Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Otrohet i natten

Den hör lilla historien utspelar sig före det som händer i Tjejmiddagen. Den kan definitivt läsas helt fristående.

Otrohet i natten
Musiken smäktar. Några danspar svävar sakta runt på dansgolvet. Karin dansar tätt intill mig. Att dansa med Karin är nästan som ett samlag, hon smiter intill min kropp så fantastiskt och rör sig som om vi vore ett. Jag blir enormt påverkad av musiken, atmosfären och, inte minst, Karin och vår dans. Kan inte rå för det. Det verkar inte som om Karin har något emot det heller. Hon trycker sin kropp ännu tätare mot min. Känns som jag håller på att spränga tyget i mina byxor. Vi svävar sakta fram, lite gungande i musiken, men framförallt gungande i vår egen takt. Freonerna har tagit över. Våra kroppar styrs inte av någon av oss medvetet. Det är bara här och nu, att vila i hennes famn, röra sig med henne.

Musiken förför oss, vi förför oss själva. Känner en liten puss på min hals, eller bara inbillning? Min ena hand rör sig ner över ryggen på Karin, ner till hennes rumpa och stannar där. Så rund, fast och skön. Pussen kommer tillbaka. Jag lättar lite på huvudet. Ser på henne. Hon ser tillbaka, böjer sig fram. Våra munnar hittar varandra. Ingen tvekan, läpparna möts. Munnarna är redan halvöppna. Våra kroppar rör sig bara lite, lättjefullt, nära. Kan känna varenda del av Karins kropp. De små fina brösten under den tunna klänningen, hennes höfter som rör sig mot mig, rumpan under min hand. Känner musklerna som rör sig. Känner våra munnar mot varandra, tungor som börjar leta. Vår rörelse stannar av. Vi är bara tryckta mot varandra, förenade i våra munnar. Står där i mörkret med musiken som fortsätter att smeka oss ”I can’t stop loving you….”.

Karin lösgör sig lite lätt. Tar mig i handen. ”Kom”, viskar hon. För mig ut ur rummet, leder mig uppför en trappa. Hon öppnar en dörr, stänger den igen. Öppnar en annan. Drar med mig in i det mörka rummet. Lägger armarna om mig, vi förenas åter i en kyss. Hon smakar gudomligt, rör sig mot min kropp, gnuggar höfterna mot min nu mycket blodfyllda lem. Mina händer hittar blixtlåset i klänningens rygg. Drar ner det och klänningen faller till golvet. Hon står där, nu bara med ett par trosor. Karin tittar på min skjorta. Knäpper upp några knappar, slutar och sedan i ett svep drar till. De andra knapparna sprätter i väg i rummet. Känner hennes händer på mina byxor. Smeker mig och hittar knapparna. Byxorna faller till golvet. Hon tar tag i mina kalsonger, med lite möda drar ner dem. Min lem sprätter upp. Hon böjer sig ner, smeker min hårda kuk, slickar på den. Suger in den lite i munnen.

Karin tar mig åter i handen. Leder mig fram till en säng. Hon drar av sig sina trosor, lägger sig ner och drar med mig ner på sig i sängen. Våra munnar hittar varandra. Vi leker med tungorna, samtidigt som våra kroppar rör sig mot varandra. Karin tar tag om min kuk, ”kom, kom in i mig. Vill ha dig, måste ha dig”. Hon leder mig in i sig. Jag känner hur jag sakta försvinner in i hennes varma, våta sköte. Vi börjar röra oss mot varandra. Så himmelskt. Hennes små bröst med styva vårtor gnids mot min bringa när vi älskar. Än så länge sakta. Vill känna, vill uppleva, vill spara varje sekund i våra sinnen. Jag glider så skönt in och ut i hennes varma inre. Hör hur hon gnyr allt mer. ”Kom, knulla mig, vill ha dig djupt i mig. Åhhh, jag är så nära. Knulla mig mer, djupare, kom i mig. Åhhh, Gud, vad härligt. Nu, nu ja kom i mig. Fyll mig med din potenta sperma, spruta i mig, nu, nu nu”. Hennes röst ökar i styrka. Det sista skriker hon nästan ut.

Jag är djupt i henne, känner hur hon krampar, hur hennes inte muskler jobbar, mjölkar mig. Nu känns det där underbara, sammandragningen från mellangården, genom pungen och prostatan. Känner hur jag sprutar ut långt inne i henne. Vi fortsätter att röra oss mot varandra, genom våra orgasmer. Efter en stund ligger vi bara stilla. Vill inte lämna henne, vill fortsätta känna hennes kropp mot min.

Vi kysser varandra, säger inget, bara ser varandra, kysser, smeker varandra. Så underbart. Kramar om hennes bröst, ryms precis i min hand, bröstvårtan kittlar mitt i handflatan. Så sköna, så perfekta. Jag har inte lämnat henne, fortfarande är jag där inne. Karin börjar sakta röra sina höfter, bara lite lätt, mot mig. Trodde jag hade slaknat, men känner att blodet nu är på väg tillbaka. Har aldrig tidigare upplevt detta. Blir hård igen, utan att ha lämnat den underbara grottan. Hennes rörelser blir mer påtagliga. Jag börjar röra mig mot henne i samma takt. Vi är helt förenade. Munnar, bröst mot bringa, min kuk långt där inne i henne.

Hela hennes kropp är som en perfekt syntes mot min kropp. Våra rörelser är automatiska och synkroniserade, vi rör som en, inte två kroppar. Fullständig harmoni mellan ying och yang. Mellan att ge och ta, vem som ger och vem som tar? Vet inte. Vi är förenade i ett. Rörelserna, kropparna sköter sig själva. Vi är bara fullt upptagna av att känna, njuta, vara i stunden. Finns inget förr, ingen framtid – bara nu.

Våra kroppar börjar röra sig allt snabbare. Känner hur Karin pressar sitt sköte upp mot mig, medan jag pressar mig in i henne. Långt in. Känner hur hennes slida kniper om mig, hur den smiter om mig som en perfekt handske, men en handske som rör sig, masserar mig. Vår andhämtning ökar. Trycket byggs upp igen. Karins kropp spänner sig allt mer. Rör sig lite ryckigare, pressar sig mot mig, hårdare och hårdare. Snabbare och snabbare. ”Ja, kom, kom, kom. Nu är det nära. Ohhh, så skönt, så fantastiskt. Kom, kom”, stönar hon. Vet inte om jag säger något. Försöker följa, försöker komma så långt in som möjligt, och så långt ut som möjligt utan att vi förlorar kontakten. Trycker mig in igen. Långa hörda stötar nu. ”Ja, ja, jag kommer strax”, stönar jag.

”Nu, nu, kom nu. Jag klarar inte mer. Måste släppa loss, måste få komma. Vill ha dig i mig, kom i mig, knulla, åhhhhh, nuuu, jaaa”, ropar Karin, andas häftigt och hennes kropp spänns, pressar nästan ut mig, när jag trycker mig in en sista gång, känner att jag kommer för den andra gången.

Våra kroppar är helt svettiga, vi är helt slut. Ligger bara där tätt, tätt ihop. Andas, gnyr ”åhhh, det var underbart. Har velat detta hela kvällen. Nej, velat det länge, ända sedan vi badade nakna allihop i somras. Tack, det var fantastiskt”, mumlar Karin.

”Jag med, har haft ögonen på dig också, varit så kåt när jag sett dig. Tack, älskling, tack”, säger jag. Sedan ligger vi där, smeker varandra lite lätt och bara är.

”Vi måste nog försöka gå ner till de andra igen. De börjar nog undra. Arvid hade ögonen på Hanna, såg jag. Men hur är det med Eva?”, säger Karin. Eva är min hustru sedan några år och Arvid är hennes man. Hanna är den tredje i deras tjejgäng. De har hållit ihop sedan högstadiet och gymnasiet. Sedan gick de lite olika vägar, men träffas och umgås ganska ofta. Utnyttjar sina nätverk och hjälper varandra. De har inga hemligheter för varandra. Misstänker att Karin och Hanna vet minst lika mycket om mig som Eva gör. Just nu troligen mera. Ibland umgås vi, som nu, även parvis och vi har rest tillsammans. Alla är vi naturalister när det är möjligt, så vi har sett varandra en hel del tidigare.

Nu är vi tillsammans med ytterligare sex personer på en liten kräftskiva hos ett par, som jag inte träffat tidigare. Undrar vems säng vi har begagnat oss av. Nå, det är nog dags att smyga tillbaka. Hitta kläderna och ta ett litet farväl av varandra medan vi är ensamma. Ser att Karin nu har fått på sig sin klänning. Håller trosorna i handen. ”Måste gå in på toa och städa mig lite. Tack för en oförglömlig och välbehövligt litet äventyr. Kanske för vi något mer tillfälle, det skulle jag tycka om”, säger Karin. Jag nickar, ger henne en kyss och hon försvinner i väg.

Jag letar upp mina kläder, sätter på mig kalsonger och byxor. Skjortan kan jag bara knäppa delvis, flera knappar saknas. Det är som det är. Måste tillbaka till de övriga, men bör nog också passera en toalett och tvätta av mig lite. Luktar nog sex lång väg….

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren