Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Känslan av...

Känslan av...

Känslan av, känslan av att bli bekräftad, känslan av att ge bekräftelse, känslan av ett inre lugn, känslan av en yttre harmoni, känslan av att vilja något mer, känslan av att uppnå det ouppnåeliga.
Känslan av gemensam tillfredsställelse när man tillsammans når en ny dimension, några kallar det för nirvana, några kallar det för något annat. Jag kallar det för ren och skär njutning, men på en nivå som jag tror inte många får vara med om. För mig handlar det inte om när man efter flera års försök till slut kommer i en gemensam orgasm eller strävan dit där oftast målet tar överhanden över resan och syftet med målet. Det blir bara ett resultat. Nej, det handlar om en resa med en annan människa där målet inte är utstakat, inte heller resan men man gör resan tillsammans och är överens om syftet. Att tillsammans uppleva en mental orgasm som sedan övergår i en fysisk orgasm och som pågår under en längre tid.




Sommaren hade kommit, jag hade bara bestämt mig för att nu är det sommar. Jag brukar göra det, mest som en kul grej men det är också skönt att få det bekräftat för sin egen del. Nu är det sommar helt enkelt. Oftast så brukar jag göra det när vi haft en period med riktigt bra väder vilket innebär att allt som oftast börjar min sommar i mitten av maj. Den meteorologiska definitionen och när andra tycker att det är sommar struntar jag helt enkelt i. Att jag ofta får ta något bakslag med kallare väder gör mig inget, hellre det än att inte få ha sommar under så lång period under året som det bara är möjligt.

I år däremot så vet jag inte, vill jag verkligen ha sommar? Med tanke på det som härjar runt oss i hela världen och som sätter begränsningar i min tänkta sommar. Jag har ju en resa inbokad som inte kommer att bli av som jag hade längtat efter i flera månader. Jag som har möjligheten kanske helt enkelt ska korta ner sommaren och gräva ner mig i jobb och ta igen det i höst? Tycker inte om att vara ledig och inte göra något. Resa eller något mindre projekt hemma. Känna att man får ut något av de lediga dagarna. Slappa gör man många helger under resten av året, när det är semester vill jag få ut maximal effekt av de dagarna!

Började fundera över vad jag kan och vill göra i sommar. Kombinationen av att vara spontan, planerande, äventyrlig och lite bekväm är inte en lätt kombination. Sova i tält och vandra ligger inte högst upp på listan, inte heller att besöka muséer på löpande band. Men det var en tanke som växte sig större och större i mitt huvud och som sakta började få begripliga former. En tanke som kändes mer och mer intressant ju mer jag tänkte på den, men det kanske är min egen fantasi som går för långt? Det kanske inte ens är möjligt? Och så var jag tillbaka i vardagen, borta var de rosa fluffiga molnen som under en stund gett mig harmoni och positiv energi, den planerande och logiska sidan i mig tog överhand och sa till mig att släppa det. Och jag gjorde som jag blev tillsagd, i alla fall för stunden.

Dagarna gick, verkligheten rullade på. Eller rullade är inte rätt ord, verkligheten ångade på med samma hastighet som ett rymdskepp. Men till slut kom den efterlängtade helgen igen och utan att jag var förberedd på det så dök tanken upp igen. Inte tydligare, tvärtom nu var den så otydlig det bara gick men ändå så började jag lägga pusslet i huvudet. Skulle jag, jag som inte är någon friluftsmänniska, hyra en stuga i fjällen? Skrattade lite för mig själv över hur absurt det lät och såg mig själv framför mig iklädd fjällräven kläder och med en tung ryggsäck. Funderade en stund till över situationen och tänkte att jag i alla fall kunde se vad det finns för möjligheter, jag behöver ju inte och åka och handla vandringskängor redan nu. Sagt och gjort så började jag söka runt lite och de första träffarna bekräftade mina negativa tankar. “Hyr stuga och vandra på ett öde fjäll utan växtlighet, har du tur kan du se några renar om du har en bra kikare”. Jag började bli lite frustrerad och var precis på väg att lägga ifrån mig mobilen när plötsligt... Plötsligt fick jag tag på manualen till pusslet. En timrad stuga vid en fjällsluttning, utrustat med kök både inne och ute alla bekvämligheter som behövdes. En badtunna och bastu och bara några myrsteg till en fin liten badplats. Inga andra stugor i närheten verkade det som heller. Det började pirra till i magen och en värme spred sig i hela kroppen och när jag klickade upp den sista bilden i bildspelet så bestämde jag mig. Det jag fick upp var utsikten från farstukvisten vid stugan och den var magisk, helt plötsligt kände jag att här kan man vara i någon vecka och bara njuta.


Nu föll bit efter bit på plats och helt plötsligt så kändes allt så självklart. Får jag inte åka till Maldiverna så är stugan i Norrland ett perfekt ställe att vara på för att känna att man har semester. Till Maldiverna skulle jag åkt själv, men det här var ett ställe som måste delas med någon.

Senare på fredagskvällen loggade jag in på HappyPancake, vi hade inte haft så mycket kontakt under veckan som vi brukade ha. Och jag visste att det var helt och hållet på grund av mig, jag hade stressat hela veckan, kände stress över semesterplanerna och var helt enkelt lite depp. Men jag saknade våra samtal, du var så bra på att utmana mig i mina tankar och det uppskattade jag verkligen. Vi hade en öppenhet mellan oss som var helt underbar, varje gång jag såg de där tre hoppande små prickarna i vår konversation så visste jag att du skrev till mig och jag fick varje gång ett pirr i magen och blev varm inombords. Hitintills hade vi inte stött på något ämne som vi inte kunnat prata om och jag blev lika uppspelt och glad varje gång när du utmanande mina tankar och jag tvingades gräva djupare och djupare för att förklara hur jag menade. Känslan av att kunna prata om allt på ett naturligt sätt, känslan att öppna upp sig totalt och blotta det innersta utan att bli dömd eller ifrågasatt är underbar. Jag får ett rus genom hela kroppen och känner bara lust till att öppna upp ännu mer. Att vi hade vävt in samtal om sex hade varit naturligt och någonstans så fanns alltid undertonen av att vi även kände en sexuell attraktion till varandra. Vi hade nuddat vid mer och mer intima områden ju längre tiden hade gått, det som började med några oskyldiga fraser om status kring sexlivet hade successivt gått över till mer detaljerade samtal såsom vi gillar oralsex, leksaker eller andra saker. Jag kände en upprymdhet och nyfikenhet varje gång vi avslutade våra samtal inför vad nästa samtal skulle handla om. Vi hade pratat om att ses på riktigt och bara känna av läget, en promenad eller en fika. Inget mer än så, bara så vi fick en känsla för varandra. Och jag tog upp det med dig och föreslog att vi skulle ta en promenad i helgen, vädret såg lovande ut och en promenad som första verkliga möte kändes lagom avslappnat. Vi bestämde tid och plats, lördag förmiddag 10.00 utanför Ica Kneippen.

Jag parkerade en bit bort, en känsla av nervositet hade infunnit sig. Men samtidigt en upprymdhet över att äntligen få träffa dig. Jag hade inte somnat fören vid fyra tiden på morgonen, tankarna hade virvlat runt inne i huvudet och alla tänkbara och otänkbara scenarion hade spelats upp om hur vårat möte skulle gå. Trots det kände jag mig full av energi och ville bara att klockan skulle bli 10. Någon minut innan 10.00 stod jag så utanför butiken och skrattade lite åt mig själv, alltid några minuter tidig. Det gick några timslånga minuter men till slut blev klockan 10 och som på beställning såg jag dig komma gående mot mig, jag såg ditt leende på långt håll och förstod att du förmodligen kände likadant som jag inför mötet. Nervös, men full av energi. Vi möttes i en varm, mjuk, intensiv kram. Ingen av oss ville släppa taget, vi visste att när vi gjorde det så skulle våra blickar mötas och det ögonblicket skulle betyda så mycket. Men till slut så släppte vi båda två och våra blickar möttes, det var som om att tiden stannade upp och höll andan under de få sekunderna det tog innan jag till slut sa, - Hej, vilken tur att du kom.

Efter det var det som att isen var bruten för all evighet, vi promenerade och även om samtalen var lite trevande i början så tog det inte lång tid innan vi var på samma nivå som när vi pratar med varandra på nätet. Vi diskuterade allt från varför det finns träd som bara blommar tre dagar om året till avsaknad av fysisk närhet i form av kramar, kyssar men även sex. Men framförallt avsaknaden av mental närhet där vi båda var eniga om att vi fyllde de tomrummen hos varandra. Jag berättade att jag var attraherad av dig och att attraktionen först kom från våra samtal och sättet vi hade dem på. Men att det nu gått över till att jag är attraherad av hela dig, att jag känner en sexuell attraktion till dig, att jag har haft erotiska drömmar om oss. Din reaktion tog en stund, precis som att du samlade mod för att bekräfta vad jag precis hade sagt och när du sedan svarade med att du hade upplevt det likadant så rasade sista muren. Jag tog ett steg närmare dig och la mina händer runt din midja och drog dig tätt intill mig, såg dig djupt in i dina vackra ögon och vi möttes i en puss som ganska snart övergick i en kyss. Jag strök dig över ryggen samtidigt som våra tungor möttes och jag kunde inte låta bli att låta min hand glida ner till din rumpa och dra dig tätt tätt intill mig. Till slut fanns inget annat alternativ än att sära på våra munnar och sakta dra oss bort från varandras kroppar, men under fortsättningen av promenaden så stannade vi till med jämna mellanrum och kysstes igen. Till slut hade vi kommit tillbaka till där startade och vi bestämde att vi skulle göra om det här, men att vi skulle låta det sjunka in några dagar. Vi tog farväl och tror vi båda skyndade oss hem för att logga in på HP och se om den andra hade skrivit något. Jag var som vanligt lite otålig så jag skrev först och tackade för en underbar förmiddag och ett underbart möte som jag vill göra fler gånger. Och att det inte enbart berodde på att du kysstes bra. Senare på kvällen efter att vi avhandlat några mindre livsviktiga frågeställningar somnade jag som ett litet barn och sov en sten, förmodligen med ett fånigt leende på läpparna.
Dagarna gick och vi höll kontakten och samtalen vid liv via nätet men tror vi båda två kände en viss frustration och ville ses igen. Helgen kom och vi kom överens om att träffas igen, samma tid och samma plats. Vi gick samma runda som förra gången, runt strömmen och vi kunde inte låta bli att ta på varandra så fort tillfälle gavs. Till slut kom vi till en bänk som solen sken på och vi satte oss ner och nu tänkte jag att bättre tillfälle kommer inte. Mitt semesterpussel hade till slut lagts färdigt och trots att vi bara setts i verkligheten två gånger så kändes det så rätt, jag visste att jag ville att du följde med till stugan i Norrland som jag hade preliminär bokat. Att jag preliminär bokat den var för att kunna boka om till en vecka som passar dig. Din första reaktion när jag hade ställt frågan var den mest logiska, -Vi har träffats två gånger och nu frågar du om jag vill med till en ödslig stuga i Norrland? Är du galen?

Men när du hade lyssnat på mig när jag berättat om den och även visat några bilder och förklarat hur jag tänkte så blev du fundersam och sa att det är egentligen en väldigt bra idé. Om det inte funkar kan vi ju alltid bara åka hem och om det funkar så kommer vi ha lärt känna varandra utan och innan när veckan är slut. De sa att du ville fundera några dagar och det kändes självklart att du skulle få det, min fråga var som du också konstaterade väldigt... Konstig, udda, knäpp, skrämmande och andra mindre smickrande beskrivningar. Jag berättade när senaste dagen att definitiv boka eller avboka var om en vecka och du gick med på att ge mig ett svar innan det. Efter ytterligare ett underbart möte som slutade med en intensiv kyss och beröringar så var det dags för att skiljas åt igen. Hem och ta samtalen vidare via nätet, det funkade bra men kändes också mer och mer att det började närma sig sitt slut med samtal över nätet, nu när vi har samma nivå på samtalen i verkligheten så är de bättre än de på nätet.
Återigen blev det dags för vardag, även de här dagarna gick och vi fortsatte våra samtal på nätet. Sen på torsdagen när jag kom hem och loggade in för att se om du hade skrivit något. Det första jag såg var orden, - Vet du vad, vi ska... Sen var jag tvungen att öppna ditt meddelande för att läsa resten. - Vet du vad, vi ska åka till Norrland. Så nu får du boka vecka 29. Hör av dig när du bokat!
Sagt och gjort, jag bokade upp vecka 29 direkt och såg till att allt var bekräftat innan jag svarade att -Nu är det bokat och klart. Vi behöver köpa myggmedel! Men om 3 veckor åker vi.
Under veckorna som kom så hjälptes vi åt med lite planering och kolla upp vad man kunde göra i närheten. Vi planerade inköp och planerade restider, veckorna gick fort. Nästan för fort men vi fortsatte att träffas på helgerna och det kändes bättre och bättre för varje träff, samtalen över nätet hade till stor del ersatts av sms och telefon. Vi hade outtalat kommit överens om att vi inte skulle sova tillsammans innan resan, vi ville få möjligheten att känna in allt det underbara på rätt plats vid rätt tillfälle och att innan vi tog de sista stegen så skulle det kännas rätt för båda.
Till slut kom dagen, dagen då vi skulle sätta oss i en fullpackad bil och påbörja resan till Norrland. Jag hämtade upp dig och vi packade in de sista sakerna och sedan var det dags för några timmar på E4. Vi stannade för att sträcka på benen, vilket blev en bra ursäkt för att kramas och kyssas, med jämna intervaller, tankade och fyllde på med annan energi. Men resan i sig gick bra, vi njöt av både samtalen och den tystnaden som var mellan samtalen. Jag höll din hand med ena handen och den andra handen på ratten, strök över dina fingrar med mina fingrar och precis när vi båda började känna att nu är det läge för en lite längre paus så såg vi skylten, skylten det stod Abisko på. Då visste vi att det bara var 30 min kvar och nu kunde man ta på spänningen inne i bilen. Vi avverkade de sista milen utan problem och väl framme så parkerade vi nära stugan för att börja packa upp, det var sent på kvällen men det var lika ljust som mitt på dagen. Nyckeln skulle ligga i en kruka vid ett av uthusen och den låg tack och lov där. Vi packade ut bilen och in med kylvaror och gjorde oss hemmastadda.
Till slut så var vi klara, nu kunde vi bara njuta av att ha kommit fram. Vi gick ett varv runt stugan och ner till vattnet, kristallklart och kallt. Men förmodligen perfekt för ett morgondopp när vi vaknade imorgon bitti. Vi såg på varandra och gäspade samtidigt, det har varit en lång dag och nu skulle det bli skönt att sova. Vi gick tillbaka till stugan och gjorde klart de sista sakerna, borstade tänderna och kom överens om att vi tar ett gemensamt morgondopp när vi vaknar. Till slut kom vi in i vårt sovrum och klädde av oss, jag tvekade lite inför att ta av kalsongerna eftersom jag alltid sover naken. Men när jag såg att du tog av dig bh och trosor så åkte även mina kalsonger av. Vi la oss i sängen, gäspade samtidigt igen och efter att ha kysst varandra så sa vi god natt. Vi somnade nog båda två innan huvudet träffade kudden.
Vaknade av att en solstråle träffade mig i ansiktet, underbart sätt att vakna på. En snabb blick på klockan och såg att den var nästan 8. Kände mig utsövd så jag kände att det inte var någon idé att ligga kvar i sängen en vacker dag som denna utan tog på mig en morgonrock och gick upp. Klarblå himmel var det första jag såg när jag öppnade dörren och sedan en spegelblank sjö. Jag gick in igen och satte på kaffe innan jag försiktigt smög in i sovrummet men såg att du också var vaken. Satte mig på sängkanten och lutade mig framåt och kysste dig på pannan. -Badsugen? Frågade jag. Du bara log åt mig så jag hämtade en morgonrock åt dig och sa. -Inga grannar på flera mils avstånd så jag hoppar över badkläderna. Du svarade att du följer mitt exempel, dumt att blöta ner dem i onödan menade du. Vi gick ner till sjön och väl där så lät jag min badrock falla till marken och sedan gick jag ut i vattnet, friskt men skönt kunde jag konstatera. När vattnet gick upp till bröstet på mig så stannade jag och vände på mig. Såg hur du lät din morgonrock sakta glida av din kropp och ner på marken, såg hur din kropp kom fram mer och mer i takt med att morgonrocken gled ner, tills du var helt naken. Du var så vacker, så naturlig. Tittade på dig med förundran, ditt ansikte, dina nakna axlar och vackra armar. Dina bröst var så fina, naturligt fina, hur dina höfter formade helheten och dina lår. Såg att du hade tagit bort en del behåring på ditt sköte, inte för mycket och inte för lite. Kände hur blodet rusade till och att jag började styvna, tur att jag står i vattnet tänkte jag. Sakta gick du ut i vattenbrynet och tog ett steg i taget, det var som hämtat ur en dröm. Du var så oerhört vacker när du gled ut i vattnet och till slut kom fram till mig. Du närmade dig punkten där jag stod och jag insåg att du ville vara nära, insåg samtidigt att om vi skulle mötas i en kyss så skulle du märka att jag nu hade styvnat rejält. Han för en sekund tänka att det skulle kunna bli pinsamt men mer han jag inte tänka innan du var tätt intill mig och vi möttes i en djup kyss. Du böjde ditt huvud bakåt så du kunde se mig i ögonen och sa –Jag trodde kallvatten hade den motsatta effekten, och sedan log du. Jag kramade om dig och smekte dig över ryggen när vi möttes i ännu en kyss. Vi gick upp ur vattnet och nu kunde du även se mig helt naken, naken med ett stånd. Men du log igen på ett gillande sätt och med ens så var pinsamheten borta. Vi tog på oss morgonrockarna och gick tillbaka till stugan, väl där sa du att nu behöver vi värma oss, du tog min hand och ledde mig till sovrummet.

Du stannade vid änden av sängen och vände dig om, knöt upp min morgonrock och lät den falla till golvet. Jag gjorde detsamma med din morgonrock och sedan höll vi om varandra innan jag sakta la dig ner i sängen. Jag la mig bredvid dig och tittade på din kropp samtidigt som min ena hand smekte din hud. Smekte dig på kinden, ner över axlarna och ner över armarna, tillbaka upp samma väg till kinden för att sedan vända ner mellan dina bröst och ner till din navel. Vände upp och lät mina fingertoppar nudda ditt ena bröst. Såg hur dina bröstvårtor styvnade och blev hårda och böjde mig fram för att kyssa ditt ena bröst. Först på undersidan, sedan på sidan och sedan ovanför bröstvårtan. Jag kunde se hur den drog ihop sig ju närmare jag kom och till slut så kysste jag din bröstvårta, lät min tunga cirkla runt den och sög till slut in den i min mun. Samtidigt la jag min hand på det andra bröstet och smekte det sakta och försiktigt. Kysser mig upp över bröstet, upp på halsen och upp mot din mun. Särar på dina läppar med mina läppar och låter våra tungor mötas i en varsam men ändå intensiv kyss. Smeker samtidigt dina armar, bröst och mage med min ena hand, den andra handen har jag bakom din nacke. Flyttar mig neråt och sätter mig på knä mellan dina ben, smeker dina vader och upp på låren, runt på höfterna och över magen och tar sedan samma väg ner igen, ner runt höfterna, över låren och ner på vaderna innan jag lägger mig med mitt huvud mellan dina ben och försiktigt kysser dig på insidan av ditt ena lår. Märker hur du rycker till men inser att det är av välbehag, fortsätter upp på insidan av låret och byter sedan till ditt andra lår där jag kysser mig neråt. Smeker samtidigt utsidorna av dina lår med mina mjuka händer och upp över dina höfter. Närmar mig stället där låren går ihop, kysser mig närmare och närmare, centimeter för centimeter och precis när jag är vid dina blygdläppar lyfter jag upp min mun lite så jag inte nuddar dem, istället andas jag djupt på dem innan jag fortsätter bredvid dem. Drar min tunga på utsidan av dina blygdläppar hela vägen upp och sedan ner hela vägen på andra sidan. Mina händer har nu tagit tag i dina skinkor och jag drar dig tätt intill mitt ansikte för att till slut försiktigt kyssa dina blygdläppar med min mun. Låter min tunga spela över dem och sen sära på läpparna med tungspetsen. Sakta drar jag min tungspets mellan dina läppar hela vägen upp till din klitoris utan att nudda den, cirklar runt din klitoris och sedan ner igen. Känner att du är våt och att det rinner safter ner över min tunga. Plötsligt sticker jag in hela min tunga in i dig och låter den komma så djupt in i dig som det går. Drar sedan sakta ut den och låter spetsen vandra över din klitta innan jag använder hela tungan över klittan, mjukt och långsamt. Smeker med ena min hand över ditt venusberg med ett lätt tryck samtidigt som jag slickar dig djupare och djupare. Vill ha dig, vill ha hela dig...

Du vrider lite på dig när jag slickar dig, tittar och ser att du njuter, dina ögon är stängda och du andas tungt. Men jag inser att om jag fortsätter så kommer du att komma snart, och jag vill vara med. Kysser mig uppåt istället, upp över magen och upp över brösten, mina händer smeker hela din kropp samtidigt. Når upp till din hals och samtidigt som jag kysser din hals låter jag två fingrar glida in i dig, djupt in i dig, låter dem glida in och ut samtidigt som jag fortsätter från din hals och upp över kinden innan vi möts i en intensiv kyss. Du öppnar ögonen och jag ser dig djupt in i dem och säger, -Du är underbar, jag vill ha dig, jag vill komma tillsammans med dig. Du ler och svarar att nästa gång är det min tur men nu vill du känna mig inne i dig. Jag reser på mig så jag sitter på knä mellan dina ben, fortfarande ser jag dig djupt in i ögonen. Jag tar ett ordentligt tag runt skaftet på min hårda lem, man ser ådrorna tydligt och ollonet är blankt av alla försatser. Med ett ordentligt tag runt skaftet lägger jag ollonet mellan dina blygdläppar och sakta drar jag det upp och ner mellan dina läppar. Ser hur det rinner lite mellan läpparna och jag fångar upp dina safter med mitt ollon. Känner hur mitt ollon glider djupare och djupare in i dig. Släpper greppet och lutar mig fram över dig och låter sakta hela min hårda lem glida in i dig hela vägen. Känner hur du kramar om den när jag är inne i dig och drar sakta ut den, men inte hela vägen. Stannar precis när ollonkanten är vid dina inre blygdläppar och där vänder jag och kommer in i dig igen. Sakta och ömt, samtidigt som jag ser dig i ögonen låter jag min hårda pulserande lem glida in och ut i dig. Ökar takten lite samtidigt som jag tar tag i ditt ena ben och lyfter det upp på min axel. Känner hur jag kommer ännu djupare in i dig och samtidigt kan jag smeka din rumpa, krama din skinka och smeka dig längs med sidan. Drar mig sakta ur dig och lägger dig på rygg och drar dig till mig, du grenslar mig och jag ser hur hela min hårda lem glider in mellan dina läppar och djupt in i dig, sakta börjar du rida mig . Du böjer dig framåt och tar tag i mina axlar samtidigt som du ökar tempot. Du styr dig själv så nära orgasm du kan komma innan du med eldiga intensiva ögon ser på mig och utan att säga ett ord talar om för mig att nu vill du att jag tar dig till målet. Jag nästan vräker ner dig på rygg igen och med fasta händer så lyfter jag upp dina ben mot mina axlar och sedan kommer jag in i dig med min lem, djupt.. Hela vägen.. För att sedan börja ta dig djupare hårdare och mer intensivt. Märker att du är nära så jag släpper min sista spärr för att komma ikapp dig och helt plötsligt hör jag hur du flämtar högre och högre och stönar fram –Jag.. Jag.. Kommer.. Nu.. Samtidigt känner jag de välbekanta ryckningarna i pung och lem och jag besvarar dina stön med att trycka mig djupt in i dig och där släpper jag loss min egen orgasm. Känner hur jag sprutar min säd inne i dig och hur du samtidigt kramar om min lem med ditt sköte för att krama ur de sista dropparna.

Jag faller ner över dig och vi ligger i varandras armar, smeker varandra, kysser varandra och njuter av varandra en lång stund innan jag säger.
-Kaffet är klart, tur att det bara är morgon på vår första dag. Varpå jag kysser dig på pannan och går ut i köket för att hälla upp kaffe åt oss.

En man i sina bästa år som har skrivandet som en form av verklighetsflykt och självterapi. Oftast erotik, men även andra noveller kan förekomma.
Doczor75 är medlem sedan 2020 Doczor75 har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren