Publicerat
Kategori: Sexnoveller

En het helg

Min kille hade kommit ner till mig helt plötsligt på fredags kvällen/natten och jag lagt mig i sängen iförd en sexig svart neglige och spets trosor och jag såg på han när han tog av sig sina kläder och kröp ner till mig ,då han fick se vad jag hade på mig så började han kyssa mina bröst så skönt och eggande, märkte ganska snart att han blev hård av kyssandet och min reaktion jag gav honom, Vi ändrade ställning så att vi blev ett, Gud vilket skönt knull det blev med heta starka kyssar samt hårda händer i mitt hår, både mjukt och hårt pumpande och till slut så blev vi klara och jag gick upp för att dricka vatten och han ut för ta en cigarett efteråt .
Vet sedan tidigare gånger han vart ute så han han känt på sig och kollat på mig medans jag leker med mig själv, och när han kommer in och jag ser vad som hänt ,mmmmm,,, vilken syn asså, han drar av sig morgonrocken och lägger sig på mig och sen vet jag inte riktigt vad som händer för vips så sitter jag på honom med en sådan hård kuk i mig och blir pumpad och hans händer /armar håller ett fast grepp om mina höfter på ett sätt som aldrig förr och vi hittar rythmen så gott vi bara kan och han träffar mig på rätt ställe i mig så jag hör mig själv bara skriker rakt ut, vilket jag aldrig gjort förut, snabbt tar jag min hand för min mun men får kommentaren att han vill höra mig skrika/ stöna rakt ut av lust. Han älskar höra mig stöna och vill även få mig att skrika av våra stunder, Kan säga vi somnade gott ihop slingrande efteråt .

Lördagen efter frukosten beslöt vi oss för åka hem till honom till söndag, När vi väl kommer hem till honom så tillbringade jag tiden i hans säng medan han gjorde andra saker ,(vilket var helt okey för oss båda) men så skönt att bara få vara där och bara vara ,
Jag låg och kollade på en film på magen i hans säng iförd bara trosor ,linne och bh då jag plötsligt känner hans närhet och ett finger i mig pumpande långsamt för sen öka takten och saktar ner farten för öka den igen ,känner att jag är nära klimax ganska snabbt om han fortsätter , ja den filmen jag tittade på har även en del att göra med det med,
kvällen fortsatte som innan, jag i sängen o kollade på film och han satt och spelande ,vilket var så underbart härligt,gick och kysste varandra då och då. vi båda njöt av våran närhet och lugnet som var,
Vi la oss senare för kolla på skräck film som inte vart speciellt hemsk (som vi trodde )vi somnade efter den vart slut,kändes inte som jag sov speciellt hårt eller nåt men var skönt att bara ligga jämte han ändå, men känner han ändrar sig och lägger sig närmare mig och trycker sig mot mig och vi kysser varandra och sen sitter jag på honom och rider han så skönt .känner mig så het och sexig. underbar känsla min kåt het bara växer och växer i mig,måste bara ha mer av allt och det blir hetare och hetare , vi kommer strax efteråt och jag ligger kvar på honom så skönt,för senare lägga mig till rätta innan mina tankar flyger iväg ett tag innan jag somnar väldigt lätt till slut, Vi båda vaknar tidigt på morgonen och pratar om att åka hem till mig tidigt men på nåt sätt har vi nog ingen större lust nån av oss att gå upp för vi somnar om och då sover ett par timmar till,
Efter frukosten och allt bestyr så gör vi oss klara för hemfärd till mig igen... MMMMM den helgen alltså......Kåtheten finns kvar i mig och i bilen på väg hem igen och hör då en sån där låt som får en på andra tankar och känslor, drar min hand i min killes hår /nacke samtidigt som jag drömmer mig tillbaka till våra sängar,han märker det är nåt och vad jag tänker på?- Säger att jag tänker på helgen och saken som ligger i min väska ,vilket han så klart hoppar på och säger åt mig att ta fram. Ger han fjärkontrollen och han ber mig lägga den andra delen innanför mina trosor så blir att jag öppnar mina jeans och lägger den tillrätta innanför trosorna på mig, han startar den men jag håller masken så gott jag bara kan ,men lyckas inte speciellt länge innan jag börjar reagera lite mer och han kollar på mig . samtidigt som han kör bilen och kontrollerar kontollen som gör mig kåtare och i slutänden blötare och blötare , får den sen av honom och jag stänger av den för kunna vila en stund, men sätter på den igen vid olika tillfällen och en stund senare så för han handen ner till min varma blöta fitta och trycker leksaken närmare i mig och fan i helvete vad jag måste ha honom i mig..... kåt och blöt och så hungrig på honom och jag närmar mig honom för att försöka kyssa han på halsen..
men när jag har kommit så behöver jag lugna ner mig då vi snart är hemma hos mig, han stänger av bilen och jag samlar ihop mina saker märker att bilen börjar imma igen av värmen som finns, går ur bilen och tar på jackan men stänger den inte fast det regnar ute, Behöver kyla ner mig massa från denna åktur hem som heter duga, Vi kommer hem till mig och dricker kaffe och pratar om festen vi snart ska ha med några andra vänner , och jag passar även på att smeka honom lite då och då,hans kuk reagerar så härligt att jag bara måste ner och suga honom , gud i himlen .

Skriven av:

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren