Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Apotekaren tar semester

Det hade varit en stressig sommar. Stressen av att vara ensam i butiken nästan hela sommaren då min medarbetare hade haft semester, samtidigt som det hade varit full fart i apoteket. Ja, jag är apotekare, eller farmaceut, som det egentligen heter. Har min egen lilla butik med så gott som fullt sortiment.
Förutom de receptbelagda läkemedlen så finns en lång rad andra produkter för skönhetsvård, fotvård, munhygien, intimprodukter och ja, lite allt möjligt. Nästan som en mindre diversehandel, brukar jag säga. Att vara apotekare är kanske inte världens mest sexiga yrke, men kräver en stor kunskap om olika preparat, hur de passar ihop och hur de ska tas. Läkarna skriver ofta ut nya mediciner, utan att tänka på eller förstå hur de passar ihop med de preparat som patienten redan tar. Här har vi apotekare en stor roll och ibland måste vi varna för att kombinera och ibland till och med gå tillbaka till läkaren för att patienten ska få ett annat medel.

Men oftast är det rutin. Kunderna kommer, visar legitimation och säger vilka mediciner de ska ha, om det finns flera på deras förskrivningslista. Dagarna kommer och dagarna går, den ena kunden avlöser den andra. Ibland händer något lite udda. Som när en kille, kanske 20 år eller yngre kommer in och vill köpa kondomer. Han stammar lite och ser lätt nervös ut. Frågar vilka som är bra och vad jag kan rekommendera. Vårt sortiment är väl inte så stort, men vi har ett par olika märken. Han säger att han vill ha en så tunn som möjligt. Jag tar fram ett paket. Frågar om han vill ha ett paket med tio eller trettio. Han svarar trettio, betalar och går ut.

Jag måste beskriva mig själv. Jag heter Elise och är 40 år, 168 cm i strumplästen och väger 59 kg. Ljuslockigt hår som jag brukar ha halvlångt och, oftast, utsläppet. Många säger att jag är ganska söt. Lite lagom kvinnligt rund, inte stora bröst, men jag trivs med dem. Just nu ensam, efter att min relation sprack före sommaren. När vi inte kunde ta semester tillsammans tog han en resa till Teneriffa, och det gick som det gick. Han träffade en yngre villig kvinna och hade haft sex hela semestern. Ja, så mitt liv rockar inte riktigt.

Lite senare på eftermiddagen kommer killen som köpte kondomerna tillbaka. Rodnar och säger att han nog inte vet hur man gör. Han har försökt, men får bara på den lite grann. Sedan undrar han om det finns någon hjälp, om jag kan visa hur man gör. Är han för stor för att använda kondomer?
– Det har jag aldrig hört talas om, säger jag. Hur menar du att du vill ha hjälp?
– Ja, alltså, visa hur man gör, stammar han och blir högröd i ansiktet.
– Men, du vi har ingen sådan service. Det brukar aldrig vara några problem. Har du ingen att fråga?
– Ne, ne, nej. Jag ska träffa en tjej i morgon och vill vara beredd. Kan inte hålla på och fumla om det blir något. Jag har aldrig gjort det tidigare. Varit med en tjej, alltså.

Killen ser ju trevlig ut, och så oerfaren, verkar det som. Vad skulle jag göra? Kan ju inte be honom dra ner byxorna och visa honom här i butiken!
– Jag stänger klockan sju, hör jag mig själv säga. Kom strax innan så ska vi se vad problemet är när jag har stängt för dagen.
Åhhh, Gud, vad gör jag? Men jag blev både rörd av hans berättelse och intresserad att se vad som var så svårt.

Fem minuter i sju kom han tillbaka till butiken. Hade kondompaketet med sig. Jag bad honom vänta ett tag, var tvungen att klara av den sista kunden och sedan stänga och låsa.
– Kom med här bakom, så får vi se vad du inte tycker fungerar. Jag vet inte riktigt hur vi ska göra, men pröva att trä på en kondom på den här dildon, säger jag och tar fram en av de produkter vi säljer.
Han tar fram en kondom, öppnar det lilla paketet och sätter den på dildon. Det går hur fint som helst.
– Det verkar ju inte vara några problem. Du gör precis på samma sätt på din penis. Men se till att du är riktigt hård först. Svårt att trä på om den är mjuk.
– Jag har försökt, säger killen. Men det fungerar inte. Och jag har runkat upp den så den är hård och stor.
– Mmm, vad vill du att vi ska göra? Vill du visa din penis och hur du gör?

Det här är ju inte riktigt klokt! Står jag här och föreslår att han ska hala fram sin lem och visa den för mig? Vad är det jag gör? Och säger? Killen rodnar nu om möjligt ännu mer, men börjar knäppa upp byxorna och drar ner dem och kalsongerna. Oh, my God, vilken penis, ja kuk! Den är nog 18-20 cm lång och ser riktigt tjock ut. Och den står nu rakt ut, inga problem med erektionen. Tror aldrig jag sett ett så stort ollon, lite lilafärgat. Så vackert!

Han tar fram en kondom, öppnar den och försöker rulla på den. Bara ollonet kommer in. Hur han än drar och försöker rulla vidare, så går det inte. Jag kan inte hjälpa mig själv, tar tag om skaftet och försöker också. Det går inte. Jag hämtar ett måttband, måste mäta hur tjock han är. Får det till drygt 15 cm i omkrets, dvs en diameter på drygt fem centimeter. Nu förstår jag hans problem. Några kondomer i den storleken har vi inte. Mitt råd måste bli att han får hitta någon annan butik.

Samtidigt står jag nu där med hans enorma kuk i mina händer. Den är så skön och utan att tänka på vad jag gör runkar jag honom sakta. Dessutom är jag nu själv rejält kåt och känner att mina trosor har blivit blöta i grenen. Undrar hur en sådan här kuk känns? Har inte haft sex sedan min sambo försvann. Här står jag med denna fantastiska skapelse och vill bara känna mer på den, känna den i mig.

Jag böjer mig ner, slickar lite lätt på ollonet. Smakar lite salt och, faktiskt, tvål. Min mun slukar mer av kuken, känner hur ollonet retar svalget. Leker med tungan, slickar och suger. Han verkar laddad. Vill inte att han ska komma i min mun. Slutar suga.
– Sätt dig här på stolen, säger jag. Har du aldrig varit med en kvinna förut så är det dags nu.

Jag drar snabbt ner mina trosor, knäpper upp min apotekarrock och sätter mig över honom. Riktar in kuken mot min nu plaskvåta fitta och sjunker ner på honom. Vilken känsla när han kommer in. Känner hur hans ollon banar väg in i mig, vartefter jag sänker mig ner. Åhhh, det tar stopp, kan inte få in hela, känner hur ollonet är längst in. Börjar rida honom, sakta, sakta. Vilken upplevelse! Blir helt uppfylld av honom, så underbart. Har aldrig haft en sådan bamse i mig tidigare. Jag rör mig över honom, vill att det aldrig ska ta slut. Han börjar stöna och jämra sig. Tar tag hårt i mig och så kommer han. Sprutar och pumpar ut sin sädesvätska i mig, tre fyra kraftiga sprut. Och då, utan förvarning, kommer jag också. En orgasm som matchar storleken på kuken. Finns det ett samband? Nej, nej, storleken har ingen betydelse! Det säger alla – men de har fel. De har inte upplevt den här modellen.

Jag sitter kvar på honom. Han är fortfarande hård och, tror jag, ännu tjockare. Går det att rida vidare? Jag börjar röra mig lite igen. Kniper med mina inre muskler och känner hur han svarar. Nu är det riktigt våt och kladdigt, av våra förenade vätskor. Friktionen är lite mindre, men fortfarande så skönt att ha honom där i mig, känna hur han fyller mig med både kuk och säd. Nu kan han hålla på längre, vi rör oss tillsammans, njuter av upplevelsen. För att vara oskuld är han en naturbegåvning. Efter en stund ökar vi farten helt automatiskt, tills vi når en takt där det slaskar och låter i hela butiken. Tur att vi är ensamma. Nu närmar jag mig igen, vill få den där fantastiska orgasmen en gång till. Min fitta kramar och kniper om honom, mina ben vill sluta sig om honom när jag kommer i min andra orgasm. Det verkar som om mina kramper även får honom att spruta en andra gång. Hur mycket finns det i hans pung? Det känns som han fyller mig med sin vätska helt, och det rinner ner utefter hans kuk, ner på stolen och golvet.

Svettig stiger jag av honom. Hämtar en handduk och torkar av honom. Håller i kuken som nu är lite mjukare, men fortfarande enorm. Torkar honom noga och verkligen får tillfälle att inspektera detta monster. Så fantastiskt. Ber honom att torka mig. Vill känna hans händer på min fitta, min kropp.

Omtumlade reser vi oss upp, tittar på varandra. Han rodnande och med ett stort leende börjar jag skratta, han stämmer in. Där stor vi halvnakna och skrattar!
– Tack, säger han. Det var fantastiskt! Hur gick det för dig? Jag hade ju ingen kondom.
– Ingen fara, jag äter piller. Dessutom är det nog jag som måste tacka för en oförglömlig upplevelse. Ta vara på den där bamsen. Han kommer att glädja många kvinnor. Du behöver inte vara orolig för att inte kunna tillfredsställa en kvinna. Lycka till i morgon, och glöm inte att köpa stora kondomer.

Ja, detta var ett exempel på upplevelse som apotekare. Sällsynt men så fantastiskt. Nu har jag jobbat hela sommaren och dags för att ta lite ledigt. Min medarbetare är tillbaka och en nyutexaminerad farmaceut ska jobba medan jag är borta. Tillsammans kommer de att kunna klara verksamheten.
Min mamma har bokat en resa till Madeira för oss två. Tanken är att vi först ska vara i Funchal en dag för att sedan åka till ett speciellt ställe, en riktig retreat. Bara vi två och en massa böcker, sol och bad.

När vi landar på Madeira är vädret sisådär. Lite regn i luften, men varmt och skönt. In till hotellet, packar upp och går sedan ut för att få lite att äta. Skönt att bara promenera runt i en tunn sommarklänning. Vinden smeker in och omfamnar mina ben, det är så skönt att bara gå och vara. Känner hur vinden smeker mig hela vägen upp till mina trosor, ja känns faktiskt igenom dem.
Nere vid marknaden hittar vi en fiskrestaurang, den verkar trevlig. Vi går in och beställer var sin Sea Bass. Helstekt. Den kommer in, fisken är färsk och god, men helt utan krusiduller. Med ett gott vin, känner vi oss betydligt bättre till mods. Vi vandrar tillbaka till hotellet. Tar en öl i baren och går sedan upp för att lägga oss och sova.

Mamma och jag har rest tillsammans flera gånger tidigare. Ibland är pappa med också. Oavsett brukar vi alltid dela säng och tycker det är skönt att bara ligga och slöprata. Ibland ge varandra en kram, eller smeka varandra lite lätt. Om pappa är med kan det bli lite mer än bara smekningar. Han har lätt för att bli upphetsad när vi alla ligger nakna. Men med mamma är det bara närhet och mysigt. Min mamma är ungefär som jag i längd och vikt. Lite mulligare med åren, hon har ju fyllt 65, men fortfarande en nätt figur. Det är klart att jordens dragningskraft har gjort att brösten blivit lite hängiga, men ser fortfarande fina och relativt fasta ut. Jag vet att de är hur mysiga som helst att smeka och leka med.
Jag berättar om killen som ville köpa kondomer. Märker att mamma blir intresserad och vill veta mer detaljer, så jag försöker beskriva hur hans penis var och sedan vad jag gjorde. Hon tycker både att jag gjorde fel och rätt, samtidigt. Jag var tvungen att visa hur lång och tjock han var och beskriva känslan av att bli uppfylld. Ja, vi har en sådan naturlig relation att vi kan prata om det. Så jag säger att han var flera nummer större än pappa, som ju inte har en direkt liten penis. Vi har bägge erfarenhet av den, men det är en annan historia. Nu märker jag att mamma börjar onanera. Låter så skönt, och jag blev lite våt bara av att berätta. Det slutar med att vi ligger där bredvid varandra och gnuggar våra fittor och klittor. Stönar i kapp. Känner hur sängen skakar och vibrerar när mamma kommer. Tätt därpå är det min tur.

Efter en stund kramar vi om varandra. Säger god natt och somnar.

Nästa dag gör vi en utflykt till en av alla levador och vandrar längs den lilla kanalen som leder vattnet ner till olika odlingar. På eftermiddagen hämtar vi vår hyrbil. Gör upp en lista på vad vi behöver köpa med oss till retreaten. Den lilla servering som finns där stänger klockan sex, så mat får vi laga själva. Det blir en lång lista med mat och vin vi vill ha. På vägen till retreaten måste vi handla allt.

När vi kommer fram finns det en linbana som går rakt ner ca 300 meter till stranden och husen där vi ska bo. Linbanan stänger klockan sex på kvällen. Det finns inga andra vägar dit, möjligen med båt. Där nere är det ett mikroklimat, även med sämre väder för övrigt är det nästan alltid varmt och skönt. Det kan regna, naturligtvis, men oftast skiner solen. Det finns en stenig strand, massor med bananodlingar och en stor trädgård med alla möjliga växter och blommor. En oas!

Vi tar linbanan ner med alla våra saker, checkar in och får ett litet hus med sovrum, vardagsrum, kök och en egen uteplats, en terrass. Det finns även en grill, om vi vill grilla. Huset och uteplatsen är helt privat. Vi packar upp och gör oss hemmastadda. Tar sedan en promenad längs vägen bort till piren, där även serveringen finns. Sätter oss och köper lite lunch. Tror att vi är de enda gästerna på stället.

Efter en stund kommer det en man promenerande. Säger Good afternoon, beställer en öl och sätter sig vid ett av de andra borden. Han tittar på oss och frågar:
– Precis kommit hit? Ska ni också bo här eller bara på kort besök?
– Hej, säger jag, vi har kom gör en lite stund sedan och ska stanna fem dagar.
– Jag har varit här i två dagar och stannar ytterligare fem, säger mannen. Det är enormt skönt att bara vara här. Ingen jäkt, inga måsten, ingenstans att åka, bara vandra på stigarna, sola, läsa och, ja, bara vara.

Mamma och jag ger varandra menande blickar. Mannen, kanske 60 år, lite gråa hår. Ser välbyggd ut, trevliga skrattrynkor i ansiktet. Kanske 175 cm och runt 80 kg, gissar vi. Han har en enkel tenniströja och ett par shorts samt sandaler. Ser lättsam ut. Vi börjar prata och förhöra oss om stället.

– Finns inte mycket att berätta, säger han. Vad ni ser är vad som finns. Det kommer ibland några och bara besöker stället under dagen, tar sedan linbanan upp igen innan de stänger. Annars är det väldigt privat och lugnt. Och där man bor kommer inga andra gäster än de som också bor här. Men även de ser man oftast inte till mer än här på restaurangen, eller när de tar en promenad.
– Ni har väl köpt mat med er? Annars kan ni beställa här det som ni vill laga till på kvällen, fortsätter han.
– Jo, vi förstod det. Har köpt en massa, både mat och vin. Ska nog klara oss, i alla fall några dagar. I värsta fall får vi väl ta linbanan upp och åka och handla. Kostar ju bara tio euro att åka tur och retur med den. Problemet verkar att kunna parkera där uppe. Vi hittade precis en plats, men sedan var det fullt.
– Ja, jag vet. Många parkerar efter vägen. Är väl inte tillåtet, antar jag, men vad göra? Ja, nu ska jag ta och laga lite lunch. Vi kanske ses när vi är ute och går eller här på serveringen. Finns inte så mycket annat att göra. Jag är dock mest i mitt hus eller på uteplatsen och sola, läser eller skriver.

– Trevligt att träffas, säger jag, men får man fråga vad det är du skriver?
– Mmm, vet inte. Inte så stolt över mitt skrivande. Jag har skrivit mycket tidigare, men då facklitteratur och artiklar. Men nu blir det lite annat…
– Du behöver inte berätta, ursäkta om jag var lite för nyfiken.
– Ja, det är så att jag numera lever ganska ensamt, utom när jag jobbar. Träffar inga kvinnor, har bara mig själv och min fantasi. En fantasi, som ersätter den vanliga samvaron.
– Och…?
– Jo, jag skriver små noveller till nätet. Noveller som många tycker om att läsa och få lite upphetsning av, säger han.
– Va, skriver du erotiska noveller, utbrister jag.
– Ja, svarar han, inget som jag riktigt vill prata om. Skäms lite, faktiskt.
– Varför då? Är de inte bra? Men om många läser dem, måste de ju vara bra. Kan inte jag få läsa. Jag är säker på att min mamma också vill. Vi är väl lite nördar på sådant.
– Oj då. Det väntade jag mig inte. Men ni kan gå in på och läsa. Berätta gärna hur ni upplevde dem. Eller jag kan sända en helt nyskriven, som inte är publicerad ännu. Vill gärna höra vad ni tycker. Var bor ni?

Vi säger var vi bor och han säger att han kommer förbi med novellen lite senare. Sedan går han iväg. Mamma och jag tittar på varandra. Det här kan bli en intressant vistelse. Lite erotik att läsa i solen. Efter att ha ätit går vi tillbaka till ”vårt” hus. Klär av oss och går ut på uteplatsen. Vi är båda naturalister och tycker om att sola och vara nakna.

Det finns två solstolar. Vi smörjer in varandra. Härligt att bli insmord av varma, mjuka händer. Känner att mamma smörjer lite mer noggrant på mina bröst och lår. Ser till att solkrämen verkligen täcker alla delar, även i skötet. Härligt. Sedan smörjer jag in mamma. Lika noggrann när det gäller hennes fina bröst, mage, lår och fitta. Känner att hon redan är våt när jag kommer till de intima delarna.

– Lite kåt? Är det den där mannen som får dig våt? frågar jag.
– Mmm, och att han skriver erotik. Och visst är han sexig? Undrar hur han är för övrigt. Kanske kan jag förföra honom? Han har ju inga kvinnor i sitt liv, säger han. Kanske kan vi ha kul alla tre tillsammans?
– Låter som en plan, säger jag. Men vi får gå varligt fram. Tror han är lite av en enstöring, inte släpper in folk så lätt.
– Kanske, får se. Han kommer med novellen, sedan får vi se när vi diskuterar den med honom, säger mamma. Vad skulle han säga om vi bjuder in honom och är nakna?
– Sakta i backarna. Då skrämmer vi verkligen bort honom. Låt oss ta det lite varligt.

Vi lägger oss ner och solar. När det knackar på dörren tar jag på mig ett solskynke och går och öppnar. Där står han, nu med en liten bunt papper i handen.
– Hej, vill ni fortfarande läsa? Jag är spänd på vad ni tycker, du och din mamma. Kanske kan vi prata i morgon? säger han.
– Oh ja, vi vill verkligen läsa. Hur spännande som helst. Vi läser nu direkt. Vill du inte komma och ta en drink sedan?
– Tack, gärna, men bara om jag får laga mat, grilla, åt er. Okey om jag kommer kl sex. Passar väl bra med tanke på novellen? Ursäkta det dåliga skämtet, säger han sedan.
– Ingen fara. Välkommen. Vi tar drinken utomhus, så kom lättklädd.

Jag går tillbaka ut till mamma på terrassen. Hon tar förstasidan, börjar lösa. Ger den sedan till mig. Jag sneglar på henne. Ser hur hon läser med växande intresse. Hon håller bladen i ena handen. Den andra ligger på hennes lår. Ser hur hon sakta börjar smeka sig. Jag börjar läsa, efter en stund blir jag varm, pirrar skönt i kroppen. Han kan verkligen skriva. Får det att kännas när jag läser. Intryck och känslor går rakt in i kroppen, från ögonen, ner via brösten, naveln och in i den djupaste delen av fittan. Även jag blir våt, måste ta en hand och smeka mig själv. Så fantastiskt, en enastående berättelse, både handling och erotik, samtidigt. Spännande, kan inte släppa sidorna. Kastar mig över dem vartefter mamma är klar med en sida.

Nu ser jag att mamma inte bara smeker sig helt lätt, hon har tre fingrar inne i slidan och gnuggar klittan med tummen. Ser att jag inte är sämre. Vi läser och onanerar. Stönar och gnyr. Riktigt bra berättelse, den har i alla fall avsedd inverkan på både min mor och mig.

Novellen handlar om en lite äldre man som raggar upp en kvinna i hotellbaren. Efter att de haft sex, går kvinnan ner till baren och bjuder in den unga kvinnan som står i baren. Sedan fortsätter deras lekar mer eller mindre hela natten. Mycket sex och en hel del mer kinky inslag. Vi blir rödflammiga, kåta, våta och, till slut, tillfredsställda när vi läser och onanerar. Men det känna som en ganska tom tillfredsställelse efter vad personerna i novellen upplever. Vi behöver den äkta varan. Det är inte bara den direkta kroppskontakten, utan än mer känslan att bli uppfylld av en varm, hård, ådrig och pulserande kuk. Tänk om vi hade den där killen på apoteket nu här hos oss.

– Klockan är halv sex. Vad ska vi bjuda på? Och vi måste väl ta på oss något? Kan ju inte ta emot honom nakna, vet inte vad han är för typ ännu. Bikini eller något mer?
– Bikini tror jag, vi sa ju lättklädd, säger mamma. Vi har öl och vin, han får välja, tycker jag. Jag tar fram en solklänning att ta på om han kommer fullt påklädd, bara om det behövs.
– Okey, jag dukar fram och tar den röda bikinin. Du vet den som är ganska djärvt skuren, men ändå ganska oskyldig. Framhäver men visar inte…
– Då tar jag den blå, lite samma som din, men kanske lite mer rekorderlig. Jag är ju ingen ungdom längre.

Vi dukar fram och klär på oss. Strax knackar det återigen på dörren. Mamma går och öppnar. Hon ser urfin ut i sin bikini. Precis rätt. Mannen har bara ett par badbyxor på sig. Bra, då behöver vi inte klä på oss heller.

– Kom in. Kul att du vill komma in, trots retreat. Vi presenterade oss aldrig riktigt. Jag heter Siv och det här är min dotter Elise.
– Trevligt, jag heter Anders. Det blev ju bara prat förut om mina noveller och sånt. Missade också presentationen. Kul att träffa er.
– Men kom in. Vad vill du ha? Vi har bara öl eller vin att välja på. Men det finns vitt eller rött vin, fast det vita har inte hunnit bli kallt ännu. Vi missade att sätta in det i kylen.
– Öl blir jättebra. Vin kan vi dricka till maten senare. Hoppas ni äter kött, jag har några fina lammkotletter som jag tänkte grilla. Jag gillar ju lammkött, kanske ni märkte i min novell, säger han och skrattar lite.
– Jo, vi märkte det och en del annat också, säger mamma lite avvaktande.

Jag går och tar fram öl och en flaska rödvin. Jag dricker också gärna öl, men jag vet att mamma hellre vill ha ett glas vin. Vi går ut på terrassen, står och tittar ut över vattnet.
– Det är rogivande att se ut över havet, kunna se riktigt långt, bara vila blicken, säger jag när vi står där. Du har ju varit här några dagar, antar att du har sett dig mätt på vattnet.
– Det gör man nog aldrig, i alla fall inte jag, säger Anders. Men nu har jag ju dessutom två vackra damer att vila blicken på. Ni måste ursäkta, men jag är lite av en betraktare, älskar att se på kvinnor. Och, om jag får säga det, är ni perfekta i det avseendet.
– I det avseendet, frågar mamma. Hur menar du då? Som kvinnor eller som personer?
– Vet inte så mycket om personer ännu, men som kvinnor. Ni har det som kvinnor har, men mer perfekt. Rörelserna, formerna, sättet att vara. Ursäkta om jag är för direkt, men ni är båda två enormt vackra när ni står där med havet i bakgrunden. Kunde jag måla, skulle jag vilja göra det nu, en vacker tavla.
– Smickrare där. Vi är väl ganska ordinära, bortsett från omgivningen här. Det är den som förtrollar. Men, skål nu, säger jag lite avledande.
– Skål och tack för komplimangerna, säger mamma, som nog inte vill släppa diskussionen om utseendet. Jag tycker du ser bra ut, en härlig man, ser ut som om du tränar en del. Måste säga att du har en vacker kropp och trevligt att du vill visa upp den. Jag, vi, tycker om att inte ha så mycket kläder på oss, när vi är själva. Tycker att det är skönt att gå omkring som Gud skapade oss.
– Men mamma då, du skrämmer bort Anders. Vi kan väl ta det lite lugnt.
– Det är ingen fara, säger Anders. När jag är själv, brukar jag inte ha några kläder heller, om vädret tillåter, alltså.
– Då så, det avgör det, säger mamma och knäpper upp sin överdel. Slänger den på en stol. Då får du stå ut med att åtminstone jag tar av mig. Sedan kliver hon även ur sin underdel.

Ohh, nu står hon där helt naken, inte ens ett hårstrå som skyler. Vi vaxade oss ordentligt tidigare. Ska jag också ta av mig? Det vore härligt. Medan jag tvekar ser jag att Anders drar av sig sina badbyxor. Går långsamt bort och lägger dem på stolen. Nu står han också helt naken. Inte det minsta blyg eller obekväm heller. Jag betraktar hans kropp. Den är välformad, smala höfter, ingen gubbmage, kanske ingen sexpack, men mycket muskulös för övrigt. Lite senig. Låren ser vältränade ut, springer eller skidar nog en del? Och, och…. Välhängd är han också. Lite fast, hänger lite åt vänster, PTV, som skräddaren skulle sagt.

Min tur att bekänna färg. Tar långsamt av mig bh-n. Vill göra det lite mer sensuellt, utan att verka alltför utstuderad. Knäpper upp där bak. Låter ena axelbandet falla ner och blottar först ett bröst. Sedan det andra. Tar bh-n i handen, lägger den varsamt på stolen, böjer mig fram. Känner hur han ser på mina bröst, hänger lite ner när jag lutar mig fram. Jag har en naturlig C-storlek, inte små och inte stora. Mina vårtgårdar är ganska ljusa, lite knottriga, men bröstvårtorna är en blandning av rosa och bruna och står nu rakt ut som två geléhallon. Vänder ryggen mot Anders och börjar dra ner byxorna. Jag har en ganska rund rumpa. Mitt ex var mycket förtjust i den. Vill visa upp den. Tappar byxorna, böjer knäna för att komma åt att ta upp dem, då blir ju rumpan riktigt stor, rund, välformad och fin. Sedan böjer jag mig lite lätt fram för att ordentligt lägga byxorna på stolen. Står lite bredbent och böjer mig fram. Nu ser han nog.

Medan jag tar av mig, har det blivit helt tyst, inte ens mamma säger något. De måste ha uppskattat min show. Jag vänder mig om och går ledigt fram till dem igen. Tar mitt ölglas och höjer det.

– Så, nu är vi presenterade och lite ledigare, säger jag för att bryta tystnaden. Hur länge har du skrivit noveller?
– Ahhh, åhhh, måste säga att jag blev helt stum när först din mamma och sedan du klädde av er. Ni är, om möjligt, ännu vackrare nu. Tack, jag uppskattar det, säger Anders.
– Mmm, jag ser det, säger mamma och tittar ner på honom. Hans manlighet visar sig nu tydligt. Står nästan helt rakt ut. Den är lång och den ser ut att vara riktigt grov. Nästan som killen på apoteket. Han har blivit något av en måttstock numera.
– Jaa, ursäkta, men se det som en komplimang. Kan inte rå för det, händer alltid när jag ser vackra kvinnor. Synd att det inte är lika tydligt på er kvinnor, när ni ser något ni gillar.
– Oroa dig inte, säger mamma, vi gillar det vi ser. Du ser mycket fin ut, sexig, skulle jag vilja säga, speciellt när du pekar så där på oss. Och visst kan det ses på oss också, men lite mer subtilt. Vätska som glittrar lite och, om du ser noga, kan du se att blygdläpparna blir lite mer blodfyllda. Ja, du får titta, det är helt okey. Jag gillar att män ser på mig.
– Okey mamma, besinna dig lite nu. Ta det lite varligt. Det är trevligt med en vacker man med stånd, tycker jag också, men låt oss vara lite mer diskreta. Hur länge har du skrivit noveller, Anders?
– Det är faktiskt ganska nytt. Bara sedan i somras. Det började med att jag chattade med en kvinna på ix.nu. Hon var 22 och jag en gammal gubbe. Vi fantiserade om att ses. Det blev många och långa fantasier. Vi tyckte bägge att det var både roligt och upphetsande. Vår konversation blev till den första novellen, där vi turades om att berätta om vårt första möte. Mycket sex och mycket fantasi. Sedan blev det ett par till på hennes tema. Vi förlorade kontakten, men jag fortsatte att skriva. Lite varierande framgång.
– Spännande. Träffades ni i verkligheten? Du och en ung kvinna på 22. Måste ha varit spännande.
– Nej, det blev inget i verkligheten, men vi ville nog bägge. Hon var rädd för att folk skulle få reda på att hon var ute på en sexchatt och träffat en gammal gubbe. Som hon sa, det är ju helt galet.
– Men säg, hur upplevde ni novellen, fortsätter Anders.
– Den var spännande, bra skrivet, tycker jag. Och både jag och min dotter blev synligt påverkade. Kunde inte sitta still, om du förstår…
– Oj då, vad roligt. Det är ju meningen. Det ska vara upphetsande och spännande.
– Hur är det att skriva så. Blir du påverkad av det du skriver?
– Ja, jag får ofta stånd, speciellt när det börjar hetta till och jag inser vart det är på väg. Ofta sitter jag och skriver naken, bekvämast så. Historierna utvecklas medan jag skriver, vet inte själv vart de tar vägen. Så, ja, det är faktiskt både spännande och erotiskt för mig med.

Jag ser hur mamma nu tittar intensivt på Anders och hur hans penis, okey, kuk, står rakt upp där han sitter, lite bredbent. Pungen hänger vackert ner mellan låren. Helt plötsligt får jag sådan lust att känna på den. Väga pungen i min hand. Jag böjer mig fram. Sträcker ut handen med handflatan upp och får pungen i min hand. Den känns riktigt skön, tung och lite mjuk. Kulorna känns i min handflata, så jag kniper lite lätt runt dem. Så sköna. Jag är en pung-tjej. Vill krama och leka med dem, känna kulorna där inne och veta att det är de som är en del av livet, livets uppkomst. Sedan tar jag handen, smeker den sakta upp över kukskaftet. Hårt och samtidigt mjukt. Varmt, ådrigt. Kan inte få handen runt, han måste vara i samma klass som apotekskillen, tänker jag. Handen rör sig sakta, lite upp och ner. Sedan upp över ollonet. Tar det i handflatan. Lite klibbigt av försaft. Anders sitter bara helt lugnt under tiden. Låter mig utforska hans manlighet.

– Ursäkta, kunde inte låta bli. Den ser så inbjudande ut, mumlar jag med lite kåthes röst.
– Mmm. Skönt, riktigt skönt, svarar Anders, också han med lite hes röst nu.
– Förrätt, huvudrätt och/eller efterrätt, säger mamma lite undrande. Jag har också velat känna på den. Ser så god ut. Vad säger du Elise? Förrätt eller efterrätt? Lammkött till huvudrätt. I det här fallet är det nog du, min kära dotter som är lammköttet. Men vad säger du, Anders? Vill du leka?
– Med två sådana fantastiska kvinnor är det väl självklart. Vilken man kan säga nej. Och som ni ser är jag mer än redo. Får jag känna på er också? Eller är det bara ni som ska styra?
– Vi är lite dominanta, tar gärna för oss, säger mamma. Hoppas det är okey. Kom hit min gosse. Ställ dig framför mig. Vill smaka på vad du har.

Anders reser sig. Kuken vajar fram och tillbaka när han rör sig, en riktigt vacker syn och upphetsande. Jag vill fortsätta ta i den, känna den i mina händer. Men nu går han fram till min mamma. Ställer sig framför henne. Hon går ner på knä, tar tag om skaftet och slickar lite lätt på ollonet. Jag ser hur Anders liksom ryser till, uppenbarligen tycker om det. Hon tar in ollonet i munnen, suger på det. Kan inte se riktigt, men antar att hon låter tungan leka med det i munnen, runt om och bakom, på strängen där. Anders sluter ögonen, njuter fullt ut ser det ut som. Jag går fram, tar tag i pungen och kramar den mjukt. Så skön i mina händer. Ser hur Anders tar tag om mammas bröst, bröstvårtorna och tvinnar dem mellan fingrarna.

– Mmm, du smakar gott och skönt när du tar på mina bröst. Men nu vill jag se vad du går för, säger mamma och sätter sig på stolen. Lägg dig här över mig, du har varit en stygg pojke, som låter dig utnyttjas av två kvinnor.

Hon lägger ner honom över sina ben. Nästan som en pietà, fast med rumpan i luften. En fin rumpa har han, konstaterar jag. Nu kommer den nog att bli röd och vacker, som min pappas brukar bli. Mamma smeker först rumpan sakta med sina händer, känner sig fram för att besluta var hon ska smiska till först. Det första slaget med öppen hand träffar rakt på vänstra skinkan. Sedan ett likadant på högra. Jag hör hur Anders flämtar till. Var nog lite vassare än han trodde. Nu flyttar hon slagen längre upp, nästan på ryggen. Två-tre på varje sida. Flyttar sig neråt och smiskar mot skinkans nedre del. Jag kryper ner under mamma. Där ser jag hans kuk som sticker ner mellan hennes lår. Tar tag i den och suger in ollonet. Ohh, han är stenhård. Tror att smisket gör honom riktigt kåt. Suger in så långt det går. Känner smaken av försaft som nu flödar från honom. Hör hur mamma fortsätter att ge honom smisk.

– Okey, nu får det vara bra. Säger hon. Hoppas du vet att uppföra dig nu. Det var nog förrätten. Vi vill inte att det ska gå för dig ännu. Men du måste ha kvar din erektion hela tiden. Jag tror att min dotter kommer att se till den saken medan du lagar mat åt oss. Så, iväg nu. Hämta köttet och sätt igång grillen! Jag är hungrig.

När mamma är i den formen finns det inget stopp, bara att göra som hon säger. Det verkar som Anders förstår det också. Han går iväg, naken och med blossande skinkor, för att hämta köttet. Kommer tillbaka och börjar sätta på grillen.

– Bra, när du fått fart på kolen, kommer du hit. Jag vill att du nu får smaka lite förrätt. Vill bli ordentligt slickad. Elise, du ser till att hans stånd är lika hårt hela tiden. Du får göra vad du vill, men se till att han inte sprutar. Det vill vi ha senare!

Mamma sätter sig med benen isär, fittan är helt öppen och de inre blygdläpparna riktigt lyser ljusröda. Anders ställer sig på knä mellan hennes ben och sträcker ut tungan. Mamma tar tag i hans huvud och styr honom dit hon vill. Nu är han bara ett verktyg i hennes stävan att få tillfredsställelse. Jag går bakom honom, ser till att han stor bredbent på knä, vill komma åt hans pung och kuk. Tar ett ordentligt tag om pungen, kniper åt, gör nog både ont och skönt. Själv tycker jag känslan är enorm, att ha en man i mina händer, veta att jag har kontrollen över honom. Tittar upp och ser att hans kuk står rakt och fint. Glänser på toppen av ollonet, nästan så att försattsen droppar ner på golvet. Smeker bort det med ett finger och suger sedan av det. Han smakar gott. Ska bli smaskens att få suga av honom senare. Mycket lovande, vem hade förväntat sig detta på en retreat? Jag fortsätter att ha hans pung och kuk i mitt våld medan han alltmer högljutt slickar och även pullar min mamma med tre fingrar. In och ut, in och ut. Hör att hon gnyr av välbehag. Tror faktiskt att hon närmar sig dagens andra orgasm.

– Åhhh, ja, Gud, vad skönt. Sluta inte, fortsätt. Ohhh, jaaaaa. Nuuu, nuuu, jaaa mera, fortsätt. Åhhh, stönar hon. Ser hur hennes kropp rister till när orgasmens vågor sköljer över henne.
– Såå, nu får du fortsätta med maten, säger hon efter en stund. Och du, Elise, har din uppgift! Han måste vara hård och styv. Ge honom ett bröst att suga på. Det brukar fungera på kåta män. Och se för guds skull till att han inte bränner sig på grillen, nu när han har ett så ståtligt stånd. Det ska vi ha mer skoj och glädje av.

Jag följer med honom bort till grillen. Nu är kolen ordentligt varma och glödande. Jag har ett stadigt tag om hans lem, böjer den lite så den inte ska nudda grillen, inga olyckor här! Anders tar lammkotletterna, saltar och pepprar och lägger dem på grillen. Går sedan bort till en kasse, tar fram lite grönsaker, som han redan förberett. Bra, han tänker själv, det gillar vi av män. Bara de inte får för sig något och börjar tänka alltför mycket. Lydighet är en dygd i vår familj, något som min pappa lärde sig för länge sedan och som både min mamma och jag haft en hel del glädje av under åren. Och nu verkar det som vi kan uppfostra även Anders. Ska bli spännande att se hur det går.

Jag följer med Anders runt, när han pysslar och gör i ordning middagen. Hela tiden full kontroll på hans tillstånd, okey stånd, då. Kan inte förneka att jag njuter av att känna honom i mina händer. Runkar till lite då och då. En liten smekning över ollonet och kramar pungen. En sådan skön pung, riktigt kramvänlig. Och kuken, också helt fantastisk. Tror han gärna vill få mer uppmärksamhet och njutning, men nu är det bara att hålla stånd, som gäller. Jag ställer mig framför honom, vill att han känner min kropp mot sin, retar upp honom lite, samtidigt som jag får känna hur han kommer åt mig med sin långa kuk. Nosar på min fitta, får inte komma in, inte ännu! Han smeker mina bröst. Vilka nävar han har, jag ber honom knipa om brösten, vill känna hur han hanterar dem som en karl. Han har talang, mycket lovande. Även om både min mamma och jag är dominanta, vill vi att en man samtidigt ska kunna ta för sig, men på våra villkor. Men nu ska vi äta.

Vi sitter runt det lilla bordet på terrassen. Solen har gått ner och en varm smekande kväll omfamnar oss, där vi sitter nakna. Kotletterna smakar underbart och salladen är riktigt fräsch. Vi äter och diskuterar runt kvinnor och män, deras sexualitet och vad som är mest erotiskt.

– Det bästa är män som har en glimt, lite busig blick i ögonen, men som samtidigt vet sin plats. Kan visa upp sig och uppföra sig, men inte bli alltför påträngande, göra sig för stor. Han får inte börja mopsa sig. Sedan ska han visa att han vill tillfredsställa mig, tycker om det jag har att erbjuda, säger mamma.
– Jag är visserligen också också dominant, men inte som mamma. Jag vill också känna mannens fasta hand på mig, tycker om smärta, blir faktiskt riktigt kåt av det.
– Mmm, vilka kvinnor, säger Anders. En ära att få lära känna er. Jag har inga problem, är gärna både dominant och undergiven. Det är rollspelet, som är det eggande. Och hittills tycker jag att kvällen varit fantastisk.

När vi sitter och äter kan vi inte se om han fortfarande har en erektion, så med jämna intervall känner vi efter med händerna och vid behov runkar honom lite. Smeker över ollonet och tar upp den försaft som samlats. Den slickar vi ljudligt av. För att hålla oss alla på topp ber mamma att jag återigen ska berätta om pojken, som skulle köpa kondomer. Jag gör det, kanske broderar lite extra och trycker på känslan av hans stora kuk. Anders är i stort sett av samma kaliber, men för att skapa lite mer underdånighet överdriver jag grabbens utrustning och även hur jag upplevde den. Anders ser både kåt och lite osäker ut efter att ha hört hela historien. Han undrar om han får använda den i någon av sina noveller framöver. Efter lite betänketid svarar jag att det nog går bra, men att han inte får använda våra namn eller var apoteket finns. Han lovar att det ska bli anonymt.

När maten är uppäten och vi fortfarande har vin kvar, reser jag och mamma oss upp.
– Nu är det dags för dessert, speciellt för Elise som nästan missade förrätten. Vad vill du göra, Elise?
– Jag har funderat på det. Svårt att matcha killen på apoteket, men vill nog se hur hans kuk är. Men först vill jag slafsa och suga. Jag har smygsmakat lite då och då, men nu vill jag känna honom i min mun.

Jag ber att han skjuter ut sin stol. Kuken står rakt upp, så härligt stor och hård. Böjer mig ner och slickar på ollonet. Mmm, smakar riktigt gott. Öppnar läpparna och suger in ollonet mellan dem. Drar huvudet upp och ner, retar honom, märker att han tycker det är skönt. Tar in honom längre i munnen. När han sätter händerna på mitt huvud för att styra, reser jag mig upp.
– Du sitter bara still och tar emot. Jag styr det här. Inga händer ingenting. Vill du, kan du greppa mina bröst och klämma på dem och i vårtorna, det gör mig kåt.
– Ohh, ursäkta fröken, ska inte göra så igen.

Nu ser jag att han är redo för lite mer stimulans. Suger in ollonet och leker med tungan, runt, över och lite mer intensivt på baksidan. Han har ett ordentligt tag om mina bröst, så skönt. Tar en av bröstvårtorna och börjar knåda den. Tror han vill pröva hur mycket jag klarar. Mer än han tror, så mycket vet jag. Känner hur han börjar rycka och spänna sig. Måste nog avbryta den här behandlingen, vill verkligen inte att han ska spruta ännu. Tar ut honom ur munnen och kniper till, hårt, med fingrarna precis under ollonet. Efter en liten stund mjuknar han, faran över. Men nu gäller det att få honom hård igen. Väntar en liten stund och börjar sedan slicka och suga igen.

Efter en stund när han är riktigt hård säger jag åt honom att lägga sig ner på solsängen, på rygg. Med kuken rakt upp. Jag går runt och betraktar honom, gillar verkligen vad jag ser. Nu är det dags att få känna honom i mig. Men först, vill jag leka lite med honom och går in och hämtar en pincett. Går fram till honom, smeker hans bringa, smeker lite lätt på kuken, som vajar lite fram och tillbaka när jag tar på den. En sådan härlig syn. Tar pincetten och tar tag i en av hans bröstvårtor. Ganska vass pincett och jag nyper till ordentligt. Det var han inte beredd på. Ser att det gör ont, men inte ett ord kommer ur hans mun. Tar tag igen, ordentligt, och drar vårtan ut, så långt det går utan att tappa greppet. Nu grinar han illa. Mmm, så härligt att se. Under tiden har mamma kommit fram och runkar honom nu lite lätt. Stimulans och smärta, samtidigt, en sådan fin kombination. Han vrider på sig, vet inte vart han ska ta vägen, när jag angriper hans andra bröstvårta också. Härligt att män också har så ömtåliga och känsliga bröstvårtor.

Synd att jag inte har någon större tång med, annars hade jag nog lekt lite mer med hans kulor, älskar att se mannen vrida sig, och inte vill erkänna att det gör ont. Intressant att se var smärttröskeln är. Män har normalt en mycket lägre tröskel än kvinnor, men varierar mycket. De vill dock mycket sällan erkänna att det gör ont. Tar pungen i min hand, istället, och kramar åt. Då rycker han till, mmm, fin reaktion.

– Bra där. Jag tror du kände och uppskattade det, säger jag och kniper till en gång till.
Nu försöker han ta bort mina händer, men jag håller pungen i ett järngrepp, kanske femton sekunder. Sedan lossar jag. Runkar hans kuk lite.
– Duktig pojke, säger jag. Nu tror jag det är dags att bestiga dig. Se hur du är, se om du kan fylla mig. Du får absolut inte komma. När du känner att det närmar sig, måste du säga till. Då pausar vi en stund. Om du kommer innan du får tillåtelse, blir du ordentligt bestraffad. Du har känt på kraften i mina händer och jag har mer att ge.

Sagt och gjort, jag klättrar upp och gränslar honom. Riktar in kuken mot min nu plaskvåta fitta. Sjunker sakta ner på honom. Han är nog minst 18 cm och grov, så härligt grov. Sakta sjunker jag ner. Vilar lite när han är längst inne, vill bara njuta av denna härliga man och inte minst kuk. Så underbart att känna den där inne. Känner hur den pulserar av blodet. Sakta lyfter jag mig upp och trycker ner igen. Känner hur han gnider mot fittväggarna. Reser mig upp och sitter ner lite snabbare. Böjer mig fram, vill att skaftet ska gnida mot min klitoris, och även ge honom tillgång till mina bröst.

– Krama brösten, krama hårt , väser jag. Nu är jag ordentligt kåt. Vill bara komma, få en ordentlig orgasm av den här fantastiska kuken.
Han är minst lika stor, det känner jag nu, som killen på apoteket. Och här har vi betydligt bättre möjligheter att verkligen knulla, knulla ordentligt. Nu vill jag att han tar mig ordentligt. Jag kliver av, ställer mig på alla fyra i gräset.

– Rid mig nu, vill att du kommer in hårt i mig. Men du får absolut inte spruta. Sluta innan du gör det. Min rumpa och fitta är dina nu, du får behandla mig som ditt luder, som din ägodel.

Detta är en position som jag älskar, att bli ordentligt påsatt, knullad, smiskad, utan pardon. Dessutom veta att det är jag som bestämmer och han som gör det jag befaller. Han sätter sin kuk mot fittan och trycker sig in på en gång. Jag är så våt att det inte är några problem. Så fantastiskt att bli så uppfylld, nästan uppsprättad och känna den där varma levande saken långt inne i mig. Ahhh, där smiskade han till.
– Ohhh, gnyr jag. Fortsätt! Knulla mig, smiska mig. Hårt, igen! Befaller jag.
– Nu ska du få vad du tål, slyna. Hör jag att han säger.

Han ger mig ytterligare ett antal slag på baken samtidigt som han pumpar hårt in och ut i mig. Nu riktigt dryper det om mig och känner att jag närmar mig. Då slutar han, drar sig ut.
– Måste vila, annars sprutar jag strax, säger han.
Varför, tänker jag, låter jag honom inte komma, så jag också får komma. Det är ju en plåga att vara så nära och sedan slutar han. Gör han det med flit?

– Fortsätt, karlslok. Fortsätt knulla, men knip så du inte sprutar. Jag vill komma nu. När du känner att jag kommer, då vill jag att du släpper loss all energi och kraft du har kvar. Piskar mig och kommer långt inne i mig. Har du förstått?
– Ja madam, säger han och kör in kuken i mig igen.

Mmm, så skönt. Det är där kuken ska vara. Långt inne i mig. Stimulera mig, få mig till de högsta höjderna. Nu piskar han på ordentligt och han får mig över stupet. Min fitta börjar krampa, min kropp vrider sig i orgasmen. Jag skriker, stönar. Hade han varit i närheten av min mun hade jag bitit honom. Så härligt. Orgasmen sköljer över mig i våg efter våg, finns inget slut. Han fortsätter knulla och smiska mig. Då känner jag att hans kuk blir riktigt grov i mig, börjar rycka lite lätt, hans rörelser blir mer ryckiga och sedan sprutar han som den värsta brandman. Flera gånger. Var nog riktigt uppdämt behov. Så skönt att bli först fylld av kuken och sedan av allt han sprutar in i mig.

Efter en stund stiger han av mig, jag faller ihop i en hög. Min andhämtning har inte lugnat sig helt. Känns som efter ett maratonlopp. Men så skönt, vilken fullständig tillfredsställelse.

– Ni var fantastiska att se på och höra. Så härligt, säger mamma. I morgon vill jag få min del, bli uppfylld. Vill leka med dig Anders, för det får jag väl? Elise är duktig, men jag tror du kommer att uppskatta en äldre kvinnas erfarenheter och teknik. Men nu tycker jag vi slutar för idag. Vi måste ju klara av, inte bara i morgon utan flera dagar till. Vill inte slita ut dig, Anders, i förtid.
– En helt överraskande kväll, mycket lärorik och fantastisk på alla sätt. Mina damer, jag kan bara enkelt säga tack för en enastående upplevelse. Om detta bara är början, så ser jag verkligen fram mot i morgon och resten av vistelsen här. Jag, och inte minst min lilla kompis, behöver vila om vi ska klara av det. Jag måste också göra lite anteckningar för en framtida novell.

Därmed önskade vi alla varandra god natt, kramade om varandra. Anders letade upp sina badbyxor och gick ut i natten till sitt eget hus. Mamma och jag, vi satt uppe en bra stund och myste. Pratade om dagen och vad vi hade gjort. Vi pratade även lite om morgondagen, måste ju planera lite. Planerna gjorde oss lite våta och vi kröp ner i sängen tillsammans. Hjälpte varandra till ytterligare en skön stund och sedan kunde vi sova gott.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren