åt, men det märks klart och tydligt att den finns där varje gång vi ses. Klart, nu ska jag bara snabbt sminka mig lite innan jag ska välja kläder för kvällen. Jag fixar till det sista och går sedan upp för att välja kvällens outfit. Jag väljer med möda ut en stilren men ändå sexig svart bh med tillhörande string i svart spets. Jag tar på mig underkläderna och känner hur mina fylliga bröst omsluts av den snygga bh:n. Min rumpa får en rund och fin form av stringen när den perfekt skär in mellan mina fasta skinkor.

Mmmhh, vad jag känner mig sexig just nu. Det lilla pirret av kåthet stiger upp igen och jag får än en gång försöka lugna mig. Tänka på annat. Jag fortsätter att välja kläder och det blir mina svarta jeans med knappar längs låren framtill och en lila axelbandslös topp med silverpaljetter på. Det får duga ikväll. Jag rafsar åt mig nycklar, mobilen som jag slänger ner i väskan och sen slutligen en flaska vin att ge till Jesper som gåva. Påväg till bilen blir jag nästan dyngsur av allt regn som riktigt öser ner från skyn. Jag kör iväg och ser att jag är lite sen i planeringen så jag gasar lite grann. Efter ca 25 min så är jag framme vid hans lägenhet och parkerar bilen, går upp mot hans dörr och ringer på. När jag står där så hinner jag nästan bli nervös fast det bara dröjer några sekunder innan Jesper öppnar dörren.
-Hej bruden!, säger Jesper med ett stort leende på läpparna.
-Kom in!
-Hej!, säger jag och märker hur jag smälter när jag ser honom. Jag går in och ger honom flaskan medan jag hänger av mig jackan och tar av mig skorna innan jag ger Jesper en kram.
-Välkommen, Tack ska du ha, följ med in, säger han och försvinner in i köket där han är i full färd med att laga mat. Jag följer efter och sätter mig på en stol i köket. Det doftar ljuvligt av någon sorts köttgryta.
-Vill du ha något att dricka så länge?
-Lite vin kanske, frågar Jesper.
-Javisst säger jag, som redan frågat om att slagga på soffan hos Jesper, och han häller upp lite i ett glas och ställer fram. Vi småpratar om lite allt möjligt under middagen och det smakar fantastiskt gott. När vi käkat oss mätta och dukat bort allt, så förflyttar vi oss in till soffan med varsitt glas vin. När vi sitter där så säger plötsligt Jesper.
-Det var något du ville prata med mig om, tjejen. Jag skruvar lite på mig för att hitta en bekväm ställning och tittar lite ledsamt på Jesper samtidigt som jag säger
-Ja, jag har något som jag måste berätta för dig.
-Oj, det låter allvarligt säger Jesper med glimten i ögat.
-Ja det är så att jag kommer inte kunna träffa dig på ett bra tag. Jag ska flytta utomlands för att plugga.
-Okej, den va ny. Säger Jesper och ser både förvånad och lite bekymrad ut.
-Ja jag vet att jag kanske skulle sagt det lite tidigare, men jag visste inte hur jag skulle berätta det på ett bra sett. Men det är även nåt mer.
-Jasså, vadå? frågar han.
-Jo, jag vet ju om att vi bara är vänner och så, men jag vet ju även att det alltid funnits en viss attraktion mellan oss. Eller jag vet att vi båda känner lite mer än bara vänskap för varandra.
-Jesper ler, lite oskyldigt och finurligt innan han säger:
-ja det kan man ju säga att det stämmer.
-Jag har alltid haft känslor för dig, sen den första gången jag såg dig. Men jag ville inte förstöra för dig och din kille som du hade då. Sen har det bara fortsatt likadant även när ni gjort slut.
-Ja det var snällt av dig, säger jag. Jag var bara tvungen att berätta för dig innan jag reser att jag har med alltid haft känslor för dig sen den första gången jag såg dig. Men jag ska ju resa så det går ju inte göra eller lova nåt, säger jag och känner hur jag blir nästan gråtfärdig.

När vi sitter och ser på varandra så kan jag bara inte låta bli utan jag lutar mig fram för att krama honom och behöver då för att nå krypa fram och jag sätter mig gränsle över hans ben så jag kan hålla om honom och krama honom medans jag gör allt för att hålla tårarna tillbaka.
- Det är lugnt tjejen, säger han med lugn röst.
-Det är så jävla jobbig bara för jag vill ju inte förlora dig, jag älskar dig ju, snyftar jag lite lätt. Jag ville inte att det skulle bli såhär.
-Jag vet, men det betyder ju inte för evigt utan det är ett tag, så var inte ledsen, jag vill absolut inte förlora dig heller. Jag älskar dig med.
När vi sitter där och kramas så känns det så skönt, så befriande att sanningen äntligen kommit fram. Jag känner mig lättad och när jag ser på Jesper så pirrar det till i mig och jag känner hur lusten kryper på. Jesper smeker sakta med lätta rörelser över min rygg och ner över min rumpa samtidigt som han ser mig djupt in i ögonen. Jag ser i hans ögon att även han rykts med av stämningen. Jag böjer mig fram och kysser honom. Hans läppar är mjuka och fuktiga. Han besvarar snabbt min kyss och öppnar lätt sina läppar och för sin tunga in i min mun. Jag smeker hans bringa och för mina händer upp mot axlarna samtidigt som jag sätter mig lite närmare, lite djupare ner i hans knä. Den rörelsen får hans andetag att öka lite och jag känner hur hans erektion reser sig innanför jeansen. Jag njuter av hans reaktion och tar hans händer och för dem till mina bröst. Jag sätter mig rakt och ler mot honom när jag sakta flyttar mig och sätter mig bredvid istället. Jag tittar ner på bulan innanför gylfen och smeker den lite lätt. Jesper flämtar till och ser på mig med åtrå i blicken. Jag knäpper upp hans knappar i jeansen medan han försöker frigöra sig från sin tröja. Plötsligt reser han sig och lyfter upp mig i famnen, bär in mig i sovrummet och försiktigt sätter ner mig i sängen.

Än så länge så har jag alla mina kläder kvar på mig, men det ska snart ändra sig. Jesper lägger ner mig på rygg på sängen samtidigt som han sakta smeker mina lår upp mot min blöta vulva. Jag stönar och vrider mig av upphetsning medan han knäpper upp mina byxor, smeker av dem och sedan fortsätter med toppen så jag ligger i enbart bh och trosor på sängen. Där jag ligger och ser hans stånd resa sig så ser jag att han bara ler och säger,
-Fan, vad vacker du är!
Jag rodnar lite men säger,
-Tack och ber honom komma närmare så jag kan få smeka hans stora kuk. Jag sätter mig upp och han kommer närmare och nu har jag hans hårda kuk precis i höjd med min mun. Jag tar den i min hand, smeker den, kysser den. Hans stön gör det ännu mer underbart när jag slickar från penisroten och upp hela vägen över, runt hans svullna ollon, för att föra den långt in i min mun och suga på den. Hans försats smakar lite salt och jag får smak på vad som sedan ska komma och det gör mig otroligt upphetsad så jag suger hårdare, fortare, djupare. Jesper stönar och flåsar vilket gör att det riktigt flödar i min blöta fitta. Han smeker mitt hår samtidigt som han ber mig,
-Sug mig, fan va skönt du suger. Jag suger hårdare, djupare och riktigt trycker ner hans kuk i min hals. Hans stön ökar och plötsligt så rycker han tillbaka och flämtar till, drar ut kuken och säger,
-Inte än min sköna, jag vill njuta lite av dig med.
Han trycker lite lätt ner mig på sängen och kysser mig från knäna och uppåt mot min nu sprängkåta fitta. Jag flämtar till lite när hans fingrar nuddar vid min svullna grotta innanför stringen. Han fortsätter att smeka uppåt, över magen, mot brösten som just nu spänner mot bh:n. Han smeker av mig bh:n samtidigt som han sätter sina varma läppar mot min fitta och blåser varmluft igenom trosorna. Den varma luften och hans lätta beröring får mig att kvida av lust och försiktigt trycka mitt sköte mot hans mun. Med bh:n av så blottas nu mina fylliga bröst där vårtgården rodnat och bröstvårtorna styvnat så till den milda grad att minsta beröring får mig att stöna högt. Han tittar upp och ler mot mig där jag ligger och nästan skälver av upphetsning. Hans retsamma blick möter min som får mig att le tillbaka och säga,
-Snälla slicka mig.
-Lugn, jag ska bara retas lite till, säger han och stäcker sig upp och slickar på och suger lite lätt min ena bröstvårta.

-Mmhhh, oohh, mmmhh, stönar jag när han leker med tungan över min styva bröstvårta. Han kysser den för att sedan kyssa mig innan han äntligen går ner mot mitt sköte som bara skriker efter hans blöta tunga och ljuva varma andedräkt. Han drar sakta av mig trosorna, jag viker ut mina ben så han får se hela min blöta fitta som pulserar lite lätt av upphetsning. Han går ner och när han andas på den svullna blygden så stönar jag till och han för sin blöta tunga in mellan mina blöta läppar, smakar på mina safter, slickar mig med långa drag hela vägen upp över klitoris.
-Mmmmhh, ja, ooohh, mmmhh stönar jag medan jag känner hur det riktigt bränner inom mig av åtrå och kåthet.
-Ja, slicka mig, mmmhh, fan va skönt att känna din tunga i min fitta.
-Mmhh den är rätt villig, säger han med ett flin. Han för sin tunga ut och in i min plaskvåta grotta för att sen ta och försiktigt suga in min klitoris i munnen och suga på den tills det riktigt sticker i den. Jag kvider vid detta laget och vill inget hellre än att få mer av honom. När han blöter ner två fingrar och för in dem i min slida och upp mot min g-punkt så känner jag hur jag inte kan hålla emot längre och jag säger flämtande,
-Jag kommer, fortsätt, jag kommer, ja, ja, oohhh, och med ens så känner jag hur jag faller över tröskeln till klimax och orgasmens effekt sprider sig i hela kroppen. Jag stönar högt och med ett ryck så börjar min kropp krampa lite lätt som ett bevis på att jag nått orgasmens höjdpunkt. Jesper fortsätter lite retsamt att slicka mig när jag krampar och tillslut puttar jag lätt bort hans huvud och ler mot honom.

-Underbart att se dig komma min sköna, säger han med en lite retsam men tacksam ton.
-Mmmh, tack säger jag och ler mot honom.
-Men nu vill jag ha dig i mig säger jag och vänder på mig och ställer mig på alla fyra så min blöta fitta är åt hans håll. Han smeker mina fasta skinkor och blöter ner sin styva kuk innan han greppar runt min höft och med retsam försiktighet sakta för sin kuk in i min fitta som bara väntar på att få bli knullad. Han stöter i mig, knullar mig, tar mig,
-Mmmhh, ohh, aahh, stönar jag i takt med hans stötar.
- Ooohh, mmmmhh fan va din fitta är skön, jag gillar att knulla dig, stönar han.
-Ja, ta mig, hårdare, fortare, ja, ja, mmmhhh, ooohh ta mig, knulla mig fortsätter jag och känner hur underbart det är att känna hans hårda kuk gå in och ut i mig, fortare, hårdare, stöter så skönt. Stönen från oss blir bara högre och högre. Han böjer sig lite fram och greppar tag i ett av mina guppande bröst som slänger i takt till hans stötar i mig, och jag känner hur han ökar takten och säger flämtande till mig:
-Jag ska knulla dig din kåta lilla hynda, så det är det här du vill ha!
-Ja, ja, ta mig, nu, kom i mig, spruta i mig, blev mitt svar.
-Ooohh, jaaa, jaaa, jag kommer, mmhh, ooooohhh.

Med starka stötar och höga stön så känner jag hur han når sitt klimax och han stöter hårt nu, pumpar i mig, sprutar i mig med full kraft. Jag känner hans varma safter som fyller mig inifrån och sakta avtar hans stötar och han drar ut sin ännu hyfsat styva kuk. Med en skön suck och en pust så lägger vi oss jämte varandra i väntan på att orgasmens sköna effekt ska sakta avta.
-Mmmh, det var underbart säger jag och ler mot Jesper innan jag kysser honom.
-Jaa, jag kan bara hålla med säger han med ett flin.
-Detta var ju ett bra avslut eller hur? säger han och ser kärleksfullt på mig.
-Vill du ha efterrätt nu ? säger han och kravlar sig ur sängen. Han går ut naken i köket medan jag ligger kvar på sängen och insuper allt som precis har hänt.
Ja, detta var minsann inte det jag hade väntat mig, men det kunde väl inte bättre bli avslut och nåt att längta efter på min resa.

Kimzan6

Status: Brons författare

Jag är en driven kvinna som jobbar inom metallindustrin. På fritiden umgås jag med min familj och vänner, samt gillar vara ute i naturen och tex jaga eller bara plocka svamp som jag ger bort.
Kimzan6 är medlem sedan 2020 Kimzan6 har 10 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren