Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Utelåst i studentkorridoren – Sova i samma säng Del 3

Utelåst i studentkorridoren – Sova i samma säng
Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade själv i Uppsala, och passar nu på att följa med honom till hans studentlya för att installera honom. I förra delen av denna novell berättar jag om hur jag hjälper Adam att installera sig i sitt studentrum i Uppsala. Vi städar och plockar i ordning. Sedan blir det handling – ja lite gott att äta måste jag och min son ha när vi äntligen har egentid tillsammans. När alla förberedelser är klar smuttar vi på vinet och myser. Adam berättar om sin flickvän Ida – en skild 35 årig Uppsalakvinna med två barn på 10 och 15. Jag berättar om Pers och min weekendresa till Barcelona och hur vi träffar den fantastiske ynglingen Ronaldo. Ja mer om detta kan du läsa i första delen av min berättelse. Del II börjar med att Adam besöker toan för att göra sig i ordning för natten. Vinet har gjort mig kissnödig. Jag ursäktar mig med att jag måste kissa där Adam står i den trånga toan. Det ena leder till det andra när vi balanserar mellan ömhet mellan mor och son och incest. Jag föreslår därför att du läser både första och andra delen av novellserien för att få en bra bakgrund till detta avsnitt.
Vi är båda trötta och lyckliga efter den härliga kvällen tillsammans och nu ska vi sova i den smala sängen. Nog är det pirrigt, undrar om Adam är nöjd eller om han försöker. Hoppas att han är kåt på sin mamma. Gud så snuskigt jag tänker.
”Älskling lova nu att vara snäll mot mamma. Analsex är OK för mamma. Det är inte incest. Jag vill älska så flera gånger. Men jag vill inte att du kommer i mammas fitta ….. Jo det vill jag innerst inne. Jag skulle vilja känna din underbara kuk tränga in i min kärleksgrotta och möta mina ägg när dom tittar fram i min livmodersmun. Men det får vi inte. Det är incest och det är förbjudet. Dessutom har mamma glömt p-piller hemma. Att bli gravid skulle bli en katastrof”.
”Mamma har du fortfarande mens”?
”Ja det har mamma, men den är oregelbunden. I ägglossningen blir mamma mer pirrig – ja kåtare – än när jag var ung, och jag har ägglossning nu. Akta dig mamma är farlig för unga sexiga pojkar”, skrattar jag.
”Häftigt mamma, jag lovar att vakta så du inte förför din son”, skrattar Adam och kramar om mig.
Det är så underbart att känna min sons nakna kropp mot min. Jag älskar honom.
Adam smiter iväg på toan, och jag hör honom kissa. Där jag sitter på sängkanten målar jag upp en bild hur min son styr den kraftiga kisstrålen ner i holken, hur han med sina fingrar smeker sig längs kukens ådring. Tänk om det ändå vore jag. Så kommer han tillbaka. Hans underbara ollon är glansigt. Är det av försats eller av kiss?
Adam tittar på mig och säger: ”Mamma jag borstade inte tänderna, och jag tvättade inte kuken. Jag vill ha kvar alla smaker efter dig, och jag vill inte att du tvättar dig eller borstar tänderna heller”.
”Älskling, du har knullat mamma analt, och det var en rejäl sats du sprutade i min rumpa. Tänka om jag läcker när vi sover, då får du ju ligga i smutsiga lakan. Jag kan väl få kissa i alla fall”, undrar jag, och njuter av att min son är så bestämd. Jag älskar ju att bli dominerad både fysiskt och psykiskt i sängen.
”Mamma, du får kissa, men bara en lite skvätt. Jag vill att din blåsa ska vara fylld när jag smeker dig. Mamma det gör absolut inget om det är spermafläckar på lakanet. Så fort du har åkt tänker jag ta hit Ida. Det blir extra pirrigt för henne att knulla i våra spermafläckliga lakan. Tänk sen när jag berättar att det är dina och mina fläckar, och att du är bi”.
Med ett stort leende daskar Adam till min skinka och skratta: ”Skynda dig nu på toan och kissa bara lite lilla porrmamma”.

Efter bara en minut är jag tillbaka. Det slår mig hur stilig min son är – ja verkligen välväxt. Det är allt idrottande som han ägnat sig år. Vi får hoppas att inte studierna helt tar överhand utan att han hinner fortsätta med idrotten. Undrar hur han har det med Ida. Jag är så nyfiken på henne – spännande, man vet ju inte hur det skulle sluta. Tänk dom knullar och har det skönt. Samtidigt har jag förstått att han chattar på nätet och kollar på porrfilmer. Det är nog så att dom bara är KK.
Jag kryper ner i sängen och med ryggen mot Adam, men först får han en kärleksfull godnattpuss, och jag låssas somna nästan bums. Efter kanske en halvtimma känner jag hur han trycker sig mot mig.
Jag låssas vakna och undrar: ”Hur är det älskling”.
”Mamma jag har inte sovit en blund”.
”Älskling, kan du ligga utanför mamma”.
Jag makar mig närmare väggen och Adam lägger sig bakom mig. Så drar han upp täcket igen.
”Känns det bra nu älskling. Tänk att du sover hos mamma”.
”Jättebra mamma nu kan jag sova. Det här är mycket bättre”.
”Håll om mamma älskling. MMMM så skönt, nu sover vi igen plutten”.
Jag känner värmen från min son mot min rygg. Händer som smeker mina bröst, och den halvstyva kuken som vilar mellan mina skinkor. Fingrarna rör sig förföriskt lockande över mina känsliga vårtgårdar. Dom smeker mina känsliga vårtor ömsom mjukt ömsom hårdare. Ja, i min fantasi intalar jag mig att det är ”Ronaldo” – ynglingen som Per och jag träffade på vår weekendtrip till Barcelona – som ligger bakom mig.
Jag låssas sova och låter Adam förstå att mamma drömmer. I min dröm, och vore det ”Ronaldo” så vore detta inte incest intalar jag mig.
””MMM Ronaldo, så skönt dina händer smeker mig. Är jag din sexiga Milf, säg att du älskar mig”:
”MMMM jag älskar dig, du är så sexig. Jag ska göra dig lycklig. Du ska få knulla med mig hur mycket du vill vackra svenska Milf”, viskar min son med förställd röst.
Så känner jag hur den ena handen försvinner från mitt högra bröst för ett par sekunder för att sen återvända. Kroppen trycker sig åter mot min rygg och stjärt. Men nu är det också en hårdare orm som trycks mot mina skinkor. Jag gnider min stjärt mot ormen. Jag öppnar mina lår en aning och fångar den lekfulla ormen mellan dem.
”OOOOIIIIH ”Ronaldo”, så skön din grova kuk är, så skönt den smeker mina skinkor. Älskling låt oss inte ha brottom. Jag vill njuta av din kuk och din kropp hela natten. Ormen trycker sig mot mina längtande blygdläppar. Samtidigt pressar jag samman låren Nu rör sig ormen sakta fram och tillbaka mellan mina varma lår och en underbar känsla sprids i min kropp när jag känner ormens rörelse mot mina känsliga blygdisar. Ja känslan är underbar och min kropp svarar på ormens stötar.
”OOOH GUUD så underbart ”Ronaldo”, så underbart din kuk smeker mig. Bara lite till så vill jag knulla dig på riktigt”.
”Ja Gunilla, vi ska knulla hela natten. Din sexiga kropp gör mig galen. Känner du hur min kuk längtar efter att få tränga in i din fitta. Tränga långt upp och möta dina kåta små ägg. Så får du ett underbart semesterminne hem till Sverige”.
Sch ”Ronaldo”, inte så högt. Per kan höra oss. Han ligger där inne i gästrummet”, fnissar jag i vårt lustfyllda rollspel.
Jag trycker mig mot Adam, och känner hur han underbart skönt ligger tätt bakom mig och lägger händerna på mina axlar. Trots att det är fel det jag vill göra med min son så protesterar jag inte, utan viskar: ”Ronaldo”, vill du vara min sexiga unge älskare, vill du knulla den svenska Milfen. Jag vill knulla med dig varje gång när min man inte ser. OOOOh så skön du är”.
Adams händer börjar smeka mina axlar - inte försiktigt utan fodrande. Jag känner hans vassa skäggstubb mot min nacke, och hans läppar formas till en härlig kyss. Hans händer stryker över mina axlar, glider ner längs armarna och omfamnar mig. Jag protesterar inte – nej mamma bjuder in sin son genom att puta med stjärten mot honom. Hans hårda stånd pressas mot mina skinkor som tidigare njöt av denna underbara kuk.
”Snälla jag trodde inte … ”Ronaldo”.
”Vad trodde du inte Gunilla”? Viskar han i mitt öra och jag känner hur hans tunga leker i min nacke och ner över halsen.
”Att… att en ung kille som du …. jag menar … jag är ju mer än dubbelt så gammal som du och gift… att du visste…”.
”Du är en vacker kvinna, en underbart sexig kvinna. Får du aldrig höra det?”
Jag sänker huvudet och skakar på det. ”Jag ha varit gift i över 20 år…. liksom …. Det blir inte av …. Ja du vet….”.
”Gunilla, jag vet vad du behöver…. ta det bara lugnt, flyt med och njut av stunden. Ge dig hän flyt med”.
Jag andas tungt och min kropp darrar. Hoppas bara att han inte känner doften av min längtan och ser hur jag rodnar.
”MMMMM ”Ronaldo” jag älskar dig så. Vet du älskling. Jag har en son hemma. Han är några år äldre än du. Jag har smugit på honom när han duschar. Hans kuk är som din stor, ådrig och hård MMMMMM”.
”Knullar ni, Gunilla? Man kan ju höra att du är kåt på honom”.
”Gud så du säger ”Ronaldo”. Jag är Adams mamma ….., jag får inte tänka så ……, men …..
”Vad då men Gunilla, är du kåt på honom, ja eller nej”?
Jag rodnar, men beslutar mig för att svara ärligt på ”Ronaldos” bestämda fråga: ”Ja älskling, jag är kåt på honom, jag drömmer om att vi älskar skönt och länge. Att han tränger in i mig, djupt in med sin hårda kuk. Han knullar mig först långsamt, sedan hårt och djupt. Att hans spermier möter mina ägg där dom väntar och längtar i min livmodersmun. Dom omfamnar varandra, kysser varandra, och bildar kärlekspar. Förlåt mig men jag drömmer så”.
Jag känner hur min älskares hungriga händer smeker ner över min blottade mage, ner över min blygd och ner till min kärleksknapp.
”MMM OOOOH ”Ronaldo” smek tant så ja, jag är din kärlekshungriga Milf”.
”Mmmm Gunilla, jag älskar kvinnor som vågar visa sin naturlighet – din klitta är så hård … så skön att leka med”.
Först smeker ”Ronaldo” försiktigt runt min kärleksknapp, sen alltmer hungrigt över den. Hans fingrar väcker den till liv - liksom mina svullna blygdläppar. När han vidrör min klitta kan jag inte hålla emot min njutning OOOOOH. Hans andra hand vandrar bak till mina skinkor, greppar en av dem, känner på fastheten och smeker in i dalen mellan mina stjärthalvor.
Jag kan inte låta bli, måste få känna på ”Ronaldos” underbara lem, måste få greppa den måste ta fram den. ”Mmmm så vacker, så hård så ådrig”.
Ett finger fortsätter smeka över min klitta, medan två andra glider in i den rosa grottan mellan mina läppar. Den andra handen fortsätter sin upptäcktsfärd i dalen mellan mina fasta skinkor och hittar min bruna ros där den stannar till. Min kropp svarar på händernas lockelse och jag svankar mer. Fingret börjar smeka över rosen - först mjukt, sen eggande med den vassa fingernageln, för att slutligen trycka mot öppningen. Ska jag ge mig hän åt njutningen eller ska förnuftet i mig vinna, och ska jag ta bort fingret som leker med mitt bajshål? Men gud det är ju skönt så himla spännande. Det är väl inte så farligt om ”Ronaldo” bara känner lite. Han är ju försiktig. I drömmen tänker jag på hur underbart vi älskade i Barcelona.
Min älskare öppnar mina ben mer, och lydigt svankar mamma mer, men jag låtsas fortfarande sova och drömma. Trycket mot min ros släpper, och fingret glider in i min savande kärleksgrotta där det möter andra handens fingrar. Jag känner hur det fuktiga fingret lämnar min grotta för att vandra tillbaka till min bruna ros. Jag känner hur det blöta långfingret sakta öppnar rosen och trycks in i min ändtarm. Min ros kämpar mot och min kropp spänns. Jag njuter i min älskares famn …… min sons underbara famn.

”Ronaldo” drar mig till sig och viskar, ”Vill du vara otrogen mot din man?”
”Ja…ja… meer”.
”Säg det .. säg det Gunilla”.
”Ja…jag vill vara mer otrogen, jag vill vara din Milf”, flämtar jag trånande.
”Vill du att jag skall knulla dig?”
”Ja..”
”Säg det då… säg allt!”
Jag vill inget hellre än att få din stora tjurkuk i mig, ”Ronaldo”. Det finns ingen tanke på något annat.
”Jag vill… vara otrogen…. jag vill att du… knullar mig nu, jag vill ha din sköna kuk i mig … kom knulla mig älskade”.
”Är det skönare att knulla med mig än med din man?”
Jag spärrar upp blicken, vad ska jag svara på det? Min man varför blandar min son in honom – hans pappa. Samtidigt känner jag att språket och att prata om Per kåtar upp både mig och Adam. Jag har ju aldrig varit så kåt som just nu, och har aldrig heller känt något som liknar sensationen av när min älskade son tryckte in sin hårda stake i min rumpa. Det är något helt annat än Pers misslyckade knullövningar. ”Ronaldo” drar ollonet fram och tillbaka längs min längtande skåra och jag bara flämtar av upphetsning;
”Jaaa,…nnggnhh… det är mycket skönare att knulla med dig…din kuk…underbart skön…mycket större, men snälla….knulla mig nuu knulla mig hårt, fyll min längtande fitta med din heta sås, ja knulla mig …. Knulla mig skönt håårt”.
”Såja Gunilla, det vill jag höra. Titta mig i ögonen nu… såja…nu ..aaarrghhh…kör jag in min sköna kuk i din vackra sköna fitta….nmmmghhhh… känner du hur skönt jag tränger in i din trånga fitta …. långt in, längre än din Per kan komma in i dig”.
”Ja … ja din kuk är mycket större, mycket grövre, mycket hårdare …. och mycket skönare än min mans”.

Sakta, sakta tränger min älskare – min son - in med sin stora stenhårda kuk i min längtande fitta, medan jag kvider av njutning. Jag går igång ännu mer på ”Ronaldos” snuskiga prat och pratet om impotente Per. Jag vill inte vara sämre och stönar;
”Åååhhh…..ja….knulla mig….ooohhh…så skönt….din kuk…nnnghh…inne i mig….har aldrig haft en…så stor….och skön kuk…i min fitta…. knulla min fitta knulla mig … ja knulla mig skönt, knulla Pers hot wife”.
”Titta på mig …. titta mig i ögonen medan jag knullar dig, Gunilla”, hör jag ”Ronaldos” röst bestämt viska.
”Ronaldo” knullar min fitta ganska långsamt, medan han med ansiktet tätt intill mig granskar mitt minspel. Min andhämtning är hög, darrande och flämtande. Min mun är vidöppen och min kropp njuter varje sekund. Konstigt tror han verkligen att jag sover och drömmer.
”Jaaa…aahh…aaaahhh…aahh…aaahh…”

Jag juckar febrilt mot honom. Han ökar tempot och trycker emellanåt underbart hårt in kuken i botten av min slida. Varje sådan stöt får mig att låta mer intensivt och till slut nästan skriker jag medan en utdragen och sagolik orgasm rullar över mig. Han fortsätter bara att stöta sin kuk, hårt och djupt tills jag ligger helt stilla och flämtar. Han fortsätter en kort stund att köra sin kuk långsamt in och ut i min nu helt avslappnade kropp och fitta, innan han lite motvilligt drar ut sin fortfarande halvstyva kuk. Gud så underbart min älskade son knullar mig och min kropp bara skriker mer meeer. Jösses…. vilken orgasm…,var så länge sen jag fick vaginalt …. Vänta det var i Barcelona med den riktige Ronaldo. Har aldrig fått det med Per ….., bara när jag onnar själv.
”Ronaldo” låter mig pusta ut medan han saktade runkar sin kuk med ena handen och smeker mina skinkor med andra. Han reser sig upp och står på knäna bredvid mig - fortfarande med ena handen om sin stolta kuk.
”Nu måste jag …. knulla … ooohhh….sära nu…duktigt på benen flicka lilla, ….mer…ännu mer kan du, ….såja…oohh… var nu en riktigt duktig hot wife. Visa att du längtar efter riktig kuk – en kuk som din käre man bara kan drömma om”.
”Ronaldo” har varligt rullat mig så jag ligger på mage med vitt utspärrade ben och putar välkomnande med rumpan medan han långsamt intar betäckarposition mellan mina ben. Han tar gott om tid på sig när han styr kuken mot min sköna bak. Han låter den kittlande skönt glida i dalen mellan mina stjärthalvor, över mitt bruna russin. Ska min son – den fulingen – knulla mamma i rumpan igen med sin stora kuk. Han stönar högt när han med ett fast tag om kuken stryker den längs min savande fitta, innan han med ett utdraget ”aaaarrrggghhhh” tränger in mellan mina blygdisar igen. Han börjar stönande långsamt knulla min avslappnade kropp medan han betraktar hur hans kuk gång på gång begravs i min mogna fasta rumpa.
”Så ja …. min lilla fru, du har en så jävla sexig stjärt….skön fitta…jag vill knulla dig många fler gånger…vill du det, i natt är du min kåta Milf”.
”Jag vet inte … jag är gift…”.
”Det bryr…aarrgh… jag mig inte om. Jag vill knulla dig framför din impotente man”.
”Jag kan inte…”.
”Jodå, … aaahhh … åååhh …. man kan om man vill. Säg att du vill, säg att min kuk är skönare än din mans. Säg att du behöver en stor kuk – inte en Perkuk”.
Han fortsätter knulla mig - lite hårdare efterhand och han fortsätter flämtande”;
Jag börjar bli upphetsad igen och pressar flämtande fram mellan hans underbara knullstötar; ”Jo, … jag skulle… vilja, du knullar skönare än min man. Din kuk är mycket skönare än Pers lilla snopp”.
”Då så…känn …. hur min kuk rör sig….åhh…i dig långt upp i dig, längre upp än mans lilla snopp kan komma… känns det… inte bra….va?”
”Jo…underbart ….. aaaaah knulla hårdare, ta mig hååårt…”
”Du är min lilla knulldocka”, avbryter ”Ronaldo”, och kör in sin kuk extra hårt några gånger vilket får oss båda att stöna högt samtidigt.

Jag låtsas fortfarande sova när ”Ronaldo” knullar mig ytterligare lite hårdare och lyssnar på mitt flämtande, samtidigt som han lägger sig tungt över mig och febrigt kysser min nacke, hals och känsliga öra. Han för en hand under mig och börjar smeka min klitoris. Jag reagerar direkt, jag ser stjärnor, stönar och vrider mig, samtidigt som han häftigt stönande fortsätter köra kuken djupt in i min sköna fitta. Efter en ganska kort stund får jag en ny häftig orgasm. Återigen rullar han av mig och låter mig vila.
Jag ler stilla med ansiktet i kudden och återfår långsamt min andhämtning. Jag låtsas vakna, vänder upp mitt ansikte där små lyckotårar trillar nedför mina kinder och tittar på min son som halvsitter i sängen och runkar sin halvstyva kuk.
”Älskling mamma drömde en sån underbar dröm. Jag var tillbaka i Barcelona hos Ronaldo. Vi knullade så underbart skönt, och jag fick orgasm på orgasm. Ronaldo var otrolig, han kunde älska hur många gånger som helst. När jag vilade efter en underbar orgasm så satt han bredvid och runkade sin halvstyva kuk – ja precis som du gör nu älskling”.
”Var det skönt mamma”?
”Ja sanslöst skönt GUUUD, jag har aldrig tidigare upplevt sådana orgasmer”.
”Mamma vill du verkligen gå miste om sådan njutning. Pappa är en urdålig älskare, och han bryr sig inte om dig. Varför ska du gå miste om njutning. Mamma du är sexig, du är snygg- njut av livet”. Vill du gå miste om mer av det”?
”… … Nej, nej, jag vill uppleva det igen”, viskar jag tyst, tvekande och eftertänksamt
”Duktig du är mamma…. då är vi överens… du är min älskarinna och jag knullar dig hur mycket jag vill när du är i Uppsala”.
Adam runkar sin kuk där han ligger och betraktar mig – jag och hans KK i samma harem.
”Mamma …. ”.
”Mmm …. älskling”.
”Jag ska spruta i dig igen”.
Jag skulle kanske sagt ….. igen …!
Men istället säger jag ”Ok mamma vill känna dig komma i mig igen”.
Jag tittar upp, vänder mig på sidan. Adam lägger sig över mig, trycker ner mig på rygg och tränger sig mellan mina ben igen och in med kuken i min uppknullade fitta.
”Såja…nu…. åååhh… aarrggh …nu …. kommer jag snart…”.
Jag känner mig så nöjd men spelar med i det spel min son verkar gilla.
”Ja….bara kom….knulla mig….med din stora hårda kuk….fyll mig…..spruta i mig… spruta min kåta fitta full. Jag älskar din stora kuk, jag älskar när ditt ollon stöter mot min livmodersmun. Pappas snopp når knappt innanför blygdläpparna”, hetsar och överdriver jag.

Adam knullar mig långsamt och njutningsfullt. Han håller tillbaka sin utlösning emellanåt, kysser mig krävande medan han bara låter kuken vara stilla i mig innan han sätter igång att röra sig igen. Jag är helt tillfreds, men njuter av min älskade sons upphetsning, av hans högljudda stön, känslan av att vara en bra älskarinna och av hans stora kuk som fyller mig, men som enkelt rör sig i min fitta. Adam håller på ett bra tag innan han lyfter på huvudet, lägger händerna om mina kinder och viskar;
”Nu…snart…titta på…mig… åååhhh ”.
Jag söker hans dimmiga blick. Även om jag är tillfredsställd ligger det något djuriskt begär hos mig att han skall spruta i mig – att Pers kära hustru blir knullad och nersprutad i min mogna slida.
”Ja …. kom i mig…spruta i mig…bara kom..”.
Jag gör ivriga motjuck, klämmer så hårt jag kan med fittmusklerna, och känner en helt sanslös glädje och tillfredsställelse när jag förstår av hans ljud och rörelser att han återigen sprutar sin säd i min spermatörstiga slida.
Min son och jag somnar till slut i den underbart trånga sängen, och Adams lilla studentlya är vårt kärleksnäste. Vill du vara med så kommer vi att njuta av varandra fler gånger.

Jag heter Ewa-Lena och är en helt vanlig medelålders stockholmskvinna. Sedan länge är jag gift och har två nu vuxna barn. Vårt äktenskap har med åren blivit slentrian, vilket jag har förstått inte är så ovanligt i en längre relation. Jag saknar den fysiska närheten och ungdomens hetta i vårt förhållande. Att skriva och läsa noveller är för mig utlopp för den längtan som ryms i min mogna kropp. Delar av mina noveller är sanna, annat är drömmar
Ewa-Lena är medlem sedan 2024 Ewa-Lena har 4 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: